» »

dizli

dizli

«
1
2

barney83 ::

Zdravo,
zanimam se za nakup novega avtomobila. Prvič kupujem avto in ne vem, ali bencin ali dizel.
Dizle gledam avte letnik 2017, avtomatike -> hyudai i30, i40; ford mondeo; opel insignia,..

Letno naredim 20.000 km, največ pa imam kratke razdalje - dnevno imam 14 km do službe, 5 km do rekreacije,...
Na avtocesto grem mogoče 1x/teden.

Včasih je veljalo, da kratke razdalje za dizle niso uredu. Ali to še velja?

hojnikb ::

ce kupujes avtomatika, druga kot zf8 ali pogojno dsg ne glej, ker bos razocaran. Sploh ford ima zanic avtomatike, ce slucajno ujames njihov MoneyShift.

Sicer pa, postavi budget. Bom sicer spet deloval kot pokvarjena ura in fanboy, ampak ce gledas limuzine, tudi 3er f30 nebo slaba izbira. Spodobni varcni dizli, fenomenalen avtomatik, spodobne vozne lastnosti. Ni pa najbolj prostorn, ce gledas limuzine, pa seveda najdit je treba spodobno ohranjengs. Ampak ker so mnozicni in jim pade hitro cena, zna bit dost soliden value. Zgodnji letniki se zacnejo ze pr 7 jurjih.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

SambaShare ::

barney83 je izjavil:


Včasih je veljalo, da kratke razdalje za dizle niso uredu. Ali to še velja?


Še vedno. S takimi relacijami se za dizli sploh ne oziraj.

Vuli ::

mah, lej, ga voziš kot bencinca in mu ne bo hudega. hočem rečt, na višjih obratih.
Jaz zaenkrat nisem mel problemov okoli dpfja, egr pa delam krajše relaceije dnevno, 1x tedensko daljše .
|Gb x570 Pro|R9 5900x|64GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

hojnikb ::

SambaShare je izjavil:

barney83 je izjavil:


Včasih je veljalo, da kratke razdalje za dizle niso uredu. Ali to še velja?


Še vedno. S takimi relacijami se za dizli sploh ne oziraj.

cist lepo ga vozis, ce seveda vmes vrines tudi kaksno relacijo. Sam vozim zetorja par kilometrov na eno stran sihta, vsak dan, ze leta in nobenih tezav. Tu in tam seveda jasno tudi kaksna relacija, da dobis sanso zadihat in je to to. Problem so stari avti, ki ne znajo delat dpf renegenracije izven idealnih pogojov. Modern dizl bo zacel z kaksno vmesno renegeracijo tut po parih kilometrih voznje.
Danes, ko so si bencinski in dizlski motorji tako podobni z vso emisijsko nesnago, ta argument ni vec argument.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

SambaShare ::

hojnikb je izjavil:

SambaShare je izjavil:

barney83 je izjavil:


Včasih je veljalo, da kratke razdalje za dizle niso uredu. Ali to še velja?


Še vedno. S takimi relacijami se za dizli sploh ne oziraj.

cist lepo ga vozis, ce seveda vmes vrines tudi kaksno relacijo. Sam vozim zetorja par kilometrov na eno stran sihta, vsak dan, ze leta in nobenih tezav. Tu in tam seveda jasno tudi kaksna relacija, da dobis sanso zadihat in je to to. Problem so stari avti, ki ne znajo delat dpf renegenracije izven idealnih pogojov. Modern dizl bo zacel z kaksno vmesno renegeracijo tut po parih kilometrih voznje.


Ampak zakaj sploh, dobiš samo slabe strani dizla. Kup potencialnih problemov, dražje vzdrževanje, pozimi mraz v avtomobilu, ... Nižja poraba pa komaj pride do izraza.

darkolord ::

Ne vem v katerem stoletju živite.

Vdzrževanje je enako, mraz v avtomobilu traja 1 minuto, poraba je krepko nižja.

