Forum » Loža » Posodobitev železniškega prometa
Posodobitev železniškega prometa
Raptor F16 ::
Tisti, ki je avta navajen tako kot gat na riti, bo zmeraj našel neko stvar, zakaj je boljše imeti lastni prevoz kot pa izkoristiti javnega.
Eventuelno tudi tak kasneje začne razmišljati kaj se bolj splača. Meni npr. na pamet ne pride da bi se vozil z avtom na 2000km oddaljen dopust. Greš z letalom, recimo.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
MisterR ::
Mah, sej letalo je ok zadeva ampak marsikdaj je tudi pain in the ass, sam sem letel v Dubrovnik in potem imaš
In iskreno povedano vse skupaj traja podobno dolgo kot vožnja z avtom. S tem, da je na koncu vožnja z avtomobilom cenejša za takšno relacijo. Pa govorim za eno osebo, bog ne daj da gresta dva ali štiri članska družina.
Kako bi bilo z vlakom pa ne vem ampak se bojim da bi bilo ogromno prestopov in s tem povezane izgube časa.
Če si frequent flyer nekatera letališča omogočajo poznejši check in in oddajo prtljage ampak spet je to tak tak.
Za potovanje z vlakom ti mora to biti užitek brez da gledaš na čas, udobje in finance. V trenutku kaj od tega vkalkuliraš vidiš, da je avto še najboljša opcija. Seveda to velja za potovanja iz Slovenije ali sosednjih držav.
- prevoz do letališča
- parkirnina
- čakanje na letališču
- pristanek in spet izkrcanje
In iskreno povedano vse skupaj traja podobno dolgo kot vožnja z avtom. S tem, da je na koncu vožnja z avtomobilom cenejša za takšno relacijo. Pa govorim za eno osebo, bog ne daj da gresta dva ali štiri članska družina.
Kako bi bilo z vlakom pa ne vem ampak se bojim da bi bilo ogromno prestopov in s tem povezane izgube časa.
Če si frequent flyer nekatera letališča omogočajo poznejši check in in oddajo prtljage ampak spet je to tak tak.
Za potovanje z vlakom ti mora to biti užitek brez da gledaš na čas, udobje in finance. V trenutku kaj od tega vkalkuliraš vidiš, da je avto še najboljša opcija. Seveda to velja za potovanja iz Slovenije ali sosednjih držav.
Invictus ::
Avto je za razdalje do 400-500 km še vedno najhitrejša opcija...
Če je pa v igri še nerazvita ostala infrastruktura, pol pa sploh ni opcije, če cene niti ne upoštevamo.
Če je pa v igri še nerazvita ostala infrastruktura, pol pa sploh ni opcije, če cene niti ne upoštevamo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
Ales ::
No ja, hitrost ni vedno edino merilo za potovanje.
Jaz bi rade volje šel z javnim prevozom, tudi če bi bil malenkost počasnejši, če bi me le na nek znosno udoben način prepeljal od točke A do točke B. Vsaj približno, ne recimo 5km stran.
Jaz bi rade volje šel z javnim prevozom, tudi če bi bil malenkost počasnejši, če bi me le na nek znosno udoben način prepeljal od točke A do točke B. Vsaj približno, ne recimo 5km stran.
Raptor F16 ::
Avto je za razdalje do 400-500 km še vedno najhitrejša opcija...
Če je pa v igri še nerazvita ostala infrastruktura, pol pa sploh ni opcije, če cene niti ne upoštevamo.
Če imaš dobro povezavo z vlakom, raje kupim karto. Avto ima eno težavo. Prometno površino si deli z ostalimi cestnimi vozili zato moraš računati na zastoje, nesreče, zabasane parkinge...
Mah, sej letalo je ok zadeva ampak marsikdaj je tudi pain in the ass, sam sem letel v Dubrovnik in potem imaš
- prevoz do letališča
- parkirnina
- čakanje na letališču
- pristanek in spet izkrcanje
In iskreno povedano vse skupaj traja podobno dolgo kot vožnja z avtom. S tem, da je na koncu vožnja z avtomobilom cenejša za takšno relacijo. Pa govorim za eno osebo, bog ne daj da gresta dva ali štiri članska družina.
Kako bi bilo z vlakom pa ne vem ampak se bojim da bi bilo ogromno prestopov in s tem povezane izgube časa.
Če si frequent flyer nekatera letališča omogočajo poznejši check in in oddajo prtljage ampak spet je to tak tak.
Za potovanje z vlakom ti mora to biti užitek brez da gledaš na čas, udobje in finance. V trenutku kaj od tega vkalkuliraš vidiš, da je avto še najboljša opcija. Seveda to velja za potovanja iz Slovenije ali sosednjih držav.
Cena na kilometer za normaln avto je nekje 25 centov.
Za razdaljo 2000km v ENO smer je to 500 EUR stroška. Ampak ti moraš priti nazaj.
Povratna karta za letalo te medtem stane cca 300 EUR
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
starfotr ::
Več kot 25 centov je na km.
Veliko firm raje najame rent a car in gorivo ter cestnine, kot da bi plačali zaposlenim kilometrino in bi se vozili na službeno pot v tujino s svojim avtom.
Pri letalih je treba vedet, da oni ne plačujejo takih dajatev, kot se plačujejo pri cestnem ali železniškem prometu. Letalske vozovnice bi morale biti dražje, če bi se šli neko pravičnost.
Veliko firm raje najame rent a car in gorivo ter cestnine, kot da bi plačali zaposlenim kilometrino in bi se vozili na službeno pot v tujino s svojim avtom.
Pri letalih je treba vedet, da oni ne plačujejo takih dajatev, kot se plačujejo pri cestnem ali železniškem prometu. Letalske vozovnice bi morale biti dražje, če bi se šli neko pravičnost.
one too many ::
Avto je za razdalje do 400-500 km še vedno najhitrejša opcija...
Če je pa v igri še nerazvita ostala infrastruktura, pol pa sploh ni opcije, če cene niti ne upoštevamo.
Paris–Lyon po Via Michelin: 464 km in 4h 37 min + pavza za kavo: 5 h, stroški ocenjeni na 77 €.
Paris–Lyon TGV: 2 h (brez last minute ponudb dobiš prvi razred že za 50 €)
Vem, nisi mislil hitre železnice.
