» »

Gonja proti mobilnosti

Gonja proti mobilnosti

««
8 / 11
»»

svecka ::

Pri nas v pisarnah 3/4 folka dela od doma 3x na teden in se ne rabi vozit v službo v LJ. Namesto da bi podprli remote delo in zmanjali toplogredne pline in zastoje, ga ukinjajo predvsem seljaki direktorji z mentaliteto ovce. PRedvsem na zahodu, ki to prihaja tudi počais k nam. Če je remote lahko delal med korono, zakaj sedaj ne more.

starfotr ::

Zato, ker nihče ne mara remote dela.

svecka ::

starfotr je izjavil:

Zato, ker nihče ne mara remote dela.


to ti govoriš, a povsod po svetu pa se ljudje upirajo delo v službi, da npr. ne rabijo poslušati v box pisarnah kričanje sodelavcev v mikrofon. Nisi ti primer za svet, kvečjemu izjema.

Če ti nočeš delati, pač delaj, a sodelavci pri nas z veseljem so doma in delajo remote. To priča, da od vsaj 800 pisarniških zaposlenih jih dela remote 3/4.

starfotr ::

Ne delamo vsi v open office, kot da smo kure v kletkah.

starfotr ::

Malo si oglejte tole:


Mato989 ::

starfotr je izjavil:

Zato, ker nihče ne mara remote dela.


Teslo... vsi normalni so raje remote... če je možđnost.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Pithlit ::

Pwoob!Sloob je izjavil:

Pithlit je izjavil:

Kaj mi to pomaga če ne vem na kateri postaji moram dol? Ali pa gor, če smo že pri tem. Tko kot, recimo, povprečen 'migrant' ali turist.

A to misliš z tistim govorom katera je naslednja postaja ali z displayem na avtobusu ali kot povprečen migrant/turist, ki pride z avtom v Ljubljano in za vse svoje potrebe pogleda GPS? (zato odsvetujem uporabo metrojev, si pod zemljo, nič ne vidiš, GPS ne dela in če ne živiš že celo življenje v tistem mestu, se boš zgubil in nikoli več našel izhoda /s)

Nisem dobro razumel vprašanja?

(namig: iz smeri Kamnika, nima smisla hoditi na dolgi most ampak je bolj elegantno, da se zapelješ do Fužin ali okolice, imaš direktne proge proti kliničnemu)

Pithlit je izjavil:

To je po tem ko bi plačala tiste fiktivne 20EUR takse za vstop v lj.

Nisi še nič plačala, si še izven območja taks. Nismo več v 1985, kjer rabiš 200 zapornic, plačaš, vpišeš registersko, vse ostale pa v primeru, da je tablica videna znotraj definiranega območja in zanjo ni plačana taksa, pošljejo kazen na dom. Saj veš vinjete in podobno.

Torej moram počet še 27 drugih stvari ki mi jih brez teh gluposti... ni treba? Dober sistem imaš, ni kaj. Zelo optimiziran.

Mimogrede, jaz se znajdem. Sam ti pa znaš v nulo zakomplicirat vsako stvar k se ti jo da pod nos. Na kratko: sistem kot si ga ti predstavljaš je neuporaben za povprečnega obiskovalca Ljubljane.
Life is as complicated as we make it...

starfotr ::

Mato989 je izjavil:

starfotr je izjavil:

Zato, ker nihče ne mara remote dela.


Teslo... vsi normalni so raje remote... če je možđnost.


Jp, vidim vsak dan na cesti njihovo voljo za delo od doma.

Pithlit ::

Mimogrede, vinjete so poskrbele za to da se v Ljubljano marsikdo enostavno vozi po regionalkah. Medvode, Vrhnika... Ful fajn se imajo ti ljudje k tam živijo.

Pa niso to edini kraji. Dejmo povsod tam eno takso, a?
Life is as complicated as we make it...

Invictus ::

starfotr je izjavil:

Zato, ker nihče ne mara remote dela.

Govori zase...

Meni je remote super, ker prihranim dnevno vsaj eno uro transporta.

Managerjem pa ni v redu, ker zahteva od njih več dela, boljšo organiziranost in preprosto DELO.

Prej je šel lahko dso delavca, mu kaj naročil, zdaj mora odpreti task, napisati kaj bi rad, in delegirati na sestanku. Dodatno delo za večino zanič managerjev.

