» »

Omejitve hitrosti za motoriste

Omejitve hitrosti za motoriste

1 2
3
4

Fritz ::

SimplyMiha je izjavil:

Fritz je izjavil:

In nikoli, prav nikoli, niti slučajno, ne narediš napake in kršiš CPP?

Samo kadar me v to prisilijo razmere na cesti - in takrat nisem krivec jaz, pač pa tisti, ki je povzročil te razmere. Kjer morem, vozim defenzivno, vendar je pri vseh teh divjakih na cesti to pač račun brez krčmarja.

Aja, sam nikoli ne narediš napake. Zavidljivo. Ampak v vsej svoji pravičniški drži, bi se moral samoovaditi za vsak prekršek. red je red.

Tudi sam vozim defenzivno a kdaj tudi storim kak prekršek, slučajno ali namenoma. Pri vseh urah, ki jih preživim na cesti, se pač zgodi. Skušam pa drugim ne početi tistega, kar ne bi želel, da bi drugi počeli meni. V to spada predvsem agresivno obnašanje in ogrožanje drugih.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

SimplyMiha ::

Tudi sam delam napake - ne navsezadnje sem pri parkiranju parkrat poškodoval avto. Sicer pa se zelo dobro zavedam posledic napak na cesti in sem kot tak precej bolj previden. In izogibanje odgovornosti je še večja napaka, česar pa se zaveda le malekdo. Zbijejo pešča in pobegnejo, potem pa doma na vrata potrkajo policisti.

gvido ::

bajsibajsi je izjavil:


KraitPay je izjavil:

...hvala punci da mi je odprla oči, oziroma hvala njej da mi je postavila ultimat...


Ti nikoli nisi bil motorist - zgolj copata!


Špilfrderber :D

Aston_11 je izjavil:

gvido je izjavil:

45. člen
(4) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Voznik vozila, ki vozi na čelu kolone z nižjo hitrostjo od največje dovoljene hitrosti in od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, za katerim se nabere kolona vozil, se mora, če ga kolona ne more varno prehiteti, na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.

Boldan del dela večini probleme. Ja pa kar jasen, je res?


Ne vem na kaj namiguješ. Nekaterim je jasno. Sem se umikal in so se mi umikali. Brez blendanja. Le voznik na čelu kolone mora biti malo več od egoistične svinje.
Nasploh bi bilo fino, če bi vsak udeleženec v prometu bil na vsake toliko pešec, kolesar, motorist, voznik osebnega vozila, dostavnika, traktorja, tovornjaka. In imel zraven še toliko spomina, da ne bi ob menjavi prevoznega sredstva takoj pozabil drugačne izkušnje oz. dojemanja prometa okoli sebe.

Aston_11 je izjavil:

stara mama je izjavil:

Kaj pa voznik vozila, ki vozi na čelu kolone s točno enako hitrostjo kot je NAJVEČJA dovoljena?
Sploh ni v prekršku in lahko še naprej tako vozi, pa tudi njegova dolžnost je, da ustavi potencialne morilce za njim ali jih vsaj začasno upočasni.


Njegova dolžnost NI, da kogarkoli ustavlja oz. začasno upočasni. Ne špilat šerifov na cestah. Prej ali slej boste naleteli na šerifa, ki bo večji - bolj neumen od vas.

gvido ::

SimplyMiha je izjavil:

Fritz je izjavil:

In nikoli, prav nikoli, niti slučajno, ne narediš napake in kršiš CPP?

Samo kadar me v to prisilijo razmere na cesti - in takrat nisem krivec jaz, pač pa tisti, ki je povzročil te razmere. Kjer morem, vozim defenzivno, vendar je pri vseh teh divjakih na cesti to pač račun brez krčmarja.


SimplyMiha je izjavil:

Tudi sam delam napake - ne navsezadnje sem pri parkiranju parkrat poškodoval avto. Sicer pa se zelo dobro zavedam posledic napak na cesti in sem kot tak precej bolj previden. In izogibanje odgovornosti je še večja napaka, česar pa se zaveda le malekdo. Zbijejo pešča in pobegnejo, potem pa doma na vrata potrkajo policisti.


Nihče ne more reči, da ne dela napak v prometu. Dosti napak se zgodi čisto nezavedno, ker nihče 100 % ne pozna vse zakonodaje na pamet. Za hec si preberi ZPrCP in ti garantiram da boš izvedel kaj novega. Le priznati si moraš.

Miha 333 ::

gvido je izjavil:

bajsibajsi je izjavil:


KraitPay je izjavil:

...hvala punci da mi je odprla oči, oziroma hvala njej da mi je postavila ultimat...


Ti nikoli nisi bil motorist - zgolj copata!


Špilfrderber :D

Aston_11 je izjavil:

gvido je izjavil:

45. člen
(4) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Voznik vozila, ki vozi na čelu kolone z nižjo hitrostjo od največje dovoljene hitrosti in od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, za katerim se nabere kolona vozil, se mora, če ga kolona ne more varno prehiteti, na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.

Boldan del dela večini probleme. Ja pa kar jasen, je res?


Ne vem na kaj namiguješ. Nekaterim je jasno. Sem se umikal in so se mi umikali. Brez blendanja. Le voznik na čelu kolone mora biti malo več od egoistične svinje.
Nasploh bi bilo fino, če bi vsak udeleženec v prometu bil na vsake toliko pešec, kolesar, motorist, voznik osebnega vozila, dostavnika, traktorja, tovornjaka. In imel zraven še toliko spomina, da ne bi ob menjavi prevoznega sredstva takoj pozabil drugačne izkušnje oz. dojemanja prometa okoli sebe.

Aston_11 je izjavil:

stara mama je izjavil:

Kaj pa voznik vozila, ki vozi na čelu kolone s točno enako hitrostjo kot je NAJVEČJA dovoljena?
Sploh ni v prekršku in lahko še naprej tako vozi, pa tudi njegova dolžnost je, da ustavi potencialne morilce za njim ali jih vsaj začasno upočasni.


Njegova dolžnost NI, da kogarkoli ustavlja oz. začasno upočasni. Ne špilat šerifov na cestah. Prej ali slej boste naleteli na šerifa, ki bo večji - bolj neumen od vas.

Če vozi z največjo dovoljeno hitrostjo ali nad njo, po nobeni definiciji ne more biti ovira zadaj vozečemu in res ne vidim razloga, da bi se komurkoli umikal. Če pa tistega zadaj to moti, ima problem on. Govorim za regionalke in naselja, avtocesta je druga pesem in če že, je edino tam rahlo izživljanje s hitrostjo relativno varno za vse udeležence in edino na avtocesti to toleriram (ne pa tudi zagovarjam).