Raptor F16 ::
Več kot 25 centov je na km.
Veliko firm raje najame rent a car in gorivo ter cestnine, kot da bi plačali zaposlenim kilometrino in bi se vozili na službeno pot v tujino s svojim avtom.
Pri letalih je treba vedet, da oni ne plačujejo takih dajatev, kot se plačujejo pri cestnem ali železniškem prometu. Letalske vozovnice bi morale biti dražje, če bi se šli neko pravičnost.
No pa kljub temu da sem ceno zaokrožil v prid avtomobilu in za avion nisem upošteval najcenejše opcije s povratno karto (250EUR) smo prišli do tega, da te za pot GOR in DOL avion pride mnogo ceneje.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
Ales ::
one too many je izjavil:
Avto je za razdalje do 400-500 km še vedno najhitrejša opcija...
Če je pa v igri še nerazvita ostala infrastruktura, pol pa sploh ni opcije, če cene niti ne upoštevamo.
Paris–Lyon po Via Michelin: 464 km in 4h 37 min + pavza za kavo: 5 h, stroški ocenjeni na 77 €.
Paris–Lyon TGV: 2 h (brez last minute ponudb dobiš prvi razred že za 50 €)
Vem, nisi mislil hitre železnice.
Pozabil si prišteti še čas in strošek da prideš od prebivališča do hitrega vlaka in potem od hitrega vlaka do dejanskega cilja.
Ampak v principu se čisto strinjam, urejen javni prevoz je zakon.
Čisto dovolj je recimo primerjati mestni promet na Dunaju in v Ljubljani...
Invictus ::
one too many je izjavil:
Paris–Lyon po Via Michelin: 464 km in 4h 37 min + pavza za kavo: 5 h, stroški ocenjeni na 77 €.
Paris–Lyon TGV: 2 h (brez last minute ponudb dobiš prvi razred že za 50 €)
Vem, nisi mislil hitre železnice.
Ljubljana - Munchen: avto, tam 4-5 ur, glede na razmere na cesti
Ljubljana - Munchen: vlak 7-8 ur, plus transfer na in iz postaje...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Invictus ::
one too many je izjavil:
Paris–Lyon po Via Michelin: 464 km in 4h 37 min + pavza za kavo: 5 h, stroški ocenjeni na 77 EUR.
Paris–Lyon TGV: 2 h (brez last minute ponudb dobiš prvi razred že za 50 EUR)
Vem, nisi mislil hitre železnice.
Ljubljana - Munchen: avto, tam 4-5 ur, glede na razmere na cesti,
Ljubljana - Munchen: vlak 7-8 ur, plus transfer na in iz postaje...
Cena je tam, tam, ajde mogoče avto malo dražji, sam če začnemo vse stroške kalkulirat, si hitro tam, tam...
Če pa trenutno še upoštevaš korono, je avto edino normalno prevozno sredstvo brez da ti tlačijo neke palčke v nos, grlo ali rit...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
jernejl ::
Z avtom greš takrat, ko ti ustreza, pri vlaku si vezan na vozni red.
Prvi vlak LJ-MUC, če prav gledam, pride na cilj okrog ob 13:41. Če imaš sestanek prej, moraš z vlakom na pot en dan prej in nekje prenočiti.
Z avtom lahko greš gor na sestanek in se vrneš še isti dan. Je naporno, a izvedljivo. Z vlakom rabiš za to dva ali tri dni.
V normalnih razmerah je opcija tudi letalo, ampak traja podobno dolgo kot vožnja z avtom, če računaš vse skupaj (pot do letališča, čas na letališču, let, transfer od letališča do mesta...).
Prvi vlak LJ-MUC, če prav gledam, pride na cilj okrog ob 13:41. Če imaš sestanek prej, moraš z vlakom na pot en dan prej in nekje prenočiti.
Z avtom lahko greš gor na sestanek in se vrneš še isti dan. Je naporno, a izvedljivo. Z vlakom rabiš za to dva ali tri dni.
V normalnih razmerah je opcija tudi letalo, ampak traja podobno dolgo kot vožnja z avtom, če računaš vse skupaj (pot do letališča, čas na letališču, let, transfer od letališča do mesta...).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
MisterR ::
https://www.facebook.com/story.php?stor...
Jernej Vrtovec
Jernej Vrtovec
Imamo vizijo! Na Ministrstvo za infrastrukturo bomo še letos podali pobudo za umeščanje hitre železniške povezave Maribor-Ljubljana-Koper. Iz Maribora v Ljubljano bomo lahko prišli v 55 minutah. ?
Razvoj prometa je na določenem ozemlju tesno povezan z razvojem gospodarstva in blaginjo ljudi. Razvoj železniškega prometa v Sloveniji je v zadnjih desetletjih močno zaostajal za razvojem železniškega prometa v drugih evropskih državah. Če bomo v prihodnosti želeli, da se bodo ljudje pogosteje odločali za vlak namesto avtomobila in če bomo želeli v še večji meri preusmeriti tovor cestnega prometa na železniški promet, bo v prihodnjih letih in desetletjih nujno obnoviti dotrajano železniško infrastrukturo in dograditi novo, saj obstoječe proge ne ustrezajo zahtevam za hitro, učinkovito in cenovno ugodno vožnjo z vlakom. Na ministrstvu zato vlagamo velike napore tako v kratkoročne kot tudi dolgoročne rešitve, ki bodo naredile železniški promet konkurenčnejši v dobro kakovostnejšega življenja državljank in državljanov in hitrejšega razvoja slovenskega gospodarstva.
Na ministrstvu za infrastrukturo imamo vizijo, ki bo v prihodnjih letih omogočila preboj na področju železniške infrastrukture. V uvidu za dosego cilja pa se že
?Pospešeno izvajajo
aktivnosti za umestitev hitre železniške povezave na relaciji Maribor-Ljubljana in Ljubljana-Divača.
?Letos bomo začeli izdelovati strokovne podlage, na podlagi katerih bo podana pobuda za umeščanje v prostor.
?Cilj je, da bo potovalni čas na relaciji LJ-MB 55 minut, kar predstavlja konkurenčni čas vožnji z avtomobilom.