Če greš občasno na AC (1x na teden je čisto dovolj), potem s sajami ni nobenih težav.

hojnikb ::

yup, tocno tako. In moderni dizli imajo ze prakticno vsi elektricne grelce (plus seveda grete zice itd) tako da argument ogrevanja ni glih v prid bencinarju.
Imas pa pri bencinarjih tudi dost smotane zadeve, kot so recimo zapacani ventili zarad DI.
#brezpodpisa

pegasus ::

darkolord je izjavil:

Ne vem v katerem stoletju živite.
Res ... V 21. stoletju se kupuje električna vozila, še posebej za take kratke razdalje. Razen če imate denarja toliko, da si lahko privoščite ga metat stran.

Sparkxl ::

darkolord je izjavil:

Ne vem v katerem stoletju živite. Vdzrževanje je enako.


V 21. Vprašaj prvega mehanika kako je vzdrževanje enako. Mogoče boš presenečen nad odgovorom.

Jaz zetorja niti v sanjah nebi kupil za tako kilometrino, ker liter manjša poraba potegne zraven vse slabo, po čem zetorji slavijo

Miha 333 ::

Prednost dizla je, da ga lahko voziš dinamično, pa bo poraba še vedno zmerna. Če bencinarja voziš dinamično, pa gre poraba v nebo. Najboljši (z vidika vzdrževanja) so dizli izpred 2006, ko še niso imeli DPF. In da, tak avto imeti je legalno, preden se vsuje plaz kritik.

miha98 ::

A? Jaz imam bmw 318i pa ce vozim lagano naredim z 60 l 850 km ce pa ga zgem na polno po avtobahnu pa 700 ... torej od 7.3 do 8.5... kje je tu poraba do neba? Bencin

B34ST ::

No ja, jaz že odkar sem prodal 1.6 16V tankam na vsake 400km, tisti 1.6 je naredil mogoče 500km. 1.2 pa mislim da nekje 550km, če gledam da je šlo vanj nekje 38l in je pil 7l.
Za kratke razdalje je bencinar ok, pa še to sem si v soboto po treh tednih rekel, uf, spet tankat, komu se pa da. Kratke razdalje seveda niso AC, tako da poraba precej bolj trpi pri neprestanem pospeševanju.
i5-10600K | NH-D14 | MSI MAG Z490 TOMAHAWK | F4-3200C14D-16GVR @4000C14
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: B34ST ()

Wrop ::

Ali pa 1.6 tce, lahkotna vožnja cca 7.5 l/100km, normalna nekaj čez 8 l/100km, čez 9 l/100km ga je treba že kar tiščat. Da se tudi 10+, samo meni po cesti še ni ratalo.
V vsakem primeru naredim med 450 in 550 km z enim tankom.
Dizel bi sicer pil manj, samo pri cca 18.000 km/leto, se mi ne splača.

hojnikb ::

taka zmerna voznja k je pr bencinarju 7,5, je pr dizlu 4,5..
#brezpodpisa

Utk ::

hojnikb je izjavil:

taka zmerna voznja k je pr bencinarju 7,5, je pr dizlu 4,5..

No no, dej no pretiravat. Jaz sem se že vozil z 1,8 NA bencinarjem za dizlom s porabo pod 5, kolk je imel takrat dizel, 2?

hojnikb ::

in ta na bencinar je mel isto konjenico in tezo?
#brezpodpisa

Blinder ::

ene 3.5
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Utk ::

hojnikb je izjavil:

in ta na bencinar je mel isto konjenico in tezo?

Približno da. Ampak kaj ima veze, jaz sem imel 1,8 NA bencinarja s 140 konji. In meni je porabil pod 5.

Blinder je izjavil:

ene 3.5

Ja, kak liter manj najbrž. Ne pa 3.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

avtek ::

Utk je izjavil:

hojnikb je izjavil:

in ta na bencinar je mel isto konjenico in tezo?

