Forum » Na cesti » Nova politika BMWja - Mikrotransakcije
Nova politika BMWja - Mikrotransakcije
Kayzon ::
"YOU'LL BE ABLE TO "SUBSCRIBE" TO HEATED SEATS, FOR EXAMPLE"
https://www.theverge.com/2020/7/2/21311...
kaj menite?
https://www.theverge.com/2020/7/2/21311...
kaj menite?
- spremenilo: Kayzon ()
DePalmo ::
Sklepam da se Applu že cedijo sline ... to so njihove največje mokre sanje, da bojo lahko svojim ovcam računali na minuto gretja sedežev, avtopilota ter seveda, prikazovanje družabnih omrežij na glavnem zaslonu (brez plačila samo na sredinjskem, seveda premajhnem).
Me pa je presenetilo da se v to podajajo tudi druga podjetja. Sicer je nekako logično da hočejo iztržiti čimveč, ampak kaj se pa dobi v zameno? Ker:
- ko kupuješ avto, plačaš avto
- doplačaš dodatno opremo
- če crkne, popravilo skoraj 100% plačaš iz svojega žepa
In nato ti bojo te kurbe še računale uporabo? Me res ima da bi pocvikal ven tiste njihove računalnike in vse zvezal oldschool. Oz. bolj pametno in manj stresno, bom pač ostal na starih neumnih kripah, kjer ko bom želel gretje sedeža, volana ali pa celo klimo, ne bom potreboval kreditne kartice.
Me pa je presenetilo da se v to podajajo tudi druga podjetja. Sicer je nekako logično da hočejo iztržiti čimveč, ampak kaj se pa dobi v zameno? Ker:
- ko kupuješ avto, plačaš avto
- doplačaš dodatno opremo
- če crkne, popravilo skoraj 100% plačaš iz svojega žepa
In nato ti bojo te kurbe še računale uporabo? Me res ima da bi pocvikal ven tiste njihove računalnike in vse zvezal oldschool. Oz. bolj pametno in manj stresno, bom pač ostal na starih neumnih kripah, kjer ko bom želel gretje sedeža, volana ali pa celo klimo, ne bom potreboval kreditne kartice.
bucket ::
S tem ciljajo predvsem na kupce, ki si ne kupijo premium paketa opreme.
Omenjen je primer ogrevanih sedezev. Me prav zanima, ce bo v nakupni ceni avtomobila vkljucen tudi nakup ogrevanih sedezev v fizicni obliki, le za uporabo bo treba doplacat... Ali pa tretja zavorna luc, mogoce radio, meglenke, avtomatska klima. Kot to radi pocnejo proizvajalci avtomobilov visjega cenovnega razreda je ze vse dodatna oprema.
Ce kupim, hocem da dela in da lahko vklopim, izklopim, unicim ali podarim.
Sem upal da se bodo te narocnine obdrzale samo v digitalnem svetu. Skoda. Se desetletje ali dva pa bomo tukaj... https://www.imdb.com/title/tt1637688/
Ce bos pa med voznjo poslusal ali celo gledal reklame pa bos dobil 5 minut gretja gratis.
Omenjen je primer ogrevanih sedezev. Me prav zanima, ce bo v nakupni ceni avtomobila vkljucen tudi nakup ogrevanih sedezev v fizicni obliki, le za uporabo bo treba doplacat... Ali pa tretja zavorna luc, mogoce radio, meglenke, avtomatska klima. Kot to radi pocnejo proizvajalci avtomobilov visjega cenovnega razreda je ze vse dodatna oprema.
Ce kupim, hocem da dela in da lahko vklopim, izklopim, unicim ali podarim.
Sem upal da se bodo te narocnine obdrzale samo v digitalnem svetu. Skoda. Se desetletje ali dva pa bomo tukaj... https://www.imdb.com/title/tt1637688/
Ce bos pa med voznjo poslusal ali celo gledal reklame pa bos dobil 5 minut gretja gratis.
shadeX ::
Sem upal da se bodo te narocnine obdrzale samo v digitalnem svetu.
Sej se bodo. Digitalno boš vklaplal in izklapljal funkcije na katere bos narocen. Sklepam pa da Bo pa avto imel vse funkcije, delale pa bodo samo tiste na kstere bos narocen.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
HotBurek ::
In pol mene folk drka v glavo, ko predlagam kvalitetnega E90, da je kao "star".
BMW danes je garbage firma.
V kire money-grabbing čase gremo to. Jao...
Evo, primer dobrega avta:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
BMW danes je garbage firma.
V kire money-grabbing čase gremo to. Jao...
Evo, primer dobrega avta:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
val46 ::
Sem upal da se bodo te narocnine obdrzale samo v digitalnem svetu.
