» »

Prepoved prehitevanja tovornjakom na avtocesti A1

Prepoved prehitevanja tovornjakom na avtocesti A1

«
1
2

zmaugy ::

Z letom 2021 se na avtocesti A1 v dnevnem času obeta prepoved prehitevanja za tovorna vozila težja od 7,5 ton (razen na odsekih s tremi pasovi).
KONČNO!

https://www.24ur.com/novice/slovenija/i...

Če uresničijo to, bom rekel, da ta vlada ni počela samih neumnosti.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
  • spremenilo: zmaugy ()

Han ::

Še varnostno razdaljo jim morajo vcepit...

Dag ::

+ POVEČATI NADZOR. Trenutne omejitve od 7-9h in 14-17h upošteva kvečjemu kakšen prestrašen zahodnoevropski šofer. Naši in vzhodna Evropa ne jebejo pet posto.

styrian ::

Tovornjake bi bilo potrebno zakonsko prestaviti na železnice.

Miha 333 ::

Namesto tega bi bilo že pred 10 leti treba začeti z izgradnjo tretjega pasu v celotni dolžini. Gre za eno najbolj obremenjenih avtocest v tem delu Evrope.

bluefish ::

styrian je izjavil:

Tovornjake bi bilo potrebno zakonsko prestaviti na železnice.
Indeed. Tranzitni promet naj se spoka na železnice + nadgradnja teh.

cvalsr ::

Končno !
In zakaj samo na tem odseku?
Pa talne oznake bodo morali spremeniti, da se bo končal srednji pas z obveznim razvrščanjem na desnega! Ali pa magari desni v srednjega. Tako kot je zdaj, da se konča prehitevalni, bo na njem stoječa kolona čez celo Slovenijo, ker se med kamionarje brez vsake varnostne razdalje ne bo možno uvrščati.

mirator ::

Ta ukrep bi moral biti že takoj po osamosvojitvi. Trdim, da so za 90% fantomskih zastojev krivi ravno tovornjaki. Za 10% pa tudi vozniki osebnih vozil, ki na AC prehitevajo tovornjak, ki pelje 90 km/h s 100 km/h.
Prav tako so tovornjaki krivi za precej nesreč, ker ne držijo varnostne razdalje, ker se brezobzirno vključujejo iz počasnega v vozni pas, ker poleg šofiranja v kabini počnejo še marsikaj od telefoniranja, do gledanja TV itd.
Preusmeritev na železnice bi bila dobra rešitev, se mi pa zdi, da je to pri nas utopija.

zmaugy ::

Miha 333 je izjavil:

Namesto tega bi bilo že pred 10 leti treba začeti z izgradnjo tretjega pasu v celotni dolžini. Gre za eno najbolj obremenjenih avtocest v tem delu Evrope.

Namesto tretjega pasu bi morali hkrati zgraditi še novo železniško progo vzporedno z avtocesto, ki bi bila primerna za višje hitrosti od te, ki je bila narejena za parne lokomotive.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

LeQuack ::

Kaj pa če jih namesto na železnice preusmerimo na sosednje države. Saj smo samostojna država in če nočemo tovornjakov jih ne rabimo imeti.
Quack !

Furbo ::

Oslarija. Naj uganem, kak birotat se tam vozi v službo, zato samo ta odsek?
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

Voluharr ::

+1 za prestavitev tovornega prometa na železnico.
Sem pa pred časom govoril z enim od večjih avtoprevoznikov in je zadeva zelo neuporabna, saj v času ko čakaš da se vlak naloži in odpelje, si ta čas že v Mariboru.
Toliko o trenutni uporabnosti...
Backup, VPS, kolokacija: https://reavisys.si

hojnikb ::

se 130 omejitev naj odstranijo, da bomo druga nemcija >:D
#brezpodpisa

zmaugy ::

LeQuack je izjavil:

Kaj pa če jih namesto na železnice preusmerimo na sosednje države. Saj smo samostojna država in če nočemo tovornjakov jih ne rabimo imeti.

