Forum » Na cesti » Omejitve hitrosti za motoriste
Omejitve hitrosti za motoriste
Malcolm_Y ::
Na današnji 30-km vožnji z avtom sem opazil zanimivo dejstvo, da so me prehiteli vsi (nekaj 10) motoristi, ki so pripeljali za mano. Ker ves čas vozim majčkeno nad omejitvijo (55,95) domnevam, da so vozili dosti prehitro. Pa me zanima a se motoristi požvižgajo na morebitne kazni, ali jim morda policaji gledajo skozi prste, ali morda celo radarji ne zmorejo izmeriti hitrosti motorista?
- zaklenil: bluefish ()
KraitPay ::
Če imaš motor se ti ni treba držati polne črte, kaj šele omejitev. Ponavadi za motoriste ne veljajo niti fizikalni zakoni. No, zato jih je pa toliko po časopisih.
Šalo na stran; lepo da je še eden opazil, da večina motoristov ne zna držati varnostne razdalje, kaj šele omejitve. Zakaj se ne bojijo policistov, ne vem, vem le, da se imajo za boga in vsi mislijo, da se njim ne more nič zgoditi. No če jim kaj omeniš ob pijači, zakaj tako vozijo, bodo povedali, da vožnja z motorjem pač ni nič kaj bolj nevarna od ostalih prevoznih sredstev in da je možnost za nesrečo povsod prisotna. Me
Če povzamem; lepo da si opazil da so prehitri, zakaj motoristom ne delujejo mali možgani ne vem, vem le, da je večini (ponavljam večini), vseeno za omejitve, polne črte. Zakaj se ne bojijo kazni ne vem, niti ne vem, zakaj so povsod ziher, da ni nikjer policistov. Če jim je vseeno za denar, pravtako jim je očitno vseeno za druga življenja. Ne razumem pa, zakaj jim je vseeno za lastno življenje in zdravje.
Sam sem se ravno zaradi straha v prometu odločil za drugi hobi. Imam sebe in punco pač raje od hobija. Mogoče sem ga pa samo prerasel? No ker sem še mlad, upam da me v prihodnosti spet ne prime, da bi si kaj kupil za pod rit.
Če povzamem moje občutke na motorju, je to, nekaj neverjetnega, ko čutiš tisto moč med nogami. Pospeški, zaviranja itd, noro. Enostavno te ovira vse, od avtomomilistov, včasih še motoristi sami. Hitrost se ti ne zdi nevarna in imaš občutek kot da si bog in tebi se pač nič ne more zgoditi itak si previden in opazuješ okolico. No itak je pa ravnina, nobenega policista, pred mano pa trije avtomobili, zakaj se nebi raje malo postavil zase in jih na hitro prehitel. Dodatno se ti poviša adrenalin in zahtevaš ga zmerom več, ob tem pa pozabiš na hitrost oz. ti je vseeno. Imel sem tudi miselnost, če me dobijo itak lahko uidem saj sem nekajkrat hitrejši od njih.
No šele sedaj vidim kakšna budala sem bil, ko pa vidim motorista na cesta pa itak pomislim na tiste občutke, ampak imam sedaj stvar v glav poštimane in mi za tiste čase ni žal, ampak ponovil še 1x jih pa nebi. Hvala bogu, da se mi ni nič naredilo in hvala punci da mi je odprla oči, oziroma hvala njej da mi je postavila ultimat, ker šele sedaj vidim napake, ki sem jih delal.
Žal če gledam po sebi in kako sem vozil menim, da motorista, ki se drži omejitev in CPPja NI, enostavno tega pač ne moreš. Zakaj in kako razmišljaš, sem opisal zgoraj, preden pa vse to dojameš pa rabiš ornk sreznitev oz. nekoga ali nekaj, kar ti pomeni več, največ.
Šalo na stran; lepo da je še eden opazil, da večina motoristov ne zna držati varnostne razdalje, kaj šele omejitve. Zakaj se ne bojijo policistov, ne vem, vem le, da se imajo za boga in vsi mislijo, da se njim ne more nič zgoditi. No če jim kaj omeniš ob pijači, zakaj tako vozijo, bodo povedali, da vožnja z motorjem pač ni nič kaj bolj nevarna od ostalih prevoznih sredstev in da je možnost za nesrečo povsod prisotna. Me
Če povzamem; lepo da si opazil da so prehitri, zakaj motoristom ne delujejo mali možgani ne vem, vem le, da je večini (ponavljam večini), vseeno za omejitve, polne črte. Zakaj se ne bojijo kazni ne vem, niti ne vem, zakaj so povsod ziher, da ni nikjer policistov. Če jim je vseeno za denar, pravtako jim je očitno vseeno za druga življenja. Ne razumem pa, zakaj jim je vseeno za lastno življenje in zdravje.
Sam sem se ravno zaradi straha v prometu odločil za drugi hobi. Imam sebe in punco pač raje od hobija. Mogoče sem ga pa samo prerasel? No ker sem še mlad, upam da me v prihodnosti spet ne prime, da bi si kaj kupil za pod rit.
Če povzamem moje občutke na motorju, je to, nekaj neverjetnega, ko čutiš tisto moč med nogami. Pospeški, zaviranja itd, noro. Enostavno te ovira vse, od avtomomilistov, včasih še motoristi sami. Hitrost se ti ne zdi nevarna in imaš občutek kot da si bog in tebi se pač nič ne more zgoditi itak si previden in opazuješ okolico. No itak je pa ravnina, nobenega policista, pred mano pa trije avtomobili, zakaj se nebi raje malo postavil zase in jih na hitro prehitel. Dodatno se ti poviša adrenalin in zahtevaš ga zmerom več, ob tem pa pozabiš na hitrost oz. ti je vseeno. Imel sem tudi miselnost, če me dobijo itak lahko uidem saj sem nekajkrat hitrejši od njih.
No šele sedaj vidim kakšna budala sem bil, ko pa vidim motorista na cesta pa itak pomislim na tiste občutke, ampak imam sedaj stvar v glav poštimane in mi za tiste čase ni žal, ampak ponovil še 1x jih pa nebi. Hvala bogu, da se mi ni nič naredilo in hvala punci da mi je odprla oči, oziroma hvala njej da mi je postavila ultimat, ker šele sedaj vidim napake, ki sem jih delal.
Žal če gledam po sebi in kako sem vozil menim, da motorista, ki se drži omejitev in CPPja NI, enostavno tega pač ne moreš. Zakaj in kako razmišljaš, sem opisal zgoraj, preden pa vse to dojameš pa rabiš ornk sreznitev oz. nekoga ali nekaj, kar ti pomeni več, največ.
Ciklamen ::
Spet posploševanje :)
Odvisno kako "zrel" v glavi je motorist. Meni na kraj pameti ne pride, da bi se več kot 50-60 po mestu vozil. Pa ne zato ker je omejitev toliko, ampak zato ker ti lahko vsak trenutek kak otrok ali kakšna žival na cesto skoči, na motorju pa nimaš toliko koles kot na avtu, da se lahko lagano izogneš situaciji. Izven mesta ne razumem, da bi se striktno držal pravil 90 kmh (pa čeprav je pravilno, da se bi jih), se da čist komot pelat čez 100 (po ravnicah, ne po ovinkastih cestah da ne bo pomote). Vse je stvar motorista, sovražim pa to, da nekateri posplošujete/posplošujejo kako smo vsi motoristi enaki. Pa ni res. In tudi tak "šport" ni za vsakega.
