» »

Gonja proti mobilnosti

Gonja proti mobilnosti

««
7 / 11
»»

feryz ::

In kaj bi ti s temi 115 hektarji? Krave pasel? Medvede gojil?
So ti že napisali neštetokrat. Povsod, kjer opankar prežene avtomobile, naseli neuporabni beton. Da se malo temperatura dvigne v žabariji.

puf-ni-ni ::

feryz je izjavil:

In kaj bi ti s temi 115 hektarji? Krave pasel? Medvede gojil?
So ti že napisali neštetokrat. Povsod, kjer opankar prežene avtomobile, naseli neuporabni beton. Da se malo temperatura dvigne v žabariji.

Posadiš rožice, travnate površine. Zgradiš bloke (vpadnice so dovolj široke). Se jih spremeni v ceste posvečene LPP in s tem izboljša javni prevoz. Se jih spremeni v samo peš cone. Kolesarske cone. Rekreacijske površine. Lokale. Trgovine. Karkoli. Že to, da ni potrebno vzdrževati nepotrebnih površin, za nekaj česar ne rabiš, prišpara dovolj denarja, da ima smisel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: puf-ni-ni ()

m0LN4r ::

Dokler bo LJ le mala vasica, ki se navzven ne odpre. Ne bo nic iz tega.

Rajsi zacnite gradit se eno vpadnico, da ne bo prepozno, ko bo imela LJ 500k prebivalcev.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

D3m ::

Še dolgo ne.

trenutno so na 293k.
|HP EliteBook|R5 6650U|

puf-ni-ni ::

D3m je izjavil:

Še dolgo ne.

trenutno so na 293k.


+ 100.000 ekonomskih migrantov.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Avenger ()

m0LN4r ::

Tisti so na cesti samo ko se pripeljejo in odidejo.
Pa se tu lahko odstejemo studentarijo, ki se pripelje v nedeljo in odpelje v petek.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

D3m ::

Točno tako.

Govorimo o Laibach, kot mestu.

293k je malo.
|HP EliteBook|R5 6650U|

puf-ni-ni ::

D3m je izjavil:

Točno tako.

Govorimo o Laibach, kot mestu.

293k je malo.

Res je, premajhno, da bi sprejelo za 82.25 hektarjev pločevine vsak dan.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: fikus_ ()

Pithlit ::

Kako premajhno či jih pa več kot očitno lahko vsak dan sprejme?
Life is as complicated as we make it...

puf-ni-ni ::

ginekk je izjavil:

puf-ni-ni je izjavil:

feryz je izjavil:

Obnova nadvoza nad dunajsko bo stala 2,4 mio eur, od tega plača 1 mio mol, ostalo pa svizec.
Zato drugih ljudi v Sloveniji ne briga, kaj se dogaja na cestnih površinah v Ljubljani. Ker jih nima kaj brigati, baje. Se tiče samo žabarjev in njihovega udobja.

Seveda, zadeva sesuje železniško povezavo med Primorsko, Avstrijo in Štajersko, Gorenjsko (butasto je speljan vem, ampak ena točka, kjer kompletne železniške povezave za 3/4 Slovenije obstojijo, če gre kaj narobe) je zelo verjetno najbolj pomemben tir v Sloveniji, in je zadevo treba popraviti, kaj ne razumeš? Misliš, da naša občina plačuje zadeve, ki koristijo celi Sloveniji? Ali kaj si hotel povedati?

Aja, da ti nič ni jasno? To si že povedal.


What, a si ti sploh že bil v Ljubljani? Obnavljajo obvoz nad obvoznico, ki je pri Smeltu. Kje so tam kakšni tiri?


Nadvoz nad Dunajsko ni pri Smeltu (ne samo to, nadvoz nad Dunajsko je en sam in samo na enem mestu, ni drugih in čezenj gre železnica), mogoče pa ti še nisi bil v Ljubljani? Ali pa samo brat ne znaš?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: puf-ni-ni ()

feryz ::

puf-ni-ni je izjavil:

Posadiš rožice, travnate površine. Zgradiš bloke (vpadnice so dovolj široke). Se jih spremeni v ceste posvečene LPP in s tem izboljša javni prevoz. Se jih spremeni v samo peš cone. Kolesarske cone. Rekreacijske površine. Lokale. Trgovine. Karkoli. Že to, da ni potrebno vzdrževati nepotrebnih površin, za nekaj česar ne rabiš, prišpara dovolj denarja, da ima smisel.
Ampak res, na kongresnem trgu in slovenski ulici je sama travca, odkar ni več avtov.
Dobro se to zrihtali, priznam.

puf-ni-ni ::

feryz je izjavil:

puf-ni-ni je izjavil:

Posadiš rožice, travnate površine. Zgradiš bloke (vpadnice so dovolj široke). Se jih spremeni v ceste posvečene LPP in s tem izboljša javni prevoz. Se jih spremeni v samo peš cone. Kolesarske cone. Rekreacijske površine. Lokale. Trgovine. Karkoli. Že to, da ni potrebno vzdrževati nepotrebnih površin, za nekaj česar ne rabiš, prišpara dovolj denarja, da ima smisel.
Ampak res, na kongresnem trgu in slovenski ulici je sama travca, odkar ni več avtov.
Dobro se to zrihtali, priznam.

Bolje kot avtomobili, se spomniš morda kakšna štala je bila tam in po okoliških ulicah pred tem?

bbbbbb2015 ::

puf-ni-ni je izjavil:

feryz je izjavil:

In kaj bi ti s temi 115 hektarji? Krave pasel? Medvede gojil?
So ti že napisali neštetokrat. Povsod, kjer opankar prežene avtomobile, naseli neuporabni beton. Da se malo temperatura dvigne v žabariji.

Posadiš rožice, travnate površine. Zgradiš bloke (vpadnice so dovolj široke). Se jih spremeni v ceste posvečene LPP in s tem izboljša javni prevoz. Se jih spremeni v samo peš cone. Kolesarske cone. Rekreacijske površine. Lokale. Trgovine. Karkoli. Že to, da ni potrebno vzdrževati nepotrebnih površin, za nekaj česar ne rabiš, prišpara dovolj denarja, da ima smisel.


