» »

Na avtocesti v sedežno garnituro

Na avtocesti v sedežno garnituro

«
1
2

pijavka ::

Po prebiranju novice, sem se spomnil, da se je prijatelju zgodilo isto pred nekaj leti. Sva ravno za vikend govorila o tem, tako da je spomnin na to še svež. Na štajerski avtocesti malo pred izvozom Domžale je bil ravno tako na cesti kavč. Ura cca 23:00. Videl ga je v zadnjem trenutku in se mu je komaj izognil, da ni čelno trčil vanj oz. ga je samo "oplazil". Takoj je klical policijo in povedal, kaj se je zgodilo in vprašal, če lahko zapusti avtocesto. Odgovorili so, da lahko in naj se zglasi pri njih. To je naredil, so naredili zapisnik in potem je šel na zavarovalnico/servis. Avto je imel zavarovan pri Triglavu, ravno tako pa ima DARS zavarovano tudi pri Triglavu. Škode za 6k. Ko je prišel na zavarovalnico, da bi uredili glede škode, so rekli, da mora koristiti svoj kasko. Rekel je, da ni njegova krivda in da bi lahko umrl, vendar to ne šteje nič. Po pogodbi je DARS dolžan cesto pregledati 2x in to je naredil, takrat ni bilo kavča na cesti. Moral je plačati iz svojega kaska.
Sedaj je rekel, da bi se drugače lotil zadeve. Da bi zahteval posnetke kamer od DARSA, saj v tistem času, ni toliko ljudi vozilo kavč. Očitno bi samo s tožbo rešil zadevo oz. če bi policija našla storilca preko kamer in da ta prizna.
Kako bi vi rešili ta problem oz. kako najbolje ravnati, da ne rabiš koristiti svojega kaska?

jakan123 ::

Tile pregledi cest so totalno mimo. Pred leti mi je na avto priletel kamen iz obzidja ob steni in naredil lepo luknjo in so se izgovarjali na to, da je bila cesta pregledana in, da se ni nič krušilo. Sem kontaktiral dva odvetnika in je bil odgovor, da bo ceneje, da dam popraviti na svoje stroške, kot pa tožarjenje.

sandmat ::

pijavka, izgleda imava istega prijatelja :D

pijavka ::

sandmat, ha, verjetno res, saj ni veliko takih primerov :)

jernejl ::

pijavka je izjavil:

Rekel je, da ni njegova krivda in da bi lahko umrl
To, da ni njegova krivda, ni čisto res.

Kako bi vi rešili ta problem oz. kako najbolje ravnati
V osnovi je tako, da bi moral voziti na tak način oziroma s takšno hitrostjo, da se lahko oviram na cesti izogneš.
Če voziš z neprilagojeno hitrostjo, potem lahko trčiš v kavč ali pa v drugo vozilo, ki tam stoji zaradi prometne nesreče, notri pa so poškodovane osebe, in lahko koga še ubiješ. Še dobro, da je bil tokrat zgolj kavč.

dunda ::

Sam se kar strinjam z jernejl.
https://www.kacnje.eu

dope1337 ::

A nimamo mi na nek smotan nacin napisano zakonodajo, da makar pade skala iz hriba, pol metra pred tvoj avto, na cestisce, kjer je omejitev 90km/h in se le tej neuspesno izognes, si kot voznik sam kriv, saj nisi uposteval 2km prej postavljenega znaka, ki te opozarja na moznost padca skale.

Se pravi, bi bilo iz varnostnega vidik najbolje po tem cestiscu non stop voziti 10km/h ter s tem prilagoditi voznjo razmeram na cesti?

Samo teoretiziram drugace, ampak vseeno ... Je kaj na tem? Isto velja za divjad, ipd.

On topic: klicem policijo in dars ter pocakam prihod obojih. 100m pred oviro postavim trikotnik ter s tem opozorim ostale udelezence v prometu. Se prej si nadanem odsevni jopic.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dope1337 ()

fuck_it_ ::

pijavka je izjavil:

Rekel je, da ni njegova krivda in da bi lahko umrl



to je 100% njegova krivda. Luči je imel nastavljene slabo (manj od predpisane višine) in vozil je bistveno prehitro....toliko prehitro da se ni zmogel zaustaviti v razdalji ceste ki je bila osvetljena z njegovimi žarometi.

na kratko..divjal je.

Rezultat bi bil povsem enak če bi na cesti stala srna ali avto....tale divjak se ne bi bil zmožen varno zaustaviti ali obvoziti oviro pred sabo.

Edino pravilno da je škodo plačal sam.

pijavka je izjavil:


Kako bi vi rešili ta problem oz. kako najbolje ravnati, da ne rabiš koristiti svojega kaska?


Avto bi peljal na tehnične preglede kjer bi mi nastavili žaromete in hitrost vožnje bi prilagodil razmeram na cesti.

dope1337 je izjavil:


Se pravi, bi bilo iz varnostnega vidik najbolje po tem cestiscu non stop voziti 10km/h ter s tem prilagoditi voznjo razmeram na cesti?


absolutno ne. Tvoji žarometi morajo osvetliti točno določeno dolžino ceste pred avtom in ti moraš voziti s hitrostjo da se ponoči lahko zaustaviš v razdalji, ki je osvetljena.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fuck_it_ ()

pijavka ::

jernejl je izjavil:

pijavka je izjavil:

Rekel je, da ni njegova krivda in da bi lahko umrl
To, da ni njegova krivda, ni čisto res.

