Forum » Na cesti » Nasvet pri menjavi / nakupu avtomobila
Nasvet pri menjavi / nakupu avtomobila
damjan1980 ::
Kolk ste eni pametni glede turbo bencinarjev. Pa ste jih videl samo v specifikacijah.
No iz izkušenj lahko povem, da je sodoben 1.2 turbo bencinar neprimerno boljši od 10 let starega 1.6 navadnega bencinarja.
Razni fikusi in podobni možganski maloposestniki se repenčijo tukaj čez turbo bencinarje ker....saj ne vedo zakaj :) Klatijo neumnost na neumnost, sami pa ga še vozili niso.
Jaz odkar sem prvič čisto po naključju kupil turbo bencinarja, traktorja ne povoham več. Dela tako tiho, da ga v prostem teku sploh ne slišiš. Je nenormalno poskočen za te konje, moč je takoj na voljo in lepo razporejena.
Aja, pa še fama o visoki porabi pri priganjanju: je le bajka. Gonim ga neusmiljeno, ker se mi fino zdi da je tako poskočen, zato ga ne šparam. Kombinirana poraba 6.5. Ko ga žena dobi v roke je obvezno vsaj 1L manj.
Sem v preteklosti imel kar nekaj NA bencinarjev in to s sodobnim turbo sploh ne moreš primerjat, ker se ti vsak NA pod 2.0 zdi nepremičnima proti turbo.
fikus_ ::
Ja Damjan, vsak hvali svojega konja, čas bo pa pokazal, kako je s tem. Lahko da se motim.
Sem že pisal, da sem se pogovarjal z nekaj lastniki teh mlinčkov in eni hvalijo, drugo so razočarani. Stvar pričakovanj voznika pač.
Glede porabe je tako, da 1,5 t pleha spraviti iz A v B porabiš praktično enako goriva pri mlinčku ali pa pri 2+ l motorju.
Problem pri teh malih motorjih z veliko močjo je tudi, da proizvajajo precej več svinjarije, kot klasični bencinarji. To dobro odpravljajo katalizatorji, razen saj, ki pa se ne merijo!
Sem že pisal, da sem se pogovarjal z nekaj lastniki teh mlinčkov in eni hvalijo, drugo so razočarani. Stvar pričakovanj voznika pač.
Glede porabe je tako, da 1,5 t pleha spraviti iz A v B porabiš praktično enako goriva pri mlinčku ali pa pri 2+ l motorju.
Problem pri teh malih motorjih z veliko močjo je tudi, da proizvajajo precej več svinjarije, kot klasični bencinarji. To dobro odpravljajo katalizatorji, razen saj, ki pa se ne merijo!
Formula 1 ::
damjan1980 je izjavil:
Sicer vidim, da Renaulta noces vec... vendar vseeno poglej novega Megana. Slisim samo dobre reci... in to od ljudi, ki niso ravno navdusenci nad Francozi (khm... VW). Za 16K bi moral dobiti precej dobro opremljenega in pod dobrimi nakupnimi pogoji.
Kdor samo pomisli na nakup novega megana, bi moral imeti razvit neki sočut do ostalih ljudi. Ker mi smo na koncu potem tisti, ki moramo to grdobijo z serijsko božično osvetlitvijo na cesti gledat.
Kar pa se tiče Rapida in TSI motorja, če si zdaj navajen na tega cliota, ti bo že najbolj švohen TSI vrh glave dovolj. VW ima za TSI motorje sicer napisane nizke konje, ampak ti konjički so precej živahni. Pri konkurenci pogosto ni tako.
Aja una cheap raztegnjena stara Fabia z zanič motorjem je pa vrhunec avtomobilizma ali kaj?
Jaz zase ne bi gledal nič drugega kot Clia 1.2 tce 120, daleč najbolje gre za svojo ceno, ampak ok, nočeš. Jaz Astre 1.4T ne bi ,preveč porblemov slišim in to ne majhnih. Mazde ne morem, ne zunaj, še manj notri. Peugeot 308 mogoče?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Formula 1 ()
gojira ::
damjan1980 je izjavil:
Sicer vidim, da Renaulta noces vec... vendar vseeno poglej novega Megana. Slisim samo dobre reci... in to od ljudi, ki niso ravno navdusenci nad Francozi (khm... VW). Za 16K bi moral dobiti precej dobro opremljenega in pod dobrimi nakupnimi pogoji.
