» »

Odpoved lastnemu avtomobilu v LJ

Odpoved lastnemu avtomobilu v LJ

««
4 / 12
»»

tonttu ::

-Wall je izjavil:

Saj ti pravim, moras biti nor, da gres na Bled. Zadnjic mi je nekdo kremsnite prinesel, obup, siptarji v Ljubljani boljse naredijo, Bled je samo se molza vsakogar, ki pride mimo, pac naj molzejo turiste.

Jezero polno fekalij, bil tam v otrostvu 50x, Bled nima ene stvari, ki bi jo lahko ponudil komurkoli znotraj Slovenije. Pa se zupan je rekel, naj ne hodimo.

No potem je ljubezen obojestranska. Jaz imam Ljubljano tako zelo rad, da ce se le da ne hodim tja, ti pa tudi doma ostani pa ne hodi "na vas", pa smo vsi zadovoljni.

Comandante ::

-Wall je izjavil:

Comandante je izjavil:

Plus odvrnilo se bo ljudi, da rinejo v Ljubljamo, kar je dobro za decentralizacijo.


Spet neumnosti o decentralizaciji, verjetno Mariborcan?

Naj ti razlozim, ce bomo postavili firmo v Koper, se bos do nje vozil dve uri. Ce jo postavimo v Maribor, se bo Koprcan vozil dve uri. Zdaj se je obema treba voziti samo eno uro.

Seveda umobolni mislijo, da je Ljubljana postala center Slovenije, po nakljucju.

Spet en, ki iz kdo ve kasnega razloga ni bil delezen primerne primarne socializacije, in takoj oznaci druge, ki se ne strinjajo njim za neumne in umobolne. Lahko bi ti rekel da odjebi, ampak ne bom (zaenkrat), ker so me za razliko od tebe naucili lepega obnasanja.

Sicer pa - motis se. Bi ti razlozil zakaj, ampak je skoda bitov, ker se te ne bo prijelo.

-Wall ::

Lonsarg je izjavil:

-Wall je izjavil:

Lonsarg je izjavil:

LPP je obsolete tehnologija. Rabimo metro ali sky train ali pa se bolje moj predlog gondol.

LPP torej busi, NIKOLI ne bo resitev. Resitev je treba iskati izven cest.


No, jaz ne bi cakal se naslednjih 30 let na resitev. Imamo kar imamo.

Metro pozabi, pod ljubljansko kotlino je plast ilovice do karavank in takoj, ko malo globlje zarijes imas poplavo, seveda se da izolirat ampak je pa potem gradnja neprimerno predraga. Da sploh ne omenimo zlickarjev, se novega NUKa nismo bili sposobni zgraditi. Razen tega je gostota prebivalstva premajhna, da bi se izplacalo.

Sky train ne bo nic hitrejsi kot je avtobus, ko enkrat ne bo avtomobilov na cesti, da sploh ne omenjamo spet orjaskih vlaganj. Razen tega jih lahko predelas na elektricne in postavis zice, da se vozijo na isti stos kot el. vlaki, samo brez tirov. Ne vem kje sem ze to videl, mogoce Beograd ali Zagreb.
Se niti slucajno ne strinjam. Ne glede na prazne ceste imajo busi probleme z semaforji in neravninskimi labirintskimi cestami. Da ne omenjam cakanja na postajah, javni prevoz kjer je interval daljsi od nekaj minut je neuporaben! Pa da ne omenjam dejstva da je za celostno resitev mobilnosti treba precej vlagat tudi v mikromobilnost, torej kolesa itd. na katera mora potem bus cakati. Skratka busi bodo pocasni in bedni tudi ce vse avtomobile umaknes. Gondola z 20kmh bo vedno hitrejsa od 60kmh avtobusa. Gondola je tudi dovolj poceni da financni problem ne obstaja, obstaja zgolj politicni problem da je pac treba se angazirat.

Ravno vztrajanja na avtobusih je glavni vzrok da je javni prevoz slab. Bolj ko se bo vztrajalo na avtobusih dlje bomo imeli problem.


Daj razlozi mi o kaksnih semaforjih govoris, ce ni avtomobilov na cestah? In interval je lahko krajsi, ce imas vec avtobusov, teh pa lahko imas vec, ce imas vec uporabnikov, teh pa imas vec - ker ni avtomobilov na cestah. Sicer, a bo 7 minut dovolj za tebe? Tak ima interval proga 6 ze danes (ob konicah, se razume).

In se enkrat: kdo bo to placal, bos ti? Aja na kredit. Samo potem bojo pa vozovnice drazje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: -Wall ()

Lonsarg ::

7 min je za silo za periferijo, znotraj obvoznice mora bit max 3 minutni interval. Torej vse znotraj obvoznice, ne zgolj par popularnih prog. Ja se zavedam da to pomeni za vecino prog kombije in ne trole, tko pac je. Pa za tako frekvenco bi morale zadeve biti samovozece, ker drugace rabis prevec voznikov.

Govorimo namrec o javnem prevozu ki je ENAK luksuz kot avto ali vecji. Resitve ki poslabsajo lusuz so obsojene na propad in se o njih ni vredno pogovarjat.