V firmah, kjer talanje taskov deluje normalno, z remote delom nimajo problemov.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

fikus_ ::

Ravno vinjete so delovnim migrantom omogočile poceni prevoz. Za nekoga, ki gre nekaj krat na leto v LJ in AC, se verjetno ne splača letna vinjeta.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

energetik ::

starfotr je izjavil:

Mato989 je izjavil:

starfotr je izjavil:

Zato, ker nihče ne mara remote dela.


Teslo... vsi normalni so raje remote... če je možđnost.


Jp, vidim vsak dan na cesti njihovo voljo za delo od doma.
Ker morajo/-mo na lokacijo, čeprav smo lahko 2/3 leta med korono delali izključno doma in naredili popolnoma vse enako kot v pisarni! Zaradi odločitev vodstva, ne zaradi sebe. Jaz bi takoj 100% delal od doma, če bi lahko, z izjemo kakšnih sestankov vsake toliko.
vires in numeris

Pithlit ::

fikus_ je izjavil:

Ravno vinjete so delovnim migrantom omogočile poceni prevoz. Za nekoga, ki gre nekaj krat na leto v LJ in AC, se verjetno ne splača letna vinjeta.

To je res. Nisem rekla da ne. Si upa kdo rečt da ni katastrofa ob špici it skozi, ne vem, Medvode? Dok greš naravnost še nekak gre... Ampak ko moraš zavit levo z glavne ceste lahko pa sam Alaha moliš da ti bo uspelo brez že nekako zahaklat.

Ampak ja, sej obvoznica je ista. Katastrofalno urejeno vse skupaj. Ker je tolk težko zrihtat sistem "plačaj kolikor uporabljaš".
Life is as complicated as we make it...

feryz ::

Itak da je remote super. Človeka niti poznaš ne, pošlješ mu mail in si ga fraj.
Pa drugega najdeš takoj, kar na remote. Niti spoznati ga ni treba, je kasneje lažje, ko mu pošlješ mail.

Vem, nakladam, ampak točno v to smer pelje. Boste že spoznali, slej ko prej.

starfotr ::

Zdej mi pa ni jasno. Vsi bi radi delali od doma, vendar vam delodajalec to preprečuje?

Medtem ko je na trgu ogromno povpraševanje po ljudeh in firme omogočajo tudi delo od doma, pa se niste prijavili na noben razpis in zamenjali službo?

Prometa je na cesti še več, kot ga je bilo pred korono.

Tako, da tule nekaj ne špila. Mogoče samo vam špila v glavah.

Btw, ljudje se selijo v tujino, da tam delajo. Čeprav bi lahko bili v Sloveniji ali pa še kje drugje, kjer so nižji stroški bivanja in več sonca. Pa se raje preselijo na npr. sever. Samo zato, da delajo tam v pisarni.

Ali mi lahko potem razložite to?

Utk ::

Jaz sem stoprocenten, da nekdo, ki se 10 let vozi eno uro in več v eno smer vsak dan, nima vsega pošlihtanega v glavi. Zakaj to delajo ne vem, najbrž bi jih moral pregledat kak psihiater. Ali radi igrajo neke mučenike ali jim je doma tako strašno, nekaj mora bit.

Pwoob!Sloob ::

Pithlit je izjavil:

Pwoob!Sloob je izjavil:

Pithlit je izjavil:

Kaj mi to pomaga če ne vem na kateri postaji moram dol? Ali pa gor, če smo že pri tem. Tko kot, recimo, povprečen 'migrant' ali turist.

A to misliš z tistim govorom katera je naslednja postaja ali z displayem na avtobusu ali kot povprečen migrant/turist, ki pride z avtom v Ljubljano in za vse svoje potrebe pogleda GPS? (zato odsvetujem uporabo metrojev, si pod zemljo, nič ne vidiš, GPS ne dela in če ne živiš že celo življenje v tistem mestu, se boš zgubil in nikoli več našel izhoda /s)

Nisem dobro razumel vprašanja?

(namig: iz smeri Kamnika, nima smisla hoditi na dolgi most ampak je bolj elegantno, da se zapelješ do Fužin ali okolice, imaš direktne proge proti kliničnemu)

Pithlit je izjavil:

To je po tem ko bi plačala tiste fiktivne 20EUR takse za vstop v lj.

