» »

Pešca povozi avto - kdo je kriv?

Pešca povozi avto - kdo je kriv?

1 2
3
4

Mesar ::

jype je izjavil:

M-XXXX> No saj po pravici povedano še v življenju nisem vozil motorja. Vendar to ne spremeni, večina stvari v prometu se tako ali tako dogaja pred tabo, kar pomeni da je vizualno ves čas vidno. Seveda slih vpliva nekaj, vendar v večina primerih ni odločilni faktor, da bi sploh kaj vplival...

No, jaz sem že vozil motorno kolo in poleg tega, da slišiš bistveno slabše zaradi čelade in hrupa motorja, tudi bistveno slabše vidiš, ker je čelada težja, z manjšim vidnim poljem, ki poleg slabšega slušnega zaznavanja preprečuje gledanje nazaj.

Mesar> Pešec pa ne ogroža nikogar, kaj se bo pešec zaletel v kolesarja? Dajmo se malo zresnit.

Poglej video zgoraj.

Mesar> A to hočeš samo mene prepričat ali tudi sam verjameš? Kolesarji so zelo nevarni! Na prvi strani te teme je video posnetek, ki pokaže kako daleč vrže pešca, ko se v njega zaleti kolesar. A češ tisti video še enkrat pogledat, preden še naprej trdiš kako nenevarni so kolesarji?

Pešca po vseh fizikalnih zakonih odnese enako daleč, če se vanj zaleti avto, ki vozi z enako hitrostjo, z nekaj pomembnimi razlikami:
- pešec po trku z avtomobilom ne vstane in odide naprej, ker ima zlomljena kolena,
- povprečen avtomobilist šele začne premikat nogo na zavoro, ko se pešec uleže pred avtomobil na cestišče,
- objesten avtomobilist odpelje naprej, ne da bi se sploh ozrl, ker se mu niti ni treba.


Glede na to, da se ne ustaviš niti ko avto zapelje pred tebe in gre za tvojo varnost, dvomim da bi se če bi pešca povozil. Sej avtomobili so še bolj nevarni, zato pa dvigujemo kazni, ampak smo še daleč od nujno potrebnega stanja, mogoče bi še mogli uvest kakšen drugačen način kaznovanja zraven finančnega. Pa povprečen avtomobilist si ne zasluži izpita za avto ker ima prevelik odzivni čas, kruto ampak resnično.

PS: V vseh videih v tej temi so bili kolesarji tisti, ki so delali prekrške ali celo povozili pešca, tako da pešec ni v nobenem primeru nevaren. Pa če kolesar pešcu polomi rebra se ta nebo vstal in veselo odkorakal dalje.

Pithlit je izjavil:

Mesar je izjavil:

Pešec pa ne ogroža nikogar, kaj se bo pešec zaletel v kolesarja?

Jaz trdim da obstajajo objestni vozniki (motoriziranih vozil), kolesarji in pešci.

Trdim da tisti prvi lahko povzročijo bistveno večjo škodo kot kdorkoli drug.

Trdim da so lahko vsi udeleženci v prometu (od šleparjev do pešcev) lahko posevm varni.

Trdim da nekdo, ki trdi da je vožnja z 200km/h po avtocesti varna zato ker se mu še nikoli nič ni zgodilo, krši zakon in tako ogroža vse ostale udeležence.

Trdim da nekdo, ki se z biciklom po mestu vozi do 50km/h (kjer ni strožjih omejitev) ne krši nobenega zakona in posledično ne ogroža nikogar (razen če ta nekdo zganja neumnosti).

Še kaj?


A ni omejitev za vožnjo s kolesom 35km/h?

Jype, ja v tistem videu gre peška pred tekača, ampak to so izredni pogoji, jaz po Mariboru še nisem videl takega prizora.
Your turn to burn!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mesar ()

Pithlit ::

WarpedGone je izjavil:

Koliko od vas je sposobno na benchu dvignit lastno težo?

Jaz. Brez večjih problemov. Brez tega ta hodim v fitnes.
Life is as complicated as we make it...

M-XXXX ::

Trdim da nekdo, ki trdi da je vožnja z 200km/h po avtocesti varna zato ker se mu še nikoli nič ni zgodilo, krši zakon in tako ogroža vse ostale udeležence.

Aha, z drugimi besedami: čisto identična vožnja, v istih pogojih (vreme, avto, količina prometa) je pri nas smrtno nevarna, na avtobanu pa tako varna, da je zakonita in ob enem varnejša kot vožnja po slovenskih AC. (statistično).

yeah it does make sense...

