Forum » Na cesti » radarji v Ljubljani
radarji v Ljubljani
mirator ::
V zadnjem času ugotavljam, da je Ljubljana že kar prepredena z radarji. Pri tem sem se spomnil radarske vstaje v Mariboru, ki je odpihnila takratnega župana Kanglerja. Se pravi, da ima župan najlepšega mesta kar dobro strategijo, za polnjenje občinskega proračuna.
feryz ::
Še premalo. Na vsakem koščku bi morali biti. In ležeči policaji iz robnikov.
Jaz že potrpim, 2x na leto, oni naj pa skačejo čez vsak dan, večkrat. Jim toplo privoščim.
V Mariboru so jih hoteli nabiti tam, kjer hitrost nikogar ne moti. Slab primer.
Jaz že potrpim, 2x na leto, oni naj pa skačejo čez vsak dan, večkrat. Jim toplo privoščim.
V Mariboru so jih hoteli nabiti tam, kjer hitrost nikogar ne moti. Slab primer.
joze67 ::
A ni uradno Štajercev zmotilo javno zasebno partnerstvo? (Morda so s tem povezane donosne lokacije?)
Sicer pa je moje stališče glede tega: hitrost v mestu je problematična (tudi na vpadnicah, kaj šele drugje), radarjev ni nikoli preveč, kazni pa so previsoke (nastavljene, ko so te z radarjem dobili bolj po naključju).
Sicer pa je moje stališče glede tega: hitrost v mestu je problematična (tudi na vpadnicah, kaj šele drugje), radarjev ni nikoli preveč, kazni pa so previsoke (nastavljene, ko so te z radarjem dobili bolj po naključju).
Badwolff ::
Tudi sam sem kvečjemu za več radarjev, več ležečih policajev...
Kolkr opažam, subid kazen šele ko si nekaj čez viruse, recimo za 60 (70) na števcu je ime ne dobiš.
Kolkr opažam, subid kazen šele ko si nekaj čez viruse, recimo za 60 (70) na števcu je ime ne dobiš.
GupeM ::
Še premalo. Na vsakem koščku bi morali biti. In ležeči policaji iz robnikov.
Jaz že potrpim, 2x na leto, oni naj pa skačejo čez vsak dan, večkrat. Jim toplo privoščim.
V Mariboru so jih hoteli nabiti tam, kjer hitrost nikogar ne moti. Slab primer.
Ne! Lahko dajo radarje vsepovsod, ležeči policaji so pa največja neumnost, kar so jo kdaj pogruntali. So nevarni in uničujejo vse po vrsti. Vozila, snežne pluge, v skrajnem primeru lahko celo življenja. Zaradi njih je več onesnaženja, več hrupa, predvsem so pa zelo, zelo neprijetni za vozila na nujni vožnji in posledično lahko usodni za pacienta.
fujtajksel ::
V MB so zastavili očitno megalomansko in profitno naravnano, ni čudno da je bil revolt. Tudi Zoki bi si ga zaslužil takrat, ko je kazni poslal po letu in pol nabiranja na kup.
Problem je da so kazni postavljene precej drakonsko glede na dejansko težo prekrška, ob predpostavki redkega merjenja. Sem za več radarjev, ampak da se z večanjem števila radarjev kazen niža, saj je tudi večja verjetnost da te ujamejo. Tako da lokalne skupnosti tega ne bi mogle gledat kot vir dohodka.
Je treba gledat tudi na neenakopravnost položaja, ko je merjenje avtomatsko in vse pogostejše, avti pa v veliki večini ne omogočajo avtomatiziranega držanja omejitev.
Problem je da so kazni postavljene precej drakonsko glede na dejansko težo prekrška, ob predpostavki redkega merjenja. Sem za več radarjev, ampak da se z večanjem števila radarjev kazen niža, saj je tudi večja verjetnost da te ujamejo. Tako da lokalne skupnosti tega ne bi mogle gledat kot vir dohodka.
Je treba gledat tudi na neenakopravnost položaja, ko je merjenje avtomatsko in vse pogostejše, avti pa v veliki večini ne omogočajo avtomatiziranega držanja omejitev.
ytodf ::
Zanimivo je, da so v Avstriji precej nižje kazni, vendar Slovenci vozimo tam večinom veliko bolj po predpisih. To mora biti nekaj terenskega ali jezikovnega.
nejclp ::
BigBoss ::
feryz ::
Zanimivo je, da so v Avstriji precej nižje kazni, vendar Slovenci vozimo tam večinom veliko bolj po predpisih. To mora biti nekaj terenskega ali jezikovnega.Kar spet ni res. A se vozite tam, ali samo nabijate?
