» »

bencinski motorji pri novih vozilih (2020 ==>) - poraba

bencinski motorji pri novih vozilih (2020 ==>) - poraba

Temo vidijo: vsi
1
2
3

A110 ::

Fritz ampak z bistveno višjo maso in močjo pride tudi bistveno višja cena. To je pa pri marsikomu dovolj velik razlog. Naš 1.0tsi v rapidu porabi približno enako kot recimo prejšnji tako opevan 1.9tdi v golfu. je pa res da nobenega nisem ravno nikoli tiščal ker vozim dokaj umirjeno. Ob tem pa se segreje veliko prej, ne trese tako zelo ter je tudi veliko tišji. Pa tudi cena bencina je in kot kaže tudi v prihodnosti bo nižja od dizelske tako da še ta argument pri dizlu nekako izgubi težo. itak pa za normalno vožnjo je 100km več kot dovolj in se razen pri kakih prehitevanjih (ki jih je zaradi avtocest vedno manj) ne pozna ravno če imaš 150km ali 100.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: A110 ()

Sparkxl ::

Moj 1.2 mlinček gonim vsakodnevno 80km po AC. Pred tem sem enako počel z 2.0 traktorjem. Kaj je za koga optimalno ne vem, pije med 6 in 6.5, meni je povsem ok.
Če bi gledal kaj je optimalno iz vidika porabe, bi verjetno vozil 20 let starega pasata 1.9 tdi.

Edina razlika ki jo opažam proti traktorju je manj navora. Je treba šaltat dol ob pospeševanju. Ampak glede na to da je avtomatik, mi je vseeno.
Pogosto vozim tudi 1.4 tsi z 150km, to pa je prava veselica vozit. Se za moj okus lepše pelje kot 2.0 traktor.

Fritz ::

@A110
Razumem to za višjo ceno. To je tudi razlog, da imamo kot drugi avto manjše in cenejše vozilo. In jasno je, da se moj (zelo tih) traktor najbolje počuti na AC, kjer se pri 130 km/h vrti okrog 1900 rpm. Zdi se mi pa čudno, kako mašine z enim litrom manj prostornine in precej manjšo maso ne dosežejo bistveno nižje porabe.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

facepalm ::

Ce koga zanima informativna poraba novega Berlinga z bencinskim motorjem (1.2 110hp/205Nm, 1600kg)..
Povprecna po BC 7.4l/100km, relacijsko cca 5.5l-6l, mesto okoli 6.5l, AC okoli 9-10l @ 120-130kmph. :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

MadIggy ::

Porava mojega 1.0 TSI v Octaviji: https://www.spritmonitor.de/en/detail/1...

m0LN4r ::

sparklyslo je izjavil:

Pozdravljeni,

kateri BENCINSKI motor (ne HIBRIDNI) pri NOVIH vozilih bo porabil zmerno oz. najmanj - razred avtomobila:

focus (ecoboost),
megane (tce 140),
ceed (1.0 ali 1.4),
novi citroen c4 (1.2 130km),
octavia (1.0 tsi ali 1.5 tsi),
toyota corolla (1.2, ali 1.6 - edini atmosferc),
honda (1.0),
...?
Režim voznje od 50  do 100 km od tega 60% avtoceste (130kmh - brez jajcanja) ostalo mesto in nekaj km hriba na dan.

Sprintmonitor je sicer fajn za pogledat, samo tam manjka rezim voznje...
Simple, najpocasnejsi in tistega katerega bos lahko najpocasneje vozil. - zlato pravilo. Zaradi EU emisijskih norm, so glede porabe na kg teze in moci, plusminus vsi na istem (normalni avti).
Torej najlazji, najpocasnejsi. Tak je to v praksi.

Lahko pa si vse nastete poisces ven na spritmonitorju in primerjas mediano.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Sparkxl ::

Fritz je izjavil:

@A110
In jasno je, da se moj (zelo tih) traktor najbolje počuti na AC, kjer se pri 130 km/h vrti okrog 1900 rpm.


Kaj pa misliš na koliko se vrti bencinar? En namig: T pri TSI pomeni Turbo

m0LN4r ::

sunshine403 je izjavil:

@A110 ja po VW racunalniku, ki kaze 1-2l/100km manj od realne porabe. 1.0tsi pri 130km/h ne kuri 5.5l/100km pa ce si bog... no ok na odseku Logatec-Vrhnika v smeri proti Ljubljani mogoce, ce pa maredis na kaj daljsi razdalji kot je en klanec dol pa ni variante. Mogoce pri 80km/h po AC ja, pri 130km/h pa sigurno ne.
Nimas pojma. To velja za 10 let stare VWje, novi kazejo odstopanje, ce pogledas LANGZEITVERBRAUCH, se ta do 1-2 deci natancno ujema z spritmonitorjem, kjer vodim evidenco ze 5-6 let za vse avte.
Za hyundaja se nisem sel preverjat kolko odstopa od spritmonitorja, ce te zanima pa lahko pogledam.

Trenutna poraba, pa je trenutna predvidena poraba glede na, kolko se jaz iz grafa spomnim je na 5 minutni interval povprecja dinamike voznje, ki se aktualisira vsako sekundo ti na ekranu.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

sparklyslo je izjavil:

Tsi-ji imajo zgleda res tudi na avtocesti (do 130 kmh) kar zmerno porabo.

Gledam pa teste recimo toyote 1.2 turbo, ki pa že pri 90kmh porabi 5 litrov pri 130 kmh pa potem že blizu 8 litrov.
ali pa kia ceed, ker je pri 130 kmh poraba 7,3+ litrov.
Renaultov 1.3 Tce nekako podobno?

V bistvu si kar dosti na črpalki potem, s temi motorji ... :(

Volkswagen Polo VI AW Diesel, 70 kW 5,08L
Volkswagen GTI Benzin, 141 kW 7,32L (Gesamtgewicht 1272 kg)
Hyundai i30N Project C Benzin, 202 kW 10,90L (Gesamtgewicht 1450 kg)

sparklyslo je izjavil:

Evo tudi konkretni odgovori za C4, Mega, Leon.

