» »

Depreciacija vrednosti avta - razlog?

Depreciacija vrednosti avta - razlog?

«
1
2

Avenger ::

V bližnji prihodnosti nameravam zamenjat avto, budget si predstavljam okoli 20K za 3 leta starega, znamka mi ni tako pomembna kot to, da je avto zanesljiv in da za denar dobiš veliko.

Ne razumem čisto zakaj so BMWji v primerjavi z npr. Audiji relativno poceni in v bistvu precej podobni cenam npr. Škod, kljub temu, da je cena novega višja. Seveda se je težko dokopat do podatkov koliko točno je določen avto zgubil v 3 letih, oz. kakšne so bile cene novih leta 2019.

Ali so BMWji na slabem glasu, a veš uno, da je armaturka vedno kot novoletna jelka - po krivici ali po pravici? Mogoče ne skrbijo dobro za svoje avte in prva tri leta sploh ne hodijo na servis, vozijo ko majmuni?

Je treba pri novejših avtomobilih, ki so nafilani z elektroniko, enostavno računat, da bodo zadeve po par letih začele crkovat ne glede na to kako voziš in kako skrbiš, garažiraš ali ne, svoj avto? Pri Renaultu mi je znan najmanj en fakt, da namenoma vgrajujejo slabe komponente - hladilnik klime je bil menjan vsake 3-4 leta, vsakič ista zgodba, klima ne hladi, servis proba napolnit, ugotovi, da pušča, ugotovi, da aluminij dobesedno razpada, zamenja za novega. Nekako v štartu raje dam par jurjev več, kot potem na servisu stresem jurja vsake par let, ker so zanič komponente. BTW, serviser je rekel, da je zdaj to pač normalno, reciklirani materiali pa to, zelena osveščenost.

Kaj mislite je torej pametno kupit, je pomembno katero znamko, je vseeno, ker se elektronika pač vedno kvari...? Bolje manj opremljen avto ker je potem manj šans, da gre kaj narobe? Sicer raje ne bi BMW/Audi/Mercedes sploh ne, ker mi ni do nastopaštva, ampak cene so videti nekako nižje....
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

matobeli ::

Če ti ni do nastopaštva in rabiš zanesljiv avto pol vzameš Toyoto Corollo Hybrid.

TheBlueOne ::

Novi BMWji so menda med najbolj zanesljivimi. Sem pred kratkim bil presenecen.

Kot drugo proizvajalci ne vgrajujejo nalasc slabih materialov, to je prakticno vedno cost saving, ki je sel malo postrani. Vecinoma se izide, tu in tam pa je kaksen kiks.

Kot tretje pa lahko pozabis, da so luksuzni avti bolj zanesljivi. Vse je bolj hight tech, hightecha je dosti vec, ko se pokvari pa je drago. Praviloma so mocnejsi in so ze osnovne komponente bolj robustne, torej drazje za popravila.

Ce hoces avte, ki so ugodni in vzdrzljivi kupuj cim blize delovnim konjem. Poglej kaj kupujejo podjetja, vecinoma Skoda in VW. Skoda je poceni, VW pa ima super popuste, ce imas njihovo floto. Super deale najdes tukaj www.onlinecars.at . Oni prodajajo skoraj samo avte iz operativnih lizingov.

matobeli je izjavil:

Če ti ni do nastopaštva in rabiš zanesljiv avto pol vzameš Toyoto Corollo Hybrid.


Problem je, da so mickene, TS model pa je pregrd se za penzice. Skoraj moras gledati bolj RAV4, ce hoces komfort in kaj prostora.

Zgodovina sprememb…

matobeli ::

Ja pol pa Camryja, alpa RAV4, alpa LC...

TheBlueOne ::

Dragi so, dobis vec od drugih brendov, posebej pri starosti 2-3 let. Sem iskal te zadeve, na koncu je bil dalec najboljsi price/kaj dobis VW Passat, ce se ne bojis dizla.

Utk ::

Haha, corolla ts je grda, pa si vzel passata...ki je pa res lepotec. Večji že je, grd pa tudi.