Za 23 km/h prekoračitev na AC, plačam v Sloveniji 30 evrov, v Avstriji od 60 do 120 evrov. Kje so te nižje kazni?
Za 39 km/h na AC sem dobil kazen 250 evrov. Pri nas 60.
Ni glih enako, če mene vprašate.
one too many ::
V Mariboru je bilo javno-zasebno partnerstvo, kjer je zasebni partner vzel 92 % kazni za stroške postavitve radarjev.
Mislim, da so kazni pošiljali tudi za nizke prekoračitve kot je 52 km/h ali nekaj takega. Glede lokacij ne vem. Ena je bila na dnu tega klančka.
Po tej karti in novici o dveh novih radarjih, jih je v Ljubljani 13. Recimo 15. Maribor jih je imel 46.
Vir.
Mislim, da so kazni pošiljali tudi za nizke prekoračitve kot je 52 km/h ali nekaj takega. Glede lokacij ne vem. Ena je bila na dnu tega klančka.
Po tej karti in novici o dveh novih radarjih, jih je v Ljubljani 13. Recimo 15. Maribor jih je imel 46.
Vir.
ytodf ::
Kar spet ni res. A se vozite tam, ali samo nabijate?
Res, kje je že bilo, vas Ruda na a. Koroškem, tam so me zmerili, ene 40EUR je bilo kazni po dveh mesecih pri ene 30km/h prekoračitev, se mi zdi, res pa je od tega že nekaj let in morda ni vse čisto točno. Ne ljubi se mi iskati, če se ne verjame, se pač ne. Na avtocesti pa zagotovo ni bilo, morda se tole dvoje ne izključuje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ytodf ()
ginekk ::
Ma nič ni prepredena LJ. Pa čist brez veze je oni na Celovški recimo, v 99% folk pelje 60km/h ali manj po števcu, omejitev pa je 70km/h.
Če mi slučajno uspe it po števcu 80km/h po Celovški, se počutim že huligana med ostalim "stoječim" prometom.
Jaz bi začel postavljat radarje za "drkanje telefona" 10x prej kot pa za prekoračeno hitrost.
EDIT: pa nujno prepovedat gledanje telefona med hojo v prometu
Če mi slučajno uspe it po števcu 80km/h po Celovški, se počutim že huligana med ostalim "stoječim" prometom.
Jaz bi začel postavljat radarje za "drkanje telefona" 10x prej kot pa za prekoračeno hitrost.
EDIT: pa nujno prepovedat gledanje telefona med hojo v prometu
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ginekk ()
feryz ::
Avstrijci imajo eno lepo pravilo pri hitrosti in sicer, da ni fiksnih kazni. Opizdijo te, kolikor policaj želi.
Zato jaz vedno, ko naredim prekršek v zafiri, plačam kot žuti. Če sem s kombijem ali unim kršem od forda, je bistveno ceneje.
Mogoče zato mislite, da so kazni nizke.
Zato jaz vedno, ko naredim prekršek v zafiri, plačam kot žuti. Če sem s kombijem ali unim kršem od forda, je bistveno ceneje.
Mogoče zato mislite, da so kazni nizke.
ytodf ::
Avstrijci imajo eno lepo pravilo pri hitrosti in sicer, da ni fiksnih kazni. Opizdijo te, kolikor policaj želi.
Zato jaz vedno, ko naredim prekršek v zafiri, plačam kot žuti. Če sem s kombijem ali unim kršem od forda, je bistveno ceneje.
Mogoče zato mislite, da so kazni nizke.
Men se zdi, da je bila avtomatika, razen, če nekdo to tam v zaledju ročno določa. Je pa bil res opel karavan, kar nikakor ni prestižen avto, je pa zeeeelo praktičen.
ytodf ::
Ja, potem pa so se me usmilili in živim v izkrivljeni realnosti. Tega niti nasploh ne zanikam. :-)
Glugy ::
Ne voziš se po cpp ampak po birokratskih omejitvah. Vsaj to bi ti bilo lahko jasno.
Cesta ni primerna za izražanje svojega nasprotovanja birokratom. Vsaj to bi ti bilo lahko jasno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Glugy ()
feryz ::
A se kdo vozi kdaj okrog Medvod? Od Sore proti hribom? Kjer se vozite 2 kilometra po gozdu, brez ene same hiše, poti ali česarkoli?