Tu sem pozabil napisati: Rekel je, da ni njegova krivda, da je kavč na cesti.
Čigava pa je? Od neznanega voznika? DARS tudi ni kriv za to. Kdo odgovarja?

V osnovi je tako, da bi moral voziti na tak način oziroma s takšno hitrostjo, da se lahko oviram na cesti izogneš.
Če voziš z neprilagojeno hitrostjo, potem lahko trčiš v kavč ali pa v drugo vozilo, ki tam stoji zaradi prometne nesreče, notri pa so poškodovane osebe, in lahko koga še ubiješ. Še dobro, da je bil tokrat zgolj kavč.

Teoretično je vse to res. Kaj je neprilagojena hitrost v tem primeru? Kolikokrat si peljal na avtocesti mimo kavča sredi ceste? Ko voziš po prazni AC imaš vedno nogo skoraj na bremzi zaradi morebitnih ovir? Še podnevi se mu je v določeni suituaciji težko izogniti oz. ga opaziti pravi čas. Veliko nesreč se zgodi na AC, ko je nekdo sredi dneva na odstavnem pasu zaradi okvare, pa se kamioni/kombiji zabijejo vanj (pa se čudimo, kako ga niso videli).
Drugo vozilo, ki ga omenjaš, ima načeloma luči/odsevna telesa/pleh in je prej vidno kot kavč.
Ampak tu je bilo moje vprašanje, kdo krije škodo v takem primeru. Ali bi bilo drugače, če ne bi bila oba zavarovana pri isti zavarovalnici? Voznik je neznan, DARS je izpolnil svoje. Ali to spada pod izredne dogodke?

Utk ::

Kdo je kriv je brez veze filozofirat, pomembno je kdo je odgovoren oz plača za škodo. Če najdeš lastnika kavča, je to lahko morda on, pa še to najbrž ne,, ker dvomim da stoječa stvar lahko povzroči nesrečo. Če ne, si plačaš sam. Zato pa je kasko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

fuck_it_ ::

pijavka je izjavil:


Tu sem pozabil napisati: Rekel je, da ni njegova krivda, da je kavč na cesti.
Čigava pa je? Od neznanega voznika? DARS tudi ni kriv za to. Kdo odgovarja?


kaj je na cesti sploh ni važno. Tale divjak se ni bil sposoben varno zaustaviti pred oviro. Lahko je kavč, medved, srna, divji prasc ali stoječ pokvarjen avto.

pijavka je izjavil:

Kaj je neprilagojena hitrost v tem primeru?


neprilagojena hitrost je vedno hitrost s katero se nisi več zmožen varno zaustaviti pred bilokakšno oviro.
Zelo preprosto je, ni treba filozofirat.

!!!!!!!!!!!!!!!maksimalna prilagojena hitrost je hitrost kjer še povsem obvladaš vozilo (v losovem testu naprimer -> google moose test) in je hitrost pri kateri se je vozilo zmožno zaustaviti pred stoječo oviro, če je ni možno obvoziti.
Če imaš za en drek luči in ponoči nič ne vidiš moraš hitrost vožnje temu prilagoditi.
Kakršenkoli podpogoj vstaviš v to zanko, se lahko vrneš nazaj k prejšnji točki za pojasnilo o maksimalni prilagojeni hitrosti.

Ni treba nič bluzit kdo je kriv. Samo en je divjak v tem primeru.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fuck_it_ ()

pijavka ::

fuck_it_ je izjavil:

na kratko..divjal je.

Kako veš? Si ti uspel iti takrat mimo kavča? 130 po AC je divjanje?


Kako bi vi rešili ta problem oz. kako najbolje ravnati, da ne rabiš koristiti svojega kaska?
Avto bi peljal na tehnične preglede kjer bi mi nastavili žaromete in hitrost vožnje bi prilagodil razmeram na cesti.

To govoriš o morebitni preprečitvi in ne o rešitvi zavarovanja.

fuck_it_ ::

Pač ni imel varnostne razdalje pred vozilom pred seboj ali pa mu luči svetijo prenizko.

Ni vozil tako, da bi v primeru stoječe ovire pred sabo lahko varno obvladal situacijo..........torej je divjal.

pijavka je izjavil:

fuck_it_ je izjavil:

na kratko..divjal je.

Kako veš? Si ti uspel iti takrat mimo kavča? 130 po AC je divjanje?


Kako bi vi rešili ta problem oz. kako najbolje ravnati, da ne rabiš koristiti svojega kaska?
Avto bi peljal na tehnične preglede kjer bi mi nastavili žaromete in hitrost vožnje bi prilagodil razmeram na cesti.

To govoriš o morebitni preprečitvi in ne o rešitvi zavarovanja.


Pač nisem človek ki bi krivdo za lastno pizdarijo iskal pri drugih.
Priznal bi si da sem zajebal in drugič vozil tako da ne bi nikogar ogrožal.

Tale tvoj prijatelj pa sem prepričan da bo še naprej vozil točno tako, kot je vozil ko je doživel prometno nesrečo, ker pač misli da ni nič kriv.

jebiga, osli ne gredo dvakrat na led, eni pa pač gredo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fuck_it_ ()

joze67 ::

Torej bo dokazal, da ni osel.

codeMonkey ::

Adventurer, bluzis. Po tvoje so vsi dvijaki, ki na AC ponoci vozijo nad 70 km/h...