WarpedGone ::

@pithlit:
Super zate, bom verjel ko bom videl. Zdej pa daj link na benchpress, da se ti prepričaš o čem sploh govorimo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

St235 ::

A ni omejitev za vožnjo s kolesom 35km/h?


@mesar: Ne, veljajo splošne omejitve. Predlagam, da prebereš zakon o pravilih v cestnem prometu, ker na zadnjih dveh straneh si jasno pokazal da nimaš pojma o pravilih, ki veljajo. Če samo omenimo nebulozo o tem, da treba kolo porivat ob sebi, ker na cesti nimaš kaj delat, pa to da si avtomatično kriv, če se v koga zaletiš neodvisno od okoliščin, pa sedaj tale ideja o omejitvi 35 km/h...

Srčno upam da is star 13 let in razen kot pešec nisi udeležen v prometu, ker drugače predlagam, da vrneš kakršnokoli vozniško si že uspel nažicat.

jype ::

WarpedOne> Koliko od vas je sposobno na benchu dvignit lastno težo?

Od 5m/s na 0 sem se sposoben ustavit z rokami na betonski steni, ne da bi si zlomil nos - sicer nisem majhen, ampak več kot pol metra prostora za zaviranje to kljub temu ni. Ni težko zračunat, kako močne roke moraš imeti, da to zmoreš.

M-XXXX> Aha, z drugimi besedami: čisto identična vožnja, v istih pogojih (vreme, avto, količina prometa) je pri nas smrtno nevarna, na avtobanu pa tako varna, da je zakonita in ob enem varnejša kot vožnja po slovenskih AC. (statistično).

"V istih pogojih" niti približno ne more biti res, al pa se še nikoli nisi peljal po nemških avtocestah.

Mesar> Jype, ja v tistem videu gre peška pred tekača, ampak to so izredni pogoji, jaz po Mariboru še nisem videl takega prizora.

Kdaj je v Sloveniji nazadnje kolesar ubil pešca?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Pithlit ::

M-XXXX je izjavil:

Aha, z drugimi besedami: čisto identična vožnja, v istih pogojih (vreme, avto, količina prometa) je pri nas smrtno nevarna, na avtobanu pa tako varna, da je zakonita in ob enem varnejša kot vožnja po slovenskih AC. (statistično).

1. Nemci na marsikaterem odseku nimajo omejitev torej ne kršiš zakona. Posledično udeleženci nekako pričakujejo tja pa sem kakšno raketo mimo. Spet posledično delajo kakšno neumnost manj. Pri nas pa je omejitev 130km/h...

2. Za nemce je baje znano da imajo malenkost večjo vozniško kulturo.

Oboje precej pomembno za tisto statistiko... dasiravno to iz čistih številk mogoče ni jasno.

@WarpedOne: Jaz zase vem kaj govorim. Pa da bo jasno... nimam 85kil. Imam jih okoli 60.
Life is as complicated as we make it...

WarpedGone ::

Če nism neki grdo zamešal, si ženskega spola?
Zbogom in hvala za vse ribe

jype ::

Ja? V čem je tvoj point? Da ženske se ne morejo dvignit na benchu?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

WarpedGone ::

Da nekdo naklada 100 na uro.
Zbogom in hvala za vse ribe

jype ::

Če bi mel doma bench in uteži, bi ti lahko pokazal 59kg težko žensko, ki enkrat do dvakrat lahko dvigne 85kg.

Mesar ::

Lakotnik29:
Največja dovoljena hitrost kolesarja je na kolesarskih poteh in stezah omejena na 25 km/h, v območjih umirjenega prometa in v območjih za pešce na 5 km/h, na ostalih cestah, ki jih kolesar sme uporabljati, pa lahko vozi največ tako hitro kot ostala vozila.


http://www.siol.net/avtomoto/nasveti/o_...
http://www.motorevija.si/l3.asp?L1_ID=3...

Zdaj pa me ne več šopat z bedarijami, ker je še celo 10km/h manj kot sem mislil, da je. Me zanima, če policaji kaj merijo hitrosti in pišejo kazni!

Mam izpit za avto in še kolo, pa tudi peš se sprehajam okoli in če misliš, da bom karkoli vračal (Komu sploh?) zato, ki si ti to tukaj napisal, se motiš.

WarpedGone je izjavil:

@pithlit:
Super zate, bom verjel ko bom videl. Zdej pa daj link na benchpress, da se ti prepričaš o čem sploh govorimo.