Odvisno kako "zrel" v glavi je motorist. Meni na kraj pameti ne pride, da bi se več kot 50-60 po mestu vozil. Pa ne zato ker je omejitev toliko, ampak zato ker ti lahko vsak trenutek kak otrok ali kakšna žival na cesto skoči, na motorju pa nimaš toliko koles kot na avtu, da se lahko lagano izogneš situaciji. Izven mesta ne razumem, da bi se striktno držal pravil 90 kmh (pa čeprav je pravilno, da se bi jih), se da čist komot pelat čez 100 (po ravnicah, ne po ovinkastih cestah da ne bo pomote). Vse je stvar motorista, sovražim pa to, da nekateri posplošujete/posplošujejo kako smo vsi motoristi enaki. Pa ni res. In tudi tak "šport" ni za vsakega.
- End of the Post ->
Telbanc ::
Na današnji 30-km vožnji z avtom sem opazil zanimivo dejstvo, da so me prehiteli vsi (nekaj 10) motoristi, ki so pripeljali za mano. Ker ves čas vozim majčkeno nad omejitvijo (55,95) domnevam, da so vozili dosti prehitro. Pa me zanima a se motoristi požvižgajo na morebitne kazni, ali jim morda policaji gledajo skozi prste, ali morda celo radarji ne zmorejo izmeriti hitrosti motorista?
Vsako pomlad, ki privabi na plano motoriste, sem opazil, postanem veliko bolj pobožen. In si želim ostati živ na cesti.
Sploh če greš na staro cesto proti Postojni, ali cesto na Rakitno ob petkih zvečer......
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Telbanc ()
KraitPay ::
Zanimivo razmišljanje nekaterih, no saj sem bil tudi sam takšen. Če je omejitev 90 in ravnina, zakaj bi pa upošteval omejitev. Sploh pa izven naselja, lepo široka cesta, pregledna, po možnosti ob gozdu, ali travniku, nikjer nobenega.
Mišljenje, da se boš ob takšnih hitrostih uspešno izognil padcu, ko ti nekaj skoči na cesto je bedarija. Ne gre se za to, da ne oviraš nikogar, če se voziš izven mesta preko omejitev. Gre se za to, da boš na licu mesta, če bo sreča, mrtev, če ne, boš na vozičku do konca življenja. V obeh primerih bo otrok izgubil očeta in punca/žena izgubila fanta/moža.
Če ti je vseeno za svoje življenje (aka. prekoračitev hitrosti izven naselja in vožnja po nasprotni strani vozišča), se raje sam obesi ali ustreli. Okolica in bližnji bodo manj trpeli in ne bodo obsojali drugega za nesrečo. Malo premislite o tem.
Mišljenje, da se boš ob takšnih hitrostih uspešno izognil padcu, ko ti nekaj skoči na cesto je bedarija. Ne gre se za to, da ne oviraš nikogar, če se voziš izven mesta preko omejitev. Gre se za to, da boš na licu mesta, če bo sreča, mrtev, če ne, boš na vozičku do konca življenja. V obeh primerih bo otrok izgubil očeta in punca/žena izgubila fanta/moža.
Če ti je vseeno za svoje življenje (aka. prekoračitev hitrosti izven naselja in vožnja po nasprotni strani vozišča), se raje sam obesi ali ustreli. Okolica in bližnji bodo manj trpeli in ne bodo obsojali drugega za nesrečo. Malo premislite o tem.
Ciklamen ::
Spet to. Potem pa sploh boljše, da ne stopiš iz hiše, če se tako bojiš na cesti, da se bo tebi, ali komu drugemu zgodilo kaj. A pri 50 kmh ne moreš ubit človeka? A pri 50 kmh ne moreš povozit živali? A pri 50 kmh ne moreš povozit otroka? Potem najbolje, da imamo avte, da ga rivaš po mestu in bog ne daj da hitrost preseže 10 kmh! Ne podpiram živalskega divjanja, 200, 300 kmh po ravni cesti, kdo to dela je zabit in nevaren za sebe in okolico. Ampak da se po ravni cesti, daleč izven naselja pelješ 100, 120 namesto 90 se mi pa ne zdi sporno.
EDIT: Pa ne se pretvarjat, da tudi vi v avtu kdaj ne prekoračite hitrosti izven naselja :)
EDIT: Pa ne se pretvarjat, da tudi vi v avtu kdaj ne prekoračite hitrosti izven naselja :)
- End of the Post ->
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ciklamen ()
Malcolm_Y ::
Itak, da je prehitra vožnja nevarna, ampak to velja za vsa prevozna sredstva.
Tukaj me bolj zanima, kako si upajo motoristi voziti recimo 70 čez naselje, jaz si recimo ne, ker me je strah, da bo kje skrita radarska kontrola. Pa tudi drugi avti ne vozijo 70 ali več, razen morda res res poredko kak heroj. Redkokateri motorist pa upočasni, ko pelje mimo table za naselje.
Tukaj me bolj zanima, kako si upajo motoristi voziti recimo 70 čez naselje, jaz si recimo ne, ker me je strah, da bo kje skrita radarska kontrola. Pa tudi drugi avti ne vozijo 70 ali več, razen morda res res poredko kak heroj. Redkokateri motorist pa upočasni, ko pelje mimo table za naselje.
mat xxl ::
Glede na naslov teme, če ga boš motoristom zastavil, bodo rekli, ja kaj pa je to, kak namaz za na kruh namazati ali kaj je ta omejitev ??? Policija žal ne naredi skoraj popolnoma nič. Sam bi predpisal pogostim kršiteljem obvezno uporabo daljinskega GPS nadzora, da Policija takoj ve, kje so vakumiči , če že nič drugega ne pomaga. Pa da se razumemo, ene 30% čez no OK, ne bodimo malenkostni samo 200 ali pa 300% čez, kar je pri njih vsakodnevno pa ...?
krneki0001 ::
Na današnji 30-km vožnji z avtom sem opazil zanimivo dejstvo, da so me prehiteli vsi (nekaj 10) motoristi, ki so pripeljali za mano. Ker ves čas vozim majčkeno nad omejitvijo (55,95) domnevam, da so vozili dosti prehitro. Pa me zanima a se motoristi požvižgajo na morebitne kazni, ali jim morda policaji gledajo skozi prste, ali morda celo radarji ne zmorejo izmeriti hitrosti motorista?
Vsako pomlad, ki privabi na plano motoriste, sem opazil, postanem veliko bolj pobožen. In si želim ostati živ na cesti.
Sploh če greš na staro cesto proti Postojni, ali cesto na Rakitno ob petkih zvečer......
Kaj pa je problem s cesto na Rakitno ponoči? Sej ja vidiš luči že 3 ovinke naprej, pa orenk pregledna cesta je, tako da se lahko "padalcem" izogneš. Itak pa večina tišči v hrib, ne po hribu navzdol. In ko greš v hrib se hitreje ustaviš.
Se mi pa zdi, da je ta cesta najbolj obiskana pozimi preden jo splužijo (pa potem iz rakitne do iškega vintgarja)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
barakus ::
Tistih nekaj 10, ki te je dohitelo, te je dohitelo, ker so vozili hitreje kot ti. Posledicno tudi prehitelo.
Ostali, ki pa so se drzali omejitev, pa te pac niso dohiteli niti prehiteli.
Imas take motoriste in drugacne.
Ostali, ki pa so se drzali omejitev, pa te pac niso dohiteli niti prehiteli.
Imas take motoriste in drugacne.