Nisi še nič plačala, si še izven območja taks. Nismo več v 1985, kjer rabiš 200 zapornic, plačaš, vpišeš registersko, vse ostale pa v primeru, da je tablica videna znotraj definiranega območja in zanjo ni plačana taksa, pošljejo kazen na dom. Saj veš vinjete in podobno.

Torej moram počet še 27 drugih stvari ki mi jih brez teh gluposti... ni treba? Dober sistem imaš, ni kaj. Zelo optimiziran.

Mimogrede, jaz se znajdem. Sam ti pa znaš v nulo zakomplicirat vsako stvar k se ti jo da pod nos. Na kratko: sistem kot si ga ti predstavljaš je neuporaben za povprečnega obiskovalca Ljubljane.


Ne samo to, metro je še bolj neuporaben, pa ga povprečni obiskovalci še vedno uporabljajo po celem svetu, mogoče pa ni problem v sistemu, ki si ga predstavljam ampak v tebi? Saj veš, okamovo rezilo in podobno.

Je pa res, da imamo v Sloveniji bolj trmoglave ljudi, ki so se mesece učili voziti, zdaj jim je pa trivialnost kot je avtobus pretežak za uporabo. :))

Vsak začetek je težak in vsak začetnik je težak.

Pwoob!Sloob ::

Pithlit je izjavil:

Pa niso to edini kraji. Dejmo povsod tam eno takso, a?

Jaz sem za.

starfotr ::

Saj ima Logarska že dolgo pobiranje denarja. Pa se nihče nič ne pritožuje. Mi gre pa na bruhanje, da za električne avte ni plačila.

Unchancy ::

Bruhanje ni ekološko.
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.

starfotr ::

Seveda je.

Invictus ::

starfotr je izjavil:

Zdej mi pa ni jasno. Vsi bi radi delali od doma, vendar vam delodajalec to preprečuje?

Medtem ko je na trgu ogromno povpraševanje po ljudeh in firme omogočajo tudi delo od doma, pa se niste prijavili na noben razpis in zamenjali službo?

Verjameš ali ne, firme to preprečujejo. Eden od razlogov je tudi ta, da ima firma kupljene poslovne prostore in jih hočejo nafilat. Delal v taki firmi, kjer se je direktor sprehajal po pisarnah in se spraševal zakaj niso pisarne polne. Še med korono...

Povpraševanje po ljudeh je vedno po POCENI delovni sili. Na koncu obljubljeni remote postane 1x na teden, če ni drugače odločeno. V IT stroki si lahko vsak najde remote job v tujini...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

energetik ::

starfotr je izjavil:

Saj ima Logarska že dolgo pobiranje denarja. Pa se nihče nič ne pritožuje. Mi gre pa na bruhanje, da za električne avte ni plačila.
Primerjaš turistično destinacijo, kamor greš morda 1x letno, z delovnim mestom, kamor moraš priti vsak dan?
vires in numeris

Spura ::

Pithlit je izjavil:

Mimogrede, vinjete so poskrbele za to da se v Ljubljano marsikdo enostavno vozi po regionalkah. Medvode, Vrhnika... Ful fajn se imajo ti ljudje k tam živijo.

Totalen nonsense, to je pa najvecja neresnica v tej temi. Kdor se v casu vinjet dnevno vozi po regionalkah se je tudi prej, saj je bilo to se drazje. Ravno obratno je, pred vinjetami je folk redno hodil dol z avtoceste kak izvoz prej, da je prisparal, ali pa je vcasih sel po avtocesti vcasih pa po regionalki. Zdaj, razen ce se mislis vedno peljati celo pot po regionalki, imas vinjeto in neko obcasno fijakanje po reginalkah je izginilo. Ergo se je kolicina ljudi na teh cestah konkretno zmanjsala, je samo se regionalni promet pa nekaj skrtic.

Unchancy ::

starfotr je izjavil:

Seveda je.

Ne. Ker potem moraš izbruhano nadoknaditi in duplo trošiš vire. Plus da je bruhanje agresivno in škodljivo za naravo.
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: starfotr ()

Pithlit ::

Še nekdo ki cest (ne sam regionalk) okoli Ljubljane še videl ni.
Life is as complicated as we make it...