Spritmonitor je čisto dober, samo treba ga znat uporabit. Če ima tam nek avto v istem razredu nižjo porabo, ima pač nižjo porabo. Ne veš kolk ima pri 132 na uro, veš pa da ima manj kot nek drug. In to je vse kar rabiš. Kaj ma veze koliko točno je, kaj boš pa naredu.


Jaz ne vem zakaj ima na Spritmonitor en XY avto porabo 5lit/100km, morda ga vozi kak stari ata po regionalki max do 90km. Po drugi strani pa tudi ne zakaj ima isti model tega avta porabo 9-10lit/100km - a zato ker ga nekdo tera na 6500 obratov ali pa zato, ker je v isti seriji zanič motor s preveliko porabo...
Desno zgoraj imas na Spritmonitorju MEDIANO in malo nizje graf z stolpci, kok je povprecje vseh uporabnikov. Meni se mediana v 90% poklapa z vsemi avti.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Blinder ::

facepalm je izjavil:

Ce koga zanima informativna poraba novega Berlinga z bencinskim motorjem (1.2 110hp/205Nm, 1600kg)..
Povprecna po BC 7.4l/100km, relacijsko cca 5.5l-6l, mesto okoli 6.5l, AC okoli 9-10l @ 120-130kmph. :D


1600 kg je prevec. V reviji imam stevilko 1356 kg za M in 1430 kg za XL, za 1.2 110. Povprecna poraba je pri obeh 5.5l.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

m0LN4r ::

Hej lahko pa seveda investiras v najlazje felge, gor pocis ECO gume in jih napumpas do konca. Se da se stisnit par decit ven, pr slabsih motorjih se vsak kilogramcek in trenje pozna.
Rezervno gumo ne rabis? Fukni ven. Zadnje zice ne rabis? Fukni ven. Zvocnike poberi ven in si daj slusalko v eno uho. Namesto 70AH akumualtorja, daj notr 2kg Liteblox, pri 4 felgah in eco gumah se tut da prsparat se ene 40kg gladko, tankaj tank samo do polovice 20kg. Menjaj havbo za carbonasto.
Pa mas takoj 100kg manj.
- Shujsaj, 10-30kg prihranka.
Aja kup aerodinamicen avto, ne pa omaro.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

energetik ::

Daleč največji prihranek narediš, če voziš na AC malce počasneje (seveda na voznem pasu), ne pa da mečeš ven par kil robe.
Aero pomeni največ na AC, gre pa na kvadrat hitrosti.

m0LN4r ::

Ce zares sparas gres na regionalko in max. 70-80kmh, kot vecina slovencev al pa se cijazit 100-110 po AC.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Sparkxl ::

m0LN4r je izjavil:

Ce zares sparas gres na regionalko in max. 70-80kmh, kot vecina slovencev al pa se cijazit 100-110 po AC.


In prišparaš liter. Res ne morem razumet da se v letu 2021 nekdo sekira za to. Noben pa se ne sekira za porabljen čas. Pomoje si folk še vedno kupuje predrage avte, pol pa zmanjka za bencin

energetik ::

Če se pelješ 1x na teden ali na 2 tedna na izlet, tistih 15min nima veze. Meni nič ne zmanjkuje za bencin, pa se na izlet lepo peljem 110km/h, saj mi je vseeno da sem na cilju 10min kasneje.

Če se pa vsak dan voziš na šiht 1h v eno smer, pa itak delaš nekaj narobe. V tem primeru itak porabljaš ogromno svojega življenja v avtu, pa če zapraviš 2 ali 2h15min dnevno.

Zgodovina sprememb…

A110 ::

Sparkxl je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Ce zares sparas gres na regionalko in max. 70-80kmh, kot vecina slovencev al pa se cijazit 100-110 po AC.


In prišparaš liter. Res ne morem razumet da se v letu 2021 nekdo sekira za to. Noben pa se ne sekira za porabljen čas. Pomoje si folk še vedno kupuje predrage avte, pol pa zmanjka za bencin


Če voziš konstantno 110 s tempomatom prišparaš na 100km 1-2e, vozis se pa mogoce 5min dlje kot nekdo ki brez tempomata vozi 130 ker 130 itak ni možno ves čas in pol časa pospešuješ oz zaviraš med 110 in 130.

dunda ::

Predvsem je pa vožnja veliko bolj umirjena. Uživaš v poslušanju podkasta, glasbe, opazuješ okolico ... vse to se odraža potem preko celega dneva. Napeta vožnja prinaša stres, četudi nezaveden. Če pa je vpletena še nevarnost, pa sploh ...
https://www.kacnje.eu

Sparkxl ::

Prišparam 1-2€ na 100 km? V mojem primeru je to pol 10€ na mesec. Za vožnjo za šlepetjem vs gasa kolko mi pač je. In pri 130-140 ne moremo govorit o napeti vožnji.
Eni niste resni, če se namensko cijazite po cestah za 10€ na mesec. Razen ce je to znaten delež mesečnega dohodka. Kar pri mnogih je, zraven 400€ lizinga

m0LN4r ::

dunda je izjavil:

Predvsem je pa vožnja veliko bolj umirjena. Uživaš v poslušanju podkasta, glasbe, opazuješ okolico ... vse to se odraža potem preko celega dneva. Napeta vožnja prinaša stres, četudi nezaveden. Če pa je vpletena še nevarnost, pa sploh ...

In zaspis v taki dolgocasni voznji, pozornost vsepovsod drugje samo na cesti ne. Poslusanje raznih podcastov pa itak preusmeri pozornost nekam povsem drugam. Ne tega delat.

Sparkxl je izjavil:

Prišparam 1-2EUR na 100 km? V mojem primeru je to pol 10EUR na mesec. Za vožnjo za šlepetjem vs gasa kolko mi pač je. In pri 130-140 ne moremo govorit o napeti vožnji.
Eni niste resni, če se namensko cijazite po cestah za 10EUR na mesec. Razen ce je to znaten delež mesečnega dohodka. Kar pri mnogih je, zraven 400EUR lizinga
Prevec posplosujes, zenin investitor ima ene 3 vozila za skupno 2000eur na lizing, pa ni videt, da se mu pozna. Nekaterim se pa tut 120eur na mesec pozna.