Približno da. Ampak kaj ima veze, jaz sem imel 1,8 NA bencinarja s 140 konji. In meni je porabil pod 5.


Iz Kranjske Gore proti Ljubljani ko je ves čas malo navzdol?

darkolord ::

Sparkxl je izjavil:

darkolord je izjavil:

Ne vem v katerem stoletju živite. Vdzrževanje je enako.


V 21. Vprašaj prvega mehanika kako je vzdrževanje enako. Mogoče boš presenečen nad odgovorom.

Jaz zetorja niti v sanjah nebi kupil za tako kilometrino, ker liter manjša poraba potegne zraven vse slabo, po čem zetorji slavijo
Sem imel oboje, ni bilo bistvene razlike. Redni servis so olje in filtri, velik servis še jermeni, vodna pumpa in ostale drobnarije, kar je enako pri obeh.

Tema je pa avtomobilih in ne o traktorjih, tako da slabe strani "zetorjev" tukaj niso relevantne.

mahoni ::

In spet sloteh avtomobilski strokovnjaki, ki to niti slucajno niste. Vsaj vecina.

Leta in leta vozim dizla z DPF-om in glej ga zlomka niti enega problema s tem. Kako je to mozno? Enostavno. Zivimo v 21. stoletju, kot nekateri omenjate in glej ga zlomka z namenskimi avtomobilskimi programi se lahko spremlja tudi stanje DPF zamasenosti, temperatura v DPF-u itd itd. Pa seveda dela se tedenska relacija, pa ceprav vcasih pomeni samo se nekam zapeljati, da se ga "prediha".

Posebej tisti, ki uzivamo v voznji, je svaka voznja veselje in nam ni to potrata casa niti denarja za bencin.

In kot sem ze v eni temi povedal, problem z avtomotiki je enostavno nepravilna uporaba le tega, pa nedosledno vzdrzevanje. Ce pise menjajte olje na 60k, ga menjajte rajsi na 50k ali 45k celo. Malo vec denarja bo slo, ampak potem vsaj ves, da se bos peljal normalno.

Badwolff ::

Eno mal off topic vprašanje.
Zdej ob koronski omejitvi na občine se je moj Diesel spremenil v avto za v trgovino, nobenih izletov lai daljših voženj že cel mesec in bog ve kok časa še. Kaj priporočate za nego? Enkrat tedensko krog po obvoznici? Kaj več?

Utk ::

Pa seveda dela se tedenska relacija, pa ceprav vcasih pomeni samo se nekam zapeljati, da se ga "prediha".

V 21. stoletju se tega ne dela z avti.

mahoni ::

Utk je izjavil:

Pa seveda dela se tedenska relacija, pa ceprav vcasih pomeni samo se nekam zapeljati, da se ga "prediha".

V 21. stoletju se tega ne dela z avti.

Potem ocitno ne poznas vsega, kaj vse se dela in kaj ne. Poleg tega nisi navedel po katerih parametrih si prisel do tega zakljucka.

KAVINSKY ::

Badwolff je izjavil:

Enkrat tedensko krog po obvoznici? Kaj več?


Če ne hodiš vsak dan do trgovine se lahko tudi enkrat mesečno zapelješ na tak krog. Tudi zaradi akumulatorja, da se napolni - sploh če je že par let star.

Utk ::

mahoni je izjavil:

Utk je izjavil:

Pa seveda dela se tedenska relacija, pa ceprav vcasih pomeni samo se nekam zapeljati, da se ga "prediha".

V 21. stoletju se tega ne dela z avti.

Potem ocitno ne poznas vsega, kaj vse se dela in kaj ne. Poleg tega nisi navedel po katerih parametrih si prisel do tega zakljucka.