Kdor samo pomisli na nakup novega megana, bi moral imeti razvit neki sočut do ostalih ljudi. Ker mi smo na koncu potem tisti, ki moramo to grdobijo z serijsko božično osvetlitvijo na cesti gledat.
Kar pa se tiče Rapida in TSI motorja, če si zdaj navajen na tega cliota, ti bo že najbolj švohen TSI vrh glave dovolj. VW ima za TSI motorje sicer napisane nizke konje, ampak ti konjički so precej živahni. Pri konkurenci pogosto ni tako.
Aja una cheap raztegnjena stara Fabia z zanič motorjem je pa vrhunec avtomobilizma ali kaj?
Jaz zase ne bi gledal nič drugega kot Clia 1.2 tce 120, daleč najbolje gre za svojo ceno, ampak ok, nočeš. Jaz Astre 1.4T ne bi ,preveč porblemov slišim in to ne majhnih. Mazde ne morem, ne zunaj, še manj notri. Peugeot 308 mogoče?
In kakšni so ti problemi pri Astri?
Formula 1 ::
Avto cuka, precej primerov menda že da je bil počen bat, menjajo potem cel motor. En primer je tudi v SLO, vsaj eden. Poleg enega kupa šlamparij, Opel Forum Slovenija pa veselo brat če vaju res zanima.
GrimReaper ::
Takole zgleda problem z izgubo moči:
Sam tega motorja ne bi kupoval preden pride naslednja generacija Astre. Sploh pa ne vem kaj je tako narobe z 1.6 CDTi 136, mislim da tudi če se voziš na kratke razdalje, da bo zdržal več kot ta TSI wannabe.
Pije pa vsaj 1,5x manj, sem vozil oba, pri bencinarju je 6l pravljica za lahko noč, po BC-ju imaš takoj 8l, to je realnih 9l, oz. tam na 8l se še da prit z nežno nogo. 7l je že oviranje prometa in spet ne vem zakaj v takem primeru ne bi kupil dizla in se vozil z vsemi 136 konji kot pa samo dvajsetimi pri bencinarju, kot vozi dandanes 95% ljudi.
Sam tega motorja ne bi kupoval preden pride naslednja generacija Astre. Sploh pa ne vem kaj je tako narobe z 1.6 CDTi 136, mislim da tudi če se voziš na kratke razdalje, da bo zdržal več kot ta TSI wannabe.
Pije pa vsaj 1,5x manj, sem vozil oba, pri bencinarju je 6l pravljica za lahko noč, po BC-ju imaš takoj 8l, to je realnih 9l, oz. tam na 8l se še da prit z nežno nogo. 7l je že oviranje prometa in spet ne vem zakaj v takem primeru ne bi kupil dizla in se vozil z vsemi 136 konji kot pa samo dvajsetimi pri bencinarju, kot vozi dandanes 95% ljudi.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
Formula 1 ::
krepki ::
Tudi seat leon 1,4 125KM ni slab za razliko od cliota,wv golfa ima 4 valje fajn potegne poraba nizka pod 20K dobiš model FR z ogromno opreme.
Formula 1 ::
Za razliko od Golfa 1.4 tsi ane? Ker sploh ni isti motor. Je pa res cenejši kot Golf ja.
krepki ::
O 1.4 tsi golfu sploh nisem razmišljal,ker ga z vso to opremo,ki jo dobiš pri seat leonu za 19K,ne moreš kupit pod 22K.
gojira ::
Zdravo,
V minulem času sem uspel testirat i30, Astro in Mazdo 3. Mazdo sem testiral z 1.5 100km in 2.0 125km motorjem. Za test 2.0 mašine sem se odločil zgolj, ker sem prišel razočaran s testne vožnje 1.5.
1.5 atmosferski motor je premalo za tak avto. Avto se sploh ne odziva. Meni se je peljal slabše kot 11 let star clio :D za 2.0 pa lahko rečem, da je bilo super.
Od teh treh mi je Mazda še najbolj všeč ampak 2.0 motor ima posledice dražjega zavarovanja in registracije, kar pa me trenutno malo odbija od nakupa.
Glede Astre (1.4 turbo 125km) in i30... sta mi pa oba tam tam in tudi cenovno sta si zelo podobna. Motorja pa pri obeh bistveno bolj odzivna. Za moje pojma včasih še celo preveč :D oz. je bil kar preskok v primerjavi z mazdo 3.