Dzhimen ::
Ko se jaz na motorju peljem in vidim tablo za naselje, je moja hitrost ko grem mimo table pod 50. In nič tistega ena roka na balanci, druga roka na pasu skozi celo naselje. Obe roki na balanci, v polni pripravljenosti če bi blo treba takoj zabremzat, gledam vsak avto ki pride iz stranske ulice, vsakega kolesarja ki mi lahko kar naenkrat zapelje iz pločnika na cesto, vsakega froca ki mi lahko sloči pod sprednje kolo, gledam 5 avtov pred seboj in 2 avta za menoj. Ko se peljem po regionalni cesti in vidim znak za omejitev 70, ker se približujem križišču s slabo preglednostjo takoj roka z gasa in oči na peclje iz kje bo zdaj prpelu kamijon iz stranske ceste al pa avto ki mu sonce blešči v ogledalo in me ni opazil, pa raznorazni traktorji iz njiv ipd.
Ko se pa s soncem za hrbtom peljem po rahlo ovinkasti regionalni cesti, kjer poznam vsak cm2 asfalta, ko sem 100% prepričan v izpravnost svojega motorja in 110% prepričan da peljem po svojih zmožnostih in se v dani situaciji glede na okoliščine odločim hitrost dvignit iz 90 na 130 in pri tem po prekinjeni črti prehitim še kakšen avto ki pelje 100, še ne pomeni da ogrožam sebe in vse druge udeležence v prometu ter da sem norec ki bi mu blo treba izpit vzet. Ne pravim da ni možnosti, da pride do nesreče. Zavedam se da se lahko vsak trenutek ko sem na cesti zgodi nekaj česar ne morem pričakovati, pa se lahko peljem 5 km/h na parkirišču pred mercatorjem ali 150 po avtocesti. Dobro se zavedam da sem s tem ko sem hitrost dvignil, povišal možnost da se ponesrečim za nek majhen procent, ampak bodimo pošteni, ta možnost se poviša tudi če imaš v avtu radio preveč naglas, ali pa če ne preveriš tlaka v plevmatikah pred vožnjo, ali pa ko se iz službe pelješ jezen domov in razmišljaš o tem kako te je šef razkuru, namesto da bi bil pozoren na dogajanje na cesti.
Torej, jaz pod omenjenimi pogoji dvignem hitrost tudi čez magično mejo 90 km/h. Pa lahko vozniki avtomobilov ki se peljete po omejitvi kolnete do onemoglosti, ko s čikom v ustih in eno roko na volanu v cliotu z eno delujočo lučjo in dotrajanimi bremzami ovinek čez polno črto sekate na mojo stran vozišča.
Ko se pa s soncem za hrbtom peljem po rahlo ovinkasti regionalni cesti, kjer poznam vsak cm2 asfalta, ko sem 100% prepričan v izpravnost svojega motorja in 110% prepričan da peljem po svojih zmožnostih in se v dani situaciji glede na okoliščine odločim hitrost dvignit iz 90 na 130 in pri tem po prekinjeni črti prehitim še kakšen avto ki pelje 100, še ne pomeni da ogrožam sebe in vse druge udeležence v prometu ter da sem norec ki bi mu blo treba izpit vzet. Ne pravim da ni možnosti, da pride do nesreče. Zavedam se da se lahko vsak trenutek ko sem na cesti zgodi nekaj česar ne morem pričakovati, pa se lahko peljem 5 km/h na parkirišču pred mercatorjem ali 150 po avtocesti. Dobro se zavedam da sem s tem ko sem hitrost dvignil, povišal možnost da se ponesrečim za nek majhen procent, ampak bodimo pošteni, ta možnost se poviša tudi če imaš v avtu radio preveč naglas, ali pa če ne preveriš tlaka v plevmatikah pred vožnjo, ali pa ko se iz službe pelješ jezen domov in razmišljaš o tem kako te je šef razkuru, namesto da bi bil pozoren na dogajanje na cesti.
Torej, jaz pod omenjenimi pogoji dvignem hitrost tudi čez magično mejo 90 km/h. Pa lahko vozniki avtomobilov ki se peljete po omejitvi kolnete do onemoglosti, ko s čikom v ustih in eno roko na volanu v cliotu z eno delujočo lučjo in dotrajanimi bremzami ovinek čez polno črto sekate na mojo stran vozišča.
Fritz ::
Zanimivo razmišljanje nekaterih, no saj sem bil tudi sam takšen. Če je omejitev 90 in ravnina, zakaj bi pa upošteval omejitev. Sploh pa izven naselja, lepo široka cesta, pregledna, po možnosti ob gozdu, ali travniku, nikjer nobenega.
Mišljenje, da se boš ob takšnih hitrostih uspešno izognil padcu, ko ti nekaj skoči na cesto je bedarija. Ne gre se za to, da ne oviraš nikogar, če se voziš izven mesta preko omejitev. Gre se za to, da boš na licu mesta, če bo sreča, mrtev, če ne, boš na vozičku do konca življenja. V obeh primerih bo otrok izgubil očeta in punca/žena izgubila fanta/moža.
Če ti je vseeno za svoje življenje (aka. prekoračitev hitrosti izven naselja in vožnja po nasprotni strani vozišča), se raje sam obesi ali ustreli. Okolica in bližnji bodo manj trpeli in ne bodo obsojali drugega za nesrečo. Malo premislite o tem.
Prosim ne moraliziraj, vsaj ne na tak način. Kako razmišljaš in kakšen si, si dobro podal v prvem postu, kjer kar mrgoli od neumnosti.
Motorno kolo je prevozno sredstvo, ki ima običajno relativno veliko moč na določeno maso, ima boljše pospeške in pojemke kot velika večina avtomobilov ter manjše gabarite, je bolj nestabilno kot avtomobil in vozniku ne nudi skoraj nobene zaščite.
Zaradi svojih lastnosti omogoča drugačno vožnjo kot avtomobil, kar pa ne pomeni, da lahko vsak to izkorišča za kršenje CPP. Vsak, ki CPP krši, počne to na lastno odgovornost in kadar ogroža druge, ogroža tudi sebe. Motoristi se radarjev bojijo manj kot avtomobilisti, ker nimajo tablice spredaj, laserjev pa zato, ker je zaradi manjših gabaritov in oblike vozila težje izmeriti hitrost pri motornem kolesu (policist običajno potrebuje več časa), ob tem pa lahko hitro zmanjšajo hitrost, ko opazijo policista.
Na cesti, tako z avtomobilom kot z motorjem, vsakodnevno opažam nevarno obnašanje voznikov avtomobilov pa še vedno ne mislim, da so vsi vozniki avtomobilov divjaki/idioti/malumni iztirjenci etc. Nenazadnje me je nepazljiv voznik pred petimi leti nasadil v naselju pri 50 km/h in sem z motorjem vred letel čez avto (sam dobrih 8m), v prejšnji sezoni pa sem dvakrat za las ušel hudi nesreči (nepozoren voznik avtomobila zapeljal na glavno cesto skoraj direktno vame in voznik avtomobila iz ovinka prišel po moji strani) čeprav imam na motorju dodatne luči, fluorescentno rumene nalepke, fluo trakove na jakni in fluorumeno čelado.
V naselju vozim po omejitvah in tudi to je včasih nevarno, saj se mi določeni vozniki avtomobilov, kombijev in tovornih vozil lepijo na tablico (ne razmišljajo kaj bi se zgodilo, če bi morala hitro zavirati ali pa če bi jaz padel npr. zaradi naleta psa). Zunaj naselij, kjer ocenim da je to varno, vozim tudi hitreje od omejitev. Včasih, ko so gužve in kolone, prehitim čez polno črto, kjer ocenim, da je to varno. Vedno na svojo odgovornost in z zavedanjem, da sem za to lahko kaznovan.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
Thuban ::
Ker ves čas vozim majčkeno nad omejitvijo (55,95) domnevam, da so vozili dosti prehitro. Pa me zanima a se motoristi požvižgajo na morebitne kazni
ali se ti požvižgaš kaznim, saj itak VES ČAS voziš majčkeno nad omejitvijo?
