Forum » Na cesti » Toyota Yaris GR 4
Toyota Yaris GR 4
m0LN4r ::
Pozdravljeni,
ljubitelji taksni majhnih raket z rally vzdusjem nizko tezo in se kolko tolko normalno ceno. Kaj je vase mnenje?
Avto se pelje super, ker je lahki je zelo zabaven in odziven.
Kaj pa pravite na dejstvo da je samo 1.6 in ima 3 cilindre?
Po eni strani je kr nekaj rally in drugih hitrih z samo tremi cilindri, ampak nikjer ni nekega podatka o tem kolko te stvari zdrzijo.
Pritisk na teh treh cilindrih mora biti kr konkreten, da iz njega iztisnejo toliko moci in tudi obrati morajo biti hitrejsi.
Koliko je to zanesljivo v primerjavi z naprimer 2.0 - 4 cilindrskimi konkurenti?
Merdzo A35, Golf R, Audi RS3 itn.
Nekateri pravijo, da je 3 cilindrski motor, polovica 6 cilindrskega, ampak se vedno so to kr zelo obremenjeni trije cilindri z tako majhnim volumnom.
Sej ok, kak 90 konjski, s katerim se nekdo vozi na siht in ga ne tera nad 3000rpm bo sigurno zdrzal dolgo. Kaj pa v zgornjem primeru? Ko se tak avto tera?
ljubitelji taksni majhnih raket z rally vzdusjem nizko tezo in se kolko tolko normalno ceno. Kaj je vase mnenje?
Avto se pelje super, ker je lahki je zelo zabaven in odziven.
Kaj pa pravite na dejstvo da je samo 1.6 in ima 3 cilindre?
Po eni strani je kr nekaj rally in drugih hitrih z samo tremi cilindri, ampak nikjer ni nekega podatka o tem kolko te stvari zdrzijo.
Pritisk na teh treh cilindrih mora biti kr konkreten, da iz njega iztisnejo toliko moci in tudi obrati morajo biti hitrejsi.
Koliko je to zanesljivo v primerjavi z naprimer 2.0 - 4 cilindrskimi konkurenti?
Merdzo A35, Golf R, Audi RS3 itn.
Nekateri pravijo, da je 3 cilindrski motor, polovica 6 cilindrskega, ampak se vedno so to kr zelo obremenjeni trije cilindri z tako majhnim volumnom.
Sej ok, kak 90 konjski, s katerim se nekdo vozi na siht in ga ne tera nad 3000rpm bo sigurno zdrzal dolgo. Kaj pa v zgornjem primeru? Ko se tak avto tera?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Konkurenti v enakem cenovnem rangu imajo 200kg vec, bos rekel da teh 200kg v ovinkih, zaviranju ne opazis?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
hojnikb ::
To da je 3 cilindrc je huge plus, ker ima zelo specifično štimo, podobno 6 cilindrcem. Kar je pa nice change of pace proti dost generično sounding 4 cilindrcem, ki so tipični za hot hatche. Me likes!
Še en tak je tanova fiesta st. 1.5 3 cylinder goodness.
Še en tak je tanova fiesta st. 1.5 3 cylinder goodness.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
hojnikb ::
Pa ~260HP iz 1.6 motorja niti ni tak big deal. Podobno konjenico ma Peugeot v RCZju že kr lep čas.
Je pa yaris res zanimiv stvor, ker ticka skoraj vse boxe. LSD ? Check 100% rear split ? Check Manual ? Chec check check.
Je pa yaris res zanimiv stvor, ker ticka skoraj vse boxe. LSD ? Check 100% rear split ? Check Manual ? Chec check check.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
m0LN4r ::
Ja moje vprasanje je bilo, kaj je bolj vzdrzljivo na dolgi rok.
Torej, da ne bomo primerjali hruske in jabolka recimo:
270 konjev pritiska na treh cilindrih
proti
300 konjev na 4 cilindrih
proti
360 konjev na 6 cilindrih
Kje trpijo cilindri oz. motor najbolj, ce pritisnes na plin?
Torej, da ne bomo primerjali hruske in jabolka recimo:
270 konjev pritiska na treh cilindrih
proti
300 konjev na 4 cilindrih
proti
360 konjev na 6 cilindrih
Kje trpijo cilindri oz. motor najbolj, ce pritisnes na plin?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
profii ::
Ja moje vprasanje je bilo, kaj je bolj vzdrzljivo na dolgi rok.
Torej, da ne bomo primerjali hruske in jabolka recimo:
270 konjev pritiska na treh cilindrih
proti
300 konjev na 4 cilindrih
proti
360 konjev na 6 cilindrih
Kje trpijo cilindri oz. motor najbolj, ce pritisnes na plin?
Nepomembno, ker prej odpovejo druge stvari kakor "bat". Tesnila, turbine,.... Sicer pa vsak motor ima svojo hibo in je bolj odvisno od motorja, kakor pa od "konjev na bat".
m0LN4r ::
Hmm meni je ring na batu pocil malo nad 100kkm na avtu, ki se ni sparal. Vse drugo pa dela.
Tudi ce je nepomembno, se ti ne zdi, da si pogoji delovanja oz. napora niso enaki?Ja moje vprasanje je bilo, kaj je bolj vzdrzljivo na dolgi rok.
Torej, da ne bomo primerjali hruske in jabolka recimo:
270 konjev pritiska na treh cilindrih
proti
300 konjev na 4 cilindrih
proti
360 konjev na 6 cilindrih
Kje trpijo cilindri oz. motor najbolj, ce pritisnes na plin?