Javni prevoz da uspe MORA ustrezati vsem tem trem pogojem:
- vsaj enaka hitrost kot avto
- skoraj instant frekveca vozenj
- ceneje kot avto

Gondole pokrijejo vse 3 tocke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

-Wall ::

Lonsarg je izjavil:

7 min je za silo za periferijo, znotraj obvoznice mora bit max 3 minutni interval. Torej vse znotraj obvoznice, ne zgolj par popularnih prog. Ja se zavedam da to pomeni za vecino prog kombije in ne trole, tko pac je. Pa za tako frekvenco bi morale zadeve biti samovozece, ker drugace rabis prevec voznikov.

Govorimo namrec o javnem prevozu ki je ENAK luksuz kot avto ali vecji. Resitve ki poslabsajo lusuz so obsojene na propad in se o njih ni vredno pogovarjat.

Javni prevoz da uspe MORA ustrezati vsem tem trem pogojem:
- vsaj enaka hitrost kot avto
- skoraj instant frekveca vozenj
- ceneje kot avto

Gondole pokrijejo vse 3 tocke.


Bolje vrabec v roki, kot golob na strehi.

Sploh pa jebes gondole, to je zastarelo, pocakajmo na teleport, dokler ga ni je vse ostalo nesmiselno. /s In dokler fantaziras o znanstveni fantastiki, se bomo lepo vozili z LPP, ker drugega nimamo in tudi ni moznosti, da bi kaj drugega dobili.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: -Wall ()

tonttu ::

-Wall je izjavil:

Jebes gondole, pocakajmo na teleport, dokler ga ni je vse ostalo nesmiselno.

Ne.. do takrat dokoncajmo tisto kar so slabih 80let nazaj zaceli Italjani... bodeco zico okoli Ljubljane. Tako boste varni pred kmetje, mi pa pred vami :))

-Wall ::

tonttu je izjavil:

-Wall je izjavil:

Jebes gondole, pocakajmo na teleport, dokler ga ni je vse ostalo nesmiselno.

Ne.. do takrat dokoncajmo tisto kar so slabih 80let nazaj zaceli Italjani... bodeco zico okoli Ljubljane. Tako boste varni pred kmetje, mi pa pred vami :))


Saj nimamo nic proti kmetom, razen da radi gobcke otresajo proti Ljubljani, kjer jim nihce nic noce, pa jih vcasih fasejo nazaj. Problem so njihovi avtomobili.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: -Wall ()

l0g1t3ch ::

tonttu je izjavil:

-Wall je izjavil:

Jebes gondole, pocakajmo na teleport, dokler ga ni je vse ostalo nesmiselno.

Ne.. do takrat dokoncajmo tisto kar so slabih 80let nazaj zaceli Italjani... bodeco zico okoli Ljubljane. Tako boste varni pred kmetje, mi pa pred vami :))


Kmet si samo ti.

Vsa velika mesta omejujejo vstop za avtomobile, ker je bilo stanje nevzdržno.
Več kot gradiš cest -> več pride avtomobilov. Torej to ni vzdržna strategija.

Alternativa je da del cest predelaš v proge za mestni vlak. Ljudje tako dobijo javno dostopen prevoz, ki ga ne ovira horda avtomobilov in je vedno hitrejši. Ostali pa se lahko gužvajo en pa po eden v piksnah če so preveč fini za vlak.

Za podzemno železnico je pač LJ premajhna + ima neprimerno strukturo tal.

In še 10ič, podprem tudi da se zapre promet do bolj turistično obleganih delov, ker bi to izboljšalo izkušnjo turistov. Bled, Bohinj, Piran, karkoli pač že ni lepo z 10000 avtomobili turistov.
Pridi peš, s kolesom ali javnim prevozom.

Ali pa ostani doma.

Če si pa spodnji dupolek in bi rad zaradi maščevanja žabarjem računal mitnino, pa tudi nimam nič proti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: l0g1t3ch ()

Lonsarg ::

-Wall je izjavil:

Blje vrabec v roki, kot golob na strehi.

Sploh pa jebes gondole, to je zastarelo, pocakajmo na teleport, dokler ga ni je vse ostalo nesmiselno. /s In dokler fantaziras o znanstveni fantastiki, se bomo lepo vozili z LPP, ker drugega nimamo in tudi ni moznosti, da bi kaj drugega dobili.
Bus ni vrabec v roki, ker ti rabis resitev ki jo bodo ljudje sprejeli, drugace politicno ne bo sla skoz. Bus ni niti vrabec niti golob, in ne bo nikoli sirsa resitev, to je garantirano.

Lahko blazi malenkost situacijo, dlje pa bus ne gre in nikoli ne bo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

tonttu ::

Bodeca zica in jarek poln vode resi ta problem... v obojestrankso zadovoljstvo :))
PS: Ker vidim da se vedno mislis da je Ljubljana ne vem kaksno svetovljansko velemesto... za info iz lastnih izkusenj. Sem ter tja delam za precej veliko svetovno news agencijo. Pred recimo 10 ali 15 leti so bili v Ljubljani tedensko eventi, ki so zanimali cel svet. Ves koliko jih je danes? Mogoce en na 3 leta. Za razred 10 vec stvari, ki zanimajo cel svet se danes dogaja izven Ljubljane. Toliko o tem kaksno svetovno mesto je Ljubljana, da bi bilo potrebno hribovcem ki kvarijo to lepo in kulturo tega velemesta prepovedati vstop.

-Wall ::

Lonsarg je izjavil:

-Wall je izjavil:

Blje vrabec v roki, kot golob na strehi.