Csharp ::
Kakor trenutno zgleda, se bo v prihodnje sigurno več potovalo z vlaki. Cene goriv itak rastejo, po drugi strani pa Slovenske železnice posodabljajo infrastrukturo in uvajajo razne ugodnosti. Zdaj imaš na primer vikend karto, s katero je potovanje z vlakom občutno ceneje, kar je super za tedenske migrante. Ravno v nedeljo sem se vračal v Ljubljano in za 107km vožnje plačal le 2,5€ (redna cena je 7,7€). Za tako nizko ceno te v Ljubljano nihče ne odpelje. Če pa se vsak teden tako voziš, v daljšem času to nanese kar nekaj prihranka.
Edini problem je, ker država dolgo ni imela posluha za vlaganje v železnice in je vsa denar šel v razvoj cest, medtem ko se v železniški promet skorajda ni vlagalo. Ta odločitev nas sedaj malo tepe in bo potrebno kar nekaj časa, da bomo posodobili vso infrastrukturo. Treba bo spremenit še navade ljudi, ampak z nekaj spremembami (pocenitev javnega prevoza, podražitev zasebnega) tudi to ni težko doseči.
Edini problem je, ker država dolgo ni imela posluha za vlaganje v železnice in je vsa denar šel v razvoj cest, medtem ko se v železniški promet skorajda ni vlagalo. Ta odločitev nas sedaj malo tepe in bo potrebno kar nekaj časa, da bomo posodobili vso infrastrukturo. Treba bo spremenit še navade ljudi, ampak z nekaj spremembami (pocenitev javnega prevoza, podražitev zasebnega) tudi to ni težko doseči.
Invictus ::
Slovenska železnica je mastodont, ki še ni izumrl...
Vem, da je v planu železnica do letališča, ena direktna linija, opcijsko linija preko Kamnika. Pa tudi železnica iz Kranja do Ljubljane mimo letališča (kao), da se ne cjaziš čez Škofjo Loko.
Prostorski plan baje sprejet, trasa narisana, uresničitev, hmm, jaz je najbrž ne bom dočakal...
Železnica taka kot je, je v osnovi brez zvezna, ker Slovenija nima dovolj kritične mase folka, ki bi jo uporabljali za potniški promet. Je trenutna, če bi jo posodobili, in dali dovolj vlakov na tire, čisto dovolj.
Bolj potrebna je ločena tovorna železnica iz Kopra do Madžarske in Avstrije, da bi Luka Koper lahko prepeljala več tovora...
Če si že dal Munchen za primer, imaš nočni vlak. 8 ur vozi.
Včasih si imel zjutraj in zvečer tja letalo, traja tam 3 ure v eno smer, da prideš na neko lokacijo v Muenchnu.
Za Muenchen je avto, če si seveda ga vajen vozit, in če ti zahojena Avstrija pač sede s svojimi glupimi omejitvami, super opcija, je pa vse odvisno od tega, kje v Muenchnu moraš biti . Lahko si na zoprni lokaciji, pa v samem mestu zgubiš uro ali več. Sicer, ko 1x naštudiraš pot, ni panike.
Sam sem gor hodil z letalom (je imela potem firma lasten bus do zgradbe) in pa drugič z avtom, ker sem ga imel v pokriti garaži v firmi... Če nimaš kje parkirati, zna biti avto tam tečna stvar.
Vem, da je v planu železnica do letališča, ena direktna linija, opcijsko linija preko Kamnika. Pa tudi železnica iz Kranja do Ljubljane mimo letališča (kao), da se ne cjaziš čez Škofjo Loko.
Prostorski plan baje sprejet, trasa narisana, uresničitev, hmm, jaz je najbrž ne bom dočakal...
Železnica taka kot je, je v osnovi brez zvezna, ker Slovenija nima dovolj kritične mase folka, ki bi jo uporabljali za potniški promet. Je trenutna, če bi jo posodobili, in dali dovolj vlakov na tire, čisto dovolj.
Bolj potrebna je ločena tovorna železnica iz Kopra do Madžarske in Avstrije, da bi Luka Koper lahko prepeljala več tovora...
Z avtom greš takrat, ko ti ustreza, pri vlaku si vezan na vozni red.
Prvi vlak LJ-MUC, če prav gledam, pride na cilj okrog ob 13:41. Če imaš sestanek prej, moraš z vlakom na pot en dan prej in nekje prenočiti.
Z avtom lahko greš gor na sestanek in se vrneš še isti dan. Je naporno, a izvedljivo. Z vlakom rabiš za to dva ali tri dni.
V normalnih razmerah je opcija tudi letalo, ampak traja podobno dolgo kot vožnja z avtom, če računaš vse skupaj (pot do letališča, čas na letališču, let, transfer od letališča do mesta...).
Če si že dal Munchen za primer, imaš nočni vlak. 8 ur vozi.
Včasih si imel zjutraj in zvečer tja letalo, traja tam 3 ure v eno smer, da prideš na neko lokacijo v Muenchnu.
Za Muenchen je avto, če si seveda ga vajen vozit, in če ti zahojena Avstrija pač sede s svojimi glupimi omejitvami, super opcija, je pa vse odvisno od tega, kje v Muenchnu moraš biti . Lahko si na zoprni lokaciji, pa v samem mestu zgubiš uro ali več. Sicer, ko 1x naštudiraš pot, ni panike.
Sam sem gor hodil z letalom (je imela potem firma lasten bus do zgradbe) in pa drugič z avtom, ker sem ga imel v pokriti garaži v firmi... Če nimaš kje parkirati, zna biti avto tam tečna stvar.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
Hangman ::
Težje kot posodobiti železniške proge bo spremeniti navade nekaterih.
Pred kratkim mi je nekdo rekel, da si ne predstavlja, da človek po 18. letu oz. najkasneje ko zaključi faks ne bi imel lastni avto. Tip je doma v Ljubljani in v radiju 300m okoli hiše ima vse, kar človek potrebuje, tako da neke pretirane vožnje nima. Izven Ljubljane se redkokdaj vozi in verjetno ga ne bi pobralo, če bi takrat skočil na vlak.