Sej za pogooglat, tako da brezveze.
Your turn to burn!

WarpedGone ::

To ni povprečna netretirana oseba. Pod 100% počne nekaj s čemer močno trenira prsne mišice.
Poleg tega pa - prsne mišice, ki so sposobne 85 kil benchpressa, na ženski? :S

Resno, veste kaj je bench press? Da niste zamešal s kakšnimi skleci al pa deadlifti.
Ker očitno tm ko sm js treniral, smo bili sami totalni luzerji, ker 85kil na benchu je bil dosežek rednega dolgotrajnešega treninga vsaj pol leta. Plus, rezultat je bil očiten tudi pod bundo. Štartna netrenirana sposobnost mladega fanta 20ih let je bila pod 50kg.

Sej, očitno ste pravičniki sami supermani. Intelektualno in fizično. No surprise there.
Zbogom in hvala za vse ribe

Mesar ::

jype je izjavil:

Kdaj je v Sloveniji nazadnje kolesar ubil pešca?


Ne vem, ampak tudi če se to še ni zgodilo, nočem bit prvi ki bo umrl pod kolesi agresivnega kolesarja.

Pithlit je izjavil:

M-XXXX je izjavil:

Aha, z drugimi besedami: čisto identična vožnja, v istih pogojih (vreme, avto, količina prometa) je pri nas smrtno nevarna, na avtobanu pa tako varna, da je zakonita in ob enem varnejša kot vožnja po slovenskih AC. (statistično).

1. Nemci na marsikaterem odseku nimajo omejitev torej ne kršiš zakona. Posledično udeleženci nekako pričakujejo tja pa sem kakšno raketo mimo. Spet posledično delajo kakšno neumnost manj. Pri nas pa je omejitev 130km/h...

2. Za nemce je baje znano da imajo malenkost večjo vozniško kulturo.

Oboje precej pomembno za tisto statistiko... dasiravno to iz čistih številk mogoče ni jasno.

@WarpedOne: Jaz zase vem kaj govorim. Pa da bo jasno... nimam 85kil. Imam jih okoli 60.


Zakaj bi nemci imeli kaj večjo vozniško kulturo kot mi? In ali lahko to s čim podkrepiš? Potem bi švicarji mogli vozit super lepo in vozijo, dokler ne zapustijo svoje države.
Your turn to burn!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mesar ()

Pithlit ::

WarpedGone je izjavil:

Poleg tega pa - prsne mišice, ki so sposobne 85 kil benchpressa, na ženski?

Rekel si "svojo težo". 85 jih ne spravim u luft pa če se mi gre za življenje. 70? Bi si upala probat. Premaknem jih ziher... do konca pa ne vem. Ampak svojih 60 kil... to pa ne bi smel bit problem (enkrat... več kot to pa ne bi šla stavit).
Life is as complicated as we make it...

WarpedGone ::

Takole?


Lahko rečem samo - vsaka čast.

Edit:
Aja, da bo jasno zakaj je to on-topic: Imaš teoretične šanse, da se pri 30kmh res ustaviš v treh metrih vsaj kar se tiče moči v rokah in ramenih.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Ramon dekers ::

Kaj pa če pade nate odkrušen strešnik ali pa ledena sveča?


če pade nate strežnik ali sveča je odgovoren laastnik stavbe. Oznake: pozor sveče... Nimajo eskulpacijskega učinka.

Spura ::

Pithlit je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Koliko od vas je sposobno na benchu dvignit lastno težo?

Jaz. Brez večjih problemov. Brez tega ta hodim v fitnes.

Jst ti ne verjamem. Razen ce se ze precej casa ukvarajas s kakim ne cisto aerobicnim sportom.

Pithlit ::

Mesar je izjavil:

Zakaj bi nemci imeli kaj večjo vozniško kulturo kot mi?

Že če pogledaš to temo bi ti moralo biti jasno da si marsikateri slovenec ne zasluži izpita. Kaj šele ostale teme kjer ljudje z vso rsnostjo zatrjujejo da je uporaba smernikov opcijska. Pa kako je prehitra vožnja varna.... itd.

Še italijani ne delajo takih neumnosti kot mi. Vsaj ne tisti mal bolj severni.

V državah EU je v letu 2004 povprečno umrlo 95 udeležencev v cestnem prometu na milijon prebivalcev (varnost v prometu in varstvo pri delu). V istem letu je bilo na Nizozemskem 50,Švedskem 54 in Nemčiji 71 mrtvih na milijon prebivalcev. V slovenskem prostoru je v tem letu umrlo 134 ljudi na milijon prebivalcev

Vir.