Fritz ::

Miha 333 je izjavil:


Če vozi z največjo dovoljeno hitrostjo ali nad njo, po nobeni definiciji ne more biti ovira zadaj vozečemu in res ne vidim razloga, da bi se komurkoli umikal. Če pa tistega zadaj to moti, ima problem on. Govorim za regionalke in naselja, avtocesta je druga pesem in če že, je edino tam rahlo izživljanje s hitrostjo relativno varno za vse udeležence in edino na avtocesti to toleriram (ne pa tudi zagovarjam).

Včasih je tudi takšnega treba prehiteti, ko na ravnini potegne npr. 100km/h, potem pa se skozi pregledne ovinke vleče kot stara mama.

In vsak prekršek je prekršek, tudi prehitra vožnja na AC. Ni pa hitrost vedno problematična, na AC je npr. bistveno bolj problematično neupoštevanje varnostne razdalje, nabijanje spredaj vozečemu v rit in skakanje na prehitevalni pas pred vozilo, ki se giblje bistveno hitreje od tebe.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

solatko ::

stara mama - Iz dolgoletnih izkušenj ti lahko zatrdim, da kolona v kateri vozi prvi z maximalno dovoljeno hitrostjo, nikoli ni problematična. Če je vožnja enakomerna, brez velikih zmanjševanj v ovinkih, je taka kolona za vzgled, kako naj bi promet potekal tekoče in varno. Praviloma so varnostne razdalje med vozili dovolj velike, da lahko kateri koli neučakanec (po vaše divjak) prehiti vozilo za vozilom in se po potrebi umakne. Takih primerov je na regionalni cesti izredno malo, saj vedno naletiš na nekaj varnih-počasnih voznikov, ki trajbajo svojh 70 tudi skozi naselja, kadar pa se to le zgodi, prvi pripelje kolono vozil, kar nekaj 10km daleč, da se ne zgodi eno prehitevanje.

Če je hitrost prvega 5-10 km/h pod omejitvijo, pa taka kolona izgleda popolnoma drugače. Vozila so drug drugemu na odbijaču, vsi se približajo sredinski črti in ob vsaki priliki se prične hudičev ples prehitevanj, hupanj in urivanj v komaj dovolj veliko luknjo, v katero se marsikdo še parkirat nebi upal, vse to pri hitrosti 80-85 km/h.

Kakšna razlika obnašanj pri borih 5-10 km/h razlike v hitrosti.

Tako pač je, večina voznikov prav lepo funkcionira na zgornji meji omejitev ali malenkost čez, hudič pa ne da miru, če gre nekaj km/h manj.

Da ne bo kdo mislil, da se to dogaja samo pri nas, v svetu obstojijo študije, ki se ukvarjajo ravno s tem problemom - oviranje prometnega toka ali vožnja malo pod omejitvijo in posledice za prometno varnost ob tem.

Najbolj znana je raziskava ADAC-a pred nekaj deset leti v Nemčiji, ugotovitve so uporabili pri sankcioniranju tega prekrška.

Ugotovljeno je bilo, da se največ hudih prometnih nesreč zgodi, ker prvi v koloni, zaradi svojega načina vožnje, tako zbije kolono, da vsi pozabijo na varnostno razdaljo, ki bi istočasno omogočila hitrejšim varno prehitevanje in vključitev na svoj pas, ker pa te ni, pride do klasičnih prehitevanj dveh ali več vozil in posledično do čelnih trčenj, pri velikih hitrostih.

Ravno zato v vseh postih poudarjam, da me je strah, ko srečam počasno kolono, saj ne vem, kateri norec bo priletel po moji strani.

Komur tako obnašanje voznikov ni jasno, nima pojma o funkcioniranju ljudi (ne glede na to ali so enostavno norci ali čisto normalni vozniki v normalnih razmerah, nekaterim počasna kolona, enostavno ne sede).

V celem življenju sem samo dvakrat ali trikrat doživel, da je PP umaknil počasno vozilo iz kolone in tako omogočil varen promet, v vseh drugih (neštetih) primerih, je pametno pogledal stran in si mislil, kako je danes promet lepo umirjen.

Velika večina čelnih trčenj v Sloveniji je posledica tega, da je nekdo vozil počasneje (zaradi neznanja ali varnosti), nekdo drug pa je imel tega dovolj in se je v nepravem trenutku odločil za tvegan manever.
Nastradali so potniki nasproti vozečega avtomobila, niti krivi, niti dolžni in seveda tisti v vozilu, ki je prehitevalo. Moralni krivec pa je lepo mirno vozil dalje, po navadi še vedel ni, da je dejanski krivec, njegov način vožnje.
Delo krepa človeka

mat xxl ::

Tole si poglejte..... tudi sam sovražim vakumiče, kulturni motoristi so seveda daleč od vakumičev in jih spoštujem... no poglejte video tudi nadaljevanje ....

stara mama ::

solatko je izjavil:

...

Jap se strinjam da so take kolone problem ker bojo nekomu popustili živci ampak glej, kar skušam povedat je da točno na omejitvi se tudi to dogaja, in malo več kot si misliš.
Razlog pa so (ne)upravičeno nizko postavljene omejitve.
Kot npr. zadnjič čez trojanski predor 60km/h - ni ga bilo junaka ki bi vozil pod 80, sam pa sem pri 70 naredil zadaj kolono živčnežev.
Policaj pa bi imel zakonsko podlago da zaradi prekoračitve hitrosti kaznuje ravno mene, ki sem bil/hotel biti najpočasnejši voznik, če bi slučajno meril tam na koncu predora.
In kaj si boš?

Markus386 ::

Ravno to je problem v pomanjkanju kontrole. Omejitev je 60, na avtocesti to pomeni, da brez skrbi kakih 20 več, pa ker je to 'samo' 80, ajde vsaj 100, in tako dalje.

Če bi na vsakih 500m bil en radar, pa bi čisto vsi te, ki vozijo 80 namesto 60, dobili tistih 40eur (tam nekje) kazni, vsak dan, ko vozijo "samo malo" prehitro, bi kmalu vsi tam vozili po omejitvah.

Zakaj je pa 60 namesto 80 pa verjetno darsovci že vejo... podobno kot zapiranje tunela pod golovcem in podobni ukrepi, ki se morda na prvi pogled zdijo nesmiselni, a rešujejo probleme par sto metrov za tunelom.

s1m0n ::

Ko vidim, kak v našem naselju motorist prileti pri omejitvi 50km/h mi kar mine pa se na tej ravnini nahajajo trije označeni prehodi k sreči do zdaj brez incidentov. Pa tudi policija ni nič drugačna (na motorju) pri 50km verjetno preko 90!