TheBlueOne ::

Meni izgleda OK, tudi obicajna Corolla mi je OK. Znotraj je konforten, je pa bilj orodje kot kaj drugega. Moj prvi resen VW, smo zelo zadovoljni.

Sparkxl ::

Kako lahko rečeš za nove bmwje da so zanesljivi, če so novi? Drugače pa iz prve roke in koliko vidim pri znancih, sodelavcih, bmw je šrot. Če je to razlog za nižjo ceno, pa ne vem.

TheBlueOne ::

Si mislim da "novi"? Verjetno okvare v garancijske obdobju? Ce se ne motim je bil clanek v reviji od ADAC. Ni pa bilo samo bmw ampak doloceni modeli. Od BMWja jih je bilo zelo dosti na seznamu najbolj zanesljivih.

Drugace BMW ni srot, so vseeno super avti. Jaz jih zelo zelo rad vozim. Taka dinamika, kjer pazis na tezo, iztrzis max moci, naredis sasijo kolikor se da stabilno pac ima svoj davek, posebej, ce jih vozis kakor prosijo.

Utk ::

Poznam nekoga, ki je kupil novo 5 pred manj kot 2 letoma. Šrot. Ja, pelje se lepo in vse to, ampak vsak mesec na servisu. Verjetno je problem tudi v nesposobnosti mehanikov, ampak tudi to je na nek način napaka bmwja, če nekaj jebe, pa se ga ne da zdiagnosticirat. Ko bo konec garancije, kar bo kmalu, bojo morda pa le ugotovili...

denabiker ::

Pri BMW-jih so velik problem lastniki. Sploh veliko mlajše populacije vozi, kateri terajo hladne motorje, neredno servisirajo, ali pa celo cenena olja dajejo noter, ker šparajo, pa filtre ne menjajo...takšne zgodbe je kolega mehanik razlagal. Tudi takšne slišiš, pubec pripelje s sabo Lidlovo olje, ki niti ne ustreza specifikacijam, pa zahteva od mehanika, da mu zamenja.

TheBlueOne ::

Moras gledati statistike, nekdo, ki ga poznas ni ravno referenca. Okoli mene je kar nekaj lastnikov BMWjev in pogosto nimajo problemov. Bivsi sef je X3 prodal pri nekje dobre 300k km, menjal je menda samo ketno motorja, ostalo samo servisi, frend ima X5, pravtako s spostljivimi kilometri, menjal menda samo injektorje ... Pa to ne pomeni, da so zanesljivi, ker poznam dva taka.

Eden mojih prvih avtov je bil Toyoto corolla, sicer stara ampak z malo kilometri. Kupil, ker kot student isces predvsem zanesljivost. Miloreceno je bila nezanesljiva. Pa se zavedam, da so Toyote med najbolj zanesljivimi.

Vzamem pa BMWja prej kot Toyoto. :) Drug svet, meni ni primerjave. Ajde kaksen LC...

Avenger ::

Standardno navodilo pri novih avtih je, da do x-prevoženih kilometrov ne dvigaš nad n-obratov, torej ne teraš. Ni šans da 100% lastnikov to upošteva. Zaradi tega je kasneje komot več na servisu. Mene je sicer bolj zanimala zanesljivost elektronike...

Pa hvala za tisti link, te strani še nisem poznal.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Avenger ()

wcpapir ::

Sparkxl je izjavil:

Kako lahko rečeš za nove bmwje da so zanesljivi, če so novi? Drugače pa iz prve roke in koliko vidim pri znancih, sodelavcih, bmw je šrot. Če je to razlog za nižjo ceno, pa ne vem.

Kateri letniki pa so tako zelo slabi ?

Sam vozim F11 z 420.000 pa razen rednih servisov še ni bilo nič. Prva turbina, prve zračne blazine itd. Večina stvari je še prvih.

Utk ::

Od novega?

wcpapir ::

Od novega, skos je v familiji.

Edino kaj je bilo menjano je veriga preventivno zraven večjega servisa, ker drugače sploh večjega servisa nimaš. Strošek sitnica set verige stane 240eur.

Zdaj sem razmišljal če ne najdemo električne alternative bi pozamenjal par stvari iz čiste preventive:
-veriga
-cp4 črpalka (baje da pogosto odpove pri teh avtih)
-ojnični ležaji-jbg kilometri so tu, strošek pa je sitnica.

