Forum » Na cesti » Odpoved lastnemu avtomobilu v LJ
Odpoved lastnemu avtomobilu v LJ
mirator ::
Ne ni izvita... vsakega ki poznam in ima 2 avta jih ima zato ker imata tako on kot njegova šiht toliko daleč da:
1. peš odpade
2. kolo odpade ali pa zahteva preveč napora in časa
3. javni prevoz odpade ali zahteva preveč porabljenega časa in premalo fleksibilnosti
4. prevozi.org ipd... odpade ker zahteva spet preveč fleksibilnosti
To 1 oseba v avtu je nepomembno... kaj meni pomaga 1 oseba v avtu če potem en konča 1 uro prej? Kaj pa pol? Čakata en drugega? Recimo jaz ko grem s kolegom v Celje je ok, ker jaz mam fleksibilen delovni čas... jaz se prilagodim njemu... če bi jaz moral delat fix, bi on mene moral čakat po 30 min vsak dan... zakaj že?
Tokrat se pa s tabo 100% strinjam.
Nekateri forumaši pač ne razumejo, da ljudje nismo vsi po istem kopitu.
johnnyyy ::
Ni point kolk tebe stane tvoj avto, ampak to da avto, ki ga rabiš samo občasno, lahko stane zelo malo. Tako malo da ni noben strošek. Če ga imaš vsaj kje parkirat.
Kaj pa vem, če rečemo da te z amortizacijo vred (ker moraš avto kupit) pride 2k€/leto ob povprečni plači 1k4€, potem delaš vsako leto en mesec in pol samo za to. Tako da iz tega vidika ne bi rekel, da ni "noben strošek".
LeQuack ::
Dejstvo je da vsak avto stoji 95% časa, mogoče še več. To je glavni namen avtov, da zasedajo prostor.
Quack !
Utk ::
Ni point kolk tebe stane tvoj avto, ampak to da avto, ki ga rabiš samo občasno, lahko stane zelo malo. Tako malo da ni noben strošek. Če ga imaš vsaj kje parkirat.
Kaj pa vem, če rečemo da te z amortizacijo vred (ker moraš avto kupit) pride 2k€/leto ob povprečni plači 1k4€, potem delaš vsako leto en mesec in pol samo za to. Tako da iz tega vidika ne bi rekel, da ni "noben strošek".
Če ga rabiš 10x na leto, je dober tudi star clio, ki stane jurja. Registracija je 200, 250 evrov. Menjava olja 50, gume so 250, ampak so dobre za 5 let. Kaj je še drug strošek, če ga rabiš 10x na leto?
ZveeZ ::
Ni point kolk tebe stane tvoj avto, ampak to da avto, ki ga rabiš samo občasno, lahko stane zelo malo. Tako malo da ni noben strošek. Če ga imaš vsaj kje parkirat.
Kaj pa vem, če rečemo da te z amortizacijo vred (ker moraš avto kupit) pride 2kEUR/leto ob povprečni plači 1k4EUR, potem delaš vsako leto en mesec in pol samo za to. Tako da iz tega vidika ne bi rekel, da ni "noben strošek".
Če ga rabiš 10x na leto, je dober tudi star clio, ki stane jurja. Registracija je 200, 250 evrov. Menjava olja 50, gume so 250, ampak so dobre za 5 let. Kaj je še drug strošek, če ga rabiš 10x na leto?
10x letno te pride celodnevni rent a car 400EUR.
Brez skrbi, brez vzdrzevanja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZveeZ ()
cesnja ::
Ena razlika je - avto te ne caka v garazi oziroma na parkiriscu pred bivaliscem, ampak se je treba ze prej zorganizirati.
johnnyyy ::
Če ga rabiš 10x na leto, je dober tudi star clio, ki stane jurja. Registracija je 200, 250 evrov. Menjava olja 50, gume so 250, ampak so dobre za 5 let. Kaj je še drug strošek, če ga rabiš 10x na leto?
Kolikor gledam po lastnih izkušnjah je imeti avto za 10x/leto ali 5kkm, glede stroškov precej isti drek. Gume bodo čez 5 let stare, čeprav ne bodo izrabljene, servis boš delal na 3 leta (če boš imel srečo). Sicer ne vem kje drugi kupujete avte za 1k€, da vam zdržijo po 5-10 let?! Kolikor poznam ljudi, ki so se šli takšne zadeve je bil vsak tehnični kar nočna mora - ročna zavora, zavore, pleh, auspuh to je bilo kar tipično skupaj z praznim akumulatorjem. In tudi če te pride le 500€/leto pomeni za 10 voženj 50€/vožnjo.