So pa tudi vozniki avtomobilov podobni vsaj na tem kosu in gre za strnjeno naselje. Policija pa le ob vikendi kontrolira, ko je prometa za 10%.

SimplyMiha ::

gvido je izjavil:

Nihče ne more reči, da ne dela napak v prometu. Dosti napak se zgodi čisto nezavedno, ker nihče 100 % ne pozna vse zakonodaje na pamet. Za hec si preberi ZPrCP in ti garantiram da boš izvedel kaj novega. Le priznati si moraš.


Potem bi že fasal globo.

Fritz ::

SimplyMiha je izjavil:

gvido je izjavil:

Nihče ne more reči, da ne dela napak v prometu. Dosti napak se zgodi čisto nezavedno, ker nihče 100 % ne pozna vse zakonodaje na pamet. Za hec si preberi ZPrCP in ti garantiram da boš izvedel kaj novega. Le priznati si moraš.


Potem bi že fasal globo.

:))

Policistov skoraj nikjer, razen na mestih kjer je najlažje skubiti voznike in ti sanjaš o tem, da bi te oglobili za vsak prekršek? Jaz globe, z izjemo parkiranja, nisem dobil od leta 1997 pa kak prekršek naredim skoraj vsak dan, zavedno ali nezavedno.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

luksorzi ::

Za motoriste ZVCP ne velja!
(200km/h!!!)
(200km/h po zadnjem kolesu po odstavnem!!!)
(racers?!)
(veselica?!)
(od planine gor majo prilagojeno ograjo, da so še bolj pogumni)
(še en priljubljeno dirkališče)

Prehitra, nevarna vožnja, nevarna prehitevanja, preglasni motrorji, "kaj mi pa morejo" odnos z zložljivimi nosilci za tablice ... Ob poletnih koncih tedna je vožnja po teh cestah adrenalinska tudi za tiste, ki vozijo varno - "dirkačem" pa se jebe zase in ostale v prometu.
So tudi vzorni motoristi, ampak teh ni opaziti - ker vozijo varno in ne istopajo.

solatko ::

In kje opaziš nevarnost za druge? Lepo se vidi, da v glavnem tiščijo tisti, ki zadeve dokaj dobro obvladajo. Ceste suhe, na Rakitni so si celo ovinke pometli, da ni šodra. Pač slovenci ne zmoremo skupaj spravit en resen poligon, za tkole izživljanje (ob enem to pomeni dober trening).

Po vaše, glede na to, da hitrost ubija, bi morali bit vsi tele mrtvi. Ni kaj, vedno bodo razlike med tistimi, ki stvari obvladajo in poznajo, ter med tistimi, ki mislite, da je počasna in prepočasna vožnja varna.

Pokažite še posnetke smešnih situacij na cestah, pri brzinah manjših od omejitve, ki se dogajajo varnim voznikom, ki tudi tiste "varne" hitrosti ne obvladajo in takih je največ.

Tudi tisti, ki je padel, naslednjič ne bo poizkušal dvignit motorja v zavoju.

Seveda bi bilo veliko varneje in lepše gledat te mladce (pa tudi kak deda je vmes) na lepo urejenem poligonu ali dirkališču, kot pa na lepih lokacijah lokalnih cest.

Ne zgodi se tako redko, da pride tem fantom in dekletom, bistva vožnje na motorju, prav na te lokacije, razlagat kak razgledan policist-motorist, ki se je obvladanja motorja, ravno tako moral učiti na lokalnih cestah.
Delo krepa človeka

luksorzi ::

Suh poligon, brez šodra. Pa fantje obvladajo malo bolj, kot "dokaj", ane.

In ja, se razfuka vsake toliko kakšen, če je po sreči ne zadane nedolžnega.
Si znaš predstavljati samo eno izmed možnih situacij, ko najebejo ostali? Če želiš, ti jih lahko opišem par.

Ok, kdaj ga malo pritisne in se umiri. Ampak po teh cestah so pa pravi "dirkaški festivali", kjer se vozijo gor in dol in izzivajo srečo.

Za učenje obladovana motorja pa ne potrebuješ hitrosti nad 180km/h. Vsaj za uporabo na cesti ne. Če potrebuješ znanje za dirkat, pojdi na dirkališče!

Polovica jih niti nima izpravnih izpuhov, ker ropotajo cele vikende in če živiš kje blizu ... adijo mirna nedelja. "Jebe se mi za vse ostale" mentaliteta.

solatko ::

luksorzi - Kolikokrat si sedel na dobrem motorju? Sploh obvladaš vožnjo bicikla?

Pri motorjih, ki za šalo potegnejo do 300 km/h (enako pri avtomobilih) in, če upoštevaš človeško željo po hitrosti, rabiš poligon ali dirkališče, kjer si lahko privoščiš tudi vožnje krepko ćez 200, česar pa bukovi slovenčki ne zmoremo.
Večina jih ima športne izpuhe, ki dajejo značilen zvok in so po navadi vredni približno toliko, kot motor ali pa še dražji.

Sedaj boš pa seveda v statistiki pogledal za zadnjih 10 let, koliko je bilo nesreč, s hujšimi posledicami za druge, na teh znanih "dirkališčih".

V dnevnem prometu, pa je v letu kar nekaj mrtvih motoristov, ki so žrtve lastnih napak (tudi zaradi pomanjkanja takih izkušenj in treningov), kot zaradi napak "varnih" voznikov.

Veliko več je prometnih nesreč zaradi pacientov, ki po lokalnih cestah vlačijo za seboj kolone s svojo počasno vožnjo in posledično prehitevanj kolon. V kolonah, ki vozijo na zgornji meji omejitve, prehitevanj praktično ni, oziroma se prehiteva vozilo po vozilo.

Na teh odsekih "slovenskih motorističnih dirkališč" se med seboj obveščajo za vsako vozilo, ki gre nasproti, tako, da tisti, ki so na stezi, nikogar ne ogrožajo, razen samih sebe.
Namesto, da se s takimi nebulozami oglašaš na forumu, se jim vsake toliko pridruži, saj so zelo družabni (samo ne omenjaj z zaničevanjem ali grožnjami njihove "podivjanosti") in jih nekaj ur opazuj. Od priprave tistih, ki se pripravljajo it na "stezo", do nasvetov starjših - izkušenih, za skoraj vsak del, do tega, kako tisti, ki so na koncu namišljene piste, sporočajo o stanju in prometu na tem delu.