PS: Se boljsi extrem, imam sodelavca, ki mu na koncu mesca nic ne ostane, pa niti avta nima. Heh.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Fritz ::

Sparkxl je izjavil:

Fritz je izjavil:

@A110
In jasno je, da se moj (zelo tih) traktor najbolje počuti na AC, kjer se pri 130 km/h vrti okrog 1900 rpm.


Kaj pa misliš na koliko se vrti bencinar? En namig: T pri TSI pomeni Turbo

O, jaz sem pa mislil, da pomeni atmosferski motor >:D

Daj ti meni potem razloži, kako ti TSI mlinčki s pol manj prostornine kot jo ima 2.0d in precej manjšo maso celotnega vozila nimajo bistveno manjše porabe.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

energetik ::

m0LN4r je izjavil:

dunda je izjavil:

Predvsem je pa vožnja veliko bolj umirjena. Uživaš v poslušanju podkasta, glasbe, opazuješ okolico ... vse to se odraža potem preko celega dneva. Napeta vožnja prinaša stres, četudi nezaveden. Če pa je vpletena še nevarnost, pa sploh ...

In zaspis v taki dolgocasni voznji, pozornost vsepovsod drugje samo na cesti ne. Poslusanje raznih podcastov pa itak preusmeri pozornost nekam povsem drugam. Ne tega delat.

Sparkxl je izjavil:

Prišparam 1-2EUR na 100 km? V mojem primeru je to pol 10EUR na mesec. Za vožnjo za šlepetjem vs gasa kolko mi pač je. In pri 130-140 ne moremo govorit o napeti vožnji.
Eni niste resni, če se namensko cijazite po cestah za 10EUR na mesec. Razen ce je to znaten delež mesečnega dohodka. Kar pri mnogih je, zraven 400EUR lizinga
Prevec posplosujes, zenin investitor ima ene 3 vozila za skupno 2000eur na lizing, pa ni videt, da se mu pozna. Nekaterim se pa tut 120eur na mesec pozna.

PS: Se boljsi extrem, imam sodelavca, ki mu na koncu mesca nic ne ostane, pa niti avta nima. Heh.

Če "zaspiš" pri katerikoli vožnji, potem bodi raje doma. Sam ne govorit, da je gas brezma vožnja z 10x premajhno varnostno razdaljo varnejša od tempomata na 110 na voznem pasu. Ne rečem, da je AC prazna in enakomerno voziš 140 po števcu, ampak pri nas to večinoma izgleda za vsakih 30s menjaš hitrost med 100 in 140.

Fritz je izjavil:

Daj ti meni potem razloži, kako ti TSI mlinčki s pol manj prostornine kot jo ima 2.0d in precej manjšo maso celotnega vozila nimajo bistveno manjše porabe.
Ker je bilo že na začetku teme omenjeno, da porabo v glavnem določa velikost vozila in način vožnje, sam motor pa do max 30%. TDI bo vedno porabil nekje 20% manj kot TSI.
Torej če s TSIjem skuriš pri svoji vožnji 7L/100, bi TDI v istem avtu skuril nekje 5,8.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Daj ti meni potem razloži, kako ti TSI mlinčki s pol manj prostornine kot jo ima 2.0d in precej manjšo maso celotnega vozila nimajo bistveno manjše porabe.

Kolk časa si vložil v to, da bi sam poskušal si prebrat zakaj je tako? Sigurno manj kot bi nekdo potreboval, da ti tu napiše, pa še potem se bi itak skregal z njim, in dodatno mu jemal čas. Najprej sam vložit 5 minut, potem pa kaj zahtevaj od drugih.

Sparkxl ::

Fritz je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Fritz je izjavil:

@A110
In jasno je, da se moj (zelo tih) traktor najbolje počuti na AC, kjer se pri 130 km/h vrti okrog 1900 rpm.


Kaj pa misliš na koliko se vrti bencinar? En namig: T pri TSI pomeni Turbo

O, jaz sem pa mislil, da pomeni atmosferski motor >:D

Daj ti meni potem razloži, kako ti TSI mlinčki s pol manj prostornine kot jo ima 2.0d in precej manjšo maso celotnega vozila nimajo bistveno manjše porabe.


Si že kdaj slišal za precej boljši izkoristek nafte vs bencin?
Pa pusti prostornino, primerjaj moč. Ker sama prostornina nima veze.
Veš kolko da iz sebe 1.0 bencinar brez turbine? 90 z lahkoto. Veš kolko da 2.0 dizl iz sebe brez turbine? 75km. Tako da prostornina ni tu noben faktor.
Drugače lahko v to enačbo s prostornino še daš električarje in tam primerjaš prostornino baterije.

Tako da direkt primerjava bi bila recimo passat 2.0 tdi vs 1.5 tsi. Tsi spije dober liter več.
Ali pa octavia 1.6 tdi vs 1.0 tdi. Spet okrog liter razlike.

Enim je to totalni dealbrejker ker prišparajo 15€ na mesec, meni pa je dealbrejker da več ne rabim prenašat traktorskega smrada, tresenja in ropotanja. 15 let je bilo dovolj

m0LN4r ::

Če "zaspiš" pri katerikoli vožnji, potem bodi raje doma. Sam ne govorit, da je gas brezma vožnja z 10x premajhno varnostno razdaljo varnejša od tempomata na 110 na voznem pasu. Ne rečem, da je AC prazna in enakomerno voziš 140 po števcu, ampak pri nas to večinoma izgleda za vsakih 30s menjaš hitrost med 100 in 140.
Zacne se z podcasti, gledanjem _ne na cesto_ saj je blo napisano, da si ogleduje okolico, za mene to pomeni, da ima glavo vsepovsod drugje samo pri voznji ne.
Predvceraj sem pa se gledal neke roadtriperje, kako na siroko razlaga, da si downloada netflix serije za dolge voznje na AC.
Lepo prosim, rajsi vidim, da se nekdo pelje 10kmh vec kot dovoljeno, kot pa da pri 110 poslusa podcaste in gleda naravo ali netflix, ker ko bo taksen opazil, kaj se je zgodilo, bo se avto ze trikrat obrnil.