Sej se bodo. Digitalno boš vklaplal in izklapljal funkcije na katere bos narocen. Sklepam pa da Bo pa avto imel vse funkcije, delale pa bodo samo tiste na katere bos narocen.
V čemu je pol point? Vse te ostale "funkcije" ki naj bi delale na naročnino, bodo morali proizvajalci vgradit v avto(kar stane), nikjer pa ne piše, da jih bo kupec potem uporabljal. Se pravi, da ti bodo nekaj "podarili", kar ti ne rabiš. V prvem primeru, da ti to res "podarijo" in ti tega ne uporabljaš, je to minus za njih, če pa od tebe zahtevajo, da ob nakupu avtomobila še doplačaš za to opremo, ki je potem ne moreš oz. bolje rečeno nočeš uporabljat, je pa totalna bedarija. Ne bom plačeval za nekaj, kar ne mislim nikdar rabit.
No, po drugi strani smo pa isto mislili, ko so razne firme začele dajat AAA naslove iger recimo na net zastonj, da to ne bo laufalo, pa laufa zaenkrat. Tko da, bog si ga vedi ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: val46 ()
zmaugy ::
Počasi a vztrajno nas korporacije spreminjajo v svoje kuzle. Fevdalizem 2.0
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
Irbis ::
V čemu je pol point? Vse te ostale "funkcije" ki naj bi delale na naročnino, bodo morali proizvajalci vgradit v avto(kar stane), nikjer pa ne piše, da jih bo kupec potem uporabljal. Se pravi, da ti bodo nekaj "podarili", kar ti ne rabiš. V prvem primeru, da ti to res "podarijo" in ti tega ne uporabljaš, je to minus za njih, če pa od tebe zahtevajo, da ob nakupu avtomobila še doplačaš za to opremo, ki je potem ne moreš oz. bolje rečeno nočeš uporabljat, je pa totalna bedarija. Ne bom plačeval za nekaj, kar ne mislim nikdar rabit.
S stališča proizvajalca manj variant vozil poenostavi proizvodnjo in logistiko. Zdaj mora prodajalec imeti na zalogi vozilo z ogrevanjem in vozilo brez, potem pa je dovolj samo eno.
krucymucy ::
Vsekakor ne pozabite kdo je s tem zacel.
Sem ze takrat izrazil pomisleke. Se vedno mi ni vsec.
Sem ze takrat izrazil pomisleke. Se vedno mi ni vsec.
joze67 ::
V čemu je pol point? Vse te ostale "funkcije" ki naj bi delale na naročnino, bodo morali proizvajalci vgradit v avto(kar stane), nikjer pa ne piše, da jih bo kupec potem uporabljal. Se pravi, da ti bodo nekaj "podarili", kar ti ne rabiš. V prvem primeru, da ti to res "podarijo" in ti tega ne uporabljaš, je to minus za njih, če pa od tebe zahtevajo, da ob nakupu avtomobila še doplačaš za to opremo, ki je potem ne moreš oz. bolje rečeno nočeš uporabljat, je pa totalna bedarija. Ne bom plačeval za nekaj, kar ne mislim nikdar rabit.
Cena "dodatne" opreme s proizvodno ceno ni ravno korelirana, tako da proizvajalcev to ne stane ravno toliko, kot morda misliš. Po drugi strani bodo (tako upajo) s tem povečali donos avtomobila in si zagotovili dodaten finančni tok (poleg proizvodnje in servisiranja). Za razliko od servisa boš težko naročil ogrevanje pri neodvisnem ponudniku (kar celotno zadevo naredi še bolj sumljivo, ker gre dejansko samo za nekakšen najem teh funkcij).
krucymucy ::
Je pa pri vsem tem tudi nekaj dobrega.
Potencialne nove trzne nise. Kot tunerji pri ICE avtomobilih, bodo tudi tukaj aktivirali funkcije precej ceneje kot proizvajalec.
Potencialne nove trzne nise. Kot tunerji pri ICE avtomobilih, bodo tudi tukaj aktivirali funkcije precej ceneje kot proizvajalec.
Sparkxl ::
Svet gre s temi naročninami na vse možno v quratz. Jaz sem že pravo alergijo razvil na to, ker mi jo poskušajo uturit na vsakem koraku. Zdaj po novem še v avtu.
In ravno avtomobilska industrija, kateri ne gre ravno bleščeče v zadnjih letih, si sama še naprej koplje jamo.
Vsako leto se mi bolj dozdeva da bom svoj avto vozil do odpada, zaradi vseh blodenj, ki jih sproducirajo.
In ravno avtomobilska industrija, kateri ne gre ravno bleščeče v zadnjih letih, si sama še naprej koplje jamo.