Iz tega vidika bi rekel, da je to daleč od neke idealne rešitve, ampak bolj tako "da pač požreš" ta časovni/denarni strošek.
Utk ::
Tak avto ne kupiš, ampak obdržiš starega ko kupiš novega, ker stari itak ni več noben strošek. Če je bil prej normalno vzdrževan, bo dober še 5 let. V realnosti seveda ne veš ali bo to 10x na leto ali 30x, kar je še zmeraj malo. In v realnosti boš potem šel čim večkrat s temi jajci, ker ga ni škoda, tako da bo vseeno nabral par jurjev na leto.
starfotr ::
Od kje ideja, da se pri malo prevoženih km dela servise na 3 leta?
Od kje ideja, da je pametno imeti lastniški avto, če ga rabiš 10x na leto?
Skratka, pojma nimate ne o tem, kako se avto sploh vzdržuje niti o osnovnošolški matematiki za izračun stroškov lastništva avtomobila.
In ker je prostor zastonj - ni obdavčenih nepremičnin, je vseeno če avto stoji na mestu 99 % časa.
Od kje ideja, da je pametno imeti lastniški avto, če ga rabiš 10x na leto?
Skratka, pojma nimate ne o tem, kako se avto sploh vzdržuje niti o osnovnošolški matematiki za izračun stroškov lastništva avtomobila.
In ker je prostor zastonj - ni obdavčenih nepremičnin, je vseeno če avto stoji na mestu 99 % časa.
Utk ::
Od kje ideja, da se pri malo prevoženih km dela servise na 3 leta?
Lahko citiraš kje je kdo to napisal? Hvala.
Od kje ideja, da je pametno imeti lastniški avto, če ga rabiš 10x na leto?
Pametno ni, ni pa tak strošek, da si ga ne bi mogel privoščit.
In ker je prostor zastonj - ni obdavčenih nepremičnin, je vseeno če avto stoji na mestu 99 % časa.
99% časa stoji vsak, ali stoji 98,5 ali pa 99,5 je pa čist vseeno, če smo realni.
johnnyyy ::
Ena razlika je - avto te ne caka v garazi oziroma na parkiriscu pred bivaliscem, ampak se je treba ze prej zorganizirati.
To je podobno kot tiste debate ali je bolje imeti vikend ali najeti. Če imaš vikend, potem se lahko hipoma odločiš in greš tja, za najem pa rabiš bit bolje organiziran. Po stroških imaš pa drugo zgodbo.
S kolegom, ki živi v Londonu sva enkrat debatirala o takšni problematiki, saj on nima ne vozniškega dovoljenja ne avtomobila. Pa je bil njegov point na koncu ta, da v UKju nimaš tako različnega podnebja kot pri nas, ko se lahko zjutraj odločaš ali boš šel smučat v gore ali plavat v morje. Da se slika malenkost spremeni rabi par ur iz mesta, kar pa je konec koncev izguba časa. Tako preživijo večino vikendov v okolici doma, za kaj več pa letalo in na drug konec sveta.
Tak avto ne kupiš, ampak obdržiš starega ko kupiš novega, ker stari itak ni več noben strošek. Če je bil prej normalno vzdrževan, bo dober še 5 let. V realnosti seveda ne veš ali bo to 10x na leto ali 30x, kar je še zmeraj malo. In v realnosti boš potem šel čim večkrat s temi jajci, ker ga ni škoda, tako da bo vseeno nabral par jurjev na leto.
To je v teoriji. V praksi delaš po navadi s primarnim avtom več km in je načeloma večji. In ko ga zamenjaš z novim - tvoj stari avto ni star clio ampak star passat.
Po drugi strani pa primarni avto večkrat menjaš, če delaš precej km. Če s primarnim avtom ne delaš veliko km in je garažiran imaš mojo situacijo dobrih 15 let star avto in 150kkm. Zakaj bi šel v strošek novega, če nima težav? In ko živiš v mestu se ti zgodi ravno to - s primarnim avtom boš delal 5-10kkm, za sekundarnega pa načeloma nimaš prostora.