Mislim da se nihče ne brani zaslužka. Tudi tranzit po železnici se plača, poleg tega pa si menda ne želimo zmanjšati lastnega geostrateškega pomena in ga podariti sosedam.

Furbo je izjavil:

Oslarija. Naj uganem, kak birotat se tam vozi v službo, zato samo ta odsek?


Zakaj oslarija? Tako naj ostane, lahko pa dodajo še relacijo Karavanke - Obrežje.

hojnikb je izjavil:

se 130 omejitev naj odstranijo, da bomo druga nemcija >:D


Lahko bi zvišali omejitev na recimo 150.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Miha 333 ::

styrian je izjavil:

Tovornjake bi bilo potrebno zakonsko prestaviti na železnice.

Ob trenutni železniški infrastrukturi to ni izvedljivo, ker je daleč premajhna pretočnost. Bi bilo treba dodati tir ali dva. Ceneje je razširiti avtocesto.

endelin ::

Furbo je izjavil:

Oslarija. Naj uganem, kak birotat se tam vozi v službo, zato samo ta odsek?

Morda zaradi dejstva, da je avtocesta od Kopra naprej najbolj obremenjena zaradi tovornajkov?

starfotr ::

Cvetka naših politikov in birokratov.

Prepoved prehitevanja bi načeloma morala biti veljavna po celotnem omrežju cest in avtocest, razen za izjeme.

In zakaj bi bilo dovoljeno tam, kjer so 3 pasovi?

Še vedno je največji problem varnostna razdalja in ne prehitevanje kamionov.

Tako, da to bi morali resnično poostreno nadzirati in tudi kaznovati.

3 pasovi so pa utopija, s katero mislite, da bomo rešili kak problem. Ne bomo nič rešili.

Za zmanjšanje prometa v notranosti je treba Luki Koper omejiti obratovanje. S tem se instantno reši marsikateri problem in prihrani ogromno denarja. S tranzitom ni še nihče zaslužil, zato naj kamioni kar furajo preko HR, IT, AT in tam uničujejo ceste ter naravo.

r3dkv1c4 ::

starfotr je izjavil:

Cvetka naših politikov in birokratov.

Prepoved prehitevanja bi načeloma morala biti veljavna po celotnem omrežju cest in avtocest, razen za izjeme.

In zakaj bi bilo dovoljeno tam, kjer so 3 pasovi?

Še vedno je največji problem varnostna razdalja in ne prehitevanje kamionov.

Tako, da to bi morali resnično poostreno nadzirati in tudi kaznovati.

3 pasovi so pa utopija, s katero mislite, da bomo rešili kak problem. Ne bomo nič rešili.

Za zmanjšanje prometa v notranosti je treba Luki Koper omejiti obratovanje. S tem se instantno reši marsikateri problem in prihrani ogromno denarja. S tranzitom ni še nihče zaslužil, zato naj kamioni kar furajo preko HR, IT, AT in tam uničujejo ceste ter naravo.

Kdaj si pa ti nazadnje pogledal čez rolete v svet?

S tem ukrepom se bi povečalo št. naletov zaradi prekratke varnostne razdalje.
Vožnja po prehitevalnem(že tako za 80% samovšečnežev vozni pas) bo postala ena dolga kolona, ker se bo našel nekdo, ki se bo po voznem pasu vozil 70-80 km/h in tako bo nastala km in km dolga neprekinjena kolona tovornjakov.

A1 bo postala katastrofalna, ker ta prijem smo že videli po Evropi in se ni nikjer izkazal za pametnega.

Ob vsaki taki spremembi, vedno namenoma pozabijo vključit pomemben del in to je delo nadzora Policije.
Namreč le-ta nima teh. sredstev, ki bi pravno formalno izpolnjevala zahteve za nadzor varnostne razdalje, ki pa ni, roko na srce, implementirana v zabite glave samovšečnih ritopikov vseh vrst kategorij vozil.
Žalostno, da s podobnimi ukrepi zavirajo razvoj transportnih poti in s tem povzročajo večji riziko prevoza blaga in oseb.

