Forum » Problemi človeštva » Gonja proti mobilnosti
Gonja proti mobilnosti
driver_x ::
b3D_950 ::
Navedbe oziroma namigovanja v medijih, da je v pripravi zakonodaja, ki bo ljudem na različne načine otežila uporabo osebnih avtomobilov, so absolutno neresnične.
Prav tako je neresnična trditev, da bo ministrstvo do leta 2025 odločilo o prepovedi prodaje novih in rabljenih bencinskih in dizelskih vozil.
https://www.gov.si/novice/2023-04-21-od...
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: b3D_950 ()
simonchelo ::
Se pravi če jest prav razumem bi mogl skenslat avtomobile Oz drastično zmanjšat dnevne migracije v lj. S tem da imamo iz periferija v Lj javni prevoz ki bi bilo vseeno če ga ni in prav tako imamo večino služb v Lj. Ampak istočasno bluzi te o decentralizaciji in predragih nepremičninah v lj. Hmmm neki ne gre vkup.
Dragi geniji ki trdite da so vsa večja EU mesta zaprta za promet. Pa ste že kdaj bili v kakšnem takem mestu? Kako tam funkcionira javni promet v primerjavi z Ljubljano? Podzemne, nadzemne, tramvaji, avtobusi...
Dragi geniji ki trdite da so vsa večja EU mesta zaprta za promet. Pa ste že kdaj bili v kakšnem takem mestu? Kako tam funkcionira javni promet v primerjavi z Ljubljano? Podzemne, nadzemne, tramvaji, avtobusi...
ciao
Zimonem ::
Neven zakaj naj bi plačevali lj posebej prispevek. Mitnice na vsako občinsko vas pa je.
Najhuje je gledat ljubljansko gmad , ko se ti sprehaja po domačem kraju.
Najhuje je gledat ljubljansko gmad , ko se ti sprehaja po domačem kraju.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Zimonem ()
Avenger ::
Zelo si želim, da se tema ne zaklene in zato prosim za malo bolj prizemljene razprave na višjem nivoju kot je gostilniška debata po 5 pirih, brez korozivnih izpadov in osebnih napadov, sploh takih brez argumentov.
Razpravo namreč zelo rabimo, čimbolj argumentirano, vlada je očitno vzela WEFovo skledo svinjarije in jo je zabrisala v slovensko steno, zdaj pa gledajo, kaj se bo prijelo...
Razpravo namreč zelo rabimo, čimbolj argumentirano, vlada je očitno vzela WEFovo skledo svinjarije in jo je zabrisala v slovensko steno, zdaj pa gledajo, kaj se bo prijelo...
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
Hangman ::
Odlično zastavljen NEPN! Kaj bomo pridobili:
- v enem avtomobilu bo več ljudi
- posledično bo na cestah manj avtomobilov
- posledično bo manj zastojev oz. boljša pretočnost
- predvsem pa bomo uporabljali javni prevoz in v prometu ne bo nestrpnih voznikov, ki ne morejo počakati 1 minuto brez hupanja/blendanja itd.
Če bodo spremembe tudi uveljavljene, Golobu podpišem še drugi mandat!
- v enem avtomobilu bo več ljudi
- posledično bo na cestah manj avtomobilov
- posledično bo manj zastojev oz. boljša pretočnost
- predvsem pa bomo uporabljali javni prevoz in v prometu ne bo nestrpnih voznikov, ki ne morejo počakati 1 minuto brez hupanja/blendanja itd.
Če bodo spremembe tudi uveljavljene, Golobu podpišem še drugi mandat!
T440 ::
dexterboy ::
To ni gonja proti mobilnosti, ampak avto-mobilnosti.To je gonja proti SVOBODI človeka, ni samo proti avtomobilom, daleč od tega. Danes avto, jutri avion, na koncu pa naši vnuki ne bodo vedeli kaj je to plaža in vonj morja... žalostno je to, da je levji delež populacije praznoglavih in jim osnove niso jasne. Kapo dol OP-ju za tole temo, vzporedno si pa lahko recimo pogledate film "In Time". Kot eden od možnih scenarijev "utopične prihodnosti"...
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
mailer ::
Zakaj najprej ne prepovedo pristanka zasebnih letal pri nas brez izjem?