Gre se za to, da je avto pri nas statusni simbol in zato se mu marsikdo ne bo kar tako odpovedal. Če želimo doseči, da bo železniški promet postal primarni način potovanja, bo treba uporabit malo prisile. Upoštevaj še, da ljudje železnico zelo slabo poznajo. Če daš človeku avto in ga pošlješ v nek zaselek, se bo pripeljal bp. Če pa ga pošlješ z vlakom, ne bo vedel, na kateri vlak mora, kje mora prestopati...
Pred kratkim mi je nekdo rekel, da si ne predstavlja, da človek po 18. letu oz. najkasneje ko zaključi faks ne bi imel lastni avto. Tip je doma v Ljubljani in v radiju 300m okoli hiše ima vse, kar človek potrebuje, tako da neke pretirane vožnje nima. Izven Ljubljane se redkokdaj vozi in verjetno ga ne bi pobralo, če bi takrat skočil na vlak.
Gre se za to, da je avto pri nas statusni simbol in zato se mu marsikdo ne bo kar tako odpovedal. Če želimo doseči, da bo železniški promet postal primarni način potovanja, bo treba uporabit malo prisile. Upoštevaj še, da ljudje železnico zelo slabo poznajo. Če daš človeku avto in ga pošlješ v nek zaselek, se bo pripeljal bp. Če pa ga pošlješ z vlakom, ne bo vedel, na kateri vlak mora, kje mora prestopati...
gruntfürmich ::
problem je ker ni alternative. potrebuješ avto. če bi bila alternativa glede javnega prometa, bi marsikdo ubral javni promet ker se ne bi gužval po mestu in iskal parkirišče; verjemi da je oboje zelo stresno in naporno.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Gagatronix ::
Nismo Ameriski midwest sredi nicesar, da ne bi bilo alternative. Problem je v tem, ker ni incentive za izboljsanje alternativ, ki ze obstajajo.
gruntfürmich ::
javni promet ni zato da se boš peljal v neke rovte in s tem izgubil cel dan, ampak da hitro in učinkovito pripelje glavno maso ljudi iz periferije v centre dela in nato iz njih.
tu pa slovenska železnica pogori na celi črti.
na 10 minut bi morali drdrati vlaki zjutraj V ljubljano, se ustavljati samo na večjih glavnih postajah, nobeden vlak IZ ljubljane ven sploh na enotirnih progah. ker se to NE RABI.
popoldan pa nazaj ven na periferijo.
pa magari zastonj.
to je potreba ljudi po javnem prometu, ne pa vlak vsake pol ure in stanje na vsaki vaški postaji.
tu pa slovenska železnica pogori na celi črti.
na 10 minut bi morali drdrati vlaki zjutraj V ljubljano, se ustavljati samo na večjih glavnih postajah, nobeden vlak IZ ljubljane ven sploh na enotirnih progah. ker se to NE RABI.
popoldan pa nazaj ven na periferijo.
pa magari zastonj.
to je potreba ljudi po javnem prometu, ne pa vlak vsake pol ure in stanje na vsaki vaški postaji.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
Gagatronix ::
> Problem je v tem, ker ni incentive za izboljsanje alternativ, ki ze obstajajo.
Did I fucking stutter ?
Did I fucking stutter ?
gruntfürmich ::
seveda si zajecljal, ker se je tvoj post vrinil med mojega, ker nisem odgovarjal tebi.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Boomerang ::
gruntfürmich je izjavil:
javni promet ni zato da se boš peljal v neke rovte in s tem izgubil cel dan.
Po Ljubljani so zelo učinkoviti LPP avtobusi. Če se v času prometnih konic odpravljaš na nasprotni del Ljubljane pa je vlak sploh super. Če bi avte pustili doma in več uporabljali javni promet tudi zastojev ne bi bilo, kar bi še dodatno pohitrilo javni promet. Za migracijo na območju Ljubljane težave ne vidim.
V krajih, ki so blizu Ljubljane (Domžale, Grosuplje, Litija, Medvode, Preserje...) si približno enako hitro z vlakom kot avtom, pa se vseeno marsikdo raje odpravi z avtom kot z vlakom. Za dnevne migracije ne vidim problema.
Če pa si nekje ob meji (Koper, Jesenice, Maribor, Hodoš, Dobova, Metlika...), se ne boš vsak dan peljal z vlakom, ampak greš enkrat tedensko ali pa po potrebi. Če se vsak drugi teden pelješ z vlakom 2 ure v tako oddaljene kraje, tudi ne moreš trdit, da ti 1 dodatna ura (kolikor je razlike od vožnje z avtom) predstavlja izgubo celotnega dne. Tudi za tedenske migracije ni večjega problema.
Invictus ::
Če se vsak drugi teden pelješ z vlakom 2 ure v tako oddaljene kraje, tudi ne moreš trdit, da ti 1 dodatna ura (kolikor je razlike od vožnje z avtom) predstavlja izgubo celotnega dne. Tudi za tedenske migracije ni večjega problema.
In kolikokrat si to koristil? Si brez avta?
Bi rekel, da nikoli, in ne .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
gruntfürmich ::
Za dnevne migracije ne vidim problema.
samo zato ker jih ti ne vidiš še ne pomeni da jih ni. kot jih tudi ne vidijo vodilni na železnici.
dejstvo pa vseeno ostaja da so ceste nabite pločevine.
torej kdo ima narobe?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
scipascapa ::
Težje kot posodobiti železniške proge bo spremeniti navade nekaterih.
Pred kratkim mi je nekdo rekel, da si ne predstavlja, da človek po 18. letu oz. najkasneje ko zaključi faks ne bi imel lastni avto. Tip je doma v Ljubljani in v radiju 300m okoli hiše ima vse, kar človek potrebuje, tako da neke pretirane vožnje nima. Izven Ljubljane se redkokdaj vozi in verjetno ga ne bi pobralo, če bi takrat skočil na vlak.
Gre se za to, da je avto pri nas statusni simbol in zato se mu marsikdo ne bo kar tako odpovedal. Če želimo doseči, da bo železniški promet postal primarni način potovanja, bo treba uporabit malo prisile. Upoštevaj še, da ljudje železnico zelo slabo poznajo. Če daš človeku avto in ga pošlješ v nek zaselek, se bo pripeljal bp. Če pa ga pošlješ z vlakom, ne bo vedel, na kateri vlak mora, kje mora prestopati...