Vozit se okoli samo zato, ker je to dobro za mašino, dpf, turbino in ne vem koga, je, sori, butasto. Tudi ko se ogreva avto se ga ne ogreva na mestu, ampak se vžge in odpelje. V 21. stoletju se nobena energija več ne zapravlja za brez veze. Zato imamo varčne žarnice, varčne sesalce, turbine, filtre, in vso ostalo sranje.

mahoni ::

Utk je izjavil:

mahoni je izjavil:

Utk je izjavil:

Pa seveda dela se tedenska relacija, pa ceprav vcasih pomeni samo se nekam zapeljati, da se ga "prediha".

V 21. stoletju se tega ne dela z avti.

Potem ocitno ne poznas vsega, kaj vse se dela in kaj ne. Poleg tega nisi navedel po katerih parametrih si prisel do tega zakljucka.

Vozit se okoli samo zato, ker je to dobro za mašino, dpf, turbino in ne vem koga, je, sori, butasto. Tudi ko se ogreva avto se ga ne ogreva na mestu, ampak se vžge in odpelje. V 21. stoletju se nobena energija več ne zapravlja za brez veze. Zato imamo varčne žarnice, varčne sesalce, turbine, filtre, in vso ostalo sranje.

No no. Taksna je tehnologija pri avtomobilih in kaj veliko prostora za neke konkretne izboljsave ni, ker jih ekologi zavirajo in birokrati.

V 21. stoletju se zapravlja veliko vec kot samo energija. Koliko smeti samo povprecen clovek na leto ustvari napram cloveka v 19tem stoletju. Vsakih par let nov TV, telefon, laptop, tablet, razne china nepotrebni gadgeti in se in se. Zavrzene na tone plastike.

Da bi se to naredilo je potrebna energija, tako da furati se 1x tedensko, da se zadovolji ekologom je dejansko pljunek v morje.

Utk ::

Če se moraš vsak teden nekam furat za brez veze 30 km, potem ne moreš z resno faco trdit, da "nimaš nobenih problemov z dpf".

Wrop ::

hojnikb je izjavil:

taka zmerna voznja k je pr bencinarju 7,5, je pr dizlu 4,5..


Razlika je bolj 8,5 vs 6,5 v prid dizla. Dizl ima 10 % manj konjev v mojem primeru, ki ga gledam. Pri enakih konjih bi bila razlika še manjša.
Če bi delal veliko kilometrov po avtocesti in vsaj 20+k km/leto bi mogoče vzel dizla. Od 200-500 € prihranka pri gorivu na leto. Nekaj tega prihranka poje letna dajatev in nekaj malo dražje zavarovanje. Ves prihranek na gorivu ti lahko poje en nepredviden obisk na servisu.

mahoni ::

Jaz se ne moram, ker mi naredi regeneracijo tudi prej. Ampak tudi, ce ne bi imel dizla, bi avto sel zluftat po avtocesti na visjih rpm, ze zaradi motorja. Ocitno ne razumes delovanje motorja in kako se le tega neguje.

Utk ::

Delaj kaj češ, ampak to kar ti delaš, ne spada v to stoletje. Sploh se pa ne more temu rečt, da potem nimaš problema s tem. Seveda ga nimaš, če ga že vnaprej preventivno narediš.

Sparkxl ::

V 21 stoletju se moraš vozit okoli, da avto normalno dela...in enim se vam to zdi popolnoma normalno. Umiram od smeha.

Vedno ko začnete traktoristi merit qurce v decilitrih dobim občutek, da si liter več enostavno ne morete privoščiti. Ker ste revni in ste komaj napraskali za ta traktor. Se opravičujem v naprej, ampak je to res vtis, ki sem ga dobil že pred kar nekaj leti

Vuli ::

sej ni treba, da greš. po vsej verjetnosti pa nardiš vsaj 1x tedensko kako daljš relacijo, pa tudi če 1 x na 2 tedna.
Jaz imam pa bolj občutek, da uni z bencinci šparajo vsak dcl, ko se cjazijo 60km/h vsepovsod.
|Gb x570 Pro|R9 5900x|64GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

darkolord ::

To, da sploh omenjaš traktorje, pove vse ... Kaj pa ti voziš, kosilnico?