Sploh pa jebes gondole, to je zastarelo, pocakajmo na teleport, dokler ga ni je vse ostalo nesmiselno. /s In dokler fantaziras o znanstveni fantastiki, se bomo lepo vozili z LPP, ker drugega nimamo in tudi ni moznosti, da bi kaj drugega dobili.
Bus ni vrabec v roki, ker ti rabis resitev ki jo bodo ljudje sprejeli, drugace politicno ne bo sla skoz. Bus ni niti vrabec niti golob, bus ne bo nikoli resitev, to je garantirano.


Je ze sprejeta in uveljavljena. Samo zagovednezi iscejo izgovore, da bi lahko se vedno v kolonah cakali.

tonttu je izjavil:

Bodeca zica in jarek poln vode resi ta problem... v obojestrankso zadovoljstvo :))
PS: Ker vidim da se vedno mislis da je Ljubljana ne vem kaksno svetovljansko velemesto... za info iz lastnih izkusenj. Sem ter tja delam za precej veliko svetovno news agencijo. Pred recimo 10 ali 15 leti so bili v Ljubljani tedensko eventi, ki so zanimali cel svet. Ves koliko jih je danes? Mogoce en na 3 leta. Za razred 10 vec stvari, ki zanimajo cel svet se danes dogaja izven Ljubljane. Toliko o tem kaksno svetovno mesto je Ljubljana, da bi bilo potrebno hribovcem ki kvarijo to lepo in kulturo tega velemesta prepovedati vstop.


Se razume, na vasi pa nikoli ni bilo nobenega, ki bi zanimal kogarkoli. Pa se folk je skrajno annoying, kar iz vrstice v vrstico potrjujes.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: -Wall ()

Lonsarg ::

Zivimo v svetu kjer je treba prepricati z korencki ljudi. LPP to ne bo uspel, ergo ni dokoncna resitev.

In ce ze govorimo o resitvah ki blazijo situacijo potem takoj dam prednost kolesom pred busi. Stanje kolesarskih cest v LJ je katastrofa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

-Wall ::

Lonsarg je izjavil:

Zivimo v svetu kjer je treba prepricati z korencki ljudi. LPP to ne bo uspel, ergo ni dokoncna resitev.

Bo pa s palico. Pariz ni nobenih korenckov talal, ko vedno bolj zapira ulice pred prometom. Pac znak postavis in policaja zraven za 3 mesece. Problem resen.

Ja ja, saj ze precej postov razumem, da nabijas nekaj v tri krasne in si izmisljujes nerelne resitve. Dejstvo je, da te kmalu caka P+R. Mogoce cez nekaj let ampak zgodil se ti bo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: -Wall ()

Lonsarg ::

Pariz ima metroje in gradi tudi Gondole mimogrede. https://www.google.com/amp/s/www.eurone...

Skratka korencki so, se vec jih je kot prepovedi, torej slab primer si dal ce si hotel pokazati da ne rabis korenckov.

In ce smo ze pri resitvah, LJ je majhna in bi se dalo precej resit z kolesi in skiroji, VELIKO boljsa resitev kot busi za mnogo situacij.

Pac ti si tisti ki nabija o tem da lepo prepovemo in se bo potem kao magicno resilo. NE, postopna prepoved je lahko zgolj dodatek, vsekakor pa je bolj kot prepoved pomembno da ponudis dobre alternative. Torej cim vec stvari poleg busa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

-Wall ::

Lonsarg je izjavil:

Pariz ima metroje in gradi tudi Gondole mimogrede. https://www.google.com/amp/s/www.eurone...

Skratka korencki so, se vec jih je kot prepovedi, torej slab primer si dal ce si hotel pokazati da ne rabis korenckov.

In ce smo ze pri resitvah, LJ je majhna in bi se dalo precej resit z kolesi in skiroji, VELIKO boljsa resitev kot busi za mnogo situacij.

Pac ti si tisti ki nabija o tem da lepo prepovemo in se bo potem kao magicno resilo. NE, postopna prepoved je lahko zgolj dodatek, vsekakor pa je bolj kot prepoved pomembno da ponudis dobre alternative. Torej cim vec stvari poleg busa.


Kaj te pravzaprav moti na busu? Razen, da je preizkusena in uveljavljena resitev povsod po svetu in zato ni moderna? Izpuhi? 40% LPP avtobusov je na plin in/ali elektriko ( https://www.lpp.si/hibridni-avtobusi-lpp ). Od znotraj enaka zadeva kot metro (ce bi sedeze obrnil s hrbtom proti stenam). Klimo imas. Nefrekventnost, kot posledica neuporabe? To se z zapovedanim P+R hitro resi - zaradi povecane uporabe, se stevilo avtobusov poveca, s cimer naraste frekventnost. Kaj je torej problem?

Mislim, jaz ti za tvojo gondolo povem, da ima tezavo s ceno postavitve, ki bo dvignila ceno prevozom, resitve za to nisi podal. Kaj so tvoje tezave z LPP, s tem, da LPP ni nekje visoko v oblakih ampak ze obratuje?

Skiroje bi bilo sicer treba prepovedati, vozijo jih namrec primarno kreteni, ki so nevarni zase in za vse ostale.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: -Wall ()

Miki N ::

Ma Pariz bo kmalu postal en velik "ZUS" - zone urbaine sensible - kot se v Franciji imenujejo bolj raznolika mestna področja.

Tako da ne boš rabil tja hoditi sploh.

-Wall ::

Miki N je izjavil:

Ma Pariz bo kmalu postal en velik "ZUS" - zone urbaine sensible - kot se v Franciji imenujejo bolj raznolika mestna področja.