To bi stalo skupaj s vsemi tesnili in deli tam 1300eur. Ampak moram premislit, če se pogosto vozim tako, da nimam časa čakati vleke ali raje to naredim preventivno in potem nebom počakal... malo je tako tako lahko da še bo šel par 100.000k s tem setupom.

OK.d ::

Novi avtomobili so kot kinder jajček, nikoli ne veš kaj dobiš;)
LPOK.d

matobeli ::

TheBlueOne je izjavil:

Novi BMWji so menda med najbolj zanesljivimi... TS model pa je pregrd se za penzice.


Pick one.

feryz ::

BMW-ji so jajca. Več denarja, večja jajca dobiš.
Je pa hakeljc, da so še najmanjša jajca. Vsi ostali so še mnogo večja.
Pa da ne bo pomote, imam strašno dober avto. Občudovanja vreden. Kadar dela. Žal je to zelo redko.
Trenutno ga spet sere in ni znanstvenika v Sloveniji, ki bi ugotovil, kaj mu je. Jaz moram pa "počasi" voziti. Počasi za moje pojme, za tukaj forumske, gre še vedno za neslutene hitrosti. Ali pospeševanja.

Jebi ga, penzionistom bo vse zdržalo do njihove smrti. Takim, ki malo bolj dinamično vozijo, pa težko do druge zime. Eno še nekako dajo skozi, potem je pa konec.

Jaz računam, da bo moj avto dokončno omagal v roku pol leta (6 let bo star in 220 kkm). Načeloma bo še vreden 40 jurjev, v resnici bo šel v prešo. Za drugo ne bo.

Masayoshi ::

Feryz The Troll has spoken.

m0LN4r ::

Avenger je izjavil:

V bližnji prihodnosti nameravam zamenjat avto, budget si predstavljam okoli 20K za 3 leta starega, znamka mi ni tako pomembna kot to, da je avto zanesljiv in da za denar dobiš veliko.

Ne razumem čisto zakaj so BMWji v primerjavi z npr. Audiji relativno poceni in v bistvu precej podobni cenam npr. Škod, kljub temu, da je cena novega višja. Seveda se je težko dokopat do podatkov koliko točno je določen avto zgubil v 3 letih, oz. kakšne so bile cene novih leta 2019.

Ali so BMWji na slabem glasu, a veš uno, da je armaturka vedno kot novoletna jelka - po krivici ali po pravici? Mogoče ne skrbijo dobro za svoje avte in prva tri leta sploh ne hodijo na servis, vozijo ko majmuni?

Je treba pri novejših avtomobilih, ki so nafilani z elektroniko, enostavno računat, da bodo zadeve po par letih začele crkovat ne glede na to kako voziš in kako skrbiš, garažiraš ali ne, svoj avto? Pri Renaultu mi je znan najmanj en fakt, da namenoma vgrajujejo slabe komponente - hladilnik klime je bil menjan vsake 3-4 leta, vsakič ista zgodba, klima ne hladi, servis proba napolnit, ugotovi, da pušča, ugotovi, da aluminij dobesedno razpada, zamenja za novega. Nekako v štartu raje dam par jurjev več, kot potem na servisu stresem jurja vsake par let, ker so zanič komponente. BTW, serviser je rekel, da je zdaj to pač normalno, reciklirani materiali pa to, zelena osveščenost.

Kaj mislite je torej pametno kupit, je pomembno katero znamko, je vseeno, ker se elektronika pač vedno kvari...? Bolje manj opremljen avto ker je potem manj šans, da gre kaj narobe? Sicer raje ne bi BMW/Audi/Mercedes sploh ne, ker mi ni do nastopaštva, ampak cene so videti nekako nižje....

Ce imas taksne komplekse, je boljse kupiti novega in se lahko vsaj kurcis z garancijo, ce je kaj narobe.

