» »

Pešca povozi avto - kdo je kriv?

Pešca povozi avto - kdo je kriv?

strani: 1 2 3 4

Limit-sky ::

Pithlit je izjavil:

M-XXXX je izjavil:

Jypu se bo samo enkrat zgodilo, da ne bo varno ustavil. In škoda je storjena. Point made.

Majhna razlika... Jype bo s svojim biciklom težko fental za en avtobus otrok. Ti pa pri 200km/h na avtocesti lahko komot povzročiš še kaj hujšega (oz. sploh ni nujno da si ti povzročitelj).

A enega pa "lahko" fenta? Je potem dovoljeno voziti s kolesom kakor hočeš, ker lahko "fentaš" le enega?
My name is mufti. Jype mufti.
And I am extremist.

WarpedOne ::

Sej, kriterij je postavljen tako kot paše trenutnemu pravičniku.
Včasih noben rizik ni sprejemljiv, včasih je pa sprejemljivo in OK glih tolk kot on reskira.

Meh pa še taka debata.
How do you know what you don't know?

dzinks63 ::

Če hočeš voziti brez omejitve, mora cesta vsekakor to omogočati, plus ostali vozniki morajo biti skulirani, da preživijo takšne šoke, ko kot avion kdo pripiči mimo tebe.

Pithlit ::

Limit-sky je izjavil:

A enega pa "lahko" fenta? Je potem dovoljeno voziti s kolesom kakor hočeš, ker lahko "fentaš" le enega?

Ne.

Sam on se omejitev drži. Ti pa ne. Tako se tudi krivda gleda malenkost drugače.
Life is as complicated as we make it...

Limit-sky ::

Jaz se tudi držim omejitev. In ob worst case scenario lahko tudi jaz fentam en avtobus otrok. V čem je razlika? Jype pa ob worst case scenario fenta 2 otroka.
My name is mufti. Jype mufti.
And I am extremist.

jype ::

M-XXXX> PS: čisto tako iz firbca kje si dobil 3000? Sem mislil, da slučajno iz kinetičnih pa je cifra vsaj za en razred prevelika?

1500kg * 200km/h = 100kg * 3000km/h

Limit-sky> Jaz se tudi držim omejitev. In ob worst case scenario lahko tudi jaz fentam en avtobus otrok. V čem je razlika? Jype pa ob worst case scenario fenta 2 otroka.

S tem da je verjetnost, da voznik do smrti povozi enega otroka približno sedemnajst miljonkrat višja od verjetnosti, da kolesar do smrti povozi enega otroka, pri več otrocih hkrati se pa seveda še drastično zmanjša v prid kolesarjem.

Ko boste imeli manj kot 15kg težke avtomobile, boste imeli precej več teže pri navajanju obscenosti na forumu.

jype ::

Mesar> Jype, nekam dosti ti gume škripajo, to je sunkovito zaviranje...

Je, ja. In? Bi moral po tvoje zavirati prepozno in premalo močno?

Mesar> Seveda moremo vsi vedeti, da so to posnetki, ki si jih sam dal in da se na tvojih "privat" posnetkih ali pa ko ne snemaš, verjetno dogaja še kaj hujšega.

Ja, ko ne snemam, je holokavst. Odvežem kôse, ki levo in desno od kolesa v višini vratov predšolske mladine štrlijo več kot meter in vzamem velik zalet, potem pa kri brizga, moj krohot med kriki ubogih pešcev pa se sliši do Šmarne gore. Kako poškodovati tiste, ki so v avtomobilih, še nisem povsem iztuhtal, a se ves čas trudim v tej smeri, potem me boste pa spoznali tudi tisti kreteni, ki mislite da ker vas pločevina varuje pred ostalimi prometnimi udeleženci, lahko počnete kar vas je volja, haha.

Mesar> Zavorna pot nikakor nična, poglej s kakšnimi hitrosti vozi Jype. Zato bi bilo nujno potrebno, da se uredi zakonodaja za kolesarje. Kolo je lahko smrtonosno orožje v rokah brezbrižnega egoista.

Zakonodaja se s teboj ne strinja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

oracle ::

jype je izjavil:

M-XXXX> PS: čisto tako iz firbca kje si dobil 3000? Sem mislil, da slučajno iz kinetičnih pa je cifra vsaj za en razred prevelika?

