Forum » Na cesti » Odpoved lastnemu avtomobilu v LJ
Odpoved lastnemu avtomobilu v LJ
trancer01 ::
Rešitev je, da vsaka vas dobi svoje ministrstvo, NVO, inštitut in fakulteto. Potem pa je treba še prepovedati vožnjo z avtomobili. Tako na en mah rešimo vse težave te države.
Scaramouche3 ::
Odpoved daš lahko ko si starejši in imaš lajf zagotovljen, ženske ne spoštujejo moške brez avta!
MIHAc27 ::
Jure14.... to veš, da pri Avantu lahko rezerviraš 100% napolnjen avto?
To sem jaz naredil prejšnji petek. V četrtek klical, da ga rabim. Rezerviral ob 15h, zaradi prej omenjene gužve zamudil za pol ure, ampak ni bilo panike. Se odpeljal do Gradca (v MB mislil prej polnit, ampak časovno ni šlo). V Gradcu odžural nato za nazaj v MB naredil polurni postanek, da sem prišel do LJ. Tam spet polnil do jutra, naslednji dan naredil še 100km po grobovih ker.. zakaj ne?
Tko da tudi ti bi lahko avto najel šele zjutraj. Edino kar nisem prepričan, če ga lahko rezerviraš le na Trdinovi. Po moje če se ravno polni nekje drugje, da bi šlo tudi drugje.
Tko se ti domov ne bi tako mudilo :)
P.S.: Na avant2go polnilnicah polniš zastonj. Ostale (petrol itd. so pač plačljive)
P.SS: 300km naredi Zoe z 52kw baterijo.
Ne vem če je točno tko. Dejansko rezerviraš ga lahko preko appa. Prvih 15min je zastonj, če podaljsas je 1€ ali 2€. Če pustiš da se 15min izteče in nato takoj podaljsas je zastonj (tvegaš sicer, da te kdo prehiti).
Če avta ni, pokličeš in se potrudijo, da ga pripeljejo. Tudi konkretno tistega, ki ga želiš. Hitrost dostave je odvisna od več faktorjev, seveda.
Za (brezplačno) rezervacijo preko telefona se nisem slišal. Predvidevam, da si se dogovoril, da so avto pripeljali in ti ga slučajno nihče vmes ni odpeljal.
Dostava avtomobila in rezervacija preko appa nista omejeni na Trdinovo, se da na vseh avant2go postajah.
Generalno bi rekel, da se storitev avant2go slabša.
Aja, pa avant2go je dovoljeno uporabljati damo na ozemlju RS Slovenije, zavarovanje pa to. Za izven Slovenije imaš znotraj appa tudi avant rent-a-car, ki je kar ugoden.
Je točno tako kot sem napisal, ker sem vprašal pa tudi sprobal v praksi.
Ja v aplikaciji imaš 15 minutno rezervacijo. To je mišljeno bolj za tiste, ki se spomnijo, da ta trenutek rabijo avto, ga najdejo in rabijo par minut da pridejo do njega (nočejo pa da že teče čas najema, ker ga bodo najeli za kratek čas).
Če veš 1 dan prej da boš rabil avto, ga lahko rezerviraš preko telefona. Ko prideš na lokacijo prevzema moraš še enkrat poklicati centralo in ti ga prikažejo v aplikaciji. Pred tem je skrit in ga noben ne more najet. Cena najema je običajna, te rezervacije mi ni bilo treba nič plačat. Ni me niti nihče vprašal, kako dolgo najemam. Lahko bi vzel tudi za krajšo pot.
Jaz sem nad avant2go zadovoljen. Ob 1h v soboto zjutraj se je oglasila na telefon punca, da sva rešila problem nepolnenja.
Ko sem klical na share'n'go ob 15h v soboto, da bi najel en avto, nisem dobil nikogar.
nejc_nejc ::
Zoki je vzel vse vpadnice v Ljubljano, kot edine DRŽAVNE ceste v Ljubljani, od DARSa (ki je plačeval njihovo vzdrževanje), v občinsko last. Da jih zdaj vzdržuje Ljubljana.
Kaj je zoki odvzel Darsu?
MIHAc27 ::
tudi mene zanima, ker vinjeta je zaenkrat po obvoznici še nujna, torej dars lepo upravlja
solatko ::
kamiKaZaA - Ni mi jasno, kako ste nekateri tako zabiti, da ne vidite problemov v decentralizaciji javnih služb. Bi rad povečal stroške JU za nX? Če si iz MB bi lahko na delovanju mestnega holdinga opazil razliko v stroških za državljane. Zoki ima v LJ centraliziran javni holding, v MB pa so župani zaradi svoji parcialnih interesov uvedli decentralizacijo in s tem stroške meščanom povišali za posamezno enoto od 50-100%+ z javno-zasebnimi povezavami. Topla vodo ljubljančana stane okoli 10EUR/mesec, mene v MB stane preko 30EUR/mesec na Energetiki pa se sonči 12 d.o.o.-jev.