Pri nas imajo vozniki(v večini) mentalno težavo in sicer, nočejo sprejet dejstva, da se na tako kratkih razdaljah, ki jih imamo v Slo, ne da profitirat zamujeno, ker ljudje ne odhajajo pravočasno od doma in vsi si želijo praznih cest.

Cestna infrastruktura je v bogi podalpski luknji še iz časa Marije Terezije, še slabše je železnica.

Tisti, ki tulite, da je potrebno kamione na vlak, obrazložite nam, nevednežem, koliko časa pa poteka nakladanje/razkladanje tovornjakov na vlak in koliko časa vlak potuje recimo, iz Radelpassa do Metlike?

Tisti, ki tulite take bedarije o "kamionih na vlak", sem prepričan, da kamiona še niste videli iz druge perspektive, kot na AC, ko se peljete mimo njega.

Problem ni rešljiv s postavitvijo 50-ih znakov.
Problem je bistveno bistveno širše narave.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r3dkv1c4 ()

pegasus ::

Ja, hočemo električne tovornjake. Čimprej.

Do takrat pa naj bo hitrost konvoja na avtocesti enaka hitrosti najpočasnejše ladje v konvoju, torej nekje okrog 40km/h, kot zmorejo trenutni tovornjaki na klancih. Vožnja bo sproščena, udobna in tekoča, prepustnost pa precej večja, kot je sedaj.

starfotr ::

O čem ti sanjaš redkev?

50 let smo načrtovali in gradili AC ter se za 50 let še dlje zapufali za njih. In toliko in še dlje so zapostavljene železnice.

Električni tovornjaki bodo še bolj obremenili ceste, ker so težji. Bolj realna rešitev so LNG tovornjaki.

In koliko časa traja nakladanje in razkladanje pri ladijskem ter letalskem prometu? Da je sedaj problem železnica in kamioni?

Boste pač več plačali za hitrejšo dobavo ali pa hitro pokvarljivo blago kupili lokalne in ne iz oddaljenih krajev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: starfotr ()

Miki N ::

To z nakladanjem celih tovornjakov v logistiki nima nekega navdušenja - kamion spremeni v dobesedno balast - a kamioni se amortizirajo s prevoženimi kilometri. Ekonomija je zelo slaba tukaj. Nekdo mora prevoz balasta plačati.

Zakaj mislite, da smo izumili ladijske kontejnerje ki pašejo točno na vagone? :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miki N ()

starfotr ::

Na primer pod številko 16 se lahko skriva rešitev.

https://www.marineinsight.com/know-more...

Sicer pa da ne bomo čisto izven teme, kamioni naj bodo na voznem pasu in naj imajo varnostno razdaljo, da se zagotovi varnost ter normalno vključevanje na AC. Ter naj ne prehitevajo eden drugega, ker na koncu ko nekdo pelje 89 km/h, drugi pa 92, ne bodo nič prihranili. Edino živci in zelo poslabšana varnost so tu problem. Tega nam res ni treba.

Furbo ::

zmaugy je izjavil:

Zakaj oslarija? Tako naj ostane, lahko pa dodajo še relacijo Karavanke - Obrežje.

Če ni oslarija, naj uvedejo še prepoved prehitevanja za osebna vozila.

No zdaj vidiš, kakšna oslarija je to, če se le za sekundo postaviš v kožo voznika kamiona, ki se mora jajcati za kakim počasnim romunom.

Kar rabimo, je več pasov, ne pa več birokracije.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Furbo ()

mikhaair ::

Kar rabimo je še več karantene, da ne bomo kupovali bedarij, ki jih ne rabimo. :)
Iz Trsta npr. kar lepo naložijo kamione na tovornjake za Avstrijo. Pa nisem zasledil dilem o casu ,kaj meni logistika...

Vitamia ::

zmaugy je izjavil:

Z letom 2021 se na avtocesti A1 v dnevnem času obeta prepoved prehitevanja za tovorna vozila težja od 7,5 ton (razen na odsekih s tremi pasovi).