ampak pri nas to večinoma izgleda za vsakih 30s menjaš hitrost med 100 in 140.
In to ravno zaradi takih, ki poslusajo podcaste pa nevemkaj in so leseni za volanom in se jim je pretezko dinamicno prilagajati, ker se jim zdi odvec.
Ampak sicer tudi jaz nimam nobenih problemov se konstantno peljati 130-140 po sloveniji, razen seveda unih ko z 110 prehitevajo kamione in pocivajo zraven.
Potem res ne mores.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

90 z lahkoto.
Z besedo lahkoto, jaz nebi pretiraval. Zato pa so tejle motorji z mojim vred razpadali po 100kkm od pocenih cilindrov, semeringov pa vse do zjebanih ventilov itn. Pa niti niso bli 1.0 ampak 1.4
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Utk ::

Zato pa so tejle motorji z mojim vred razpadali po 100kkm od pocenih cilindrov, semeringov pa vse do zjebanih ventilov itn. Pa niti niso bli 1.0 ampak 1.4

Sej se nam je zdelo, da ne znaš vozit.

m0LN4r ::

traktorskega smrada, tresenja in ropotanja.
Tega vec od 2010 v avtih za 25k in naprej ni. Jaz res nevem kake dizle si to ti vozil.
Sem vozil 3 leta star Audi A3 TDI S-line, sem moral na crpalki pogledati v papirje od avtohise, kjer sem videl, da moram tankati dizel. Sem bil shocked.

Utk je izjavil:

Zato pa so tejle motorji z mojim vred razpadali po 100kkm od pocenih cilindrov, semeringov pa vse do zjebanih ventilov itn. Pa niti niso bli 1.0 ampak 1.4

Sej se nam je zdelo, da ne znaš vozit.
Ne vleci druge v svoje mnenje. Uporabljaj ednino: "zdi se mi" pa se kljub temu se ti ne sanja kaj govoris xD
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Utk ::

Sem vozil 3 leta star Audi A3 TDI S-line, sem moral na crpalki pogledati v papirje od avtohise, kjer sem videl, da moram tankati dizel. Sem bil shocked.

To je zato, ker si navajen na polo in golf traktorje. Drugi, ki smo navajeni na bencinarje, slišimo da je dizel tudi v dvakrat dražjih avtih od A3.

KAVINSKY ::

Utk je izjavil:

Sem vozil 3 leta star Audi A3 TDI S-line, sem moral na crpalki pogledati v papirje od avtohise, kjer sem videl, da moram tankati dizel. Sem bil shocked.

To je zato, ker si navajen na polo in golf traktorje. Drugi, ki smo navajeni na bencinarje, slišimo da je dizel tudi v dvakrat dražjih avtih od A3.




GDI te pozdravlja.

m0LN4r ::



Traktor in kosilnica v enem.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Fritz ::

Sparkxl je izjavil:


Si že kdaj slišal za precej boljši izkoristek nafte vs bencin?
Pa pusti prostornino, primerjaj moč. Ker sama prostornina nima veze.
Veš kolko da iz sebe 1.0 bencinar brez turbine? 90 z lahkoto. Veš kolko da 2.0 dizl iz sebe brez turbine? 75km. Tako da prostornina ni tu noben faktor.
Drugače lahko v to enačbo s prostornino še daš električarje in tam primerjaš prostornino baterije.

Tako da direkt primerjava bi bila recimo passat 2.0 tdi vs 1.5 tsi. Tsi spije dober liter več.
Ali pa octavia 1.6 tdi vs 1.0 tdi. Spet okrog liter razlike.

Enim je to totalni dealbrejker ker prišparajo 15€ na mesec, meni pa je dealbrejker da več ne rabim prenašat traktorskega smrada, tresenja in ropotanja. 15 let je bilo dovolj

Vse to vem in ne gre za prihranek niti ne želim reči, da so TSI slabi motorji čeprav moji mehaniki trdijo, da je z majhnimi TSI-ji v povprečju več dela kot z atmosferci in dizli (za njihov posel je to čisto v redu).

Ker sam vozim 2.0d s 190 KM se mi zdi ob vsem naštetem čudno, da en 1.0 TSI s 115 KM in manjšo maso porabi enako ali več (čeprav drugačno vrsto goriva, kjer je izkoristek večji). Če je point v razmerju moč/masa, ok potem razumem.

Drugače pa ne vem kakšne 'traktorje' si ti vozil a jaz zadnjih 15 let vozim dizle, ki ne ustrezajo tvojemu opisu vibracij in glasnosti. Seveda so glasnejši od golfa bencinarja, katerega v prostem teku ne slišim a med vožnjo ni nič kaj bistveno več vibracij in hrupa. Point je, da bom enkrat menjal golfa za novejšega bencinarja in me TSI mašine nekako še niso prepričale zato zbiram argumente za nakup takšnega avtomobila.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

m0LN4r ::

Pride nov GTD, ne sekiraj se to je stroj.

https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Sparkxl ::

m0LN4r je izjavil:

traktorskega smrada, tresenja in ropotanja.
Tega vec od 2010 v avtih za 25k in naprej ni. Jaz res nevem kake dizle si to ti vozil.
Sem vozil 3 leta star Audi A3 TDI S-line, sem moral na crpalki pogledati v papirje od avtohise, kjer sem videl, da moram tankati dizel. Sem bil shocked.