Jaz bi centraliziral tako, da bi bila vsa ministrstva s parlamentom in vlado v eni stavbi na Barju, brez pilotov, da bi se v doglednem času pogreznili za čim več nadstropij in bi na koncu bilo vse v enem nadstropju. S tem bi dobili vse pomožne službe v enem kosu, od telefonista naprej.
Ti bi zaradi problemov s prometom (enako v vseh znanih glavnih mestih držav), javne servise podražal za nekaj krat pa že danes tulite, kako je drag in da bi ga bilo najbolje ukinit in vse privatizirat od zdravstva, šolstva, do policije in vojske, celo gasilce. Res ste genialci pa sem mislil, da se nižje ne da. V SLO res velja tisti znani Ajnštajnov rek - vesolje in človeška neumnost sta večna, no za vesolje nisem čisto prepričan.
Kalibri - Ljubljančani niso problem, se med vikendi, počitnicah in praznikih po LJ čisto lepo vozi pa še pp je dovolj. Problem LJ so vozači, včasih so imela večja podjetja lastni avtobusni park in so vozili zaposlene iz cele Slovenije.
starfotr - Večina ljubljančanov ima svoja vozila lepo v garažah in pp okoli stanovanj, problem je v denvnih migrantih, saj 150k vozil nimaš enostavno kam spravit, da nebi bilo gneče in problemov parkiranja. Enako je bilo v Trstu 70-80.-ta leta, ko je v mesto prišlo preko 1mio + nekaj 100k balkanskih nakupovalcev vozil in to 2x dnevno in ga 2x dnevno zapustilo. Tržačani nimajo nikakršnih problemov, od kar Trst ni več meka nakupov. Ko ni migrantov, imajo v LJ vsi kje parkirat, še za turiste ostane. Ne komentiraj nekaj o čemer ne veš nič.
Mato989 - Drži se raje tem o upokojencih, si vsaj zabaven. Mama je še na penziji? S pp ne rešiš gneč, ki nastanejo pred parkiranjem 150k osebkov v lastnem avtomobilu.
neooo - Vsa svetovna glavna mesta imajo prometni kaos v konicah, ne glede na metroje, vlake,... količina pleha, ki prihaja zjutraj in odhaja pozno popoldan je neobvladljiva, dokler je komoditeta ljudi na prvem mestu. Bogati se vozijo z avioni in iz letališča s helikopterji, ki pristanejo na vrhu nebotičnikov v katerih prebivajo ali delajo. Raja pa ima da se jebe v prometnih konicah, to je dobro za delovno vnemo, se težje odločajo za odhod ob kocu šihta.
Ahim - Med počitnicami, nedeljami, prazniki cca 15 minut ob redkejšem mestnem prometu, ker avtobusi ne stojijo več časa, kot se vozijo tisto relacijo. Če je dren, ga najbolj občuti javni prevoz, ki mora po točno določeni poti, osebni avti lahko izberejo drugo, vzporedno pot, če mesto poznajo. Osebno v LJ, katero koli uro, nisem nikoli stal v gneči, ker sem poznal vse vzporedne ulice, vsem glavnim štiri pasovnicam.
Jaz bi centraliziral tako, da bi bila vsa ministrstva s parlamentom in vlado v eni stavbi na Barju, brez pilotov, da bi se v doglednem času pogreznili za čim več nadstropij in bi na koncu bilo vse v enem nadstropju. S tem bi dobili vse pomožne službe v enem kosu, od telefonista naprej.
Ti bi zaradi problemov s prometom (enako v vseh znanih glavnih mestih držav), javne servise podražal za nekaj krat pa že danes tulite, kako je drag in da bi ga bilo najbolje ukinit in vse privatizirat od zdravstva, šolstva, do policije in vojske, celo gasilce. Res ste genialci pa sem mislil, da se nižje ne da. V SLO res velja tisti znani Ajnštajnov rek - vesolje in človeška neumnost sta večna, no za vesolje nisem čisto prepričan.
Kalibri - Ljubljančani niso problem, se med vikendi, počitnicah in praznikih po LJ čisto lepo vozi pa še pp je dovolj. Problem LJ so vozači, včasih so imela večja podjetja lastni avtobusni park in so vozili zaposlene iz cele Slovenije.
starfotr - Večina ljubljančanov ima svoja vozila lepo v garažah in pp okoli stanovanj, problem je v denvnih migrantih, saj 150k vozil nimaš enostavno kam spravit, da nebi bilo gneče in problemov parkiranja. Enako je bilo v Trstu 70-80.-ta leta, ko je v mesto prišlo preko 1mio + nekaj 100k balkanskih nakupovalcev vozil in to 2x dnevno in ga 2x dnevno zapustilo. Tržačani nimajo nikakršnih problemov, od kar Trst ni več meka nakupov. Ko ni migrantov, imajo v LJ vsi kje parkirat, še za turiste ostane. Ne komentiraj nekaj o čemer ne veš nič.
