Forum » Loža » Pešca povozi avto - kdo je kriv?
Pešca povozi avto - kdo je kriv?
WarpedGone ::
Tako, da se jih vklaplja ob zavijanju. Pa še zakon tako pravi.
Zbogom in hvala za vse ribe
Mesar ::
WarpedGone je izjavil:
Tako, da se jih vklaplja ob zavijanju. Pa še zakon tako pravi.
Ja to je eden od načinov, drugi način je da gledaš kje je policija. Če policije ni ne daš smerokaza in s tem prišparaš na elektriki v avtomobilu. Seveda elektrika v avtomobilu ima omejitve in ko je enkrat akumulator poln več nimaš kam šparat, zato je rešitev, da kupuješ poceni akumulatorje, ki so se izpraznili in jih potem po višji ceni prodajaš, tako nisi samo prišparal/a ampak celo ustvarjaš dobiček kar vsekakor dobro vpliva na slabo stanje v naši ubogi državici. Treba se je znajt in ne vem zakaj bi stran metal elektriko po nepotrebnem, pa še drevesa in vsi zeleni policaji ti bodo hvaležni, mogoče dobiš celo kakšno nagrado.
Srečna?
Your turn to burn!
jype ::
Bržkone nasmejana do solz, z žalostno dvoumnim vprašanjem o tem, od kod solze.
WarpedOne> Tako, da se jih vklaplja ob zavijanju. Pa še zakon tako pravi.
Z vožnjo skozi rondoje ljubljanskega BTCja se letno prihrani za šestdeset nukleark smernikov.
WarpedOne> Tako, da se jih vklaplja ob zavijanju. Pa še zakon tako pravi.
Z vožnjo skozi rondoje ljubljanskega BTCja se letno prihrani za šestdeset nukleark smernikov.
Pithlit ::
Dej ne me tolk smejat no... me že vse boli...
Pa glih tam tam jih moraš 'brezveze' uporabljat! Mimogrede... kazen za neuporabo ni ravno majhna... Ugibam da je večja od vse energije (dajmo pozabit da avto proizvaja elektriko ne glede na vklopljene porabnike...) ki jo smerniki porabijo v življenjski dobi povprečnega avtomobilista.
Z vožnjo skozi rondoje ljubljanskega BTCja se letno prihrani za šestdeset nukleark smernikov.
Pa glih tam tam jih moraš 'brezveze' uporabljat! Mimogrede... kazen za neuporabo ni ravno majhna... Ugibam da je večja od vse energije (dajmo pozabit da avto proizvaja elektriko ne glede na vklopljene porabnike...) ki jo smerniki porabijo v življenjski dobi povprečnega avtomobilista.
Life is as complicated as we make it...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Pithlit ()
Mesar ::
Mene je nekoč pred dolgo dolgo nazaj inštruktor učil, da če stojim za vogalom oziroma sunkovito zabremzam, da morem vklopit vse 4 blinkere. Še zdaj mi ni jasno zakaj, razen če je imel tajno pogodbo z proizvajalci akumulatorjev - sej je logično oni bi tako ustvarili samo v Sloveniji ne vem koliko tisoč potrošnikov.
Ampak ti to energjo porabiš za smerokaze in radio, jaz pa na ta način ustvarjam brezplačno energijo in služim.
Ampak ti to energjo porabiš za smerokaze in radio, jaz pa na ta način ustvarjam brezplačno energijo in služim.
Your turn to burn!
Pithlit ::
Še zdaj mi ni jasno zakaj
Dej... vrni izpit. Prosim te. Nisi več smešen.
Smernike vklopiš zato da tiste za tabo opozarjaš na možnost naleta (ker si ti nenadoma postal ovira na cesti). Tolk da ne boš jokal ko ti bo nekdo priletel v rit...
Aja, pa daj se pozanimat kaj se dejansko dogaja z elektriko v avtu. Namesto da se smešiš.
Life is as complicated as we make it...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Pithlit ()
Pithlit ::
Ja... ampak kazen boš tudi ti plačal... pa zavarovalnica ne bo ravno najbolj vesela.
Life is as complicated as we make it...
Mesar ::
Zakaj zavarovalnice nebi bla vesela? In jaz imam pred seboj recimo v tistem primeru je bil avto in čakam za avtom. Zakaj bom torej dobil kazen? Ker nimam vseh 4 ko čakam za avtom? Pol bi moglo pred vsakimi semafori vse blinkat, ker bi mogli vsi met vse 4.
Your turn to burn!
Pithlit ::
Ja. Zato ker boš imel deljeno krivdo. In ti zavarovalnica tistega ki je priletel vate ne bo krila vse škode. Adijo bonus. Kazen boš pa dobil zato ker nisi prižgal smernikov.