Sam sem na istrskem ipsilonu zadel mizo za namizni tenis. Pri 110 km/h sem lahko ravno uspel dojeti, da bom nekaj zadel. Zato pa so tovrstne ceste oskrbovane z ustreznimi sluzbami in zavarovane z ograjo. V mojem primeru je BINA Istra predala stvari zavarovalnici. Torej ne gre za neprilagojeno hitrost.

Drugo je regionalka, ce nabases na srno kjer stoji znak za divje zivali na cesti.

Zgodovina sprememb…

solatko ::

dope1337 - Pri nas se obesi znak kamenje pada in splošna nevarnost in je cestno podjetje odvezano krivde, vse gre na nisi prilagodil vožnje razmeram na cesti in v bistvu je to res. Vseeno pa se take stvari na cestah nebi smele dogajat, ob vsakoletnih plačilih uporabe cest in bencinskega €,...

V bistvu moraš povsod pričakovat nepričakovano.

codeMonkey - Sprijazni se, da v SLO cestno podjetje, lovska društva, policija, gasilci, vojska,... nikoli niso krivi in odgovorni za prometno nesrečo, vedno je kriva neprilagojena hitrost voznika, pika, amen!
Prej se to navadiš, prej boš živel mirno in zadovoljno.
Delo krepa človeka

Vetrolov ::

solatko je izjavil:

dope1337 - Pri nas se obesi znak kamenje pada in splošna nevarnost in je cestno podjetje odvezano krivde, vse gre na nisi prilagodil vožnje razmeram na cesti in v bistvu je to res. Vseeno pa se take stvari na cestah nebi smele dogajat, ob vsakoletnih plačilih uporabe cest in bencinskega €,...

V bistvu moraš povsod pričakovat nepričakovano.

codeMonkey - Sprijazni se, da v SLO cestno podjetje, lovska društva, policija, gasilci, vojska,... nikoli niso krivi in odgovorni za prometno nesrečo, vedno je kriva neprilagojena hitrost voznika, pika, amen!
Prej se to navadiš, prej boš živel mirno in zadovoljno.


Profesor na faksu nam je isto razlagal na preddavanjih :D

codeMonkey ::

solatko je izjavil:


V bistvu moraš povsod pričakovat nepričakovano.

codeMonkey - Sprijazni se, da v SLO cestno podjetje, lovska društva, policija, gasilci, vojska,... nikoli niso krivi in odgovorni za prometno nesrečo, vedno je kriva neprilagojena hitrost voznika, pika, amen!
Prej se to navadiš, prej boš živel mirno in zadovoljno.


Ce ti zavarovalnica ne krije skode, se ne pomeni, da gre za neprilagojeno hitrost.

mirator ::

Eni pa res radi pametujete. Verjetno še nikoli niste vozili avtomobilov ali motorjev.
Če po avtocesti pelješ z dovoljeno hitrostjo in ni znakov, ki bi te opozarjali na morebitne ovire ali nevarnosti, potem voziš s prilagojeno hitrostjo.Kavč sredi avtoceste pač ni ovira, ki bi jo lahko kakor koli pričakoval, torej tudi hitrosti ne moreš prilagoditi. Manjka samo, da boste rekli, da vas lahko toži lastnik kavča, ker ste mu ga poškodovali.
Dokaz, da za takšno prometno nesrečo niste krivi, je tudi policija, ki vas ne kaznuje.
Druga zgodba pa je seveda odgovornost za povzročeno škodo na vašem vozilu. DARS je proti takšni odgovornosti zavarovan z obratovalno - vzdrževalnimi navodili, čeprav bi zaradi plačila cestnine lahko imel zavarovanje tudi za poškodbe, ki jih zakrivi neznani storilec. Preko nadzornih kamer bi lahkokrivca potem sam poiskal in strošek izterjal.
Sem imel podobno izkušnjo pred časom na primorki, ko je nekemu tovornjaku razneslo gumo in se dobršnemu kosu pnevmatike nisem mogel izogniti. Prav tako je policija naredila zapisnik, zavarovalnica cenitev, DARS pa se je posul s pepelom.

jernejl ::

codeMonkey je izjavil:

Adventurer, bluzis. Po tvoje so vsi dvijaki, ki na AC ponoci vozijo nad 70 km/h...


ZPrCp 71. člen:
Ponoči uporablja voznik iz prejšnjega odstavka praviloma dolge žaromete, ki jih mora pravočasno zasenčiti, ko mu prihaja nasproti drugo vozilo, skupina pešcev ali vlak, če vodi cesta ob železniški progi, ali če je spredaj vozeče vozilo tako blizu, da bi dolgi snop svetlobe motil voznika. Ob zasenčenju žarometov je treba prilagoditi hitrost vozila dolžini osvetljenega dela ceste. Vožnja samo s pozicijskimi svetilkami v cestnem prometu ni dovoljena.

Mislim da je s tem vse povedano.
Če trčiš v razsuti tovor, kavč, pijanega kolesarja, prevrnjen tovornjak ali poškodovan avto, si pač vozil z neprilagojeno hitrostjo. Če imaš slabe luči, moraš hitrost temu prilagoditi, sploh pa se ne moreš izgovarjati na to, da si vozil z zasenčenimi lučmi in zato nisi mogel pravočasno videti ovire.

pijavka je izjavil:

Tu sem pozabil napisati: Rekel je, da ni njegova krivda, da je kavč na cesti.
Čigava pa je? Od neznanega voznika? DARS tudi ni kriv za to. Kdo odgovarja?