Zakaj podaljšujejo registracije vozil brez dpf filtra in ne merijo izpusta pm delcev pri dizlih?
Zakaj ne preusmerijo tranzitnega prometa na vlakovne kompozicije?
Zakaj so kolesarske steze speljane tako, da ne omogočajo varne vožnje?
Zakaj je povprečna hitrost vlaka na dolenjski progi cca 40km/h?
Zakaj ni na vsej želežniški infrastrukturi dvotirna elektrificirana proga z hitrimi vlaki?
Zakaj so električni avtomobili kljub večji teži od povprečnih ice avtomobilov oproščeni cestne takse oz je ta le cca 10€?
Zakaj so subvencije za električna vozila na voljo le bogatim?
Zakaj v javnem sektorju plačujejo nekaterim cca 400km dnevnih potnih stroškov?
Kako je urejen javni promet v mestih z manj kot 100k prebivalci?
bi lahko nadaljeval pa ne vem če ima smisel dokler niso zgledno urejeni odgovori na zgornja vprašanja.
Zakaj podaljšujejo registracije vozil brez dpf filtra in ne merijo izpusta pm delcev pri dizlih?
Zakaj ne preusmerijo tranzitnega prometa na vlakovne kompozicije?
Zakaj so kolesarske steze speljane tako, da ne omogočajo varne vožnje?
Zakaj je povprečna hitrost vlaka na dolenjski progi cca 40km/h?
Zakaj ni na vsej želežniški infrastrukturi dvotirna elektrificirana proga z hitrimi vlaki?
Zakaj so električni avtomobili kljub večji teži od povprečnih ice avtomobilov oproščeni cestne takse oz je ta le cca 10€?
Zakaj so subvencije za električna vozila na voljo le bogatim?
Zakaj v javnem sektorju plačujejo nekaterim cca 400km dnevnih potnih stroškov?
Kako je urejen javni promet v mestih z manj kot 100k prebivalci?
bi lahko nadaljeval pa ne vem če ima smisel dokler niso zgledno urejeni odgovori na zgornja vprašanja.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
starfotr ::
Neven zakaj naj bi plačevali lj posebej prispevek. Mitnice na vsako občinsko vas pa je.
Najhuje je gledat ljubljansko gmad , ko se ti sprehaja po domačem kraju.
A tako kot to znajo Bohinjci pa Logarska dolina itd. In zelo poceni vožnja po Bledu do otoka.
A sedaj, ko bodo pa Bohinjci plačevali v LJ bo pa revolt in protest s traktorji.
lejko0 ::
Kakorkoli obračamo, s stanjem javnega prometa v Sloveniji so taki ukrepi eno veliko omejevanje svobode posameznika.
Dejansko gre za zapiranje ljudi na kraj prebivališča, čemur se moramo z vso silo upret.
Ni vsem v cilju prežitet 24/7 na slo-techu. Zanimivo podpirajo zakon prav tisti, ki očitno svobode gibanja nimajo.
Dejansko gre za zapiranje ljudi na kraj prebivališča, čemur se moramo z vso silo upret.
Ni vsem v cilju prežitet 24/7 na slo-techu. Zanimivo podpirajo zakon prav tisti, ki očitno svobode gibanja nimajo.
A. Smith ::
Všeč mi je, da s takimi projekti podpora vladi pada s svetlobno hitrostjo. Naj prosim nadaljujejo! Naj se vsak bedak, ki jih je volil, iskreno vpraša, kaj je takrat halucinogenega pojedel.
Kljub temu, da jih nisem volil, sem pričakoval, da ne bodo ravno toliko tupili z ekofašizmom. Ampak, jaz se vsaj s tem tolažim, da nisem pripomogel k njihovemu ustoličenju.
In naj ministrstvo še tako zanika, je vseeno dejstvo, da so bile to zbrane ideje za izhodišče in da bo kakšna od njih pa le prišla v končni dokument. Vsaka od teh nebuloz, ki bo na koncu uveljavljena, pa bo samo voda na mlin opoziciji na naslednjih volitvah.