Recimo. Za kaj bolj konkretnega si pa sam lahko poiščeš.

Spura je izjavil:

Jst ti ne verjamem.

Kaj mi ti verjameš ali ne... je predvsem tvoj problem. Definitivno pa ne moj.
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

IcEk` ::



Sej 60 kg dvignit 1x na silo ni tak tezko, dvignit 10x pravilno in osredotočeno na prsa pa ze zahteva nekaj več moči in vaje v fitnesu.

M-XXXX ::

Mesar je danes ob 20:08:43 izjavil:
Zakaj bi nemci imeli kaj večjo vozniško kulturo kot mi?

Že če pogledaš to temo bi ti moralo biti jasno da si marsikateri slovenec ne zasluži izpita. Kaj šele ostale teme kjer ljudje z vso rsnostjo zatrjujejo da je uporaba smernikov opcijska. Pa kako je prehitra vožnja varna.... itd.

Še italijani ne delajo takih neumnosti kot mi. Vsaj ne tisti mal bolj severni.

Kot prvo kako naj resno vzamem diplomsko, katera temelji na podatkih, da je neprilagojena hitrost kriva za praktično večinski del nesreč? Oziroma to kar policija ves čas tumpi.

Ker če gremo pa malo bolj normalne države pogledat (katere se ne osrdutočajo zgolj na kasiranje zaradi hitrosti, pa kar na enkrat histrost postane praktično skoraj nepomemben krivec? Oziroma razmerje se glede na balkansko razmišljanje močno spremeni.

report in the official British road casualty statistics show for 2006, that "exceeding speed limit" was a contributory factor in 5% of all casualty crashes (14% of all fatal crashes), and that "travelling too fast for conditions" was a contributory factor in 11% of all casualty crashes (18% of all fatal crashes).

Britansko poročilo. No ubistvu vse države, katerim se ne gre zgolj za kasiranje imajo to kar dobro pošlihtane (nekako je treba utemeljit 5x previsoke kazni...)

jype ::

WarpedOne> Aja, da bo jasno zakaj je to on-topic: Imaš teoretične šanse, da se pri 30kmh res ustaviš v treh metrih vsaj kar se tiče moči v rokah in ramenih.

No, v resnici imaš roke praktično stegnjene, zato niti približno ne potrebuješ take moči, kot za _dvignit_ z bencha tolk kil.

WarpedOne> Poleg tega pa - prsne mišice, ki so sposobne 85 kil benchpressa, na ženski? :S

No, mal adrenalina je še treba, pa pol kaka dva tedna počivat, ampak gre pa.

IcEk`> Sej 60 kg dvignit 1x na silo ni tak tezko, dvignit 10x pravilno in osredotočeno na prsa pa ze zahteva nekaj več moči in vaje v fitnesu.

Tako je.

Limit-sky ::

Pithlit je izjavil:

Mesar je izjavil:

Zakaj bi nemci imeli kaj večjo vozniško kulturo kot mi?

Že če pogledaš to temo bi ti moralo biti jasno da si marsikateri slovenec ne zasluži izpita. Kaj šele ostale teme kjer ljudje z vso rsnostjo zatrjujejo da je uporaba smernikov opcijska. Pa kako je prehitra vožnja varna.... itd.

Še italijani ne delajo takih neumnosti kot mi. Vsaj ne tisti mal bolj severni.


Se strinjam. Uporabljajo zvočna opozorila. Ne pa tako kot pri nas, kjer se jih izogibajo, da ne bi prestrašili tistega, ki mu je namenjeno. 8-O
My name is mufti. Jype mufti.
And I am extremist.

Pithlit ::

M-XXXX je izjavil:

Kot prvo kako naj resno vzamem diplomsko, katera temelji na podatkih, da je neprilagojena hitrost kriva za praktično večinski del nesreč?

Ni treba. Lahko pa resno vzameš statistično število smrti.

M-XXXX je izjavil:

Ker če gremo pa malo bolj normalne države pogledat (katere se ne osrdutočajo zgolj na kasiranje zaradi hitrosti, pa kar na enkrat histrost postane praktično skoraj nepomemben krivec?

Kar seveda neposredno kaže na to da je vozniška kultura v 'malo bolj normalnih državah' na višjem nivoju kot pri nas.