Utk je izjavil:

Zato pa so tejle motorji z mojim vred razpadali po 100kkm od pocenih cilindrov, semeringov pa vse do zjebanih ventilov itn. Pa niti niso bli 1.0 ampak 1.4

Sej se nam je zdelo, da ne znaš vozit.
Ne vleci druge v svoje mnenje. Uporabljaj ednino: "zdi se mi" pa se kljub temu se ti ne sanja kaj govoris xD


Ja to že dolgo poslušam o teh novih neslišnih dizlih. Zadnja 2 ki sem jih vozil: octavia 2016 in bmw 1 2017 za 40faking000 €. Octavie sploh ne bom komentiral ker to je pogreb, ampak bmw? Za 40k ropota nič kaj manj od golfa 1.9 tdi starega 20 let.
Ampak youtube doktorji imate očitno drugačne kriterije za to, kaj je neslišno

m0LN4r ::

Sparkxl je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

traktorskega smrada, tresenja in ropotanja.
Tega vec od 2010 v avtih za 25k in naprej ni. Jaz res nevem kake dizle si to ti vozil.
Sem vozil 3 leta star Audi A3 TDI S-line, sem moral na crpalki pogledati v papirje od avtohise, kjer sem videl, da moram tankati dizel. Sem bil shocked.

Utk je izjavil:

Zato pa so tejle motorji z mojim vred razpadali po 100kkm od pocenih cilindrov, semeringov pa vse do zjebanih ventilov itn. Pa niti niso bli 1.0 ampak 1.4

Sej se nam je zdelo, da ne znaš vozit.
Ne vleci druge v svoje mnenje. Uporabljaj ednino: "zdi se mi" pa se kljub temu se ti ne sanja kaj govoris xD


Ja to že dolgo poslušam o teh novih neslišnih dizlih. Zadnja 2 ki sem jih vozil: octavia 2016 in bmw 1 2017 za 40faking000 EUR. Octavie sploh ne bom komentiral ker to je pogreb, ampak bmw? Za 40k ropota nič kaj manj od golfa 1.9 tdi starega 20 let.
Ampak youtube doktorji imate očitno drugačne kriterije za to, kaj je neslišno
Ja za taksne kot si ti pride samo elektricar v postev s svojim iiiiiiiii.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

energetik ::

m0LN4r je izjavil:



Traktor in kosilnica v enem.
Če snemaš katerikoli ICE na razdalji 20cm pod odprto havbo, potem lahko za vsakega rečeš da je traktor, no. Vsi injektorji tiktakajo, tudi pri atmosferskem bencincu. Res neslišen je le kak V6 bencinar s frgazarjem.

Sicer pa je ideja primerjat posnetke zvoka itak ideja zase. Kot da veš, koliko je bil gain mikrofona in na koliko moraš imeti zvočnike, da bo zvok realen. :))

Sparkxl ::

Fritz je izjavil:

Sparkxl je izjavil:


Si že kdaj slišal za precej boljši izkoristek nafte vs bencin?
Pa pusti prostornino, primerjaj moč. Ker sama prostornina nima veze.
Veš kolko da iz sebe 1.0 bencinar brez turbine? 90 z lahkoto. Veš kolko da 2.0 dizl iz sebe brez turbine? 75km. Tako da prostornina ni tu noben faktor.
Drugače lahko v to enačbo s prostornino še daš električarje in tam primerjaš prostornino baterije.

Tako da direkt primerjava bi bila recimo passat 2.0 tdi vs 1.5 tsi. Tsi spije dober liter več.
Ali pa octavia 1.6 tdi vs 1.0 tdi. Spet okrog liter razlike.

Enim je to totalni dealbrejker ker prišparajo 15€ na mesec, meni pa je dealbrejker da več ne rabim prenašat traktorskega smrada, tresenja in ropotanja. 15 let je bilo dovolj

Vse to vem in ne gre za prihranek niti ne želim reči, da so TSI slabi motorji čeprav moji mehaniki trdijo, da je z majhnimi TSI-ji v povprečju več dela kot z atmosferci in dizli (za njihov posel je to čisto v redu).

Ker sam vozim 2.0d s 190 KM se mi zdi ob vsem naštetem čudno, da en 1.0 TSI s 115 KM in manjšo maso porabi enako ali več (čeprav drugačno vrsto goriva, kjer je izkoristek večji). Če je point v razmerju moč/masa, ok potem razumem.

Drugače pa ne vem kakšne 'traktorje' si ti vozil a jaz zadnjih 15 let vozim dizle, ki ne ustrezajo tvojemu opisu vibracij in glasnosti. Seveda so glasnejši od golfa bencinarja, katerega v prostem teku ne slišim a med vožnjo ni nič kaj bistveno več vibracij in hrupa. Point je, da bom enkrat menjal golfa za novejšega bencinarja in me TSI mašine nekako še niso prepričale zato zbiram argumente za nakup takšnega avtomobila.


Argumentov imaš koliko hočeš. Za ali proti. Veš kaj je mene prepričalo, da nikoli več dizla niti ne pogledam? Ne forumi in youtube, ampak testna vožnja. Potem boš tudi razumel o kakih vibracijah in ropotanju govorim. Ker do takrat sem jaz tudi mislil kako sedim v "neslišnem" novo dobnem dizlu.
Samo mora bit 4 cilinderski. Ker 3 za mene ni avto. Dizl ali bencin, nima veze

m0LN4r je izjavil:


Ja za taksne kot si ti pride samo elektricar v postev s svojim iiiiiiiii.


Ne, bo tsi čisto ok

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Sparkxl ()

m0LN4r ::

Ne, bo tsi čisto ok
Potem se nisi slisal kako glasen je TSI napram Skyactive. Pa kak lahko zivis s TSIjem.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Valvoline ::

Prevec ste razvajeni. Peljite se 1x s kaksnim fickotom/peekom/hroscem 100kmh. :D
Kar se porabe tice, 110kmh je nek optimum varcnost/hitrost.

Utk ::

m0LN4r je izjavil:

Ne, bo tsi čisto ok
Potem se nisi slisal kako glasen je TSI napram Skyactive. Pa kak lahko zivis s TSIjem.

Razširite si malo obzorja, ostaja tudi kaj drugega kot VW.