V minulem času sem uspel testirat i30, Astro in Mazdo 3. Mazdo sem testiral z 1.5 100km in 2.0 125km motorjem. Za test 2.0 mašine sem se odločil zgolj, ker sem prišel razočaran s testne vožnje 1.5.
1.5 atmosferski motor je premalo za tak avto. Avto se sploh ne odziva. Meni se je peljal slabše kot 11 let star clio :D za 2.0 pa lahko rečem, da je bilo super.
Od teh treh mi je Mazda še najbolj všeč ampak 2.0 motor ima posledice dražjega zavarovanja in registracije, kar pa me trenutno malo odbija od nakupa.
Glede Astre (1.4 turbo 125km) in i30... sta mi pa oba tam tam in tudi cenovno sta si zelo podobna. Motorja pa pri obeh bistveno bolj odzivna. Za moje pojma včasih še celo preveč :D oz. je bil kar preskok v primerjavi z mazdo 3.
Mavrik ::
Od teh treh mi je Mazda še najbolj všeč ampak 2.0 motor ima posledice dražjega zavarovanja in registracije, kar pa me trenutno malo odbija od nakupa.
Em, zavarovanje in registracija se računata po konjskih močeh/KW (ki jih ima tale manj kot Astra) ne pa po prostornini.
Se pa strinjam da je G100 grozno beden motor za tak avto :)
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
karafeka ::
A so razredi za moč še vedno 20kw narazen?
BTW: Proizvodnjo za Asto K 1.4 so začasno ustavili zaradi problematičnega menjalnika (pa po komentarjih, je bilo še dosti drugih problemov, ljudje po forumih že namigujejo, da je to drugi tsi ;)).
BTW: Proizvodnjo za Asto K 1.4 so začasno ustavili zaradi problematičnega menjalnika (pa po komentarjih, je bilo še dosti drugih problemov, ljudje po forumih že namigujejo, da je to drugi tsi ;)).
GrimReaper ::
Škoda, ker imajo ti motorji ravno pravo razmerje med močjo in porabo, recimo s svojim 1.6T 200 sem naredil samo 412km (v tank gre 40l, če ne čakaš ravno do lučke), pa nisem šel nikol čez 3000rpm pa nikol s plinom do podna.
1.4T lahko pomoje žgeš do amena, pa boš naredil še kak km več.
1.4T lahko pomoje žgeš do amena, pa boš naredil še kak km več.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
IL_DIAVOLO ::
15 000 evrov? To se pa ze dobi kar hud rabljen nemec, tudi avtomatik ce je treba. Odvisno kaj hoces, starega nemca ali novega francoza. Jaz recimo raje kupim 10 let starega nemca, kot pa novega renaulta.
Mavrik ::
Zavarovanje se računa glede na moč, registracija pa glede na prostornino.
Pa res, 50eur razlike je na leto.
The truth is rarely pure and never simple.
zbenko ::
Torej v familiji imajo namen kupiti Cliota karavana (grandtour), letnik 2013, odločitev je načeloma končna. Izbira motorja je zadeva, pri kateri še ni končne odločitve. Tukaj bi prosil za vašo pomoč.
Na voljo sta bencinarja TCe 0.9 90KM in 1.2 16V 74KM ali dizel dCi 1.5 75KM. Relacije bojo več ali manj mestne in izvenmestne. Redko avtocesta (1-2x mesečno). Večina poti bo opravljena na omejitvah 70-90, z maksimalno 20-40km v eno smer (z redkimi izjemami). Letno bo prevoženih okrog 15k-20k kilometrov. Vozila ga bo nezahtevna ženska voznica.
Vaši predlogi, razlike v motorjih, vse kar bi lahko vplivalo...
Hvala.
Na voljo sta bencinarja TCe 0.9 90KM in 1.2 16V 74KM ali dizel dCi 1.5 75KM. Relacije bojo več ali manj mestne in izvenmestne. Redko avtocesta (1-2x mesečno). Večina poti bo opravljena na omejitvah 70-90, z maksimalno 20-40km v eno smer (z redkimi izjemami). Letno bo prevoženih okrog 15k-20k kilometrov. Vozila ga bo nezahtevna ženska voznica.
Vaši predlogi, razlike v motorjih, vse kar bi lahko vplivalo...