3 koraki:
1. nič več povračilo potnih stroškov
2. dražja registracija, dražji bencin
3. ugodne karte za javni prevoz, posodobitev železnic na splošno
gruntfürmich ::
se ti ne zdi da je dovolj samo 3. točka?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
jernejl ::
Tisti, ki se vam zdi, da z javnim prevozom ni težav, očitno še niste bili v kakšni majhni vasici, ali pa se ne znate vživeti v ta scenarij.
Marsikje gre avtobus 2x na dan, čez vikend pa sploh ne. Potem pa se vozi v službo, sploh če ta čisto slučajno ni časovno usklajena z voznim redom avtobusa.
Da o vlaku, ki v čisto vsaki vasi (če se ne motim) niti ne stoji, sploh ne govorim.
A da bi se preselili v mesta? Ja kam pa, bo treba najprej tam zgraditi stotisoče stanovanj.
Je pa na drugi strani tudi absurdno, da imajo danes upokojenci brezplačen medkrajevni javni prevoz in lahko gredo iz Maribora v Koper na kavo, čeprav tega ne potrebujejo, na drugi strani pa morajo delovni migranti, ki dejansko prevoz potrebujejo, zanj plačevati. Tudi za dijake in študente, ki običajno nimajo visokih dohodkov, javni prevoz ni zastonj, pa je marsikdo od njih prisiljen migrirati v mesto v šolo / na faks.
Ravno za te, ki prevoz nujno potrebujejo, bi moral biti prevoz zastonj. Ne pa, da se upokojenci z vlaki prevažajo na izlete, delovni migranti pa se drenjajo po cestah.
Marsikje gre avtobus 2x na dan, čez vikend pa sploh ne. Potem pa se vozi v službo, sploh če ta čisto slučajno ni časovno usklajena z voznim redom avtobusa.
Da o vlaku, ki v čisto vsaki vasi (če se ne motim) niti ne stoji, sploh ne govorim.
A da bi se preselili v mesta? Ja kam pa, bo treba najprej tam zgraditi stotisoče stanovanj.
Je pa na drugi strani tudi absurdno, da imajo danes upokojenci brezplačen medkrajevni javni prevoz in lahko gredo iz Maribora v Koper na kavo, čeprav tega ne potrebujejo, na drugi strani pa morajo delovni migranti, ki dejansko prevoz potrebujejo, zanj plačevati. Tudi za dijake in študente, ki običajno nimajo visokih dohodkov, javni prevoz ni zastonj, pa je marsikdo od njih prisiljen migrirati v mesto v šolo / na faks.
Ravno za te, ki prevoz nujno potrebujejo, bi moral biti prevoz zastonj. Ne pa, da se upokojenci z vlaki prevažajo na izlete, delovni migranti pa se drenjajo po cestah.
Gagatronix ::
@JernejL > Zivel sem v Sostrem dolgo casa. Cez vikend, LPP enkrat na uro.
Delovni migranti se drenjajo po cestah zato, ker je sistem v pizdi. Pa za to niso krivi upokojenci. Samo SDS vas proba prepricat v to.
Delovni migranti se drenjajo po cestah zato, ker je sistem v pizdi. Pa za to niso krivi upokojenci. Samo SDS vas proba prepricat v to.
Ales ::
Na naših progah še vedno hodiš na okence po karto in na vlaku ti jo sprevodnik luknja. To je adijo pamet.
Dajmo priklopit parno lokomotivo, da bo izkušnja muzejskega vlaka popolna.
Ampak OK, kdor si hoče v teh muzejskih okoliščinah vsaj malo olajšati izkušnjo, pomisli na mesečno ali letno karto. Sigurno obstaja.
Primer Kamniške proge. Že pred leti so uspeli poenotiti vlak in avtobus, neverjetno. Cenik:
https://www.slo-zeleznice.si/sl/enotna-...
Pa a ste komplet fuknjeni?
Niti ne vem, kaj je KM. Kilometri? Kaj naj štejem kilometre koliko se bom vozil, da vem, katero ceno gledat?
O cenah sploh ne bom komentiral.
OK, poskusimo direkt Slovenske železnice.
https://potniski.sz.si/abonentske-vozov...
Evo, vsaj malo lažje je za razvozlat:
Seveda ne veljajo za vse vlake. Zakaj bi?
Polletna x5, letna x8.
Se pravi letna uporaba SŽ v 2, razredu bi stala minimum 1788,8 EUR letno.
Kar se mogoče splača le nekomu, ki je vsakodnevni migrant. Če sploh.
Fail na celi črti.
Namesto, da bi skozi sinergije prostega gibanja polnili proračun, ostajajo ljudje v avtomobilih ali omejeni na svojo okolico ali pa kupujejo vozovnice na okencih, da jih potem lahko sprevodnik štemplja.
ROFL
Potem se pa čudijo, zakaj ljudje odhajajo. Greš samo na Dunaj in tam vidiš, da za kompletno letno uporabo vseh vrst javnega prevoza na širšem območju mesta daš 365 EUR LETNO. In to je prevoz, ki je 20 let pred našim, minimum. Vse, od nakupa kart do uporabe.
In se čudijo, zakaj ekonomija tam laufa, pri nas pa zaostaja. Laufa, ker niso zabiti moroni.
Dajmo priklopit parno lokomotivo, da bo izkušnja muzejskega vlaka popolna.
Ampak OK, kdor si hoče v teh muzejskih okoliščinah vsaj malo olajšati izkušnjo, pomisli na mesečno ali letno karto. Sigurno obstaja.
Primer Kamniške proge. Že pred leti so uspeli poenotiti vlak in avtobus, neverjetno. Cenik:
https://www.slo-zeleznice.si/sl/enotna-...
KM Splošne tedenske Splošne mesečne Osnovnošolske mesečne do 5 11,70 45,50 33,80 6-10 16,20 63,00 46,80 11-15 20,70 80,50 59,80 ... 91-95 78,30 304,50 226,20
Pa a ste komplet fuknjeni?
Niti ne vem, kaj je KM. Kilometri? Kaj naj štejem kilometre koliko se bom vozil, da vem, katero ceno gledat?
O cenah sploh ne bom komentiral.
OK, poskusimo direkt Slovenske železnice.
https://potniski.sz.si/abonentske-vozov...