In ja, smernike moraš vklopit tudi pred _vsakim_ izrednim semaforjem (saj veš, tisti premični, pred delovišči). Če si zadnji v vrsti.
In ja, smernike moraš vklopit tudi pred _vsakim_ izrednim semaforjem (saj veš, tisti premični, pred delovišči). Če si zadnji v vrsti.
Life is as complicated as we make it...
Mesar ::
Ni bil izredni semafor, bila je redna kolona in nisem še videl, da bi kdo vklapljal smernike pred izrednimi semaforji, samo jaz jih bom? Ne fu...
Your turn to burn!
jype ::
Mesar> Ni bil izredni semafor, bila je redna kolona in nisem še videl, da bi kdo vklapljal smernike pred izrednimi semaforji, samo jaz jih bom? Ne fu...
Ja, sej js tut nisem še vidu, da bi kdo pokazu, da misli zavit ven iz krožišča, samo jaz sem tak klovn, da to počnem, kadar moram vozit avto.
Ja, sej js tut nisem še vidu, da bi kdo pokazu, da misli zavit ven iz krožišča, samo jaz sem tak klovn, da to počnem, kadar moram vozit avto.
šernk ::
Ni bil izredni semafor, bila je redna kolona in nisem še videl, da bi kdo vklapljal smernike pred izrednimi semaforji, samo jaz jih bom? Ne fu...
saj jih ni treba, sam jih vklopim za vsakim traktorjem, ko sem zadnji v koloni. vklopim jih takoj ko se karkoli dogaja pred menoj in je treba hitreje zavirat in večinoma takoj tudi tisti za menoj vključi vse štiri žmigovce. takrat jih sam izključim, ker dejansko vem, da se mi ne bo v rit pribil. lahko zgledam idiot ko se vozim 30 za traktorjem in imam vse 4...vendar če kdo prileti vame sem 100% krit, če pač stojim/se počasi premikam hočem, da me ljudje čimprej vidijo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Mesar ::
Huh ja, dokazat, da si imel vklopljene vse štiri smerokaze je pa spet drug problem. Jype a ko voziš kolo tudi vedno z roko nakažeš kam boš zavil? Škoda, da se tega na posnetkih ne vidi...
Your turn to burn!
jype ::
Mesar> Jype a ko voziš kolo tudi vedno z roko nakažeš kam boš zavil?
Absolutno, je pa mal nerodno, da tega običajno nihče ne vidi.
Absolutno, je pa mal nerodno, da tega običajno nihče ne vidi.
Pithlit ::
Huh ja, dokazat, da si imel vklopljene vse štiri smerokaze je pa spet drug problem.
To dokazat sploh ni problem.
Saj to veš da moraš smernike vklopit ko se voziš s polovico (ali pa še manj) dovoljene hitrosti? Torej na regionalkah pod 45, v naseljih pod 25... Kaj šele če stojiš sredi ceste...
Jaz čakam dan ko se bo neuporaba smernikov dosledno kaznovala. Pravzaprav čakam dan ko bojo policisti nehal afne guncat pa začel kaznovat vse sorte prekrškarjev. Tudi tiste ki se furajo brez luči. Pa une ki ne morejo brez telefona zalimanega na uho. Bi se dalo fino napolnit državno blagajno... in to tako da deficita sploh ne bi bilo.
Life is as complicated as we make it...
šernk ::
Huh ja, dokazat, da si imel vklopljene vse štiri smerokaze je pa spet drug problem.
če bi vedel, kaj vse se da dokazat danes pri avtu
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
St235 ::
Ni bil izredni semafor, bila je redna kolona in nisem še videl, da bi kdo vklapljal smernike pred izrednimi semaforji, samo jaz jih bom? Ne fu...
Še vedno trdiš da nisi idiot? Kriv boš pa seveda tudi ti, saj si par strani nazaj sam trdil, da vsaki nesreči vsi krivi. Pač nisi imel prilagojene hitrosti in ti je nekdo priletel v rit. Drugič pa pelji hitreje.
Drugače pa čestitke za prihranjeno električno energijo in splošen prispevek k okolju. ČE bi sedaj podobno šparal še pri kisiku, ki ga porabiš bi bil svet dejansko lepši.
No na veliko srečo je to prižiganje vseh smernikov relativno majhen problem, ker ogromno voznikov to počne. Ravno pri izrednih semaforjih ob recimo delu na cesti. Kot primer lahko navedem semafor med Idrijo in Godovičem, kjer sedaj že par let urejajo cesto. V 90% primerov, ko pripelješ do kolone ima zadnji prižgane smernike. Tudi na avtocesti redno opažam, da ljudje prižigajo smernike, ko morajo močno zavirat (del jih ima to tudi že avtomatsko). Tudi za traktrojem ali drugim počasi vozečim vozilom pogosto zadnji v koloni prižiga smernike. Pač ljudi skrbi za njihov kos pločevine.