Mato989 - Drži se raje tem o upokojencih, si vsaj zabaven. Mama je še na penziji? S pp ne rešiš gneč, ki nastanejo pred parkiranjem 150k osebkov v lastnem avtomobilu.
neooo - Vsa svetovna glavna mesta imajo prometni kaos v konicah, ne glede na metroje, vlake,... količina pleha, ki prihaja zjutraj in odhaja pozno popoldan je neobvladljiva, dokler je komoditeta ljudi na prvem mestu. Bogati se vozijo z avioni in iz letališča s helikopterji, ki pristanejo na vrhu nebotičnikov v katerih prebivajo ali delajo. Raja pa ima da se jebe v prometnih konicah, to je dobro za delovno vnemo, se težje odločajo za odhod ob kocu šihta.
Ahim - Med počitnicami, nedeljami, prazniki cca 15 minut ob redkejšem mestnem prometu, ker avtobusi ne stojijo več časa, kot se vozijo tisto relacijo. Če je dren, ga najbolj občuti javni prevoz, ki mora po točno določeni poti, osebni avti lahko izberejo drugo, vzporedno pot, če mesto poznajo. Osebno v LJ, katero koli uro, nisem nikoli stal v gneči, ker sem poznal vse vzporedne ulice, vsem glavnim štiri pasovnicam.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
Gagatronix ::
Scaramouche3 je izjavil:
Odpoved daš lahko ko si starejši in imaš lajf zagotovljen, ženske ne spoštujejo moške brez avta!
Si pa res simpleton, da se druzis s takimi zenskami.
Ahim ::
Probaj enkrat brez avtomobilov na cesti. V eni uri sicer prideš s kolesom po diagonali, iz enega konca ringa do drugega, tako, da ne bullshitiraj. Boš pa kolo vzel. In palerino, če bo treba.
Najboljse da vsi hodimo kamor zelimo samo sredi noci z neko pedrsko specialko in pelerino ... napisal sem da smo sli s sorodniki v tehniski muzej. Najbrz ti tvoje sorodnike na biciklih prevazas ob 2:30 zjutraj cez mesto ... jaz jih pac ne.
fikus_ ::
Pogyzhe in kovuty in ... inzenir so isti clovek,ki vas trola.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
zobnik ::
Prepoved ni rešitev, nikol ni,. če se izrodi sam še slabše....treba je uredit javni prevoz in ljudje bodo raje šli z javnim prevozom, kot z osebnim avtom.
energetik ::
Prepoved ni rešitev, nikol ni,. če se izrodi sam še slabše....treba je uredit javni prevoz in ljudje bodo raje šli z javnim prevozom, kot z osebnim avtom.
To in pa kakšno zadevo decentralizirat. Če vse stlačiš znotraj AC obroča, bo pač kaos. Ne mislim zdaj decentralizirat kar povsod počez, ampa vsaj po vseh velikih mestih.
vires in numeris
solatko ::
energetik - To so problemi vseh velikih mest, ker je pač v velikih mestih veliko dejavnosti, ki zahtevajo veliko zaposlenih in ti ne živijo vsi v teh mestih. Rešitev je pač v prepovedi ali omejevanju vozil z enim potnikom ali dejansko omogočit neoviran promet za javna vozila, rumene pasove brez prekinitev, torej ulice z dvemi pasovi samo za bus in taxi, da ne pride do zastojev. Nobeno mesto na svetu nima centra in okolice brez firm, torej spalno naselje, v bistvu se v vseh glavnina dogaja v centru in manj v okolici, še manj na periferiji.
Delo krepa človeka
WizzardOfOZ ::
V ljubljani v centru je vedno manj firm, največ jih je v okolici ob obroču.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
feryz ::
A jest, k bom zdaj frišen žabar, moram avto prodat?
Da vem, kaj me čaka, preden dam celo premoženje za en par ceglov v jblani.
Da vem, kaj me čaka, preden dam celo premoženje za en par ceglov v jblani.
RedDrake ::
A si tam pr' Levu kupu un flat za 4M? To je edino kar ti pritiče.
Tam se potem z Bentleyem vozi, ne pa pešaka.
Tam se potem z Bentleyem vozi, ne pa pešaka.
johnnyyy ::
Invictus ::
A si tam pr' Levu kupu un flat za 4M? To je edino kar ti pritiče.
Tam se potem z Bentleyem vozi, ne pa pešaka.
Poterm se ne voziš ampak te vozijo.
Imaš pa za tak denar ja privat šoferja.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
WizzardOfOZ ::
A jest, k bom zdaj frišen žabar, moram avto prodat?
Da vem, kaj me čaka, preden dam celo premoženje za en par ceglov v jblani.
Ni ti potrebno, a moraš se zavedati, da ti LJ nudi do neke mere javni transport in če ga boš znal uporabljati se lahko rešiš stroška avtomobila.
Znal uporabljat? Da rabiš iz črnuič do BTC-ja 45 minut z javnim prevozom ali pa 7 minut z avtom? Potem greš z avtom, moj čas je več vreden, kot guncanje v avtobusu.