Človek misli, da je v gozdu, v resnici pa je sredi naselja. Sodeč po prometnih znakih.
Človek misli, da je v gozdu, v resnici pa je sredi naselja. Sodeč po prometnih znakih.
BlaY0 ::
A ni uradno Štajercev zmotilo javno zasebno partnerstvo? (Morda so s tem povezane donosne lokacije?)
Mah zmotilo jih je, da ne bi mogli več "v miru", "brez skrbi" in naprej "normalno" "živeti".
V DE so takšna javno-zasebna partnerstva dokaj običajna... vaški svet se odloči in v sodelovanju z radar-firmo postavi radar na začetku in koncu vasi. Vaščani dobijo zastonj "policaja", firma pa profit. Ta radarja potem tam stojita dokler se firmi to izplača. Ko oziroma če se jim zadeva ne izplača več, pridejo, poberejo radarje in gredo drugam.
A se kdo vozi kdaj okrog Medvod? Od Sore proti hribom? Kjer se vozite 2 kilometra po gozdu, brez ene same hiše, poti ali česarkoli?
Človek misli, da je v gozdu, v resnici pa je sredi naselja. Sodeč po prometnih znakih.
Tam še posebej nimaš kaj noret. Boš nabasal kakega kolesarja ali kako srno, potem boš pa jokal. Vem, da nekaterim to ni jasno, ampak če ti misliš da si sam, to ne pomeni, da si v resnici sam.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
kow ::
Problem teh radarjev je, da je nevaren za ljudi, ki ne poznajo lokalnega okolja. Ker ti nenadoma nekdo pohodi bremzo "brez razloga". Enkrat sem se skoraj zakantal nekomu v rit na italijanski avtocesti, ker je tip zacel bremzati na polno, ker se je zadnji hip spomnil, da bo sel mimo radarja. Podobno to "dobri", "dinamicni" vozniki pocnejo pred tuneli in gredo iz 150km/h na hitro na 100km/h. Kreteni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
BlaY0 ::
Problem teh radarjev je, da je nevaren za ljudi, ki ne poznajo lokalnega okolja. Ker ti nenadoma nekdo pohodi bremzo "brez razloga". Enkrat sem se skoraj zakantal nekomu v rit na italijanski avtocesti, ker je tip zacel bremzati na polno, ker se je zadnji hip spomnil, da bo sel mimo radarja.
Očitno nisi imel dovolj velike varnostne razdalje. Kaj pa če bi ta pred tabo nabasal na kakega ptiča ali bog ne daj kakšno večjo žival? Mene oni ki s 150 na 100 bremzajo prav nič ne motijo, če se jaz sam 100 vozim...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
kow ::
Imel sem ravno dovolj, da se nisem. Bilo je kar nekaj prometa - ne more se kar "magicno" naslikati nekaj sredi avtoceste. Lahko pa nekdo pohodi zavoro.
Pa se to bom dodal glede "velike varnostne razdalje". Ce jo drzis po predpisih, te bo folk zacel prehitevati po desni. Se mi je zgodilo ravno v nedeljo. Me prehiti po desni, seveda nato par sekund kasneje bremza, ker sva oba ujela zgosceni promet pred sabo.
Celjska registracija - itak. Tip je sel prehitevati po desni, da je pri 130km/h pridobil za dolzino enega avta. Genijalec.
Pa se to bom dodal glede "velike varnostne razdalje". Ce jo drzis po predpisih, te bo folk zacel prehitevati po desni. Se mi je zgodilo ravno v nedeljo. Me prehiti po desni, seveda nato par sekund kasneje bremza, ker sva oba ujela zgosceni promet pred sabo.
Celjska registracija - itak. Tip je sel prehitevati po desni, da je pri 130km/h pridobil za dolzino enega avta. Genijalec.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
krempelj ::
Ne voziš se po cpp ampak po birokratskih omejitvah. Vsaj to bi ti bilo lahko jasno.
Jasno bi bilo lahko tudi, zakaj pride do birokratskih omejitev. Ker je v masi voznikov prevec zivali, ki bi jim bilo treba vzeti avto ne pa jim dati samo kazen.
Ce hoces da ljudje vozijo 50 moras dati omejitev 30. Ce das 50 bojo vozili 70. In ker imate tako obnasanje, imate nore omejitve in radarje.