Posluš. Pa tak raj že obstaja:
https://edition.cnn.com/style/article/c...

Pyong Pyang. Pejd ti to gledat tja, pa če je u redu, poročaj in javi kako in kaj. Glej ustreza tvoji definiciji:
https://www.thesun.ie/news/1303977/haun...

Celo avtobus imajo:
https://www.boredpanda.com/highway-in-n...

- avtov - ni
- peš cone - so
- grdi bloki - so
- metro - je evo javni prevoz
- cigani z vozički - so (ok, v Ljubljani so brez vozičkov - bomo vozeke nabavli, če bo treba)
- perjad - je (no v Ljubljani jih bomo priročno zamenjali z žabami, praktično in še cenej)

Titove slike pač ni. Jebiga. To zdaj ali vzameš eno s sabo ali pa zjaš tam une Kim & Co. Vsega pač ne moreš imeti.

Evo. Mesto po tvojih specifikacijah, majkemi.

Zgodovina sprememb…

puf-ni-ni ::

bbbbbb2015 je izjavil:

puf-ni-ni je izjavil:

feryz je izjavil:

In kaj bi ti s temi 115 hektarji? Krave pasel? Medvede gojil?
So ti že napisali neštetokrat. Povsod, kjer opankar prežene avtomobile, naseli neuporabni beton. Da se malo temperatura dvigne v žabariji.

Posadiš rožice, travnate površine. Zgradiš bloke (vpadnice so dovolj široke). Se jih spremeni v ceste posvečene LPP in s tem izboljša javni prevoz. Se jih spremeni v samo peš cone. Kolesarske cone. Rekreacijske površine. Lokale. Trgovine. Karkoli. Že to, da ni potrebno vzdrževati nepotrebnih površin, za nekaj česar ne rabiš, prišpara dovolj denarja, da ima smisel.


Posluš. Pa tak raj že obstaja:


Ampak najlepše mesto je pa samo eno in škoda je, da ga svinjate s svojim plehom. Se že ureja, že od 2006, ko so tudi vpadnice postale občinske ceste. Počasi, ne bodi preveč nestrpen, ne vem, če si opazil ampak iz leta v leto je manj površin za avtomobile, več enosmernih, več omejitev na 30, rumene cone (kar naenkrat so vse tri vpadnice namesto dvopasovne, enopasovne)...

Razumem, da bi ti urejal mesta po vzoru lastnega stanovanja, ampak to lahko počneš pri sebi doma, pa še tam te občinarji ne bojo prenašali:


V glavnem, te svoje ameriške vzore kar zase obdrži.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: puf-ni-ni ()

elektronorc ::

Je tudi več in več, smrtnih, nesreč kolesarjev.

bbbbbb2015 ::

puf-ni-ni je izjavil:


Ampak najlepše mesto je pa samo eno in škoda je, da ga svinjate s svojim plehom. Se že ureja, že od 2006, ko so tudi vpadnice postale občinske ceste. Počasi, ne bodi preveč nestrpen, ne vem, če si opazil ampak iz leta v leto je manj površin za avtomobile, več enosmernih, več omejitev na 30, rumene cone (kar naenkrat so vse tri vpadnice namesto dvopasovne, enopasovne)...


Nisem opazil. V Ljubljani sem redko (letos sem bil po 5 letih prvič). Ogabno. Pošprejano vse, huje kot v Bronxu. Umazano, smeti zmetane mimo koša. Asfalt luknjast. Naplakatirano še na rit od opankarja.
Kar sem na Slovenski pobiral gor ljudi, po kotih igle in smeti. Fasade stavb neurejene.

Evco, za primerjavo Avenue Louise:
https://www.tripadvisor.com/Attraction_...

kje vidiš plakate? Smeti? Asfalt? Poglej malo fasade.

Zgodovina sprememb…

puf-ni-ni ::

bbbbbb2015 je izjavil:

puf-ni-ni je izjavil:


Ampak najlepše mesto je pa samo eno in škoda je, da ga svinjate s svojim plehom. Se že ureja, že od 2006, ko so tudi vpadnice postale občinske ceste. Počasi, ne bodi preveč nestrpen, ne vem, če si opazil ampak iz leta v leto je manj površin za avtomobile, več enosmernih, več omejitev na 30, rumene cone (kar naenkrat so vse tri vpadnice namesto dvopasovne, enopasovne)...


Nisem opazil. V Ljublani sem redko (letos sem bil po 5 letih prvič). Ogabno. Pošprejano vse, huje kot v Bronxu. Umazano, smeti zmetane mimo koša. Asfalt luknjast. Naplakatirano še na rit od opankarja.
Kar sem na Slovenski pobiral gor ljudi, po kotih igle in smeti. Fasade stavb neurejene.

Evco, za primerjavo Avenue Louise:
https://www.tripadvisor.com/Attraction_...

kje vidiš plakate? Smeti? Asfalt?


Tudi v Severni Koreji nisem videl nobenih smeti. Mogoče je pa to zato, ker so samo PR kosi. Ki jim nasedaš, tako kot si nasedel Severni Koreji. Nisi ravno pri brihtnih mar ne?

bbbbbb2015 ::

puf-ni-ni je izjavil:


Tudi v Severni Koreji nisem videl nobenih smeti. Mogoče je pa to zato, ker so samo PR kosi. Ki jim nasedaš, tako kot si nasedel Severni Koreji. Nisi ravno pri brihtnih mar ne?


Jah, res. Prebutasti smo mi za tvoje fore. Ti praviš lepo mesto, vse pošprejano v pič.. lepo mate.... Vse poplakatirano, malo si poglej okrog oglov. Vse nasmeteno. Koliko fasad so letos prenovili na Dunajski/Slovenski? Nobene. Fasade iz leta 1950 ali starejše odpadajo.

Kamen na kamnitih stavbah grd. Kdaj so na Cankarjevem domu čistili kamen? Poln smoga, pobruhan. Grdo od grdega.