"Podobne" cene je relativno, moras imeti isto starost, konje, kilometrino, motor, pol pa se pride ponudba in povprasevanje.
Lahko pride do menjave modelov, da sta avta oba 3 leta, ampak je en starejsi po modelu in in in.
Kak pa je kdo ravnal z avtom je loterija.
Nekdo, ki cez 3 leta menja, nevem, bi rekel, mu dol visi kako ga "vozi"
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

matobeli ::

Avenger je izjavil:

Mene je sicer bolj zanimala zanesljivost elektronike...

Japonci so imeli vedno najboljšo elektroniko.

m0LN4r ::

Sparkxl je izjavil:

Kako lahko rečeš za nove bmwje da so zanesljivi, če so novi? Drugače pa iz prve roke in koliko vidim pri znancih, sodelavcih, bmw je šrot. Če je to razlog za nižjo ceno, pa ne vem.

Sem bil letos dvakrat na Nordschleife in noben BMW ni razpadel.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

Jebi ga, penzionistom bo vse zdržalo do njihove smrti. Takim, ki malo bolj dinamično vozijo, pa težko do druge zime. Eno še nekako dajo skozi, potem je pa konec.

Feryz pove na svoj nacin, ampak je kr nekaj resnice v tem.
Nekdo s Toyoto se bo vozil vecno, avto je narjen za penzice in penzic voznjo. Kaj se bo kvarilo, ce jo niti terat ne mores
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

feryz ::

Masayoshi je izjavil:

Feryz The Troll has spoken.
Feryz ima bmw jajca za 150 jurjev plus, kar ne spremeni dejstva, da so še vedno jajca.
Če so čutiš bolj merodajnega za ocenjevanje bmw-jev, probal sem jih kakih 15 različnih (pod probal jaz razumem da ga imaš vsaj dan ali dva), lahko mirne duše poveš.

Masayoshi ::

Lahko mirno povem da feryz laže kot pes teče.

feryz ::

Lahko, nihče ti ne brani. Še najmanj jaz.

Sparkxl ::

m0LN4r je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Kako lahko rečeš za nove bmwje da so zanesljivi, če so novi? Drugače pa iz prve roke in koliko vidim pri znancih, sodelavcih, bmw je šrot. Če je to razlog za nižjo ceno, pa ne vem.

Sem bil letos dvakrat na Nordschleife in noben BMW ni razpadel.


Jaz sem danes videl že 3, pa noben ni razpadel

Masayoshi ::

Pa feryz vsak let nov s ultra kup, starega pa da v predal, pa feryzu folk z gotovino plačuje, ki jo pol le-ta fotka in kaže po forumu, pa feryz vozi zafire po mesec al pa dva in pol zamenja za novo. Hkrati pa ta feryz sam po strehi lazi in nabija gor panele da bi pršparal par jurjev ;). Feryz je v problemu...

Sam ne ve kaj kdaj napiše pa se mal zapleta.

Zgodovina sprememb…

matobeli ::

m0LN4r je izjavil:

Kaj se bo kvarilo, ce jo niti terat ne mores


Čisto isto jo lahko teraš kot 90% drugih avtov. Če pa vzameš v obzir da so že tako bolje narejene in da jih lastniki ne terajo, pol sploh ni čudno da živijo dolgo.

Masayoshi ::

Je kar mal fama da Toyote nekaj ekstremno dolgo živijo in se ne kvarijo. Ja so v zgornjem delu lestvic po nepokvarljivosti, ampak tam je še cel kup avtom, ki se vozijo in izgledajo bolje.

Zgodovina sprememb…

feryz ::

Masayoshi je izjavil:

Pa feryz vsak let nov s ultra kup, starega pa da v predal, pa feryzu folk z gotovino plačuje, ki jo pol le-ta fotka in kaže po forumu, pa feryz vozi zafire po mesec al pa dva in pol zamenja za novo. Hkrati pa ta feryz sam po strehi lazi in nabija gor panele da bi pršparal par jurjev ;). Feryz je v problemu...

Sam ne ve kaj kdaj napiše pa se mal zapleta.
In kaj ti ni tukaj jasno? Lahko cele dneve naštevam, kaj še vse sam naredim.
Zato pa se s takimi avti naokrog vozim. In imam minimalno plačo zraven.