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
solatko ::
Nova tema o motorjih in enaki ali podobni posti, kot v vseh do sedaj. Večina razpravljalcev še nikoli ni sedela na motorju ali celo na mopedu ne.
Zadeva je pač taka, kot pri avtomobilistih. Nekateri imajo denar, da si kupijo hud motor, ker je to cool, drugi si ga kupijo iz prihrankov, odtrovanjem od ust, ker jim to postane obsesija, brez katere skozi življenje ne gre, nihče pa si ne more kupit pameti in izkušenj, da bi ta svoja hotenja, tudi preživeli.
Tako, kot pri avtomobilu, ni nikakeršen problem naviti gas do konca, da ti pod ritjo hrumi množica konjev, samo pamet pa ti pove, da je potrebno tudi ustavit in to velikokrat precej na hitro.
Osip je med motoristi pri zelo visokih procentih in tako bo ostalo, dokler pamet ne dobijo motorji, večina tistih, ki se vsedejo na enosledno vozilo, je ima namreč premalo ali izklopljeno.
Ni toliko problem v hitrostih, kot v slabem obvladanju vozila, za kar je pač potrebno veliko izkušenj, pa te še preseneti kakšna malenkost.
Vsi vozniki enoslednih vozil, bi se morali zavedat, da so za ostale udeležence v prometu skoraj nevidni. Motorista ali kolesarja vozniku skrije navaden drog prometnega znaka, če pa pomislimo na to, da je velika večina udeležencev v prometu nezbranih in se med vožnjo ukvarjajo s stvarmi, ki z upravljanjem vozila nimajo veze, je situacija za voznike enoslednikov še toliko bolj nevarna.
Med občutki adrenalina in občutki varnosti, se je potrebno odločit za najboljši kompromis, saj se za enosledno vozilo nebi odločil nihče, ki bi rad dočakal starost (seveda jo tudi veliko motoristov, vendar veliko večji procent, kot ostalih udeležencev, je ne).
Ostalim pa - dejmo enkrat naliti čistega vina - hitrost, sama po sebi ni še nikogar ubila, ubija veliko drugih elementov v prometu, od pomanjkanja izkušenj (veliko jih pač ne doživi), do početja vsega drugega, samo koncentracije v prometu na promet, ne, do neobvladanja opravil, nepazljivosti, precenjevanja,......, kar vse je nevarno tudi pri nizkih hitrostih.
Edniko kar je pri hitrosti res, je to, da so posledice z naraščanjem, hujše, sama hitrost pa še ni nikogar ubila ali poškodovala.
Zadeva je pač taka, kot pri avtomobilistih. Nekateri imajo denar, da si kupijo hud motor, ker je to cool, drugi si ga kupijo iz prihrankov, odtrovanjem od ust, ker jim to postane obsesija, brez katere skozi življenje ne gre, nihče pa si ne more kupit pameti in izkušenj, da bi ta svoja hotenja, tudi preživeli.
Tako, kot pri avtomobilu, ni nikakeršen problem naviti gas do konca, da ti pod ritjo hrumi množica konjev, samo pamet pa ti pove, da je potrebno tudi ustavit in to velikokrat precej na hitro.
Osip je med motoristi pri zelo visokih procentih in tako bo ostalo, dokler pamet ne dobijo motorji, večina tistih, ki se vsedejo na enosledno vozilo, je ima namreč premalo ali izklopljeno.
Ni toliko problem v hitrostih, kot v slabem obvladanju vozila, za kar je pač potrebno veliko izkušenj, pa te še preseneti kakšna malenkost.
Vsi vozniki enoslednih vozil, bi se morali zavedat, da so za ostale udeležence v prometu skoraj nevidni. Motorista ali kolesarja vozniku skrije navaden drog prometnega znaka, če pa pomislimo na to, da je velika večina udeležencev v prometu nezbranih in se med vožnjo ukvarjajo s stvarmi, ki z upravljanjem vozila nimajo veze, je situacija za voznike enoslednikov še toliko bolj nevarna.
Med občutki adrenalina in občutki varnosti, se je potrebno odločit za najboljši kompromis, saj se za enosledno vozilo nebi odločil nihče, ki bi rad dočakal starost (seveda jo tudi veliko motoristov, vendar veliko večji procent, kot ostalih udeležencev, je ne).
Ostalim pa - dejmo enkrat naliti čistega vina - hitrost, sama po sebi ni še nikogar ubila, ubija veliko drugih elementov v prometu, od pomanjkanja izkušenj (veliko jih pač ne doživi), do početja vsega drugega, samo koncentracije v prometu na promet, ne, do neobvladanja opravil, nepazljivosti, precenjevanja,......, kar vse je nevarno tudi pri nizkih hitrostih.
Edniko kar je pri hitrosti res, je to, da so posledice z naraščanjem, hujše, sama hitrost pa še ni nikogar ubila ali poškodovala.
Delo krepa človeka
Malcolm_Y ::
Ker ves čas vozim majčkeno nad omejitvijo (55,95) domnevam, da so vozili dosti prehitro. Pa me zanima a se motoristi požvižgajo na morebitne kazni
ali se ti požvižgaš kaznim, saj itak VES ČAS voziš majčkeno nad omejitvijo?
Hotel sem samo reči, da ne vozim 40 oz. 75 in bi tako dajal komur koli razlog, da me prehiti.
Thuban ::
aha. ok, to lahko razumem.
Kljub temu pa se tudi ti povsem požvižgaš na omejitev :)
Kar se tiče motoristov pa se mi zdi da motor pogosto kupijo ljudje brez samonadzora. Enostavno se ne morejo zadržat da ne bi obrnili ročke za gas, da bi jim konji rohneli pod ritjo.
Sem pa večkrat opazil da so vozniki "čoperjev, endur in potovalnih motorjev precej inteligentnejši od voznikov cestnih dirkalnikov.
Kljub temu pa se tudi ti povsem požvižgaš na omejitev :)
Kar se tiče motoristov pa se mi zdi da motor pogosto kupijo ljudje brez samonadzora. Enostavno se ne morejo zadržat da ne bi obrnili ročke za gas, da bi jim konji rohneli pod ritjo.
Sem pa večkrat opazil da so vozniki "čoperjev, endur in potovalnih motorjev precej inteligentnejši od voznikov cestnih dirkalnikov.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
D3m ::
Se tok sekirate na cesti, da se ne boste zadušili zaradi preste.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Tero ()
stara mama ::
Zato je pa starost za opravljanje izpita pomaknjena na 24 let. Še višje bi jo lahko dali, če se mene vpraša.
Res pa tud proti arogantnim in nestrpnim avtomobilistom ni nobene pomoči, ker mora obvezno viset na telefonu, vozit za ritjo, prehitet ob vsaki priliki, itd itd....
Res pa tud proti arogantnim in nestrpnim avtomobilistom ni nobene pomoči, ker mora obvezno viset na telefonu, vozit za ritjo, prehitet ob vsaki priliki, itd itd....
Thuban ::
ja saj to smo predebatirali že tolikokrat da nimam niti volje več iskat starih debat po forumu in podajat povezav nanje.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Fritz ::
Motorja se ne kupuje za defenzivno vožnjo. Žal.
Ne ocenjuj drugih po sebi. Če ti nisi dovolj zrel za motorno kolo, to še ne pomeni, da smo vsi takšni.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
solatko ::
KraitPay - Najprej si razjasni pojem defenzivena vožnja!