Da ne govorim pozimi, ko kurite mrtvece.

Kje ti vidiš lepoto?

Zgodovina sprememb…

bbbbbb2015 ::

puf-ni-ni je izjavil:

Tudi v Severni Koreji nisem videl nobenih smeti. Mogoče je pa to zato, ker so samo PR kosi. Ki jim nasedaš, tako kot si nasedel Severni Koreji. Nisi ravno pri brihtnih mar ne?


A zdaj hočeš reči, da imajo v Pyong Pyangu polne kupe pleha in so zdaj za PR to vse poskrili? In privlekli avtobuse na plan, kako so oni eko?

Ma, ne verjamem ti. Oni živijo tvoje sanje. Pejd tja.

Zgodovina sprememb…

Pithlit ::

Od kdaj je pa Ljubljana lepo mesto? Kaj šele najlepše? Pustimo mal ob stani dejstvo da je Ljubljana mal večja vas... kolk narcisoidni morate bit da temu rečete najlepše mesto?
Life is as complicated as we make it...

puf-ni-ni ::

Pithlit je izjavil:

Od kdaj je pa Ljubljana lepo mesto? Kaj šele najlepše? Pustimo mal ob stani dejstvo da je Ljubljana mal večja vas... kolk narcisoidni morate bit da temu rečete najlepše mesto?

Zoki je rekel, bo že držalo :).



Si si že preverila izračun površine? Ni več tako smešno mar ne, meni se je zdelo prav žalostno. Kakšna izguba prostora in to samo zato, ker se nekaj egoistom ne da na avtobus. In to še celo takim, ki grejo samo "enkrat na leto"(tm) oz. "enkrat na 5 let"(tm) v Ljubljano.

Bomo uredili, boš videla kako bo lepo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: puf-ni-ni ()

Pithlit ::

puf-ni-ni je izjavil:

Pithlit je izjavil:

Od kdaj je pa Ljubljana lepo mesto? Kaj šele najlepše? Pustimo mal ob stani dejstvo da je Ljubljana mal večja vas... kolk narcisoidni morate bit da temu rečete najlepše mesto?

Zoki je rekel, bo že držalo :).

Si si že preverila izračun površine? Ni več tako smešno mar ne, meni se je zdelo prav žalostno. Kakšna izguba prostora in to samo zato, ker se nekaj egoistom ne da na avtobus.

Ah lej, sem jaz prepešačila in prekolesarila več Ljubljane k ti. Vem kakšna je. Če zoki sodi Ljubljano z balkona mestne hiše, se celo strinjam da je lepa. Ampak 80% Ljubljane je pač zanikrne. Žal.

Pa me ti v lajfu ne boš prepričal da je bolje če se jaz na p+r ustavim pa grem s trolo naprej. Ker je zadeva precej neugodna. Daj primer kolk trol moram z dolgega mosta do ukcja zamenjat... Da ne govorimo o temu da morem prej urbano zrihtat. Pa kolk cajta mi to vzame (in še za nazaj, seveda. Pa dejmo predpostavit še mogoče to da grem po pregledu v UKC še v BTC neki pojest pa Mal pofirbcat pa še kak nakup opravit (recimo eno nočno omarico v ikea-i). Tko, čist en običajen dnevni izletek.

Da ne bo pomote, ko grem tja za več dni... avto lepo stoji na miru.

Aja, sama površina ni smešna, ne. Smešna je tvoja računica in zatrjevanje da to pa Ljubljana ne sfolga.
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

puf-ni-ni ::

Pithlit je izjavil:

Pa me ti v lajfu ne boš prepričal


Saj ideja ni, da se koga prepričuje, ideja je, da plačaš in se pelješ kamorkoli hočeš, če pa sama želiš (brez prepričevanja) pa greš na P+R.

Pithlit je izjavil:

Smešna je tvoja računica in zatrjevanje da to pa Ljubljana ne sfolga.


Le razloži :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: puf-ni-ni ()

Magic1 ::

Tako je, plačaš da greš v Ukc, po tem še pot dodatno izkoristiš in greš v BTC. Najbolje da kar dvakrat zacolajo. Seveda te bo parking na Ukcju še dodatno obral. Mogoče je pa najbolje, da na Ukc sploh ne hodiš... Greš kar k inžinirčku na dom, bo on vse poštimal.
Aja, on je v Lj. doma, tako da tudi ne gre. Mogoče pa se on lahko pripelje k tebi? Seveda s javnim prevozom.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

energetik ::

puf-ni-ni je izjavil:

Ampak najlepše mesto je pa samo eno in škoda je, da ga svinjate s svojim plehom. Se že ureja, že od 2006, ko so tudi vpadnice postale občinske ceste. Počasi, ne bodi preveč nestrpen, ne vem, če si opazil ampak iz leta v leto je manj površin za avtomobile, več enosmernih, več omejitev na 30, rumene cone (kar naenkrat so vse tri vpadnice namesto dvopasovne, enopasovne)...

Lej, če se bo vstop v LJ preveč omejevalo in oteževalo, potem bo pač vedno manj folka hotelo tam delati in živeti. TC Rudnik, BTC, Ikea, Bauhausi, Merkurji itd, to je vse znotraj ringa. Si ti predstavljaš, da uvedeš takso za dostop do tja? Kdo gre v Bauhaus ali Ikeo z javnim prometom ali na skiroju?? Promet jim pade za xx%, začne se zapiranje, odpuščanje zaposlenih itd. Znotraj ringa so ogromna blokovska naselja, prav tako pa samostojne bajte z lastniškim dvoriščem za 3, 5, 10 avtov. Misliš, da bodo kar vsi vztrajali tam, da jih oberejo ali pa postanejo nemobilni?
Ob pretirani gonji, postane LJ mesto duhov. Tako da ne si želet preveč tega.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

njyngs ::

Hehe, to bi blo kul, da Ljubljana uvede "davek" na vstop. Bi "mestne srajce Ljubljanske" z Zokijem vred na čelu hitro uvidele, kako hitro mesto postane obsolete :)) Nazadnje sem bil po sili razmer prejšnji teden v Ljubljani, kjer sem moral z ene strani mesta na drugo. Kera komedija. Če bi vedel kako usrano mesto in njen promet je tam, bi si prinesel navadno skirco, pa naredil to pot v pol časa, in to po obvoznici.