Komot bi bila linija krožna - Črnuče šentjakob po šmartinki do železniške postaje in nazaj po dunajski do črnuč ter obratna smer.
Takrat bi se pa komot vsedel na bus in se odpeljal do BTC-ja, ker bi rabil 3x manj časa kot pa sedaj ko gre bus do gospodarca, tam je treba pa prestopit, da se odpelješ do BTC-ja.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
feryz ::
Kaj je to "javni transport"? A kaj za na kruh namazat?
Čeprav se mi nekaj svita, da bi to znalo biti tisto, s čemer sem se vozil nazadanje pred tridesetimi leti. Še za časa komunizma.
Bus, vlak ali nekaj takega.
Šelerburg penthouse sem zamudil. Baje ga je Dončič pohopsal.
Čeprav se mi nekaj svita, da bi to znalo biti tisto, s čemer sem se vozil nazadanje pred tridesetimi leti. Še za časa komunizma.
Bus, vlak ali nekaj takega.
Šelerburg penthouse sem zamudil. Baje ga je Dončič pohopsal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: feryz ()
johnnyyy ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Znal uporabljat? Da rabiš iz črnuič do BTC-ja 45 minut z javnim prevozom ali pa 7 minut z avtom? Potem greš z avtom, moj čas je več vreden, kot guncanje v avtobusu.
Komot bi bila linija krožna - Črnuče šentjakob po šmartinki do železniške postaje in nazaj po dunajski do črnuč ter obratna smer.
Takrat bi se pa komot vsedel na bus in se odpeljal do BTC-ja, ker bi rabil 3x manj časa kot pa sedaj ko gre bus do gospodarca, tam je treba pa prestopit, da se odpelješ do BTC-ja.
V prednosti si če si znaš lajf tako organizirat, da avta sploh ne potrebuješ - bližina službe, trgovin itd. Nekajkrat na leto, ko pa ga rabiš ga pa rentaš.
Utk ::
Avto, če ga ne rabiš dost, te na leto lahk stane, kaj pa vem, naj bo jurja, več ziher ne. Vse nad tem je luksuz ali pa pač delaš malo več km in potem logično, da ga "rabiš".
Zarad tega jurja na leto se jaz ne bi šel nekega rentanja, pa tudi če bi imel ta avto za najet direkt pred hišo. No, pa zarad tega sigurno seveda ne bi prišparal celga jurja, ker niti tisto ni zastonj.
Razumem pa tiste, ki imajo en avto, pa občasno rabijo še enega, pa že prvega komaj kje parkirajo, itd. Ampak to so izjeme ko je rentanje v resnici bolj udobno, ne samo ceneje.
Zarad tega jurja na leto se jaz ne bi šel nekega rentanja, pa tudi če bi imel ta avto za najet direkt pred hišo. No, pa zarad tega sigurno seveda ne bi prišparal celga jurja, ker niti tisto ni zastonj.
Razumem pa tiste, ki imajo en avto, pa občasno rabijo še enega, pa že prvega komaj kje parkirajo, itd. Ampak to so izjeme ko je rentanje v resnici bolj udobno, ne samo ceneje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
johnnyyy ::
Avto, če ga ne rabiš dost, te na leto lahk stane, kaj pa vem, naj bo jurja, več ziher ne. Vse nad tem je luksuz ali pa pač delaš malo več km in potem logično, da ga "rabiš".
Zarad tega jurja na leto se jaz ne bi šel nekega rentanja, pa tudi če bi imel ta avto za najet direkt pred hišo. No, pa zarad tega sigurno seveda ne bi prišparal celga jurja, ker niti tisto ni zastonj.
Razumem pa tiste, ki imajo en avto, pa občasno rabijo še enega, pa že prvega komaj kje parkirajo, itd. Ampak to so izjeme ko je rentanje v resnici bolj udobno, ne samo ceneje.
Odvisno kaj imaš in kaj zraven šteješ. Mene recimo na letni bazi v povprečju pride cca 1k€ - zavarovanje, registracija, tehnični, servis, gume itd. In ti stroški so precej fiksni če delam 0 ali pa do 15kkm. Največji strošek je še potem amortizacija, ki je za nek rabljen avto cca 1k€/leto. Ter gorivo cca 10€/100km.
Sicer jaz sem se to šel ko sem bil mlad in samski. Med tednom sem garal kot žival, za vikend še kak svoj projekt, sprehod/lavf po rožniku, napit se ga na Metelkovi in to je to.
mugen999 ::
Pravite eni da raje javni prevoz kot avto. Danes se v trgovini nakupuje drugace kot vcasih. Vcasih so ljudje sli s cekarjem ali vrecko v trgovino, v manjso trgovino, predn jih velike niso izpodrinile. Danes pa se iz velike trgovine pride z vozičkom, bolj ali manj nalozenim. A bos potem sel s stirimi vreckami na bus? Pa kam bos dal 2 ali 3 sixpacke piva, ali mleka ali jogurta. Nemogoce je danes bit brez avta.