In sovražnikov si je trenutna koalicija vsekakor nabrala. Najprej med privatniki, še posebej med normiranci, nadaljujejo pa s celotnim podeželjem. Da idiotizmov, ko hočejo manj orne zemlje (=manj pridelane zelenjave) in hkrati več travnikov (=več govedoreje), hkrati pa manj mesa, sploh ne omenjam. Kognitivna disonanca off the charts.
Kljub temu, da jih nisem volil, sem pričakoval, da ne bodo ravno toliko tupili z ekofašizmom. Ampak, jaz se vsaj s tem tolažim, da nisem pripomogel k njihovemu ustoličenju.
In naj ministrstvo še tako zanika, je vseeno dejstvo, da so bile to zbrane ideje za izhodišče in da bo kakšna od njih pa le prišla v končni dokument. Vsaka od teh nebuloz, ki bo na koncu uveljavljena, pa bo samo voda na mlin opoziciji na naslednjih volitvah.
In sovražnikov si je trenutna koalicija vsekakor nabrala. Najprej med privatniki, še posebej med normiranci, nadaljujejo pa s celotnim podeželjem. Da idiotizmov, ko hočejo manj orne zemlje (=manj pridelane zelenjave) in hkrati več travnikov (=več govedoreje), hkrati pa manj mesa, sploh ne omenjam. Kognitivna disonanca off the charts.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
k4vz0024 ::
Ljubljančani so na poti v svetlo zeleno prihodnost. Uvedli bodo kočije in ukinili vse novotarijah. Vse za skladno življenje z naravo. Mormoni se bodo počutili kot doma.
OK.d ::
Všeč mi je, da s takimi projekti podpora vladi pada s svetlobno hitrostjo. Naj prosim nadaljujejo! Naj se vsak bedak, ki jih je volil, iskreno vpraša, kaj je takrat halucinogenega pojedel.
Kljub temu, da jih nisem volil, sem pričakoval, da ne bodo ravno toliko tupili z ekofašizmom. Ampak, jaz se vsaj s tem tolažim, da nisem pripomogel k njihovemu ustoličenju.
In naj ministrstvo še tako zanika, je vseeno dejstvo, da so bile to zbrane ideje za izhodišče in da bo kakšna od njih pa le prišla v končni dokument. Vsaka od teh nebuloz, ki bo na koncu uveljavljena, pa bo samo voda na mlin opoziciji na naslednjih volitvah.
In sovražnikov si je trenutna koalicija vsekakor nabrala. Najprej med privatniki, še posebej med normiranci, nadaljujejo pa s celotnim podeželjem. Da idiotizmov, ko hočejo manj orne zemlje (=manj pridelane zelenjave) in hkrati več travnikov (=več govedoreje), hkrati pa manj mesa, sploh ne omenjam. Kognitivna disonanca off the charts.
Vse je boljše kot pa JJ
LPOK.d
Zgodovina sprememb…
- spremenil: OK.d ()
Nazz ::
LeQuack ::
Vse je boljše kot pa JJ
Ja res ne vem kaj eni sanjajo o omejevanju svobode. JJ je dejansko omejeval svobodo z uporabo sile, tu je pa govora o nekem bogem davku na luksuz in onesnaževanje.
Quack !
simonchelo ::
Je nujno če nisi iz mesta. Sorry na podeželju brez avta gremo v leto 1800. Pa sej mescanom je za podeželje itaq vseeno. Razen kadar grejo oni onesnazevat na podeželje. Sej ta zakon Oz. Predlog je še en iz serije "golobnjak in njegov oblak."
Ze dejstvo da imamo vse bolnice znotraj ac obroča določi da ta zakon ne more it čez. A zdej imamo še ne meščani omejen dostop do zdravstva in ostalih storitev.
Mislm ta vlada bi lahko v bistvu že sama dala odpoved. V 1 letu so uspeli edino sebi dvignit plačo.
Ze dejstvo da imamo vse bolnice znotraj ac obroča določi da ta zakon ne more it čez. A zdej imamo še ne meščani omejen dostop do zdravstva in ostalih storitev.
Mislm ta vlada bi lahko v bistvu že sama dala odpoved. V 1 letu so uspeli edino sebi dvignit plačo.
ciao
Dane0 ::
Navedbe oziroma namigovanja v medijih, da je v pripravi zakonodaja, ki bo ljudem na različne načine otežila uporabo osebnih avtomobilov, so absolutno neresnične.