Spura ::

driver_x je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Točno to. Gremo se nek eko fašizem in bi se ukinjalo avtomobile. Po drugi strani se pa brez posledic proda 50% SUVjev. Naj nabijejo konkreten dodaten davek na slabo aerodimamičnost in težo.


Ne samo to! Tudi motorji in razni roadsterji so čisto nepotrebni. Dajmo jih zelo obdavčiti ali pa kar prepovedati.

Podpisem takoj. Motorji so fakultativna zadeva za prosti cas, hkrati so pa bistveno preglasni. SUV je navadna sminka in bloat.

Pithlit je izjavil:

Še nekdo ki cest (ne sam regionalk) okoli Ljubljane še videl ni.

Ti kar govor.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spura ()

starfotr ::

energetik je izjavil:

starfotr je izjavil:

Saj ima Logarska že dolgo pobiranje denarja. Pa se nihče nič ne pritožuje. Mi gre pa na bruhanje, da za električne avte ni plačila.
Primerjaš turistično destinacijo, kamor greš morda 1x letno, z delovnim mestom, kamor moraš priti vsak dan?


Ljubljana je tudi turistična destinacija. Tako, mimogrede.

Unchancy ::

Ne za tiste, ki hodijo tja delat vsak dan.
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.

Pithlit ::

starfotr je izjavil:

energetik je izjavil:

starfotr je izjavil:

Saj ima Logarska že dolgo pobiranje denarja. Pa se nihče nič ne pritožuje. Mi gre pa na bruhanje, da za električne avte ni plačila.
Primerjaš turistično destinacijo, kamor greš morda 1x letno, z delovnim mestom, kamor moraš priti vsak dan?


Ljubljana je tudi turistična destinacija. Tako, mimogrede.

Me prav zanima kolk turistov se v Ljubljano pripelje z avtom :))
Life is as complicated as we make it...

starfotr ::

A če hodiš delat na Bled ali v Piran je morda kaj drugače?

Pričakujete, da zato ker niste turisti na te lokaciji, da boste imeli pa gratis parkirišče in da ne bo gneče, ker niste turisti?

Ne razumem. Neka lokacija ima specifike. In vi bi radi bili izven specifik, samo zato ker tam delate?

mRhcPf ::

v kakšnih firmah vi to delate, da vam niti omogočijo parkirišča, če že vsaj dela remote ne. in se celo strinjam s feryzom, delo od doma malo razosebi stike, zato pa ne smeš biti čisto zadnja rupa na sviralu... ene firme ti omogočijo hibridno delo in tudi in-office dneve lahko izbereš, če že ne chat-gpt-jaš v senci Aljaževega stolpa...

driver_x ::

Pithlit je izjavil:

Me prav zanima kolk turistov se v Ljubljano pripelje z avtom :))


Jaz sem ravno pred kratkim imel na obisku poslovne partnerje iz tujine, nastanili so se v hotelu 4 Points. Naša firma sicer ni v Ljubljani, a so ocenili, da bo za njih to boljša lokacija, zaradi bližine letališča in podobno. Eno popoldne so se tudi z avtom odpravili v center Ljubljane. To so še kako obžalovali, saj so skoraj ves rezerviran čas porabili za iskanje parkirišča.

starfotr ::

Ene firme zaračunavajo svojim zaposlenim parkirna mesta. Jaz v tem ne vidim nobenega problema. Podjetje svoje kapacitete oddaja, niso mrtev kapital.

Unchancy ::

starfotr je izjavil:

Ene firme zaračunavajo svojim zaposlenim parkirna mesta. Jaz v tem ne vidim nobenega problema. Podjetje svoje kapacitete oddaja, niso mrtev kapital.


“ You load sixteen tons, what do you get
Another day older and deeper in debt
Saint Peter don't you call me 'cause I can't go
I owe my soul to the company store”

Enim delodajalci zaračunavajo tudi postelje v skupnih spalnicah. Vemo kako se reče takšnim delodajalcem in kako takšnim delojemalcem.
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Unchancy ()

mRhcPf ::

starfotr je izjavil:

Ene firme zaračunavajo svojim zaposlenim parkirna mesta. Jaz v tem ne vidim nobenega problema. Podjetje svoje kapacitete oddaja, niso mrtev kapital.

ja, če so zaposleni zadovoljni s plačo (recimo, da, povišano vsaj približno za najemnino parkirišča), težave ne vidim...