Hvala.
smacker ::
TCe 0.9 90KM -> nova tehnologija, turbo, več navora, bolj poskočen avto. 3 cilindri in manj preizkušen motor. Poraba precej varira glede na način vožnje.
1.2 16V 74KM -> preizkušen motor, ki je na sceni že desetletja (vmes seveda ustrezno posodobljen). Manjko navora se pozna pri nabasanem avtu v hribih, potrebno izklapljat klimo. Za po ravnini ni nek problem. Poraba je v osnovi malenskot višja kot pri TCe, ampak pri priganjanju popije manj (tudi manj da od sebe).
dCi 1.5 75KM -> dizel in vsi z njim povezani plusi/minusi (nižja poraba, več navora a bolj glasen motor, občutljiv na nizke temperature, rabi dalj časa da se segreje).
Glede na to da se kupuje rabljen avto, je 1.2 16V najmanj občutljiv na morebitno grdo vožnjo prejšnjega voznika pa tud najcenejši od trojice. Žal tud najmanj poskočen.
Še en nasvet: postavi si manj stroge pogoje in kupi avto od 1. lastnika, ki je dobro skrbel zanj in pozna celotno zgodovino
1.2 16V 74KM -> preizkušen motor, ki je na sceni že desetletja (vmes seveda ustrezno posodobljen). Manjko navora se pozna pri nabasanem avtu v hribih, potrebno izklapljat klimo. Za po ravnini ni nek problem. Poraba je v osnovi malenskot višja kot pri TCe, ampak pri priganjanju popije manj (tudi manj da od sebe).
dCi 1.5 75KM -> dizel in vsi z njim povezani plusi/minusi (nižja poraba, več navora a bolj glasen motor, občutljiv na nizke temperature, rabi dalj časa da se segreje).
Glede na to da se kupuje rabljen avto, je 1.2 16V najmanj občutljiv na morebitno grdo vožnjo prejšnjega voznika pa tud najcenejši od trojice. Žal tud najmanj poskočen.
Še en nasvet: postavi si manj stroge pogoje in kupi avto od 1. lastnika, ki je dobro skrbel zanj in pozna celotno zgodovino
Gambino ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
15 000 evrov? To se pa ze dobi kar hud rabljen nemec, tudi avtomatik ce je treba. Odvisno kaj hoces, starega nemca ali novega francoza. Jaz recimo raje kupim 10 let starega nemca, kot pa novega renaulta.
Haha smešno. Nikoli ne bi kupil 10 let starega nemca, kjer lahko računaš, da bo dal za popravila še zelo veliko. Neumnost. Seveda imajo nekateri fetiš na 10 let stara jajčka in mislijo, da imajo ne vem kaj, a v realnosti imajo zjahana jajca za na odpad, ki kadijo in zastrupljajo okolje.
IL_DIAVOLO ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
15 000 evrov? To se pa ze dobi kar hud rabljen nemec, tudi avtomatik ce je treba. Odvisno kaj hoces, starega nemca ali novega francoza. Jaz recimo raje kupim 10 let starega nemca, kot pa novega renaulta.
Haha smešno. Nikoli ne bi kupil 10 let starega nemca, kjer lahko računaš, da bo dal za popravila še zelo veliko. Neumnost. Seveda imajo nekateri fetiš na 10 let stara jajčka in mislijo, da imajo ne vem kaj, a v realnosti imajo zjahana jajca za na odpad, ki kadijo in zastrupljajo okolje.
Tvoja odlocitev
bambam20 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
15 000 evrov? To se pa ze dobi kar hud rabljen nemec, tudi avtomatik ce je treba. Odvisno kaj hoces, starega nemca ali novega francoza. Jaz recimo raje kupim 10 let starega nemca, kot pa novega renaulta.
Haha smešno. Nikoli ne bi kupil 10 let starega nemca, kjer lahko računaš, da bo dal za popravila še zelo veliko. Neumnost. Seveda imajo nekateri fetiš na 10 let stara jajčka in mislijo, da imajo ne vem kaj, a v realnosti imajo zjahana jajca za na odpad, ki kadijo in zastrupljajo okolje.
Joj kakšno posploševanje. Ja, dal boš za popravila, ker imajo ponavadi 10 let stari nemci nekje 260.000- 300.000 km ali več.
lp.
fr4nc ::
V kratkem bi rad menjal avto...