M-XXXX je izjavil:

Britansko poročilo. No ubistvu vse države, katerim se ne gre zgolj za kasiranje imajo to kar dobro pošlihtane (nekako je treba utemeljit 5x previsoke kazni...)

Mislim... saj bi lahko tudi prebral kaj ti pišem. Hitrost sama po sebi ni problem. Še najmanjši problem je tam kjer se folk obnaša primerno in na cesti ne dela ravno neumnosti. Pri nas pa je problem ker večina voznikov še najbolj osnovnih stvari ne obvlada. Kje si še vidu da bi bila uporaba smernika pri menjavi pasov obvezna?!? (ja, sarkazem, če slučajno detektor ne dela). Pa v večini tistih 'normalnih' držav se folk na avtocestah ne loti prehitevat pri 5km/h razlike v hitrosti. Ne skačejo direkt pred teb brez da bi pogledali... itd.

Lej. Meni ni problem it 200km/h po avtocesti. Problem rata ko pred sabo zagledam 2 kamiona in obstaja _velika_ možnost da bo eden od njiju skočil na moj pas ravno ko bo najmanj treba. Ali pa kakšen 1000ccm malček ki se mu zdi fajn prehitevat nekoga drugega (ki vozi z malenkost manj kot 130) pri kakih 132.

Strinjam se da hitrost sama po sebi ne vpliva pretirano. So pa drugi faktorji tukaj. Reci kar hočeš... še vedno je na naših cestah veliko preveč balkana.
Life is as complicated as we make it...

jype ::

Limit-sky> Se strinjam. Uporabljajo zvočna opozorila. Ne pa tako kot pri nas, kjer se jih izogibajo, da ne bi prestrašili tistega, ki mu je namenjeno. 8-O

Ja jebiga, izkušnje. Na balanci sicer imam zvonec, če te to skrbi (in ga tudi uporabim, kadar je primerno).

Limit-sky ::

Jype> Absolutno. A ni neverjetno, da nekdo v snegu in ledu vozi enako hitro kot po suhem asfaltu, in kljub temu še ni niti enkrat padel?

Isto neverjetno, kot dejstvo, da nekdo lahko vozi 200 km/h in še ni imel nesreče.
My name is mufti. Jype mufti.
And I am extremist.

WarpedGone ::

Kje si še vidu da bi bila uporaba smernika pri menjavi pasov obvezna?!?

Bom mal tečen - obvezna je PRED menjavo pasov, pri menjavi je že prepozno. Takarat vsi za tabo že vidimo kaj počneš in s smernikom nisi čisto nič drugega povedala, kot da tut ti veš da menjaš pas.
Vklopiš smernik cele 3 sekunde pred samim manevrom in zakaj ne?
Zbogom in hvala za vse ribe

jype ::

Limit-sky> Isto neverjetno, kot dejstvo, da nekdo lahko vozi 200 km/h in še ni imel nesreče.

Tako je. Jaz ne vozim enako hitro v vseh vremenskih razmerah. Po suhem sem sposoben prevoziti 10 km v slabih 18 minutah, po ledu pa hitreje kot v 27 minutah (kljub suhemu asfaltu praktično vso pot) še nisem prispel. V dežju je rekord 23 minut. Skratka, razlike med režimi vožnje so 20% in več.

Pithlit ::

Res je. Ampak nekateri trdijo da uporaba smernikov NI obvezna. Ne pri menjavi pasov, ne v križiščih (saj so itak puščice na tleh pa na znakih). Kaj šele v krožiščih...

Za 3 sekunde ne vem, ker ne štopam. Niti tega nikjer ne piše. Delam pa takole... Se prepričam da za mano kdo že ne skače mimo, vklopim smernike, se prepričam še enkrat da za mano ni kdo slučajno že pričel manevra... in potem nadaljujem kar sem imela namen. Dvomim da vse to skupaj vzame 3 sekunde.

Prede se kdo vtakne... se mi zdi samoumevno da se človek, preden sploh pomisli na take manevre, prepriča da ima dovolj prostora za varno izvedbo tudi pred sabo.
Life is as complicated as we make it...

WarpedGone ::

Ampak nekateri trdijo da uporaba smernikov NI obvezna

Ne. Ker ciljaš name bom ponovil kar sm res trdil: smerniki so včasih/pogosto redundantni. Včasih/pogosto pa niso redundantni pa jih voznik vseeno ne vklopijo. Velika večina jih pa itak vklopi prepozno, ko se dejanje, katerega naj bi smernik nakazal vnaprej, že izvaja. In so še vedno prepričani kako so smerniki obvezni in koristni in kako delajo vse prav.