Krivda, da je kavč na cesti, je zagotovo od tistega, ki ga je tam pustil/izgubil. Če bi ga dobili, bi po moje za to lahko tudi kazensko odgovarjal, za povzročitev splošne nevarnosti (iz malomarnosti).
Ampak če kavč tam nekaj časa stoji, preden se zgodi nesreča, potem ni kavč trčil v avto, ampak je avto trčil v kavč... do trčenja je najverjetneje prišlo zaradi neprilagojene hitrosti voznika.
Sicer nisem pravnik, bi pa rekel, da z vidika odškodninske odgovornosti bi bila ta lahko deljena, če bi prišlo do pravde.

sandmat ::

nehajte bluzit o deljeni odgovornosti. Če tat pride v moj dom skozi okno na katerem sem pustil nož in se zabode, je deljena odgovornost? News update, ni.

Celotna odgovornost je na lastniku sedežne. Njegova malomarnost je povzročila nevarno situacijo. Na AC je odgovornost tudi na upravljalcu/vzdrževalcu, enako kot pri divjadi, če ni bilo table/opozorila za oviro na cestišču. Na AC lahko upravičeno pričakuješ, da ovir ni.

codeMonkey ::

jernejl je izjavil:


ZPrCp 71. člen:
Ponoči uporablja voznik iz prejšnjega odstavka praviloma dolge žaromete, ki jih mora pravočasno zasenčiti, ko mu prihaja nasproti drugo vozilo, skupina pešcev ali vlak, če vodi cesta ob železniški progi, ali če je spredaj vozeče vozilo tako blizu, da bi dolgi snop svetlobe motil voznika. Ob zasenčenju žarometov je treba prilagoditi hitrost vozila dolžini osvetljenega dela ceste. Vožnja samo s pozicijskimi svetilkami v cestnem prometu ni dovoljena.

Mislim da je s tem vse povedano.
Če trčiš v razsuti tovor, kavč, pijanega kolesarja, prevrnjen tovornjak ali poškodovan avto, si pač vozil z neprilagojeno hitrostjo. Če imaš slabe luči, moraš hitrost temu prilagoditi, sploh pa se ne moreš izgovarjati na to, da si vozil z zasenčenimi lučmi in zato nisi mogel pravočasno videti ovire.



30. clen:

Pri vožnji ponoči s kratkimi žarometi po avtocesti in hitri cesti, ki ima dva ali več
prometnih pasov za vožnjo v eno smer, hitrosti ni treba prilagoditi vidni razdalji, če:
- so dobro vidne pozicijske svetilke spredaj vozečega vozila;
- je rob vozišča oziroma robnega ali odstavnega pasu označen z odsevniki za
označevanje poteka ceste;
- so pričakovane ovire pravočasno vidne tudi brez uporabe dolgih žarometov.


Solatko pravi, da je v SLO kavc pricakovana ovira, torej imas prav...

dope1337 ::

solatko je izjavil:

dope1337 - Pri nas se obesi znak kamenje pada in splošna nevarnost in je cestno podjetje odvezano krivde, vse gre na nisi prilagodil vožnje razmeram na cesti in v bistvu je to res. Vseeno pa se take stvari na cestah nebi smele dogajat, ob vsakoletnih plačilih uporabe cest in bencinskega €,...

V bistvu moraš povsod pričakovat nepričakovano.

codeMonkey - Sprijazni se, da v SLO cestno podjetje, lovska društva, policija, gasilci, vojska,... nikoli niso krivi in odgovorni za prometno nesrečo, vedno je kriva neprilagojena hitrost voznika, pika, amen!
Prej se to navadiš, prej boš živel mirno in zadovoljno.


Ja ... ta odebeljen del je meni dosedaj znan, je pa precej bizarno zapisana zakonodaja, lahko bi rekli celo ne fer v teh primerih. Pac ... biti non stop oprezen na stvari, ki zahtevajo faking nadcloveske sposobnosti, kar se tice reakcijskega casa ... CPP oz. zakonodaja teh dogodkov ne zajema, temveč gladko odgovornost prevali na "neprilagojeno hitrost cestnim razmeram".

Nisem pa vedel, da so odkrusene skale izjema in da stroske krije obcina. Hvala za info, v kolikor je resnicen bom izvedel, ko/ce se mi pripeti xD
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein

Miha 333 ::

mirator je izjavil:


Če po avtocesti pelješ z dovoljeno hitrostjo in ni znakov, ki bi te opozarjali na morebitne ovire ali nevarnosti, potem voziš s prilagojeno hitrostjo.


Splošna omejitev hitrosti pomeni največjo dovoljeno hitrost, ne pa brezpogojno dovoljene hitrosti. Hitrost moraš vedno prilagoditi razmeram oz. okoliščinam.

solatko ::

Ta zakonska določila so podobna, kot v pogodbah o delu, na koncu je pri vseh - druga dela po naročilu nadrejenega.
Ne vem sicer kako se je končal primer z doprtim kanalizacijskim jaškom na Višnjegorskem klancu, kmalu po odprtju tega dela AC (Ivančna gorica-Grosuplje), vem, da je bil izgovor DARS-a enak.
Delo krepa človeka

VelkBla ::

jakan123 je izjavil:

Tile pregledi cest so totalno mimo. Pred leti mi je na avto priletel kamen iz obzidja ob steni in naredil lepo luknjo in so se izgovarjali na to, da je bila cesta pregledana in, da se ni nič krušilo. Sem kontaktiral dva odvetnika in je bil odgovor, da bo ceneje, da dam popraviti na svoje stroške, kot pa tožarjenje.