Evo, vsaj malo lažje je za razvozlat:
mesečna vozovnica 2. kategorija 1. kategorija Neprenosljiva vozovnica 223,60 332,80 Prenosljiva vozovnica 275,20 409,60
Seveda ne veljajo za vse vlake. Zakaj bi?
Polletna x5, letna x8.
Se pravi letna uporaba SŽ v 2, razredu bi stala minimum 1788,8 EUR letno.
Kar se mogoče splača le nekomu, ki je vsakodnevni migrant. Če sploh.
Fail na celi črti.
Namesto, da bi skozi sinergije prostega gibanja polnili proračun, ostajajo ljudje v avtomobilih ali omejeni na svojo okolico ali pa kupujejo vozovnice na okencih, da jih potem lahko sprevodnik štemplja.
ROFL
Potem se pa čudijo, zakaj ljudje odhajajo. Greš samo na Dunaj in tam vidiš, da za kompletno letno uporabo vseh vrst javnega prevoza na širšem območju mesta daš 365 EUR LETNO. In to je prevoz, ki je 20 let pred našim, minimum. Vse, od nakupa kart do uporabe.
In se čudijo, zakaj ekonomija tam laufa, pri nas pa zaostaja. Laufa, ker niso zabiti moroni.
gruntfürmich ::
jp.
greš samo v malce večje avstrijsko mesto, recimo graz, in si želiš da bi naše železniške postaje čez kakih 20 let pa res tako izgledale; vsaj v glavnem mestu ljubljani če že na periferiji ne...
greš samo v malce večje avstrijsko mesto, recimo graz, in si želiš da bi naše železniške postaje čez kakih 20 let pa res tako izgledale; vsaj v glavnem mestu ljubljani če že na periferiji ne...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
enemon ::
Na naših progah še vedno hodiš na okence po karto in na vlaku ti jo sprevodnik luknja. To je adijo pamet.
Dajmo priklopit parno lokomotivo, da bo izkušnja muzejskega vlaka popolna.
Ampak OK, kdor si hoče v teh muzejskih okoliščinah vsaj malo olajšati izkušnjo, pomisli na mesečno ali letno karto. Sigurno obstaja.
Primer Kamniške proge. Že pred leti so uspeli poenotiti vlak in avtobus, neverjetno. Cenik:
https://www.slo-zeleznice.si/sl/enotna-...
KM Splošne tedenske Splošne mesečne Osnovnošolske mesečne
do 5 11,70 45,50 33,80
6-10 16,20 63,00 46,80
11-15 20,70 80,50 59,80
...
91-95 78,30 304,50 226,20
Pa a ste komplet fuknjeni?
Niti ne vem, kaj je KM. Kilometri? Kaj naj štejem kilometre koliko se bom vozil, da vem, katero ceno gledat?
O cenah sploh ne bom komentiral.
OK, poskusimo direkt Slovenske železnice.
https://potniski.sz.si/abonentske-vozov...
Evo, vsaj malo lažje je za razvozlat:
mesečna vozovnica 2. kategorija 1. kategorija
Neprenosljiva vozovnica 223,60 332,80
Prenosljiva vozovnica 275,20 409,60
Seveda ne veljajo za vse vlake. Zakaj bi?
Polletna x5, letna x8.
Se pravi letna uporaba SŽ v 2, razredu bi stala minimum 1788,8 EUR letno.
Kar se mogoče splača le nekomu, ki je vsakodnevni migrant. Če sploh.
Fail na celi črti.
Namesto, da bi skozi sinergije prostega gibanja polnili proračun, ostajajo ljudje v avtomobilih ali omejeni na svojo okolico ali pa kupujejo vozovnice na okencih, da jih potem lahko sprevodnik štemplja.
ROFL
Očitno se že dolgo nisi vozil z vlakom.
Karto lahko kupiš preko aplikacije SŽ Grem z vlakom ali preko spletne strani SŽ in sprevodnik ti potem poskenira QR kodo s telefona.
Ales ::
Preko spletne strani vem, da se da. Za aplikacijo pa prvič slišim. Ker seveda niso sposobni dati niti povezave na uvodno spletno stran SŽ.
Sem jo potem po načrtnem iskanju našel dva menija globoko, omenjeno pri dnu precej dolge strani. Pa saj ne moreš verjet.
Preko iskalnika pa pod "SŽ Grem z vlakom" prej najde direktno tole stran: https://potniski.sz.si/mobilna-aplikaci...
Kjer je podnaslov "Naložite si aplikacijo in že boste lahko brskali po voznem redu vlakov in se seznanili z aktualnimi razmerami v železniškem prometu."
In potem: "Prikazuje predvsem podatke o voznih redih vlakov na območju Slovenije in informacije o zamudah ter ovirah v prometu."
Šele par odstavkov nižje, zunaj vidnega polja na kar konkretnem monitorju: "Aplikacija Grem z vlakom omogoča tudi nakup vozovnice."
WTF??
Pa kaj je to nekdo dopisal zraven, tako slučajno?
Imaš prav, očitno se že dolgo nisem vozil z vlakom SŽ. Le zakaj.
Sem jo potem po načrtnem iskanju našel dva menija globoko, omenjeno pri dnu precej dolge strani. Pa saj ne moreš verjet.
Preko iskalnika pa pod "SŽ Grem z vlakom" prej najde direktno tole stran: https://potniski.sz.si/mobilna-aplikaci...
Kjer je podnaslov "Naložite si aplikacijo in že boste lahko brskali po voznem redu vlakov in se seznanili z aktualnimi razmerami v železniškem prometu."
In potem: "Prikazuje predvsem podatke o voznih redih vlakov na območju Slovenije in informacije o zamudah ter ovirah v prometu."
Šele par odstavkov nižje, zunaj vidnega polja na kar konkretnem monitorju: "Aplikacija Grem z vlakom omogoča tudi nakup vozovnice."
WTF??
Pa kaj je to nekdo dopisal zraven, tako slučajno?