Budget: 4500€
Letno okoli 32.000km tako, da nekako dizl, večinoma km bo na avtocesti (nekje 80%).
Zahteve:
- ABS, Airbag, servo volan, centralno zaklepanje, klima, el. pomik stekel, ročni menjalnik, statično zanesljiv motor (se zavedam, da je "sreča" pri nakupu rabljenega avta pomembna, a nekako zaupam statistiki)
Oblika ni pomembna, kakšna priporočila?
Budget: 4500€
Letno okoli 32.000km tako, da nekako dizl, večinoma km bo na avtocesti (nekje 80%).
Zahteve:
- ABS, Airbag, servo volan, centralno zaklepanje, klima, el. pomik stekel, ročni menjalnik, statično zanesljiv motor (se zavedam, da je "sreča" pri nakupu rabljenega avta pomembna, a nekako zaupam statistiki)
Oblika ni pomembna, kakšna priporočila?
"Rad pomagam, če je le možno" by Fr4nc; blog(2): http://cpuwars.wordpress.com/
"I just love to share the truth!!" by Fr4nc; http://intelvsamd.wordpress.com/
"I just love to share the truth!!" by Fr4nc; http://intelvsamd.wordpress.com/
Heavy ::
Mogoče bo kontroverzno, toda... bi svetoval kakšen avto razreda Golf, Octavia, Leon z SDI motorjem. Te še dobiš za normalne denarje in z malo km. Ni najbolj poskočen avto, ampak za vozit 120 - 140 po avtocesti je ok. Poraba pod 5L, poceni vzdrževanje in deli.
Drugo se giblje vse v rangu 250k+ km z zasoljeno ceno.
Alternativa je bencinar za 3500€ + predelava na plin (dodatnega jurja).
Drugo se giblje vse v rangu 250k+ km z zasoljeno ceno.
Alternativa je bencinar za 3500€ + predelava na plin (dodatnega jurja).
#TeamFelix
koyotee ::
Za tak denar dobiš poceni alfo 159 jtd, ampak vzdrževanje ni več tok poceni pol :)
http://m.avto.net/ad.asp?id=12344817
http://m.avto.net/ad.asp?id=12344817
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: koyotee ()
zila90 ::
Mene pa zanima ali kdo ima kakšne izkušnje z 1.2 TSI motorjem (63 kW/86 KS), saj kupujem nov avtomobil (verjetno Škoda Ocatvia) in me zanima kako se obnese ta motor? Letno delam nekje do 10.000 km, tako da se mi kakšen večji motor skoraj ne splača. Hvala za odg.
damjan1980 ::
Sem imel ta motor v Golfu in je odličen. Za deklariranih 86KM je izredno poskočen. Poraba je bila kombinirana 6.5l, s tem da ga nikoli nisem šparal. Ima zelo miren tek in tiho delovanje, zaradi turbine vleče lepo že pri nizkih obratih. Težave ima edino če je avto polno naložen, takrat se pozna da nima ravno dosti konjičkov. Servisi so tudi bili vedno poceni
springfield ::
Jaz bi ti svetoval 1.2 TSI s 105/110/115KM (odvisno od leta izdelave). 86KM je (pre)malo za Octavio.
aiko ::
springfield je izjavil:
Jaz bi ti svetoval 1.2 TSI s 105/110/115KM (odvisno od leta izdelave). 86KM je (pre)malo za Octavio.
se strinjam + definitivno se izogibaj letnikov z verigo. Sami problemi.
bambam20 ::
damjan1980 je izjavil:
Sem imel ta motor v Golfu in je odličen. Za deklariranih 86KM je izredno poskočen. Poraba je bila kombinirana 6.5l, s tem da ga nikoli nisem šparal. Ima zelo miren tek in tiho delovanje, zaradi turbine vleče lepo že pri nizkih obratih. Težave ima edino če je avto polno naložen, takrat se pozna da nima ravno dosti konjičkov. Servisi so tudi bili vedno poceni
Poskočen? Če je zaupat spletnim podaktom ima ta 1.2 TSI 85 konjski pospešek zelo slab do 100 km/h. 12 sekund. Katastrofa. Poraba pa ogromna za avto, ki do sebe ne da nič.
koyotee ::
damjan1980 je izjavil:
Sem imel ta motor v Golfu in je odličen. Za deklariranih 86KM je izredno poskočen. Poraba je bila kombinirana 6.5l, s tem da ga nikoli nisem šparal. Ima zelo miren tek in tiho delovanje, zaradi turbine vleče lepo že pri nizkih obratih. Težave ima edino če je avto polno naložen, takrat se pozna da nima ravno dosti konjičkov. Servisi so tudi bili vedno poceni
Poskočen? Če je zaupat spletnim podaktom ima ta 1.2 TSI 85 konjski pospešek zelo slab do 100 km/h. 12 sekund. Katastrofa. Poraba pa ogromna za avto, ki do sebe ne da nič.