Vsako leto se mi bolj dozdeva da bom svoj avto vozil do odpada, zaradi vseh blodenj, ki jih sproducirajo.
dripac ::
Svet gre s temi naročninami na vse možno v quratz. Jaz sem že pravo alergijo razvil na to, ker mi jo poskušajo uturit na vsakem koraku. Zdaj po novem še v avtu.
In ravno avtomobilska industrija, kateri ne gre ravno bleščeče v zadnjih letih, si sama še naprej koplje jamo.
Vsako leto se mi bolj dozdeva da bom svoj avto vozil do odpada, zaradi vseh blodenj, ki jih sproducirajo.
Razmišljam podobno. Ni mi všeč vse skupaj.
hojnikb ::
In pol mene folk drka v glavo, ko predlagam kvalitetnega E90, da je kao "star".
BMW danes je garbage firma.
V kire money-grabbing čase gremo to. Jao...
Evo, primer dobrega avta:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
E90 je še vedno krš, kakor kol pogledaš. To je danes 15 let star avto z 500k+ na šasiji :)
Sicer pa, bomo še bolj kodiral funkcje v novih avtih, pa nebo mikrotranskakcij :)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
dexterboy ::
Svet gre s temi naročninami na vse možno v quratz. Jaz sem že pravo alergijo razvil na to, ker mi jo poskušajo uturit na vsakem koraku. Zdaj po novem še v avtu. In ravno avtomobilska industrija, kateri ne gre ravno bleščeče v zadnjih letih, si sama še naprej koplje jamo. Vsako leto se mi bolj dozdeva da bom svoj avto vozil do odpada, zaradi vseh blodenj, ki jih sproducirajo.Razmišljam podobno. Ni mi všeč vse skupaj.
+1
Sem pa že nekajkrat razmišljal, koliko je razvito "hekanje" današnjih vozil? Je to zelo ozka tržna niša, kjer se znanje in izkušnje predajajo samo ustno, ali je kje na darkwebu tudi "tutorial" oz. begginer za začetnike...? Glede na plejado fanatikov na teslo in bemflow se mi specializacija v tej smeri sploh ne zdi napačna investicija
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
hojnikb ::
Svet gre s temi naročninami na vse možno v quratz. Jaz sem že pravo alergijo razvil na to, ker mi jo poskušajo uturit na vsakem koraku. Zdaj po novem še v avtu. In ravno avtomobilska industrija, kateri ne gre ravno bleščeče v zadnjih letih, si sama še naprej koplje jamo. Vsako leto se mi bolj dozdeva da bom svoj avto vozil do odpada, zaradi vseh blodenj, ki jih sproducirajo.Razmišljam podobno. Ni mi všeč vse skupaj.
+1
Sem pa že nekajkrat razmišljal, koliko je razvito "hekanje" današnjih vozil? Je to zelo ozka tržna niša, kjer se znanje in izkušnje predajajo samo ustno, ali je kje na darkwebu tudi "tutorial" oz. begginer za začetnike...? Glede na plejado fanatikov na teslo in bemflow se mi specializacija v tej smeri sploh ne zdi napačna investicija
kodiranje funkcij pr bmwju je dost razvita in preštudirana zadeva, pa lotiš se jo lahko sam z 5€ kablom.
#brezpodpisa
dripac ::
Verjetno bo res "hekanje" avtomobilov postalo dobra tržna niša.
@hojnikb; tudi moj E61 je starostno gledano krš, kakor si napisal, ampak za moje pojme poseduje veliko preveč (meni) nepotrebne elektronike, odvisne od softverskih čričkov... Kot sem napisal, don't like it.
@hojnikb; tudi moj E61 je starostno gledano krš, kakor si napisal, ampak za moje pojme poseduje veliko preveč (meni) nepotrebne elektronike, odvisne od softverskih čričkov... Kot sem napisal, don't like it.
Netrunner ::
Mene ne bodo videli, da bi plačeval za uporabo česarkoli v avtomobilu. Upam da jim bo ta model propadel oz. da se ne bodo drugi zgledovali po njem.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
stara mama ::
Nič novega.
e39 dizli so imeli vsi webasto vgrajen serijsko, samo marsikdo ni vedel, da ga ima.
No, imel si ga, če si v opremi doplačal (softwaresko omogočenega)
e39 dizli so imeli vsi webasto vgrajen serijsko, samo marsikdo ni vedel, da ga ima.
No, imel si ga, če si v opremi doplačal (softwaresko omogočenega)
hojnikb ::
stara mama je izjavil:
Nič novega.
e39 dizli so imeli vsi webasto vgrajen serijsko, samo marsikdo ni vedel, da ga ima.
No, imel si ga, če si v opremi doplačal (softwaresko omogočenega)
2.0d ne...
#brezpodpisa
Ashrack ::
Cimvec funkcij naj vgradijo in potem programsko zaklenenjo. Jaz bom pa nalozil samo nov firmware gor, ga malo preprogramiral in na koncu dobil vse stvari. Ko bo pa cas za garancijo bom pa lepo dal nazaj originalen firmware.