Valvoline ::

Kak se obnese 1.4tsi v tastarem tiguanu? Ima/mel kdo? Mika me tiguancek na lpg iz IT.
https://www.subito.it/auto/tiguan-150cv...

c00L3r ::

Polo 2018 GTI 2.0 TSI, 147kw. Poraba pri mestni vožnji 7,8L/100km. Po AC pri 130km/h okrog 6,4L/100Km. Pri višjih hitrostih pa kar narašča poraba.

facepalm ::

Blinder je izjavil:

facepalm je izjavil:

Ce koga zanima informativna poraba novega Berlinga z bencinskim motorjem (1.2 110hp/205Nm, 1600kg)..
Povprecna po BC 7.4l/100km, relacijsko cca 5.5l-6l, mesto okoli 6.5l, AC okoli 9-10l @ 120-130kmph. :D


1600 kg je prevec. V reviji imam stevilko 1356 kg za M in 1430 kg za XL, za 1.2 110. Povprecna poraba je pri obeh 5.5l.

V prometni je malenkost nad 1600kg. XL, 7 sedezev, polno rezervno kolo.
Poraba 5.5l je po BC le po klancu navzdol;) vsaj s celoletnimi gumami. Na AC zre nenormalno. Z enim 60l tankom (99.9% AC) sem prevozil malenkost pod 600km vozil pa 120-130kmph. Takrat sem ugotovil, da pije precej manj kakor kaze BC average (7.4l) ampak le dokler so hitrosti nizke. Na AC je poraba absurdna, verjetno zaradi zracnega upora.

gimnazija123 ::

Upam, da večina ne pametuje tudi na ostalih področjih v življenju tako kot pri avtomobilizmu, ker je to povod marsikateremu napačnem prepričanju..
Niti nima smisla citirati vsega, ker je itak preveč.
GR2 kako je fordov 1.5 ecoboost s 3 cilindri še ok, hondin 1.5 4valjnik, ki je s številkami tam tam in je v praksi boljši za vozit in tudi številko to potrjujejo pa ne?

Tisti katerega zanima zakaj njegov 190 konjski dizel ne porabi nič več kot 1.0 115 bencinar pa čeprav je ta lažji mu verjetno ni jasno, da pri avtu tipa Octavia govorimo o razliki do max 200kg, kar procentualno gledano sploh ni tako veliko oz. je manj kot znaša razlika v energijskih vrednostih teh dveh energentov.
Plus tega je verjetno jasno, da so ti manjši motorji predvsem namenjeni vožnjam po omejitvah, hkrati pa je pri tej vožnji 2.0 tdi 190 konjev lahko cel čas vožen pod 2000 obrati, 1.0 TSI pa vseeno malenkost višje, da bosta pospeševala približno enako. Saj 190 konjev ne pomeni, da boš tudi pri 2000rpm futral vseh 190 konjev in bo avto več pil. Po navadi lahko pri teh močnejših dizlih dodaš še 7, 8 ali 9 stopenjsko avtomatiko (sicer spet težji avto), ki pa naredi vožnjo zaradi optimalnega prestavljanja spet bolj ekonomično (roko na srce - veliko voznikov ne zna šaltati optimalno skladno s profilom ceste in karakteristiko moči, navorja za svoj avto).
In koliko bi po tej logiki z 1.0 115 in 2.0 190 pila atmosferska Fabia 1.0 s 60 konji? 3-4 litre? Pri isti vožnji po regionalkah s cca 100km/h bo pil praktično isto kot ta 2 pa čeprav bo še v razred manjšem avtu, saj se bo toliko bolj naprezal. Povleči anologijo s svojim 2.0 190 konjskim tdi-jem, kjer vidiš da se bo vozil na 1500rpm in naprezal manj od 1.0 115 TSI-ja pri isti vožnji, ergo pije enako ali manj kot TSI, saj praktično niti gasa ne rabiš držat.

Pa spet primerjanje 1.0 in 1.2 TSI. 1.0 je bolj varčen od 1.2 za cca. 0,5l/100km pri istem režimu vožnje. In max navor 1.2 175Nm je pri 1400rpm in 1.0 200Nm pri 2000 rpm in nato pametovanje forumaša da se lažje vozi 1.2 pri obratih okrog 1500, saj ima 1.0 max navor pozneje. Pa je to res? Če bi pa pogledali grafa obeh motorjev se vidi, da imata pri 1500 rpm oba enak navor=175 Nm, le da je za 1.2 to MAXimum, 1.0 pa ga do 2000rpm še pridobiva do končnih 200Nm. In tudi konjev imata pri 1500 rpm oba na razpolago 28.





Ampak vedno je najlažje vse posploševati čez palec. Spritmonitor tudi vprašanje koliko je merodajen, v večini so zgoraj Nemci, kjer se dejansko TSI kupi za drmanje po mestu, TDI pa za relacije na AC. In kaj sedaj avtorju to pomaga, če bo pa TSI-ja vozil po AC..

Avtorju: najmanj žejni od vseh turbobencinarjev so po mojih izkušnjah pri VAG-u. Na tvojem mestu bi pri toliko avtocestne vožnje vzel raje 1.5 kot 1.0 TSI. Enega boljših odgovorov v tej temi ti je podal @cerni in @Benny123. Druga izbira bi bil 1.33 TCe, čeprav vsaj meni osebno Megane ni potegnil kot avto s katerimi bi želel nabijati kilometre na AC. Z 1.5 ne bi smel preseči porabe 6,5l/100km pri vožnji tam 140-145km/h.
Sicer pa kolikor razberem iz tega kupuješ verjetno nov avto. Na njem boš itak toliko popušil, da ti ta liter bencina gor ali dol nič ne pomeni in si kupi avto, ki ti bo dejansko všeč in ti bo po testni vožnji dal najboljši občutek. Džabe najbol varčen motor in najmanjši stroški in po številkah najboljši avto, če ti je le-ta od zunaj grd, znotraj ne štima ergonomija ali pa kaj drugega. Kolikor poznam cene servisov v podravski regiji predvidevam, da bi tudi z VAG-om prišel najceneje skozi. 1.5 TSI pri Škodi v kolikor ne servisiraš v centru LJ ne bi smel biti čez 130€. Druga skrajnost so Japonci, kjer boš pri Mazdi ali Hondi pustil vsaj 250 (ne v LJ, ampak MS ali MB).