Pithlit ::

starfotr je izjavil:

Ene firme zaračunavajo svojim zaposlenim parkirna mesta. Jaz v tem ne vidim nobenega problema. Podjetje svoje kapacitete oddaja, niso mrtev kapital.

Dej, naštej 3. Od oka.
Life is as complicated as we make it...

Pwoob!Sloob ::

mRhcPf je izjavil:

starfotr je izjavil:

Ene firme zaračunavajo svojim zaposlenim parkirna mesta. Jaz v tem ne vidim nobenega problema. Podjetje svoje kapacitete oddaja, niso mrtev kapital.

ja, če so zaposleni zadovoljni s plačo (recimo, da, povišano vsaj približno za najemnino parkirišča), težave ne vidim...


Jaz pa jo, do parkirišča je treba nekako priti.

starfotr ::

Pithlit je izjavil:

starfotr je izjavil:

Ene firme zaračunavajo svojim zaposlenim parkirna mesta. Jaz v tem ne vidim nobenega problema. Podjetje svoje kapacitete oddaja, niso mrtev kapital.

Dej, naštej 3. Od oka.


Iskra v Stegnah kot privat firma.

Javna uprava:
https://www.pomurec.com/vsebina/45334/P...

Bolnišnica:
https://www.primorske.si/2011/10/05/med...

Magic1 ::

driver_x je izjavil:

Pithlit je izjavil:

Me prav zanima kolk turistov se v Ljubljano pripelje z avtom :))


Jaz sem ravno pred kratkim imel na obisku poslovne partnerje iz tujine, nastanili so se v hotelu 4 Points. Naša firma sicer ni v Ljubljani, a so ocenili, da bo za njih to boljša lokacija, zaradi bližine letališča in podobno. Eno popoldne so se tudi z avtom odpravili v center Ljubljane. To so še kako obžalovali, saj so skoraj ves rezerviran čas porabili za iskanje parkirišča.

Slabi so to poslovni partnerji, da se nihče od vas niti toliko potrudil, da bi jim povedal kje so parkirne hiše v centru. Imaš na kongrescu in pred parlamentom, strošek za par urc ne bi smel bit problem, 1.5EUR/h za prve tri ure.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

starfotr ::

Če smo jebena provinca. Še kvazi podjetniki katerih njihov biznis sloni na excelu kot osnovnem orodju se obnašajo tako.

Pwoob!Sloob ::

Pithlit je izjavil:

"plačaj kolikor uporabljaš".


Vidiš, veliki umi razmišljajo enako. Plačaš prevažanje po Ljubljani kolikor se po njej zares voziš, vse kar je z avtobusom pa precej manj.

joze67 ::

driver_x je izjavil:

Jaz sem ravno pred kratkim imel na obisku poslovne partnerje iz tujine, .... Eno popoldne so se tudi z avtom odpravili v center Ljubljane. To so še kako obžalovali, saj so skoraj ves rezerviran čas porabili za iskanje parkirišča.
Upam, da se v poslu bolje znajdejo. Sicer vsaka navigacija v vsakem mestu pokaže parkirne hiše, in v Ljubljani so praviloma proste. Verjetno zato, ker je potrebno plačat.

Unchancy ::

Pwoob!Sloob je izjavil:

Pithlit je izjavil:

"plačaj kolikor uporabljaš".


Vidiš, veliki umi razmišljajo enako. Plačaš prevažanje po Ljubljani kolikor se po njej zares voziš, vse kar je z avtobusom pa precej manj.

Čaki, a ne bi uvedli kar takse za drugi avto ipd.? A potem to še vedno ali ne več?
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.

Pithlit ::

starfotr je izjavil:

Pithlit je izjavil:

starfotr je izjavil:

Ene firme zaračunavajo svojim zaposlenim parkirna mesta. Jaz v tem ne vidim nobenega problema. Podjetje svoje kapacitete oddaja, niso mrtev kapital.

Dej, naštej 3. Od oka.


Iskra v Stegnah kot privat firma.

Javna uprava:
https://www.pomurec.com/vsebina/45334/P...

Bolnišnica:
https://www.primorske.si/2011/10/05/med...