Ne vem kaj razmišljajo Hribovci z najbolj škrtega mesta in ljubitelji medvedov iz Kočevja, da se v takih številkah zgrinjajo v to megleno žalost ;((
 lel

lel

KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

pegasus ::

En lušten povzetek, kako so avtomobili zavzeli ulice, ki so bile nekoč javni prostor:

Skrajni čas, da si folk v mestih spet pribori, kar jim pripada. Na nizozemskem se to že dogaja.

driver_x ::

sci3nc3 je izjavil:

Včasih so ljudje hodili po 3 kilometre peš, do najbližje trgovine ali najbližje avtobusne postaje, da so se lahko v mesto odpeljali v trgovino. Enako pot so potem morali peš opraviti tudi za nazaj. Seveda takrat ni bilo avtomobilov. Samo v razmislek, da se da - vse ostalo so samo izgovori in tvoj problem.


Saj včasih so tudi otroci delali v rudnikih ....

driver_x ::

Magic1 je izjavil:

Točno to. Gremo se nek eko fašizem in bi se ukinjalo avtomobile. Po drugi strani se pa brez posledic proda 50% SUVjev. Naj nabijejo konkreten dodaten davek na slabo aerodimamičnost in težo.


Ne samo to! Tudi motorji in razni roadsterji so čisto nepotrebni. Dajmo jih zelo obdavčiti ali pa kar prepovedati.

Magic1 ::

Motor je lahko čist efektivna zadeva za eno/dve osebi, saj imaš nizko težo in upor. Je pa dosti bolj nevarno! Že iz tega vidika je delno neuporabno.
Magic

energetik ::

Seveda so problem, ker eden ropota in zamradi več kot 100 sodobnih bencinarjev hkrati, da ne rečem hibridov.
vires in numeris

puf-ni-ni ::

Dejansko tale video od nekoga pred mano drži:


Smrdljivi preprodajalci so naplahtali duše revne na duševnem zdravju, da so najprej uničili medmestni potniški promet, zdaj pa to brezumeno zagovarjajo, kar jim dela nepotrebne stroške in jim preprečuje njihove (he, he): "ameriške sanje".

Zdaj smo prišli malo dlje in jay-walking nima nobenega smisla, jay-driving pa je še kar aktualen.

In najbolje pri vsej zadevi je, da imajo nekateri pomisleke "kaj pa bogati"(tm), pri tem, ko jih sami z dejanji podpirajo bolj kot jih je kdorkoli sposoben.

Za bruhat.

driver_x je izjavil:

Saj včasih so tudi otroci delali v rudnikih ....

Kar tebe ne bi niti najmanj motilo, dokler se lahko pelješ mimo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: puf-ni-ni ()

Magic1 ::

energetik je izjavil:

Seveda so problem, ker eden ropota in zamradi več kot 100 sodobnih bencinarjev hkrati, da ne rečem hibridov.

To je spet odvisno od izvedbe. Imaš lahko tudi električne, ki praktično nič ne porabijo. Samo še vedno je vprašanje varnosti, ko se bo inžinirček vsedel za EV enkrat na mesec in me bo po nesposobnosti zbil.
Magic

puf-ni-ni ::

Magic1 je izjavil:

energetik je izjavil:

Seveda so problem, ker eden ropota in zamradi več kot 100 sodobnih bencinarjev hkrati, da ne rečem hibridov.

To je spet odvisno od izvedbe. Imaš lahko tudi električne, ki praktično nič ne porabijo. Samo še vedno je vprašanje varnosti, ko se bo inžinirček vsedel za EV enkrat na mesec in me bo po nesposobnosti zbil.


EVje so samo avtomobili, tako, da za njih ne obstaja nobena izjema. Delajo gužvo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: puf-ni-ni ()

Scaramouche3 ::

Slovenija nima dovolj eko retardov in nismo dovolj bogati da se lahko gremo vse te omejitve, tako da sem vesel da bo takojšnja prepoved naredila tak ekonomski padec ekonomije da bodo morali nazaj na to kar imamo zdaj!

Velik napredek bi bil narejen če se začne delati več parkirnih mest ob cestah, več podzemnih in nadzemnih parkirnih hiš!
To bodo ljudje raje plačali da ohranijo mobilnost!

Zgodovina sprememb…

ginekk ::

puf-ni-ni je izjavil:

ginekk je izjavil:

puf-ni-ni je izjavil:

feryz je izjavil:

Obnova nadvoza nad dunajsko bo stala 2,4 mio eur, od tega plača 1 mio mol, ostalo pa svizec.
Zato drugih ljudi v Sloveniji ne briga, kaj se dogaja na cestnih površinah v Ljubljani. Ker jih nima kaj brigati, baje. Se tiče samo žabarjev in njihovega udobja.

Seveda, zadeva sesuje železniško povezavo med Primorsko, Avstrijo in Štajersko, Gorenjsko (butasto je speljan vem, ampak ena točka, kjer kompletne železniške povezave za 3/4 Slovenije obstojijo, če gre kaj narobe) je zelo verjetno najbolj pomemben tir v Sloveniji, in je zadevo treba popraviti, kaj ne razumeš? Misliš, da naša občina plačuje zadeve, ki koristijo celi Sloveniji? Ali kaj si hotel povedati?

Aja, da ti nič ni jasno? To si že povedal.


What, a si ti sploh že bil v Ljubljani? Obnavljajo obvoz nad obvoznico, ki je pri Smeltu. Kje so tam kakšni tiri?


Nadvoz nad Dunajsko ni pri Smeltu (ne samo to, nadvoz nad Dunajsko je en sam in samo na enem mestu, ni drugih in čezenj gre železnica), mogoče pa ti še nisi bil v Ljubljani? Ali pa samo brat ne znaš?