Prej je mel puntota 55km, ne mu zamert :D
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
hojnikb ::
ima pa vec lowend navora kot vecji atmosferki motorji, kar daje obcutek pospeska.
#brezpodpisa
NikolormousB ::
damjan1980 je izjavil:
Sem imel ta motor v Golfu in je odličen. Za deklariranih 86KM je izredno poskočen. Poraba je bila kombinirana 6.5l, s tem da ga nikoli nisem šparal. Ima zelo miren tek in tiho delovanje, zaradi turbine vleče lepo že pri nizkih obratih. Težave ima edino če je avto polno naložen, takrat se pozna da nima ravno dosti konjičkov. Servisi so tudi bili vedno poceni
Poskočen? Če je zaupat spletnim podaktom ima ta 1.2 TSI 85 konjski pospešek zelo slab do 100 km/h. 12 sekund. Katastrofa. Poraba pa ogromna za avto, ki do sebe ne da nič.
0 - 100kmh je precej nerelevanten podatek za vsakodnevno vožnjo. Povprečna poraba glede na spritmonitor je 6,33. Solidno za avto te velikosti. Vozne lastnosti so boljše kot pri prejšnjem modelu 1.6 MPI (102 konjev), predvsem je na voljo več navora pri bistveno nižjih obratih.
GrimReaper ::
0-100 res ne, še najbolj uporaben podatek je 80-120km/h v 4. prestavi. Oz. 60-100 v 4., ta je ponavadi samo kakšno desetinko drugačen od 80-120.
Ampak če se primerja samo turbo motorje ali samo atmosferske, bosta 0-100 in 80-120 sorazmerno povezana, tako da 0-100 je kar se mene tiče povsem ok standarden podatek o performansah avta.
Vsekakor je pa najbolj pomembno, da si sam zadovoljen s poskočnostjo avta, sekunde nimajo nobene veze. Turbo vsekakor mora bit za nek sunek, potem moraš samo še ugotovit ali ti je dovolj 100, 150 ali 200KM.
Ampak 85KM, bodimo no resni, to ne gre nikamor. Sicer sem v življenju od približno take moči vozil samo 1.6 TDI 90, ampak to je bilo res nič od nič od motorja.
Zdaj da se ne boste spraševali kdaj je avto dovolj močan, sam imam Astro 1.6T 200KM 300Nm in je zame že dovolj za normalno vožnjo.
Večinoma vozim tako da pospešujem od 2000 do nekje 3000rpm in je navora v tem območju dovolj za lepo vožnjo.
Še najbolj sem bil razočaran nad pospeškom v 4. 80-120km/h, dejansko se zdi kot da avto ne gre nikamor. Tolk da sem moral celo poštopat če vse štima, ampak ima normalnih 5s (za primer ima 1.6 105KM okol 12s). Ampak do več kot 105km/h itak redko pospešim, s 60-90km/h, to je 2000-3000rpm, sem pa zadovoljen.
60-90 sem rekel zato, ker 50-60 gre pač mal počasneje, ampak to itak lahko narediš kak meter pred tablo za konec naselja, tako da ni tolk moteče. Vsekakor ni treba dajat v 3.
Prav tako v klanec ni treba dajat v 2. (vsaj sam še nisem šel v takega), na splošno je vedno lahko ena prestava višje kot sem jo imel pri Cliu 185KM 190Nm.
Seveda je pri vsem tem važna tudi poraba, 9l je dovolj za tako vožnjo. Odkar sem začel izkoriščati 4000rpm med kakim prehitevanjem, poraba ni skočila niti za deci, tako da je v vsakem primeru okol 9l.