Tako da ne boš rabil tja hoditi sploh.


Ne, ravno takrat bom sel spet tja. Ker pleh samo unicuje mesta, sploh evropska, ker amerikanizirani kreteni kopirajo obnasanje od americanov, kjer so bila mesta zasnovana za car-first mentaliteto. Ampak to se v nicemur ne ujema z EU, kjer dejansko imamo zgodovino.

Predstavljaj si samo Celovsko, brez avtomobilov, lahko postavis en cel set blokov vmes, lokale ob strani z ogromno prostora za "vrt". Avtomobili samo dusijo in unicujejo mesta in uporabne povrsine. Saj vredu, ce so si provincialci unicili javni potniski promet, ker so hoteli biti cool (in ker so nasedali marketingu trgovcev z avtomobili, ki so sluzili na njihovem primitivizmu), nic narobe, ce jim tako pase. Mesta naj pa pustijo pri miru.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: -Wall ()

Mithrandir ::

Jaz živim v Ljubljani in shajamo brez avta*. Družina dva otroka in oba starša zaposlena in nisva edina, poznava še nekaj parov ki tudi shajajo brez avtomobila po ljubljani.

*Imava avto, še od prej in sicer letnik 2010. Pred kratkim sem delal registracijo in sem ravno ugotavljal da v zadnjih treh letih nisva dopolnila niti 10 tisoč kilometrov.
Pogosto avto stoji pod nadstreškom tudi po en mesec skupaj in naslednjega zelo verjetno ne bova več kupovala.





Za ljudi in otroke, ki niso nežkoti in soy boys.

Zgodovina sprememb…

Scaramouche3 ::

Jaz živim v Ljubljani in shajamo brez avta*
Za mlade je težko, če ni programer in mora daleč ali pa hitro nekam, potem kako pozimi, vsi na bus pol bacilov?
Bodimo realni, če se hočeš kok tok dobr sparčkat, te bodo ženske čudn gledale, da rečeš, počak, pridem do tebe z busom ali pa z biciklom, sploh recimo v drugo mesto..

Mithrandir ::

Scaramouche3 je izjavil:

Jaz živim v Ljubljani in shajamo brez avta*
Za mlade je težko, če ni programer in mora daleč ali pa hitro nekam, potem kako pozimi, vsi na bus pol bacilov?
Bodimo realni, če se hočeš kok tok dobr sparčkat, te bodo ženske čudn gledale, da rečeš, počak, pridem do tebe z busom ali pa z biciklom, sploh recimo v drugo mesto..


Očitno poznaš samo čudne ženske.
Če ni ravno hud naliv ali nespluženi pločniki, potem kolo dela čudeže ;)

Če bi bil naliv in nujno rabim avto je tu še taksi.

Še kak izgovor ?

Iskreno sam pri sebi pomisli kolikokrat si zares moral na vrat na nos iti 100 kilometrov daleč.

Zgodovina sprememb…

Scaramouche3 ::

Mithrandir je izjavil:

Scaramouche3 je izjavil:

Jaz živim v Ljubljani in shajamo brez avta*
Za mlade je težko, če ni programer in mora daleč ali pa hitro nekam, potem kako pozimi, vsi na bus pol bacilov?
Bodimo realni, če se hočeš kok tok dobr sparčkat, te bodo ženske čudn gledale, da rečeš, počak, pridem do tebe z busom ali pa z biciklom, sploh recimo v drugo mesto..


Očitno poznaš samo čudne ženske.
Če ni ravno hud naliv ali nespluženi pločniki, potem kolo dela čudeže ;)

Če bi bil naliv in nujno rabim avto je tu še taksi.

Še kak izgovor ?

Iskreno sam pri sebi pomisli kolikokrat si zares moral na vrat na nos iti 100 kilometrov daleč.

Zdej mam zjebana kolena,basket je vzel svoje, čim bolj starejši si, težje bo, tako kot nimam lifta v bloku...
Glede žensk, večina žensk ki nima izbire, bo pač morala vzet kar je na trgu, tiste ki imajo dobr izgled in so vsaj 7/10plus bodo vzele nekoga ki jo bo prišel iskat pozimi ali pa bo že sama imela avto, taka tipov brez ne vidi!
Verjamem da si iskal dušo in neke kvalitete ki se ne vidijo,samo ženske nas ne vidijo tako.
Kot če danes nebi imel mobi, ali pač starega,dumb phone...takoj si drug predal.
Treba se je sprijazniti, nismo več v 90ih...

Mithrandir ::

Midva sva oba imela avto.
Potem ko sva zečela živet skupaj sva se najprej znebila enega, nekoč se bova pa še tega drugega ki je ostal. Že sedaj pa večino časa nabira prah.

Sicer jaz nisem ekstremist, ki bi silil ljudi da morajo zavrečt avto. Priznam da prinaša določene ugodnosti in je kdaj bolj na komot.
Je pa problem, ker smo družba kot celota začeli to zlorabljat. Nekaj kar naj nam bi olajšalo življenje je postalo tudi za mnoge ljudi neka huda muka. Ampak so tako globoko v svojih vzorcih da ne morejo pogledat izven njih če ne bo neke palice in korenčka.

Tako da imej avto če si ga lahko privoščiš, samo uporabljaj ga racionalno.