....
darkolord ::
Cimvec funkcij naj vgradijo in potem programsko zaklenenjo. Jaz bom pa nalozil samo nov firmware gor, ga malo preprogramiral in na koncu dobil vse stvari. Ko bo pa cas za garancijo bom pa lepo dal nazaj originalen firmware.Ne, ne boš. Ker bo firmware enkriptiran in zaklenjen bootloader.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
Siddh ::
...
Omenjen je primer ogrevanih sedezev. Me prav zanima, ce bo v nakupni ceni avtomobila vkljucen tudi nakup ogrevanih sedezev v fizicni obliki, le za uporabo bo treba doplacat...
Na BMWju vem da že nekaj let imajo električno poklopljiva ogledala vgrajena, ko doplačaš samo v računalniku aktivirajo to funkcijo. Ziher so še kakšne take stvari že vgrajene. Dosti ljudi se ukvarjajo s programiranjem teh funkcij kot popoldansko dejavnostjo :D
darkolord ::
strawman ::
Če se boš karkoli prčkal z firmware-om te znajo v prihodnosti udariti po zakonski strani.
Kar naenkrat npr. tvoje zavarovanje ne bo več veljavno.
Kar naenkrat npr. tvoje zavarovanje ne bo več veljavno.
dexterboy ::
Samo kdo bo pa potem kupoval bemflne? To je ista fora kot s traktorji v ZDA; bodo pa padale tožbe.
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
strawman ::
Samo kdo bo pa potem kupoval bemflne? To je ista fora kot s traktorji v ZDA; bodo pa padale tožbe.
Ne bojo samo BMWji, bodo tudi Audiji, Toyote, laptopi, bela tehnika, itd..
Vse gre v smer subscriptionov ker imaš kupca za obdobje uporabe "priklenjenega" nase in je lažje delat upsale.
Osebno lastništvo tehnike te bo stalo ekstra.
"Za samo 15% cene več je sedaj izdelek v VAŠI lasti."
opeter ::
Sem upal da se bodo te narocnine obdrzale samo v digitalnem svetu.
Sej se bodo. Digitalno boš vklaplal in izklapljal funkcije na katere bos narocen. Sklepam pa da Bo pa avto imel vse funkcije, delale pa bodo samo tiste na kstere bos narocen.
Ja, recimo, da se lahko odpelješ z mesta, na katerem se lahko nahajaš.
- Sistem vam ne dovoli odpeljati, ker niste poravnali prejšnji račun.
Takle mamo.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
dripac ::
Samo kdo bo pa potem kupoval bemflne? To je ista fora kot s traktorji v ZDA; bodo pa padale tožbe.
Ne bojo samo BMWji, bodo tudi Audiji, Toyote, laptopi, bela tehnika, itd..
Vse gre v smer subscriptionov ker imaš kupca za obdobje uporabe "priklenjenega" nase in je lažje delat upsale.
Osebno lastništvo tehnike te bo stalo ekstra.
"Za samo 15% cene več je sedaj izdelek v VAŠI lasti."
Jep. Malo drame, ampak recimo da firma crkne in se posla in podpore ne gre več pa ti zabricka napravo (karkoli že) kot se je že dogajalo, bo tudi fajn :P Ali pa če pride do vdora in kakšne zlonamerne kode... Boš pač sredi poletja brez klime, ker so odkrili ranljivost v nekem modulu in to izkoristili :D
bbbbbb2015 ::
"YOU'LL BE ABLE TO "SUBSCRIBE" TO HEATED SEATS, FOR EXAMPLE"
https://www.theverge.com/2020/7/2/21311...
kaj menite?
Jaz mislim, da Verge ni zadel, na kaj se točno misli, niti ne razumejo stanja stvari, kje BMW trenutno je.
To, da bi BMW dajal neko ogrevanje sedežev, vgradil grelce, ter ti potem kasiral naročnino, to je, milo rečeno, butasta in napačna primerjava. Predvsem butasta.
Gre se za nekaj drugega.
Obstajajo ljudje, taki res obstajajo, da študirajo, kaj je v paketu M za dani model avta, gume, bremze, čeljusti, diski, pragi, drug odbijač naprej, večji hladilnik. In potem to res nakupijo in si hočejo zmontirati in morajo preprogramirati module avta, da jim recimo pokaže SPORT+ mode in potem avtomatski menjalnik ZF8 res tako menjava.
Obstajajo ljudje, ki jih moti, da na primer na modelu F31 318d LCI ED ko začne deževati, senzor zazna povečano stopnjo vlažnosti pri šipi, avtomatsko se vklopi klima, da pobere vlago iz zraka. To se da izklopiti na nivoju programiranja modulov.