Ker si še omenil nekaj drugih - kratek feedback na to kar sem vozil zraven VAG-a.
Kia Ceed 1.0 (sestrična ima i30 1.0 120 - praktično isti avto). Povezava motor - menjalnik se mi ne zdi tako uglajena kot pri konkurenci pa tudi turbo luknja se mi zdi bolj izrazita kot pri ostalih. Dolgoročno porabo ima ženska 6,3. Občutka za vožnjo nobenega, režim mešan 30% AC, ostalo regionalke. Avto ima 75k km brez napake v slabih 3 letih, vse ok, servisi pa mislim da so okrog 200€.
Citroen (1.2 130) - isti motor je v P308, imaš ravnokar tule obširno temo. Motor izgleda porihtan po tistih začetnih težavah z jermeni, za vozit je pa izjemno prijeten (sam sem ga vozil v P3008), pa očitno moraš merkat, da je vedno olje po specifikaciji. Je https://www.avtomobilizem.com/forum/vie...
Civic 1.5 182 - napisal si zgoraj 1.0, ampak razlika v nabavni ceni je tako malo, da bi sam gladko posegel po tej motorizaciji. Imel težave z gorivom v olju, ali je to porihtano ali ne se ne ve - servis je rekel, da ja, sam nisem tega nikjer zasledil. Podvozje vrhunsko, luknje pobira res lepo, se dobro drži ceste, na AC ni nič nemiren. Poraba 6.4 vožen za moje pojme kar dinamično kolikor poznam lastnika. Moti zgolj in samo to, da bi prestavno razmerje v 6. prestavi lahko bilo daljše, saj so obrati pri 140 isti kot na 1.0 in 1.5 TSI-ju.
Če imaš na seznamu Corollo 1.6 bi sam dodal še atmosfersko Mazdo 3. Kolega je naredil z njo (G120) od 2014 dobrih 240k km, 95%AC, poraba 6.3-6.5, ketna še prva, razen rednih servisov avto ni imel še nobenih izrednih posegov. Izolacija v novi Mazdi je dejansko na nivoju, sedeži so ok, opreme dovolj že v osnovi, servisi so kot zgoraj omenjeno blizu 250€, sam bi se ognil avtohiše Ferk v MB. Vprašanje pa je kaj sedaj voziš in ali bi se ti zdel atmosferce sploh ok. Avto pač rabi višje obrate, da se kaj več dogaja..
Tisti, ki v debato o PORABI tišči Berlinga s čelno površino avtobusa pa tudi škoda pisanja.. Če ta avto pri 130 ne bo pil 7 litrov, jih ne bo noben.

Sam bi za zgoraj opisano vožnjo avtorja vzel Octavio 2.0 TDI 115 ali 1.5 TSI 150 v kolikor si vedno sam v avtu (ja verjetno ima Kangaroo effect še vedno tisto prvo minuto pri hladnem zagonu, ampak je od teh manjših TB-jev še najboljša izbira).

Kar se pa tiče podhranjenosti teh mlinčkov pa tudi ne vem. Z 1.2 TSI sem letno opravil cca 10-15 voženj na hrvaško obalo pa voziš cel čas okrog 145 in narediš teh 700-800km s porabo cca 6.5. Na najbolj strmem klancu pa pri naloženem avtu pač poskrbiš, da imaš nekaj zaleta in gre brez problema oz. vržeš v 5. prestavo in bo šlo bp.

Saj pri 1.2 TSI, ki sem si ga do nedvanega lastil je bilo lažje voziti avto pri 140 kot pa pri 120. Pri 140 ravno prihaja malenkost pod 3000rpm in je navor in moč ravno v sweet spotu, da se premakne in da še ni grozno žejen, ker se zaradi karakteristike moči navora drži gas manj v poden kot pri 120. V kolikor je razgiban teren (kar pri nas v SLO je) pije z vožnjo 140 na relaciji MB-Lj praktično isto kot z vožnjo na 2500 rpm pri 120km/h, ker v vsak klanec moraš pedalko za gas pač potisniti toliko globlje proti podnu.

Pa koliko je v tej temi uporabljenih fraz: se govori, naj bi bilo, moji mehaniki pravijo tako... Pa kako se vam da sploh odgovarjati avtorju, če pa sami niste peljali vozila z dotičnimi motorji, niti si jih niste lastili, veste pa vse. Pa če mehanik že šraufa TSI-je po tem šraufa tiste iz prve serije EA111 z verigo. Ti z jermeni (EA211) nimajo omembe vrednih težav. Seveda se pri masi prodanih vozil, ki je v SLO krepko na strani VAG in Renaulta pojavi nekaj težav. Če renault proda 100 novih avtov jih bo neka manj zastopana znamka na teh 100 prodala 10. In če ima 10% avtov obeh proizvajalcev težave bomo na forumu poslušali 10 zgodb o slabih Renaulti in eno slabo zgodbo o XY znamki. In forumaški zaključek na koncu bo kaj? Da so Renault jajca - jasno. Pa kaj kdaj spremljate promet in vidite kaj se večinoma vozi po naših cestah?
Pri masi novih VAG-ov, Renaultov in uvoežnih BMW-jev ter VAG-ov je tako ali tako čudno, da ni še več slabših zgodb. Koliko od teh vozil je uvoženih, pomanjkljivo vzdrževanih, slabo popravljenih in predvsem grdo voženih, ter voženih neprimerno namenu (e.g. dizel v mestu)?
Tisti, ki ima kako pametno izkušnjo naj jo napiše, kdo pa ne zna kaj pametnega povedati pa verjetno res nima smisla, da sploh kaj odgovarja. Bilo jih je res nekaj, ki so opisali svoje izkušnje s turbobencinarji, ostlao pa nekaj na pamet.
VAG-a sem pa sam nedavno prodal in ga bo zamenjalo nekaj drugega, tako da brez panike, da bi bil fanboy.