Utk ::
Če komajda rabiš en avto, potem res nima smisla imet 2. In sem tudi napisal, če za drugega itak nimaš prostora, je tudi brez veze. Čeprav, če ga bi pa res rabil, se bi našel tudi prostor.
Nima veze, tudi star passat ni tak strošek, če ne delaš kaj dost km.
tvoj stari avto ni star clio ampak star passat
Nima veze, tudi star passat ni tak strošek, če ne delaš kaj dost km.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
johnnyyy ::
Če komajda rabiš en avto, potem res nima smisla imet 2. In sem tudi napisal, če za drugega itak nimaš prostora, je tudi brez veze. Čeprav, če ga bi pa res rabil, se bi našel tudi prostor.
Saj to je bilo bistvo odprtega posta. Človek živi v LJ, avto potrebuje le nekajkrat na leto. Malce mu je brez veze imeti svojega - kaj storiti...
Utk ::
No, tudi ti ga ne rabiš nujno, že edinega ne, pa ga pač imaš, ker ni nek strošek niti ni v napoto, novega za 30-40 jurjev se ti pa res ne splača kupit. Praviš isto kot jaz, samo da jaz sem to pisal za drug avto :)
Če ti bi ta avto res do konca crknu, vprašanje če se ti ne bi bolj splačalo občasno najemat kot pa keširat 30 jurjev. Dokler pa tudi lastništvo ni nek strošek, ga pa pač imaš.
Če ti bi ta avto res do konca crknu, vprašanje če se ti ne bi bolj splačalo občasno najemat kot pa keširat 30 jurjev. Dokler pa tudi lastništvo ni nek strošek, ga pa pač imaš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
johnnyyy ::
No, tudi ti ga ne rabiš nujno, že edinega ne, pa ga pač imaš, ker ni nek strošek niti ni v napoto, novega za 30-40 jurjev se ti pa res ne splača kupit. Praviš isto kot jaz, samo da jaz sem to pisal za drug avto :)
Če ti bi ta avto res do konca crknu, vprašanje če se ti ne bi bolj splačalo občasno najemat kot pa keširat 30 jurjev. Dokler pa tudi lastništvo ni nek strošek, ga pa pač imaš.
Itak.
trancer01 ::
Osebne avtomobile bi morali prepovedati za zasebni promet. Morali bi se uporabljati le za dostavo in taksi službe.
johnnyyy ::
Osebne avtomobile bi morali prepovedati za zasebni promet. Morali bi se uporabljati le za dostavo in taksi službe.
Ja, da bi lahko bogatejši sloj ob kupu podjetij naredil še eno "taksi podjetje", kjer bi bila zaposlena žena in bi okrog furala njihove mulce. Raja pa peški.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: johnnyyy ()
Mato989 ::
Če ga rabiš 10x na leto, je dober tudi star clio, ki stane jurja. Registracija je 200, 250 evrov. Menjava olja 50, gume so 250, ampak so dobre za 5 let. Kaj je še drug strošek, če ga rabiš 10x na leto?
Kolikor gledam po lastnih izkušnjah je imeti avto za 10x/leto ali 5kkm, glede stroškov precej isti drek. Gume bodo čez 5 let stare, čeprav ne bodo izrabljene, servis boš delal na 3 leta (če boš imel srečo). Sicer ne vem kje drugi kupujete avte za 1k€, da vam zdržijo po 5-10 let?! Kolikor poznam ljudi, ki so se šli takšne zadeve je bil vsak tehnični kar nočna mora - ročna zavora, zavore, pleh, auspuh to je bilo kar tipično skupaj z praznim akumulatorjem. In tudi če te pride le 500€/leto pomeni za 10 voženj 50€/vožnjo.
Iz tega vidika bi rekel, da je to daleč od neke idealne rešitve, ampak bolj tako "da pač požreš" ta časovni/denarni strošek.
To je vedno tako... saj je tudi lastni jukebox oz. velik zvočnik imet brezveze, ko ga rabiš 2x letno, ampak če ga imaš ti je na voljo takoj, pač tam stoji, če ga pa nimaš se moraš pa organizirat, pa fehtat pri kolegu in se vozit ponj... enako je z avtom...
To je v teoriji. V praksi delaš po navadi s primarnim avtom več km in je načeloma večji. In ko ga zamenjaš z novim - tvoj stari avto ni star clio ampak star passat.