Smerniki so obvezni, ker je pač tak zakon. Čist enako kot so pri nas obvezne dnevne luči v Avstriji pa ne.
Pa folk vseeno podnevi fura z ugasnjenimi lučmi tudi v pogojih ki zapadje v termin "podnevi" izključno zaradi ure. Kakšni moški vozniki vsaj reagirajo na blentanje. Niti ena ženska še ni vklopila dnevne luči po tem, ko sm ji poblendal.

Čist enako in še ene 3x bolj velja za kolesarje. Nakazovanje sprememb smeri je tombola. Da mora takrat spustit krmilo in nenadna zaviranja odpadejo ja pa sploh cukr.
Zbogom in hvala za vse ribe

Mesar ::

Ja večina se obnaša kot, da so sami in edini na cestah, zato pa kaznovat, pa to izkoriščat, če bo kako tožbo fasal se več nebo z peciklom vozo kot da je zadnji dan.
Your turn to burn!

Pithlit ::

Ne. Ne ciljam nate. Ampak vseeno. Veš da je uporaba obvezna pa tega ne delaš oz. celo trdiš da je uporaba včasih/pogosto redundantna? Upam da se zavedaš kako butasto to zveni.
Life is as complicated as we make it...

Mesar ::

Prideš v semaforizirano križišče, kjer sta dva pasova, za levo in desno in ne moreš it ravno ampak lahko greš samo levo in desno, na vsako stran torej iz svojega pasu. Zakaj v tem primeru ni odveč uporaba smerokazov? Če si na pasu za levo moreš levo, ko se prižge zelena in ne moreš nič druga, niti ne smeš in je to to. Po drugi strani pa živimo v svinjariji ravno zato, ker ljudje niso varčni, če bi varčeval z elektriko pri vsakem takem smerokazu bi se kr nabralo.
Your turn to burn!

WarpedGone ::

A če je obvezno je nujno pametno? Premisli raje logiko zadaj tega in kako gre to skup ko kaj obveznega postane neobvezno ali obratno.
Zbogom in hvala za vse ribe

Mesar ::

Rešitev bi bila, da se dajo označbe na križišča v katerih je potrebno dati smerokaz in v katerih ne.
Your turn to burn!

WarpedGone ::

Ne. Rešitev je v tem, da ljudje uporabljajo smernike tako, da dejansko sporočijo namen ne pa komentirajo obstoječe dogajanje. Ko stojiš na pasu za levo je prepozno, smernik daš predno zapelješ na pas za levo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Mesar ::

Sej dam, jaz običajno dam 150m prej že smernik, da se lahko oni za majo pripravijo na mojo reakcijo.
Your turn to burn!

Pithlit ::

Mesar je izjavil:

če bi varčeval z elektriko pri vsakem takem smerokazu bi se kr nabralo.

Joj smeha zdaj... do solz. Svaka ti čast.

Mesar je izjavil:

Sej dam, jaz običajno dam 150m prej že smernik, da se lahko oni za majo pripravijo na mojo reakcijo.

Smernik se da 50m pred načrtovano spremembo. Oz. pri zadnjem križišču (v naslednjem pa ti zavijaš) če je le to od tvojega križišča oddaljeno manj kot 50m (drugače moraš pač v tistem križišču zavit).

Pri zavijanju v desno (ali levo) na izključno temu namenjenem pasu pa to narediš predvsem zato da o svoji nameri obvestiš voznike na tvoji desni (oz. levi) da te ne čakajo brez veze (če recimo na semaforjih utripa rumena, ali pa semaforjev preprosto ni). Enako kadar zapuščaš krožišče.

Ali je pametno ali ne... je druga debata. Zakon pravi da je. In ti nimaš _nobene_ pravice tega samovoljno kršiti. Še posebej ne v prometu kjer se drugi zanašajo na to da ti, glede na to da imaš opravljen izpit in posledično cpp, pravila poznaš in se jih držiš.
Life is as complicated as we make it...

Mesar ::

Če bi se jaz zanašal na smernike, ki jih drugi dajo ali ne dajo samo po krožiščih v naši ljubi državici, bi imel eno totalko vsakih 20km ki jih naredim.
Your turn to burn!

Limit-sky ::

jype je izjavil:

Limit-sky> Isto neverjetno, kot dejstvo, da nekdo lahko vozi 200 km/h in še ni imel nesreče.