Radič ::
Pravite eni da raje javni prevoz kot avto. Danes se v trgovini nakupuje drugace kot vcasih. Vcasih so ljudje sli s cekarjem ali vrecko v trgovino, v manjso trgovino, predn jih velike niso izpodrinile. Danes pa se iz velike trgovine pride z vozičkom, bolj ali manj nalozenim. A bos potem sel s stirimi vreckami na bus? Pa kam bos dal 2 ali 3 sixpacke piva, ali mleka ali jogurta. Nemogoce je danes bit brez avta.
Pizda si nesposoben natočiš online ali pa kupuješ po malo. Vsak izgovor je dober za lenobo.
MIHAc27 ::
Prisilil vas bodo z dragim bencinom, dragimi gumami, dragimi dajatvimi, konec konca tudi avto ni zastonj, pa če ti samo stoji v garaži.
Če imate pa denar pa itak ni panike.
Če imate pa denar pa itak ni panike.
johnnyyy ::
Pravite eni da raje javni prevoz kot avto. Danes se v trgovini nakupuje drugace kot vcasih. Vcasih so ljudje sli s cekarjem ali vrecko v trgovino, v manjso trgovino, predn jih velike niso izpodrinile. Danes pa se iz velike trgovine pride z vozičkom, bolj ali manj nalozenim. A bos potem sel s stirimi vreckami na bus? Pa kam bos dal 2 ali 3 sixpacke piva, ali mleka ali jogurta. Nemogoce je danes bit brez avta.
Če živiš v nekem urbanem okolju ne rabiš nakupovati na veliko, saj imaš trgovine sorazmerno blizu. Tudi nekih teras za pitje ne rabiš, saj imaš bifeje na vsakem koraku. Pa tudi avtomobila večino časa ne rabiš saj imaš javni prevoz. Pač bolj kot znaš te stvari, ki ti jih ponuja mesto uporabiti več ti bo ostalo za ostale stvari.
Radič ::
Model nujno rabi avto da si lahko kupi 3 platoje piva na teden. Verjetno je debel in je težko hodit.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Radič ()
Utk ::
Avto, če ga ne rabiš dost, te na leto lahk stane, kaj pa vem, naj bo jurja, več ziher ne. Vse nad tem je luksuz ali pa pač delaš malo več km in potem logično, da ga "rabiš".
Zarad tega jurja na leto se jaz ne bi šel nekega rentanja, pa tudi če bi imel ta avto za najet direkt pred hišo. No, pa zarad tega sigurno seveda ne bi prišparal celga jurja, ker niti tisto ni zastonj.
Razumem pa tiste, ki imajo en avto, pa občasno rabijo še enega, pa že prvega komaj kje parkirajo, itd. Ampak to so izjeme ko je rentanje v resnici bolj udobno, ne samo ceneje.
Odvisno kaj imaš in kaj zraven šteješ. Mene recimo na letni bazi v povprečju pride cca 1k€ - zavarovanje, registracija, tehnični, servis, gume itd. In ti stroški so precej fiksni če delam 0 ali pa do 15kkm. Največji strošek je še potem amortizacija, ki je za nek rabljen avto cca 1k€/leto. Ter gorivo cca 10€/100km.
Sicer jaz sem se to šel ko sem bil mlad in samski. Med tednom sem garal kot žival, za vikend še kak svoj projekt, sprehod/lavf po rožniku, napit se ga na Metelkovi in to je to.
Ni point kolk tebe stane tvoj avto, ampak to da avto, ki ga rabiš samo občasno, lahko stane zelo malo. Tako malo da ni noben strošek. Če ga imaš vsaj kje parkirat.
Pizda si nesposoben natočiš online ali pa kupuješ po malo. Vsak izgovor je dober za lenobo.
Da, leni smo, sej ves point dela in služenja je v lenobi, da si olajšaš življenje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Gagatronix ::
Prepovedati osebni promet z avtomobili in je rešen problem.
Prepovedat neljubljancane.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Ahim ()
WizzardOfOZ ::
Vsem v ringu ljubljane prepovedat avte, pa se bodo tisti iz okolice lažje pripeljali v mesto, ko ne bo ljubljančanov zjutraj na cestah.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Gagatronix ::
Hahahaha. Vse izven Ljubljane postrelit, pa bo.
(A ti je zdaj priblizno jasno kako neumno tvoje bedarije izpadejo ? )
(A ti je zdaj priblizno jasno kako neumno tvoje bedarije izpadejo ? )
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Ahim ()
energetik ::
Ni point kolk tebe stane tvoj avto, ampak to da avto, ki ga rabiš samo občasno, lahko stane zelo malo. Tako malo da ni noben strošek. Če ga imaš vsaj kje parkirat.Točno tole. Ta drugi avto pri bajti je stara bencinska kanta, vredna nič. Na leto me stane tistih 300EUR (reg+zav+cest),da stoji pred bajto. Tankam ga 4x letno, servis delam sam 1x na 3 leta. Zelo občasno pa pride zelo prav. In prav zato nam stoji pred bajto.