1500kg * 200km/h = 100kg * 3000km/h

To je gibalna količina. Kinetična energija vsebuje kvadrat hitrosti (pride nekej čez 700 km/h).

jype ::

Makes little difference, poleg tega da ne moreš računat s km/h.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Pithlit ::

Limit-sky je izjavil:

Jaz se tudi držim omejitev. In ob worst case scenario lahko tudi jaz fentam en avtobus otrok. V čem je razlika? Jype pa ob worst case scenario fenta 2 otroka.

Med vama ki vozita po omejitvah? Kar se mene tiče ni nobene razlike. V obeh primerih mora priti do dokaj nenavadnega spleta okoliščin da pride do takšnega izida.

M-XXXX pa omenja hitrosti 200km/h. Zelo verjetno v 2 tonskem kosu pločevine. Tam je pa potrebna dokaj majhna malenkost da se kaj takega zgodi (voznik avtobuza za kamionom se odloči da bo kamion prehitel in spregleda tisto raketo ki hoče po vsej sili mimo - kar se sploh ne dogaja tako redko, sploh če se spomnimo na vse slonje dirke po naših avtocestah).
Life is as complicated as we make it...

Limit-sky ::

S tem da je verjetnost, da voznik do smrti povozi enega otroka približno sedemnajst miljonkrat višja od verjetnosti, da kolesar do smrti povozi enega otroka, pri več otrocih hkrati se pa seveda še drastično zmanjša v prid kolesarjem.

Seveda. Če je kolesar pri sebi in ima izpravno kolo, ter uporablja znanje, ki ga je pridobil pri učenju. Zakaj potem nenehno ignoriraš zvočna opozorila, ki bi lahko worst case scenario spremenila v normalno vožnjo in s tem posledično preprečil "umor" otroka? Ker je statistična možnost za kaj takega "premajhna"?
My name is mufti. Jype mufti.
And I am extremist.

jype ::

Limit-sky> ignoriraš zvočna opozorila

I do? Katera pa so ta, ki jih ignoriram?

M-XXXX ::

Če hočeš voziti brez omejitve, mora cesta vsekakor to omogočati, plus ostali vozniki morajo biti skulirani, da preživijo takšne šoke, ko kot avion kdo pripiči mimo tebe.

Slovenske AC to definitivno dopuščajo (tehnično gledano), glede ostalih voznikov... če nič ne gleda in te opazi, ko greš mimo... No si že mimo:D

S tem da je verjetnost, da voznik do smrti povozi enega otroka približno sedemnajst miljonkrat višja od verjetnosti, da kolesar do smrti povozi enega otroka, pri več otrocih hkrati se pa seveda še drastično zmanjša v prid kolesarjem.

Aha in seveda je v to statistiko vzeto koliko več km se prevozi v avtomobilih proti km prevoženih s kolesi in seveda so iz te statistike izvzeti vsi kolesarji, ki se ponavadi vozijo po mestih z 10km/h in vkalkulirano jypov način vožnje (povprečen kolesar (vsi in povsod) vozijo koliko? 10km/h? Najbrž celo bližje 5km/h... Jype pa? 25? 30? In kar na enkrat, je tale razmerje malo drugačno.

Ko boste imeli manj kot 15kg težke avtomobile, boste imeli precej več teže pri navajanju obscenosti na forumu.

Ko boš imel ti skupaj s kolesom 15kil, bomo tale del pa resno vzel.


So nemške AC brez omejitve res toliko boljše kot nekateri odseki naših AC, da to pri nas je lahko problem, tam pa ne?

Kot kaže nekateri vedo več, kot midva. Glede na to, da imajo nemci prav malo smrti na AC, bi rekel da so vsi vozniki nadnaravni... Ali pa... hm?? kaj pa če hitrost nima nekega velikega vpliva na vse tole? Nee ne, nemcem se najbrž sam blede pa ponarejajo statistiko...

Mesar ::

Vidim, da so kolesarji še bolj objestni, kot nekateri vozniki avtomobilov. Naslednji ko se me samo dotakne, ko bo brzel mimo s kolesom, ga grem tožit od fizičnih poškodb vse do tega, da si zato več ne upam iz hiše, ker me je strah, da me za vogalom čaka kak kolesar, ki me hoče povozit.

Še eno vprašanje, če se prečkata kolesarka pot in pot za pešce, kdo ima prednost v preseku?
To Quattro or not to Quattro?