Prav tako je neresnična trditev, da bo ministrstvo do leta 2025 odločilo o prepovedi prodaje novih in rabljenih bencinskih in dizelskih vozil.
https://www.gov.si/novice/2023-04-21-od...
Bilo bi seveda prvič, da nekdo iz gov laže.
Utk ::
Vse je boljše kot pa JJ
Ja res ne vem kaj eni sanjajo o omejevanju svobode. JJ je dejansko omejeval svobodo z uporabo sile, tu je pa govora o nekem bogem davku na luksuz in onesnaževanje.
Khm, tudi Holob ima enake težnje okoli omejevanja svobode, če ne še hujše:
https://www.rtvslo.si/slovenija/policij...
Ko sem to videl na novi24, nisem hotel dat sem linka, ker sem mislil, da ni šans da je to res. Nazadnje policija flegma prizna.
starfotr ::
Tole je simulacija prihodnosti. Ali pa preteklosti, če želite.
Mesta bodo v prihodnosti postala bolj človeku prijazna. Ali pa bolj podobna mestom iz preteklosti, če imate raje to primerjavo.
Ni vzdržno, da se bodo ljudje po 1 vozili v vozilu, vsi ob isti uri.
Na srečo so davki kar dobro in učinkovito sredstvo za prisilit ljudi k nečemu.
Na primer tudi 1 cent jim je težko dati v trgovini za vrečko in raje vrečke ne vzamejo. Čeprav bi to vrečko rabil 15 minut in jo nato doma zatlačil v en predal, kjer bi čakala na boljše čase.
Davki in posledično visoke cene bodo ljudi preusmerili in ne prisilili na drugačno obnašanje. Tako kot danes marsikdo uporablja drugo grelno napravo, kot jo je v preteklosti samo zaradi cene. Mogoče tudi na račun udobja. Ampak bistvena je bila cena za preklop na drug tip energenta.
Tu bo isto. Cena bo določila, da se bomo odločili za drugačno obliko mobilnosti.
Vsak dan se vozim mimo osnovne šole, kjer sem se šolal. Kolesarnice ni več. So pa na tem mestu parkirišča. Ravno tako so padla drevesa v parku. Tam je sedaj parkirišče za avte. In ljudje vozijo svoje otroke v šolo in je strašanska gneča. Namesto, da bi prišli do šole peš, ker so povsod varne in urejene poti. Ta era se bo končala. Če hočete ali nočete. Toliko zavaljenih otrok ni bilo še nikoli. To je groza kaj hodi po tem svetu.
Tudi smetnjakov je bistveno več pred šolo, kot jih je bilo v mojih časih. Torej kupujejo bistveno več predpripravljene in predpakirane hrane in ne osnovnih živil.
Mesta bodo v prihodnosti postala bolj človeku prijazna. Ali pa bolj podobna mestom iz preteklosti, če imate raje to primerjavo.
Ni vzdržno, da se bodo ljudje po 1 vozili v vozilu, vsi ob isti uri.
Na srečo so davki kar dobro in učinkovito sredstvo za prisilit ljudi k nečemu.
Na primer tudi 1 cent jim je težko dati v trgovini za vrečko in raje vrečke ne vzamejo. Čeprav bi to vrečko rabil 15 minut in jo nato doma zatlačil v en predal, kjer bi čakala na boljše čase.
Davki in posledično visoke cene bodo ljudi preusmerili in ne prisilili na drugačno obnašanje. Tako kot danes marsikdo uporablja drugo grelno napravo, kot jo je v preteklosti samo zaradi cene. Mogoče tudi na račun udobja. Ampak bistvena je bila cena za preklop na drug tip energenta.
Tu bo isto. Cena bo določila, da se bomo odločili za drugačno obliko mobilnosti.
Vsak dan se vozim mimo osnovne šole, kjer sem se šolal. Kolesarnice ni več. So pa na tem mestu parkirišča. Ravno tako so padla drevesa v parku. Tam je sedaj parkirišče za avte. In ljudje vozijo svoje otroke v šolo in je strašanska gneča. Namesto, da bi prišli do šole peš, ker so povsod varne in urejene poti. Ta era se bo končala. Če hočete ali nočete. Toliko zavaljenih otrok ni bilo še nikoli. To je groza kaj hodi po tem svetu.