Primer enega odseka:
klanec med Vrhniko in logatcem (proti Postojni)ima tri pasove. (tudi drugi takšni odseki so običajno na vzponih) Ali pravilno razumem, da tu kamioni ne bodo več "pridno" vozili po desnem, njim namenjenem pasu? Tu bo dovoljeno prehitevanje?

Dag ::

BTW, v Italiji imajo na relaciji TS-VE, kjer je 2-pasovna AC, že lep čas prepoved prehitevanja za tovornjake in avtomobile s počitniškimi prikolicami. In stvar funkcionira, vsi se lepo držijo. Res pa je tudi, da njihova polizia stradale redno patruljira po AC. Pri nas sem in tja vidiš kakšnega civilnega Audija A4 od enote za izravnalne ukrepe (ki se načeloma ukvarja z drugimi stvarmi, ne prometnimi prekrški), običajnega patruljnega avta pa že dolgo nisem videl, da bi izvajal nadzor na AC.

r3dkv1c4 ::

starfotr je izjavil:

O čem ti sanjaš redkev?

50 let smo načrtovali in gradili AC ter se za 50 let še dlje zapufali za njih. In toliko in še dlje so zapostavljene železnice.

Električni tovornjaki bodo še bolj obremenili ceste, ker so težji. Bolj realna rešitev so LNG tovornjaki.

In koliko časa traja nakladanje in razkladanje pri ladijskem ter letalskem prometu? Da je sedaj problem železnica in kamioni?

Boste pač več plačali za hitrejšo dobavo ali pa hitro pokvarljivo blago kupili lokalne in ne iz oddaljenih krajev.

Prebudi se. Iz stavka v stavek stresaš klobase.
El. tov. vozila bodo težja....a res?
SDM vozila je?
In oni bodo težji, ja zaboga no,kje si pa te sanje užival, koliko potem 100kg, 5t, 20t???

Zdaj pa res več ne vem, kje se najdete osebki brez znanja ali vsaj razgledanosti.

Druga fals teorija je, da jaz ne bom nič plačeval za tvoje mokre sanje, ker nisem v transportu.

Tretja kozlarija, ki si jo enem prispevku posral je, da transport nima z nabavo/prodajo robe nič, kar se tiče lokalnih trgovcev.
Edino prevažajo njihovo robo.

Za začetek poglej v vrečo, kaj si notri nametal....vse smeti poleg hrušk in jabolk.
Za crknit pametnjakovič.

Pa poglej kje se ti skriva tvoj odgovor na tvoje izmišljotine.
V prvem stavku....pokaži mi časovnico, kjer ste vi gradili 50 let in kaj ste v teh letih zgradili?

Italija je v 10 letih zgradila več šestpasovnic, kolikor ima Slovenija cest in ti nabijaš o gradnji.....dej spel se stari. Resno.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: SaXsIm ()

Utk ::

Vitamia je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Z letom 2021 se na avtocesti A1 v dnevnem času obeta prepoved prehitevanja za tovorna vozila težja od 7,5 ton (razen na odsekih s tremi pasovi).


Primer enega odseka:
klanec med Vrhniko in logatcem (proti Postojni)ima tri pasove. (tudi drugi takšni odseki so običajno na vzponih) Ali pravilno razumem, da tu kamioni ne bodo več "pridno" vozili po desnem, njim namenjenem pasu? Tu bo dovoljeno prehitevanje?

Tu je problem predvsem ostalih, ki se bi tudi lahko vozili desno pa se ne.

sunshine403 ::

Furbo je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Zakaj oslarija? Tako naj ostane, lahko pa dodajo še relacijo Karavanke - Obrežje.

Če ni oslarija, naj uvedejo še prepoved prehitevanja za osebna vozila.

No zdaj vidiš, kakšna oslarija je to, če se le za sekundo postaviš v kožo voznika kamiona, ki se mora jajcati za kakim počasnim romunom.

Kar rabimo, je več pasov, ne pa več birokracije.