In naj tratimo čas, da bom vsak dan po malo kupoval (fizično ali klikal po netu)? Ne, raje grem na poti s šihta mimo Hoferja, naložim voziček preko roba in pripeljem robo domov. Pa imam mir za 2 tedna.Pravite eni da raje javni prevoz kot avto. Danes se v trgovini nakupuje drugace kot vcasih. Vcasih so ljudje sli s cekarjem ali vrecko v trgovino, v manjso trgovino, predn jih velike niso izpodrinile. Danes pa se iz velike trgovine pride z vozičkom, bolj ali manj nalozenim. A bos potem sel s stirimi vreckami na bus? Pa kam bos dal 2 ali 3 sixpacke piva, ali mleka ali jogurta. Nemogoce je danes bit brez avta.
Pizda si nesposoben natočiš online ali pa kupuješ po malo. Vsak izgovor je dober za lenobo.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
aborko ::
Odvisno kaj imaš in kaj zraven šteješ. Mene recimo na letni bazi v povprečju pride cca 1k€ - zavarovanje, registracija, tehnični, servis, gume itd. In ti stroški so precej fiksni če delam 0 ali pa do 15kkm.
Se ne bi strinjal, če delaš malo km lahko imaš zavarovanje zelo poceni, pod 100€ (npr. WIZ Perla),servise delaš na 2-3 leta, voziš vedno zimske ali celoletne gume in ker avta skoraj ne uporabljaš, je lahko šitbox varianta za jurja, torej tudi amortizacija/izguba vrednosti odpade. Tako sem jst pregural skoraj 10 let s 5-6k km letno za jurja na leto, ampak v jurja vseh letnih stroškov je vštet tudi bencin.
Lonsarg ::
Tako je razpon je gromozanski pri avtih, vse od 300EUR letno za kripo do cirka 5000EUR letno za enega dražjih.
Ampak če hočeš vsaj nekajkrat v življenju kupit nov avto si že pri najcenejših težko pod 1500EUR letno (v povprečju). Kar sicer ni tak denar spet, glede na to za kaj vse zapravljamo.
Ampak recimo da popolne kripe nočeš niti za drugi avto si prec na 800EUR na leto. Tak da meni je vseeno fajn da teh 800EUR letno prišparam tako da imava en avto namesto dveh.
Ampak če hočeš vsaj nekajkrat v življenju kupit nov avto si že pri najcenejših težko pod 1500EUR letno (v povprečju). Kar sicer ni tak denar spet, glede na to za kaj vse zapravljamo.
Ampak recimo da popolne kripe nočeš niti za drugi avto si prec na 800EUR na leto. Tak da meni je vseeno fajn da teh 800EUR letno prišparam tako da imava en avto namesto dveh.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Mato989 ::
Tako je razpon je gromozanski pri avtih, vse od 300EUR letno za kripo do cirka 5000EUR letno za enega dražjih.
Ampak če hočeš vsaj nekajkrat v življenju kupit nov avto si že pri najcenejših težko pod 1500EUR letno (v povprečju). Kar sicer ni tak denar spet, glede na to za kaj vse zapravljamo.
Ampak recimo da popolne kripe nočeš niti za drugi avto si prec na 800EUR na leto. Tak da meni je vseeno fajn da teh 800EUR letno prišparam tako da imava en avto namesto dveh.
ja 800 na leto si MORDA če imaš nek dražji avto da je zavarovanje drago...
Recimo za mojega Megana je zavarovanje cca 175EUR pa še tistih slabih 100 cestnine + tehnični... torej rečva suma sumarum 300EUR... olje sicer vsako leto menjam pri kolegu ki malo bolj obvlada na 3 leta pa servis za dobrega stotaka da še malo pogledajo... gume so celoletne oz M+S ki se vozijo 5 let (včasih potegneš še malo v 6to leto) in 1 stane 50EUR torej je to 200EUR*5-6 let ali cca 40na leto... ostalih stroškov ni če se nič ne pokvari in v zadnjih 5 letih se ni.
To da se nekdo pelje 2 km do trgovine je tak avto več kot dovolj. letnik 2006
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Lonsarg ::
ja 800 na leto si MORDA če imaš nek dražji avto da je zavarovanje drago...Jaz sem govoril o celotnem strošku lastništva avta, torej tudi izguba vrednosti.
Recimo zdaj sem kupil novega za 28k in če ga recimo prodam za 8k čez 10 let je to 2000EUR letni strošek. Če dodam še servis in kasko z maksimalno odbitno franšizo bom recimo na 2500EUR letno v povprečju naslednjih 10 let.
Če kupuješ 10+ let stare je izguba vrednosti minimalna in glavni strošek postane servis/zavarovanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Mato989 ::
ja 800 na leto si MORDA če imaš nek dražji avto da je zavarovanje drago...Jaz sem govoril o celotnem strošku lastništva avta, torej tudi izguba vrednosti.