Tudi smetnjakov je bistveno več pred šolo, kot jih je bilo v mojih časih. Torej kupujejo bistveno več predpripravljene in predpakirane hrane in ne osnovnih živil.
D3m ::
Te retardirane ideje si naj zabijejo v rit.
Tole pripravlja pest pritepncev, ki živijo v fantazijah, običajno brez otrok!
Mesec in kompanija.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Pithlit ::
Nujno ni, je pa komot.
Pridi k meni, na kavico. Popoldne po šihtu. Pa naslednji dan na šiht. Izključno z uporabo javnega prevoza. Pa se bomo pol pogovarjali o nujnosti. Do takrat pa si take izjave lahko v rit zatakneš.
Life is as complicated as we make it...
starfotr ::
Tudi kavica po šihtu je pač razvada, ki ima ogromen okoljski odtis. Ampak v teh časih je govedina problem.
svecka ::
Javnega prometa ni. Pri nas sloh ni prevoza in moram jit z avtom. Naj zrihtajo javni prevoz, da bo povsod in brezplačen pa se z veseljem znebim avta. Do takrat pa naj si te pogoje zataknejo nekam. Pa tudi zahtevam univerze, srednje šole v vsako vas, ker prevozov do izobraževalnih ustanov ni. PA še urgenco pred hiši, lekarno in splošno bolnišnico, ker spret nimam javnega prevoza.
tako da STRFU mesne seljčine k mate brezplačne bicikle. Zhritajte infrastrukturo, potem pa se bomo naprej pogovarjal.
tako da STRFU mesne seljčine k mate brezplačne bicikle. Zhritajte infrastrukturo, potem pa se bomo naprej pogovarjal.
starfotr ::
Če imaš monopol (svoj avto), se da ceno zlahka dvignit.
Ker itak nimaš ali pa nočeš imeti druge izbire, boš plačal. S stališča države je to odlično.
Nabije DMV, podraži nadomestilo in vinjete, uvede se vstopnine v mesta, podraži se parkirnine, podraži gorivo - za kmete so že uvedli da lahko tankajo plavega kurilca, da ne bo kmečkih uporov in to je to.
Ker itak nimaš ali pa nočeš imeti druge izbire, boš plačal. S stališča države je to odlično.
Nabije DMV, podraži nadomestilo in vinjete, uvede se vstopnine v mesta, podraži se parkirnine, podraži gorivo - za kmete so že uvedli da lahko tankajo plavega kurilca, da ne bo kmečkih uporov in to je to.
Tody ::
Poglejte 24 ur zvečer al kaj je. Tip, ki je eden od avtorjev prizna da so pisal bedarije zato da bi dvignil prah da se o tem govori in en plačan model k ne zna brat. Kaj bo v resnici bomo videl ampak ja proti temu se je treba upreti, ker tole ni eko agenda ampak pobiranje davkov.
Pithlit ::
Tudi kavica po šihtu je pač razvada, ki ima ogromen okoljski odtis. Ampak v teh časih je govedina problem.
'kavica' kot simulacija nujnosti. Jaz sem imela v zadnjih dveh tednih 3 take poti v lj in nazaj. Z javnim prometom je to misija nemogoče (razen če se taksi vzame... sam če se to ne smatra pod luksuz imamo pa kompas povsem narobe obrnjen). Torej ob 14h sem končala šiht, ob 18h sem morala bit nazaj na šihtu. Z avtom - doable. Ampak dajmo, gospodu kvaku naj konča ob 14h in iz Ljubljane (dejmo rečt UKC, kot simulacija nujnosti) pride do mene, pa da je nazaj v Ljubljani ob 6h zjutraj naslednji dan. Izključno z uporabo javnega prevoza. Izziv je postavljen. No, v bistvu to velja za kogarkoli ki trdi da je avtomobil zgolj luksuz. Častim kavico/pir/whatever... pa pol ure družbe. Znam bit v živo dosti bolj zabavna kot tukaj.
Life is as complicated as we make it...