Problem kamionov je, da je tisti "pocasni romun" pocasnejsi za 2km/h. In ker ni kamiona ali voznika, ki bo pohodil in prehitel "pocasnega Romuna" s 130km/h medtem, ko se "pocasni Romun" pelje z 98km/h, ampak ga bo prehiteval z max 100km/h, je pac rezultat tak kot je. In zato je cisto ok ce se taksne omejitve uvedejo. Nismo ne prva ne zadnja drzava, ki bo uvedla kaj takega. Pa zares bi bilo to potrebno uvesti, kot je bilo ze receno po vseh AC.

zmaugy ::

Furbo je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Zakaj oslarija? Tako naj ostane, lahko pa dodajo še relacijo Karavanke - Obrežje.

Če ni oslarija, naj uvedejo še prepoved prehitevanja za osebna vozila.

No zdaj vidiš, kakšna oslarija je to, če se le za sekundo postaviš v kožo voznika kamiona, ki se mora jajcati za kakim počasnim romunom.

Kar rabimo, je več pasov, ne pa več birokracije.


Naj ti razložim številke: ker en kamionar ne zdrži za drugim kamionarjem zato ker se prvi pelje s hitrostjo 89 km/h, drugi bi se pa lahko peljal 91 km/h, se tebi zdi OK, da gre ta drugi na prehitevalni pas in potem celo večnost prehiteva prvega, s tem pa ustavi kup osebnih vozil, ki bi se lahko peljala 130 km/h, potencialno lahko povzroči tudi kakšno nesrečo? Resno? Na eni strani je razlika 2 km/h, na drugi strani pa 39 km/h in to je tebi kar isto?

Vitamia je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Z letom 2021 se na avtocesti A1 v dnevnem času obeta prepoved prehitevanja za tovorna vozila težja od 7,5 ton (razen na odsekih s tremi pasovi).


Primer enega odseka:
klanec med Vrhniko in logatcem (proti Postojni)ima tri pasove. (tudi drugi takšni odseki so običajno na vzponih) Ali pravilno razumem, da tu kamioni ne bodo več "pridno" vozili po desnem, njim namenjenem pasu? Tu bo dovoljeno prehitevanje?

Tako to tudi sam razumem.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Invictus ::

Pusti zagovornike tovornjakarjev, so isti debili kot eni sami.

Njihov skupni imenovalec je, da jim je višek inteligence narediti izpit za tovornjak. Oz. so zagovorniki še bolj butasti, ker ga nimajo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Furbo ::

Če je na enem pasu kup kamionov, promet itak ne poteka s hitrostjo 130 na uro, ker imaš kup pocarjev v avtih na prehitevalnem pasu.
Sem precej po avtocestah in za razliko od nekaterih, se mi ne začne mešati, če kak tovornjak prehiteva drugega. Kaj pa potem, če se peljem 90 namesto 130? Časovno se ne pozna kaj dosti.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

zmaugy ::

Furbo je izjavil:

Če je na enem pasu kup kamionov, promet itak ne poteka s hitrostjo 130 na uro, ker imaš kup pocarjev v avtih na prehitevalnem pasu.
Sem precej po avtocestah in za razliko od nekaterih, se mi ne začne mešati, če kak tovornjak prehiteva drugega. Kaj pa potem, če se peljem 90 namesto 130? Časovno se ne pozna kaj dosti.

No, če je tebi vseeno za 40 razlike, potem je lahko še bolj vseeno kamionarju za 2 razlike, ane?
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

mirator ::

Utk je izjavil:

Vitamia je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Z letom 2021 se na avtocesti A1 v dnevnem času obeta prepoved prehitevanja za tovorna vozila težja od 7,5 ton (razen na odsekih s tremi pasovi).


Primer enega odseka:
klanec med Vrhniko in logatcem (proti Postojni)ima tri pasove. (tudi drugi takšni odseki so običajno na vzponih) Ali pravilno razumem, da tu kamioni ne bodo več "pridno" vozili po desnem, njim namenjenem pasu? Tu bo dovoljeno prehitevanje?

Tu je problem predvsem ostalih, ki se bi tudi lahko vozili desno pa se ne.