Limit-sky ::

jype je izjavil:

Limit-sky> ignoriraš zvočna opozorila

I do? Katera pa so ta, ki jih ignoriram?

Dretje na ves glas, ker izgleda ti je zmanjkalo denarja za zvonec.
My name is mufti. Jype mufti.
And I am extremist.

jype ::

M-XXXX> Ko boš imel ti skupaj s kolesom 15kil, bomo tale del pa resno vzel.

Mene pred ostalimi udeleženci ne ščiti moja masa (niti masa kolesa, jasno).

Mesar> Vidim, da so kolesarji še bolj objestni, kot nekateri vozniki avtomobilov. Naslednji ko se me samo dotakne, ko bo brzel mimo s kolesom, ga grem tožit od fizičnih poškodb vse do tega, da si zato več ne upam iz hiše, ker me je strah, da me za vogalom čaka kak kolesar, ki me hoče povozit.

Bom kupil kamjon in po pločnikih vozil z njim, da mi ne bo treba skrbet za morebitne tožbe.

Mesar> Še eno vprašanje, če se prečkata kolesarka pot in pot za pešce, kdo ima prednost v preseku?

Če je narisan prehod za pešce, potem pešec (kar velja tudi za vsako cesto, btw, pa ni videt, da bi vozniki motornih vozil to razumeli).

Limit-sky> Dretje na ves glas, ker izgleda ti je zmanjkalo denarja za zvonec.

Zvonca ne uporabljam, ker se ga ljudje ustrašijo. Upočasnim in počakam, da spokajo s ceste.

Mesar ::

Tega, da tvoje gume škripajo za ljudmi pa se ti ljudje ne ustrašijo?
To Quattro or not to Quattro?

jype ::

Mesar> Tega, da tvoje gume škripajo za ljudmi pa se ti ljudje ne ustrašijo?

Moje gume nikoli ne škripajo.

Mesar ::

No potem pa drsijo po podlagi na kateri se nahaja tvoje kolo, ker neprimerno zaviraš (prepozno in posledično premočno).
To Quattro or not to Quattro?

jype ::

Mesar> No potem pa drsijo po podlagi na kateri se nahaja tvoje kolo, ker neprimerno zaviraš (prepozno in posledično premočno).

Nope.

Visoka frekvenca, ki jo slišiš, prihaja iz drgnenja gumic ob obroč in ni linearno odvisna od hitrosti in intenzitete zaviranja - pravzaprav ob dovolj močnem pritisku preneha.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Mesar ::

Potem takem trdiš, da ne vem kaj sem slišal? 8-O
To Quattro or not to Quattro?

jype ::

Mesar> Potem takem trdiš, da ne vem kaj sem slišal? 8-O

Tako je.

Mesar ::

Ne moreš pri takšni hitrosti "lepo" zavirat, ko avto iznenada zapelje pred tebe ali pa pešec skoči, ni šans, ne gre, to je fizika!
To Quattro or not to Quattro?

jype ::

Mesar> Ne moreš pri takšni hitrosti "lepo" zavirat, ko avto iznenada zapelje pred tebe ali pa pešec skoči, ni šans, ne gre, to je fizika!

Fizika je predvsem to, da si na biciklu
- bistveno lažji
- z bistveno drugačno geometrijo
- pri bistveno nižjem reakcijskem času
- z bistveno nižjo hitrostjo
- z višjo lego glave in posledično boljšo vidljivostjo
- brez večjih omejitev slušnega zaznavanja
sposoben zavirati, varno ustaviti in med zaviranjem manevrirati v bistveno večjem številu možnih situacij kot s katerimkoli motornim vozilom.

S pravo opremo lahko te prednosti še povečaš.

Na kolesu se tudi ne more zgoditi, da bi cvilile _gume_ (kar se zgodi pri avtomobilih), ali pa da bi prednja guma drsela po podlagi (pri čemer ta nikoli ne cvili), razen če je kolesar izjemno nespreten (in v tem primeru praviloma tudi močno poškodovan, ko se drsenje neha), ali pa ko zavira premočno (kar se lahko zgodi npr. na ledu).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Mesar ::

Sem že vozil kolo in vem kako zgleda zaviranje pri 40km/h - ni ravno instantno.
To Quattro or not to Quattro?

jype ::

Mesar> Sem že vozil kolo in vem kako zgleda zaviranje pri 40km/h - ni ravno instantno.