Enako kot pri kolegu, s tem, da je ponoči na AC (ne vem ob kateri uri) zadel podstavek za plastično držalo ko markirajo bodisi pas ali pa cesto ko je prisotno delo na cesti, kakšna nesreča, ..itd itd. Zgleda so nekaj delali in so pozabili pospraviti. Sesul roko in ne vem kaj še vse. Enak odziv s strani Darsa, da ob pregledu niso nič našli.

mirator ::

Miha 333 je izjavil:

mirator je izjavil:


Če po avtocesti pelješ z dovoljeno hitrostjo in ni znakov, ki bi te opozarjali na morebitne ovire ali nevarnosti, potem voziš s prilagojeno hitrostjo.


Splošna omejitev hitrosti pomeni največjo dovoljeno hitrost, ne pa brezpogojno dovoljene hitrosti. Hitrost moraš vedno prilagoditi razmeram oz. okoliščinam.

Hvala za strokovno pojasnilo. Mi je pa sedaj bolj jasno, zakaj nastajajo kolone na cestah.

solatko ::

V Nemčiji je statistična kategorija - krivda ceste ali vzdrževalca, kar visoko vsako leto, veliko nad preveliko hitrostjo, pri nas je ta kategorija prazna, če sploh je v statističnih podatkih.

mirator - Kaj tega do sedaj nisi vedel? Si kdaj v življenju opravljal kolesarski ali kak drug izpit za upravljanje vozil v prometu?
Delo krepa človeka

SloKin ::

Kako je pa Nemec zrihtal incident s Sentviskim predorom, ko mu je omet padel na avto? Je bila neprilagojena hitrost?

sandmat ::

SloKin je izjavil:

Kako je pa Nemec zrihtal incident s Sentviskim predorom, ko mu je omet padel na avto? Je bila neprilagojena hitrost?

po mnenju nekaterih na forumu tako izgleda. Seveda bi švaba lahko upočasnil, pritisnil shift+click in odskočil. Vmes bi lahko naredil še airroll. Aja, to ni rocket league? ups.

solatko ::

SloKin - Plačala je direkcija za ceste, ki je tudi naredila projekt plošč, v tunelu pod železniško progo. Zidar jim je rzložil, da tunel deluje 30 let b.p., pa so vztrajali, ker je nekdo zaslužil na ploščah iz Anglije.

To so vsekakor dogodki, ki bi morali po defaultu it na račun cestnih podjetij ali vzdrževalcev cest, pa to stlačijo v neprilagojeno hitrost, ko gre za naše voznike.
Delo krepa človeka

jernejl ::

codeMonkey je izjavil:

30. clen:
Če narediva povzetek: praviloma vozimo z dolgimi lučmi, razen v določenih primerih, kadar ne. V teh primerih pa moramo prilagoditi hitrost, razen v določenih okoliščinah, kadar ni treba (lahko pa).
Ergo nikakor ne moreš trditi, da so vsi, ki na AC ponoči vozijo nad 70 km/h, divjaki.

codeMonkey ::

jernejl je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

30. clen:
Če narediva povzetek: praviloma vozimo z dolgimi lučmi, razen v določenih primerih, kadar ne. V teh primerih pa moramo prilagoditi hitrost, razen v določenih okoliščinah, kadar ni treba (lahko pa).
Ergo nikakor ne moreš trditi, da so vsi, ki na AC ponoči vozijo nad 70 km/h, divjaki.


Zdaj se na to obesas. Skoraj vsi... Bo tako OK?

Ne vem, ali se ti vecinoma vozis ob 3h zjutraj, ampak jaz imam na AC redko moznost v temi voziti z dolgimi, brez da bi koga ogrozal. Voznja s kratkimi na AC in dvopasovnih hitrih cestah je precej pogosta. Kako praviloma vozimo nima nic s tem, ce je realnost taka.

Vse pac ni neprilagojena hitrost, kot bi tukaj nekateri radi pokazali. Pametovanje o nizanju hitrosti na AC glede na vidljivost snopa pa je prav tako odvec. Naj model, ki je zacel z divjaki, posteno pove koliko vozi na AC s krajsim snopom. Pod 90 km/h sigurno ne....

Sicer pa, ce bi bila to res neprilagojena hitrost, bi ze policijski zapisnik poskrbel za to, da se DARSu sploh ne bi bilo potrebo zagovarjati na prvem mestu. Ni tako?

jernejl ::

codeMonkey je izjavil:

Zdaj se na to obesas. Skoraj vsi... Bo tako OK?
Ne, ne bo.

Ne vem, ali se ti vecinoma vozis ob 3h zjutraj, ampak jaz imam na AC redko moznost v temi voziti z dolgimi, brez da bi koga ogrozal.
Če imaš kup avtov pred tabo, ki svetijo naprej in se vsi po vrsti izogibajo kavča na cesti, potem moraš biti precej nesposoben voznik, da ga boš pa ravno ti nabasal. Torej voziš neprilagojeno, s preveliko hitrostjo ali premajhno varnostno razdaljo do tistih pred tabo in ne moreš podobno odreagirati. Ali pa si imel smolo in je kavč iz zraka padel direktno pred tvoj avto.

