» »

Nasvet pri menjavi / nakupu avtomobila

Nasvet pri menjavi / nakupu avtomobila

1
2
3 4

RedDrake ::

Utk je izjavil:


Kot so ti že napisali, dizli imajo vseeno večje kubatore

Motiš se.
Kubatura ne pove _NIČ_ o velikosti bloka motorja, o ležajih, ojnicah, gredi, ipd. NIČ!
Lahko bi se naredilo motor na en bat z 0.7 kubature in 60KM (Oh wait, they do make 'em) pa bi tak motor zdržal tisoče in tisoče delovnih ur.
Veliki dizli so rezultat evolucije (namesto revolucije), ki je prešla iz NA dizlov na turbo, na direkten vbrizg, na common rail vbrizg.
Zato danes ni problem dobit 1.4 dizla s skoraj 100KM, leta '95 je pa bil čudež dobit 2.5 dizla s šestimi bati z 140KM.

Utk ::

Kubatora ne pove nič o velikosti bloka? O čem pa pol?

Zato danes ni problem dobit 1.4 dizla s skoraj 100KM

Danes še ni, čez par let pa že bo, ker so se "izkazali".

leta '95 je pa bil čudež dobit 2.5 dizla s šestimi bati z 140KM.

Takrat so bili dizli v prednosti ravno zaradi vzdržljivosti, za porabo se itak ni nihče sekiral, naredili so po mio km brez problema, kar je bilo za bencinarje takrat veliko težje. Veliko km so pa lahko naredili, ker so imeli velike kubatore in (še zmeraj) bolj malo moči.
Tudi v kombijih in kamionih so se v glavnem zato uporabljali. 1,6 bencinar v kombiju je bil takrat raketa proti dizlu, ampak tist dizel vozi še danes. Dobro, lahko bi naredili tudi velik bencinar, ampak potem bi bila pa poraba res prevelika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

koyotee ::

Blinder je izjavil:

koyotee je izjavil:

višji obrati pri enaki hitrosti pomenijo večjo obrabo.


Dej clovek utihni ze enkrat, ce nimas pojma..


Pojasni pol, zakaj nimajo formule enega motorja za 100000km? Ker se vrtijo z do 20000rpm, ane, dipl. ing. nakladanja
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

fikus_ ::

Počakajmo še nekaj let, da se bo pokazala življenjska doba malih mlinčkov v praksi.
V teoriji so primerljivi z atmosferci, če ne boljši. Bomo takrat nadaljevali debato.

Utk ::

Pojasni pol, zakaj nimajo formule enega motorja za 100000km? Ker se vrtijo z do 20000rpm, ane, dipl. ing. nakladanja

Če bi imeli tolk moči pri 1000 obratih, ne bi niti štartne procedure preživeli.

RedDrake ::

Utk je izjavil:

Kubatora ne pove nič o velikosti bloka? O čem pa pol?

Zato danes ni problem dobit 1.4 dizla s skoraj 100KM

Danes še ni, čez par let pa že bo, ker so se "izkazali".

leta '95 je pa bil čudež dobit 2.5 dizla s šestimi bati z 140KM.

Takrat so bili dizli v prednosti ravno zaradi vzdržljivosti, za porabo se itak ni nihče sekiral, naredili so po mio km brez problema, kar je bilo za bencinarje takrat veliko težje. Veliko km so pa lahko naredili, ker so imeli velike kubatore in (še zmeraj) bolj malo moči.

Kubatura pove, koliko je kompresijskega območja. Ti lahko 1L motor narediš velik 1m x 1m iz titana/platine/kajševemčesa, pa bo lahko iz sebe dal 400KM in delal miljone kilometrov.
Ja, velika kubatura in majhne moči zagotavljajo dolgoživost materialov. Ampak materiali so napredovali v zadnjih 20-ih letih.

koyotee ::

Utk je izjavil:

Pojasni pol, zakaj nimajo formule enega motorja za 100000km? Ker se vrtijo z do 20000rpm, ane, dipl. ing. nakladanja

Če bi imeli tolk moči pri 1000 obratih, ne bi niti štartne procedure preživeli.