Ok, nadvoz na Dunajski nad obvoznico.
In točno ta nadvoz - nad obvoznico, na Dunajski, ob Smeltu - so začeli zdaj sanirat.
O tem je bilo govora, preden si začel bluzit o nekih tirih. In če le nisi debil, si lahko prepoznal katerega sem mislil, kajti je le en Smelt na Dunajski zraven obvoznice. Ampak ne, dalje se braniš kot debil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ginekk ()

sci3nc3 ::

Pithlit je izjavil:

Pa me ti v lajfu ne boš prepričal da je bolje če se jaz na p+r ustavim pa grem s trolo naprej. Ker je zadeva precej neugodna. Daj primer kolk trol moram z dolgega mosta do ukcja zamenjat... Da ne govorimo o temu da morem prej urbano zrihtat. Pa kolk cajta mi to vzame (in še za nazaj, seveda. Pa dejmo predpostavit še mogoče to da grem po pregledu v UKC še v BTC neki pojest pa Mal pofirbcat pa še kak nakup opravit (recimo eno nočno omarico v ikea-i). Tko, čist en običajen dnevni izletek.


Nima veze kje štartaš in kam bi rada prišla, trase avtobusov LPP so zastavljene tako, da potrebuješ max 2 avtobusa. V tvojem primeru se z 1, 6 ali 6B odpelješ v središče Ljubljane, nato pa prestopiš na drug avtobus (če se ne motim št. 9 vozi mimo UKC-ja). Garantiram ti, da prideš si v 3/4 ure pri UKC-ju - problem je le, če se na pot odpraviš v največji konici, ko se na cesto zgrne par hektarjev pleha - ampak ta problem zdaj rešujemo. Če se osebnih avtov znebimo, se hitrost avtobusa poveča. Če LPP na cesto spravi še več avtobusov (za krajši takt), pa boš na drugem koncu LJ še prej kot se ti zdi. Sicer pa imaš na voljo tudi BicikeLJ in električne skiroje. Brez problema gre8š lahko še v BTC ali pa NS Rudnik na malico, pofirbcat in kaj kupit. Če jaz lahko v enem popoldnevu obiščem 3 različne lokacije v LJ (brez uporabe avta!), ne vem, zakaj jih ti ne bi mogla.

Scaramouche3 ::

sci3nc3 je izjavil:

Pithlit je izjavil:

Pa me ti v lajfu ne boš prepričal da je bolje če se jaz na p+r ustavim pa grem s trolo naprej. Ker je zadeva precej neugodna. Daj primer kolk trol moram z dolgega mosta do ukcja zamenjat... Da ne govorimo o temu da morem prej urbano zrihtat. Pa kolk cajta mi to vzame (in še za nazaj, seveda. Pa dejmo predpostavit še mogoče to da grem po pregledu v UKC še v BTC neki pojest pa Mal pofirbcat pa še kak nakup opravit (recimo eno nočno omarico v ikea-i). Tko, čist en običajen dnevni izletek.


Nima veze kje štartaš in kam bi rada prišla, trase avtobusov LPP so zastavljene tako, da potrebuješ max 2 avtobusa. V tvojem primeru se z 1, 6 ali 6B odpelješ v središče Ljubljane, nato pa prestopiš na drug avtobus (če se ne motim št. 9 vozi mimo UKC-ja). Garantiram ti, da prideš si v 3/4 ure pri UKC-ju - problem je le, če se na pot odpraviš v največji konici, ko se na cesto zgrne par hektarjev pleha - ampak ta problem zdaj rešujemo. Če se osebnih avtov znebimo, se hitrost avtobusa poveča. Če LPP na cesto spravi še več avtobusov (za krajši takt), pa boš na drugem koncu LJ še prej kot se ti zdi. Sicer pa imaš na voljo tudi BicikeLJ in električne skiroje. Brez problema gre8š lahko še v BTC ali pa NS Rudnik na malico, pofirbcat in kaj kupit. Če jaz lahko v enem popoldnevu obiščem 3 različne lokacije v LJ (brez uporabe avta!), ne vem, zakaj jih ti ne bi mogla.


Kaj pa ko greš po nakupe in boš nosil 30kg na sebi po busih?
Kaj bo ko boš starejši in ne boš mogel toliko nositi, avto je res pomoč in seveda boš na bus vlačil še otroke...

driver_x ::

A veste kako v večjih firmah najprej identificirajo slabe šefe? Eden od indikatorjev so tudi omejitve, ki jih slabi šefi začnejo uvajati, ko dobijo položaj. Bolj ko je nekdo nesposoben, več omejitev si bo izmisili. In ravno to mi da prcej misliti o večini tukaj na forumu, saj vam nikoli ne zmanjka idej za razne prepovedi in omejitve. Najsi bodo to avtomobili, kriptovalute in vse vmes. Da niti ne omenjam dobro znanega dejstva, da vas večine ne moti gneča na cestah (in npr. poraba energije za kriptovalute), ampak je v ozadju nevoščljivost.
Ampak poglejmo drugače: če bi bili problem avtomobili, potem bi bila gužva povsod, ne samo v Ljubljani. Kamor sem se sam preselil iz Ljubljane, lahko kamorkoli kadarkoli pridem brez vsakega zastoja. Ampak problem so tudi tukaj omejitve, ki si jih izmišljujete nesposobni uradniki. Pred leti so npr. iz našega kraja odstranili šolo vožnje, menda zato, ker nimamo krožnega križiča (prvo je od centra mesta oddaljeno manj kot 1Okm). Takih primerov je še polno in za vse take primere se potem hodimo drenjati v Ljubljano. A mislite, da se nekomu, ki pride v Ljubljano enkrat na tri mesece da ukvarjati s tem, kje bo kupil in polnil urbano, s katero trolo bo kam prišel in podobno?

Unchancy ::

Pithlit je izjavil:

Od kdaj je pa Ljubljana lepo mesto? Kaj šele najlepše? Pustimo mal ob stani dejstvo da je Ljubljana mal večja vas... kolk narcisoidni morate bit da temu rečete najlepše mesto?