Obstajajo ljudje, ki se jim zdi, da sistem za čiščenje bremz, ki je vezan na senzor zaznavanja dežja, stikalo za brisalce mora biti na "A" preslabo dela. Ta sistem avtomatično na 30 sekund rahlo prisloni obloge k diskom, da se pobriše voda. Frekvenco je možno sprogramirati drugačno. Recimo ko prideš na autobanu iz predora na šus v dež, bi rad da sistem takoj pripravi zavore na bremzanje.
Obstajajo ljudje, ki se ji zazdi, da jim VTG (delilec moči med prednjim in zadnjim kolesnim parom) preveč agresivno vklaplja pogon na vse štiri, še posebej se to rado zgodi, če imate neenakomerno obrabo prednjih in zadnjih gum. Taki ljudje želijo VTG ali povsem izklopiti ali da se vklaplja ob večji zaznani razliki vrtenja koles.
Obstajajo ljudje, ki jih živcira, da recimo BMW avto zazna in shrani parametre vožnje na individualni ključ (jezik, izpis, parametre vožnje). Kot verjetno veste menjalnik ZF8 se prilagaja stilu vožnje voznika in ima ustrezne tabele. Če avto dobi drug voznik, menjalnik rahlo cuka, dokler ne ugotovi, da ima drugega voznika in se hitro prilagodi. Prilagoditve se da seveda pobrisati, tako da menjalnik ni tako "driver biased" in jemlje v račun oba voznika. Lahko pa seveda ima vsak šofer svoj ključ in čim se bo vsedel v avto, mu bo avto sedeže, ZF8 in ostalo nastavil individualno.
Obstajajo vozniki, ki jim gre na živce, da če ima avto dve izpušni cevi, da jim avto eno izpušno cev avtomatično zapira pri nižjih obratih motorja. Če avto daš v SPORT ali SPORT+ mode, se tudi v nižjih obratih obe izpušni cevi takoj vklopita. Enim se to zdi lame, to ko pritisnem na gas, ima da rauha na fse rore, matr!
Obstajajo vozniki, ki jih moti, da če daste na autobanu žmigavec prve stopnje, da trikrat poklika in se avtomatično izklopi. Nekateri bi radi, da se fiksno vklopi štirikrat ali pa da se ob vklopljenih meglenkah ali zaznanem dežju vklopi štirikrat, sicer trikrat.
Obstajajo vozniki, ki jim gre na živce, da ko vklopite ECO MODE (šparanje), da če imate nujno situacijo (nevarnost na cesti), da ko pritisnete na gas, vam kaže uno plavo ikonico "nea tak pritiskaj na toti gas" in vam seveda ne da polnega gasa. Če pa gas malo tiščite, pa se ikonica pobarva sivo, ter vam da full power na outputu. Eni nočejo kickdowna, hočejo gas takoj.
Obstajajo vozniki, ki se jim zdi, da je "asistent luči" švohten. Da prepozno izklopi dolge, ter preslabo osvetli morebitne pešce na desni. To se vse da uštimat, da bolj agresivno preklaplja snope. Tole je fabrško preklapljanje:
Morate imeti uptodate BMW za 35000+ EUR, da razumete, kaj bi kdo rad.
Doslej so to delali neki hekerji z ISA s priklopom na vodilo, no BMW bi to tudi delal. Za denar. Meni se to ne zdi narobe.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
bbbbbb2015 ::
Imas za to kak vir?
Malo si preberi, kaj folk dela:
https://f30.bimmerpost.com/forums/index...
Zdaj linkov do strani, kje si lahko downloadaš software in firmware, ti ne bom dajal. Kable si moraš kupiti na Kitajskem. Drugače pa je to isti softver, s katerim BMW programira vsak avto, ki gre iz fabrike.
Kupi si en rabljen 2017+ letnik avtomatika. Beam assistanta ne boš imel, samo tehnika pa je to top.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
Kumbaja ::
ja, to poznam.
Zanima me če imaš vir, da se Verge moti in bo BMW v resnici zaračunal prilagajanje kot ga ti opisuješ in ne posamezne funkcionalnosti - dodatno opremo.
Ker IMO gre zadeva v smeri kot jo opisuje verge. Preprosto je postalo ceneje vgradit vse komponenete v vsak avto, kot pa dejansko prilagajat konfiguracijo vsakemu kupcu. Je zgoraj naštetih tudi kar nekaj primerov, kjer so funkcionalnosti programsko omejene, čeprav hardware je v avtu.
Zanima me če imaš vir, da se Verge moti in bo BMW v resnici zaračunal prilagajanje kot ga ti opisuješ in ne posamezne funkcionalnosti - dodatno opremo.