Odvisno je od marsičesa. Ob primernih gibih lahko ustaviš v manj kot 5 metrih s 40 do 0 (in manj kot treh s 30 do 0).

WarpedOne ::

Ja, lahko. Le da v teh primerih primerni gibi pomenijo trk s cca metrsko fikso oviro, kjer se potem teh omenjenih 3 do 5 metrov valjaš po tleh in zaviraš s kožo.
Smo že bili na kolesu tut nekateri izmed nas, prehudih buč ni treba valit.

3 metre? Da, seveda...
How do you know what you don't know?

Pithlit ::

Mesar je izjavil:

Sem že vozil kolo in vem kako zgleda zaviranje pri 40km/h - ni ravno instantno.

Lahko je. Preverjeno. Sicer to bolj velja za kolo kot pa njegovega voznika.
Life is as complicated as we make it...

jype ::

Še čakam na opremo, da bom lahko posnel tutorial, je pa v "Saved Her Life" eden od related tale:

Mesar ::

jype je izjavil:

Še čakam na opremo, da bom lahko posnel tutorial, je pa v "Saved Her Life" eden od related tale:



In na tak način si sposoben zavirat vsak trenutek?
To Quattro or not to Quattro?

jype ::

Mesar> In na tak način si sposoben zavirat vsak trenutek?

Tako je. Na kolesu ni razloga, da ne bi imel rok ves čas na zavornih ročicah, ker je to normalen položaj. Dodaten bonus prenašanja teže nazaj je da sunek s telesom nazaj še dodatno oteži dvigovanje zadnjega kolesa in omogoči še močnejše zaviranje, hkrati pa se lahko kolesar pred oviro tudi odloči za bistveno, _bistveno_ ostrejši zavoj kot katerokoli drugo vozilo.

Pithlit ::

Mesar je izjavil:

In na tak način si sposoben zavirat vsak trenutek?

In potem se ti hvališ da si že bil na biciklu?
Life is as complicated as we make it...

Mesar ::

jype je izjavil:

Mesar> In na tak način si sposoben zavirat vsak trenutek?

Tako je. Na kolesu ni razloga, da ne bi imel rok ves čas na zavornih ročicah, ker je to normalen položaj. Dodaten bonus prenašanja teže nazaj je da sunek s telesom nazaj še dodatno oteži dvigovanje zadnjega kolesa in omogoči še močnejše zaviranje, hkrati pa se lahko kolesar pred oviro tudi odloči za bistveno, _bistveno_ ostrejši zavoj kot katerokoli drugo vozilo.


Tole drugo ne drži, tudi na kolesu te lahko vrže iz ovinka ali pa padeš.

Pithlit je izjavil:

Mesar je izjavil:

In na tak način si sposoben zavirat vsak trenutek?

In potem se ti hvališ da si že bil na biciklu?


Ti pa še nisi bla? Si na beciklu pa maš v eni roki kaj pa še kaj druga gledaš ko pa pred seboj, pa smo tam..
To Quattro or not to Quattro?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mesar ()

jype ::

Mesar> Tole drugo ne drži, tudi na kolesu te lahko vrže iz ovinka ali pa padeš.

Ja, lahko te, če ne znaš, kar pa nikakor ne pomeni, da ne drži. Izračunaj!

Pithlit ::

Mesar je izjavil:

Ti pa še nisi bla?

Bila. Sicer že nekaj let ne... ampak tako kot Jype-ov video demonstrira se mi je pa vedno zdelo naravno (kolikor je pač vožnja z biciklom naravna). Ni mi pa bilo nikoli problem simulirat vožnje speedway-istov skozi ovinke (zadnje kolo oddrsava, prednje pa je še vedno obrnjeno v smer vožnje) ali pa se vozit po sprednjem kolesu. Ja... kolo sem včasih obvladala. Zdaj pa ne vem... ker ga nimam. Ga ne potrebujem.

Mesar je izjavil:

Si na beciklu pa maš v eni roki kaj pa še kaj druga gledaš ko pa pred seboj, pa smo tam..

Kadar si na biciklu imaš roke vedno proste (oziroma na balanci)! Ravno tako kot v avtu. In gledaš na to kar se dogaja pred tabo.