To nujno ne drži, ker običajno ko greš v 20ta in kupiš svoj prvi ali drugi rabljen avto, je ta redkeje karavan ampak prej clio, megane stari ipd... in potem ko pri 28tih ali 31tih rabiš nov avto s partnerico ti ostane star clio ali megane ali golf in ga pač porihtaš in furaš 10x letno...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
energetik ::
Od kje ideja, da se pri malo prevoženih km dela servise na 3 leta?To sem napisal jaz. Že 10 let ga servisiram sam, tako da dobro vem kaj in kako.
Od kje ideja, da je pametno imeti lastniški avto, če ga rabiš 10x na leto?
Skratka, pojma nimate ne o tem, kako se avto sploh vzdržuje niti o osnovnošolški matematiki za izračun stroškov lastništva avtomobila.
In ker je prostor zastonj - ni obdavčenih nepremičnin, je vseeno če avto stoji na mestu 99 % časa.
S staro kišto delamo 2,5k letno. Olje je po 2 letih še rumeno-rjavo, nobene smetane na pokrovčku. Filter zraka in kabine sta bela. Jermeni niso napokani. Zakaj hudiča naj bi ga servisiral vsako leto?
Pa na koncu - vreden je morda 500€. Če jutri zaruži, ga samo še peljem v prešo, pa se ne bom nič sekiral. Tako da ja, še naprej bom delal servise na 3 leta.
vires in numeris
Mato989 ::
Pač v osnovi je tako, če imaš šiht na pešaku par 100m max stran, potem je odpoved avtu smiselna in je smiselno uporabit te opcije za najem avta, sploh če ga res rabiš nekajkrat do tam max 1-2x mesečno morda celo več...
Jaz recimo tudi nimam z mojo 2 avta, imava enega ki ga ona uporablja za na šiht, jaz pa grem teh 1-2x mesečno na vlak ali s kolegom
Jaz recimo tudi nimam z mojo 2 avta, imava enega ki ga ona uporablja za na šiht, jaz pa grem teh 1-2x mesečno na vlak ali s kolegom
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
johnnyyy ::
To je vedno tako... saj je tudi lastni jukebox oz. velik zvočnik imet brezveze, ko ga rabiš 2x letno, ampak če ga imaš ti je na voljo takoj, pač tam stoji, če ga pa nimaš se moraš pa organizirat, pa fehtat pri kolegu in se vozit ponj... enako je z avtom...
Ni enako. Zvočnik enkrat kupiš in ga imaš tam nekje v kotu in predno ga rabiš probaš če dela in je to to. Pri avtu te 1x na leto pride zavarovanje in tehnični. In starejši kot je avto več nekih malenkosti lahko pričakuješ.
To nujno ne drži, ker običajno ko greš v 20ta in kupiš svoj prvi ali drugi rabljen avto, je ta redkeje karavan ampak prej clio, megane stari ipd... in potem ko pri 28tih ali 31tih rabiš nov avto s partnerico ti ostane star clio ali megane ali golf in ga pač porihtaš in furaš 10x letno...
Kolikor sem sam opazil najbolje prideš skozi, če imaš kakšnega v žlahti (staro ata/mama itd) ali okolici, ki ga ne rabi več. Takrat dobiš 10 let starega z malo km in solidno ohranjenega. Velikokrat je tudi tako, da starši menjajo ali gredo v penzijo in potem se da nekaj solidnega dobiti. Ker da greš pri 20-tih kupit nekega starega cliota z dobrimi 300kkm, ki je bil prej služben ne vem če bo samo z manjšimi posegi zdržal 10 let.
Mato989 ::
Ni enako. Zvočnik enkrat kupiš in ga imaš tam nekje v kotu in predno ga rabiš probaš če dela in je to to. Pri avtu te 1x na leto pride zavarovanje in tehnični. In starejši kot je avto več nekih malenkosti lahko pričakuješ.
Seveda ni enako, je pa sila podobno... zvonik ti zavzema plač, se nabira gor svinjarija imaš neko skladišče na koncu... tako pač to je... avto je pač za odtenek dražji ampak če zvočnik ne paziš in je v vlažnem je tudi problem in bo crknil pa še nafilat ga morš da baterija ne degradira ipd...