Pol visoki vrtljaji nimajo nobene veze za življensko dobo motorja, ki se šteje v urah?
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

fikus_ ::

"Ja, velika kubatura in majhne moči zagotavljajo dolgoživost materialov. Ampak materiali so napredovali v zadnjih 20-ih letih. "

Res je! Ampak v osebni avto ne bodo dali zadnji hit materiale, ker so predragi! Tovornjaki, avtobusi in podobna vozila delajo tudi miljon km brez večjih popravil, osebni avtomobili so pa zelo redki!

Proizvajalci bi najraje naredili avtomobil, ki bo naredil npr. 500 kkm, potem bo vse odpovedalo. Problem je v detajlih! Npr. v DE naredijo več km po avtocesti v višji prestavi (motor naredi manj vrtljajev), kot npr. v SLO, kjer se nas dosti vozi praktično samo po regionalkah v nižji prestavi!

Zanimivo bi bilo primerjati povprečno hitrost vozila. Sam imam povprečno hitrost od 46 do 47 km/h (po računalniku), torej nekje 3. prestava. Dnevno 50+ km, regionalka + 2 km makadama.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

kuvanasarma ::

N0t0ri0us je izjavil:

a ima kdo izkušnje koliko popusta še dajo pri mazdi? Recimo za mazdo 3 revolution, katera ima ceno tam okrog 20.000€. Pri renoju vem, da dobiš kar ogromen popust, medtem ko pri nemcih je tega bolj malo...


Mazde bi se jaz izogibal, sodelavki je že drugič crknil kompresor klime in ker ga nimajo na zalogi že četrti teden čaka na novega.

Škoda rapid, s tem budgetom dobiš že polno opremo in DSG menjalnik (nekih 17k€)
Poglej pa še Peugeot 2008, Citroen C3 (mislim da imajo najboljši motor letos)

Mogoče nova Seat Ibiza?

Heavy ::

Opel Corsa OPC (200 ponijev).
#TeamFelix

NejcSSD ::

Mazde praviloma nimajo nobenih popustov.
PC : MAG B550 Tomahawk, Ryzen 5600X, 32Gb 3200Mhz CL16, 2x 1TB NVME, MSI 1070Ti

Utk ::

koyotee je izjavil:

Utk je izjavil:

Pojasni pol, zakaj nimajo formule enega motorja za 100000km? Ker se vrtijo z do 20000rpm, ane, dipl. ing. nakladanja

Če bi imeli tolk moči pri 1000 obratih, ne bi niti štartne procedure preživeli.


Pol visoki vrtljaji nimajo nobene veze za življensko dobo motorja, ki se šteje v urah?

Sem napisal takoj na začetku, sigurno obstaja nek optimum, ampak sigurno ni ta niti pri najvišjih obratih, še manj pa pri najnižjih. Zakaj je to težko razumet? A imamo 3 leta, da ne vemo, da je čokolada dobra, ne moreš je pa jest namesto zajtrka, kosila in večerje? Nizki obrati so 1200 recimo, ali pa vse kar je pod 1500, odvisno od motorja. Dvakrat več je 2500-3000, in 3000 obratov sigurno še nobenemu motorju ni škodilo.

damjan1980 ::

NejcSSD je izjavil:

Mazde praviloma nimajo nobenih popustov.


kaj se kupuje avto, ali popust? Za kupce popustov toplo priporočam renault. Popust na popust, na koncu še vedno previsoka cena za to, kar nudi.

Tomas 33 ::

Za Mazdo se lahko čaka tudi po 6 mesecev, če ne vzameš ravno salonskega. Je pa meni en najlepših hachbackov.

Bi pa rekel, da je PP v tem razredu na strani Astre. Precej prostoren avto z dosti dodatne opreme za normalno ceno.

m0f0x ::

@OP. Ne vem kako voziš in kaj delaš z avtom ampak imam sam Cliota 2007 1.4 16V Dynamique z 250k km in nobenega od tvojih problemov.

gojira ::

m0f0x je izjavil:

@OP. Ne vem kako voziš in kaj delaš z avtom ampak imam sam Cliota 2007 1.4 16V Dynamique z 250k km in nobenega od tvojih problemov.


Ocitno sem kupil macka v zaklju (imam tudi Dynamic). Lepo vozen, redno servisiran ampak stvari so zacele odpovedovat / nagajat. Racunal sem, da ga bom imel dlje casa ampak kot kaze gre od hise.