Verjamem sicer da ti tega ne počneš. Verjamem pa tudi da Jype to počne. Če si ti nevarnost na dveh kolesih to še ne pomeni da Jype je. Ko se boš zresnil se pa spet oglasi.
Life is as complicated as we make it...

Mesar ::

@jype
Če ne znaš česa? Vozit kolesa? To znam, znam celo past. Kaj pa naj bi držalo?

Če me spomin ne vara, si enako hladnokrvno vozil tudi v izrednih vremenskih pogojih (dež) in nekje na forumu si se hvalil, da voziš celo v snegu - verjetno z isto hitrostjo kot drugače. Zanimivo pa bi bilo testirati zaviranje iz videoposnetka na mokri/sneženi podlagi in/ali umazani (pesek, gramoz, ...).

@Pithlit
Zdaj sem pa neresen ker pišem stvari, ki ti niso všeč? Glede na to, da si je nabil na pecikl kamero pa svašta drugih pripomočkov dvomim, da se ukvarja samo z opazovanjem prometa in ima roke skoz na bilanci...krmilu. Ko se s kolesom pelješ v ovinek zadnje kolo zelo težko podrsava - toliko o tem, koliko si ti preživela časa na kolesu. Tega glede rok pa se še profesionalni kolesarji ne držijo, jaz še nisem videl, da bi se kdo ustavil in popil malo vode, ne taka sila, je da z eno roko držijo plastenko in žerejo vodo kar med vožnjo - plastenka pa gre potem običajno v travnik ob progi, ker so eko!
To Quattro or not to Quattro?

M-XXXX ::

jype je izjavil:

Mesar> Sem že vozil kolo in vem kako zgleda zaviranje pri 40km/h - ni ravno instantno.

Odvisno je od marsičesa. Ob primernih gibih lahko ustaviš v manj kot 5 metrih s 40 do 0 (in manj kot treh s 30 do 0).


Poglejmo potem situacijo motorja:
Fizika je predvsem to, da si na motorju
- bistveno lažji check
- z bistveno drugačno geometrijo check
- pri bistveno nižjem reakcijskem času check
- z bistveno nižjo hitrostjo check (po mestu tam tam z jypom)
- z višjo lego glave in posledično boljšo vidljivostjo check
- brez večjih omejitev slušnega zaznavanja check
sposoben zavirati, varno ustaviti in med zaviranjem manevrirati v bistveno večjem številu možnih situacij kot s katerimkoli motornim vozilom. check

Iz 40na0 v 5 metrih?:D Po snegu v 4 metrih, po ledu pa samo po 3! Pa še to greš rikverc po bremzanju :D

Kar pomeni: Motor it is. To bo šlo 100 čez naselje, ustavili se bomo v cca 15 metrih, kar je tam tam z avtom. Win win...

jype ::

M-XXXX> - z višjo lego glave in posledično boljšo vidljivostjo check
M-XXXX> - brez večjih omejitev slušnega zaznavanja check

A brez čelade voziš?

M-XXXX> Kar pomeni: Motor it is. To bo šlo 100 čez naselje, ustavili se bomo v cca 15 metrih, kar je tam tam z avtom. Win win...

Mislim, da se dobro zavedaš, da z motorjem, ki je vsaj petkrat težji od bicikla, poleg sebe ogrožaš še koga drugega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

M-XXXX ::

jype je izjavil:

M-XXXX> - z višjo lego glave in posledično boljšo vidljivostjo check
M-XXXX> - brez večjih omejitev slušnega zaznavanja check

A brez čelade voziš?

A ti kolo brez čelade voziš? Uf, takoj davek zaradi samomorilnosti prpalit, jaz že ne mislim plačevat za tvojo bolniško oskrbo!

jype ::

Mesar> Če me spomin ne vara, si enako hladnokrvno vozil tudi v izrednih vremenskih pogojih (dež) in nekje na forumu si se hvalil, da voziš celo v snegu - verjetno z isto hitrostjo kot drugače.

Absolutno. A ni neverjetno, da nekdo v snegu in ledu vozi enako hitro kot po suhem asfaltu, in kljub temu še ni niti enkrat padel?

M-XXXX> A ti kolo brez čelade voziš? Uf, takoj davek zaradi samomorilnosti prpalit, jaz že ne mislim plačevat za tvojo bolniško oskrbo!