Kolikor sem sam opazil najbolje prideš skozi, če imaš kakšnega v žlahti (staro ata/mama itd) ali okolici, ki ga ne rabi več. Takrat dobiš 10 let starega z malo km in solidno ohranjenega. Velikokrat je tudi tako, da starši menjajo ali gredo v penzijo in potem se da nekaj solidnega dobiti. Ker da greš pri 20-tih kupit nekega starega cliota z dobrimi 300kkm, ki je bil prej služben ne vem če bo samo z manjšimi posegi zdržal 10 let.
Seveda... ampak recimo jaz sem tam nekje leta 2015 kupil prvi avto, takrat Megana letnik 2005 mislim da 189k km... za 3 jurčke(pol sem naredil komplet servis menjal gume in nabil not še za ene 700EUR računa)... no še danes ta megane laufa in ga uporablja moja tašča... pa je star že 18 let... In o tem govorim... tale megane bo v uporabi dokler ne crkne nekaj kar stane za popravilo več kot 600 ali 700EUR... ko bo se ga bo odpeljalo ali odvleklo na odpad... Vsako leto pride servis doma cca 50EUR pa tehnični in registracija dobrega stotaka... pa na 5 let se menjajo gume celoletne za 200EUR... Zavarovanje pa stane mislim da 189EUR cca... Torej stane cca dobrih 300EUR + cena gum/5 let...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
LeQuack ::
Včeraj spet vozniki zablokirali vse buse v Lj. Postajamo tako kot Indija, kjer ni prometnih pravil in vsi samo trobijo.
https://n1info.si/novice/slovenija/prom...
https://n1info.si/novice/slovenija/prom...
Quack !
energetik ::
Včeraj spet vozniki zablokirali vse buse v Lj. Postajamo tako kot Indija, kjer ni prometnih pravil in vsi samo trobijo.
https://n1info.si/novice/slovenija/prom...
Ker je težko dat 2 prometnika na par največjih križišč, kjer bi morala samo enforcati pravilo, da ne smeš v križišče, ki ga ne boš mogel zapustiti.
Folk je pač glup, in bo šel zabit križišče, s tem pa naredit popolni prometni lockdown.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Utk ::
Jaz sem to napisal 2 mesca nazaj, takrat so bli vsi pametni kako je problem v meni, da ne znam prit čez križišče ali ne vem kaj, od takrat me ni bilo v Ljubljani, pa gre samo še navzdol.
Policaji pa od 100 metrov daleč gledajo ko teleta.
Policaji pa od 100 metrov daleč gledajo ko teleta.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
WizzardOfOZ ::
Če so pa štirimesečni tečaj naredili in jih niso naučili kako s telesom usmerjat promet
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
WhiteAngel ::
Seveda... ampak recimo jaz sem tam nekje leta 2015 kupil prvi avto, takrat Megana letnik 2005 mislim da 189k km... za 3 jurčke(pol sem naredil komplet servis menjal gume in nabil not še za ene 700EUR računa)... no še danes ta megane laufa in ga uporablja moja tašča... pa je star že 18 let... In o tem govorim... tale megane bo v uporabi dokler ne crkne nekaj kar stane za popravilo več kot 600 ali 700EUR... ko bo se ga bo odpeljalo ali odvleklo na odpad... Vsako leto pride servis doma cca 50EUR pa tehnični in registracija dobrega stotaka... pa na 5 let se menjajo gume celoletne za 200EUR... Zavarovanje pa stane mislim da 189EUR cca... Torej stane cca dobrih 300EUR + cena gum/5 let...
S takim avtom se jaz ne bi upal peljat na službeno pot ~500 km stran. Kaj boš storil nekje sredi Nemčije ali v Dalmaciji, ko te pusti na avtocesti, ti imaš pa en pomemben sestanek ali vodiš seminar?
Utk ::
Mislim, če greš tako daleč na tako pomembne poti, si boš menda kupil avto, ki to sigurno zmore. To je tako idiotsko vprašanje kot če bi vprašal ja kaj mi bo mercedes, če imam pa jaz njivo za zorat. Ja pismo, pa si kupi traktor.