Če mene vprašaš je to idealno razmerje med močjo in porabo pri bencinarju, 8,8l sem imel čez 4 leta povprečje pri navadnem 1.6 16V 105 (resda žgan na polno, ker je bil zame daleč prešvoh, drugače bi šlo z ene 7,5l), tako da bolje kot 200KM/9l pomoje ne gre.
Mogoče bi bilo za probati še novo Hondo 1.5T 182KM 250Nm, ta naj bi imela po Spritmonitor kak liter manj, ampak ima tud tolk moči in navora manj, da je razmerje med porabo v bistvu podobno.
Ampak če se primerja samo turbo motorje ali samo atmosferske, bosta 0-100 in 80-120 sorazmerno povezana, tako da 0-100 je kar se mene tiče povsem ok standarden podatek o performansah avta.
Vsekakor je pa najbolj pomembno, da si sam zadovoljen s poskočnostjo avta, sekunde nimajo nobene veze. Turbo vsekakor mora bit za nek sunek, potem moraš samo še ugotovit ali ti je dovolj 100, 150 ali 200KM.
Ampak 85KM, bodimo no resni, to ne gre nikamor. Sicer sem v življenju od približno take moči vozil samo 1.6 TDI 90, ampak to je bilo res nič od nič od motorja.
Zdaj da se ne boste spraševali kdaj je avto dovolj močan, sam imam Astro 1.6T 200KM 300Nm in je zame že dovolj za normalno vožnjo.
Večinoma vozim tako da pospešujem od 2000 do nekje 3000rpm in je navora v tem območju dovolj za lepo vožnjo.
Še najbolj sem bil razočaran nad pospeškom v 4. 80-120km/h, dejansko se zdi kot da avto ne gre nikamor. Tolk da sem moral celo poštopat če vse štima, ampak ima normalnih 5s (za primer ima 1.6 105KM okol 12s). Ampak do več kot 105km/h itak redko pospešim, s 60-90km/h, to je 2000-3000rpm, sem pa zadovoljen.
60-90 sem rekel zato, ker 50-60 gre pač mal počasneje, ampak to itak lahko narediš kak meter pred tablo za konec naselja, tako da ni tolk moteče. Vsekakor ni treba dajat v 3.
Prav tako v klanec ni treba dajat v 2. (vsaj sam še nisem šel v takega), na splošno je vedno lahko ena prestava višje kot sem jo imel pri Cliu 185KM 190Nm.
Seveda je pri vsem tem važna tudi poraba, 9l je dovolj za tako vožnjo. Odkar sem začel izkoriščati 4000rpm med kakim prehitevanjem, poraba ni skočila niti za deci, tako da je v vsakem primeru okol 9l.
Če mene vprašaš je to idealno razmerje med močjo in porabo pri bencinarju, 8,8l sem imel čez 4 leta povprečje pri navadnem 1.6 16V 105 (resda žgan na polno, ker je bil zame daleč prešvoh, drugače bi šlo z ene 7,5l), tako da bolje kot 200KM/9l pomoje ne gre.
Mogoče bi bilo za probati še novo Hondo 1.5T 182KM 250Nm, ta naj bi imela po Spritmonitor kak liter manj, ampak ima tud tolk moči in navora manj, da je razmerje med porabo v bistvu podobno.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
NikolormousB ::
Ampak če se primerja samo turbo motorje ali samo atmosferske, bosta 0-100 in 80-120 sorazmerno povezana
Ne. Pri 0-100 zelo veliko vlogo igra teža avtomobila, pogon, menjalnik (sploh, če je avtomatik) in nenazadnje prestavna razmerja.
damjan1980 ::
V glavnem, za forumske dirkače 1.2 tsi 86 km definitivno ni, za vse ostale pa povsem zadosten motor za vsakodnevne potrebe.
springfield ::
damjan1980 je izjavil:
V glavnem, za forumske dirkače 1.2 tsi 86 km definitivno ni, za vse ostale pa povsem zadosten motor za vsakodnevne potrebe.
Dejansko nihce tu ni rekel, da je 86KM dovol, ampak ti si ocitno ze odlocen
NikolormousB ::
Seveda je dovolj. Avto se brez težav pelje 130kmh, kolikor je najvišja omejitev do omejitve na regionalki pa tudi pospeši v zadovoljivem času. Poleg tega ima ugodno krivuljo navora, ki kljub nizkemu max. navoru omogoča relativno udobno vožnjo.