Imaš prav, očitno se že dolgo nisem vozil z vlakom SŽ. Le zakaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ales ()
gruntfürmich ::
vidiš, takšnih zahtevnih uporabnikov SŽ ne potrebuje.
potrebuje bebčke ki se vozijo z vlaki ker nimajo izbire in se prebijajo po menijih, katere so za mastne pare izdelale prijateljske firme, ali pa kupujejo kartončke še iz časa marije terezije, in pa poslušne davkoplačevalce ki se ne uprašajo kam gre njihov denar ker so itq člani sđsa...
potrebuje bebčke ki se vozijo z vlaki ker nimajo izbire in se prebijajo po menijih, katere so za mastne pare izdelale prijateljske firme, ali pa kupujejo kartončke še iz časa marije terezije, in pa poslušne davkoplačevalce ki se ne uprašajo kam gre njihov denar ker so itq člani sđsa...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zimonem ::
Preko spletne strani vem, da se da. Za aplikacijo pa prvič slišim. Ker seveda niso sposobni dati niti povezave na uvodno spletno stran SŽ.
Sem jo potem po načrtnem iskanju našel dva menija globoko, omenjeno pri dnu precej dolge strani. Pa saj ne moreš verjet.
Preko iskalnika pa pod "SŽ Grem z vlakom" prej najde direktno tole stran: https://potniski.sz.si/mobilna-aplikaci...
Kjer je podnaslov "Naložite si aplikacijo in že boste lahko brskali po voznem redu vlakov in se seznanili z aktualnimi razmerami v železniškem prometu."
In potem: "Prikazuje predvsem podatke o voznih redih vlakov na območju Slovenije in informacije o zamudah ter ovirah v prometu."
Šele par odstavkov nižje, zunaj vidnega polja na kar konkretnem monitorju: "Aplikacija Grem z vlakom omogoča tudi nakup vozovnice."
WTF??
Pa kaj je to nekdo dopisal zraven, tako slučajno?
Imaš prav, očitno se že dolgo nisem vozil z vlakom SŽ. Le zakaj.
Predvsem je pa vozen red podobno zanesljiv kot zadetki na loteriji Slovenije.
buttcrack ::
Naj bi gorenjsko progo zrihtal do sredine novembra. Do takrat je pa res loto ja. Na 5 km cca 5 minut zamude, potem pa zaradi tega še kontra promet zamuja in je cela veselica.
Obožujem vlak za v službo, ampak da je po voznem redu 32 min, dejansko pa najmanj 45, mi je pa pač no go.
Obožujem vlak za v službo, ampak da je po voznem redu 32 min, dejansko pa najmanj 45, mi je pa pač no go.
Boomerang ::
gruntfürmich je izjavil:
Za dnevne migracije ne vidim problema.
samo zato ker jih ti ne vidiš še ne pomeni da jih ni. kot jih tudi ne vidijo vodilni na železnici.
dejstvo pa vseeno ostaja da so ceste nabite pločevine.
torej kdo ima narobe?
Ravno zato, ker so ceste nabite pločevine, si na kratke razdalje (do 40 km) hitreje z vlakom kot z avtom.
To je dejstvo. Bilo večkrat preverjeno (tudi na youtube najdeš kakšno primerjavo) in tudi sam sem to že preveril.
Počasnost vlaka se pokaže na daljše razdalje (nad 50 km). Naše proge niso v stanju, da bi lahko vlaki vozili 130 km/h.
Invictus ::
Ravno zato, ker so ceste nabite pločevine, si na kratke razdalje (do 40 km) hitreje z vlakom kot z avtom.
Ja, velja samo, če je železniška in služba 5 minut stran. Drugače je avto še vedno hitrejši...
Je pa železnica cenejša, če imaš ugodno lokacijo doma in službe... Definitivno pa bolj časovno potratna...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Boomerang ::
Ravno zato, ker so ceste nabite pločevine, si na kratke razdalje (do 40 km) hitreje z vlakom kot z avtom.
Ja, velja samo, če je železniška in služba 5 minut stran. Drugače je avto še vedno hitrejši...
Je pa železnica cenejša, če imaš ugodno lokacijo doma in službe... Definitivno pa bolj časovno potratna...
Če bi mesta imela zanesljiv mestni promet, železnica pa taktni promet s kratkim intervalom, je problem rešen.
Ampak mestni promet ne more biti hiter/zanesljiv, dokler je odvisen od pločevine. Zato se dela na tem, da se čim več ljudi spravi na javni promet.
Niti železnice si ne morejo privoščiti hitrega taktnega prometa, ker je skoraj polovica naših prog enotirnih.
Se pa dela na tem. Čez 15 let bova najbrš oba uporabljala javni potniški promet. Do takrat pa slovenske železnice in občine čaka še kar nekaj dela.
Invictus ::
Jaz ne, ker na drugo kot delo od doma ne pristajam...
Dnevna vožnja v službo je brez zvezna in v takih službah mene ne bo. Ni potrebe...
Čez 15 let bo stanje isto kot danes, sam cel kup denarja se bo zapravilo...
Dnevna vožnja v službo je brez zvezna in v takih službah mene ne bo. Ni potrebe...
Čez 15 let bo stanje isto kot danes, sam cel kup denarja se bo zapravilo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
gruntfürmich ::
fantje, dajte času čas. slovenske železnice so pionirji na svojem področju. konec leta 2018 so uvedli kupovanje kart preko spleta. to je revolucionaren izum za tiste čase, ne gre še vse gladko...
https://www.delo.si/gospodarstvo/novice...
https://www.delo.si/gospodarstvo/novice...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
GummyBear ::
Dolenjska železniška proga: Enotirna in neelektrificirana. V enakem stanju sta samo še kamniška in kočevska. Nadgradnja (v dvotirnost in elektrifikacija) je predvidena po odsekih: Do leta 2031 odsek Ljubljana - Ivančna Gorica, med leti 2030 in 2035 pa odsek Ivančna Gorica - Novo mesto. Po državnih študijah se odseka skozi Belo krajino do d.m. sploh ne splača nadgrajevat in je tako nadgradnja prestavljena po letu 2050. Hkrati poznam ogromno ljudi iz tistih koncev, ki se na delo vsakodnevno vozijo v Novo mesto, vse več je tudi dnevnih migrantov za Ljubljano. Mi pa se nadgradnje lotevamo po odsekih in računamo, da bo do leta 2060 nadgrajena celotna proga. Resno??? Da ne omenjam še razne predloge t.i. proge, ki bi jih država rada zgradila (recimo direktna povezava Dobova - Novo mesto). Če rabimo 40 let samo za posodobitev obstoječih prog, potem novih prog v tem stoletju nismo sposobni zgraditi.