Recimo zdaj sem kupil novega za 28k in če ga recimo prodam za 8k čez 10 let je to 2000EUR letni strošek. Če dodam še servis in kasko z maksimalno odbitno franšizo bom recimo na 2500EUR letno v povprečju naslednjih 10 let.
Če kupuješ 10+ let stare je izguba vrednosti minimalna in glavni strošek postane servis/zavarovanje.
Ok, kako pa ovrednotiš izgubljen čas ko se ukvarjaš z najemom avta pa da morš nekam peš it?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Lonsarg ::
Glede na to da 2. avto rabim 10-krat na leto je teh izgubljenih 10 minut per najem oziroma 100minut na leto bistveno bolje kot strosek 800EUR letno. 10 najemov me pa pride cirka 50EUR.
Kje je tista meja kolikokrat rabis avto da raje vzames avant namesto lastnega avta pa je stvar posameznika. Jaz bi rekel da je meja nekje pri 50-100 najemih letno, ce ne vozis otroka seveda.
Kje je tista meja kolikokrat rabis avto da raje vzames avant namesto lastnega avta pa je stvar posameznika. Jaz bi rekel da je meja nekje pri 50-100 najemih letno, ce ne vozis otroka seveda.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Mato989 ::
Glede na to da 2. avto rabim 10-krat na leto je teh izgubljenih 10 minut per najem oziroma 100minut na leto bistveno bolje kot strosek 800EUR letno. 10 najemov me pa pride cirka 50EUR.
Kje je tista meja kolikokrat rabis avto da raje vzames avant namesto lastnega avta pa je stvar posameznika. Jaz bi rekel da je meja nekje pri 50-100 najemih letno, ce ne vozis otroka seveda.
Glede na to da ga rabis 10x na leto lahko zminimiziras se za 9x pa je 1x tecpa kolega pelje ali foter
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Lonsarg ::
To govorim o drugem avtu, prvega rabim večkrat.
Za prvi/edini avto iti na Avant je precej težja. Pač edino če nimaš nobenih sorodnikov izven mesta in si brez otrok, vem za enega takege, je pa to kar edge case.
Ampak že če se vsi v mestih znebimo drugega avta per gospodinjstvo se količina kar lepo zniza.
Za prvi/edini avto iti na Avant je precej težja. Pač edino če nimaš nobenih sorodnikov izven mesta in si brez otrok, vem za enega takege, je pa to kar edge case.
Ampak že če se vsi v mestih znebimo drugega avta per gospodinjstvo se količina kar lepo zniza.
Mato989 ::
To govorim o drugem avtu, prvega rabim večkrat.
Za prvi/edini avto iti na Avant je precej težja. Pač edino če nimaš nobenih sorodnikov izven mesta in si brez otrok, vem za enega takege, je pa to kar edge case.
Ampak že če se vsi v mestih znebimo drugega avta per gospodinjstvo se količina kar lepo zniza.
Mi je jasno kaj govoriš, ampak 90%+ ljudi ima drugi avto zaradi druge službe, ne zaradi popoldanskih opravil...
Ja tudi jaz sem se znebil drugega avta odkar delam od doma in grem na firmo 2x na mesec... takrat grem s kolegom/vlakom ali si sposodim avto od fotra ki je v penziji... ampak če bi pa moral to delat 5 dni na teden bi pa imel 2 avta in konec....
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Klemenn ::
To govorim o drugem avtu, prvega rabim večkrat.
Za prvi/edini avto iti na Avant je precej težja. Pač edino če nimaš nobenih sorodnikov izven mesta in si brez otrok, vem za enega takege, je pa to kar edge case.
Ampak že če se vsi v mestih znebimo drugega avta per gospodinjstvo se količina kar lepo zniza.
Mi je jasno kaj govoriš, ampak 90%+ ljudi ima drugi avto zaradi druge službe, ne zaradi popoldanskih opravil...
Ja tudi jaz sem se znebil drugega avta odkar delam od doma in grem na firmo 2x na mesec... takrat grem s kolegom/vlakom ali si sposodim avto od fotra ki je v penziji... ampak če bi pa moral to delat 5 dni na teden bi pa imel 2 avta in konec....
Tale 90% je seveda iz trte zvita. In to je za moje pojme problem. Vsakič, ko hočemo karkoli spremeniti, se najprej oglasi nekdo zakaj to ne gre. Tudi če je 90% cifra resnična (pa ni, samo pojdi zjutraj in preštej število avtomobilov z enim potnikom pa startajo in končajo v LJ) bi bilo fajn da se ostalih 10% neha vozit oz imet 2. avto. Pa da vidimo kako se stvari spremenijo in gremo potem naprej, a? A ni boljše kot sedet na miru in jamrat?
Mato989 ::
To govorim o drugem avtu, prvega rabim večkrat.
Za prvi/edini avto iti na Avant je precej težja. Pač edino če nimaš nobenih sorodnikov izven mesta in si brez otrok, vem za enega takege, je pa to kar edge case.
Ampak že če se vsi v mestih znebimo drugega avta per gospodinjstvo se količina kar lepo zniza.