Za začetek:
http://instruktor-b-kategorije.6te.net/...
Za začetek:
http://instruktor-b-kategorije.6te.net/...
Delo krepa človeka
AnotherMe ::
Tudi če OP vozi 5-10% nad omejitvijo je to še vedno dodti bolj varno kot 50-100% nad omejitvijo!
Ampak ne se sedaj na to obešati koliko on vozi - hotel je poudariti, da kljub temu, da ni vozil prepočasi, so ga motoristi naveliko prehitevali!
Moje izkušnje: naredil slab milijon kilometrov (z avtomobilom), nekaj časa bil motorist, nekaj časa "preserator" z športnim avtomobilom, pa 4kolesnikom, pa divjal sem z đipom po gozdovih...
Razumem kak filing je ;)
Ampak filing pa je tudi, ko se z enoprostorcu, z otroku na zadnjem sedežu in prtljažniku polnem kamp opreme pelješ na izlet in mini kampiranje ;)
In kakorkoli obrnemo je tisti, ki divja (z avtomobilom, motorjem, čimerkoli) grožnja družinici ki se pelje na izlet.
Če ti ni mar za sebe in svoje zdravje pojdi na dirkališče in se zdivjaj - ne pa ogrožat še vseh ostalih na cesti!
In ja, tudi telefoniranje med vožjo lahko naredi veliko "pizdarijo", da o alkoholu ne govorimo. Zato je pač potrebno take stvari kaznovat in s tem poiskusit preprečit nezgode.
Ampak ne se sedaj na to obešati koliko on vozi - hotel je poudariti, da kljub temu, da ni vozil prepočasi, so ga motoristi naveliko prehitevali!
Moje izkušnje: naredil slab milijon kilometrov (z avtomobilom), nekaj časa bil motorist, nekaj časa "preserator" z športnim avtomobilom, pa 4kolesnikom, pa divjal sem z đipom po gozdovih...
Razumem kak filing je ;)
Ampak filing pa je tudi, ko se z enoprostorcu, z otroku na zadnjem sedežu in prtljažniku polnem kamp opreme pelješ na izlet in mini kampiranje ;)
In kakorkoli obrnemo je tisti, ki divja (z avtomobilom, motorjem, čimerkoli) grožnja družinici ki se pelje na izlet.
Če ti ni mar za sebe in svoje zdravje pojdi na dirkališče in se zdivjaj - ne pa ogrožat še vseh ostalih na cesti!
In ja, tudi telefoniranje med vožjo lahko naredi veliko "pizdarijo", da o alkoholu ne govorimo. Zato je pač potrebno take stvari kaznovat in s tem poiskusit preprečit nezgode.
zenith1 ::
http://www.24ur.com/novice/crna-kronika...
Trikrat na teden podobne novice o teh morilcih. Drugega, kot prižgati dolgo luč, ne znajo.
Trikrat na teden podobne novice o teh morilcih. Drugega, kot prižgati dolgo luč, ne znajo.
KraitPay ::
So raziskave, ki pravijo drugače in so potrdila moja razmišljanja. Na motorju enostavno, če se imaš rad in družino, ne moreš sedeti, ker je možnost da se poškoduješ večja, kot v avtomobilu. Kdor tega ne dojame in ima kakršnekoli argumente, bo razumel to šele kasneje, ko bo imel družino.
Če to razume in se vozi, vredu, če pa tega ne razume, pa se še vseeno vozi, je pa nekaj narobe z ljudmi.
Mene vožnja utruja, ne vem zakaj, ampak me. Na motorju je bilo bolje, ampak ko se voziš defenzivno in si 100% na cesti, tako voziti dolgo ne moreš, ker ti pade koncentracija, z padcem koncentracije pa se poviša možnost za tvojo napako. Če se tvoja in napaka avtomobilista poklopi, si tam. Avtomboilist te ne bo reševal, rešiti se moraš sam, ko boš v njem, je prepozno. Spet defenzivna vožnja, ki jo pa itak nihče skoraj ne upošteva, motoristi, ki bi jo pa morali bolj kot kdorkoli, njim je pa vseeno?
Kot že rečeno, če je 50km/h in se pred tabo nekdo pelje 50km/h, lahko tudi 48.5km/h, ga naj nebi prehitel, ker ti to prepoveduje defenzivna vožnja in veš, da si manjši in te ostali ne vidijo in tako ostaneš zadaj. Seveda je prej obratno, spredaj nobenega ni, greš prehitevati avtomobil, avtomobilist te ne ne vidi, ker ne spremlja vzratnega ogledala, ti prehitevaš, nasproti ti pripelje avto, avto spredaj pa prekriža pot, namesto da bi upočasnil.
Meni je čisto vseeno če je kriv avtomobilist, ki te ni opazil. Posledice bom imel jaz kot motorist in moja družina. In to je tisto, zaradi česa sem prenehal s tem hobijem.
Še enkrat za tiste z bolj odprto glavo; lahk se ti isto zgodi v avtomobilu, ampak je razlika s kakšnimi poškodbami odneseš, še posebej, če imaš družino in otroke.
Če to razume in se vozi, vredu, če pa tega ne razume, pa se še vseeno vozi, je pa nekaj narobe z ljudmi.
Mene vožnja utruja, ne vem zakaj, ampak me. Na motorju je bilo bolje, ampak ko se voziš defenzivno in si 100% na cesti, tako voziti dolgo ne moreš, ker ti pade koncentracija, z padcem koncentracije pa se poviša možnost za tvojo napako. Če se tvoja in napaka avtomobilista poklopi, si tam. Avtomboilist te ne bo reševal, rešiti se moraš sam, ko boš v njem, je prepozno. Spet defenzivna vožnja, ki jo pa itak nihče skoraj ne upošteva, motoristi, ki bi jo pa morali bolj kot kdorkoli, njim je pa vseeno?
Kot že rečeno, če je 50km/h in se pred tabo nekdo pelje 50km/h, lahko tudi 48.5km/h, ga naj nebi prehitel, ker ti to prepoveduje defenzivna vožnja in veš, da si manjši in te ostali ne vidijo in tako ostaneš zadaj. Seveda je prej obratno, spredaj nobenega ni, greš prehitevati avtomobil, avtomobilist te ne ne vidi, ker ne spremlja vzratnega ogledala, ti prehitevaš, nasproti ti pripelje avto, avto spredaj pa prekriža pot, namesto da bi upočasnil.
Meni je čisto vseeno če je kriv avtomobilist, ki te ni opazil. Posledice bom imel jaz kot motorist in moja družina. In to je tisto, zaradi česa sem prenehal s tem hobijem.
Še enkrat za tiste z bolj odprto glavo; lahk se ti isto zgodi v avtomobilu, ampak je razlika s kakšnimi poškodbami odneseš, še posebej, če imaš družino in otroke.
KraitPay ::
@zenith mene pa kar malo strese ob takšnih novicah, lahko bi bi se zgodilo tudi meni, ali pa kakšnemu od prijateljev, ki so še vedno aktivni motoristi :(
energetik ::
Sem pa večkrat opazil da so vozniki "čoperjev, endur in potovalnih motorjev precej inteligentnejši od voznikov cestnih dirkalnikov.Inteligentni? Sploh takrat, ko s svojo ropotuljo da konca stisnejo po gasu mimo ploščnika, kjer so vozički z dojenčki? Ja, velikokrat se mi je to zgodilo, vsaj parkrat zanalašč. Sprehajali smo se z vozičkom po lokalni ulici, mimo je pripeljal pacient na čoperju in ravno ko je šel mimo nas do konca stisnil po gasu, čepraj je imel 20m naprej rdečo luč.