Pithlit ::
No toliko o luksuzu. Nazadnje sem za 8km s taksijem plačala 22€. Ti kr izvoli mojo simulacijo sfurat z uporabo taksija. Je sam 114km one way trip. Pol pa lahko začneš simulirat še mojo pot na šiht pa nazaj. S taksijem valda. Ker druge opcije javnega prevoza ni. Sam 1300km na mesec.
Gremo naprej razglabljat kolk taksi ni luksuz?
Gremo naprej razglabljat kolk taksi ni luksuz?
Life is as complicated as we make it...
WhiteAngel ::
Kaj če bi raje uvedli progresivno obdavčitev avtov na višino*težo? Priti hitro iz točke A v B je mobilnost. Uživati v 2-tonski kravi je luksuz. Toliko škatel, kot se je razpaslo v zadnjih 10 letih po mestih, je noro. Seveda pešci, kolesarji in otroci potem slalomiramo okoli teh "kombijev" in upamo, da ne spregledamo koga. Da ne omenjam metanje goriva skozi auspuh.
starfotr ::
No toliko o luksuzu. Nazadnje sem za 8km s taksijem plačala 22€. Ti kr izvoli mojo simulacijo sfurat z uporabo taksija. Je sam 114km one way trip. Pol pa lahko začneš simulirat še mojo pot na šiht pa nazaj. S taksijem valda. Ker druge opcije javnega prevoza ni. Sam 1300km na mesec.
Gremo naprej razglabljat kolk taksi ni luksuz?
A za avto vsakič upoštevaš, da te pride 1 km vsaj 0,4 eur? Ali se to pozabi in je edini strošek vozila tistih par litrov na 100 km?
gozdar1 ::
Dejansko je uporaba javnega prevoza v zadnjih 30 letih upadla, danes ga dejansko uporabljajo samo še šolarji in delno upokojenci. LPP je lep primer tega, pa težko verjamem, da je danes toliko slabši kot pred 20 leti. Po drugi strani pa se ljudje okrog blokov kregajo okrog premalo parkirišč, pa do dnevnih migracij sploh nismo prišli. REcimo tam enkrat v 90iih je velik del migrantov še vedno uporabljal javni prevoz. Danes je to prej izjema kot pravilo.
svecka ::
Dejansko je uporaba javnega prevoza v zadnjih 30 letih upadla, danes ga dejansko uporabljajo samo še šolarji in delno upokojenci. LPP je lep primer tega, pa težko verjamem, da je danes toliko slabši kot pred 20 leti. Po drugi strani pa se ljudje okrog blokov kregajo okrog premalo parkirišč, pa do dnevnih migracij sploh nismo prišli. REcimo tam enkrat v 90iih je velik del migrantov še vedno uporabljal javni prevoz. Danes je to prej izjema kot pravilo.
LJUBLJANA IN LPP NI SLOVENIJA!
gozdar1 ::
Saj podobno sliko lahko najdeš tudi drugod. Avtobus kranj-ljubljana v doočenih obdobjih recimo vozi dobesedno na 15 min (+vlak) ampak ljudje se ne vozijo ker je zveza preslaba. Morda gre za ekstremen primer, ammpak svari niso tako črno bele kot jih nekateri želijo prikazat. Sploh z izjavami če bi bil javni promet boljši bi se,..
Avenger ::
Ni vzdržno, da se bodo ljudje po 1 vozili v vozilu, vsi ob isti uri.
Na srečo so davki kar dobro in učinkovito sredstvo za prisilit ljudi k nečemu.
Na tole jaz gledam povsem drugače. Razlog, da želijo otežit uporabo avtomobila NI v tem, da bi radi povečali pretočnost, da bi radi naredili mesta bolj prijazna stanovalcem in dnevnim migrantom, ampak v izpustu CO2. A moramo it še v to debato? Mogoče kasneje v temi. Z davki silit ljudi v nekaj kar nočejo? To ne more biti prava pot. A mulote tudi vzgajamo tako, da mu povemo, lej, če ne boš pojedel kosila do konca, ne dobiš večerje. Če nočeš it na sprehod zdajle, boš jutri brez WiFija. Zakaj bi moral ljudi sploh prisilit? Glej, 90% tistih, ki nabavljajo avto ga nabavijo iz povsem praktičnih razlogov, zraven je tudi malo gušta, ampak če ima neka družina 3 avte, ima 3 zato ker 2 nista dovolj, ne zato, ker bi radi čim več onesnaževali zrak. Zakaj ljudi siliti v to, da kupijo električarje? Ker je vse skupaj nenaravno in kontra tistim praktičnim razlogom, zaradi katerih kupimo avto.