Opaziš, da so organizirani, kot, da bi šlo za dirko na otoku Man v GB, ki je ena redkih, ki poteka na javnih cestah. Udeleženci nekaj dni vozijo noro, med normalnim prometom, vsako leto pa imajo kakšno smrtno nesrečo in nekaj poškodovanih - motoristov, prebivalci so pač navajeni in na to pripravljeni, zato se obnašajo tako, da jih ne ogrožajo.
Tradicionalno imajo dirko že nekaj desetletij.


Pri vseh teh dogajanjih v naši ljubi državi, ne gre nobenemu v politiki, prav veliko za varnost v prometu, se pa anarhija izkorišča za velik izplen iz nenormalno visokih kazni (na srečo so kontrole tako redke, da prideš na vrsto vsakih nekaj let), na vkljub temu, da velikokrat vozim hitreje, nisem imel še nikoli prometne nesreče, pa tudi kazni v cca 45-ih letih, razen enega napačnega parkiranja, nisem dobil za plačat.
Delo krepa človeka

luksorzi ::

Solatko, si že jedel dober kaviar?
S kolesom se peljem po robu ceste, pacient pa pribije mimo na polno, po sredini ceste se pravi dva metra in pol od mene, z "odprtim" izpuhom. Nisem strokovnjak ampak s hitrostjo blizu 180km/h - valda, gas na polno. Bi moral kot kolesar začet nosit čepke za ušesa? Moram vsakič ko slišim motorista sestopiti s kolesa in se umaknit s ceste? Res, super druženje, s super ljudmi, moram rečt. Na istem odseku me avtomobili prehitevajo s 100-110 km/h, pa jih niti ne porajtam (tudi kakšen motorist, da ne bom krivičen).
Ker je glasen izpuh dražji, kot tisti, ki je prijazen do okolice, je pa ok? In če imajo denar za super drage izpuhe, si lahko dvakrat na leto privoščijo pravo dirališče, ki pa niti ni daleč. Od Ljubljane do Grobnika je 130 km. Kako daleč se pa Slovenci vozimo na morje?

KraitPay ::

@Solatko, predlagam da tudi ti počasi nehaš s tem hobijem. Pri teh letih namreč duh hoče, ampak telo ne more. Po statistiki se po 50tem možnost za hudo nesrečo potroji. Bral ravno prejšnji teden statistiko od policije.
Pazi se, nisi star več 23let, dobronamerno. Jaz si samo želim, da te s svojo družino kje ne srečam ali berem o tebi.

solatko ::

KraitPay - Po navadi se z leti, tudi v glavah veliko spremeni in, če se imaš rad, voziš telesu in sposobnostim primerno. Saj ne boš srečal ali videl 50+ med temi kamikazami nobenega 40+. Smo pa več ali manj, vsi dali mladostno zaletavost mimo in veliko, nas je preživelo.
Imam kar nekaj hobijev, ki so lahko tudi nevarni, pa so mi že v mladosti vbili v glavo nekaj življensko pomembnih pravil, med katerimi je najvažnejše - nikoli ne pojdi preko svojih zmožnosti.
Drugo pa je - pazi nase in s tem tudi na vse ostale.
Prekrške se da delat tudi izredno varno.

Tudi pri drugih aktivnostih je tako. Vzemi samo smučanje, malo je 50+ letnikov, nekdaj aktivnih tekmovalcev, ki bi šli na polno po Petelinjem grebenu,......, ali na polno izvest vajo na dvovišinski bradlji, odigrat nogomet 120 minut,......

Če pa bi vsi ljudje na svetu razmišljali o teh adrenalinskih dejavnostih tako, kot nekateri naši dušebrižniki za varnost v prometu, bi svet še vedno funkcioniral na volovski vpregi.

Dejstvo je, da so v državah, kjer dajo nekaj na prometno varnost, v to področje tudi financirali, poleg ureditve infrastrukture, tudi speljavo kolesarskih stez stran od motornega prometa, peš poti celo stran od kolesarskih stez, otroška igrišča stran od druge prometne infrastrukture, za promet zaprta mestna središča in tudi spalna naselja, prometna vzgoja otrok v šolah, kvalitetne avtošole, poligone in dirkališča, športne objekte za adrenalinske športe,......

Pri nas je edina pesem, ki jo prepevajo dušebrižniki - hitrost ubija.
Ravno taki extremi dokazujejo nasprotno - ubija neznanje, pomanjkanje izkušenj in reklamirana prodaja "varnih vozil".
Delo krepa človeka

r3dkv1c4 ::

solatko je izjavil:

In kje opaziš nevarnost za druge? Lepo se vidi, da v glavnem tiščijo tisti, ki zadeve dokaj dobro obvladajo. Ceste suhe, na Rakitni so si celo ovinke pometli, da ni šodra. Pač slovenci ne zmoremo skupaj spravit en resen poligon, za tkole izživljanje (ob enem to pomeni dober trening).

Po vaše, glede na to, da hitrost ubija, bi morali bit vsi tele mrtvi. Ni kaj, vedno bodo razlike med tistimi, ki stvari obvladajo in poznajo, ter med tistimi, ki mislite, da je počasna in prepočasna vožnja varna.

Pokažite še posnetke smešnih situacij na cestah, pri brzinah manjših od omejitve, ki se dogajajo varnim voznikom, ki tudi tiste "varne" hitrosti ne obvladajo in takih je največ.

Tudi tisti, ki je padel, naslednjič ne bo poizkušal dvignit motorja v zavoju.

Seveda bi bilo veliko varneje in lepše gledat te mladce (pa tudi kak deda je vmes) na lepo urejenem poligonu ali dirkališču, kot pa na lepih lokacijah lokalnih cest.

Ne zgodi se tako redko, da pride tem fantom in dekletom, bistva vožnje na motorju, prav na te lokacije, razlagat kak razgledan policist-motorist, ki se je obvladanja motorja, ravno tako moral učiti na lokalnih cestah.

A ti to resno?

solatko je izjavil:

luksorzi - Kolikokrat si sedel na dobrem motorju? Sploh obvladaš vožnjo bicikla?

Pri motorjih, ki za šalo potegnejo do 300 km/h (enako pri avtomobilih) in, če upoštevaš človeško željo po hitrosti, rabiš poligon ali dirkališče, kjer si lahko privoščiš tudi vožnje krepko ćez 200, česar pa bukovi slovenčki ne zmoremo.
Večina jih ima športne izpuhe, ki dajejo značilen zvok in so po navadi vredni približno toliko, kot motor ali pa še dražji.