Baje so me dali na seznam za čakalno vrsto za novega bimerja. Enkrat decembra 2024 bi moral priti na vrsto za dostavo. Če bom še živ.

Masayoshi ::

LOL, ti pa imaš prioritete. Lažeš da še sam sebi verjameš.

m0LN4r ::

matobeli je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Kaj se bo kvarilo, ce jo niti terat ne mores


Čisto isto jo lahko teraš kot 90% drugih avtov. Če pa vzameš v obzir da so že tako bolje narejene in da jih lastniki ne terajo, pol sploh ni čudno da živijo dolgo.

Je pocasna ladja, nimas tam nic kaj za terat, sledi, ne mores.
To je pac v naravi teh toyot in njihovih soferjev.

Nimajo niti kancka športnega karakterja, tak da.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

matobeli ::

Glih toliko kot VW torej. Razlika je sam ta da ljudje svoje folcvagne še zmer tišijo, pa čeprav so mišljeni da jih normalno furaš na šiht pa nazaj.

RUSSIAftw ::

m0LN4r je izjavil:

matobeli je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Kaj se bo kvarilo, ce jo niti terat ne mores


Čisto isto jo lahko teraš kot 90% drugih avtov. Če pa vzameš v obzir da so že tako bolje narejene in da jih lastniki ne terajo, pol sploh ni čudno da živijo dolgo.

Je pocasna ladja, nimas tam nic kaj za terat, sledi, ne mores.
To je pac v naravi teh toyot in njihovih soferjev.

Nimajo niti kancka športnega karakterja, tak da.


športni karakter?????

hahahahha

Zgodovina sprememb…

Geho ::

Kolikor imam izkušnje glede BMW znamke (ne avti, ampak motorji), lahko samo rečem, da kar se tiče lege in voznih lastnosti so super, prav tako precej veliki pionirji pri novitetah. Kar se tiče pa kvalitete so pa totaln šrot. Cena delov pa taka, da te mine po hitrem postopku. Skratka japonci jih po kvaliteti peljejo scat po celi dolžini.
Za avte pa sem slišal, da tudi niso kaj bolj kvalitetni, pa še za carplay moraš bojda plačevat subscription, da lahko uporabljaš (WTF???). Anyway, jaz se BMW-ja sedaj izogibam na polno, počakam, da konkurenca dobi enak tech in potem kupim pri konkurenci.

Map ::

Geho je izjavil:

pa še za carplay moraš bojda plačevat subscription, da lahko uporabljaš

Če prvi lastnik ni obkljukal Carplay opcije in ima avto potreben hardware, lahko, ko kupiš rabljen avto, Carplay dokupiš za 300eur. Naročnine pa ni.

hojnikb ::

Masayoshi je izjavil:

LOL, ti pa imaš prioritete. Lažeš da še sam sebi verjameš.

fousija much?
#brezpodpisa

Masayoshi ::

Lol, fouš idiotu, ki zase trdi in laže da smrdi, da ne ve kam bi z denarjem, medtem se pa plazi po strehi da bi pršparal par jurjev. Sam tiste od katerih zaslužim bistveno več seveda plačam, ne pa da bi sam delal njihovo delo. Pri nas se res vsako mnenje želi prodati kot foušijo ;).

Avenger ::

Kobayashi, običajno tisti, ki se plazijo po strehi, da bi prišparali par jurjev imajo toliko "da ne vejo kam bi z denarjem". Ampak prosim čim manj offtopica.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

Masayoshi ::

V katerem vzporednem vesolju? Smešni ste...

Ahim ::

Masayoshi je izjavil:

Lol, fouš idiotu, ki zase trdi in laže da smrdi, da ne ve kam bi z denarjem, medtem se pa plazi po strehi da bi pršparal par jurjev. Sam tiste od katerih zaslužim bistveno več seveda plačam, ne pa da bi sam delal njihovo delo. Pri nas se res vsako mnenje želi prodati kot foušijo ;).

Ne beres dovolj pozorno tistega hvalisanja; ce omeni, da vozi jajca za 150k, to pomeni izkljucno to da tak jajc nov po narocilu, pa ce seveda ne bi bil sumljivega izvora da ga morajo zapleniti, stane 150k, ne pa da je feryz dal 150k zanj, ker pac nima toliko za zmetat v avto.

