» »

Modernizacija železniškega potniškega prometa

Modernizacija železniškega potniškega prometa

1
2
»

perci ::

kow je izjavil:

Kdo pa se vozi iz Mb v Lj? Resno sprasujem.
Poleg tega, ce lahko delas na vlaku, lahko delas tudi od doma. Da pa bos gradil ogromno infrastrukturo, da se par 100 ljudi nekajkrat na teden zapelje na sestanek, imo ni smiselno.

Ne vem, zakaj misliš, da je štajerska avtocesta vsako jutro polna proti Ljubljani, popoldne pa nazaj?

dronyx ::

Tule na kratko kako Kitajci gradijo omrežje hitrih vlakov. Ostali lahko o čem takem lahko samo sanjajo. Tu pride do izraza Kitajska verzija kapitalističnega komunizma, kjer ni problem ljudem vzeti zemljo za gradnjo hitre železnice, hkrati pa je cena delovne sile še vedno bistveno nižja kot drugje po svetu (v tem prispevku je navedeno, koliko nižja je cena KM hitre železnice na Kitajskem, v primerjavi z Evropo ali ZDA). Seveda pa kot rečeno ne gre povsod za enake primere. Nekaj je povezati s hitro železnico Peking in Šanghaj, nekaj povsem drugega pa Maribor in Ljubljano. To se ti preprosto ne izplača, poleg tega je Kitajski vseeno, ali je zadeva komercialno upravičena. Važno da se nekaj gradi in da dosežejo BDP, kot so si ga zadali. Če je za to potrebno podirat in na novo gradit, bodo pa to počeli.

Če bi bila recimo cena izgradnje hitre železnice 30 M €/km (Kitajska je na 17 M/km), v kolikem času se povrne investicija v hitro progo med Mariborom in Ljubljano (recimo skupaj 4 MRD €, pa je verjetno še dražje, ker pri nas moraš vsako ocenjeno vrednost množiti vsaj krat dva)? 50 let? 100 let? Več?

Eden izmed razlogov, zakaj Kitajski uspeva taka izgradnja železniškega omrežja se pa verjetno skriva tudi v podatku o številu avtomobilov na prebivalca. Če ima skoraj vsak že vsaj en avto seveda nima smisla neka velika investicija v javni potniški promet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Uizi ::

Ni problem ljudem vzeti zemljo na Kitajskem?

U sure bro?

dronyx ::

Tule še lepo opisano zakaj v ZDA hitrih vlakov skoraj ni. V EU stanje sicer nekoliko bolje, so pa povsem enaki problemi s tem kot v ZDA. Stopnja lastniških avtomobilov je velika, delovna sila je draga in zaščitena, vzeti zemljo za izgradnjo takih infrastrukturnih projektov je resen pravni problem, taki projekti morajo biti finančno vzdržni, torej se mora investicija povrnit tistemu, ki prispeva denar za izgradnjo itd.

Uizi je izjavil:

Ni problem ljudem vzeti zemljo na Kitajskem?

U sure bro?

To si pa sedaj našel res dober primer. To hiško so verjetno pustili samo zato, da se sedaj trkajo po prsih, kako so na Kitajskem zaščitene pravice malih ljudi. U sure bro? Ko na Kitajskem gradijo mesta duhov ljudem vzamejo rodovitno zemljo brez vprašanja (primeri gredo po moje v milijone) in v zameno dobijo 50 m2 veliko stanovanje nekje v 200 nadstropju neke stolpnice sredi betonske džungle, katere edini cilj je samo to, da se prikaže v BDP in da partija doseže BDP, kot si ga je zadala v planu. To je meni skregano z zdravim razumom. Ampak za komunizem je nasploh značilno, da je vse skregano z zdravim razumom. Kitajska verzija v tem ne odstopa niti za milimeter.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Uizi ::

Ja pa tak genocid izvajajo nad Ujguri, da jih je vedno več! Pa otroke jedo za večerjo, baje. :)

dronyx ::

Uizi je izjavil:

Ja pa tak genocid izvajajo nad Ujguri, da jih je vedno več! Pa otroke jedo za večerjo, baje. :)

Tema je modernizacija železniškega potniškega prometa. To kar pišeš sodi pod zunanjo politiko.