Sedaj boš pa seveda v statistiki pogledal za zadnjih 10 let, koliko je bilo nesreč, s hujšimi posledicami za druge, na teh znanih "dirkališčih".

V dnevnem prometu, pa je v letu kar nekaj mrtvih motoristov, ki so žrtve lastnih napak (tudi zaradi pomanjkanja takih izkušenj in treningov), kot zaradi napak "varnih" voznikov.

Veliko več je prometnih nesreč zaradi pacientov, ki po lokalnih cestah vlačijo za seboj kolone s svojo počasno vožnjo in posledično prehitevanj kolon. V kolonah, ki vozijo na zgornji meji omejitve, prehitevanj praktično ni, oziroma se prehiteva vozilo po vozilo.

Na teh odsekih "slovenskih motorističnih dirkališč" se med seboj obveščajo za vsako vozilo, ki gre nasproti, tako, da tisti, ki so na stezi, nikogar ne ogrožajo, razen samih sebe.
Namesto, da se s takimi nebulozami oglašaš na forumu, se jim vsake toliko pridruži, saj so zelo družabni (samo ne omenjaj z zaničevanjem ali grožnjami njihove "podivjanosti") in jih nekaj ur opazuj. Od priprave tistih, ki se pripravljajo it na "stezo", do nasvetov starjših - izkušenih, za skoraj vsak del, do tega, kako tisti, ki so na koncu namišljene piste, sporočajo o stanju in prometu na tem delu.

Opaziš, da so organizirani, kot, da bi šlo za dirko na otoku Man v GB, ki je ena redkih, ki poteka na javnih cestah. Udeleženci nekaj dni vozijo noro, med normalnim prometom, vsako leto pa imajo kakšno smrtno nesrečo in nekaj poškodovanih - motoristov, prebivalci so pač navajeni in na to pripravljeni, zato se obnašajo tako, da jih ne ogrožajo.
Tradicionalno imajo dirko že nekaj desetletij.


Pri vseh teh dogajanjih v naši ljubi državi, ne gre nobenemu v politiki, prav veliko za varnost v prometu, se pa anarhija izkorišča za velik izplen iz nenormalno visokih kazni (na srečo so kontrole tako redke, da prideš na vrsto vsakih nekaj let), na vkljub temu, da velikokrat vozim hitreje, nisem imel še nikoli prometne nesreče, pa tudi kazni v cca 45-ih letih, razen enega napačnega parkiranja, nisem dobil za plačat.

Tebi itak nobeno vozilo ni problem...space shuttle je pa tvoj prioritni prevoz.

Nehaj kvasit bedarije.
Plačaš večerjo?
Te peljem nekaj km z motorjem, nekaj z avtom, nekaj z bagrom, nekaj s traktorjem, nekaj s kolesom....vse povsod boš sral, da tudi sestopit ne boš mogel.
Boš potem še zagovarjal divjake na dveh kolesih, ki ogrožajo druge na javni cesti......

Ti si en redkih penzionistov, ki imajo začuda čas, da še uspejo pametovat na tehničnem forumu.
...pa se res dogajajo čudeži.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r3dkv1c4 ()

r3dkv1c4 ::

Bi se pa šel s teboj peljat na Rakitno na pivo.....ko bo največ motoristov divjalo gor in dol.
Upam samo, da boš tiho od Preserj do Rakitne...ker poslušat tvojega pametovanja pa ne mislim.

ko bo največ motoristov divjalo gor in dol.


še boljše bi pa bilo, da greva s kolesom.....

Solatko, tvoja dvojna merila imajo vsi že polno glavo.
Najprej nabijaš kako oh in sploh stojiš za predpisi in obsojaš tiste, ki jih kršijo.
Po drugi strani spodbujaš divjake, ki dnevno ogrožajo nič sluteče ostale udeležnce na raznih podobnih odsekih ala Rakitna, Planina, Žužemberk, itd....
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r3dkv1c4 ()

Vice ::

r3dkv1c4 si imel ti mogoče kakšno nesrečo v zadnjem pol leta?

r3dkv1c4 ::

Vice je izjavil:

r3dkv1c4 si imel ti mogoče kakšno nesrečo v zadnjem pol leta?

Ne.
Zakaj naj bi jo imel?

Zase lahko rečem in tudi drugi lahko to potrdijo, da se lepo obnašam na cesti in neštetokrat rešujem nespametne poteze drugih.

Ti? Si jo imel?
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

vostok_1 ::

ProGo je izjavil:

zenith1 je izjavil:

Tale je tut letel 140kmh po števcu.




Prej okoli 200km/h.


Jasen dan, ravna cesta. Just goes to prove, da pri velikih hitrostih od reakcij do vidnega obzorja vse igra vlogo.

Pa ne se mi zdej delač mačota, kako bi vi ne vem kaj perskočli kar celo kolono z enim prdcem. V resnici bi končali v avtu kot on, pod kamionom ali prekucnjeni na strehi v ograji.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

vostok_1 ::

luksorzi je izjavil:

Za motoriste ZVCP ne velja!
(200km/h!!!)
(200km/h po zadnjem kolesu po odstavnem!!!)
(racers?!)
(veselica?!)
(od planine gor majo prilagojeno ograjo, da so še bolj pogumni)
(še en priljubljeno dirkališče)

Prehitra, nevarna vožnja, nevarna prehitevanja, preglasni motrorji, "kaj mi pa morejo" odnos z zložljivimi nosilci za tablice ... Ob poletnih koncih tedna je vožnja po teh cestah adrenalinska tudi za tiste, ki vozijo varno - "dirkačem" pa se jebe zase in ostale v prometu.
So tudi vzorni motoristi, ampak teh ni opaziti - ker vozijo varno in ne istopajo.


PS. Cestni motor si v 99,99% kupijo ljudje, ki bi se radi zdivjali.
Cestni motor ni ne komot, ne vsestransko uporaben in niti ni poceni za ga vzdrževat. Kdorkoli pravi drugače is almost surely lying.
Sure. Je lahko zabavno, ampak you gotta face the consequences.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

solatko ::

r3dkv1c4 - Če voziš tako, da so sopotniki usrani, potem ne znaš vozit. Pri meni, tudi pri hitrosti 200+ še ni bilo usranega sopotnika, so do sedaj, še vsi pohvalili moj način vožnje, je pa res, da noben ni zehal poleg mene.
Sem pa že imel sopotnike, ki so zaradi utrujenosti zaspali, saj so vedeli, da so v dobrih rokah, če prav, včasih, malo hitrejših.