Utk ::

Jaz imam hibrida, s katerim sicer lahko pospešim do 55-60 samo na elektriko, ampak to traja celo večnost in to mi uspe samo če je kakšen dizel pred mano na semaforju. Dokler se on sprehodi čez cel menjalnik že do 45 na uro, tudi moja elektrika uspe pospešit do tam. Ne vem kdo tako vozi bencinarja. V prvi daš malo gasa, daš v drugo, gas do 50 in to je to. Dizelaši pa...bog pomagaj. Lej, ne bo se motor razletu, če gre kdaj pa kdaj na 1600 obratov in ko slišiš ventile in nosilce, to NI zdrav dizelski zvok...

aborko ::

Dizel žre ene 10-20% manj v večini avtov, 30% manj pač ne, v kolikor toliko modernih avtih. In zdej je dizel še nekje 5% dražji in v 2020, ko že kar dosti bencinarjev žre okoli 6, tisti liter manj tudi meni ne odtehta višje nabavne cene ter dodatnih problemov - en kup stvari, ki lahko gre narobe, že omenjeno počasnejše segrevanje, pa vžiganje na kakih smučiščih pri -20, na splošno gonija proti dizlom, ko jih mečejo iz mest v tujini . Tudi vse ostalo - dizli so težji, že dimenzije gum so včasih dražje (bencinar 1.6 mondeo ima homologirano 205/55 R16, dizel 1.6 tdci pa dražjo 215), pri dizlu rabiš tudi močnejši aku, navsezadnje tudi smrdenje, ropotanje, tresenje, mestna vožnja dizla sux, razen z avtomatikom. Dosti minusov, sam bi ga morda imel samo pri 20k+ km letno in še to bi morala biti pretežno avtocesta. Pač bolj za ljudi (eni bi rekli novodobni sužnji), ki dosti svojega življenja zapravijo na cesti.

bbbbbb2015 ::

barney83 je izjavil:

Zdravo,
zanimam se za nakup novega avtomobila. Prvič kupujem avto in ne vem, ali bencin ali dizel.
Dizle gledam avte letnik 2017, avtomatike -> hyudai i30, i40; ford mondeo; opel insignia,..

Letno naredim 20.000 km, največ pa imam kratke razdalje - dnevno imam 14 km do službe, 5 km do rekreacije,...
Na avtocesto grem mogoče 1x/teden.

Včasih je veljalo, da kratke razdalje za dizle niso uredu. Ali to še velja?


Če si lahko, si kupi dizel, ki ga imam jaz tudi za kratke razdalje. Ni nobenih problemov. Avtomatik pa ja, edini taki pravi avtomatik je ZF8, samo pač avti, kam to gre je BMW. Verjetno še kam drugam, samo jaz to ne sledim.

darkolord ::

aborko: to si kar natresel neke predsodke ki večinoma ne držijo ali pa so enaki kot pri bencincih.

aborko ::

To so izkušnje iz prve roke, imaš ti drugačne? Imaš drugačen izračun?

Fritz ::

bbbbbb2015 je izjavil:


Če si lahko, si kupi dizel, ki ga imam jaz tudi za kratke razdalje. Ni nobenih problemov. Avtomatik pa ja, edini taki pravi avtomatik je ZF8, samo pač avti, kam to gre je BMW. Verjetno še kam drugam, samo jaz to ne sledim.

ZF8 imajo tudi Volvoti. V60, 190KM, poraba 5,5 do 6,5 če se grem res dinamične vožnje. Čez vikend kakšna daljša pot, čez teden pa krajše razdalje. Avto se lepo pelje, redni servisi in to je to.

Pa je to samo en primer..podobnih avtomobilov z dizel motorjem je precej. Enkrat bo tudi elektrika. Ko električni avtomobili ne bodo več polizdelki.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

nicksonn ::

barney83 je izjavil:

Zdravo,
zanimam se za nakup novega avtomobila. Prvič kupujem avto in ne vem, ali bencin ali dizel.
Dizle gledam avte letnik 2017, avtomatike -> hyudai i30, i40; ford mondeo; opel insignia,..