Blinder ::

Tej grafi ne upostevajo turbo laga.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

gimnazija123 ::

To že, sem se tudi sam nerodno izrazil, ampak za normalne vsakodnevno vožnje, kjer tudi pri mestni vožnji (vsaj upam) folk vozi vsaj na 1800 -2000 rpm pa v vožnji med njima ni neke razlike. V kolikor je pa vožnja taka, da bo na obratomeru kazalec večino časa bližje številki 1 kot 2 pa verjamem da je tudi pomembna odzivnost in obnašanje motorja čisto spodaj in tam je pa starejši 1.2 TSI s 4 cilindri in večjo prostornino bolj uglajen. Sam sem svojega TSI-ja vozil med 2 in 2,5k rpm in pri takem režimu vožnje, kjer je bila večina pospeševanj odločnih in prestavljanja v višjo prestavo pred 2000rpm nikdar ni bilo, mi je bolj ustrezal 1.0 TSI.

a_borlak ::

Sicer ga vozim cca 10km/h hitreje, kot 130, ampak Ford C-Max pravi okoli 7,4 povprečne porabe. Sodelavci ga imajo na okoli 7,2, pa vozijo okoli 130. Se pravi če dodaš še navadno cesto in mesto, bo okoli 6,5-7+. Je pa C-Max velik in težak avto, kaj manjšega in lažjega bi zagotovo imelo nižjo porabo.

sparklyslo ::

gimnazija123 si je res vzel čas in napisal nekaj konkretnega.
Tudi nekaj drugih uporabnikov je lepo napisalo (tsi, tce, puretech, ecoboost..) motor/porabo pri neki noramalni uporabi.
Tisti, ki so prebrali teh nekaj prispevkov, so si že lahko ustvarili menje o porabi v +/-.

Strinjam se s tistimi, ki menijo, da so avtoceste narejene zato, da nekam hitro prideš,
ne pa zato se jajcaš 100 ali celo 90 km/h zato, da boš porabil manj goriva.

Trenutno imamo pri hiši dva diesla. Japonca (1.6 i-DTEC) in Francoza (1.5 blue HDI), oba porabo pod 5.5l/100km, brez šparanja (in tudi divjanja - v avtu so večinoma tudi otroci).
Francoz je zrel za zamenjavo in bo šel.
Ker je trenutno tak pogrom nad dizli + računam, da se bo gorivo v naslednjih letih še dražilo (verjetno diesel namenoma še bolj), se oziram za motorjem na bencinski pogon.
Nazadnje, ko sem imel bencinarja (CRV 2.0) se je poraba gibala med 9-10lit/100km - sem bil kar precej na črpalki, tako da bo faktor pri izbiri tudi motor/poraba.

Valvoline ::

Skoda da slovenistan ni sposobn zrihtat cng omrezja. Kak naziwagen tsi tovarnisko na metan (gtec,gtron) bi bil popolna zmaga @zmogljovost/poraba.

Zgodovina sprememb…

Miki N ::

gimnazija123 je izjavil:

To že, sem se tudi sam nerodno izrazil, ampak za normalne vsakodnevno vožnje, kjer tudi pri mestni vožnji (vsaj upam) folk vozi vsaj na 1800 -2000 rpm pa v vožnji med njima ni neke razlike. V kolikor je pa vožnja taka, da bo na obratomeru kazalec večino časa bližje številki 1 kot 2 pa verjamem da je tudi pomembna odzivnost in obnašanje motorja čisto spodaj in tam je pa starejši 1.2 TSI s 4 cilindri in večjo prostornino bolj uglajen. Sam sem svojega TSI-ja vozil med 2 in 2,5k rpm in pri takem režimu vožnje, kjer je bila večina pospeševanj odločnih in prestavljanja v višjo prestavo pred 2000rpm nikdar ni bilo, mi je bolj ustrezal 1.0 TSI.



Problem mestne vožnje niso obrati, ampak da moraš tisto tono+ pospeševati z 0 na vsakem semaforju, kjer gre seveda poraba v višave - tistega speljevanja ne dobiš notri zlepa ne, a jih je v mestni vožni praktično na ducate.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miki N ()

shadow13 ::

Miki N je izjavil:

gimnazija123 je izjavil:

To že, sem se tudi sam nerodno izrazil, ampak za normalne vsakodnevno vožnje, kjer tudi pri mestni vožnji (vsaj upam) folk vozi vsaj na 1800 -2000 rpm pa v vožnji med njima ni neke razlike. V kolikor je pa vožnja taka, da bo na obratomeru kazalec večino časa bližje številki 1 kot 2 pa verjamem da je tudi pomembna odzivnost in obnašanje motorja čisto spodaj in tam je pa starejši 1.2 TSI s 4 cilindri in večjo prostornino bolj uglajen. Sam sem svojega TSI-ja vozil med 2 in 2,5k rpm in pri takem režimu vožnje, kjer je bila večina pospeševanj odločnih in prestavljanja v višjo prestavo pred 2000rpm nikdar ni bilo, mi je bolj ustrezal 1.0 TSI.



Problem mestne vožnje niso obrati, ampak da moraš tisto tono+ pospeševati z 0 na vsakem semaforju, kjer gre seveda poraba v višave - tistega speljevanja ne dobiš notri zlepa ne, a jih je v mestni vožni praktično na ducate.


Pa saj jaz sem obrate pri mestni vožnji omenil zaradi komentarjev glede turbo laga (1.0 vs 1.2TSI), ker je bila debate o odzivnosti motorjev pri nižjih obratih in posledično same uglajenosti/harmoničnosti vožnje pri nizkih hitrostih. O porabi zaradi takšnih ali drugačnih obratov pri mestni vožnjji sploh ni bilo govora...
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Skoda octavia 1.0 tsi (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7119271 (4670) jest10

1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
624104836 (84151) gddr85
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446102689 (61571) Berserker
»

Nasvet pri menjavi / nakupu avtomobila (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18733255 (25956) IL_DIAVOLO

TSI oz. TFSI motorji (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12842610 (38318) Mavrik

Več podobnih tem