Mato989 ::
WhiteAngel je izjavil:
Seveda... ampak recimo jaz sem tam nekje leta 2015 kupil prvi avto, takrat Megana letnik 2005 mislim da 189k km... za 3 jurčke(pol sem naredil komplet servis menjal gume in nabil not še za ene 700EUR računa)... no še danes ta megane laufa in ga uporablja moja tašča... pa je star že 18 let... In o tem govorim... tale megane bo v uporabi dokler ne crkne nekaj kar stane za popravilo več kot 600 ali 700EUR... ko bo se ga bo odpeljalo ali odvleklo na odpad... Vsako leto pride servis doma cca 50EUR pa tehnični in registracija dobrega stotaka... pa na 5 let se menjajo gume celoletne za 200EUR... Zavarovanje pa stane mislim da 189EUR cca... Torej stane cca dobrih 300EUR + cena gum/5 let...
S takim avtom se jaz ne bi upal peljat na službeno pot ~500 km stran. Kaj boš storil nekje sredi Nemčije ali v Dalmaciji, ko te pusti na avtocesti, ti imaš pa en pomemben sestanek ali vodiš seminar?
Če ti je to drugi avto zato da skočiš do kolega 9 km stran ali 3km stran po mesečno zalogo hrane je verjetno dovolj. Če pa misliš z 2nd avtom hodit na 500km službeno pot pol pa verjetno služiš dovolj da lahko letno plačaš malo več za boljšega
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
Invictus ::
WhiteAngel je izjavil:
Seveda... ampak recimo jaz sem tam nekje leta 2015 kupil prvi avto, takrat Megana letnik 2005 mislim da 189k km... za 3 jurčke(pol sem naredil komplet servis menjal gume in nabil not še za ene 700EUR računa)... no še danes ta megane laufa in ga uporablja moja tašča... pa je star že 18 let... In o tem govorim... tale megane bo v uporabi dokler ne crkne nekaj kar stane za popravilo več kot 600 ali 700EUR... ko bo se ga bo odpeljalo ali odvleklo na odpad... Vsako leto pride servis doma cca 50EUR pa tehnični in registracija dobrega stotaka... pa na 5 let se menjajo gume celoletne za 200EUR... Zavarovanje pa stane mislim da 189EUR cca... Torej stane cca dobrih 300EUR + cena gum/5 let...
S takim avtom se jaz ne bi upal peljat na službeno pot ~500 km stran. Kaj boš storil nekje sredi Nemčije ali v Dalmaciji, ko te pusti na avtocesti, ti imaš pa en pomemben sestanek ali vodiš seminar?
A lahko še kak bolj butast primer?
Če služiš dobro v nemčiji, pol ne voziš 18 let starega megana .
Sicer so pa danes vsio sestanki na Teamsu...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
WizzardOfOZ ::
Drugače pa lahko crkne tudi avto, ki ima samo 5000 km (samo verjetnosti so druge)
Vse lahko crkne, tudi lastnik.
Ampak ob primernem vzdrževanju (tako lastnika kot avta) je ta možnost dosti manjša.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Mato989 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Drugače pa lahko crkne tudi avto, ki ima samo 5000 km (samo verjetnosti so druge)
Vse lahko crkne, tudi lastnik.
Ampak ob primernem vzdrževanju (tako lastnika kot avta) je ta možnost dosti manjša.
Ko se ti to zgodi na 500km službeni poti ti je vseeno ali je verjetnost 0,9% ali 0,03% =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
WizzardOfOZ ::
Na leto naredim vsaj enkrat v kosu preko 10k kilometrov dolgo potovanje z avtomobilom. Do sedaj me avto še ni pustil na cedilu niti enkrat. Pa nikoli ni bil avto mlajši od 10 let, za potovanja v afriko sem pa recimo uporabljal 20 let star avto, skoraj brez elektronike.
Redno pa delam servise, na tehničnem zahtevam, da ga ne samo pogleda, ampak orenk pregleda in poišče vse napake, ki jih on lahko opazi zato, da jaz potem to zamenjam. Na srečo dela na tehničnih kolega, tako da si resnično vzame celo uro za podroben pregled avta.
In potem ni problemov.
Če pa imaš tehnične preglede in servise da se samo pogleda in avta nikoli pošteno ne poservisiraš, ker bi rad tistih par 100 evrov prišparal, pa lahko pričakuješ probleme. Tudi pri novem avtu.