Zgodovina sprememb…

cesnja ::

Saj na koncu se vedno izkaze, da je avto nujno imeti, ker ima vsak veckrat tedensko nujno voznjo dementne babice in bolnih otrok na 30km oddaljeno urgenco.

Mithrandir ::

Ne vem ali sem jaz čuden, ki otroke v vrtec pripelje na kolesu pri -10 in otrokom ni nič hudega pa celo zimo niso prehlajeni.

Ali so čudni oni, ki otroka pripeljejo v vrtec z avtom pa čeprav ga imajo dva km stran in se potem še peljejo 2 km naprej do šihta. Hkrati pa ves čas jamrajo da so vsi celo zimo prehlajeni.

WizzardOfOZ ::

-Wall je izjavil:

Lonsarg je izjavil:

Nobene prepovedi ne rabis. Sam zagotovit moras da je potovanje z javnim prevozem hitrejse in cenejse od avtomobila.


Sem tudi jaz tako mislil, pa zal slo-tech redno dokazuje, da temu ni tako. Moras vedeti da je zagovednost slovenceljna v avtomobilu neprimerno vecja kot kateregakoli naroda na planetu.

In s prepovedjo bi naredil tocno to, sprostil ceste, potem bi bil LPP hitrejsi (prazne ceste) in cenejsi (vec ljudi bi ga placevalo, se pravi lahko cene spustis) kot avtomobil. Na koncu bi bilo vsem bolje, samo najprej je treba obracunati z zagovednezi, da bojo lahko kasneje spoznali, da si jim pravzaprav storil dobro.

Drugace ne mores resiti catch-22: zagovednezi ne bojo prestopili na LPP dokler ne bo cenejsi in hitrejsi, tak pa ne more postati zaradi zagovednezev.


Pa sej cena ni tako pomembna. Meni je veliko bolj pomembna hitrost. Da sem jaz za tistih par kilometrov razdalje res optimalno premikam, ne da se cijazim 10km dlje, ker me avtobus naokoli pelje. Prvo je treba urediti javni potniški promet.

Zadovoljni pa vsi itak ne bodo nikoli.

Lonsarg je izjavil:

-Wall je izjavil:

Drugace ne mores resiti catch-22: zagovednezi ne bojo prestopili na LPP dokler ne bo cenejsi in hitrejsi, tak pa ne more postati zaradi zagovednezev.
LPP, torej busi, je obsolete tehnologija. Rabimo metro ali sky train ali pa se bolje moj predlog gondol.

Avtobusi NIKOLI ne bodo resitev. Resitev je treba iskati izven cest.


Jaz bi bil tudi z Maglevom zadovoljen, ki bi šibal visoko nad temi vsemi nepreglednimi kolonami avtomobilov.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Comandante ::

Mithrandir je izjavil:

Ne vem ali sem jaz čuden, ki otroke v vrtec pripelje na kolesu pri -10 in otrokom ni nič hudega pa celo zimo niso prehlajeni.

Ali so čudni oni, ki otroka pripeljejo v vrtec z avtom pa čeprav ga imajo dva km stran in se potem še peljejo 2 km naprej do šihta. Hkrati pa ves čas jamrajo da so vsi celo zimo prehlajeni.

Jaz mislim da si cuden, ampak to sploh nima nobene veze - ce ti je kul, se vozi z biciklom, zakaj pa ne. Meni recimo na kraj pameti ne pade, da bi z biciklom tvegal padec na biciklu pozimi, sploh z otrokom na biciklu. Tudi v tisto mini prikolico nikoli ne bi dal otroka, ker bi me bilo strah, da ga bo nekdo z avtom povozil. Razen ce se vozis po fizicno loceni povrsini, potem je ok.

Ce otrok ni nikoli prehlajen pa je medicinski cudez - v vrtcu krozi na desetine virusov, ki jih dobijo vsi + njihovi starsi.

Ampak ja, vsakemu svoje :)

LeQuack ::

Saj ravno zato je v USA catch22, da ima vsak vedno večji SUV. Vsak prav da se ne počuti varno, ker imajo drugi velik avto, in potem posledično vzamejo še oni velik avto in krog je sklenjen. Tudi v EU gremo žal po tej poti.
Quack !

Comandante ::

LeQuack je izjavil:

Saj ravno zato je v USA catch22, da ima vsak vedno večji SUV. Vsak prav da se ne počuti varno, ker imajo drugi velik avto, in potem posledično vzamejo še oni velik avto in krog je sklenjen. Tudi v EU gremo žal po tej poti.


Ena Patria bi kar sedla, samo jo je klincevo vozit brez spotterja na strehi, ker ne vidis nikamor razen naprej, pa se tisto bolj slabo. Imas pa opcijo mitraljeza, kar zna biti uporabno na obvoznici.

WizzardOfOZ ::

LeQuack je izjavil:

Saj ravno zato je v USA catch22, da ima vsak vedno večji SUV. Vsak prav da se ne počuti varno, ker imajo drugi velik avto, in potem posledično vzamejo še oni velik avto in krog je sklenjen. Tudi v EU gremo žal po tej poti.


Gradnja predmestij v ameriki je bila že v osnovi taka, da se je vsak moral usest v avto, da se je odpeljal do trgovine, ki je bila 5km stran. Šole so po 10km stran, zdravstveni domovi tudi. Zato tam v predmestju nujno rabiš avto. nasprotno, pa v centru mesta nimaš kam z njim.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

m0LN4r ::

-Wall je izjavil:

Miki N je izjavil:

Ma Pariz bo kmalu postal en velik "ZUS" - zone urbaine sensible - kot se v Franciji imenujejo bolj raznolika mestna področja.