Enako je, ne glede na puščice na smerne pasove nujno uporabljat smernike, ker s tem tudi nasproti vozečim, daš vedet kam zavijaš. Žal premalo ljudi to uporablja in to drastično znižuje pretočnost križišč. Problematični so predvsem zahojenci, ki ne uporabljajo smernikov, ker primerov, ko bi ko z levim smernikom zavil desno je zanemarljivo v primerjavi z tistimi, ki zavijejo, kljub temu, da nimajo smernika. Predvsem pa vozilo nasproti v večini primerov ne ve kakšna je razporeditev pasov kar naredi smernike nujne. Tisti par križišč, kjer pa dejansko obstaja samo levo in desno pa ni vrednih omembe, ker nesposobni vozniki kot je Mesar že tako prihranijo dovolj elektrike in bi nadaljnjo varčevanje samo ogrozilo slovensko naftno industrijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Mesar ::
Lakotnik, tako je! Sedaj sem svojo trditev še malo nadgradil in trdim da je idiot vsak, ki si drzne mene označit kot idiota, ker nisem idiot. Hvala za čestitke, mogoče boš ravno zaradi mene živel par let več na ČISTEM planetu. Torej ko pride do kritične situacije najboljše, da spustim volan, pedala in menjalnik in začnem iskat knof za vse 4 smernike? Če bi tako delal, potem več nebi imel niti enega samega kupona za zavarovalnico - dobri nasveti hvala, ampak mislim, da je moja pot boljša.
Kdo je nesposoben voznik pa je dosti relativen pojem, sposoben voznik je namreč sposoben marsikaj predvidevat, nesposoben pa pač čaka pred križiščem ali celo na sredini križišča in gleda v ostale udeležence v prometu kot tele v nova vrata.
Kdo je nesposoben voznik pa je dosti relativen pojem, sposoben voznik je namreč sposoben marsikaj predvidevat, nesposoben pa pač čaka pred križiščem ali celo na sredini križišča in gleda v ostale udeležence v prometu kot tele v nova vrata.
Your turn to burn!
St235 ::
torej ko pride do kritične situacije najboljše, da spustim volan, pedala in menjalnik in začnem iskat knof za vse 4 smernike?
Zaradi izboljšanja prometne varnosti te res lepo prosim, da vrneš vozniški izpit, če ti lokacija stikala za vklop vseh smernikov predstavlja tako zahtevno nalogo.
Kdo je nesposoben voznik pa je dosti relativen pojem, sposoben voznik je namreč sposoben marsikaj predvidevat, nesposoben pa pač čaka pred križiščem ali celo na sredini križišča in gleda v ostale udeležence v prometu kot tele v nova vrata.
Naprimer to, da mora stat sredi križišča in gledat kot tele v nova vrata vozila, ki zavijajo in so vozniki tako neskončno arogantni, da ne uporabljajo smernikov, ker to porablja elektriko?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Avenger ::
Torej ko pride do kritične situacije najboljše, da spustim volan, pedala in menjalnik in začnem iskat knof za vse 4 smernike? Če bi tako delal, potem več nebi imel niti enega samega kupona za zavarovalnico - dobri nasveti hvala, ampak mislim, da je moja pot boljša.
Svoje vozilo moraš dobro poznat, tako da veš kje ima vsa stikala. Ko pride do kritične situacije, kot je kolona vozil za nepreglednim ovinkom, je seveda na prvem mestu tvoja varnost, poskrbiš da se lahko varno ustaviš, ob prvi možni priliki, pa vklopiš vse štiri smernike, da opozoriš vozila za tabo. Tvoje vozilo je lahko še vedno v gibanju (ustavljanju) smernike vklopiš z desno roko, medtem ko je leva roka na volanu, leva noga na ali poleg sklopke, desna pritiska na pedal zavore, pogled usmerjen naprej.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
strup121 ::
Bodte pametni pa ga ignorirejte, ker vas itak že cel topic trola.
Nihče ne more bit tok glup.
Nihče ne more bit tok glup.
St235 ::
Bistven del:
The new rule in Paris is not necessarily a free-for-all, with chaotic bicycle traffic zipping in between cars to cut red lights. The rule comes with responsibilities and consequences for cyclists, like taking the blame in the event of a crash and yielding to pedestrians, as well as oncoming traffic. And despite the approval of the new rule, its implementation will be on a trial period and only exercised on 15 crossroads, before it is expanded to cover up to 1,700 Parisian crossroads.