Nepomembno, ker prej odpovejo druge stvari kakor "bat". Tesnila, turbine,.... Sicer pa vsak motor ima svojo hibo in je bolj odvisno od motorja, kakor pa od "konjev na bat".
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
profii ::
Večja razlika nastane zaradi pritiska turbine.
Laično:
3.0 V6 Turbo ima lahko samo 0,5 bara nadtlaka in bo imel nebroj konjev. Medtem mora 1.0 turbo imeti za (izmišljene cifre) 200 konj 3 bare nadtlaka. V tem primeru se mora turbina veliko bolj vrteti, cevi morajo zdržati več, glava mora zdržati več, tesnila morajo zdržati ta nadtlak, ventili se "težje" odpirajo....
Dolgo nazaj so bile formule turbo gnane, poglej si kak dokumentarec kakšne konje so dosegali z 1.5 litri prostornine.
Ni težava napravit močen motor, problem je v tem da pri teh obremenitvah prej ali slej nekaj popusti. Plastika in guma se postarata, tako izgubiš tlak (3 bar vs. 0,5 bar) in pridobiš rdečo lučko na armaturi.
Laično:
3.0 V6 Turbo ima lahko samo 0,5 bara nadtlaka in bo imel nebroj konjev. Medtem mora 1.0 turbo imeti za (izmišljene cifre) 200 konj 3 bare nadtlaka. V tem primeru se mora turbina veliko bolj vrteti, cevi morajo zdržati več, glava mora zdržati več, tesnila morajo zdržati ta nadtlak, ventili se "težje" odpirajo....
Dolgo nazaj so bile formule turbo gnane, poglej si kak dokumentarec kakšne konje so dosegali z 1.5 litri prostornine.
Ni težava napravit močen motor, problem je v tem da pri teh obremenitvah prej ali slej nekaj popusti. Plastika in guma se postarata, tako izgubiš tlak (3 bar vs. 0,5 bar) in pridobiš rdečo lučko na armaturi.
m0LN4r ::
Torej potemtakem je verjetnost za okvar na high mileage oz. dolgi rok povezanih z delovanjem motorja vecja pri 1.6 3c toyoti, kot pri 3.3 v6 kia stingerju al?
Lahko bi rekli, veliko bolj trpi vseskup
Lahko bi rekli, veliko bolj trpi vseskup
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
-valvoline- ::
https://www.bmwblog.com/2017/04/14/30-y...
1985 je BMW mel f1 motor z 1500ccm ter 1500km, 1ccm3=1km. Neuradno so iztisnili cez 2000km iz tega motorja vendar navora ni bilo mogoce obvladovat. No worries torej.
1985 je BMW mel f1 motor z 1500ccm ter 1500km, 1ccm3=1km. Neuradno so iztisnili cez 2000km iz tega motorja vendar navora ni bilo mogoce obvladovat. No worries torej.
hojnikb ::
-valvoline- je izjavil:
https://www.bmwblog.com/2017/04/14/30-y...
1985 je BMW mel f1 motor z 1500ccm ter 1500km, 1ccm3=1km. Neuradno so iztisnili cez 2000km iz tega motorja vendar navora ni bilo mogoce obvladovat. No worries torej.
tole z 1500 konji je tak bullshit, da glava boli. Prvic, v 80tih sploh ni blo dynotov, da bi reliably zmerl te konje, drugic tehnologija ni bla niti priblizno tam, da bi taksne konje dosegl za vec kot par sekund. Realnost je bla pac taksna, da so ti motorji dosegal tam ene 750-800hp realnih v kvalifikacijskih krogih. But don't take my word for it.
Torej potemtakem je verjetnost za okvar na high mileage oz. dolgi rok povezanih z delovanjem motorja vecja pri 1.6 3c toyoti, kot pri 3.3 v6 kia stingerju al?
Lahko bi rekli, veliko bolj trpi vseskup
problem sploh ni v downsizingu. Problem so dizajnerski felerji, ki jih proizvajalci zajebejo. Pa naj bo navit motor ali totalno len in z malo konji.
Tako da okol "navite" zadeve te naj ne boli glava.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
-valvoline- ::
Ne najdem link na netu, glavni inginerci bmwja iz teh casov izjavljajo da z boostom 100psi bi lahko s tem motorjem zlahka dosegli 2200km. Originalni primerek tega motorja iz f1 so testirali *mugahedini* po 20 letih je se vedno sprdnil 1700km.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
hojnikb ::
nikol nikdar. Tale profi lepo razlozi zakaj
Tehnologija vbrizga/vziga se enostavno ni bla tam, kot je sedaj. Danes stisnat 1500hp iz predelanga serijskega motorja ni vec znanstvena fantastika
Tehnologija vbrizga/vziga se enostavno ni bla tam, kot je sedaj. Danes stisnat 1500hp iz predelanga serijskega motorja ni vec znanstvena fantastika
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | vzdržljivost 3-valjnih motorjev (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 40424 (19723) | pi pawr |
⊘ | 1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 115799 (95114) | gddr85 |
» | 3 vs. 4 cilindri v motorju ? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 71331 (60182) | tomaz- |
» | Skoraj nov avto pije olje (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 23370 (21635) | bosmla |
» | Najbolj ekonomično pospeševanje (strani: 1 2 3 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 24457 (21554) | Pyr0Beast |