Vidim, da ste se kar razpisali. Je kr zabavno brat. Sploh ce prej nimas pojma o teh temah. Ta teden grem pogledat mazdo 3 in opel astro. Ce bo cas pa se Rapida.

Tko cez prst se mi zdi da je Astra se cenejsa. Bomo pa vidli kako mi bo kater od avtov ugajal.

Se vedno pa ne vem, katero masino iskat. Trenutnih 1.4 16V v tem cliotu mi je ravno prav in zaenkrat konjev nisem pogresal.

Opel Corsa, ki ste mi jo predlagali, mi je pa premala.

r00k ::

Clia prodajaš?

gojira ::

r00k je izjavil:

Clia prodajaš?


Bom prodal takoj ko se odlocim kater avto ga bo nadomestil in ko le tega tudi dobim.

Invictus ::

Če ne rabiš preserantskega avta, si kupiš Škodo octavio.

Rabljeno, po možnosti še bencinarja. Če rabiš karavana bencinarja, ga boš pa težko dobil ;).

15k bo čisto dovolj za spodobno Octavio plus zraven lahko vkalkuliraš še kak spodoben servis plus registracijo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

RedDrake ::

Astra je zagotovo cenejsa kot Mazda 3. Bodi pa pozoren na opremo, osnovna verzija Mazde je skoraj zagotovo bolje opremljena kot Opel!
Ce ti je 1.4 16V v Cliu dovolj dober, potem lahko pri Mazdi gledas tudi 1.5 masino s 100 KM.
Pospesek tak kot v Cliu, poraba verjetno tudi podobna (ali pa se manjsa).
Pri Oplu, pa moras gledat 1.4 Turbo 125 KM (lahko tudi vec, samo se vse skupaj podraza).
Oba svohnejsa Astra motorja (1.0 Turbo in 1.4 100 KM) sta podhranjena za avto in bos verjetno "razocaran" v primerjavi s Cliotom.
Pri Rapidu itak ni izbire se mi zdi je samo 1.0 TSI bencinar (95 ali 110 KM). Oboje je primerljivo s Cliom.
Aja pa pri Skodi le poglej, da ima opremo, osnovne verzije so kriminalno slabo opremljene.

Morda poglej se Fiat Tipo. Ne zgleda tako slabo, motorizacija je ok, cene zelo ugodne.

gojira ::

Invictus je izjavil:

Če ne rabiš preserantskega avta, si kupiš Škodo octavio.

Rabljeno, po možnosti še bencinarja. Če rabiš karavana bencinarja, ga boš pa težko dobil ;).

15k bo čisto dovolj za spodobno Octavio plus zraven lahko vkalkuliraš še kak spodoben servis plus registracijo.


Preserantskega avta definitivno ne rabim. Drugače se že sedaj nebi vozil s cliotom ampak bi kaj drugega vozil :) za karavane (velike ladje) sem pa napisal da odpade.

Priznam pa, da kupujem deloma tudi z očmi in mi je rapid lepši :) Tista kombinacija z različno barvo strehe oz. črno streho se mi zelo dopade. Moram jo pa še it pogledat oz. vozit. Zaenkrat bolj surfam po netu in berem teste in gledam kaj sploh obstaja na trgu in kaj bi bilo zame.

RedDrake je izjavil:

Astra je zagotovo cenejsa kot Mazda 3. Bodi pa pozoren na opremo, osnovna verzija Mazde je skoraj zagotovo bolje opremljena kot Opel!
Ce ti je 1.4 16V v Cliu dovolj dober, potem lahko pri Mazdi gledas tudi 1.5 masino s 100 KM.
Pospesek tak kot v Cliu, poraba verjetno tudi podobna (ali pa se manjsa).
Pri Oplu, pa moras gledat 1.4 Turbo 125 KM (lahko tudi vec, samo se vse skupaj podraza).
Oba svohnejsa Astra motorja (1.0 Turbo in 1.4 100 KM) sta podhranjena za avto in bos verjetno "razocaran" v primerjavi s Cliotom.
Pri Rapidu itak ni izbire se mi zdi je samo 1.0 TSI bencinar (95 ali 110 KM). Oboje je primerljivo s Cliom.
Aja pa pri Skodi le poglej, da ima opremo, osnovne verzije so kriminalno slabo opremljene.