Mislim, da se narobe razume dovoljeno prehitevanje tovornjakov, kjer so trije pasovi. To je povsem logično in za prometni tok nemoteče.
Tam, kjer so trije pasovi, naj bi tovornjaki vozili po tretjem počasnem pasu. Dovoljeno pa bi bilo, da hitrejši tovornjak lahko počasnejšega prehiti po voznem pasu. V tem primeru tudi osebno vozilo, ki se pripelje po voznem pasu, ne bi imelo problema prehiteti po prehitevalnem pasu. Bi pa res osebno vozilo moralo prehitevati minimalno z največjo dovoljeno hitrostjo 130 km/h. Sicer tudi tam, kjer so trije pasovi se zovornjak v nobenem primeru ne bi smel pojaviti na prehitevalnem pasu.

dexterboy ::

bluefish je izjavil:

styrian je izjavil:

Tovornjake bi bilo potrebno zakonsko prestaviti na železnice.
Indeed. Tranzitni promet naj se spoka na železnice + nadgradnja teh.

In zakaj to že ni narejeno?
Zopet utopistične ideje/želje brez kapljice znoja?
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

bluefish ::

Predvsem manjek politične volje vsakokratne vlade, ki je zagledana v koristi enega mandata. Nadgradnja železniškega omrežja pa je žal projekt več vlad.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

Spock83 ::

Mislim, da bi morali kamijoni imeti en boost v obliki elektromotorja ali stisnjenega zraka za prehitevanje. Energijo bi nabral pri svojih dolgih potovanjih. Vsi bi bili srečni.

globoko grlo ::

Hm, Spock83 zgleda še nima izpita niti za frčota. FYI, ni problem v moči motorjev, pač pa omejitvi na max speed 90kmh or else €€€.

Železnic pa nimamo, ker to ogromno košta in ker se v tej jebeni kuri vse pokrade, beri ni bilo potrebne večine (podkupljenih svinj) za realizacijo.

Se pa jasno strinjam s to prepovedjo!
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

Daliborg ::

Se strinjam s Furbo-tam, manj birokracije pa več avtoceste prosim. Kam je šel ves denar od vinjet?

lp.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

mancini ::

Kake klamfajo nekateri.
Kaj pa ima veze koliko tehta el ali diesel tovornjak. V prometu je zakonsko omejena skupna teza, to je vozilo plus tovor. Koga pa briga teza Scanie ali Dafa

Drugi bi jim dal pospeske, ni pa se slisal, ko kontrola zaustavi kamion, da jim naredijo kontrolo tahografa, tam pa jih zanimata cas voznje in hitrost.

facepalm ::

mancini je izjavil:

Kake klamfajo nekateri.
Kaj pa ima veze koliko tehta el ali diesel tovornjak. V prometu je zakonsko omejena skupna teza, to je vozilo plus tovor. Koga pa briga teza Scanie ali Dafa

Drugi bi jim dal pospeske, ni pa se slisal, ko kontrola zaustavi kamion, da jim naredijo kontrolo tahografa, tam pa jih zanimata cas voznje in hitrost.


+ Imajo tovornjaki omejevalec hitrosti. 100kmph+ dosezejo lahko le downhill v N.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

borut_p ::

Daliborg je izjavil:

Se strinjam s Furbo-tam, manj birokracije pa več avtoceste prosim. Kam je šel ves denar od vinjet?

lp.


Vsi davki gredo v skupno blagajno. Vecino pa zagonimo za socialne transferje.

Invictus ::

Spock83 je izjavil:

Mislim, da bi morali kamijoni imeti en boost v obliki elektromotorja ali stisnjenega zraka za prehitevanje. Energijo bi nabral pri svojih dolgih potovanjih. Vsi bi bili srečni.

Če ne prehitevajo, tega ne rabijo...

Tovornjaki najprej rabijo avtonomno vožnjo, da se izognemo bedastim situacijam zaradi bedastih šoferjev...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

cvalsr ::

Se strinjam, tovornjake na železnice :)) ha ha
Potem pa 'štreko' iz časa Francjožefa dva meseca popravljajo, potniki pa dol z vlaka, na avtobus, naokoli, pa spet na vlak ...
Kako bi pa kamione dol, pa na avtobus, pa ...?