Druga stvar: Ljudi bi država rada spravila na vlake in avtobuse (kjer je možno tudi na kolesa). Kaj točno se je v to smer naredilo? Vse glavne ceste v Ljubljani so 2-2 (2 pasova za eno stran, 2 za v drugo). Meščani se pritožujejo, da so mestni avtobusi med prometnimi konicami prepočasni. Je bila kdaj ideja, da bi en vozni pas pobrali in bi bil namenjen samo mestnim avtobusom, koleaarjem ipd (tako kot imamo režim na Slovenski cesti)? Osebnim avtomobilom bi tako namesto 2 pasova ostal samo 1 vozni pas. Vem, da to povzroči kolaps prometa osebnih vozil po Ljubljani, ampak hkrati se pohitri mestni potniški promet (kar je državi prioriteta). Tako bodo ljudje prisiljeni v izbiro: 3 ure se z lastnim avtom pomikati meter za metrom ali uporabiti avtobus in priti na cilj v 15ih minutah. S takšno taktiko imamo v enem mesecu vse ljudi (tudi tiste, ki so zdaj proti in ne morejo brez lastnega avta) na avtobusih. Prepričan sem, da LPP nima niti toliko avtobusov, da bi lahko zadostili potrebam. Če smo promet lahko omejili skozi Slovensko cesto, lahko enako naredimo po vseh glavnih cestah v Ljubljani.
Druga stvar: Ljudi bi država rada spravila na vlake in avtobuse (kjer je možno tudi na kolesa). Kaj točno se je v to smer naredilo? Vse glavne ceste v Ljubljani so 2-2 (2 pasova za eno stran, 2 za v drugo). Meščani se pritožujejo, da so mestni avtobusi med prometnimi konicami prepočasni. Je bila kdaj ideja, da bi en vozni pas pobrali in bi bil namenjen samo mestnim avtobusom, koleaarjem ipd (tako kot imamo režim na Slovenski cesti)? Osebnim avtomobilom bi tako namesto 2 pasova ostal samo 1 vozni pas. Vem, da to povzroči kolaps prometa osebnih vozil po Ljubljani, ampak hkrati se pohitri mestni potniški promet (kar je državi prioriteta). Tako bodo ljudje prisiljeni v izbiro: 3 ure se z lastnim avtom pomikati meter za metrom ali uporabiti avtobus in priti na cilj v 15ih minutah. S takšno taktiko imamo v enem mesecu vse ljudi (tudi tiste, ki so zdaj proti in ne morejo brez lastnega avta) na avtobusih. Prepričan sem, da LPP nima niti toliko avtobusov, da bi lahko zadostili potrebam. Če smo promet lahko omejili skozi Slovensko cesto, lahko enako naredimo po vseh glavnih cestah v Ljubljani.
Phantomeye ::
Ti novi vlaki. Moj bog. Sej so fletni vse, ampak faking piskanje k se vrata odpira, in druge vrste piskanje k se zapirajo. Sej vem, da je zaradi varnosti, ampak, če imaš postajo na 5 min... si po 30 min že kar živčen. Še skozi slušalke gre :C
Slopek ::
Ravno zato, ker so ceste nabite pločevine, si na kratke razdalje (do 40 km) hitreje z vlakom kot z avtom.
Ja, velja samo, če je železniška in služba 5 minut stran. Drugače je avto še vedno hitrejši...
Je pa železnica cenejša, če imaš ugodno lokacijo doma in službe... Definitivno pa bolj časovno potratna...
Sem se vozil takole...
7min stran vlak od doma in 5min od službe. Povezava top. Ampak samo na papirju.
Vlak je obvezno zamujal. Že zjutraj sem švical, ali bom ujel al ne, ker smo seveda čakali vlak, ki preseda.....
Pa iz službe potem namesto odlične povezave, v katero sem vsakič zrl samo na voznem redu, obvezno čakanje in nepotrebno kofetkanje. Kaj ti pomaga vozni red, če pozimi vsak dan drevo pade na progo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Slopek ()
Hangman ::
Sem se vozil takole...
7min stran vlak od doma in 5min od službe. Povezava top. Ampak samo na papirju.
Vlak je obvezno zamujal. Že zjutraj sem švical, ali bom ujel al ne, ker smo seveda čakali vlak, ki preseda.....
Pa iz službe potem namesto odlične povezave, v katero sem vsakič zrl samo na voznem redu, obvezno čakanje in nepotrebno kofetkanje. Kaj ti pomaga vozni red, če pozimi vsak dan drevo pade na progo.
Tudi jaz sem pozimi z vlakom večkrat obstal. Pa ne ker bi padlo drevo na progo, ampak zato, ker je bila garnitura stara in se je pogosto pokvarila. Večkrat smo tudi obstali sredi kakšnega klanca, ker vlak ni mogel speljati... potem smo po pol ure čakali, da je prišla druga garnitura in nas povlekla naprej.
Drevo pade na progo, vlak se pokvari... vse to se zgodi lahko tudi na cesti.
Ampak se dela na izboljšavah. Vlaki so novi, proge se posodabljajo. Še malo pa bomo morda imeli taktni promet.
Alexius Heristalski ::
Poleti sem se enkrat peljal s starim rdečim vlakom v smeri Kočevja. Vlak se je ustavil dvakrat, menda se je motor pregrel. Z novim se še nisem peljal.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Csharp ::
Alexius Heristalski je izjavil:
Poleti sem se enkrat peljal s starim rdečim vlakom v smeri Kočevja. Vlak se je ustavil dvakrat, menda se je motor pregrel. Z novim se še nisem peljal.
Peljal si se s kanarčkom (SŽ serija 713/715), ki po naših progah vozijo od leta 1986. Pri takšni starosti še dobro vozijo in za pričakovat je, da morda več niso vsi brezhibni. Zato pa nabavljamo nove vlake.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Modernizacija železniškega potniškega prometa (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 6588 (4988) | Conini |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 81618 (71027) | starfotr |
» | ICS še vozi?Oddelek: Loža | 9156 (7375) | Spajky |
» | SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 36725 (30798) | DuleKrtola |
» | Hitra železniška povezava LJ - KR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 42874 (32252) | jest10 |