Praskam...
predi ::
V MB bi radarje ven vlekli tudi, če ne bi bilo tistega javno-zasebnega partnerstva. Pač je treba vzeti v zakup, da smo vsi skupaj doma na Balkanu. To da smo del centralne Evrope je politična odločitev, ki nima veze z mentaliteto ljudi, sploh na cestah. Može seljak iz sela ali ne može selo iz seljaka. To mi dokazujete vsakič znova, ko sedem za volan. Pa ko berem takšne teme. Vprašajte se raje, zakaj radarje sploh potrebujemo. Če bi bili redoljuben narod, bi nam bilo vsem skupaj veliko lažje.
GupeM ::
ne more se kar "magicno" naslikati nekaj sredi avtoceste.
Seveda se lahko:
https://www.vecer.com/slovenija/video-s...
Pa je to samo s slovenskih avtocest, pa še to samo tisto, kar so ujele kamere. Koliko je tega na ostalih (avto)cestah po Sloveniji in po tujini?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
BlaY0 ::
feryz ::
Vsakogar, ki ga prehitijo po desni, je lahko še kako sram.
Dosti večji manever in daljšo pot zahteva prehitevanje po desni, kot umik na desno.
Btw, tudi umakniti hitrejšemu od sebe, se je zakonsko obvezno. Ne glede na hitrost s katero voziš.
Dosti večji manever in daljšo pot zahteva prehitevanje po desni, kot umik na desno.
Btw, tudi umakniti hitrejšemu od sebe, se je zakonsko obvezno. Ne glede na hitrost s katero voziš.
kow ::
ne more se kar "magicno" naslikati nekaj sredi avtoceste.
Seveda se lahko:
Ne, ne more se. Ce bi bilo kaj na cesti, bi se umikali avti pred mano. Ne bos verjel, ampak nekateri opazujemo promet pred sabo.
Btw, tudi umakniti hitrejšemu od sebe, se je zakonsko obvezno. Ne glede na hitrost s katero voziš.
Tudi, ce to drzi - pa dvomim - se tako ne vozi, ker je skregano z vsako kmecko pametjo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
joze67 ::
Vsakogar, ki ga prehitijo po desni, je lahko še kako sram.
Dosti večji manever in daljšo pot zahteva prehitevanje po desni, kot umik na desno.
Btw, tudi umakniti hitrejšemu od sebe, se je zakonsko obvezno. Ne glede na hitrost s katero voziš.
Še ena oslarija.
Če tip vzdržuje varnostno razdaljo, torej pelje s hitrostjo onega pred sabo. Ali oni spredaj ovira promet ali čaka še enega naprej ali pač prehiteva in še ni zaključil, ni jasno. Jasno pa je, da tisti, ki prehiteva po desni, to lahko naredi le na račun tega, da po vklopu na levi pas (1) sam ne bo imel varnostne razdalje (2) niti je ne bo imel ta, ki jo je vzdrževal. Rešil pa ne bo nič, ker po desni prehitevani pač ni bil počasen (ne tako ne edukativno).
ginekk ::
A se kdo vozi kdaj okrog Medvod? Od Sore proti hribom? Kjer se vozite 2 kilometra po gozdu, brez ene same hiše, poti ali česarkoli?
Človek misli, da je v gozdu, v resnici pa je sredi naselja. Sodeč po prometnih znakih.
Tam še posebej nimaš kaj noret. Boš nabasal kakega kolesarja ali kako srno, potem boš pa jokal. Vem, da nekaterim to ni jasno, ampak če ti misliš da si sam, to ne pomeni, da si v resnici sam.
Vseeno ni naselje, ne glede na table. In pri sodniku za prekrške gre ta razlaga skozi - da morajo bit vsi znaki naselja, ne glede na tablo, če te preganjajo da si naredil prekršek v naselju.
Ni pa za gonit, ne zaradi kolesarjev, ampak ker je slaba zanič cesta. No razen na koncu v hrib, kjer so speljali lani en lep GHD. Tam se izplača kakšen ovinek položit.
Problem teh radarjev je, da je nevaren za ljudi, ki ne poznajo lokalnega okolja. Ker ti nenadoma nekdo pohodi bremzo "brez razloga". Enkrat sem se skoraj zakantal nekomu v rit na italijanski avtocesti, ker je tip zacel bremzati na polno, ker se je zadnji hip spomnil, da bo sel mimo radarja. Podobno to "dobri", "dinamicni" vozniki pocnejo pred tuneli in gredo iz 150km/h na hitro na 100km/h. Kreteni.