The new rule in Paris is not necessarily a free-for-all, with chaotic bicycle traffic zipping in between cars to cut red lights. The rule comes with responsibilities and consequences for cyclists, like taking the blame in the event of a crash and yielding to pedestrians, as well as oncoming traffic. And despite the approval of the new rule, its implementation will be on a trial period and only exercised on 15 crossroads, before it is expanded to cover up to 1,700 Parisian crossroads.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
jype ::
Lakotnik29, citira> The rule comes with responsibilities and consequences for cyclists, like taking the blame in the event of a crash and yielding to pedestrians, as well as oncoming traffic.
Jasno - saj to je bilo enako tudi prej, preden se je to dovolilo.
Če šibaš skozi rdečo, si tudi pri nas odgovoren za vse, kar s tem povzročiš - le da te tudi kadar ne povzročiš ničesar lahko doleti kazen.
Ko bom imel čas, bom nalepil še video!
Jasno - saj to je bilo enako tudi prej, preden se je to dovolilo.
Če šibaš skozi rdečo, si tudi pri nas odgovoren za vse, kar s tem povzročiš - le da te tudi kadar ne povzročiš ničesar lahko doleti kazen.
Ko bom imel čas, bom nalepil še video!
WarpedGone ::
V njem ni odgovora zakaj pešci nebi smeli skozi rdečo ob prazni cesti.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Vprašanje je bilo enotno, v čem so pešci "slabši", da jim to še vedno ne bo dovoljeno?
Kdo ve kaj se dogaja s tistim belgijskim krajem, kjer so v kompletu podrli semaforje in prometne znake?
Kdo ve kaj se dogaja s tistim belgijskim krajem, kjer so v kompletu podrli semaforje in prometne znake?
Zbogom in hvala za vse ribe
jype ::
WarpedOne> Vprašanje je bilo enotno, v čem so pešci "slabši", da jim to še vedno ne bo dovoljeno?
V gibalni količini.
V gibalni količini.
St235 ::
V tem, da če prebreš članek vidiš, da je bistven kriterij zakaj so se za ta ukrep odločili v tem, da kolo zaradi ustavljanja izgublja momentum in s tem na semaforjih prihaja do nepotrebne gužve, ker je precej več dela da kolo spelje kot da se ustavi. Ob enem ni prostora za vse kolesarje, ki se naberejo pri semaforju, kar smao pomeni, da ob zeleni luči v celoti blokirajo vozila ki zavijajo. Ker je preglednost na kolesu dovolj velika in tudi hitrosti primerne za takšne manevre so pilotno poskusili z to ureditvijo.
ČE je njihova utemeljitev sprejemljiva in jo je mogoče širše aplicirat bomo pa videli. Vsekakor pa enako ne velja za pešca, ker je počasnejši in je manj težav z ustavljanjem/pospeševanjem.
ČE je njihova utemeljitev sprejemljiva in jo je mogoče širše aplicirat bomo pa videli. Vsekakor pa enako ne velja za pešca, ker je počasnejši in je manj težav z ustavljanjem/pospeševanjem.
jype ::
WarpedOne> Kdo ve kaj se dogaja s tistim belgijskim krajem, kjer so v kompletu podrli semaforje in prometne znake?
Nič, malo manj nesreč imajo.
Nič, malo manj nesreč imajo.
WarpedGone ::
Maš kak link?
Resno me zanima, bi rad bil čimbolj opremljen ko v splošnem navijam za ukinitev teh utripajočih monstrumov.
Resno me zanima, bi rad bil čimbolj opremljen ko v splošnem navijam za ukinitev teh utripajočih monstrumov.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Hvala, ampak to je 'originalni' članek iz 2006. Zanimalo me je, če so kakšni zaključki oz. raziskave dogajanja v zadnjih 5ih letih v teh mestih "brez prometnih pravil".
Zbogom in hvala za vse ribe
jype ::
WarpedOne> Hvala, ampak to je 'originalni' članek iz 2006. Zanimalo me je, če so kakšni zaključki oz. raziskave dogajanja v zadnjih 5ih letih v teh mestih "brez prometnih pravil".
Bom doma poiskal, dekle ima cel kup neke sodobne literature na to temo, predvsem iz francoskih in nemških mest. Zvečer.
Bom doma poiskal, dekle ima cel kup neke sodobne literature na to temo, predvsem iz francoskih in nemških mest. Zvečer.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | razlogi za tako vožnjo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 21798 (13869) | šernk |
» | Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 41023 (35894) | St235 |
» | Krožno križišče - prednost (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 50293 (46246) | floyd1 |