Po Slovenski, LJ, se redno vozijo pacienti brez auspuhov, zaradi katerih se tresejo šipe. Zame to niso inteligentna bitja.
Vsakdo, naj si bo motorist ali avtomobilist je egoističen idiot, če se ne drži dogovorjenih pravil = CPP, ki naj bi veljala na javnih cestah in površinah. Pa naj si bo s hitrostjo, hrupom ali neprilagojenim obnašanjem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
zenith1 ::
@KraitPay: Če jih imaš res tako "rad" kot navajaš, jim pač sporoči, da se zmanjša brzina. Kot si že omenil, zate motor ni za defenzivno vožnjo?!
Thuban ::
Po Slovenski, LJ, se redno vozijo pacienti
v lj težko najdeš inteligentnega voznika avta, kaj šele motorja.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Telbanc ::
krneki0001 je izjavil:
Na današnji 30-km vožnji z avtom sem opazil zanimivo dejstvo, da so me prehiteli vsi (nekaj 10) motoristi, ki so pripeljali za mano. Ker ves čas vozim majčkeno nad omejitvijo (55,95) domnevam, da so vozili dosti prehitro. Pa me zanima a se motoristi požvižgajo na morebitne kazni, ali jim morda policaji gledajo skozi prste, ali morda celo radarji ne zmorejo izmeriti hitrosti motorista?
Vsako pomlad, ki privabi na plano motoriste, sem opazil, postanem veliko bolj pobožen. In si želim ostati živ na cesti.
Sploh če greš na staro cesto proti Postojni, ali cesto na Rakitno ob petkih zvečer......
Kaj pa je problem s cesto na Rakitno ponoči? Sej ja vidiš luči že 3 ovinke naprej, pa orenk pregledna cesta je, tako da se lahko "padalcem" izogneš. Itak pa večina tišči v hrib, ne po hribu navzdol. In ko greš v hrib se hitreje ustaviš.
Se mi pa zdi, da je ta cesta najbolj obiskana pozimi preden jo splužijo (pa potem iz rakitne do iškega vintgarja)
Ponoči ni noben problem, problem je proti večeru, ko se začnejo dobesedno dirke v hrib gor, in v ovinku en zapele pol metra od tebe, in potem še eden,
ovinke polagajo na knap, noroooooo, sem bil na kolesu in počasi cijazim gor, k je hrib res da se šika. Sem zapelu ven v travo, ko se je dalo in počakal da so se zdivjali....
Drgač ne razumem idiotov, ki nabijajo gas, ko greš z vozičkom po cesti, jaz sem zadnjič nehal pometat pred bajto, ko so šle dve mamice mimo z vozičkom, pač je treba gledat tud na druge.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Telbanc ()
St235 ::
Merski inštrumenti imajo napako. Če po avtomobilskem števcu voziš 55m/h si povsem v okvirih dovoljene norme in je to tvoje nabijanje povesem brezpredmetno.
AnotherMe ::
Merski inštrumenti imajo napako. Če po avtomobilskem števcu voziš 55m/h si povsem v okvirih dovoljene norme in je to tvoje nabijanje povesem brezpredmetno.
Brezpredmetno je ker, to ni point teme...
Ni pa brezpredmetno, ker bi naj števec v avtomobilu (drugega itak nimamo) bil merodajen koliko voziš. In če voziš po svojem števcu preveč, pač voziš preveč...
St235 ::
Merski inštrumenti imajo napako. Če po avtomobilskem števcu voziš 55m/h si povsem v okvirih dovoljene norme in je to tvoje nabijanje povesem brezpredmetno.
Brezpredmetno je ker, to ni point teme...
Ni pa brezpredmetno, ker bi naj števec v avtomobilu (drugega itak nimamo) bil merodajen koliko voziš. In če voziš po svojem števcu preveč, pač voziš preveč...
Omejitve hitrosti so jasne, kakor tudi merski inšturemnti za njihovo preverjanje. In to je osnovni dogovor, na katerem mora temeljit obnašanje v prometu. Vse ostalo je navadno prepucavanje.
Malcolm_Y ::
Kadar imam na števcu 54-55, mi radarji ki ti kažejo koliko voziš, praviloma pokažejo 50-51.
Ampak ni v tem fora - gre za to, da ne vozim prepočasi (recimo 40 v naselju, kar bi bil hitro priročen izgovor nekaterim) in nikogar ne oviram. Pa me kljub temu prehiti čisto vsak motor. Pri cca. 50 km/h. Kak kilometer ali dva grem čez dovoljeno hitrost ravno zato, da bi čim manj oviral promet za sabo oz. nikomur ne bi dajal povoda, da me gre nevarno prehitevat.
Ampak ni v tem fora - gre za to, da ne vozim prepočasi (recimo 40 v naselju, kar bi bil hitro priročen izgovor nekaterim) in nikogar ne oviram. Pa me kljub temu prehiti čisto vsak motor. Pri cca. 50 km/h. Kak kilometer ali dva grem čez dovoljeno hitrost ravno zato, da bi čim manj oviral promet za sabo oz. nikomur ne bi dajal povoda, da me gre nevarno prehitevat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Malcolm_Y ()
r3dkv1c4 ::
@Ciklamen
Vi, ki mislite, da ste oh in sploh super druper motoristi, ste bistveno slabši od tistih vseh v istem košu.
Od 100 motoristov, z gotovostjo trdim, da jih je 5 ok.....vsi ostali so nadpovprečno hudi....spoštljivi do zakonov, spoštljivi do soudeležencev in kar je najpomembnejše......ne ogrožajo sebe in ostalih.
Vse je stvar motorista, sovražim pa to, da nekateri posplošujete/posplošujejo kako smo vsi motoristi enaki. Pa ni res. In tudi tak "šport" ni za vsakega.
Vi, ki mislite, da ste oh in sploh super druper motoristi, ste bistveno slabši od tistih vseh v istem košu.
Od 100 motoristov, z gotovostjo trdim, da jih je 5 ok.....vsi ostali so nadpovprečno hudi....spoštljivi do zakonov, spoštljivi do soudeležencev in kar je najpomembnejše......ne ogrožajo sebe in ostalih.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
KraitPay ::
Zdaj smo že na števcih? Ljudje ste alergični na tele števce in hitrosti. Zakaj enostavno ne greste prej od doma in boste prej na cilju, ne boste živčni pa še kaj bi se lahko našlo? Kdo je pa rekel, da če je omejite 50km/h, da se moraš peljati 50km/h. To je max. hitrost ne priporočena ali minimalna hitrost.
Treba se je prilagoditi razmeram na cesti, kar pomeni da se je treba peljati počasneje od navedene hitrosti. Koliko počasneje? Toliko, da če ti kdo izsili prednost da se pravočasno in brez nesreče ustaviš. To je potem ofenzivna vožnja.
Takšna vožnja pa je po mojem že zelo moteča za ostale udeležence prometa in postajajo nejevolni prav tako pa dodatno izčrpuje samega sebe.
Če je lepo nedelsko vreme, sonce v hrbet, brez oblaka, vetra, suh alsfalt, izven mesta. Seveda je omejitev 90, ampak to ne pomeni da se moraš tudi 90 peljat. Kaj pa nevarnost, da ti kdo preseka pot, skoči kaj na cesto, ti kaj odleti ali prileti na cesto. Ustrezna hitrost za tisto cesto je takšna, da se v primeru nesreče lahko ustrezno odreagiraš in ustaviš. To učijo v vseh avtošolah, ampak ljudem ne pride do živega.