Redno pa delam servise, na tehničnem zahtevam, da ga ne samo pogleda, ampak orenk pregleda in poišče vse napake, ki jih on lahko opazi zato, da jaz potem to zamenjam. Na srečo dela na tehničnih kolega, tako da si resnično vzame celo uro za podroben pregled avta.
In potem ni problemov.
Če pa imaš tehnične preglede in servise da se samo pogleda in avta nikoli pošteno ne poservisiraš, ker bi rad tistih par 100 evrov prišparal, pa lahko pričakuješ probleme. Tudi pri novem avtu.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Gagatronix ::
In spet gobezdanje ne-Ljubljancanov o Ljubljani, ki jo vidijo mogoce trikrat letno. Ah, sLOL-tech, never change.
MIHAc27 ::
Včeraj spet vozniki zablokirali vse buse v Lj. Postajamo tako kot Indija, kjer ni prometnih pravil in vsi samo trobijo.
https://n1info.si/novice/slovenija/prom...
Kaj zoki ni imel časa, da bi spet uredil?
Drugače pa... za 500km dolgo pot, ko lastnemu avtu ne zaupaš... ja pa najami drugega. To sem jaz začel delat. Niti ne ker avtu ne bi zaupal, ampak ker me najem EV pride celo manj kot lastni avto.
energetik ::
Anekdota s 500km službeno potjo je smešna. Vedno, tudi pri novem avtu se ti lahko zgodi da ne boš prišel na pomemben sestanek. Magari zaradi nesreče. Ali pa zaradi zastoja.
vires in numeris
zobnik ::
Največji problem so neljublančani ko delajo dren, popoldne okol 14.30 ure se težko prebiješ Celovška, Medvode, šele tam od Medvod dalje se sprosti proti Kranju.
Da ne omenjam obvozne, Črnuče, Kamnik, je popoldne katastrofa....vedno več folka naselil v tiste konce, ceste so ostale iste
Da ne omenjam obvozne, Črnuče, Kamnik, je popoldne katastrofa....vedno več folka naselil v tiste konce, ceste so ostale iste
WizzardOfOZ ::
Problem je samo, ker so odgovorni zaspali in imamo ceste, ki so jih projektirali leta 1972.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Invictus ::
Dejstvo je, da so s propadom induistrije v gorenjskih mestih, sploh Kranj, ustavrili cel kup dnevnih vozačev, ki gredo zdaj v Ljubljano.
Čeprav se nam zdi centralno plansko gospodarstvo čisto mimo, kao komunistično, bi majhen razmislek o tem lahko doprinesel več kot bi si mislili.
Sam država se je znebila veliko odgovornosti s prenosom pooblastil na občine, kjer pa je vsaj 90% uradnikov/županov navadnih debilov.
Čeprav se nam zdi centralno plansko gospodarstvo čisto mimo, kao komunistično, bi majhen razmislek o tem lahko doprinesel več kot bi si mislili.
Sam država se je znebila veliko odgovornosti s prenosom pooblastil na občine, kjer pa je vsaj 90% uradnikov/županov navadnih debilov.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
nokken ::
Največji problem so neljublančani ko delajo dren, popoldne okol 14.30 ure se težko prebiješ Celovška, Medvode, šele tam od Medvod dalje se sprosti proti Kranju.
Da ne omenjam obvozne, Črnuče, Kamnik, je popoldne katastrofa....vedno več folka naselil v tiste konce, ceste so ostale iste
Saj ko ti neljubljancani delajo od doma in pustijo to vaso greznico pri miru pa spet ni prav, ker ne more nekdo delat od doma ce nekdo drug ne more, kajne?
solatko ::
Invictus - Kako bi lahko ljubljanski občinski debili preprečili prihod 150k vozil v mesto vsako jutro? Ali kako naj jih brez zastojev spravijo v mestno središče brez zastojev? Kar koli se predlaga za razbremenitev in spravit to na javni prevoz, so takoj nasprotovanja. Včasih so imela mesta mostnino za prihod z vprego ali kočijo, danes vozači ponorijo, ko se omeni dovolilnice, če prav jih je London uvedel in se je situacija tam, primerno popravila.
nokken - Lastniki in vodstva podjetij določajo način dela- Kaj imajo s tem občine ali država?
nokken - Lastniki in vodstva podjetij določajo način dela- Kaj imajo s tem občine ali država?