To je isto pri teh škatlah, ki jih postavijo na avtocesti random na začetku raznih del. Ne vidiš dokler ne prideš blizu, ponoči pa sploh ne. Ne razumem kako je za fiksne radarje po zakonu potrebno opozorilo, za te premične, ki tudi stojijo fiksno pa ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ginekk ()
GupeM ::
poweroff ::
Ni problem spoštovanje prometnih predpisov. Problem je, ker so se brez neke razumne podlage pričele širiti cone 30. Ker se lahko.
Konec koncev, zakaj pa ne bi omejili povsod prometa na 10 km/h? Varnost bi bila bistveno večja, s kaznimi bi se pa lepo služilo...
Konec koncev, zakaj pa ne bi omejili povsod prometa na 10 km/h? Varnost bi bila bistveno večja, s kaznimi bi se pa lepo služilo...
sudo poweroff
MasterTade ::
A se kdo vozi kdaj okrog Medvod? Od Sore proti hribom? Kjer se vozite 2 kilometra po gozdu, brez ene same hiše, poti ali česarkoli?
Človek misli, da je v gozdu, v resnici pa je sredi naselja. Sodeč po prometnih znakih.
hmm to je pa zelo blizu, bom čakal da zafira pride mimo pa te pozdravm
Ni problem spoštovanje prometnih predpisov. Problem je, ker so se brez neke razumne podlage pričele širiti cone 30. Ker se lahko.
Konec koncev, zakaj pa ne bi omejili povsod prometa na 10 km/h? Varnost bi bila bistveno večja, s kaznimi bi se pa lepo služilo...
cone 30 so v strnjenih naseljih kjer so otroci in je prav da so. Še radar bi dal v vsako tako naselje ker samo čakam kdaj mi kako teslo zbije mačka
Mors omnia aequat
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MasterTade ()
jericho ::
Točno to! Bravo Matthai.
"Ni problem spoštovanje prometnih predpisov. Problem je, ker so se brez neke razumne podlage pričele širiti cone 30. Ker se lahko.
Konec koncev, zakaj pa ne bi omejili povsod prometa na 10 km/h? Varnost bi bila bistveno večja, s kaznimi bi se pa lepo služilo... "
"Ni problem spoštovanje prometnih predpisov. Problem je, ker so se brez neke razumne podlage pričele širiti cone 30. Ker se lahko.
Konec koncev, zakaj pa ne bi omejili povsod prometa na 10 km/h? Varnost bi bila bistveno večja, s kaznimi bi se pa lepo služilo... "
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jericho ()
DostMam ::
V zadnjem času ugotavljam, da je Ljubljana že kar prepredena z radarji. Pri tem sem se spomnil radarske vstaje v Mariboru, ki je odpihnila takratnega župana Kanglerja. Se pravi, da ima župan najlepšega mesta kar dobro strategijo, za polnjenje občinskega proračuna.
Poglejmo kaj je zapisano v tem prispevku, tako kot je zapisano, brez vrednotenja koliko ima to zveze z resnico:
- Župan polni občinski proračun. OK, za to je izvoljen, to mu je naloga. Če bi bilo drugače bi bil halo.
- Ima dobro strategijo. Res je dobra! Ni postavil mitnic na vhode v mesto ampak le pobira prostovoljne prispevke. Vsak od nas se po prosti volji odloča ali bo spoštoval predpise. Če pa izkoristi svojo pravico do nasprotovanja sitemu, je to prostovolni prispevek. Ali lahko komu prepovemo doniralnje mestni občini ljubljanski. Ne, ne smemo.
Sklep: vse je v najboljšem redu, tiha večina občanov to podpira in ga bo spet izvolila, če bo le kandidiral.
Ahim ::
Ni problem spoštovanje prometnih predpisov. Problem je, ker so se brez neke razumne podlage pričele širiti cone 30. Ker se lahko.
Konec koncev, zakaj pa ne bi omejili povsod prometa na 10 km/h? Varnost bi bila bistveno večja, s kaznimi bi se pa lepo služilo...
Zivim v eni taki coni 30 (tudi en od radarjev je v njej), pa se vsak dan najdejo perle, ki med "obozanjem" skozi ozke ulice uspejo peljat vec od teh 30. redarjev seveda ni od nikjer, ker so prevec zasedeni nekje drugje ...
krempelj ::
Problem je, ker so se brez neke razumne podlage pričele širiti cone 30. Ker se lahko.