Za kmetavzarje je Ljubljana “ko Istanbul”.
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Kayzon ()

Scaramouche3 ::

driver_x je izjavil:

A veste kako v večjih firmah najprej identificirajo slabe šefe? Eden od indikatorjev so tudi omejitve, ki jih slabi šefi začnejo uvajati, ko dobijo položaj. Bolj ko je nekdo nesposoben, več omejitev si bo izmisili.



Se strinjam, boljši ekonomisti so ugotovili da bodo omejitve ki jih imamo zdaj presežene z boljšo tehnologijo in ne z nekimi pro socialističnimi teorijami prepovedi!
Zakaj parkingi ne bodo več obstajali!
Avtonomni avtomobili bodo še vedno vozili v mesto samo brez parkiranja!



In to je točno to kar so intelektualci pogruntali, da ne bo omejitev,samo boljša logistika!

Knowledge Makes the Existence of Resources Infinite 47:24

driver_x ::

Scaramouche3 je izjavil:

Se strinjam, boljši ekonomisti so ugotovili da bodo omejitve ki jih imamo zdaj presežene z boljšo tehnologijo in ne z nekimi pro socialističnimi teorijami prepovedi!


Tako je. Ampak domet večine tukaj so prepovedi.

energetik ::

sci3nc3 je izjavil:

Pithlit je izjavil:

Pa me ti v lajfu ne boš prepričal da je bolje če se jaz na p+r ustavim pa grem s trolo naprej. Ker je zadeva precej neugodna. Daj primer kolk trol moram z dolgega mosta do ukcja zamenjat... Da ne govorimo o temu da morem prej urbano zrihtat. Pa kolk cajta mi to vzame (in še za nazaj, seveda. Pa dejmo predpostavit še mogoče to da grem po pregledu v UKC še v BTC neki pojest pa Mal pofirbcat pa še kak nakup opravit (recimo eno nočno omarico v ikea-i). Tko, čist en običajen dnevni izletek.


Nima veze kje štartaš in kam bi rada prišla, trase avtobusov LPP so zastavljene tako, da potrebuješ max 2 avtobusa. V tvojem primeru se z 1, 6 ali 6B odpelješ v središče Ljubljane, nato pa prestopiš na drug avtobus (če se ne motim št. 9 vozi mimo UKC-ja). Garantiram ti, da prideš si v 3/4 ure pri UKC-ju - problem je le, če se na pot odpraviš v največji konici, ko se na cesto zgrne par hektarjev pleha - ampak ta problem zdaj rešujemo. Če se osebnih avtov znebimo, se hitrost avtobusa poveča. Če LPP na cesto spravi še več avtobusov (za krajši takt), pa boš na drugem koncu LJ še prej kot se ti zdi. Sicer pa imaš na voljo tudi BicikeLJ in električne skiroje. Brez problema gre8š lahko še v BTC ali pa NS Rudnik na malico, pofirbcat in kaj kupit. Če jaz lahko v enem popoldnevu obiščem 3 različne lokacije v LJ (brez uporabe avta!), ne vem, zakaj jih ti ne bi mogla.
V tem primeru pač ne prideš na Dolgi most, ampak se z avtom zapelješ direktno v garažno hišo Citypark (zastonj), ki se nahaja par 100m od obvoznice, zraven garažne hiše stoji Urbanomat. Z 2-jko se pripelješ direktno pred UKC, nato tudi nazaj v BTC za nakupe, kjer itak že imaš avto. Napačen primer si izbrala, ravno ta je idealen za uporabo "P+R" :)
Seveda izjema potrjuje pravilo, v večini ostalih primerov LPP ni ravno dobra izbira..
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Pwoob!Sloob ::

energetik je izjavil:

sci3nc3 je izjavil:

Pithlit je izjavil:

Pa me ti v lajfu ne boš prepričal da je bolje če se jaz na p+r ustavim pa grem s trolo naprej. Ker je zadeva precej neugodna. Daj primer kolk trol moram z dolgega mosta do ukcja zamenjat... Da ne govorimo o temu da morem prej urbano zrihtat. Pa kolk cajta mi to vzame (in še za nazaj, seveda. Pa dejmo predpostavit še mogoče to da grem po pregledu v UKC še v BTC neki pojest pa Mal pofirbcat pa še kak nakup opravit (recimo eno nočno omarico v ikea-i). Tko, čist en običajen dnevni izletek.


Nima veze kje štartaš in kam bi rada prišla, trase avtobusov LPP so zastavljene tako, da potrebuješ max 2 avtobusa. V tvojem primeru se z 1, 6 ali 6B odpelješ v središče Ljubljane, nato pa prestopiš na drug avtobus (če se ne motim št. 9 vozi mimo UKC-ja). Garantiram ti, da prideš si v 3/4 ure pri UKC-ju - problem je le, če se na pot odpraviš v največji konici, ko se na cesto zgrne par hektarjev pleha - ampak ta problem zdaj rešujemo. Če se osebnih avtov znebimo, se hitrost avtobusa poveča. Če LPP na cesto spravi še več avtobusov (za krajši takt), pa boš na drugem koncu LJ še prej kot se ti zdi. Sicer pa imaš na voljo tudi BicikeLJ in električne skiroje. Brez problema gre8š lahko še v BTC ali pa NS Rudnik na malico, pofirbcat in kaj kupit. Če jaz lahko v enem popoldnevu obiščem 3 različne lokacije v LJ (brez uporabe avta!), ne vem, zakaj jih ti ne bi mogla.
V tem primeru pač ne prideš na Dolgi most, ampak se z avtom zapelješ direktno v garažno hišo Citypark (zastonj), ki se nahaja par 100m od obvoznice, zraven garažne hiše stoji Urbanomat. Z 2-jko se pripelješ direktno pred UKC, nato tudi nazaj v BTC za nakupe, kjer itak že imaš avto. Napačen primer si izbrala, ravno ta je idealen za uporabo "P+R" :)
Seveda izjema potrjuje pravilo, v večini ostalih primerov LPP ni ravno dobra izbira..