*edit* Tako da ne laze, samo nekateri preberete prevec v napisanem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ahim ()

solatko ::

Sparkxl - Vsi avtomobili, ki si jih ne moreš privoščit, so šrot. Pet let star BMW3 je še vendo nekaj razredov pred novim Clio-tom ali podobnim mlinčkom. Je pa potrebno pazit, ko dražji avto kupuješ, jaz imam srečo in ga dobim za 10%-ov nad realno vrednostjo po ETAX-u.

Utk - Fantje, zakaj tako radi lažete? V življenju vozil 15 BMW-jev različnih tipov in niti z enim, nisem imel problemov, redni servisi na 15k ali dve leti in delajo kot urce. Avtomobili v rangu 50k€+ so zanesljivi, vendar zahtevajo sposoben servis, ki ga pa v SLO, razen parih mehanikov, ki delajo popoldan, enostavno ni. Ko je imel to znamko čez Tehno Union, so na Celovško v LJ, vozili avte iz A in ZRN pa tudi kak iz I.

Avenger - Včasih si imel po 2k/km prvi servis, kjer so ti najprej zategnil vijake na glavi, šele potem si šel lahko na polno. Kdaj sem zasledil tako navodilo? Leta 1986, ko je oče kupil novo Lada Samaro 1,5!:D

Od kar mašine izdelujejo roboti, lahko mirno voziš na polnih performacah od novega.

feryz - Zadnji čas, da se naučiš vozit in vzdrževat avto.

m0LN4r - V tujini so taki avti večinoma pod poslovnim namenom, vozi ga en voznik in redno servisiran na pooblaščenih servisih, tako, da tudi, če ima po 3-eh letih 200kkm+ je to še vedno odličen izbor. Težje bo v bodoče, če bojo licence za programsko opremo vezane ne lastnika. Saj boš dal za avto 10k€ za licence pa 50k€, baje bojo imeli vsi modeli računalniško opremo enako.

matobeli - Prav si rekel, SO IMELI.
Delo krepa človeka

Utk ::

Utk - Fantje, zakaj tako radi lažete? V življenju vozil 15 BMW-jev različnih tipov in niti z enim, nisem imel problemov, redni servisi na 15k ali dve leti in delajo kot urce. Avtomobili v rangu 50k€+ so zanesljivi, vendar zahtevajo sposoben servis, ki ga pa v SLO, razen parih mehanikov, ki delajo popoldan, enostavno ni. Ko je imel to znamko čez Tehno Union, so na Celovško v LJ, vozili avte iz A in ZRN pa tudi kak iz I.

Dam si pipmek odrezat, če si ti imel ENGA bmwja iz tega tisočletja. In boš govoril meni, da lažem o bmwju letnik 2020...

Dimnik ::

Utk, ne poznaš solatkoja? trola v vseh temah, kjer se oglasi

Utk ::

Seveda ga poznam. Zato sem pa stavil pimpek...

feryz ::

solatko je izjavil:

feryz - Zadnji čas, da se naučiš vozit in vzdrževat avto.
Avto ima vpisanih preko 20 servisnih posegov v treh letih in pol obratovanja. Vse na uradnih servisih. Tako da ne ti meni o vzdrževanju.
Da pa ne zdrži mojega stila vožnje, čeprav je točno za to narejen in oglaševan, pa ni moja napaka, ampak bavarska.

bambam20 ::

BMW in zanesljivost ne gresta skupaj.

Kot drugo pa večina lastnikov bmw-je ne servisira kvalitetno in dajjeo v njih najcenejše rezervne dele.

matobeli ::

solatko je izjavil:

Prav si rekel, SO IMELI.

In jo še imajo. Ne ravno na nivoju iz 90s-00s, ampak še vedno boljšo kot pa konkurenca.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kako se kaj trenutno držijo znamke avtomobilov glede zanesljivosti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14216032 (11714) ;-)
»

Kateri avto - bmw, mercedes (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21322467 (13715) korenje3
»

majhen avto z avtomatskim menjalnikom (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
508153 (6824) Utk

Več podobnih tem