Utk ::
110 konjska varianta stane en drobiž več, zakaj sploh debatirat, če je 86 dovolj? 86 obstaja samo zato, da je v ceniku osnovni model par sto evrov cenejši. Verjetno nihče ni pričakoval, da bo kdo to dejansko kupil.
NikolormousB ::
Najcenejša 86 konjska stane 14500€, najcenejša 110 konjska (1.0 tsi) stane 17400. 110 konsjki porabi malo več (po spritmonitor več kot 0.5 litra več), zavarovanje je za 86 konjskega kakšnih 100€ na leto cenejše.
Mogoče za koga razlika v ceni ni zanemarljiva. Pa tudi, če vzameš 110 konjsko, se pojavi vprašanje, zakaj ne 150 konjske, ki je spet samo drobiž dražja.
Mogoče za koga razlika v ceni ni zanemarljiva. Pa tudi, če vzameš 110 konjsko, se pojavi vprašanje, zakaj ne 150 konjske, ki je spet samo drobiž dražja.
Utk ::
Pri isti opremi je razlike 900 evrov, 1,0 pa itak porabi manj kot 1,2 (86KM). 100 evrov pri zavarovanju? Jaz za 140 konjev plačam 160 evrov zavarovanja, kako bi med tema dvema blo 100 evrov razlike?
NikolormousB ::
Pri isti opremi ja, ampak 86 konjsko dobiš s slabšim paketom opreme precej ceneje.
Spritmonitor kaže, da 86 konjska verzija porabi manj.
Zavaroanje: https://www.amzs.si/storitve/pregledi-i...
To je samo osnovno zavarovanje, kjer brez bonusa že prideš na razliko, ki ni zanemarljiva. Pri kasku je razlika še večja zaradi višje nabavne vrednosti.
Spritmonitor kaže, da 86 konjska verzija porabi manj.
Zavaroanje: https://www.amzs.si/storitve/pregledi-i...
To je samo osnovno zavarovanje, kjer brez bonusa že prideš na razliko, ki ni zanemarljiva. Pri kasku je razlika še večja zaradi višje nabavne vrednosti.
Utk ::
Če ti je vseeno za motor in opremo, in hočeš samo čim ceneje, si jo kupi, še bolje če kupiš dacio logan. Kdo ti brani. Ne pa okoli govorit, da je to dovolj.
Resno, link na amzs boš dal za zavarovanje? Namig, če si že tako šparoven, tiste cene ne veljajo.
Po spritmonitorju porabi 0,09 litra več, samo prav je treba filter nastavit. Pa še ta razlika je vprašljiva, ker je vzorec bolj majhen pri 1.2 86 motorju, ker, glej no glej, nihče tega ne kupuje. Če pa že, se najbrž res jajca po cesti.
Resno, link na amzs boš dal za zavarovanje? Namig, če si že tako šparoven, tiste cene ne veljajo.
Po spritmonitorju porabi 0,09 litra več, samo prav je treba filter nastavit. Pa še ta razlika je vprašljiva, ker je vzorec bolj majhen pri 1.2 86 motorju, ker, glej no glej, nihče tega ne kupuje. Če pa že, se najbrž res jajca po cesti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
damjan1980 ::
springfield je izjavil:
damjan1980 je izjavil:
V glavnem, za forumske dirkače 1.2 tsi 86 km definitivno ni, za vse ostale pa povsem zadosten motor za vsakodnevne potrebe.
Dejansko nihce tu ni rekel, da je 86KM dovol, ampak ti si ocitno ze odlocen
Dejansko imaš ti očitno hude probleme z branjem, ker sem zgoraj napisal da sem imel tak motor 3 leta in sem redko čutil da rabim več. Zdaj imam 1.2 tsi 115km in neke blazne razlike ravno ne opazim. Poraba pa je enaka. So pa temu 86km na valjih namerili kar nekaj več, gugl bi več vedel povedat o tem.
Me pa zanima, koliko od vas forumskih teoretikov je ta motor dejansko vozilo, da tu suvereno stresate neke trditve?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Skoda octavia 1.0 tsi (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 21282 (6681) | jest10 |
» | Kateri majhen avtomobil kupiti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25798 (20733) | Raindancer |
⊘ | 1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 116989 (96304) | gddr85 |
» | Nakup novega avta do 13k (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 24604 (19400) | Assassub |
» | Nov avto za 15000€ (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 66196 (49962) | kljhjkhkjh |