Zakaj jo vsi obravnavate, kot, da je neumna? Tule ji je že bila nalimana shema prog lpp:

puf-ni-ni je izjavil:

p.p.s.: shema voženj je pa tule: https://www.lpp.si/sites/www.jhl.si/fil...


Bo že znala poiskati klinični center na njej (pribljižno sredina-sredina karte), pogledala barve in jim sledila do končnih postaj in izbrala eno. Načeloma to ni problem za nobeno odraslo osebo.

Kot je zgoraj napisano, imaš urbana aplikacijo na androidu (za ios ne vem), s katero lahko plačuješ. Enako jo lahko tudi polniš preko interneta.

Pač ni problem, da se ne da, ampak je problem interes, da bi našla pot.

Mato989 ::

Eni še kar ne dojamete da je vse to HASSLE... Kaj pa če zmes hoče še it pozdravit kolegico ki je 9 ulic naprej od UKCja ali pa na viču, a da bi se spet vozačkal na trolah itd...

AVTO = SVOBODA večina ljudi avto potrebuje ker drugače porabimo ŠE VEČ ČASA za večino opravil oz mobilnosti.

Prvi delovni dan sem šel s Ptuja v Celje na VLAKU, torej ne more noben rečt da ga bremzajo avti....

V Celje je še šlo z ICSom al kaj je že bil... pot je bila 45min in 9 min zamude (za koji kurac)

Ampak nazaj sem pa šel z regionalko in sem potreboval od Celja do Ptuja 1h in 45min!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A ste normalni?

Torej nekdo bi želel da ko grem v Celje se vozim na dan 2,5h z javnimi prevozi kjer avto ni krivda za počasnost kot eni pravijo za trole in buse... medtem ko z avtom naredim isto pot v 1,5h + 10min zamud občasno.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Utk ::

Torej pojdi tja, v Ljubljani boš pa na P+R.

Sej grem. Mene Ljubljana znotraj obvoznice res ne briga, delajte kar hočete, samo nekaj pa naredite, da zarad ljubljanske nesposobnosti ne bojo zabasane še avtoceste, ki grejo mimo Ljubljane. Pa prosim, karkoli že neumnega boste naumili, pametnega vem da ne boste, obdržite to neumnost zase v Ljubljani. Nobene potrebe ni obdavčevat avte po celi Sloveniji samo zato, ker Ljubljana ne zna porihtat javnega prevoza.

Mato989 ::

Aja pa nisem štel da mam od železniške 900m pešaka do firme v Celju torej dodatnih 8-10 min
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

energetik ::

Pwoob!Sloob je izjavil:


Bo že znala poiskati klinični center na njej (pribljižno sredina-sredina karte), pogledala barve in jim sledila do končnih postaj in izbrala eno. Načeloma to ni problem za nobeno odraslo osebo.

Kot je zgoraj napisano, imaš urbana aplikacijo na androidu (za ios ne vem), s katero lahko plačuješ. Enako jo lahko tudi polniš preko interneta.

Pač ni problem, da se ne da, ampak je problem interes, da bi našla pot.
Seveda, da se vse, ampak poglej z druge strani; v času, ko parkira, kupi in napolni Urbano, pričaka bus in se nato še najmanj 15min vozi do UKC, bi z avtom že parkirala v garažni hiši pri UKC.
vires in numeris

Pithlit ::

energetik je izjavil:

sci3nc3 je izjavil:

Pithlit je izjavil:

Pa me ti v lajfu ne boš prepričal da je bolje če se jaz na p+r ustavim pa grem s trolo naprej. Ker je zadeva precej neugodna. Daj primer kolk trol moram z dolgega mosta do ukcja zamenjat... Da ne govorimo o temu da morem prej urbano zrihtat. Pa kolk cajta mi to vzame (in še za nazaj, seveda. Pa dejmo predpostavit še mogoče to da grem po pregledu v UKC še v BTC neki pojest pa Mal pofirbcat pa še kak nakup opravit (recimo eno nočno omarico v ikea-i). Tko, čist en običajen dnevni izletek.


Nima veze kje štartaš in kam bi rada prišla, trase avtobusov LPP so zastavljene tako, da potrebuješ max 2 avtobusa. V tvojem primeru se z 1, 6 ali 6B odpelješ v središče Ljubljane, nato pa prestopiš na drug avtobus (če se ne motim št. 9 vozi mimo UKC-ja). Garantiram ti, da prideš si v 3/4 ure pri UKC-ju - problem je le, če se na pot odpraviš v največji konici, ko se na cesto zgrne par hektarjev pleha - ampak ta problem zdaj rešujemo. Če se osebnih avtov znebimo, se hitrost avtobusa poveča. Če LPP na cesto spravi še več avtobusov (za krajši takt), pa boš na drugem koncu LJ še prej kot se ti zdi. Sicer pa imaš na voljo tudi BicikeLJ in električne skiroje. Brez problema gre8š lahko še v BTC ali pa NS Rudnik na malico, pofirbcat in kaj kupit. Če jaz lahko v enem popoldnevu obiščem 3 različne lokacije v LJ (brez uporabe avta!), ne vem, zakaj jih ti ne bi mogla.
V tem primeru pač ne prideš na Dolgi most, ampak se z avtom zapelješ direktno v garažno hišo Citypark (zastonj), ki se nahaja par 100m od obvoznice, zraven garažne hiše stoji Urbanomat. Z 2-jko se pripelješ direktno pred UKC, nato tudi nazaj v BTC za nakupe, kjer itak že imaš avto. Napačen primer si izbrala, ravno ta je idealen za uporabo "P+R" :)
Seveda izjema potrjuje pravilo, v večini ostalih primerov LPP ni ravno dobra izbira..