Letno naredim 20.000 km, največ pa imam kratke razdalje - dnevno imam 14 km do službe, 5 km do rekreacije,...
Na avtocesto grem mogoče 1x/teden.

Včasih je veljalo, da kratke razdalje za dizle niso uredu. Ali to še velja?

Hibrida.
Toyota ali Lexus, Hyundai Ioniq, kakšna Kia Optima...
Tudi kakšni evropski se najdejo. Mondeo npr.
Ne vem sicer, kako velik avto rabiš, če ne voziš veliko AC je dovolj manjša klasa ala Auris.

Če ti ni noben všeč, potem raje bencinarja. Za tiste 1,5L razlike pri porabi pri 20k, sepravi 300€ letno, krepko zmanjšaš riziko okvar: šobe, vztrajnik in sklopka, dpf, ... in še kaj. Sploh če vzameš kakšnega simpl brezturbinca iz vzhoda.
x n!

mahoni ::

No jaz imam novega dizla 210 konjicev. Poraba 7.3l mestna, relacija 6.1

Pa da ga vidim frajerja, ki vozi bencinarja ali se hujse hibrida, ki premore taksne lastnosti. Da o potegu ne govorim.

Sparkxl je izjavil:

V 21 stoletju se moraš vozit okoli, da avto normalno dela...in enim se vam to zdi popolnoma normalno. Umiram od smeha.

Vedno ko začnete traktoristi merit qurce v decilitrih dobim občutek, da si liter več enostavno ne morete privoščiti. Ker ste revni in ste komaj napraskali za ta traktor. Se opravičujem v naprej, ampak je to res vtis, ki sem ga dobil že pred kar nekaj leti

Hujse je, da v 21. stoletju obstajajo ljudje, ki so na pol pismeni. Npr. kot ti.

Nimas blage tipo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mahoni ()

darkolord ::

aborko je izjavil:

To so izkušnje iz prve roke, imaš ti drugačne? Imaš drugačen izračun?
Ja, da:
- kaj je ta "kup stvari, ki lahko gredo narobe"?
- segrevanje ni nič počasnejše (po minuti že piha toplo)
- močnejši aku, OK, pri bencincu se ti pa aku prej iztroši, ker ti ga alternator ne uspe napolniti na kratkih vožnjah
- smradu ni nič oz. več kot pri bencincih (kjer je vonj kot pri kosilnici)
- ropotanja in tresenja ni (je pa oboje pri bencinskih trovaljnikih, ki so sedaj moderni)
- "mestna vožnja dizla sux" brez kakršnegakoli argumenta za to

Glede cene, pri rabljenih je cena dizlov zaradi večje izbire lahko občutno nižja.

nicksonn ::

mahoni je izjavil:

No jaz imam novega dizla 210 konjicev. Poraba 7.3l mestna, relacija 6.1

Pa da ga vidim frajerja, ki vozi bencinarja ali se hujse hibrida, ki premore taksne lastnosti. Da o potegu ne govorim.

Bencinar, 190KM, plin.
Poraba 11L mestna, 8L relacija. Oz v evrih: 6€ mestna, 4,5€ relacija.
Gre pa tvoj sigurno bolje. A za vozis s prometom ne rabiš več ko 100KM.
x n!

Utk ::

No jaz imam novega dizla 210 konjicev. Poraba 7.3l mestna, relacija 6.1

Pa da ga vidim frajerja, ki vozi bencinarja ali se hujse hibrida, ki premore taksne lastnosti. Da o potegu ne govorim.

Res je, moj hibrid ne premore take porabe.

- ropotanja in tresenja ni (je pa oboje pri bencinskih trovaljnikih, ki so sedaj moderni)

Seveda je, samo ti več ne opaziš.