Delo krepa človeka
nokken ::
Si zgresil point ;) Point je bil da se 3/4 ST iz fovsije pritozuje nad tem ko nekateri delajo od doma, po drugi strani pa preklinjajo tocno te, da jim delajo guzvo ce hodijo v pisarne.
Drugace pa kaj ima pri tem drzava? Precej.
Drugace pa kaj ima pri tem drzava? Precej.
solatko ::
nokken - Kolikor jaz vidim, se v glavnem pritožujejo nad tem, da ZJ ne uredi jutranjih in popoldanskih konic, kot, da ima čudžno čarobno palčko. Če bi se štajerci parkirali na Trojanah, Domžalah,.. in se presedli tako, da bi bilo 5 ljudi v vsakem avtu, bi odpadla gneča s štajerske smeri.
Delo krepa človeka
nokken ::
Upam da ti je jasno da leta 2023 razen v javni upravi skupen prevoz pac ni mozen. Ce pogledam samo pri sebi, tiste parkrat ko grem v pisarno. Ja uradno sem tam od 8:00 do 16:00 in skoraj nikoli nisem zares tam toliko casa. Enkrat sem do 15:00 enkrat pa do 17:00. In vsi ostali naj me takrat cakajo. Ko pa jaz zakljucim ob 16:00 bo pa nekdo drugi od tiste peterice imel nekaj in ga bomo vsi ostali cakali. Not really. Pac casi socializma ko je ob 14:00 padla zastavica in so vsi vse pustili in laufali proti izhodu so mimo. S tem pa tudi casi ko je bilo mozno da se je 5 ljudi skupaj vozilo v sluzbo.
solatko ::
nokken - Saj greš lahko z javnim prevozom do parkiranega vozila, aja smo prefini. Tisti, ki se vozijo iz zasavja, so z vlakom hitreje v LJ, kot po cesti pa se vseeno drenajo.
Delo krepa človeka
Invictus ::
ko se omeni dovolilnice, če prav jih je London uvedel in se je situacija tam, primerno popravila.
V Londonu se zadeva ni nič popravila, samo mesto je dobilo več keša...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
nokken ::
nokken - Saj greš lahko z javnim prevozom do parkiranega vozila, aja smo prefini. Tisti, ki se vozijo iz zasavja, so z vlakom hitreje v LJ, kot po cesti pa se vseeno drenajo.
S katerim? Poglej si malo vozne rede. Nato pa se vsakodnevne zamude... in to vlakov, kjer mi sploh ni jasno kako lahko pridela 40min zamude na 30min poti po progi kjer ni kolon, kjer ni zabasanih krizisc in kjer ni cakanja na vsakega, ki ima pol minute casa. Tako da ja, prefin sem za taksne kretenizme in prevec vreden je moj cas, da bi ga zabijal na taksne nacin.
solatko ::
Invictus - Nekaj meni poznanih pravi, da je kot noč in dan, gneče manjše in krajši čas, so pa javna sredstva bolj nabasana.
nokken - Vozni redi so ravno zato, ker skoraj nič ljudi ne uporablja javnega prevoza in je bilo ničkoliko prog ekonomsko ukinjenih, ob povečanju potreb, bi se povečalo tudi število in pogostnost. Samo nekdo mora začet.
nokken - Vozni redi so ravno zato, ker skoraj nič ljudi ne uporablja javnega prevoza in je bilo ničkoliko prog ekonomsko ukinjenih, ob povečanju potreb, bi se povečalo tudi število in pogostnost. Samo nekdo mora začet.
Delo krepa človeka
ZveeZ ::
nokken - Vozni redi so ravno zato, ker skoraj nič ljudi ne uporablja javnega prevoza in je bilo ničkoliko prog ekonomsko ukinjenih, ob povečanju potreb, bi se povečalo tudi število in pogostnost. Samo nekdo mora začet.
V tem primeru, bi morala drzava vlozit velik del budgeta za "eko prehod", v javni promet.
Najprej bi uredila zelo pogoste in brezplacne povezave med LJ in recimo MB. Pa tudi ce se vozijo busi/vlaki prazni celo leto. Ker to, da se folk navadi, traja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZveeZ ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Problemi človeštva | 47342 (33582) | Lowink |
» | radarji v Ljubljani (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 36556 (21158) | Badwolff |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 30828 (20914) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 80716 (70125) | starfotr |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 32773 (27174) | BigWhale |