Nekaj bi rešili s primernim povišanjem cestnin za kamione, ki se zdaj na pol zastonj vozijo skozi Slovenijo.
Še precej zastojev (zimskih) pa bi rešili z obveznimi zimskimi gumami na vseh kolesih za kamione, ne samo na pogonskih! (Kar so z lobiranjem in izsiljevalskimi zaporami cest dosegli kamionarji.) Razen, če je polovičarsko zaviranje in zanašanje počez čez cesto ter v jarke in povzročanje večurnih zastojev cenejše od kompletov zimskih gum ??

Nekaj ne tako davnih utrinkov:
- vlak nekje v Zasavju iztiril
- šef vzdrževanja Slo železnic: Ni bila kriva proga, naše proge so brezhibno vzdrževane
- sprehod novinarjev po kamniški progi, ki z dvema prstoma pobirajo iz pragov vijake, ki naj bi držali tirnice ...
- in Železnice kupijo 50 novih modernih vlakov - ki se bodo cijazili 30 na uro po francjožefovih tirih z izpadlimi vijaki, potniki pa malo dol, pa na avtobus, pa...

Čisto mimogrede - kdo in koliko provizije je pobasal za odločitev o nakupu teh 50 vlakov?

globoko grlo ::

Verjetn isti kt za patrio.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

zmaugy ::

globoko grlo je izjavil:

Verjetn isti kt za patrio.


To se je nabavilo pred kakšnim letom.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

starfotr ::

mancini je izjavil:

Kake klamfajo nekateri.
Kaj pa ima veze koliko tehta el ali diesel tovornjak. V prometu je zakonsko omejena skupna teza, to je vozilo plus tovor. Koga pa briga teza Scanie ali Dafa

Drugi bi jim dal pospeske, ni pa se slisal, ko kontrola zaustavi kamion, da jim naredijo kontrolo tahografa, tam pa jih zanimata cas voznje in hitrost.


Gorivo ne spada v maso vozila. To s pridom izkoriščajo tudi električna vozila, kjer imajo baterije kar konkretno višjo maso, kot pa sam naftni tank in vsebina pri ICE.

Utk ::

Dobesedno vse kar si napisal, je narobe. A ko policaji vržejo kamion na tehtnico, odštejejo gorivo? Skupna teža je točno to, skupna teža. Skupna.
Pri EV pa itak nimam besed. Še nikjer za noben EV nisem videl, da bi podajali težo brez baterij. Samo brez elektrike v baterijah. Kolk tehta 60 kwh elektrike pa itak veš najbrž samo ti.

feryz ::

Kaj je fajn, ko ljudje navijajo za prepovedi, namesto za rešitve! In to samo zato, ker se današnje prepovedi njih ne tičejo. Se jih bodo pa jutrišnje, brez dvoma.
Ups, v bistvu je ljudem že danes prepovedana vožnja na AC. Še malo jo moramo razširiti, pa bodo prazne.

zmaugy ::

feryz je izjavil:

Kaj je fajn, ko ljudje navijajo za prepovedi, namesto za rešitve! In to samo zato, ker se današnje prepovedi njih ne tičejo. Se jih bodo pa jutrišnje, brez dvoma.
Ups, v bistvu je ljudem že danes prepovedana vožnja na AC. Še malo jo moramo razširiti, pa bodo prazne.


Aha, samo da tvoja rešitev stane nekaj milijard evrov, ta prepoved bo pa zgolj uvedla malo reda na avtocesto. In kot rečeno, če naj mene ne bi motilo 40 km/h razlike v hitrosti in nenadna zaviranja, potem tudi kamionarjev ne bi smelo motiti 2 km/h razlike na tempomatu, ane?
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kamionisti (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10814246 (5091) lepmakaron
»

Omejitve hitrosti na AC - anketa (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19821066 (16499) solatko
»

Razvoj hitrosti na cestah (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16519532 (16229) Utk
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
528114151 (91173) solatko

Več podobnih tem