Ne ampak zato, ker poizkusa Ljubljana postati cimbolj neprevozna in neprimerna za dnevne migrante, dokler se jih ne bo prisililo v P+R (moram reci, da je ze danes nor tisti, ki te opcije ne uporablja - kar nekaj jih poznam, ki jo).
Zoki lepo pocasi upocasnuje promet povsod razen cez vpadnice, tam pa promet upocasnjuje z LPP pasovi. Kar je tudi pravilno, promet v Lj je treba tako zadrgniti, da nihce pri zdravi pameti ne bo sel preko nje "po diagonali" ampak se bo raje posluzil obvoznice, ki je sicer zabita ampak bo lepo pocasi postala najbolj ugodna varianta.
Razen LPPja ali kolesa, se razume.
Ce morda nisi opazil, je tudi enosmernih cest vedno vec in to ekstra neugodnih, ce bi jih rad uporabil za prebijanje iz ene strani Lj na drugo.
Praskam...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krempelj ()
krempelj ::
skozi ozke ulice uspejo peljat vec od teh 30. redarjev seveda ni od nikjer, ker so prevec zasedeni nekje drugje ...
Ja, eno tako poznam, sem policaja pocukal za rokav in vprasal zakaj nic ne ukrenejo, cez dva dni je na koncu ene "obvoznice" stala policija in kasirala, verjetno so zasluzili za cel mesec plac v enem jutru. Pac prijavi, pa bomo videli ali se bojo "znasli" tudi v drugo.
Praskam...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krempelj ()
Gagatronix ::
Probleme z radarji v Ljubljani imajo tako ali tako v 99% primerov samo neljubljancani, ki jim je pod castjo (ali izven intelektualnega dosega) se drzati predpisov. Potem so pa vsi drugi krivi, samo oni sami ne.
poweroff ::
Razumem, da so v "conah 30" otroci na cesti.
Ampak zakaj raje ne zapremo teh ulic kompletno za promet?
V bistvu bi lahko celotno Ljubljano znotraj ringa zaprl za promet kompletno, samo javni prevoz bi bil pa kolesa.
To bi potem zagotovilo varnost otrok. Pa tudi konkretno zmanjšalo onesnaženje.
Aja, to pa ne, potem se pa ne bi mogli gospodje do pred bajte pripeljat.
Tolk vam gre za otroke, ja.
Ampak zakaj raje ne zapremo teh ulic kompletno za promet?
V bistvu bi lahko celotno Ljubljano znotraj ringa zaprl za promet kompletno, samo javni prevoz bi bil pa kolesa.
To bi potem zagotovilo varnost otrok. Pa tudi konkretno zmanjšalo onesnaženje.
Aja, to pa ne, potem se pa ne bi mogli gospodje do pred bajte pripeljat.
Tolk vam gre za otroke, ja.
sudo poweroff
feryz ::
Saj ga bodo. Samo tisti z globokimi denarnicami se bodo vozili po bolj praznih ulicah. To se počasi širi po mestih. Boste videli, da bo tako.
Jaz sem takoj za. 5 jurjev letna karta za vožnjo znotraj obroča. To bi bila milina.
Jaz sem takoj za. 5 jurjev letna karta za vožnjo znotraj obroča. To bi bila milina.
Gagatronix ::
krempelj ::
Razumem, da so v "conah 30" otroci na cesti.
Ampak zakaj raje ne zapremo teh ulic kompletno za promet?
V bistvu bi lahko celotno Ljubljano znotraj ringa zaprl za promet kompletno, samo javni prevoz bi bil pa kolesa.
To bi potem zagotovilo varnost otrok. Pa tudi konkretno zmanjšalo onesnaženje.
Aja, to pa ne, potem se pa ne bi mogli gospodje do pred bajte pripeljat.
Tolk vam gre za otroke, ja.
Ne mores, to bi sprozilo vsesplosni odpor kmetavzov in hochstaplerskih gospodov. Narediti promet neznosen je precej bolj ucinkovit nacin.
Jaz sem takoj za to, da celoten notranji del Lj zaprejo.
Dovolilnice bi pa potalal komu? Žlahti?
Vsakemu, ki lahko dokaze, da ima v lastnistvu parkirni prostor za avto in je stalno prijavljen znotraj obroca. Tokio style.
Pa max 1 avto na druzino.
Praskam...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krempelj ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31263 (21349) | jb_j |
» | Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020) (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Loža | 129423 (102628) | Pika na i |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 81632 (71041) | starfotr |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 32992 (27393) | BigWhale |