Sicer pa, ce bi bila to res neprilagojena hitrost, bi ze policijski zapisnik poskrbel za to, da se DARSu sploh ne bi bilo potrebo zagovarjati na prvem mestu. Ni tako?
DARS bi se moral v vsakem primeru zagovarjati že zato, ker je bila na cesti ovira. Ne pomeni pa to, da so avtomatsko odgovorni. Tudi oni ne morejo biti zmeraj prisotni povsod in loviti objekte po zraku, še preden padejo na cesto in jih kdo lahko povozi. So pa naprimer odgovorni, če jih je nekdo obvestil in tri dni niso šli stvari umaknit. Če pa za oviro niso mogli vedeti, ali pa so vedeli in je bilo premalo časa, da bi lahko prispeli tja in jo umaknili, pa jim boš težko očital, da niso naredili vsega, kar so mogli in morali narediti.

bf4ed ::

To glede sedežne pred leti...jaz sem bil v službenem kombiju ko smo zgazili kavč. Samo nevem na katerem odseku. Je enemu tujcu iz prikolice dol padel, je opazil in ustavil na odstavnem pasu, mi pa smo ga direkt nagazili.

Lepo ko pri 110km/h nagaziš to. Dobro da je bil kombi in ne osebni avto.

borut_p ::

Fotr je na poti na Dunaj nagazil nekaj kar je priletelo iz kombija. Unicil podvozje in se kaj. Ni bil edini takrat, mislim da so bili trije ali stirje avti.
Asfinag je preko kamer nasel ta kombi, vsi stroski popravil so sli na zavarovalnico kombija, foter ni imel nic stroskov. Skode pa cca 8k€

codeMonkey ::

jernejl je izjavil:

Če imaš kup avtov pred tabo, ki svetijo naprej in se vsi po vrsti izogibajo kavča na cesti, potem moraš biti precej nesposoben voznik, da ga boš pa ravno ti nabasal. Torej voziš neprilagojeno, s preveliko hitrostjo ali premajhno varnostno razdaljo do tistih pred tabo in ne moreš podobno odreagirati. Ali pa si imel smolo in je kavč iz zraka padel direktno pred tvoj avto.


To je le en scenarij, ki ustreza tvojemu prepricanju (vsi se izogibajo oviri). V realnosti pa je vse drugo prav tako mozno. Ze v mojem srecanju z mizo sem ravno vozil na prehitevalnem pasu. Avto na voznem pasu je imel sreco, ker je bila ovira na prehitevalnem, jaz pa sem naletel. Seveda sem imel kratke. Zdaj pa razlozi kako prehiteti na varen nacin. Pa na koliko znizas hitrost, ko na AC ujames vozilo in moras zasenciti luci? Ali zaviras, ko nasproti pride avto, ki bi ga tvoj snop lahko zaslepil?

Dejstvo je, da se na AC vecinoma hitrosti ne prilagaja razdalji osvetljene ceste. V ZPrCP so sicer navedeni neki pogoji, ki prav tako ne zajemajo vsega (nasproti vozeci promet, prehitevanje, ...). Ravno zato policisti naleta ne bodo obravnavali kot neprilagojeno hitrost (ce ni ravno ocitno, da je bila ta nad dovoljeno). Tukaj imas kar nekaj primerov, pa naj ti povedo soforumasi kako so bili obravnavani s strani policije... Jaz sem gladko pojasnil, da sem imel tempomat na 110 km/h.

Precej tezko je zagovarjati, da je na AC zaviranje na 70 km/h vsakic, ko zasencis luci, varno. Seveda se na tem forumu mora pojaviti eden, ali dva, ki bo ravno to pocel. Vse za upravicenost do vzvisenosti, ki mu dovoli druge oznacevati za divjake, nesposobne itd.

urosh ::

Če se pelješ po cesti, kjer je poledica 10m na dolgo, tudi s samo 3km/h in cesta visi, se boš odpeljal v jarek. Drugače pa je cesta lepa in čista. Kdo je kriv? Ti, ker si imel neprilagojeno hitrost. Ne vzdrževalec cest ker ni poskrbel, da bo cesta posipana. Lepo, ne?
Dars in ostali bi se morali zavarovati za take slučaje in kot zgoraj opisano samo poiskati in izterjati od povzročitelja. Potem bi se tudi malo bolj potrudili. Sedaj se jim pa gladko jebe, ker se 2x/dan peljejo in rečejo mi smo naredili kar moramo. Ostalo ni naš problem.

codeMonkey ::

To je druga stvar. Razen ce enacis pricakovanje poledice s pricakovanjem kavca.

GupeM ::

mirator je izjavil:

Eni pa res radi pametujete. Verjetno še nikoli niste vozili avtomobilov ali motorjev.
Če po avtocesti pelješ z dovoljeno hitrostjo in ni znakov, ki bi te opozarjali na morebitne ovire ali nevarnosti, potem voziš s prilagojeno hitrostjo.

Ne. Če je na avtocesti kolona vozil, je prilagojena hitrost enaka hitrosti kolone. Pa ni treba, da je kje kakšen znak postavljen. Če je po cesti razlito olje, se prilagojena hitrost bistveno zniža. Če je na cesti sneg, enako. Če imaš res hud naliv ali meglo, enako.

mirator je izjavil:

Kavč sredi avtoceste pač ni ovira, ki bi jo lahko kakor koli pričakoval, torej tudi hitrosti ne moreš prilagoditi.

Res je, kavča ne bi pričakoval. Je pa lahko marsikaj drugega, kar bi enako težko ali še težje opazil. Pokvarjen/prevrnjen avto, pijanec ki komira, guma, žival ...

mirator je izjavil:

Manjka samo, da boste rekli, da vas lahko toži lastnik kavča, ker ste mu ga poškodovali.