Tako da ne boš rabil tja hoditi sploh.


Ne, ravno takrat bom sel spet tja. Ker pleh samo unicuje mesta, sploh evropska, ker amerikanizirani kreteni kopirajo obnasanje od americanov, kjer so bila mesta zasnovana za car-first mentaliteto. Ampak to se v nicemur ne ujema z EU, kjer dejansko imamo zgodovino.

Predstavljaj si samo Celovsko, brez avtomobilov, lahko postavis en cel set blokov vmes, lokale ob strani z ogromno prostora za "vrt". Avtomobili samo dusijo in unicujejo mesta in uporabne povrsine. Saj vredu, ce so si provincialci unicili javni potniski promet, ker so hoteli biti cool (in ker so nasedali marketingu trgovcev z avtomobili, ki so sluzili na njihovem primitivizmu), nic narobe, ce jim tako pase. Mesta naj pa pustijo pri miru.

Realnost je pa taka, da bo vse zabetonirano, potlakovano in asfaltirano, da se izkoristi vsak kvadratni meter za nepremicnine aka bloke.
Kdo hoce se sploh stistak med betonom, ki bo na koncu stal kot kak honkong.

Oprosti, ampak ziveti v blokovji z 1000+ stanovanji, klosarji na ulici in smetmi. Pa da ti je vrhunec, hodit na kavicr v kaf spodaj. To ni kvaliteta, to je kurac.
Pejt v Berlin v strogo blokovsko pozidan okolis sred poletja, pa bodi tam za dva tedna, pa ti bo jasno o cem govorim.

Ne pa tu youtube sanjarit.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

Mithrandir je izjavil:

Scaramouche3 je izjavil:

Jaz živim v Ljubljani in shajamo brez avta*
Za mlade je težko, če ni programer in mora daleč ali pa hitro nekam, potem kako pozimi, vsi na bus pol bacilov?
Bodimo realni, če se hočeš kok tok dobr sparčkat, te bodo ženske čudn gledale, da rečeš, počak, pridem do tebe z busom ali pa z biciklom, sploh recimo v drugo mesto..


Očitno poznaš samo čudne ženske.
Če ni ravno hud naliv ali nespluženi pločniki, potem kolo dela čudeže ;)

Če bi bil naliv in nujno rabim avto je tu še taksi.

Še kak izgovor ?

Iskreno sam pri sebi pomisli kolikokrat si zares moral na vrat na nos iti 100 kilometrov daleč.

Mam sodelavko v mestu brez avta. Njeno zivljenje se odvija po treh ulicah. Siht, lidl, blok.
Za vse ostalo, ce kaj rabi pa fehtari za prevoz al pa mece dnar za taksi.

Ko si starejsi pa moras bi res mal prizadet, da se spravljas v mrazu na kolo ali na bus med gripirajoce sopotnike in rabis cel dan, da zrihtas kak pregled pri onkologu pa osebnem dohtarju.

Ce hocea kaj dobrega za deco, se odseli ven iz te betonske materialisticne dzungle v neko vas v naravo.

Pa to mislim resno, sem zivel nekaj let v mestu. Ko si starejsi bos ugotovil kaj mislim. Ko nimas kriminala naokoli, da ti deca stopijo na neke igle v parku al pa zagnjavijo klosarji v podhodu, hrup alkoholikov, diskacev, pijancev, navijacev.

Zjutraj metanje steklenih flas v kontejner. Eh kje so ti bedni cajti. Sploh ne pogresam.

Grilanje na balkonu? Hahaha. Terasa, svoj vrt, to je minimum. Rajsi zasluzim manj, kot pa se fijakat z biciklom v mestu, ker se delam pametnega, da z avtom ni bolj udobno.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

sivistol ::

scipascapa je izjavil:

kriptobog je izjavil:

scipascapa je izjavil:

Pa kljub vseemu imamo 1.2 mmio avtomobilov na 1.7 prebivalstva, ki ima volilno pravico, torej 18let+...ZAKAJ?


Ker imamo nekateri po dva avta ali več ;)


BUT WHY?


beceause if we f can we f will, order by peaky blinders
binance referal ( 10% off ) https://www.binance.com/en/futures/ref/38134864

Glugy ::

m0LN4r je izjavil:


Za vse ostalo, ce kaj rabi pa fehtari za prevoz al pa mece dnar za taksi.

Pri vse več vozilih na cestih vsako leto, pri tako veliko avtomobilih ki jih premore Slovenija pa res ni problem če nima avta. Naj prosi sej to uslugo dela vsem ki vozijo. Drgač bi še ona vsak dan se vozila pa delala večjo zasedenost ceste. Takim bi mogl pa avtomobilistični ljubitelji še toliko rajš pomagat pa jim pomagat pri tem da nimajo svojega avtomobila. Sicer pa mogoče kdaj tud kakšen drobižek uleti za vožnjo za po vrh.

LeQuack ::

Poleg tega to da greš v službo z avtom sploh ni udobje, udobje je delo od doma.
Quack !

feryz ::

Na vasi res ni kriminala.

https://vecer.com/kronika/madzara-vlomi...

"Vsa tri vozila, ki so bila ukradena, so bila odklenjena, s kontaktnimi ključi v ključavnicah"

Mar bi se v kakšno bajto skrila. Tudi te so tam, vse po vrsti, odklenjene.

m0LN4r ::

Glugy je izjavil:

m0LN4r je izjavil:


Za vse ostalo, ce kaj rabi pa fehtari za prevoz al pa mece dnar za taksi.