Morda poglej se Fiat Tipo. Ne zgleda tako slabo, motorizacija je ok, cene zelo ugodne.


Rapid ima tudi 1.4 TSI. Sem pa tudi sam opazil, da je Rapid osnovni zelo bogi. Isto velja za Octavio.

Smem vprašat zakaj je pri Mazdi 1.5 100km primerljivo z Cliom, 1.4 Turbo s 100km od Astre pa ne?

Curly ::

Poznam precej oseb ki vozijo kia ceed in so zadovoljni. Mislim tudi da je avto dejansko dober.
Sam bi se pri tovjih željah, ceni nagibal k Mazdi 3, zato ker mi je preprosto všeč, čeprav bi bil sam nakup kie/škode/opla mogoče boljša odločitev. Opel mi ni najbolj všeč, Kia mi je ok, Škoda pa tudi mislim da so dobri avti, vse uredu ampak spet mi ne potegne- se pravi podobno kot kia.
+ Mislim da se splača pogledat tudi za rabljenimi, odvisno koliko denarja si pripravljen investirat in koliko daš na garancijo. Razne Kia/Škoda lahko dobiš nekaj let rabljene z malo KM že za cca. 8k€ pa so po mojem ''kot nove'', tko da če si pripravljen malo prečekirat trg lahko res dobro kupiš, lahko pa tud slabo nihče ti ne zna povedat. Žal je tudi z novim avtom podobno, le da imaš garancijo. Dejstvo pa je da če kupiš 3 leta star avto in prihraniš recimo 8k€ pa daš lahko 3k za propravilo in ti še vedno ostane 5K€ v žepu, kvaliteta pri dobrem nakupu 3 leta starega avta je pa primerljiva z novim.

gojira ::

Curly je izjavil:

Poznam precej oseb ki vozijo kia ceed in so zadovoljni. Mislim tudi da je avto dejansko dober.
Sam bi se pri tovjih željah, ceni nagibal k Mazdi 3, zato ker mi je preprosto všeč, čeprav bi bil sam nakup kie/škode/opla mogoče boljša odločitev. Opel mi ni najbolj všeč, Kia mi je ok, Škoda pa tudi mislim da so dobri avti, vse uredu ampak spet mi ne potegne- se pravi podobno kot kia.
+ Mislim da se splača pogledat tudi za rabljenimi, odvisno koliko denarja si pripravljen investirat in koliko daš na garancijo. Razne Kia/Škoda lahko dobiš nekaj let rabljene z malo KM že za cca. 8k€ pa so po mojem ''kot nove'', tko da če si pripravljen malo prečekirat trg lahko res dobro kupiš, lahko pa tud slabo nihče ti ne zna povedat. Žal je tudi z novim avtom podobno, le da imaš garancijo. Dejstvo pa je da če kupiš 3 leta star avto in prihraniš recimo 8k€ pa daš lahko 3k za propravilo in ti še vedno ostane 5K€ v žepu, kvaliteta pri dobrem nakupu 3 leta starega avta je pa primerljiva z novim.


Tudi sam jih poznam kar nekaj ampak se kar dosti pritožujejo, da so se jim kvarile in da vse škriba (interior) po nekaj časa. Je pa res, da so to lastniki prvih Kia CeeD in ne vem kako je z novejšimi.

Denar trenutno ne predstavlja ovire, se pa strinjam tudi s tem, da 3 leta star avto + en servis stane manj kot nov avto. Vendar se sprašujem zakaj bi nekdo prodajal 2 ali 3 leta star avto? To me najbolj muči. Ker 15,16k za rabljen avto ali pa 20k za novega pri katerem vem od prvega dne kaj se z njim dogaja?

Netrunner ::

gojira je izjavil:

Vendar se sprašujem zakaj bi nekdo prodajal 2 ali 3 leta star avto? To me najbolj muči. Ker 15,16k za rabljen avto ali pa 20k za novega pri katerem vem od prvega dne kaj se z njim dogaja?