Mi je jasno kaj govoriš, ampak 90%+ ljudi ima drugi avto zaradi druge službe, ne zaradi popoldanskih opravil...
Ja tudi jaz sem se znebil drugega avta odkar delam od doma in grem na firmo 2x na mesec... takrat grem s kolegom/vlakom ali si sposodim avto od fotra ki je v penziji... ampak če bi pa moral to delat 5 dni na teden bi pa imel 2 avta in konec....
Tale 90% je seveda iz trte zvita. In to je za moje pojme problem. Vsakič, ko hočemo karkoli spremeniti, se najprej oglasi nekdo zakaj to ne gre. Tudi če je 90% cifra resnična (pa ni, samo pojdi zjutraj in preštej število avtomobilov z enim potnikom pa startajo in končajo v LJ) bi bilo fajn da se ostalih 10% neha vozit oz imet 2. avto. Pa da vidimo kako se stvari spremenijo in gremo potem naprej, a? A ni boljše kot sedet na miru in jamrat?
Ne ni izvita... vsakega ki poznam in ima 2 avta jih ima zato ker imata tako on kot njegova šiht toliko daleč da:
1. peš odpade
2. kolo odpade ali pa zahteva preveč napora in časa
3. javni prevoz odpade ali zahteva preveč porabljenega časa in premalo fleksibilnosti
4. prevozi.org ipd... odpade ker zahteva spet preveč fleksibilnosti
To 1 oseba v avtu je nepomembno... kaj meni pomaga 1 oseba v avtu če potem en konča 1 uro prej? Kaj pa pol? Čakata en drugega? Recimo jaz ko grem s kolegom v Celje je ok, ker jaz mam fleksibilen delovni čas... jaz se prilagodim njemu... če bi jaz moral delat fix, bi on mene moral čakat po 30 min vsak dan... zakaj že?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Ahim ::
feryz ::
Zanimivo. V tej temi ste sami siromaki, ki jim 800 evrov letno predstavlja pravo premoženje.
Če odpreš eno drugo, pa imate vsi po 100 jurjev neto letno.
Zdaj pa razumi če moreš.
"Mene" avto košta 3 jurje in pol mesečno. Lahko bi me pod jurja. Ampak zakaj že? Da bi se vozil naokrog z nekimi jajci?
Se bom, v penziji. Do takrat pa hodimo v službo da imamo nekaj od tega. Nekaj drugega kot škrtarjenje.
Sosedov janez je celo življenje šparal in se odrekal, da bo na stara leta lepo živel. Potem je šel v penzijo in crknil, preden je prvo dobil. So bili pa mulci veseli. Prvič v življenju.
Če odpreš eno drugo, pa imate vsi po 100 jurjev neto letno.
Zdaj pa razumi če moreš.
"Mene" avto košta 3 jurje in pol mesečno. Lahko bi me pod jurja. Ampak zakaj že? Da bi se vozil naokrog z nekimi jajci?
Se bom, v penziji. Do takrat pa hodimo v službo da imamo nekaj od tega. Nekaj drugega kot škrtarjenje.
Sosedov janez je celo življenje šparal in se odrekal, da bo na stara leta lepo živel. Potem je šel v penzijo in crknil, preden je prvo dobil. So bili pa mulci veseli. Prvič v življenju.
Mato989 ::
Zanimivo. V tej temi ste sami siromaki, ki jim 800 evrov letno predstavlja pravo premoženje.
Če odpreš eno drugo, pa imate vsi po 100 jurjev neto letno.
Zdaj pa razumi če moreš.
"Mene" avto košta 3 jurje in pol mesečno. Lahko bi me pod jurja. Ampak zakaj že? Da bi se vozil naokrog z nekimi jajci?
Se bom, v penziji. Do takrat pa hodimo v službo da imamo nekaj od tega. Nekaj drugega kot škrtarjenje.
Sosedov janez je celo življenje šparal in se odrekal, da bo na stara leta lepo živel. Potem je šel v penzijo in crknil, preden je prvo dobil. So bili pa mulci veseli. Prvič v življenju.
Kaj pol, jaz tudi če bi imel 100k mesečno, ne bi metal keša za avto, ker je neumnost... še vedno bi se vozil z poceni "jajci" kot vi pravite...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Miki N ::
S tako mentaliteto nikoli ne boš imel 100k na mesec, ker bi slej ko prej po isti logiki ugotovil .. da jih ne rabiš in raje ostanek meseca relaksiraš.
Pa ne da je kaj narobe s tem, čisto legit, samo pravim, da določene stvari niso tako "ortogonalne" oz. neodvisne ena od druge.
Pa ne da je kaj narobe s tem, čisto legit, samo pravim, da določene stvari niso tako "ortogonalne" oz. neodvisne ena od druge.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Problemi človeštva | 47575 (33815) | Lowink |
» | radarji v Ljubljani (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 36626 (21228) | Badwolff |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 30865 (20951) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 80855 (70264) | starfotr |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 32857 (27258) | BigWhale |