Pri vse več vozilih na cestih vsako leto, pri tako veliko avtomobilih ki jih premore Slovenija pa res ni problem če nima avta. Naj prosi sej to uslugo dela vsem ki vozijo. Drgač bi še ona vsak dan se vozila pa delala večjo zasedenost ceste. Takim bi mogl pa avtomobilistični ljubitelji še toliko rajš pomagat pa jim pomagat pri tem da nimajo svojega avtomobila. Sicer pa mogoče kdaj tud kakšen drobižek uleti za vožnjo za po vrh.

Grozno, stevilo avtov na cesti narasca hitrej kot stevilo soferjev
Po novm vozi kr vsak dva avta istocasno

Zakaj se pa vozijo tja kjer so guzve, guzvajo na istem mestu
Centralizacija much

feryz je izjavil:

Na vasi res ni kriminala.

https://vecer.com/kronika/madzara-vlomi...

"Vsa tri vozila, ki so bila ukradena, so bila odklenjena, s kontaktnimi ključi v ključavnicah"

Mar bi se v kakšno bajto skrila. Tudi te so tam, vse po vrsti, odklenjene.

anomalíja -e ž (ȋ) odstopanje, odstop od pravil; nepravilnost, izjemnost: ta pojav je očitna anomalija
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

LeQuack je izjavil:

Poleg tega to da greš v službo z avtom sploh ni udobje, udobje je delo od doma.

Al pa gres pred tem na en drive in potem na siht



BBL
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zimonem ::

Če greš živet v lj. Greš zato da ne nucaš avta. Sicer živiš izven pa se jebeš z vsakodnevnem prevozom.

maticb492 ::

Kaki vsakodnevni prevoz, kam se naj vozim vsak dan lol?
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zimonem ::

m0LN4r je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Poleg tega to da greš v službo z avtom sploh ni udobje, udobje je delo od doma.

Al pa gres pred tem na en drive in potem na siht



BBL

Če ne veš kaj bi sam s sebij ni treba bit žajiv. Ali užaljen.

cvalsr ::

Pariz, gondole...
so verjetno bolj za kake eksotične linije, za glavne pa bi morale biti goste kot na krvavški žičnici. Pa tudi veliko prepočasne so zaradi same konstrukcije in vstopanja.
Bolj realna je na tirnici (ali dveh) viseča 'železnica', po kateri bi nad nivojem ostalega prometa šibali vagoni velikosti manjšega avtobusa ali velikega kombija; nekakšen viseči tramvaj NAD pritlehnim prometom; brez problema popolnoma samovozeč!
Podzemna železnica je brezupno predraga za rang Ljubljane. Običajen tramvaj, ki je za nekatere pametne rešitev vseh problemov, je tudi počasnejši od avtobusa in povzroča dodatno gnečo na cestah, ker se ne more niti malo izogniti čemurkoli.

Pa še nekaj mimo teme: Že desetletja se kokodaka o novi Lj. železniški in avtobusni postaji, ki naj bi bili lepo druga ob drugi. Kaj pa mestni promet - trole? Bo treba še vedno peš, po možnosti s 3 kosi prtljlage gagati do Bavarskega dvora ali celo do Name, da boš prišel do ustrezne trole? Veeeliki ljubljanski urbanist Kozel ima čas pisariti v Delu o temah, o katerih nima pojma in niso njegova stvar - LPP linije pa očitno niso vključene v mestni urbanizem???

m0LN4r ::

https://www.youtube.com/user/m0LN4r

-Wall ::

Mithrandir je izjavil:

Midva sva oba imela avto.
Potem ko sva zečela živet skupaj sva se najprej znebila enega, nekoč se bova pa še tega drugega ki je ostal. Že sedaj pa večino časa nabira prah.


Identicna situacija, zaenkrat je se registriran, nas pa caka odlocitev, ali se se tega znebimo.

Dejansko je v uporabi samo med vikendom, pa se takrat ne vedno, malo smo eksperimentirali izlete z vlakomo/busom, pa se cisto lepo obnese pa se bolj intimno se spoznas z destinacijo, edino pri medmestnih busih se vcasih zgodi, da kaksen voznik serje, ko mu prides s stirimi kolesi za v prtljaznik (pa se pomiri, ko ugotovi, da so kolesa snemljiva :))), pa obicajno se prespi, cisto preprosto, ker je potniski promet izven Lj tako zjeban, da se je ponekod tezko vrniti v istem dnevu. Izven Slovenije (Austria in Italija), teh tezav nismo imeli, samo tja gres pa ze po defaultu za vec kot en dan.

Si morda nasel kje kaksno prikolico, "zaboj na kolesih", da se ga da vlect za kolesom in zaklenit, hkrati pa da ne bi bil do konca storast?

Mithrandir je izjavil:

Ne vem ali sem jaz čuden, ki otroke v vrtec pripelje na kolesu pri -10 in otrokom ni nič hudega pa celo zimo niso prehlajeni.