Ker IMO gre zadeva v smeri kot jo opisuje verge. Preprosto je postalo ceneje vgradit vse komponenete v vsak avto, kot pa dejansko prilagajat konfiguracijo vsakemu kupcu. Je zgoraj naštetih tudi kar nekaj primerov, kjer so funkcionalnosti programsko omejene, čeprav hardware je v avtu.
darkolord ::
Ne verjamem, da bo šlo za fine tuning nastavitev. To bi ti lahko že servis naredil.
Povprečnega kupca - sploh pa kakšnega Nemca - takšne stvari tudi niti približno ne zanimajo, on ima rad, da se usede v nov avto in zadeva deluje.
Precej bolj verjetno je, da enostavno želijo več zaslužiti s subscriptioni. Sedaj prodajo avto in je to to, od tega avta ne dobijo nič več (razen od nekaj rezervnih delov, pa še to ne vedno). Tukaj bodo pa prihodki od posameznega avtomobila curljali še leta in leta.
V bistvu bojo posamezni fičrji "na leasing".
Povprečnega kupca - sploh pa kakšnega Nemca - takšne stvari tudi niti približno ne zanimajo, on ima rad, da se usede v nov avto in zadeva deluje.
Precej bolj verjetno je, da enostavno želijo več zaslužiti s subscriptioni. Sedaj prodajo avto in je to to, od tega avta ne dobijo nič več (razen od nekaj rezervnih delov, pa še to ne vedno). Tukaj bodo pa prihodki od posameznega avtomobila curljali še leta in leta.
V bistvu bojo posamezni fičrji "na leasing".
Sparkxl ::
Ko berem to opažam da sem star. Pri 40 :) Jaz tega nočem in ne bom sprejel. Pika. Vedno bolj se mi zdi sa bom svojega vozil do penzije.
Proizvajalce pa razumem. Komponente niso drage.
Sem delal v avtomobilski industriji nekaj let in vem kako zadeve tečejo. Veste koliko stanejo grelne žičke in kabl za sedež? Blizu 0. Veste kaj je najdražje? Spreminjat oz posegat v serijsko linijo.
Če se je to zgodilo zaradi kakšne individual serije, ki je vskočila not, je cena te serije x3. Čeprav je strošek dela in materiala enak.
In če bi izdelovali vse avte enake, naloženim z vsem, je to za proizvajalca bistveno ceneje, kot pa vsak avto delat po svoje. Individualizem pa se potem prodaja softwersko. Za njih cista zmaga
Proizvajalce pa razumem. Komponente niso drage.
Sem delal v avtomobilski industriji nekaj let in vem kako zadeve tečejo. Veste koliko stanejo grelne žičke in kabl za sedež? Blizu 0. Veste kaj je najdražje? Spreminjat oz posegat v serijsko linijo.
Če se je to zgodilo zaradi kakšne individual serije, ki je vskočila not, je cena te serije x3. Čeprav je strošek dela in materiala enak.
In če bi izdelovali vse avte enake, naloženim z vsem, je to za proizvajalca bistveno ceneje, kot pa vsak avto delat po svoje. Individualizem pa se potem prodaja softwersko. Za njih cista zmaga
shadeX ::
Mene ne bodo videli, da bi plačeval za uporabo česarkoli v avtomobilu. Upam da jim bo ta model propadel oz. da se ne bodo drugi zgledovali po njem.
Tebe ne, bodo pa tvoje otroke ali vnuke. Starega psa bos tezko naucil novih trikov. Danes je to mozno, 100 let nazaj pac ne. Ljudje rojeni danes nebodo sploh vedeli kako je kadar ti za uporabo fičerjev ni treba plačevat.
Kumbaja ::
Ko berem to opažam da sem star. Pri 40 :) Jaz tega nočem in ne bom sprejel. Pika. Vedno bolj se mi zdi sa bom svojega vozil do penzije.
Proizvajalce pa razumem. Komponente niso drage.
Sem delal v avtomobilski industriji nekaj let in vem kako zadeve tečejo. Veste koliko stanejo grelne žičke in kabl za sedež? Blizu 0. Veste kaj je najdražje? Spreminjat oz posegat v serijsko linijo.
Če se je to zgodilo zaradi kakšne individual serije, ki je vskočila not, je cena te serije x3. Čeprav je strošek dela in materiala enak.
In če bi izdelovali vse avte enake, naloženim z vsem, je to za proizvajalca bistveno ceneje, kot pa vsak avto delat po svoje. Individualizem pa se potem prodaja softwersko. Za njih cista zmaga
Na koncu dneva bo pomembno tudi ali res govorimo o naročniških modelih ali se bo samo povečalo število one time payment funkcionalnosti. Slednje samo po sebi niti ni napačno, še po sebej pri rabljenih vozilih. Oziroma je kupcu nenavsezadnje vseeno ali je omejitev programska ali strojna. Če noče plačat 300 EUR, ogrevanjes sedežev pač ne dela in to je to.