Tako je. Jaz ne vozim enako hitro v vseh vremenskih razmerah. Po suhem sem sposoben prevoziti 10 km v slabih 18 minutah, po ledu pa hitreje kot v 27 minutah (kljub suhemu asfaltu praktično vso pot) še nisem prispel. V dežju je rekord 23 minut. Skratka, razlike med režimi vožnje so 20% in več.

Neverjetno! In še nisi nikoli padel?
Tudi on z 200 na uro še ni imel nesreče. Niti na mokri, niti na suhi cesti. Verjetno zaradi režima vožnje.
My name is mufti. Jype mufti.
And I am extremist.

Pithlit ::

Mesar je izjavil:

Rešitev bi bila, da se dajo označbe na križišča v katerih je potrebno dati smerokaz in v katerih ne.

Imamo že fantastično rešitev. Smerokaz se uporablja vedno ko skreneš iz ravne poti. Naj bo to zavijanje ali menjava pasov. Teoretično bi moral smerokaz uporabljati tudi po prehitevanju kadar se vključuješ nazaj na svoj pas. V praksi se sicer tega ne doživlja (niti v tistih 'normalnih' državah z izvrstno vozniško kulturo). Razen na avtocesti... tam ti pa zna kdo listek napisat zaradi tega.
Life is as complicated as we make it...

jype ::

Limit-sky> Tudi on z 200 na uro še ni imel nesreče. Niti na mokri, niti na suhi cesti. Verjetno zaradi režima vožnje.

Ne verjamem mu. Sem vidu statistiko, pa pravi, da tvoja trditev ne drži.

WarpedOne> Ne. Rešitev je v tem, da ljudje uporabljajo smernike tako, da dejansko sporočijo namen ne pa komentirajo obstoječe dogajanje. Ko stojiš na pasu za levo je prepozno, smernik daš predno zapelješ na pas za levo.

Naj jih kar lepo vedno uporabljajo, pa bo manj dvoumnih situacij.

Mesar> Po drugi strani pa živimo v svinjariji ravno zato, ker ljudje niso varčni, če bi varčeval z elektriko pri vsakem takem smerokazu bi se kr nabralo.

I facepalmed. Pejt s kolesom, pa ne bo svinjarije, ne pa da šparaš na žmigovcih, madona.

WarpedGone ::

Imamo že fantastično rešitev. Smerokaz se uporablja vedno ko skreneš iz ravne poti.

Ne in zopet NE! Ne šele KO skreneš ampak PREDNO skreneš. Jasno? Močno dvomim.
Zbogom in hvala za vse ribe

Limit-sky ::

jype je izjavil:

Limit-sky> Tudi on z 200 na uro še ni imel nesreče. Niti na mokri, niti na suhi cesti. Verjetno zaradi režima vožnje.

Ne verjamem mu. Sem vidu statistiko, pa pravi, da tvoja trditev ne drži.

Drži, drži. Statistika o njegovih nesrečah je jasna.
My name is mufti. Jype mufti.
And I am extremist.

Pithlit ::

A se ti norca delaš? Sej ne da ti nisem pritrdila že par postov nazaj...

Ampak vseeno... zakon pravi "ob".
Life is as complicated as we make it...

St235 ::

Mesar je izjavil:

Lakotnik29:
Največja dovoljena hitrost kolesarja je na kolesarskih poteh in stezah omejena na 25 km/h, v območjih umirjenega prometa in v območjih za pešce na 5 km/h, na ostalih cestah, ki jih kolesar sme uporabljati, pa lahko vozi največ tako hitro kot ostala vozila.


http://www.siol.net/avtomoto/nasveti/o_...
http://www.motorevija.si/l3.asp?L1_ID=3...

Zdaj pa me ne več šopat z bedarijami, ker je še celo 10km/h manj kot sem mislil, da je. Me zanima, če policaji kaj merijo hitrosti in pišejo kazni!

Mam izpit za avto in še kolo, pa tudi peš se sprehajam okoli in če misliš, da bom karkoli vračal (Komu sploh?) zato, ki si ti to tukaj napisal, se motiš.
.


10 km/h manj kot si mislil? jao, nepismenost brez meja. Za kolesarje veljajo splošne OMEJITVE in pika. Torej lahko mirno vozi skozi naselje 50 km/h. Drugič pa svoj idiotizem samo še poglabljaš s citiranjem zastarelih informacij. Omejitev 25 km/h velja samo in le za kolesa s pomožnim motorjem. Za kolo, ki ga posameznik poganja z lastnimi nogami na kolesarski stezi veljajo SPLOŠNE omejitve. Zdaj pa prosim nehaj dokazovat svojo ozkogledost, nepismenost in nepoznavanje prometnih predpisov.