Seveda te lahko toži. Ali bo uspešen ali ne, je pa stvar sodišča.

mirator je izjavil:

Dokaz, da za takšno prometno nesrečo niste krivi, je tudi policija, ki vas ne kaznuje.

To ni dokaz. To je samo dobra volja policije. Bi raje videl, da te poleg zavarovalnice jebe še policija s kakšnimi 500€ in 7 kazenskimi točkami?

mirator je izjavil:

Druga zgodba pa je seveda odgovornost za povzročeno škodo na vašem vozilu. DARS je proti takšni odgovornosti zavarovan z obratovalno - vzdrževalnimi navodili, čeprav bi zaradi plačila cestnine lahko imel zavarovanje tudi za poškodbe, ki jih zakrivi neznani storilec. Preko nadzornih kamer bi lahkokrivca potem sam poiskal in strošek izterjal.

Tu se pa strinjam.

mirator ::

GupeM je izjavil:

mirator je izjavil:

Eni pa res radi pametujete. Verjetno še nikoli niste vozili avtomobilov ali motorjev.
Če po avtocesti pelješ z dovoljeno hitrostjo in ni znakov, ki bi te opozarjali na morebitne ovire ali nevarnosti, potem voziš s prilagojeno hitrostjo.

Ne. Če je na avtocesti kolona vozil, je prilagojena hitrost enaka hitrosti kolone. Pa ni treba, da je kje kakšen znak postavljen. Če je po cesti razlito olje, se prilagojena hitrost bistveno zniža. Če je na cesti sneg, enako. Če imaš res hud naliv ali meglo, enako.

mirator je izjavil:

Kavč sredi avtoceste pač ni ovira, ki bi jo lahko kakor koli pričakoval, torej tudi hitrosti ne moreš prilagoditi.

Res je, kavča ne bi pričakoval. Je pa lahko marsikaj drugega, kar bi enako težko ali še težje opazil. Pokvarjen/prevrnjen avto, pijanec ki komira, guma, žival ...

mirator je izjavil:

Manjka samo, da boste rekli, da vas lahko toži lastnik kavča, ker ste mu ga poškodovali.

Seveda te lahko toži. Ali bo uspešen ali ne, je pa stvar sodišča.

mirator je izjavil:

Dokaz, da za takšno prometno nesrečo niste krivi, je tudi policija, ki vas ne kaznuje.

To ni dokaz. To je samo dobra volja policije. Bi raje videl, da te poleg zavarovalnice jebe še policija s kakšnimi 500€ in 7 kazenskimi točkami?

mirator je izjavil:

Druga zgodba pa je seveda odgovornost za povzročeno škodo na vašem vozilu. DARS je proti takšni odgovornosti zavarovan z obratovalno - vzdrževalnimi navodili, čeprav bi zaradi plačila cestnine lahko imel zavarovanje tudi za poškodbe, ki jih zakrivi neznani storilec. Preko nadzornih kamer bi lahkokrivca potem sam poiskal in strošek izterjal.

Tu se pa strinjam.

No, lepo si me razčlenil in dokazal, da tako kot smo si ljudje različni, so različna tudi naša mnenja.

Dr_M ::

Dars je bolj zasciten kot kocevski medvedi, tako da lahko kar pozabis na kaksno odskodnino.
Nima veze kaksen dopis jim poslje tvoj odvetnik, oni enostavno zavrnejo kridvo.
Lahko gres v tozbo, ampak kaksne so sanse, da bos zmagal?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

krho ::

Jaz sem na mostu pri omejitvi 70 (Pa še 70 nisem peljal, ker je bila tabla za omejitev iz 50 na 70 kakšnih 100m prej) naletel na kovinski predmet... Čezenj sem zapeljal s hitrostjo med 40-50km/h. Rezultat prebit karter. In odtrgan del nosilca kamor pride pritrjena roka. Plačal sem sam, vodeno kot neprilagojena hitrost. Ker je upravljalec ceste šel tam mimo kao 30 min prej. Sem pa moral za kazen še pihat. Na drugi pas nisem mogel zavit, ker bi se čelno zaletel v drugo vozilo.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

GupeM ::

mirator je izjavil:

No, lepo si me razčlenil in dokazal, da tako kot smo si ljudje različni, so različna tudi naša mnenja.

Hm... Saj razen s povsem zadnjim stavkom nisem napisal nobenega mnenja. Vse ostalo so dejstva. Z zadnjim stavkom sem pa celo izrazil, da se strinjam s tvojim mnenjem. Torej nisem dokazal, da so mnenja različna, ampak kvečjemu da so mnenja lahko enaka, čeprav smo si ljudje različni. :)

Vetrolov ::

Jaz pa sem v ovinku povozil luknjo in mi je počila guma. Preglednik ceste je isti dan že peljal mimo in luknje kao ni bilo, čeprav je bila tam luknja po izjavi domačina že leta. Na koncu je malo manjkalo, da nebi sam dobil kazen, ker sem vozil preblizu roba cestišča (ne izven cestišča).

codeMonkey ::

Dr_M je izjavil:

Dars je bolj zasciten kot kocevski medvedi, tako da lahko kar pozabis na kaksno odskodnino.
Nima veze kaksen dopis jim poslje tvoj odvetnik, oni enostavno zavrnejo kridvo.
Lahko gres v tozbo, ampak kaksne so sanse, da bos zmagal?