Uizi ::

Samo izpostavil sem tvoje zavajanje in laži, nič drugega. Carry on.

dronyx ::

Tule pa dejanska perspektiva hitrega železniškega prometa, ki bo lahko konkurenca regionalnim letom z letali. Ko ta tehnologija postane standard za hitre vlake, lahko gredo Kitajci podirat svoje omrežje in gradit novega. Pa bo spet nekaj za v BDP. :))

Uizi ::

A niso že dooooolgo nazaj delali hitre proge nekje na Japonskem (pomoje) z magneti? Pa neke vakumske cevi? To ni nič novega, odkrivaš toplo vodo. :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Uizi ()

Uizi ::


13 let že poznamo to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Uizi ()

dronyx ::

Uizi je izjavil:

A niso že dooooolgo nazaj delali hitre proge nekje na Japonskem (pomoje) z magneti? Pa neke vakumske cevi? To ni nič novega, odkrivaš toplo vodo. :))

Saj to ni moja ideja. Hyperloop poleg lebdenja na magnetih uporablja princip, da vlak drvi v cevi, iz katere je izsesan zrak. To zmanjša potem še zračni upor in tak vlak bo drvel lahko s hitrostmi ranga 1000 km/h. Mogoče bodo celo take vlake izstrelili iz železniške postaje s tehnologijo, ki bo delovala podobno kot naboji pri puškah. Vlak bo tako dobesedno izstreljen v predor hyperloop.

Ampak tudi Hyperloop tehnologija še nekaj časa ne bo konkurirala moji ideji za modernizacijo železniškega primestnega prometa, saj na razdaljah do 60 km in vmesnih postajah na razdalji nekaj km taka tehnologija po mojem mnenju ne pride do izraza, saj bi tak vlak moral zavirati še preden bi dobro speljal iz postaje.

Kot rečeno vedno moraš iskati rešitev za konkreten problem in niso vse rešitve univerzalne za vse probleme.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

dronyx ::

Tole je prihodnost:

Uizi ::

To poznamo že najmanj 15 let in bi bilo uporabno samo na ogromne razdalje, kot si že sam ugotovil. Cena pa astronomska.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Uizi ()

kow ::

perci je izjavil:


Ne vem, zakaj misliš, da je štajerska avtocesta vsako jutro polna proti Ljubljani, popoldne pa nazaj?


Veliki vecini teh vozacev direktna linija iz MB v LJ ne pomaga prav nic. Ce se bo vlak ustavljal vsakih 15min, pa so izgubili ogromno casa, bi prej prisli z avtom.

V resnici moras gledati, kot se moderno rece, "from first principles". Iti cez vseh 2 milijona Slovencev ter analizirati demografijo. Kaj tocno vsak segment prebivalstva potrebuje oz. zeli.
Jaz bi zacel z ukinitvijo placevanja prevoza na delo. Pa da vidimo, kaj se zgodi z vozaci.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

dronyx ::

Uizi je izjavil:

To poznamo že najmanj 15 let in bi bilo uporabno samo na ogromne razdalje, kot si že sam ugotovil. Cena pa astronomska.

Princip te tehnologije je poznan že več kot 100 let. Na tako idejo lahko pride vsak osnovnošolec pri pouku fizike, ki ne sedi na ušesih. Problem je realizacija in seveda finančna vzdržnost takega projekta, kar je na koncu bistvo, da da nekdo sploh denar za to. Danes smo verjetno že na točki, ko je komercialni Hyperloop lahko kje že realnost.

kow je izjavil:

Veliki vecini teh vozacev direktna linija iz MB v LJ ne pomaga prav nic. Ce se bo vlak ustavljal vsakih 15min, pa so izgubili ogromno casa, bi prej prisli z avtom.

Jaz sem se nekaj časa nazaj peljal s hitrim vlakom Inter CIty SLovenija (ICS) in sem za razdaljo Ljubljana - Maribor potreboval skoraj dve uri. Mi je vzelo sapo. Precej hitreje in morda celo ceneje bi prišel z avtom. Z električnim avtom pa nobenega dvoma, da tudi ceneje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Conini ::

Uizi je izjavil:

Samo izpostavil sem tvoje zavajanje in laži, nič drugega. Carry on.


Zakaj si tako obupno neinformiran? Na Kitajskem nakup nepremičnine ne pomeni, da jo dobiš v last za vedno, ampak gre za pogodbo o najemu za 70 let. Zato se pa vse razen poslovnih zgradb, gradi tako slabo, da stanovanja razpadajo po nekaj letih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Conini ()
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Posodobitev železniškega prometa (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
16321375 (12933) Lonsarg
»

Spletna prodaja vozovnic za vlak leto dni pozneje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
10925237 (19734) 111111111111
»

SŽ omogočil nakup vozovnic po spletu (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7213690 (11387) aborko
»

Japonski brzovlak presegel 600 kilometrov na uro (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
6221831 (18077) Okapi
»

SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12636724 (30797) DuleKrtola

Več podobnih tem