Oba, ki sta nalimala posnetke - Lep pogled na posnetke, ki dokazujejo kako prav imam.
Karambol na ABD je posledica, vožnje idiota, ki ne zna predvidevat, ne zna prilagodit vožnje razmeram na cesti in je pač z vso hitrostjo priletel v počasnejšo skupino na levem pasu.
Pravim voznikom se to ne dogaja, saj v trenutku, ko zagledajo več vozil pred seboj, zmanjšajo hitrost na malo višjo, od tistih pred seboj, potem pač počakajo, da ostali prehitijo in gredo normalno po svojem tempu naprej.

Pri filmčkih z motoristi, naj mi pa eden pove primer nevarnosti za druge udeležence, razen za kolesarja, ki je pridirjal na vzdol, skoraj ob sredinski črti, njegovega je pa samo pol metra od roba, pa še ta ni bil v nevarnosti.

Vse ostalo pa dokazuje moje mišljenje, da hitrost ne ubija, temveč neznanje, neizkušenost,.......
Delo krepa človeka

Aston_11 ::

solatko je izjavil:

Pravim voznikom se to ne dogaja,

Takih itak nikoli ne srečamo. Probleme delajo vsi ostali in jih je toliko, da se že družno sprašujo, če "pravi voznik" ne predstavlja nekega idealnega, zlasti pa neobstoječega voznika. Morda bi vozniki morali taki biti, vendar zaenkrat niso. Ko sem se peljal z biciklom na Mangrt, so imeli motoristi zbor nekje tam blizu, kolesarje prehitevajo egoistično, tisti boljši pa pred tem še navijejo gas, da ti zabobni v useših. Hvala qurcu za take voznike. Menda te na ta način opozorijo, da so za tabo, ker drugače jih kao ne bi slišal, teh prdulj smrdljivih in decov z vampi,

solatko ::

Aston_11 - To je pač posledica različnih udeležencev v prometu. Če bi imeli posebej kolesarsko progo, kot v Kranjski gori, do takih srečanj ne prihaja.
Se strinjam, da zna bit to zoprno, saj se počutiš, kot na dirki GP, še bolj mi gredo na kurac pa razni skuterji 25, ko jim odstranijo izpušne cevi z dušilkami in ti nekaj sekund, ko peljejo mimo tebe s 25, trobijo v ušesa s parajočim zvokom 120dB.
Pri težkaših gre vsaj hitro mimo.

Sicer pa vsak dan srečaš kar nekaj res dobrih voznikov, ki pa seveda ne izstopajo iz povprečja, razen, ko so prvi pri semaforju, ko je potrebno menjat vozni pas, v krožiščih, ker vedno dajo smerokaz, ko ga zapuščajo, ko te včasih spustijo iz stranske ceste, ko ne zapirajo prostora pred seboj, da ne moreš menjat pasu, ko tvojega zmanjka,....... nikoli jih ne vidiš s telefonom v rokah,......

Ne skrbi, se število dobrih voznikov veča, število idiotov pa z naravno selekcijo upada.
Delo krepa človeka

Aston_11 ::

solatko je izjavil:

Sicer pa vsak dan srečaš kar nekaj res dobrih voznikov, ki pa seveda ne izstopajo iz povprečja, razen, ko so prvi pri semaforju, ko je potrebno menjat vozni pas, v krožiščih, ker vedno dajo smerokaz, ko ga zapuščajo, ko te včasih spustijo iz stranske ceste, ko ne zapirajo prostora pred seboj, da ne moreš menjat pasu, ko tvojega zmanjka,....... nikoli jih ne vidiš s telefonom v rokah,......
To si sedaj opisal mene ;)

solatko ::

Aston_11 - Potem si tudi sposoben peljat hitreje od omejitve, če bi ravno želel in bi bilo to varno. To je še vedno kršenje samo enega člena, medtem, ko jih večina voznikov, večino časa krši veliko več.
Če bi se dejansko forenzično analiziralo čisto vsako prometno nesrečo, bi ugotovili, da hitrost (nad omejitvijo) ni med prvimi 10.-imi vzroki za prometno nesrečo in, da je kar nekaj drugih kršitev veliko številčneje vzrok za to.

Poglejte si filmčke, večina jih je vozila hitreje od omejitev, nesrečo pa je povzročil samo tisti idiot na ABD.
Seveda prevračanje pri fantu na zadnjem kolesu ni botrovala hitrost, temveč norost.

Po vašem mišljenju, bi se morale čisto vse tiste vožnje v filmčkih, končati s hudo prometno nesrečo, saj po vaše, edina, ki ubija in ogroža v prometu, je HITROST.
Delo krepa človeka

Fritz ::

V bistvu ne ubija hitrost temveč pojemek in absorpcija kinetične energije s strani človeškega telesa.

V tej debati (tako kot pri vseh ostalih) ne boste prišli nikamor brez strpnosti in racionalnega sklepanja. Generaliziranje in obtoževanja ne peljejo nikamor. Bedaki, idioti in motorični invalidi so tako med tovornjakarji kot tudi med vozniki avtomobilov, motornih koles, koles z motorjem in koles, konec koncev pa tudi med pešci.

Kdor v prometu ne pazi na lastno varnost, ta ne bo pazil na varnost drugih udeležencev. So ceste in okoliščine kjer se da npr. potegniti 160km/h (na lastno odgovornost) in so ceste in okoliščine, kjer je nevarno peljati na zgornji meji dovoljenega.

Pri motoristih je hitrost zagotovo problematična. Prvo zato, ker gre za agilno vozilo s specifičnim razmerjem moč/masa, ki omogoča zelo hitro pospeševanje in zato, ker je motorist zelo slabo zaščiten, zato običajno neposredno čuti posledice nesreče, sile pa so pri višji hitrosti neprimerno močnejše. Tudi popravljanje lastnih ali tujih napak je pri višjih hitrostih bistveno težje. To pa seveda ne pomeni, da so vsi motoristi divjaki in da je za vse nesreče kriva prekoračena hitrost, četudi je prekoračena hitrost kršitev CPP.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

KraitPay ::

Skrbeti za lastno varnost. Smešen pojem. Poznam osebo, ki se je s čelado na glavi v avtomobilu vozila po pločniku in "lovila" ljudi. Za lastno varnost je več kot očitno poskrbel.
Dva meseca prej je bil spuščen iz ustanove, kjer se je zdravil.