Seveda se boš lahko 100x peljal mimo tistega odseka z 100km/h in bo takrat tista hitrost "primerna", 101-ič ti bo pa pot presekala mlada srna, ker lokalni kmet pač še ni pokosil trave. Takrat pa hitrost ni več primerna, ker te bo zabrisal. Če bi se peljal manj in bi se ustavil, bi to bila hitrost, s katero se moraš voziti mimo.
Policisti bodo napisali da je zaradi neprimerne hitrosti in neobvladovanja vozila umru, na tem formu pa se bodo določene osebe metale na trepalnice in zatrjevale da hitrost pač ne ubija.
Over and out!
Treba se je prilagoditi razmeram na cesti, kar pomeni da se je treba peljati počasneje od navedene hitrosti. Koliko počasneje? Toliko, da če ti kdo izsili prednost da se pravočasno in brez nesreče ustaviš. To je potem ofenzivna vožnja.
Takšna vožnja pa je po mojem že zelo moteča za ostale udeležence prometa in postajajo nejevolni prav tako pa dodatno izčrpuje samega sebe.
Če je lepo nedelsko vreme, sonce v hrbet, brez oblaka, vetra, suh alsfalt, izven mesta. Seveda je omejitev 90, ampak to ne pomeni da se moraš tudi 90 peljat. Kaj pa nevarnost, da ti kdo preseka pot, skoči kaj na cesto, ti kaj odleti ali prileti na cesto. Ustrezna hitrost za tisto cesto je takšna, da se v primeru nesreče lahko ustrezno odreagiraš in ustaviš. To učijo v vseh avtošolah, ampak ljudem ne pride do živega.
Seveda se boš lahko 100x peljal mimo tistega odseka z 100km/h in bo takrat tista hitrost "primerna", 101-ič ti bo pa pot presekala mlada srna, ker lokalni kmet pač še ni pokosil trave. Takrat pa hitrost ni več primerna, ker te bo zabrisal. Če bi se peljal manj in bi se ustavil, bi to bila hitrost, s katero se moraš voziti mimo.
Policisti bodo napisali da je zaradi neprimerne hitrosti in neobvladovanja vozila umru, na tem formu pa se bodo določene osebe metale na trepalnice in zatrjevale da hitrost pač ne ubija.
Over and out!
Markus386 ::
...
What he said. Zgoraj je video, kjer na AC v Nemčiji (kjer verjetno ni omejitve, ne vem za kater odsek gre), nekdo očitno vozi prehitro, in se zaleti. In če policisti napišejo "neprilagojena hitrost", je tukaj jok in stok. Kot v tisti temi o megli na primorki, kjer so bili krivi avti, ki so stali, in ne tisti, ki so se zaleteli v njih (ker bi nekako kljub stoječi koloni pred sabo, in obupni vidljivosti, vsi morali voziti vsaj 120kmh naprej, ane?). Ista zgodba, ko kdo zleti s ceste v ovinku (po možnosti ob dežju, jeseni, ko je polno listja na cesti).
Pravila so znana, in se učijo v vseh avtošolah že silno dolgo - voziti smeš tako hitro, da lahko v skoraj* vseh situacijah pravočasno ustaviš. Torej, če je pred tabo ovinek, in ne vidiš, a je pot prosta, ali je nekomu tam počila guma, ali pa je na cesti podrto drevo, greš tako počasi, da imaš v vidno prostem delu ceste dovolj prostora za ustavitev. Če vidiš otroke, ki se prerivajo na pločniku, upočasniš, greš bolj po levi (če je prostor za to), ker ti lahko otrok skoči na cesto. Če zapelješ v meglo, moraš voziti tako počasi, da ustaviš še znotraj vidnega dela ceste (ker je za točko vidljivosti lahko stoječa kolona).
In vse to velja, neglede na to kaka tabla je bila 100m za tabo.
*če ti nekdo namerno skoči pred avto, ali pa zapelje na tvoj pas, nimaš kaj.
Fritz ::
Kot že rečeno, če je 50km/h in se pred tabo nekdo pelje 50km/h, lahko tudi 48.5km/h, ga naj nebi prehitel, ker ti to prepoveduje defenzivna vožnja in veš, da si manjši in te ostali ne vidijo in tako ostaneš zadaj. Seveda je prej obratno, spredaj nobenega ni, greš prehitevati avtomobil, avtomobilist te ne ne vidi, ker ne spremlja vzratnega ogledala, ti prehitevaš, nasproti ti pripelje avto, avto spredaj pa prekriža pot, namesto da bi upočasnil.
Meni je čisto vseeno če je kriv avtomobilist, ki te ni opazil. Posledice bom imel jaz kot motorist in moja družina. In to je tisto, zaradi česa sem prenehal s tem hobijem.
A z avtom se še upaš voziti? Lej, spoštujem odločitev in razloge zanjo a je ne moreš lepiti na druge.
Defenzivna vožnja pomeni, da ne voziš agresivno in predvidevaš morebitne napake drugih udeležencev, napake na cestni in obcestni infrastrukturi in druge nevarnosti. Ko se spraviš prehitevati, to narediš, kadar je varno in tedaj odločno in hitro..če si na motorju te lahko spravi v težavo le kak voznik športnega avtomobila, ki bi nepričakovano pospešil, 99% avtomobilov tega ne more. In kadar prehitevaš, se vozilu pred sabo približaš po levi in počakaš pogled voznika v njegovem levem ogledalu, le tedaj veš, da te je opazil. Se pa motor v ogledalih bistveno prej opazi, ker mu luč zaradi niha zaradi nihanja prednjega vzmetenja.
Ne moreš pa vsega predvideti..pozornosti imaš 100% in jo lahko razdeliš na različne faktorje ogrožanja a vseh ne boš nikoli pokril. Zagotovo pa drži, da divjaki drastično povečujejo možnost, da bo do nesreče prišlo in zmanjšujejo možnost reševanja česarkoli, če do nesreče pride. Če v nepregleden ovinek, v katerem je npr. traktor ali pokvarjeno vozilo, pripelješ 90km/h, boš v kočljivi situaciji, kaj šele pri npr. 130km/h.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
RobertDev ::
Na današnji 30-km vožnji z avtom sem opazil zanimivo dejstvo, da so me prehiteli vsi (nekaj 10) motoristi, ki so pripeljali za mano. Ker ves čas vozim majčkeno nad omejitvijo (55,95) domnevam, da so vozili dosti prehitro. Pa me zanima a se motoristi požvižgajo na morebitne kazni, ali jim morda policaji gledajo skozi prste, ali morda celo radarji ne zmorejo izmeriti hitrosti motorista?
Ja fora je v tem, da če je omejitev 50km/h in toliko pelje avto, mora motorist peljat hitreje, pol so tu še nihanja, motor ima večje pospeške, in hitreje skoči 10km/h čez omejitev. Vozijo pa hitreje, zarad mrtvih kotov, etc..
Tukaj policist pove 2:20
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RobertDev ()
Aston_11 ::
AnotherMe ::
Na današnji 30-km vožnji z avtom sem opazil zanimivo dejstvo, da so me prehiteli vsi (nekaj 10) motoristi, ki so pripeljali za mano. Ker ves čas vozim majčkeno nad omejitvijo (55,95) domnevam, da so vozili dosti prehitro. Pa me zanima a se motoristi požvižgajo na morebitne kazni, ali jim morda policaji gledajo skozi prste, ali morda celo radarji ne zmorejo izmeriti hitrosti motorista?