Normalno in naravno bi bilo, da bi električarji soobstajali vzporedno in to brez subvencij, za določen profil uporabnika je tak avto idealen, za večino pa ni! Če bi bil v mestih res dobro urejen javni promet bi bila zadeva drugačna. Jaz ne bi niti pomislil na P+R, nikoli. Zdaj naj parkiram nekje, potem čakam 15 minut na bus, potem prestopim, čakam 10-15 minut naslednjega, za drug opravek spet čakanje na bus, za tretjega spet čakanje na bus, ko se vračam pa isto. Ne vem kaj bi bila dobra rešitev ampak precej prepričan sem, da bi morali biti avtobusi manjši in vsaj x3 bi jih moralo bit, npr. parkiraš na Dolgem Mostu, poiščeš bus, čez 2 minuti se že pelješ, greš na Tobačno, ko urediš, greš na postajo, par minut, sediš na avtobusu za BTC itd. Sploh ne dvomim, da se bo točno to zgodilo, ko bodo samovozeča vozila normala. Ne morš pa imet javni prevoz totalno neučinkovit, pa potem se it kaznovalno politiko do tistih, ki si ne morejo privoščit zabit 5 ur za 2 opravka v mestu. Če mene vprašaš, bi bilo super imet 2 avta, en večji, ICE, dizel, drugi mini, ampak dovolj, da gresta 2 otroška sedeža not, 100% električar, za po mestu. Ampak če bi hoteli kaj takega, bi NAJPREJ naredili infrastrukturo, hitre polnilnice na vsakem vogalu, na parkingu pod bloki bi moral imet VSAK parking svojo polnilnico. In vsakemu, ki ima malo električarskega smisla je jasno, da to ne gre. Priključne moči bi morale it gor, sistemski operaterji bi moral zamenjat trafote, zamenjat kable do trafotov, kable od trafotov do bajt, blokov, povečat število elektrarn, šele nato bi se šli korenčke in palice.
Zdaj so ljudje brez alternative, tam kjer so jih pa brez krivde čaka kazen.
In čisto mimogrede - davek na drugi avto pomeni tudi davek na drugi ELEKTRIČNI avto - kaj je pa tu logika? Izpust CO2 očitno ne, električarji so tudi brezmadežno spočeti in rojeni brez greha...
edit: politika naj vodi z zgledom. A je vlada že v električarjih in zakaj ne? Ali se vozijo v 2 toncih, ali so šli na ekološka, lahka vozila z majhno porabo? Ko kam letijo, uporabijo javne lete? Se grejo sestanke v večini po zoomu ali v živo letajo sem in tja? Tolk o zeleni svobodi.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Avenger ()
Pithlit ::
No toliko o luksuzu. Nazadnje sem za 8km s taksijem plačala 22€. Ti kr izvoli mojo simulacijo sfurat z uporabo taksija. Je sam 114km one way trip. Pol pa lahko začneš simulirat še mojo pot na šiht pa nazaj. S taksijem valda. Ker druge opcije javnega prevoza ni. Sam 1300km na mesec.
Gremo naprej razglabljat kolk taksi ni luksuz?
A za avto vsakič upoštevaš, da te pride 1 km vsaj 0,4 eur? Ali se to pozabi in je edini strošek vozila tistih par litrov na 100 km?
Ne, ne upoštevam tega. Lahko pa začnem še štartnino upoštevat ki pri meni za šiht znese 6x na dan. Le s čim bomo prišli do višje cifre? Jaz se recimo (kar se taksija tiče, druge opcije itak nimam) spogledujem s stroškom nekje 3500€/mesec. Sam zate to očitno ni luksuz. Mene avto z bencinom vred stane manj kot 200€/mesec. Seveda pa ti lahko še kr nadaljuješ in me poizkušaš prepričat da je taksi cenejša izbira. Oziroma bolj racionalna. Feel free stari. Feel free.
Se pa absolutno strinjam da avto v Ljubljani je luksuz. V veliki večini primerov. Bojim pa se da vi izven Ljubljane sploh vidite ne.