To se tudi jaz sprašujem :) Teoretično je najboljši nakup 2-3 leta starega avtomobila, vendar se vprašaš zakaj bi nekdo prodajal dober 2-3 leta star avtomobil ker če kupuješ nove in prodajaš po tem obdobju si na največji zgubi. Ja so neke fore z lizingi ipd vendar vseeno.

RedDrake ::

Astra 1.4 100KM ni turbo motor. Je navaden, tak kot v Cliu in je za Astro presvoh.
Mazda pri svojih bencinarjih uporablja zelo visoko kompresijo, rezultat je precej veliko navora za dano kubaturo. Dejansko je 1.5 100KM elektronsko omejen na to moc. Realna moc bi bila nekje okoli 115 KM.
Rezultat je poskocna masina z uradno "malo" konji.

Pri Skodi je 1.0 z 110 KM vrh glave dovolj, jasno lahko pa tudi 1.4 vzames.

Motion ::

Astra, mazda 3, škoda rapid? Sej je fajn auto rapid, (ga majo naši) nudi veliko za svojo ceno, sam jst ga nebi glih skupaj z prvima dvema primerjal ali pa testiral. Če že gledaš VAG koncern v tistem rangu poglej raj za kako oktavijo oziroma leona. Slednji je cenejši od škode ter naj bi se še posebi fajn peljal (V FR izvedbi).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Motion ()

GrimReaper ::

RedDrake je izjavil:

Pri Oplu, pa moras gledat 1.4 Turbo 125 KM (lahko tudi vec, samo se vse skupaj podraza).
Oba svohnejsa Astra motorja (1.0 Turbo in 1.4 100 KM) sta podhranjena za avto in bos verjetno "razocaran" v primerjavi s Cliotom.

Tedva avta sta povsem enako hitra, s tem da ima Astra seveda boljšo prožnost:
http://www.zeperfs.com/en/duel320-5964....
Pa tukaj je Clio 2, Clio 3 je še nekaj težji in s tem počasnejši.
1.4 100KM je drugo, ta je res prešvoh, atmosferec je bil dober edino tisti iz Astre J, 1.6 115.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

gojira ::

Mi lahko nekdo razloži (po domače) kaj je oz. razlika med turbo in atmosferskim motorjem? :)

Heavy ::

gojira je izjavil:

Mi lahko nekdo razloži (po domače) kaj je oz. razlika med turbo in atmosferskim motorjem? :)


Turbo ima turbino, ki jo vrtijo izpušni plini, na drugi strani pa stiska zrak in ga pod večjim pritiskom daje v bate (več zraka = več moči). Atmosferski pa zgolj z naravno kompresijo vlečejo sveži zrak v bate.

To je na kratko, naprej je pa cela znanost.
#TeamFelix

Curly ::

gojira je izjavil:



Tudi sam jih poznam kar nekaj ampak se kar dosti pritožujejo, da so se jim kvarile in da vse škriba (interior) po nekaj časa. Je pa res, da so to lastniki prvih Kia CeeD in ne vem kako je z novejšimi.

Denar trenutno ne predstavlja ovire, se pa strinjam tudi s tem, da 3 leta star avto + en servis stane manj kot nov avto. Vendar se sprašujem zakaj bi nekdo prodajal 2 ali 3 leta star avto? To me najbolj muči. Ker 15,16k za rabljen avto ali pa 20k za novega pri katerem vem od prvega dne kaj se z njim dogaja?


Pri mojih znancih gre predvsem za Kie letnika nekje 2012+, na tvojem mestu bi jo šel vsaj pogledat, da vidiš kako ti paše. Upoštevaj, da so lastniki Kie najbrž manj zahtevni kot vozniki prestižnih znamk in jih neko rahlo cviljenje mogoče ne moti, zato je težko ocenit kako kritično je tako škripanje, nimam pa dovolj podatkov, da bi ti potrdil, da se zaras dogaja ali ne dogaja.

3 leta star avto, nevm, najbrž mogoče jih nekateri prodajajo samo zato ker lahko? Slišim veliko zgodb o penzionistih ki vsake 3. leta vzamejo novo Opel Astro. Se pripelje v salon po staro za novo in je to to. To bi bil najbrž dober nakup. Potem je pa tu verjetno še velik del oseb, ki z avtom niso zadovoljni- to bi bil potem primer slabega nakupa :D ali pa si zaradi spremenjene finančne situacije lahko privoščijo boljšega. Moraš pregledat trg in malo tvegati, nimaš druge izbire, al pa novega, se strinjam občutek novega je fenomenalen, pa še zares veš kaj se dogaja z njim, če bi ga res imel 10-15 let potem se verjetno tudi novega izplača.