Ja fora je v tem, da če je omejitev 50km/h in toliko pelje avto, mora motorist peljat hitreje, pol so tu še nihanja, motor ima večje pospeške, in hitreje skoči 10km/h čez omejitev. Vozijo pa hitreje, zarad mrtvih kotov, etc..
Tukaj policist pove 2:20
Ne razumem... Zakaj MORA (?!?) motorist peljat hitreje?
stara mama ::
Kaj pa to, ko se prejšnji teden peljem skozi trojanski predor, kjer so znaki prikazovali omejitev 60km/h.
Sam sem se peljal 70km/h po desnem pasu (in kršil omejitev hitrosti) ampak seveda ga ni bilo junaka, ki me ne bi prehiteval, voznik tovornjaka za menoj je pa skoraj izgubil živce z blendanjem.
Toliko o vozniški kulturi pri nas, preden si to vsak ne popuca pred svojih pragom ni več kaj za razpravljat in bo nujno imet policaja na vsakem vogalu.
Sam sem se peljal 70km/h po desnem pasu (in kršil omejitev hitrosti) ampak seveda ga ni bilo junaka, ki me ne bi prehiteval, voznik tovornjaka za menoj je pa skoraj izgubil živce z blendanjem.
Toliko o vozniški kulturi pri nas, preden si to vsak ne popuca pred svojih pragom ni več kaj za razpravljat in bo nujno imet policaja na vsakem vogalu.
Ciklamen ::
Če bo ga pa policaj ustavil bo pa policaj največje govno na svetu, pa kaj ga ima on za vstavljat, pa vsakemu se godi krivica :)
- End of the Post ->
Telbanc ::
Tale je tut letel 140kmh po števcu.
Prej okoli 200km/h.
Spet en nadpovprečno, vsaj 200%, zbran in skoncentriran, ki mu je fizika pokazala fakiča.
V bistvu je mel na desni frej, bi moral spustit z bremze in zavit na desno, mel je ene 60 not ko je počil al še manj.
Neumen karambol. Keri moron. Sploh ker gre menda za super športni avto.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Telbanc ()
Miha 333 ::
Ne samo motoristi, tudi avtomobilisti se veselo požvižgajo na omejitve. Sploh ni čudno, da je toliko nesreč. Kazni so še preblage. Vse pogosteje se mi dogaja, da me kljub vožnji malo nad omejitvijo (npr. 100 - 110 kjer je omejitev 90 km/h) zelo veliko avtomobilov prehiti.
Zadnji primer od včeraj: Peljem se po regionalni cesti Sl. Bistrica - Ptuj in ker je cesta lepo ravna in široka, vozim s hitrostjo okrog 115 km/h po števcu. Prehiteli so me trije avtomobili (morali so voziti vsaj 130 km/h). Vmes so kakšna 3 križišča, pred katerimi je omejitev 70 km/h, jaz sem tam zmanjšal na kakih 85. Takrat so šele postajali živčni in se mi dobesedno nalepili na zadek. Za moje pojme skrajno predrzna, da ne rečem objestna vožnja. Kljub temu, da sem sam kršil predpise in ves čas vozil nad omejitvijo.
Ali pa mariborska južna vpadnica mimo Hoč (Tržaška?). Tam bognedaj zmanjšati hitrosti pred semaforji, kjer je omejitev 70, ker te skoraj zrinejo s ceste. Običajno tam vsi vozijo 100 km/h +.
Mislim, da veliko prispeva k takemu obnašanju subjektiven občutek varnosti, ki ga dajejo sodobni avtomobili, češ, nič se mi ne more zgoditi, pa še vsa možna elektronska pomagala imam ... Ampak nazadnje, ko sem preveril, so zakoni fizike še veljali.
Podobno sem doživel pred časom v predoru Golo rebro, kjer je bil zaradi del promet speljan dvosmerno skozi eno cev. Omejitev hitrosti 60 km/h ter znak za najmanjšo varnostno razdaljo 100 m. Jaz sem vozil s hitrostjo 70 km/h, ko se mi zadaj nalepi tovornjak, da sem videl samo njegovo masko v ogledalu in začne blendati z vsemi lučmi, ki jih premore ter hupati kot zmešan.
Zadnji primer od včeraj: Peljem se po regionalni cesti Sl. Bistrica - Ptuj in ker je cesta lepo ravna in široka, vozim s hitrostjo okrog 115 km/h po števcu. Prehiteli so me trije avtomobili (morali so voziti vsaj 130 km/h). Vmes so kakšna 3 križišča, pred katerimi je omejitev 70 km/h, jaz sem tam zmanjšal na kakih 85. Takrat so šele postajali živčni in se mi dobesedno nalepili na zadek. Za moje pojme skrajno predrzna, da ne rečem objestna vožnja. Kljub temu, da sem sam kršil predpise in ves čas vozil nad omejitvijo.
Ali pa mariborska južna vpadnica mimo Hoč (Tržaška?). Tam bognedaj zmanjšati hitrosti pred semaforji, kjer je omejitev 70, ker te skoraj zrinejo s ceste. Običajno tam vsi vozijo 100 km/h +.
Mislim, da veliko prispeva k takemu obnašanju subjektiven občutek varnosti, ki ga dajejo sodobni avtomobili, češ, nič se mi ne more zgoditi, pa še vsa možna elektronska pomagala imam ... Ampak nazadnje, ko sem preveril, so zakoni fizike še veljali.
stara mama je izjavil:
Kaj pa to, ko se prejšnji teden peljem skozi trojanski predor, kjer so znaki prikazovali omejitev 60km/h.
Sam sem se peljal 70km/h po desnem pasu (in kršil omejitev hitrosti) ampak seveda ga ni bilo junaka, ki me ne bi prehiteval, voznik tovornjaka za menoj je pa skoraj izgubil živce z blendanjem.
Toliko o vozniški kulturi pri nas, preden si to vsak ne popuca pred svojih pragom ni več kaj za razpravljat in bo nujno imet policaja na vsakem vogalu.
Podobno sem doživel pred časom v predoru Golo rebro, kjer je bil zaradi del promet speljan dvosmerno skozi eno cev. Omejitev hitrosti 60 km/h ter znak za najmanjšo varnostno razdaljo 100 m. Jaz sem vozil s hitrostjo 70 km/h, ko se mi zadaj nalepi tovornjak, da sem videl samo njegovo masko v ogledalu in začne blendati z vsemi lučmi, ki jih premore ter hupati kot zmešan.
Telbanc ::
Drgač da ne bo kdo reku da neki brez veze pišem, "tkole se fura takle avdi". Tist karambol gor,ja no. Človek ostane brez besed.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Telbanc ()
pingo76 ::
Kot motorist lahko rečem le, da se rad vrnem vedno domov k družini. Večinoma se vozim z motorjem v službo, ali pa na kak izlet. Potujem žal (še) ne. Nerad vozim ženo (katera se sicer rada pelje) saj mi ni všeč ideja da sta dva starša na istem motorju. Nisem svetnik na cesti in me ni težko videti v prkršku a če že grešim je to lih toliko da se me lahko kaznuje redkokdaj hitreje. Vedno s popolnim nadzorom in pogledom na situacijo. Ne tvegam nikoli. Vedno v polni bojni opremi. Ob vikendih grem stran od motoristično dirkaških itinerarijev kjer mi nasproti vozijo sovrstniki kamikaze (postojna z okolico, črni kal...). V motorju najdem vrhunsko izpeljano iluzijo svobode ki je v resnici nimam. :)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24247 (20637) | facepalm |
⊘ | Letos smrtnih žrtev že več kot lani (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24159 (21512) | Mavrik |
» | prometna nesreca (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18740 (16202) | St235 |