Poizkusi ponovno :))

Pwoob!Sloob je izjavil:

Pithlit je izjavil:

"plačaj kolikor uporabljaš".


Vidiš, veliki umi razmišljajo enako. Plačaš prevažanje po Ljubljani kolikor se po njej zares voziš, vse kar je z avtobusom pa precej manj.

Ej, sem takoj za! Pa da vidimo kdo bo imel večje stroške, ti ali jaz.
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

Mato989 ::

starfotr je izjavil:

Zdej mi pa ni jasno. Vsi bi radi delali od doma, vendar vam delodajalec to preprečuje?

Medtem ko je na trgu ogromno povpraševanje po ljudeh in firme omogočajo tudi delo od doma, pa se niste prijavili na noben razpis in zamenjali službo?

Prometa je na cesti še več, kot ga je bilo pred korono.

Tako, da tule nekaj ne špila. Mogoče samo vam špila v glavah.

Btw, ljudje se selijo v tujino, da tam delajo. Čeprav bi lahko bili v Sloveniji ali pa še kje drugje, kjer so nižji stroški bivanja in več sonca. Pa se raje preselijo na npr. sever. Samo zato, da delajo tam v pisarni.

Ali mi lahko potem razložite to?



Jaz sem na šihtu kjer delam on site 1-3x na mesec... ostalo sem od doma... zdaj še 3 tedne do konca uvajanja sem sicer 80% on site ampak to se končuje tam 15. maja.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

sci3nc3 ::

Brez veze se nekaj prerekate, namesto da bi se pripravili na prihodnost. Saj vsi vemo, da bo država naredila po svoje.

Ja, res je, osebni avtomobil je v danih okoliščinah najhitrejša oblika mobilnosti. Ampak recimo tale primer: Čez 3 leta se država se odloči znižati vse omejitve hitrosti - recimo da se bomo po AC in HC peljali z najvišjo hitrostjo 100 km/h, izven naselja z hitrostjo 70 km/h, v naseljih pa s hitrostjo 30 km/h. Pa privzemimo še, da bo cena goriva čez 3 leta občutno dražja kot je danes, prav tako bojo višje kazni za prekrškarje in prehitre voznike. V tem času pa se država odloči več vlagati v alternativne (zelene) oblike mobilnosti, kar pomeni, da bi čez 3 leta imeli: cenejši in dostopnejši car sharing, moderne železnice za veliko višje hitrosti kot jih premoremo danes in zelo ugodne vozovnice za vlake in avtobuse. Če se opisani scenarij uresniči, ima javni prevoz naenkrat več prednosti kot zasebni.

Kaj boste pa potem? Boste še naprej jamrali, ker zasebni prevoz ni več to kar je bil? Ali se boste raje prilagodili in uporabili druge oblike, ki bojo takrat primerljive z današnjim zasebnim avtomobilskim prevozom? Aja, napisali boste, da v 3 letih to pri nas ni možno. Kaj pa čez 5 ali 10 let?

Utk ::

Zakaj bi že danes trpeli, ker bomo morda čez 5 let morali trpet?
Ko bo kar bo, bo kar bo, in bomo tudi mi. Zdaj pa je kar je.
Če se bo šlo v nižanje omejitev hitrosti, zato da bo javni prevoz bolj konkurenčen, mislim, to je res epska bedarija. Vsaj kakšen boljši izgovor bi pa res lahko našli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

starfotr ::

@sci3nc3: Jaz bi si močno želel tvojega scenarija.

Žal pa je pri vsej zabitosti, ki jo premoremo bomo prej naredili še ene 2 pasova na avtocestah in nekaj parkirnih hiš, potem pa bomo začeli z javnim prevozom in podporo kolesarstvo ipd.

Ampak to ne bo čez 5 ali 10 let. Prej 20-30 let.

Pwoob!Sloob ::

Utk je izjavil:

Če se bo šlo v nižanje omejitev hitrosti, zato da bo javni prevoz bolj konkurenčen

Ne zato. Zato, da bo avtomobil postal preveč neznosen, da bi se z njim zapeljal v mesto.
««
8 / 11
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Odpoved lastnemu avtomobilu v LJ (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Na cesti
56260982 (22128) deco16
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19929911 (19997) jb_j
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35578147 (67556) starfotr
»

Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18132343 (26744) BigWhale

Več podobnih tem