- "mestna vožnja dizla sux" brez kakršnegakoli argumenta za to

Poskusi karkoli drugega iz tega stoletja pa boš videl argumente.

barney83 ::

bbbbbb2015 je izjavil:

barney83 je izjavil:

Zdravo,
zanimam se za nakup novega avtomobila. Prvič kupujem avto in ne vem, ali bencin ali dizel.
Dizle gledam avte letnik 2017, avtomatike -> hyudai i30, i40; ford mondeo; opel insignia,..

Letno naredim 20.000 km, največ pa imam kratke razdalje - dnevno imam 14 km do službe, 5 km do rekreacije,...
Na avtocesto grem mogoče 1x/teden.

Včasih je veljalo, da kratke razdalje za dizle niso uredu. Ali to še velja?


Če si lahko, si kupi dizel, ki ga imam jaz tudi za kratke razdalje. Ni nobenih problemov. Avtomatik pa ja, edini taki pravi avtomatik je ZF8, samo pač avti, kam to gre je BMW. Verjetno še kam drugam, samo jaz to ne sledim.



hvala za mnenje...no sej, to da je avtomatik ni ravno nujno. Kar gledam po auto.de, je dizlov bistveno več kot bencinarjev in zdi se mi tudi, da so bolj ugodni. Sam se bolj nagibam k bencinarju...nisem se še odločil. Upam da bodo podaljšali ugodnejši davek tudi v leto 2021.

nicksonn je izjavil:

barney83 je izjavil:

Zdravo,
zanimam se za nakup novega avtomobila. Prvič kupujem avto in ne vem, ali bencin ali dizel.
Dizle gledam avte letnik 2017, avtomatike -> hyudai i30, i40; ford mondeo; opel insignia,..

Letno naredim 20.000 km, največ pa imam kratke razdalje - dnevno imam 14 km do službe, 5 km do rekreacije,...
Na avtocesto grem mogoče 1x/teden.

Včasih je veljalo, da kratke razdalje za dizle niso uredu. Ali to še velja?

Hibrida.
Toyota ali Lexus, Hyundai Ioniq, kakšna Kia Optima...
Tudi kakšni evropski se najdejo. Mondeo npr.
Ne vem sicer, kako velik avto rabiš, če ne voziš veliko AC je dovolj manjša klasa ala Auris.

Če ti ni noben všeč, potem raje bencinarja. Za tiste 1,5L razlike pri porabi pri 20k, sepravi 300€ letno, krepko zmanjšaš riziko okvar: šobe, vztrajnik in sklopka, dpf, ... in še kaj. Sploh če vzameš kakšnega simpl brezturbinca iz vzhoda.


hvala za mnenje.
Avto gledam karavan - iz takih in drugačnih razlogov. Ne gledam toliko na razliko v porabi ali razliko v ceni med dizlom in bencinarjem, ampak na ceno avta. Kar gledam po netu, so dizli cenješi (vsaj kar sem jaz gledal).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: barney83 ()

Utk ::

Auris karavan hibrid. Avtomatik serijsko. Če kupiš leto starejšega, če je dražji od dizlov, nič zato. Še zmeraj bo veliko manjši strošek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Sparkxl ::

darkolord je izjavil:


- ropotanja in tresenja ni (je pa oboje pri bencinskih trovaljnikih, ki so sedaj moderni)


Ok tukaj sem zaključil da tvoje "argumente" jemljem vsaj z rezervo resno

darkolord ::

Verjetno večina tukaj pod "dizel" dobi še vedno prvo asociacijo na TAS-ov Golf II ...
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21936015 (5500) turan
»

Poplava rabljenih dizlov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13625580 (19482) krneki0001
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446109398 (68280) Berserker

Dizel apokalipsa na vidiku (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1157199481 (159643) BigWhale
»

Bencinar ali dizel-pomoč (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15532717 (30072) WarpedGone

Več podobnih tem