» »

bencinski motorji pri novih vozilih (2020 ==>) - poraba

bencinski motorji pri novih vozilih (2020 ==>) - poraba

Temo vidijo: vsi
1 2
3
»

Benny123 ::

Kar se tiče mestne vožnje je hybrid zakon, linearno pospeševanje, nobenga cukanja, sklopke, napak pri šaltanju in podobne male cvetke, ki se vsakemu pripetijo sem in tja... itd.. Milina za voznika in predvsem tudi za sopotnike.

energetik ::

Se povsem strinjam. Resno si ogledujem Corollo TS hybrid za naslednji avto. Dosti imam jaz menjalnikov.

Fritz ::

gimnazija123 je izjavil:


Tisti katerega zanima zakaj njegov 190 konjski dizel ne porabi nič več kot 1.0 115 bencinar pa čeprav je ta lažji mu verjetno ni jasno, da pri avtu tipa Octavia govorimo o razliki do max 200kg, kar procentualno gledano sploh ni tako veliko oz. je manj kot znaša razlika v energijskih vrednostih teh dveh energentov.
Plus tega je verjetno jasno, da so ti manjši motorji predvsem namenjeni vožnjam po omejitvah, hkrati pa je pri tej vožnji 2.0 tdi 190 konjev lahko cel čas vožen pod 2000 obrati, 1.0 TSI pa vseeno malenkost višje, da bosta pospeševala približno enako. Saj 190 konjev ne pomeni, da boš tudi pri 2000rpm futral vseh 190 konjev in bo avto več pil. Po navadi lahko pri teh močnejših dizlih dodaš še 7, 8 ali 9 stopenjsko avtomatiko (sicer spet težji avto), ki pa naredi vožnjo zaradi optimalnega prestavljanja spet bolj ekonomično (roko na srce - veliko voznikov ne zna šaltati optimalno skladno s profilom ceste in karakteristiko moči, navorja za svoj avto).
In koliko bi po tej logiki z 1.0 115 in 2.0 190 pila atmosferska Fabia 1.0 s 60 konji? 3-4 litre? Pri isti vožnji po regionalkah s cca 100km/h bo pil praktično isto kot ta 2 pa čeprav bo še v razred manjšem avtu, saj se bo toliko bolj naprezal. Povleči anologijo s svojim 2.0 190 konjskim tdi-jem, kjer vidiš da se bo vozil na 1500rpm in naprezal manj od 1.0 115 TSI-ja pri isti vožnji, ergo pije enako ali manj kot TSI, saj praktično niti gasa ne rabiš držat.

Nismo govorili o Octavii temveč o manjših, mestnih avtomobilih tipa corsa, fiesta, yaris etc., ki so precej lažji od limuzine srednjega razreda.

Vsi avtomobili so narejeni, da se vozijo po omejitvah. Na AC je omejitev 130 km/h. Če ima vozilo na AC zelo visoko porabo potem ni smiselno kupovati takšno vozilo, če se boš veliko vozil po AC.

1.5 TSI ipd. je že bolj univerzalen pogon. Po mojem mnenju so volumensko manjši TSI-ji bolj usmerjeni v mestno rabo. Ena večjih težav zame je bila ravno v tem, da je do sedaj ponudba rabljenih turbo-bencinskih motorjev vključevala skoraj izključno 1.0-1.2 motorje, nad katerimi osebno nisem navdušen. Gre za osebno mnenje, ne za prepričevanje drugih.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

JackOdpirac ::

EE lepo razlozi zakaj so turbo hrcki lahko hitro zelo pozresni.

clix ::

@JackOdpirac, drži.

Ima pa recimo 1.0 tsi 2 aduta v rokavu v primerjavi z 1.2 tsi, ki mu pomagata pri nižji porabi. Če se primerja enake avtomobile na spritmonitor, je 1.0 nezanemarljivo bolj varčen od 1.2.

1. Watter cooled exhaust manifold, ravno zato da je air fuel mixture lahko bolj lean, posledično nižja poraba. Pa še hitreje pride na delovno temperaturo:


2. Miller cycle, tako da ima squeeze takt nižji compression ratio od blow takta, posledično večji izkoristek:


AFAIK je millerjev cikel podoben atkinsonovemu, samo da je pri millerjevem motor prisilno polnjen.

Ne vem pa kako se ostali proizvajalci morjev spopadajo z omenjenimi problemi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: clix ()

Fritz ::

JackOdpirac je izjavil:

EE lepo razlozi zakaj so turbo hrcki lahko hitro zelo pozresni.

Hvala, točno to je odgovor na moja vprašanja. Morda bi lahko to tudi sam poguglal a sem hvaležen za link oz. obrazložitev.

In sedaj seveda naslednje vprašanje. Ali do tega prihaja tudi pri večjih turbo bencinarjih 1,5 in višje, ker se mi zdi da so ti zadnje čase vse bolj pogosti?
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

facepalm ::

Fritz je izjavil:

JackOdpirac je izjavil:

EE lepo razlozi zakaj so turbo hrcki lahko hitro zelo pozresni.

Hvala, točno to je odgovor na moja vprašanja. Morda bi lahko to tudi sam poguglal a sem hvaležen za link oz. obrazložitev.

In sedaj seveda naslednje vprašanje. Ali do tega prihaja tudi pri večjih turbo bencinarjih 1,5 in višje, ker se mi zdi da so ti zadnje čase vse bolj pogosti?

Verjetno pri vecini ja. Odvisno od designa motorja oz odvajanja izpusnih plinov.
To lepo obrazlozi v videu o Mazdinem 2.5 turbo motorju.
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Skoda octavia 1.0 tsi (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7119361 (4760) jest10

1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
624105349 (84664) gddr85
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446102992 (61874) Berserker
»

Nasvet pri menjavi / nakupu avtomobila (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18733372 (26073) IL_DIAVOLO

TSI oz. TFSI motorji (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12842735 (38443) Mavrik

Več podobnih tem