Pri naročniškem modelu pa je seveda bistveno vprašanje cene in seveda katere funkcionalnosti bodo tam. Mesečno naročnino plačevat za aktivni tempomat, ki je v uporabi vsak dan je noro. (da o zračnih blazinah in kakšnem ABS/ESP sploh ne govorimo). Po drugi strani pa recimo ogrevanje sedeža, ki ga rabiš dvakrat na leto niti ni napačno plačat 0,99 eur po uporabi ali na uro.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kumbaja ()
::
V industriji je to povsem vzdržen model. Določenih strojev ne kupiš več, ampak najameš storitev. Primeri tega so stisnjen zrak ali celo tiskalniki. V prvem primeru ti dobavitelj dostavi kompresor, plačuješ po porabi zraka. V drugem primeru ti dobavitelj dostavi tiskalnike, plačuješ po natisnjenih straneh. V obeh primerih je oprema (in potrošni material) od dobavitelja, kar pomeni, da nase prevzame tudi vsa vzdrževanja, popravila in potrošni material.
Pri avtomobilih tak model ni nujno slab. Na primer: ker radarskega tempomata ne potrebuješ vedno, ga med dodatno opremo ne naročiš, saj stane 2500€. Če pa prideš v situacijo, ko bi ga na enem potovanju potreboval, plačaš samo za tisto vožnjo 50€.
Avtomobili imajo že sedaj na voljo dodatno opremo, ki se vključuje softwersko in jo je mogoče vključiti tudi "na črno", pa se proizvajalci zaradi takega početja ne sekirajo pretirano, saj to počnemo samo balkanci na večinoma starih avtomobilih. Priznam, jaz tudi na novih.
Pri avtomobilih tak model ni nujno slab. Na primer: ker radarskega tempomata ne potrebuješ vedno, ga med dodatno opremo ne naročiš, saj stane 2500€. Če pa prideš v situacijo, ko bi ga na enem potovanju potreboval, plačaš samo za tisto vožnjo 50€.
Avtomobili imajo že sedaj na voljo dodatno opremo, ki se vključuje softwersko in jo je mogoče vključiti tudi "na črno", pa se proizvajalci zaradi takega početja ne sekirajo pretirano, saj to počnemo samo balkanci na večinoma starih avtomobilih. Priznam, jaz tudi na novih.
darkolord ::
Proizvajalce pa razumem. Komponente niso drage.To drži, ampak nič jih ni oviralo, da tega ne bi počeli že sedaj.
Sem delal v avtomobilski industriji nekaj let in vem kako zadeve tečejo. Veste koliko stanejo grelne žičke in kabl za sedež? Blizu 0. Veste kaj je najdražje? Spreminjat oz posegat v serijsko linijo.
Če se je to zgodilo zaradi kakšne individual serije, ki je vskočila not, je cena te serije x3. Čeprav je strošek dela in materiala enak.
In če bi izdelovali vse avte enake, naloženim z vsem, je to za proizvajalca bistveno ceneje, kot pa vsak avto delat po svoje. Individualizem pa se potem prodaja softwersko. Za njih cista zmaga
Torej ne gre za nižanje stroškov, ampak višanje prihodkov.
bbbbbb2015 ::
ja, to poznam.
Zanima me če imaš vir, da se Verge moti in bo BMW v resnici zaračunal prilagajanje kot ga ti opisuješ in ne posamezne funkcionalnosti - dodatno opremo.
Ker IMO gre zadeva v smeri kot jo opisuje verge. Preprosto je postalo ceneje vgradit vse komponenete v vsak avto, kot pa dejansko prilagajat konfiguracijo vsakemu kupcu. Je zgoraj naštetih tudi kar nekaj primerov, kjer so funkcionalnosti programsko omejene, čeprav hardware je v avtu.
BMW je sodno preganjal une kekce, ki so vso tehnično dokumentacijo dali online. Brez tega težko narediš kakšno koli prilagoditev. Sicer je na torrentu zip fajl vsega, samo to skomplicira zadeve.
Ta hip je treba plačevati recimo za SOS na cesti, kar mislim, da je 50€/letno. Prikazujejo se ti tudi vpoklici, če jih je kaj na dashboardu.
Imaš tudi par takih stvari, kar ne vem, če je koristno, aka "kje je moj avto"?
Če imaš novo serijo 5, če plačuješ SOS na cesti, imaš notri alarm. Če se sproži alarm, se preveže klic na servisno službo, ki pokliče policijo. To v Belgiji sigurno dela.
Pri enih lahko z BMW appom daš avto gret, če imaš vgrajen webasto. Vem da so hoteli zaračunavati za IOS dostop do avta, pa so to ukinili.