Babica nas je "podmladek" kot dojencke dobro zavila in dala spati na balkon, pozimi. Ko sem bil starejsi sem jo vprasal v cem je fora, pa je rekla, da za odpornost. Ali je kaj medicinskega na tem ali ne, ne vem, nimamo pa tezav z imunskim sistemom, to da je kdo od nas oblezi se prakticno ne zgodi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: -Wall ()

-Wall ::

m0LN4r je izjavil:

Realnost je pa taka, da bo vse zabetonirano, potlakovano in asfaltirano, da se izkoristi vsak kvadratni meter za nepremicnine aka bloke.
Kdo hoce se sploh stistak med betonom, ki bo na koncu stal kot kak honkong.

Oprosti, ampak ziveti v blokovji z 1000+ stanovanji, klosarji na ulici in smetmi. Pa da ti je vrhunec, hodit na kavicr v kaf spodaj. To ni kvaliteta, to je kurac.
Pejt v Berlin v strogo blokovsko pozidan okolis sred poletja, pa bodi tam za dva tedna, pa ti bo jasno o cem govorim.

Ne pa tu youtube sanjarit.


Vidis mene pa ne mika iti ziveti recimo na vas, z gnojnico in romovskimi naselji za vsakim vogalom, da vsako drugo zimo ostanes brez elektricne napeljave in zlebovja. A da jaz pa ne smem nerealno pretiravat? :))

Mislim, da bi lahko pocasi prisel iz svoje prekmurske vukojebine malo v Ljubljano. Ali pa Stuttgart, samo tako, da vidis, da se tvoji strahovi ne ujemajo z realnostjo ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: -Wall ()

-Wall ::

cvalsr je izjavil:

Pa še nekaj mimo teme: Že desetletja se kokodaka o novi Lj. železniški in avtobusni postaji, ki naj bi bili lepo druga ob drugi. Kaj pa mestni promet - trole? Bo treba še vedno peš, po možnosti s 3 kosi prtljlage gagati do Bavarskega dvora ali celo do Name, da boš prišel do ustrezne trole? Veeeliki ljubljanski urbanist Kozel ima čas pisariti v Delu o temah, o katerih nima pojma in niso njegova stvar - LPP linije pa očitno niso vključene v mestni urbanizem???


Kolikor sem spremljal temo, naj bi se zacelo ze graditi, pa je usekala zadnja kriza, tako, da se je investitor umaknil. Baje se spet nekaj dela na to temo. Postaja naj bi imela izhod zamaknjen blizje Dunajski, tako, da te caka en prehod za pesce + 100m. Zal pa ne vem, kako bi lahko to uredili drugace, bi pa slo brez problemov, ce se en pas dunajske na podvozu zapre in tam naredi postajalisce za LPP. Seveda taka resitev ni izvedljiva, dokler so ceste polne avtomobilov.

Invictus ::

Problem je predvsem v folku. Z avtom si kljub kolonam hitreje kot z javnim prometom, sploh iz zabacenih vukojebin kjer nekateri zivijo. Sam fora je, da je javni promet pocasnejsi zaradi avtov, ki mu zasedajo cesto.

P+R cona, zagotovljeno parkirisce plus congestion zone feee, pa se bo spucalo.

Koliko provincialcev se je pripravljeno peljati do zelezniske postaje, tam iti na vlak, in potem iz zelezniske do sluzbe pes, s skirco. Normalen prihod v sluzbo za kar precejsen del Evropejcev...

A mislite, da te po Evropi javni prevoz pripelje direktno do sluzbe? Jok brate, ce nimas ravno krompirja, je to se minimalno 10-15 minut pes hoje. in pa prestopanje med podzemno, busi, vlaki... Normalno za vsa mesta kjer sem delal (London, Muenchen, Hamburg, Frankfurt, Bruselj, par ostalih anglkeskih mest zahodno od Londona). Tisti, ki delajo v tujini, bodo to potrdili...

Slovenski vozaci ste pac lene, razvajene pi***ce, ki se hocete pripeljati v pisarno z avtom. Ker sta ze dali za precenjen pleh denar...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Lonsarg ::

To sta dva locena problema, eno je transport znotraj mesta, drugo pa je kako spraviti na ta transport tudi vozace iz dlje.

Za to drugo resitev je P+R idealna, dokler pac ne dobimo 200kmh vlakov, sam P+R je treba zgraditi dovolj dalec, da se ne zaguzva obvoznica.

Veliko tezja pa je prva resitev, torej delujoc in hiter javni prevoz. Busi so pocasni tudi kadar je prazno brez avtov. Busi ta problem resujejo zelo slabo, iz P+R bi rabili nujno ekspres linije do glavnih tock, tega busi nikoli ne bodo dali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Invictus ::

Slovenska mesta lahko naredijo Star Trek teleport, pa jih ne bo nihce uporabljal, ker se bo folk raje s smrdljivim dizlom pripeljal direktno v pisarno.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

WizzardOfOZ ::

Če nebi bilo avtomobilov znotraj ringa v lj, bi se komot vsi z bicikli in skircami vozili. Dokler imaš pa slabe povezave znotraj ringa, pa vsak pločnik zaseden s plehom, je pa to že loterija.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Lonsarg ::

Promet je treba umaknit stran z cest, kar vkljucuje tudi stran iz busov. To so VSA Evropska mesta ki so resevala javni prevoz zgruntala. Sam za LJ so eni pametni, da mi pa bomo samo z busi resili.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()
««
4 / 12
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Problemi človeštva
50138056 (24296) Lowink
»

radarji v Ljubljani (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
29731397 (15999) Badwolff
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19928065 (18151) jb_j
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35572248 (61657) starfotr
»

Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18131079 (25480) BigWhale

Več podobnih tem