Blinder ::

gojira je izjavil:

Mi lahko nekdo razloži (po domače) kaj je oz. razlika med turbo in atmosferskim motorjem? :)


Sodobni turbo motorji grejo bolje kot atmosferski z istimi konji.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

MadMicka ::

Razlika je v turbini, ki jo je treba menjat na vsakih par deset k km, atmosferc te hibe nima.

jype ::

MadMicka je izjavil:

Razlika je v turbini, ki jo je treba menjat na vsakih par deset k km
Hm? Turbino se tipično menja na manj kot 3% vseh motorjev, ki jo vsebujejo - v celotni življenski dobi motorja. Morda si narobe predstavljaš številke?

Fizikalko ::

Tako je, končno en smiseln komentar glede turbin. Sam imam dva urbaka (ene ima skoraj 400.000 km, drugi skoraj 300.000), pa nobena turbina še ne žvižga (tudi vztrajnika in sklopki so še prvi). Seveda je to predvsem odvisno od smotrnega ravnanja z avtom (= način vožnje in redno vzdrževanje).

kixs ::

Sicer vidim, da Renaulta noces vec... vendar vseeno poglej novega Megana. Slisim samo dobre reci... in to od ljudi, ki niso ravno navdusenci nad Francozi (khm... VW). Za 16K bi moral dobiti precej dobro opremljenega in pod dobrimi nakupnimi pogoji.

fikus_ ::

"Sodobni turbo motorji grejo bolje kot atmosferski z istimi konji. "

To pa zato, ker imajo širše in boj enakomerno območje navora.

Pri motorjih s turbinami je potrebno malo bolj paziti pri hladnem motorju (ni ga dobro gnati v visoke vrtljaje, ne optimalno mazanje) in zaustavitev vročega motorja, ki ga prej vozimo na visokih obratih (turbina vroča, olje se zažge na drsne površine).
Res pa je, da so nove zadeve manj občutljive na to, boljši materiali in sintetična olja.

hojnikb ::

RedDrake je izjavil:

Astra 1.4 100KM ni turbo motor. Je navaden, tak kot v Cliu in je za Astro presvoh.
Mazda pri svojih bencinarjih uporablja zelo visoko kompresijo, rezultat je precej veliko navora za dano kubaturo. Dejansko je 1.5 100KM elektronsko omejen na to moc. Realna moc bi bila nekje okoli 115 KM.
Rezultat je poskocna masina z uradno "malo" konji.

Pri Skodi je 1.0 z 110 KM vrh glave dovolj, jasno lahko pa tudi 1.4 vzames.

mazdin 1.5 obstaja tudi v 130HP izvedbi (mx-5)
#brezpodpisa

damjan1980 ::

kixs je izjavil:

Sicer vidim, da Renaulta noces vec... vendar vseeno poglej novega Megana. Slisim samo dobre reci... in to od ljudi, ki niso ravno navdusenci nad Francozi (khm... VW). Za 16K bi moral dobiti precej dobro opremljenega in pod dobrimi nakupnimi pogoji.


Kdor samo pomisli na nakup novega megana, bi moral imeti razvit neki sočut do ostalih ljudi. Ker mi smo na koncu potem tisti, ki moramo to grdobijo z serijsko božično osvetlitvijo na cesti gledat.
Kar pa se tiče Rapida in TSI motorja, če si zdaj navajen na tega cliota, ti bo že najbolj švohen TSI vrh glave dovolj. VW ima za TSI motorje sicer napisane nizke konje, ampak ti konjički so precej živahni. Pri konkurenci pogosto ni tako.

s1m0n ::

Kolega ima Rapida (spaceback,ambition) z 1.2 TSI stvarca bolj "potegne" na križiščih kot naš 1.8.
Moti ga le odsev armature na vetrobranskem, širok A stebriček (v krožiščih zelo moteče) ter malo preveč plastike ostali pripomb do zdaj ni imel. V 1 letu od kar ga ima je bil 1x na servisu (okvarjen motorček za brisalce spredaj).