Fritz ::

KraitPay je izjavil:

Skrbeti za lastno varnost. Smešen pojem. Poznam osebo, ki se je s čelado na glavi v avtomobilu vozila po pločniku in "lovila" ljudi. Za lastno varnost je več kot očitno poskrbel.
Dva meseca prej je bil spuščen iz ustanove, kjer se je zdravil.

Govorimo o količkaj normalnih udeležencih v cestnem prometu in ne o psihopatih. A takšnemu tudi čelada ne bo pomagala, ko bo npr. naletel na nekoga s strelnim orožjem.

Ravno tako se da voziti 100km/h skozi naselje ali se vključevati v promet, ne da bi se prepričal ali je to varno a si s tem zelo dvigaš možnost, da bo nekaj šlo narobe.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

r3dkv1c4 ::

r3dkv1c4 - Če voziš tako, da so sopotniki usrani, potem ne znaš vozit.


Solatko samo zate bi se tako peljal, da bi imel polne hlače, da bi malo doumel kaj lahko povzroči tako divjanje v človeku.

NIČ NE KOMENTIRAŠ TVOJIH DVOJNIH MERIL....VEDNO SKUŠAŠ ODVRNIT TVOJE KLOBASANJE Z NEKIMMI KVAZI QUOTE-i.

V glavnem, pojma nimaš.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

negotiator ::

Če voziš tako, da so sopotniki usrani, potem ne znaš vozit.


Trdiš, da Jeff Gordon ne zna vozit?

All easy problems have already been solved.

solatko ::

Pri taki vožnji ne serješ, temveč uživaš, če voznika ne poznaš, se pač v tak avto ne vsedeš. Sicer pa nasedate na take filmčke, kjer je do zadnje podrobnosti vse naštudirano.

Poglejte si raje filmčke iz Rusije, kjer dejanski idioti, podobne stvari počnejo v prometu in je to daleč od voženj normalnih dobrih voznikov.
Vi izgleda ne ločite hitrejšo vožnjo, ko in kjer je varno, ter nenehnim dokazovanjem imbecilov, ki vozil sploh ne obvladajo, znajo pa sukat volan in tiščat gas.

r3dkv1c4 - Bi morda razložil, za katera dvojna merila gre?
Vsak, ki kupi motor, bi se rad tudi naučil vozit tako, kot to počnejo tisti, ki so učna leta preživeli in sedaj veljajo za dobre motoriste.
Za kaj takega pa rabiš vajo, vajo, vajo in še enkrat vajo.
Kje?
Nima vsak denaja, za se odpeljat na neko dirkališče v bližini, ki je dovolj zavito in varno, zato skupine motoristov pač najdejo mesto, kjer je prometa manj in kolikor vem, je na Rakitni v zadnjih letih počilo samo enkrat (letos) in še to se je povzročitelj poslovil s tega sveta, brez da bi potegnil za seboj še koga.
Dvojna merila imajo naši prometni strokovnjaki in vse službe, ki naj bi se ukvarjale s prometom.
V dokaz je zadnje poročilo Evropske komisije, ki je SLO uvrstilo zelo visoko na področju prometne varnosti.

Pred cca 50 leti, so društva in klubi zahtevali od republiških instanc, dovoljenje za izgradnjo dirkalnega poligona - od takrat, do danes, se razen vsako leto večje količine vozil, na naših cestah, v tem pogledu, ni spremenilo nič.

Rabi se samo dovoljenje za izgradnjo, nič drugega pa je enkrat ovira ekologija, drugič eventualen hrup,.......
Ne sekirajo se pa kaj dosti za "naravna dirkališča", kot je Rakitna, Planina, Žužemberk, Poljanska in Savinjska dolina, včasih Litija - Hrastnik,........
Praviloma se motor, na dirkališče, pripelje na prikolici in po adrenalinskih užitkih naloži na prikolico in se z avtom odpelje domov. Z razlogom - varnost - saj se adrenalin, ki ga doživiš na dirkališču, iz telesa ne odpravi tako hitro, da bi lahko na poti domov, vozil počasi, po predpisih,...... in roka mimo grede zavije ročko, malo preveč in imaš potem sranje na cesti v prometu.

Sicer je pa s temi rečmi tako kot v debatah med kadilci in nekadilci - kdor ni imel cigareta v ustih in vsaj nekaj časa redno kadil, ne ve, kaj vse mora dati kadilec skozi, če se hoče odvadit.

Nekdo, ki ni občutil čarov extremnih hitrosti in dogajanj pri tem, ne ve, kaj se dogaja v človeku, ko ima v rokah vozilo, ki zmore, je v dobrih rokah tudi varno in so razmere na vozišču primerne za dirkanje, ne more dajati mnenj o tem.
Ni zakona, ukrepa, ki bi takemu človeku preprečil hitro vožnjo in, če je tak človek imel možnost, da se je dejansko tega naučil in seznanil s posledicami napak pri takem početju, bo to dejansko počel samo občasno, na mestih, kjer je to varno, sicer pa bo samo odličen, vzoren voznik, v vsakdanjem prometu, ker se zaveda posledic, ki nastanejo, ko gre kaj narobe.
Sem pa tja pa kakšnega premaga samo adrenalin in slej, ko prej, zapusti ta svet, največkrat, ravno med motoristi. Če ima srečo, ne potegne s seboj kakšnega nedolžnega.

Nekateri lahko še tako pizdite nad "norci" na Planini, Rakitni,...... pa se bo to dogajalo v bodoče, dokler prometni strokovnjaki ne bodo prišli do spoznanja, da se je pri nas standard toliko dvignil, da si marsikak ljubitelj motorjev, hitrih avtomobilov, hitrih, morda celo divjih voženj, to lahko tudi privošči in bolj si bomo zatiskali oči, več bo takih Rakiten, Planin,....... in bolj črna bo statistika mrtvih motoristov/letno, če ne bodo v bližnji prihodnosti z dovoljenjem za izgradnjo dirkaškega poligona, nekje v SLO, premaknili ta dogajanja na urejen in varen kraj.
Do takrat pa se bo dogajalo, kar se dogaja, vsi pa lahko upamo samo to, da ne bo odšlo kakšno nedolžno življenje.

Toliko o mojih dvojnih merilih.
Delo krepa človeka

St235 ::

solatko je izjavil:

To je še vedno kršenje samo enega člena, medtem, ko jih večina voznikov, večino časa krši veliko več.