A ti motor voziš s kolesarsko čelado? BTW, svojo doživljensko bolniško oskrbo sem plačal že vsaj desetkrat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Mesar ::

Z biciklom pa ne ogrožaš drugih???
To Quattro or not to Quattro?

jype ::

Mesar> Z biciklom pa ne ogrožaš drugih???

Ne bolj, kot druge ogrožaš kot pešec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Mesar ::

jype je izjavil:

Mesar> Z biciklom pa ne ogrožaš drugih???

Ne.


A to hočeš samo mene prepričat ali tudi sam verjameš? Kolesarji so zelo nevarni! Na prvi strani te teme je video posnetek, ki pokaže kako daleč vrže pešca, ko se v njega zaleti kolesar. A češ tisti video še enkrat pogledat, preden še naprej trdiš kako nenevarni so kolesarji?
To Quattro or not to Quattro?

M-XXXX ::

A ti motor voziš s kolesarsko čelado?

No saj po pravici povedano še v življenju nisem vozil motorja. Vendar to ne spremeni, večina stvari v prometu se tako ali tako dogaja pred tabo, kar pomeni da je vizualno ves čas vidno. Seveda slih vpliva nekaj, vendar v večina primerih ni odločilni faktor, da bi sploh kaj vplival...

Mesar> Z biciklom pa ne ogrožaš drugih???

Ne.

Z gotovostjo trdim, da moja vožnja pri 200km/h na AC ogroža točno toliko kot tvoja.

Pithlit ::

Mesar je izjavil:

Zdaj sem pa neresen ker pišem stvari, ki ti niso všeč?

Ne. Sploh ne. Neresen si zato ker priznavaš da bicikla ne znaš vozit in celo to da ob vožnji delaš prekrške ter opazuješ še vse kaj drugega kot promet. In potem boš ti druge učil varno vožnjo z biciklom?!?

Mesar je izjavil:

Ko se s kolesom pelješ v ovinek zadnje kolo zelo težko podrsava - toliko o tem, koliko si ti preživela časa na kolesu.

Jah no. Kaže predvsem na to da ti o tem nimaš pojma.

Se pelješ. Se dvigneš s sedeža. Obrneš balanco (ja, krmilo) v eno stran, recimo v levo in hkrati močno pritisneš zadnjo zavoro. Balanco hitro obrneš nazaj v smer vožnje, torej (v našem primeru) desno. In oddrsavaš kot vozniki speedway-a. Po možnosti seveda tega ne počneš v prometu ampak nekje kjer lahko take akrobacije zganjaš varno. Pride pa tako znanje prav tudi v prometu. Kot tudi to da znaš bicikel kontrolirat tudi ko se postavi na prvo kolo.
Life is as complicated as we make it...

Mesar ::

Pešec pa ne ogroža nikogar, kaj se bo pešec zaletel v kolesarja? Dajmo se malo zresnit.
To Quattro or not to Quattro?

jype ::

M-XXXX> No saj po pravici povedano še v življenju nisem vozil motorja. Vendar to ne spremeni, večina stvari v prometu se tako ali tako dogaja pred tabo, kar pomeni da je vizualno ves čas vidno. Seveda slih vpliva nekaj, vendar v večina primerih ni odločilni faktor, da bi sploh kaj vplival...

No, jaz sem že vozil motorno kolo in poleg tega, da slišiš bistveno slabše zaradi čelade in hrupa motorja, tudi bistveno slabše vidiš, ker je čelada težja, z manjšim vidnim poljem, ki poleg slabšega slušnega zaznavanja preprečuje gledanje nazaj.

Mesar> Pešec pa ne ogroža nikogar, kaj se bo pešec zaletel v kolesarja? Dajmo se malo zresnit.

Poglej video zgoraj.

Mesar> A to hočeš samo mene prepričat ali tudi sam verjameš? Kolesarji so zelo nevarni! Na prvi strani te teme je video posnetek, ki pokaže kako daleč vrže pešca, ko se v njega zaleti kolesar. A češ tisti video še enkrat pogledat, preden še naprej trdiš kako nenevarni so kolesarji?