To je to ta trenutek. Nisem pa na tekočem, morda bi moral bolj preštudirati app.
djabi ::
Ko berem to opažam da sem star. Pri 40 :) Jaz tega nočem in ne bom sprejel. Pika. Vedno bolj se mi zdi sa bom svojega vozil do penzije.
A to te pa ne moti, da plačuješ - pazi to! - naročnino na električno omrežje, kanalizacijo in vodovodno napeljavo, dodatno zdrav. zavarovanje, RTV naročnino in tako naprej. Pa čeprav ne koristiš ali pa zelo malo vse to storitve.
Vprašanje je tudi, če bodo ljudje v prihodnosti sploh še kupovali vozila, ker se zna zgoditi, da bo najemniški model ugodnejši v vseh pogledih, sploh, če bo zaobjemal tudi vzdrževanje ipd.
bbbbbb2015 ::
Ko berem to opažam da sem star. Pri 40 :) Jaz tega nočem in ne bom sprejel. Pika. Vedno bolj se mi zdi sa bom svojega vozil do penzije.
A to te pa ne moti, da plačuješ - pazi to! - naročnino na električno omrežje, kanalizacijo in vodovodno napeljavo, dodatno zdrav. zavarovanje, RTV naročnino in tako naprej. Pa čeprav ne koristiš ali pa zelo malo vse to storitve.
Vprašanje je tudi, če bodo ljudje v prihodnosti sploh še kupovali vozila, ker se zna zgoditi, da bo najemniški model ugodnejši v vseh pogledih, sploh, če bo zaobjemal tudi vzdrževanje ipd.
Vse to, kar si naštel, so davki. Pri davkih ima Slovenija problem, ker se dobi relativno malo, za dosti vplačanih davkov. To z BMW nima veze.
bbbbbb2015 ::
je izjavil:
V industriji je to povsem vzdržen model. Določenih strojev ne kupiš več, ampak najameš storitev. Primeri tega so stisnjen zrak ali celo tiskalniki. V prvem primeru ti dobavitelj dostavi kompresor, plačuješ po porabi zraka. V drugem primeru ti dobavitelj dostavi tiskalnike, plačuješ po natisnjenih straneh. V obeh primerih je oprema (in potrošni material) od dobavitelja, kar pomeni, da nase prevzame tudi vsa vzdrževanja, popravila in potrošni material.
Pri avtomobilih tak model ni nujno slab. Na primer: ker radarskega tempomata ne potrebuješ vedno, ga med dodatno opremo ne naročiš, saj stane 2500€. Če pa prideš v situacijo, ko bi ga na enem potovanju potreboval, plačaš samo za tisto vožnjo 50€.
Avtomobili imajo že sedaj na voljo dodatno opremo, ki se vključuje softwersko in jo je mogoče vključiti tudi "na črno", pa se proizvajalci zaradi takega početja ne sekirajo pretirano, saj to počnemo samo balkanci na večinoma starih avtomobilih. Priznam, jaz tudi na novih.
Vsak model najema, recimo printerjev, klesti določen strošek. Da rihtaš en tak soliden printer, moraš imeti tehnika, praviloma moraš nakupiti dovolj potrošnega materiala. Ipd. Potem te lahko nategujejo s "ponarejenimi" tonerji, ipd.
Firma, ki printer da v najem, ga v resnici vzame na lizing. Ti pa njim plačuješ potem v bistvu lizing, na katerega oni imajo pribitek.
Realnost je drugačna. Ko se tak printer ustavi, je potrebno napisati zahtevek, oni pridejo sicer v 48 urah, printer stoji, včasih zaradi marginalne napake.
To se "izplača" predvsem pri velikih firmah, kjer se zgodi, da nekdo našopa na barven printer diplomo v petih izvodih, ter izgine ali knjigo v pdf obliki, ter zgine. Tam potem se pač plačuje po kopiji, ter je potrebno avtorizirati (se prijaviti gor) s kartico. Da stroški ne gredo v nebo.
To nima z BMW nobene veze.
::
Vezo ima s tem, da so lahko modeli najema oz. plačevanja "po uporabi" povsem vzdržni, tako za tiskalnike, kakor za kupce BMW-ja.
Kumbaja ::
To nima z BMW nobene veze.
Seveda ima. Je pa to težko videt, če izhajaš iz stališča, da je avto primarno lastnina. Ko začneš na avto (ali njegove posamezne komponente) gledat kot storitev, ki jo plačuješ po potrebi, pa je slika drugačna.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 79691 (31115) | WizzardOfOZ |
» | BMW 116i 2006 vs Megane 1.6 16V 2012 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11148 (9185) | FTad |
» | Kateri karavan kupiti ? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 98976 (71381) | jero_no1 |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 199871 (164884) | Spajky |
» | Nakup avtomobila Alfa Romeo 156 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25857 (23807) | Valvoline |