Solatko does it again. Važno je koliko členov kršiš in ne katere... Če se prej nadihaš plina pa sploh ni panike.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Markus386 ::

Vedno vsi krivijo infrastrukturo, samo sebe ne... že primer prej omenjene kolesarske steze okoli kranjske gore je tak primer, kjer kljub nečemu, čez kar se vsi kolesarji pritožujejo ("mi bi kolesarsko izven ceste!"), in potem dobijo (kolesarsko izven ceste), pride nekaj norcev, ki jih srečaš na regionalki, ker jim "ego" ne da, da bi peljali po kolesarski stezi. Pa najprej ovirajo promet, potem se nadihajo izšušnih plinov ostalih vozil, potem so pa še vsi drugi krivi, ko kak nenadoma obvozi luknjo v 3m širokem loku, in zapelje pod avto/kamion, ki ga pravilno prehiteva (nekje na youtubeu je bil dashcam video pred časom, ko kolesar nenadoma zapelje levo okoli luknje in pod avto, ki je v času prehitevanja bil cel na levem pasu).

Podobno je pri motoristih, vsi se pritožujejo kako ni dirkališč, kako je 130km predaleč, potem pa se 200kmh peljejo po gozdu, da bo še srna kriva, ker je skočila na cesto. Na cesti kjer je omejitev 130/90/60/50 je pač taka omejitev z razlogom. Tam ko je kak priključek stranske ceste na ovinku, je ponavadi tudi tabla za zmanjšanje hitrosti (naprimer na 50 iz 90)... zakaj to? Ker ko (npr.) traktorist (ali avto, ali kdorkoli) zapelje s stranske ceste na glavno, pogleda levo, ni nikogar, pogleda desno, nikogar, in spelje. Če vozila vozijo 50kmh ima traktor/avto dovolj časa da zapelje na cesto, brez da kogar izsili, pa če že, ima avto/motorist dovolj časa, da ustavi/upočasni za traktorjem. Če motorist (ali norec v avtu) pripelje tam 150, 200,+, bo pač priletel v traktor (in verjetno umrl). Na koncu bo pa traktorist kriv, ker ga je izsilil (pa čeprav ga niti ni mogel videti, ker je ta vozil prehitro, in ga ob začetku speljevanja sploh ni bilo v vidnem področju).

dj_uro ::

točno to!!!
Se podpišem....
pa še marsikaj bi se dalo dodat...
vw-klub.si

Invictus ::

Markus386 je izjavil:

Vedno vsi krivijo infrastrukturo, samo sebe ne... že primer prej omenjene kolesarske steze okoli kranjske gore je tak primer, kjer kljub nečemu, čez kar se vsi kolesarji pritožujejo ("mi bi kolesarsko izven ceste!"), in potem dobijo (kolesarsko izven ceste), pride nekaj norcev, ki jih srečaš na regionalki, ker jim "ego" ne da, da bi peljali po kolesarski stezi. Pa najprej ovirajo promet, potem se nadihajo izšušnih plinov ostalih vozil, potem so pa še vsi drugi krivi, ko kak nenadoma obvozi luknjo v 3m širokem loku, in zapelje pod avto/kamion, ki ga pravilno prehiteva (nekje na youtubeu je bil dashcam video pred časom, ko kolesar nenadoma zapelje levo okoli luknje in pod avto, ki je v času prehitevanja bil cel na levem pasu).

A zdaj so krivi še kolesarji, da ne znate gledati na cesto in prilagoiti hitrosti? Svašta...

Pa vedno se vrže ven en mejni primer, in se ga obravnava kot da vsi tako vozijo. Kretenski avtomobilisti...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Aston_11 ::

Tista kolesarska je dovolj slabo označena, da jo marsikdo zgreši.

Markus386 ::

Originalnega posnetka ne najdem
podobna scena, samo zrcalna, ker je bilo v kontinentalni evropi

Koliko mora avtobus prilogaditi hitrost po tvoje?

Pač, eni imajo očitno srečo, in se skrivajo pred darwinom.

dj_uro ::

pa bom grd... zumba neumna... sorry...
Itak, avtomobilisti smo kreteni... Ko si na biciklu, pizdakaš čez avtomobiliste. Potem se pa presedeš v avto in pizdakaš čez kolesarje... In svet se vrti...

pa še to... sam sem tako kolesar, kot avtomobilist in motorist.
vw-klub.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dj_uro ()

solatko ::

Lakotnik29 - Ti kot pravnik, bi moral vedet, da ni človeka, ki bi se držal striktno vseh členov zakonodaje in ni hudič, da jaz kršim edini člen v prometnem zakonu, ki pomeni konec sveta (prometa), vsi ostali, ki se tukaj delate pametne, pa kršite nešteto členov, ste pa angelčki in nenevarni za promet, ker ne kršite edinega svetega člena, ki govori o omejitvah hitrosti.

Pa saj to ni res, pa je.
Delo krepa človeka

St235 ::

Nihče ne govori tega, je pa naravnost idiotska logika, da je bolj pomembno koliko prekrškov kot katere.

Invictus ::

St235 je izjavil:

Nihče ne govori tega, je pa naravnost idiotska logika, da je bolj pomembno koliko prekrškov kot katere.

Tega tukaj ni nihče trdil niti solatko. To logiko si bogve od kod ti potegnil...

Je pa opaziti precejšnjo vzorčno povezavo med problemi v prometu in hitrimi vozniki. Kot da bo manjko hitrih voznikov odpravil vse probleme na cestah...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

solatko ::

Lakotnik29 - In ti si pooblaščen, da ugotoviš katere se sme brez škode kršit, katerih pa ne.

Sej se jim ne da dopovedat, da hitri vozniki naredijo, morda, nekaj %-ov prometnih nesreč, vse ostale se zgodijo pod omejitvami, vzrok pa je NEPRILAGOJENA HITROST, kar ni enako vožnji nad OMEJITVIJO.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

St235 ::

Malo si zamešal stvari. leta pa to.

Namreč ti si edini, ki poskuša prikazat en prometni prekršek (hitrost) kot nekaj povsem banalnega in nepomembnega v primerjavi z ostalimi.

krneki0001 ::

Vožnja s 100km/h v megli na avtocesti, kjer se vidi samo ena pika (kot na spodnji sliki), je neprilagojena hitrost ali vožnja nad omejitvijo?

Na tretjo možnost mislim - 50km/h, ker se vidi samo ena oznaka:


Ker ljudje še vedno mislijo, da lahko v taki megli brez problemov vozijo 130km/h.

Zgodovina sprememb…

1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15216110 (12500) facepalm

Letos smrtnih žrtev že več kot lani (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15416626 (13979) Mavrik
»

prometna nesreca (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8813980 (11442) St235

Več podobnih tem