Pešca po vseh fizikalnih zakonih odnese enako daleč, če se vanj zaleti avto, ki vozi z enako hitrostjo, z nekaj pomembnimi razlikami:
- pešec po trku z avtomobilom ne vstane in odide naprej, ker ima zlomljena kolena,
- povprečen avtomobilist šele začne premikat nogo na zavoro, ko se pešec uleže pred avtomobil na cestišče,
- objesten avtomobilist odpelje naprej, ne da bi se sploh ozrl, ker se mu niti ni treba.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Mesar ::

Pithlit je izjavil:

Mesar je izjavil:

Zdaj sem pa neresen ker pišem stvari, ki ti niso všeč?

Ne. Sploh ne. Neresen si zato ker priznavaš da bicikla ne znaš vozit in celo to da ob vožnji delaš prekrške ter opazuješ še vse kaj drugega kot promet. In potem boš ti druge učil varno vožnjo z biciklom?!?


Kako varno vožnjo? Jaz nisem govoril o tem. Jaz bi samo rad spravil divjake iz ceste, preden me kdo poškoduje ali celo ubije, nič druga.

Pithlit je izjavil:

Mesar je izjavil:

Ko se s kolesom pelješ v ovinek zadnje kolo zelo težko podrsava - toliko o tem, koliko si ti preživela časa na kolesu.

Jah no. Kaže predvsem na to da ti o tem nimaš pojma.

Se pelješ. Se dvigneš s sedeža. Obrneš balanco (ja, krmilo) v eno stran, recimo v levo in hkrati močno pritisneš zadnjo zavoro. Balanco hitro obrneš nazaj v smer vožnje, torej (v našem primeru) desno. In oddrsavaš kot vozniki speedway-a. Po možnosti seveda tega ne počneš v prometu ampak nekje kjer lahko take akrobacije zganjaš varno. Pride pa tako znanje prav tudi v prometu. Kot tudi to da znaš bicikel kontrolirat tudi ko se postavi na prvo kolo.


Kaj se postavi na prvo kolo?
To Quattro or not to Quattro?

WarpedOne ::

Še mal o številkah glede teh famoznih 30khm v treh metrih, za lažjo predstavo...

To pomeni zaviranje s pospeškom 1,15g oz. da krmilo in pedala nate vodoravno sunejo s kakimi 100kg, če tehtaš 85kg. Nekaj malega od tega nesejo noge, a zelo malo ker se v vodoravni smeri ob njih praktično ne moreš opret. Za lažjo oceno recimo da noge nesejo teh 15%, na rokah pa ostane tvoja cela masa telesa.

Koliko od vas je sposobno na benchu dvignit lastno težo?
Po 4ih letih rednega fitnesiranja sm uspel iz cca začetnih netreniranih 45kg splezat na 95kg. Pri cca 85kg telesne teže in ob maksimalnem pričakovanju, koncentraciji in trudu. Tudi če tehtaš samo 60kg, boš ob takem zaviranju moral držat v rokah zate zelo lepih 60kg.

Pod črto: v praksi raje pozabite na pravljice o 3 metrski zavorni razdalji pri 30kmh. Mogoče mogoče mogoče rata 10m. V idealnih okoliščinah, kar pomeni tudi suh grob in čist asfalt.
How do you know what you don't know?

Pithlit ::

Mesar je izjavil:

Pešec pa ne ogroža nikogar, kaj se bo pešec zaletel v kolesarja?

Jaz trdim da obstajajo objestni vozniki (motoriziranih vozil), kolesarji in pešci.

Trdim da tisti prvi lahko povzročijo bistveno večjo škodo kot kdorkoli drug.

Trdim da so lahko vsi udeleženci v prometu (od šleparjev do pešcev) lahko posevm varni.

Trdim da nekdo, ki trdi da je vožnja z 200km/h po avtocesti varna zato ker se mu še nikoli nič ni zgodilo, krši zakon in tako ogroža vse ostale udeležence.

Trdim da nekdo, ki se z biciklom po mestu vozi do 50km/h (kjer ni strožjih omejitev) ne krši nobenega zakona in posledično ne ogroža nikogar (razen če ta nekdo zganja neumnosti).

Še kaj?
Life is as complicated as we make it...
strani: 1 2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

se malo o cpp (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
50930535 (23725) jype
»

Deljena krivda, namesto 100% krivda pešca (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11310559 (7884) amigo_no1
»

V ZDA bodo hibridna vozila umetno hrupnejša (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
9211443 (8317) Spajky
»

Obvezna čelada za vse kolesarje... (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Šport
29329477 (23775) LeQuack
»

Bike commuting (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
765236 (3887) jype

Več podobnih tem