Ne, ne. Je že lep primer. Brez skrbi. Hvala za razlago. Sem sicer hotla da mi nekdo drug to razloži (ker so ga pač polna usta) ampak ok. Sam to ni glih p+r. BTC je znotraj obroča. Govorim dejansko scenarij kjer jaz avto pustim na enem od mi u primernih p+r (Dolgi Most ali Stanežiče). Ker znotraj Ljubljane poznam dovolj placov kjer lahko avto pustim - ni pa to fora ki jo doloçen osebek promovira. Ostajam torej pri original vprašanju.

energetik je izjavil:

Pwoob!Sloob je izjavil:


Bo že znala poiskati klinični center na njej (pribljižno sredina-sredina karte), pogledala barve in jim sledila do končnih postaj in izbrala eno. Načeloma to ni problem za nobeno odraslo osebo.

Kot je zgoraj napisano, imaš urbana aplikacijo na androidu (za ios ne vem), s katero lahko plačuješ. Enako jo lahko tudi polniš preko interneta.

Pač ni problem, da se ne da, ampak je problem interes, da bi našla pot.
Seveda, da se vse, ampak poglej z druge strani; v času, ko parkira, kupi in napolni Urbano, pričaka bus in se nato še najmanj 15min vozi do UKC, bi z avtom že parkirala v garažni hiši pri UKC.

To je po tem ko bi plačala tiste fiktivne 20€ takse za vstop v lj.

Pwoob!Sloob je izjavil:

energetik je izjavil:

sci3nc3 je izjavil:

Pithlit je izjavil:

Pa me ti v lajfu ne boš prepričal da je bolje če se jaz na p+r ustavim pa grem s trolo naprej. Ker je zadeva precej neugodna. Daj primer kolk trol moram z dolgega mosta do ukcja zamenjat... Da ne govorimo o temu da morem prej urbano zrihtat. Pa kolk cajta mi to vzame (in še za nazaj, seveda. Pa dejmo predpostavit še mogoče to da grem po pregledu v UKC še v BTC neki pojest pa Mal pofirbcat pa še kak nakup opravit (recimo eno nočno omarico v ikea-i). Tko, čist en običajen dnevni izletek.


Nima veze kje štartaš in kam bi rada prišla, trase avtobusov LPP so zastavljene tako, da potrebuješ max 2 avtobusa. V tvojem primeru se z 1, 6 ali 6B odpelješ v središče Ljubljane, nato pa prestopiš na drug avtobus (če se ne motim št. 9 vozi mimo UKC-ja). Garantiram ti, da prideš si v 3/4 ure pri UKC-ju - problem je le, če se na pot odpraviš v največji konici, ko se na cesto zgrne par hektarjev pleha - ampak ta problem zdaj rešujemo. Če se osebnih avtov znebimo, se hitrost avtobusa poveča. Če LPP na cesto spravi še več avtobusov (za krajši takt), pa boš na drugem koncu LJ še prej kot se ti zdi. Sicer pa imaš na voljo tudi BicikeLJ in električne skiroje. Brez problema gre8š lahko še v BTC ali pa NS Rudnik na malico, pofirbcat in kaj kupit. Če jaz lahko v enem popoldnevu obiščem 3 različne lokacije v LJ (brez uporabe avta!), ne vem, zakaj jih ti ne bi mogla.
V tem primeru pač ne prideš na Dolgi most, ampak se z avtom zapelješ direktno v garažno hišo Citypark (zastonj), ki se nahaja par 100m od obvoznice, zraven garažne hiše stoji Urbanomat. Z 2-jko se pripelješ direktno pred UKC, nato tudi nazaj v BTC za nakupe, kjer itak že imaš avto. Napačen primer si izbrala, ravno ta je idealen za uporabo "P+R" :)
Seveda izjema potrjuje pravilo, v večini ostalih primerov LPP ni ravno dobra izbira..


Zakaj jo vsi obravnavate, kot, da je neumna? Tule ji je že bila nalimana shema prog lpp:

puf-ni-ni je izjavil:

p.p.s.: shema voženj je pa tule: https://www.lpp.si/sites/www.jhl.si/fil...


Bo že znala poiskati klinični center na njej (pribljižno sredina-sredina karte), pogledala barve in jim sledila do končnih postaj in izbrala eno. Načeloma to ni problem za nobeno odraslo osebo.

Kot je zgoraj napisano, imaš urbana aplikacijo na androidu (za ios ne vem), s katero lahko plačuješ. Enako jo lahko tudi polniš preko interneta.

Pač ni problem, da se ne da, ampak je problem interes, da bi našla pot.

Kaj mi to pomaga če ne vem na kateri postaji moram dol? Ali pa gor, če smo že pri tem. Tko kot, recimo, povprečen 'migrant' ali turist.
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

Pwoob!Sloob ::

Pithlit je izjavil:

Kaj mi to pomaga če ne vem na kateri postaji moram dol? Ali pa gor, če smo že pri tem. Tko kot, recimo, povprečen 'migrant' ali turist.

A to misliš z tistim govorom katera je naslednja postaja ali z displayem na avtobusu ali kot povprečen migrant/turist, ki pride z avtom v Ljubljano in za vse svoje potrebe pogleda GPS? (zato odsvetujem uporabo metrojev, si pod zemljo, nič ne vidiš, GPS ne dela in če ne živiš že celo življenje v tistem mestu, se boš zgubil in nikoli več našel izhoda /s)

Nisem dobro razumel vprašanja?

(namig: iz smeri Kamnika, nima smisla hoditi na dolgi most ampak je bolj elegantno, da se zapelješ do Fužin ali okolice, imaš direktne proge proti kliničnemu)

Pithlit je izjavil:

To je po tem ko bi plačala tiste fiktivne 20EUR takse za vstop v lj.

Nisi še nič plačala, si še izven območja taks. Nismo več v 1985, kjer rabiš 200 zapornic, plačaš, vpišeš registersko, vse ostale pa v primeru, da je tablica videna znotraj definiranega območja in zanjo ni plačana taksa, pošljejo kazen na dom. Saj veš vinjete in podobno.

Zgodovina sprememb…

««
7 / 11
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Odpoved lastnemu avtomobilu v LJ (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Na cesti
56260982 (22128) deco16
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19929911 (19997) jb_j
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35578147 (67556) starfotr
»

Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18132343 (26744) BigWhale

Več podobnih tem