Saj v osnovi niso oni krivi, v kolikor opravljajo preglede in vzdrzujejo infrastrukturo. Ni pa zato avtomaticno kriv oz. sokriv voznik, ki na AC naleti na nepricakovano oviro. Ce gre za kavc, je pac kriv tisti, ki ga je izgubil. Zato ti zavarovalnica tudi vrne odbitno franziso, ce je ta oseba znana, ali pa DARS ni opravil svojega dela. V primeru neprilagojene hitrosti, npr. primer poledice zgoraj, se lahko takoj poslovis od odbitne fransize.

Ocitno pa obstaja nacin kako dobiti odskodnino za nematerialno skodo:

V primeru, da odgovornosti DARS-a ne dokažete, imate možnost vložiti odškodninski zahtevek na Slovensko zavarovalno združenje. Skladno z Zakonom o obveznih zavarovanjih v prometu (v nadaljevanju ZOZP) združenje iz sredstev škodnega sklada, v katerega vplačujejo vse zavarovalnice, izplača odškodnino. Zavarovalno združenje odškodninskih zahtevkov ne obravnava samo, temveč za to pooblasti eno izmed slovenskih zavarovalnic in vas o tem obvesti. Pogoj za pridobitev odškodnine je, da dokažete, da je škodo povzročil voznik neznanega vozila in da sami niste odgovorni za nastanek škode. V tem primeru vam združenje izplača le odškodnino za nematerialno škodo (odškodnina za telesne poškodbe…)in ne tudi za materialno škodo (škoda na avtu), razen če bi združenje kateremukoli oškodovancu iz iste nesreče plačalo odškodnino zaradi smrti ali hude telesne poškodbe, zaradi katere je bolnišnično zdravljenje trajalo najmanj 5 dni.


https://www.prostran.si/odskodnina-avto...

UganiKdo ::

solatko je izjavil:

V Nemčiji je statistična kategorija - krivda ceste ali vzdrževalca, kar visoko vsako leto, veliko nad preveliko hitrostjo, pri nas je ta kategorija prazna, če sploh je v statističnih podatkih.



Kaj ko bi za tole statistiko dal vir? Ker statistični podatki slo-tech kažejo, da je 99% izjav solatka izmišljenih. In glej si ga glej, spet se je zlagal.

Ker recimo tukaj https://www.itf-oecd.org/sites/default/... ni niti besede o tej famozni kategoriji. Začuda pa je govora o neprilagojeni hitrosti in tem, da je recimo v kar 1/3 prometnih nesreč z smrtnim izzidom krivec ravno ta.

Če pogledamo podatke za slovenijo. cca 1/3 prometnih nesreč s smrtnim izzidom zaradi neprialgojene hitrosti.

Če pogledamo vse nesreče v 2019 v Nemčiji potem je neprilagojena hitrost kriva za 14,5% prometnih nesreč. In v Sloveniji? 16%.

Tako, da res ne vem od kje si je solatko potegnil to vele kategorijo, ki po njegovih blodnjah v nemški statistiki predstavlja tako velik faktor, da je statistična analiza sploh ne upošteva.

Kaj ko bi solatko, ti Nemcem počasi sporočil, naj nehajo pisat neumnosti in začnejo upoštevat tvoje blodnje?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

mirator ::

GupeM je izjavil:

mirator je izjavil:

No, lepo si me razčlenil in dokazal, da tako kot smo si ljudje različni, so različna tudi naša mnenja.

Hm... Saj razen s povsem zadnjim stavkom nisem napisal nobenega mnenja. Vse ostalo so dejstva. Z zadnjim stavkom sem pa celo izrazil, da se strinjam s tvojim mnenjem. Torej nisem dokazal, da so mnenja različna, ampak kvečjemu da so mnenja lahko enaka, čeprav smo si ljudje različni. :)

Hja, čigava dejstva? Moja ali tvoja? Zame so to še vedno mnenja o dejstvih, ki pa jih vidimo različno. Jaz pač izhajam iz lastne izkušnje, ki sem jo omenil, nekdo drug pa ima lahko drugačno, ker so tudi okoliščine drugačne. Sem pa uporabil tudi nekaj sarkazma, ki ga očitno nisi prepoznal. Zdi pa se mi sedaj brez veze, da si začneva dokazovati kdo ima bolj prav, ker bova hitro prešla v trolanje, ki s temo nima blage veze (kot je primer @solatko. On vas ves čas provocira in pri tem uživa, nekateri mu pa nasedate).

codeMonkey ::

mirator je izjavil:

Jaz pač izhajam iz lastne izkušnje, ki sem jo omenil, nekdo drug pa ima lahko drugačno, ker so tudi okoliščine drugačne.


Si imel tudi avto zavarovan pri Triglavu? Malo sumim, ko berem tole, da se kaze nek vzorec :)

Avto je imel zavarovan pri Triglavu, ravno tako pa ima DARS zavarovano tudi pri Triglavu.

Zgodovina sprememb…

mirator ::

ja, res je. Avto sem imel oz. ga še ima zavarovanega pri Triglavu.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17331717 (25945) bluefish

Letos smrtnih žrtev že več kot lani (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15421627 (18980) Mavrik
»

Pešca povozi avto - kdo je kriv? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
19026571 (23994) jype
»

Prometna nesreča zaradi cestarske malomarnosti... Kako ukrepati?

Oddelek: Na cesti
345299 (3529) MadMax

Več podobnih tem