Je pa dal nekje 14k z avtomatsko klimo, 6,5" na dotik infotainment...

Meni je malo trd v primerjav z Golfom a cenovno kar opremljen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

kixs ::

damjan1980 je izjavil:

kixs je izjavil:

Sicer vidim, da Renaulta noces vec... vendar vseeno poglej novega Megana. Slisim samo dobre reci... in to od ljudi, ki niso ravno navdusenci nad Francozi (khm... VW). Za 16K bi moral dobiti precej dobro opremljenega in pod dobrimi nakupnimi pogoji.


Kdor samo pomisli na nakup novega megana, bi moral imeti razvit neki sočut do ostalih ljudi. Ker mi smo na koncu potem tisti, ki moramo to grdobijo z serijsko božično osvetlitvijo na cesti gledat.


Ves, da se o okusih ne razpravlja. Mene ne moti. Me pa moti kaksen drugi avto...

Curly ::

Po tej logiki bi bilo potrebno uvesti zakonsko prepoved prodaje Citroen Kaktusa.

Bellzmet ::

Kolk ste eni pametni glede turbo bencinarjev. Pa ste jih videl samo v specifikacijah.

No iz izkušenj lahko povem, da je sodoben 1.2 turbo bencinar neprimerno boljši od 10 let starega 1.6 navadnega bencinarja.

D3m ::

20 let starega. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|

tomaz- ::

Se bom oglasil bolj v "zanimivost" : ravno danes sem govoril s kolegom, ki ima p308 karavan 1.2 puretech 130KM.. Je trgovski potnik pri dokaj znani večji firmi , kupil nov avto, pred kratkim "obrnil" 300000km .. Motor dela, je pa redno servisiran na pooblaščencu.. Tip pravi, da je motor(ček) prav kul.. Ima pa tak motor, ker je avto služben.. ČE bi on sam kupoval , bi imel dizla, tako pa mu firma plačuje stroške.. Nisem ga pa spraševal o porabi.. O samem motorju nima pripomb - je kar presenečen.. Fak, nisem pričakoval, da tile mlinčki očitno znajo tud malce višjo kilometrino skup spacat :-)

Sva pa padla v debato ravno zaradi dejstva, ker zdaj kupujejo nov avto, pa gledajo enak "pralni stroj" ..

Bellzmet ::

D3m je izjavil:

20 let starega. :)


Nope. 10 let;) Res se 1.2 veliko boljše pelje.

D3m ::

Se strinjam. Samo pravim naš je pa 20 let star 1.6 NA bencinar.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Bellzmet ::

Aja:)

Turbo bencinarji so npr. zakon zato, ker imaš že pri nizkih vrtljajih na voljo ves navor.

Evo primerjava, novejši turbo in 10 let star navaden.
https://www.ultimatespecs.com/car-specs...
https://www.ultimatespecs.com/car-specs...

Astro je treba stiskat do 4000 vrtljajev da začne vlečt:) To se ful pozna pri vožnji. Pa 6. prestava je tudi dodaten plus.

Konjev imata pa praktično isto pa je 1.2 vs 1.6.

Bellzmet ::

Pa še to je treba omenit, da so realne razlike pri vožnji še dejansko večje, kot bi lahko sklepal iz samih specifikacij.

karafeka ::

RedDrake je izjavil:


Mazda pri svojih bencinarjih uporablja zelo visoko kompresijo, rezultat je precej veliko navora za dano kubaturo. Dejansko je 1.5 100KM elektronsko omejen na to moc. Realna moc bi bila nekje okoli 115 KM.
Rezultat je poskocna masina z uradno "malo" konji.


Se jo da čipat? Ima kdo izkušnje iz prve roke?

GrimReaper ::

7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
1
2
3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Skoda octavia 1.0 tsi (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7120633 (6032) jest10
»

Kateri majhen avtomobil kupiti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17824500 (19435) Raindancer

1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
624113655 (92970) gddr85
»

Nakup novega avta do 13k (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12123997 (18793) Assassub
»

Nov avto za 15000€ (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21465164 (48930) kljhjkhkjh

Več podobnih tem