Dejansko je uporaba javnega prevoza v zadnjih 30 letih upadla, danes ga dejansko uporabljajo samo še šolarji in delno upokojenci. LPP je lep primer tega, pa težko verjamem, da je danes toliko slabši kot pred 20 leti. Po drugi strani pa se ljudje okrog blokov kregajo okrog premalo parkirišč, pa do dnevnih migracij sploh nismo prišli. REcimo tam enkrat v 90iih je velik del migrantov še vedno uporabljal javni prevoz. Danes je to prej izjema kot pravilo.
Tam enkrat v 90ih bi se jaz na šiht komot vozila z busom (pač kak km na dan bi vseeno prepešačila ampak opcija je obstajala). Pol so pa enih 60% linij ukinili... ker optimizacija. Ukinili so jih pa zato ker so večje firme popapcale manjše. Zdaj pa pač brez avta enostavno ne gre.
Life is as complicated as we make it...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Pithlit ()
Avenger ::
Se pa absolutno strinjam da avto v Ljubljani je luksuz. V veliki večini primerov. Bojim pa se da vi izven Ljubljane sploh vidite ne.
Verjetno misliš pod pogojem, da nekdo živi znotraj obroča, kjer imaš trgovino, šolo, vrtec, na peš razdalji?
Sicer bi jaz kot luksuz definiral čolne, barke, jahte, vodne skuterje, snowmobile, športna letala, ne pa sredstvo, ki te pripelje od točke A do B, s katerim odlagaš otroke in voziš hrano.
Naj nekdo pokaže enega samega zelenega politika, ki ne uporablja državnih limuzin, ki se vozi z javnim prevozom, vključno z avioni. Zakaj je tu druga pesem?
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
starfotr ::
Če te avto stane 200 eur na mesec, ne more biti taksi 3,5k.
Gneča je gneča. Ali je sestavljena iz ICE ali pa iz EV je vseeno.
Za CO2 nobenega nič ne briga. Primer je Nemčija in ugašanje nukleark ter noro kurjenje premoga na ta račun.
Gneča je gneča. Ali je sestavljena iz ICE ali pa iz EV je vseeno.
Za CO2 nobenega nič ne briga. Primer je Nemčija in ugašanje nukleark ter noro kurjenje premoga na ta račun.
ZveeZ ::
A za avto vsakič upoštevaš, da te pride 1 km vsaj 0,4 eur? Ali se to pozabi in je edini strošek vozila tistih par litrov na 100 km?
Ce furas 100k€ avto, verjetno res.
Zato kupis nekaj rabljenega za 5k pa si pod polovico te cifre.
Za CO2 nobenega nič ne briga. Primer je Nemčija in ugašanje nukleark ter noro kurjenje premoga na ta račun.
A je co2 res poglavitni onesnazevalec?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZveeZ ()
Pithlit ::
Če te avto stane 200 eur na mesec, ne more biti taksi 3,5k.
A to ti kar nekaj na pamet. Sej lahko izračunaš sam.
Start -> 19km -> stop
Start -> 5km -> stop
Start -> 17km -> stop
Ponovi 5x
To je moj tipičen teden.
En teden na mesec sem dežurna:
Start - 19km - stop
Start - 3km - stop
Start - 3km - stop
Start - 17km - stop
Start - 19km - stop
Start - 3km - stop
Start - 3km - stop
Start - 17km - stop
Ponovi 7x
V to niso vštete nabave in dostave ki se občasno delajo... 1 do 2 na teden. Zdej pa hit do najbližjega taksista da ti izračuna koliko to stane. Pa povej mu še da je najbližja taksi služba 57km stran od mene. Pol pa pridi nazaj povedat kolk je dejanska cifra.
Aja, moj strošek? Slaba 2 tanka bencina na mesec (37l), obraba+registracija+tehnični+amortizacija težko, zelo težko pridem čez 100 dodatnihEUR na mesec.
Vračilo potnih stroškov je 0,18EUR/km
Life is as complicated as we make it...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Pithlit ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Odpoved lastnemu avtomobilu v LJ (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Na cesti | 65397 (26543) | deco16 |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31270 (21356) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 81641 (71050) | starfotr |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 32993 (27394) | BigWhale |