Obstaja naprimer 47. člen, ki posebej specificira posebne omejitve glede na kategorije vozil in poglej si ga no, niti z besedo ne omeni koles ali kolesarskih stez. Še več famozna omejitev 25 km/h se pojavi zgolj pri definiciji kolesa s pomožnim motorjem. Tako, da dejansko niti za njih ne obstaja omejitev hitrosti kot taka, ampak gre v primeru prehitre vožnje za tehnično neustreznost vozila.


Lahko pa seveda pogledaš v zakon in mi najdeš člen, ki hitrost kolesarjev (ali pa kogarkoli drugega) na kolesarski stezi omejuje na 25 km/h, če so tvoji možgani tega sposobni. Še vedno pa mislim, da si ne zaslužiš izpita za hodit, kaj šele za vozit glede na to kakšne neumnosti širiš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

jype ::

Limit-sky> Drži, drži. Statistika o njegovih nesrečah je jasna.

Ja, mrtvi so že bili (in bodo bržkone še) - to so tudi njegove nesreče.

Mojih ni nič (0).

Mesar ::

Vsak lahko misli kar hoče, to je ravno čar bivanja na našem planetu. Omejitev za pešce in kolesarje je 25km/h, to sem skoraj prepričan grem jutri na PP vprašat oni vejo, če kazni pišejo.

jype je izjavil:

Limit-sky> Tudi on z 200 na uro še ni imel nesreče. Niti na mokri, niti na suhi cesti. Verjetno zaradi režima vožnje.

Ne verjamem mu. Sem vidu statistiko, pa pravi, da tvoja trditev ne drži.

WarpedOne> Ne. Rešitev je v tem, da ljudje uporabljajo smernike tako, da dejansko sporočijo namen ne pa komentirajo obstoječe dogajanje. Ko stojiš na pasu za levo je prepozno, smernik daš predno zapelješ na pas za levo.

Naj jih kar lepo vedno uporabljajo, pa bo manj dvoumnih situacij.

Mesar> Po drugi strani pa živimo v svinjariji ravno zato, ker ljudje niso varčni, če bi varčeval z elektriko pri vsakem takem smerokazu bi se kr nabralo.

I facepalmed. Pejt s kolesom, pa ne bo svinjarije, ne pa da šparaš na žmigovcih, madona.


Včasih sem užival v vožnji s kolesom, res sem, ampak v zadnjič časih so se na kolesarskih stezah pojavili divji kolesarji, ki izsiljujejo prednost, enkrat pa me je en ceo skušal izriniti iz kolesarske proge! Od takrat več ne grem na kolo in še kot pešec pazim na kolesarje, ker opažam, da je postalo celo moderno če tu in tam kak kolesar "nabaše" kakšnega pešca in se potem vsi smejijo - razen pešca.
Your turn to burn!

jype ::

Mesar> ker opažam, da je postalo celo moderno če tu in tam kak kolesar "nabaše" kakšnega pešca in se potem vsi smejijo - razen pešca.

A de? Jaz tega nisem opazil, je pa že ves čas jasno, da kolesarske steze niso imune na pešce, ki po njih ne bi smeli hoditi, a ker za upravljanje čevljev ne potrebuješ izpita, od njih nima nobenega smisla pričakovati, da se bodo ravnali po predpisih (in zato ves čas vozim precej počasneje od hitrosti, s katero zmorem voziti).

Mesar> Omejitev za pešce in kolesarje je 25km/h, to sem skoraj prepričan grem jutri na PP vprašat oni vejo, če kazni pišejo.

Ne se smešit. Poišči omembo "25 km/h" v http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?... in nam povej, kje si jo našel (pa preden se razveseliš temeljito premisli, na kaj točno se omejitev nanaša - ker na kolesa se ne).

Pri več kot 30km/h, čeprav je kolesarska steza speljana po površini za pešce in torej ne bi smel voziti po cestišču:

Pithlit ::

jype je izjavil:

ne pa da šparaš na žmigovcih, madona.

Ko mi bo kdo razložil kako točno se špara z neuporabo smernikov se bom pa nehala smejat.
Life is as complicated as we make it...
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

razlogi za tako vožnjo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13318215 (10286) šernk
»

Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11733284 (28155) St235
»

Krožno križišče - prednost (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
18339749 (35702) floyd1

Več podobnih tem