Forum » Na cesti » Poraba 1.4 tdi VAG in zanesljivost
Poraba 1.4 tdi VAG in zanesljivost
zobnik ::
Gledam porabo pa se povprečje giba okol 5.5l. Eni pišejo o porabi 3.5l pri 80km/h...mene pa zanima sledeče, če ga ima kdo kakšno je povprečje, če avto ne šparaš in se voziš v hrib recimo na 600-700-800m nad morjem. Sosed ga je mel pa mi je reku da okol 6l.
Kako je s šobam, turbino, dvomasni vztrajnik...avto sm vidu, ampak me moti zvok in hrup...ker zadnje par elt vozim plinski avto je le ta precej tih....
Kako je s šobam, turbino, dvomasni vztrajnik...avto sm vidu, ampak me moti zvok in hrup...ker zadnje par elt vozim plinski avto je le ta precej tih....
red_baron ::
Zdravo
Jaz imam zadnjih 11 let tourana in sicer 1.6 bencinarja, ki mi pije na poti v službo med 5.8 do 6.5 in je nekaj od avta.
Pri dizlih imaš takoj dražje vzdrževanje, večji akumulator, šobe, turbino....
Ko potegneš črto ta poraba, ki je nižja za 1-2 litra ne odtehta.
Pred par leti je bil izračun v financah da je smotrnost nakupa dizla šele pri prevoženih 21.000 kilometrih na leto.
Jaz imam zadnjih 11 let tourana in sicer 1.6 bencinarja, ki mi pije na poti v službo med 5.8 do 6.5 in je nekaj od avta.
Pri dizlih imaš takoj dražje vzdrževanje, večji akumulator, šobe, turbino....
Ko potegneš črto ta poraba, ki je nižja za 1-2 litra ne odtehta.
Pred par leti je bil izračun v financah da je smotrnost nakupa dizla šele pri prevoženih 21.000 kilometrih na leto.
kixs ::
Noben nima iste porabe. Ze ti, ko vozis svoj avto, imas vsak tank drugacno povprecno.
Za priblizno realne podatke o porabi pojdi na in poisci tak motor:
https://www.spritmonitor.de/
Za priblizno realne podatke o porabi pojdi na in poisci tak motor:
https://www.spritmonitor.de/
KAVINSKY ::
https://www.spritmonitor.de/en/
Sklepam, da je to tisti 3 cilinderski dizel? Zvok bo malo čuden, ampak se navadiš. Poraba je verjetno res lahko pod 4l, ampak to je po ravnini in brez nekih pospeševanj in zaviranj. Če je motor obremenjen bo seveda pil kot "polni motor", podobno kot sodobni 3-cilinderski pijejo pod obremenitvijo kot motorji večjih prostornin in podobnih konjev.
Sklepam, da je to tisti 3 cilinderski dizel? Zvok bo malo čuden, ampak se navadiš. Poraba je verjetno res lahko pod 4l, ampak to je po ravnini in brez nekih pospeševanj in zaviranj. Če je motor obremenjen bo seveda pil kot "polni motor", podobno kot sodobni 3-cilinderski pijejo pod obremenitvijo kot motorji večjih prostornin in podobnih konjev.
Sparkxl ::
Seveda kot ponavadi nakladaš v tri krasne, brez podlage, ker vozil nisi ne enega, ne drugega.
Ta 1.4 traktor sem vozil 2 leti, službeni avto. Temu primerno sem ga vozil. Avto je v osnovi s tem motorjem nepremičnina, kar pomeni gas pedal je več ali manj vedno v podnu. Šparal ga seveda nisem, poraba je redko šla čez 6. Ampak za tako nepremičnino je se to preveč. Torej za v hrib je ta avto totalno neprimeren, ker se že po ravnem komaj premika.
Zvok-kdor misli da je 4 cilinderski traktor vrhunec klopotanja in tresenja, mora to čudo nujno slišat.
Ti mali traktorji se pospešeno umikajo iz malih avtov in to iz dobrega razloga. Pod črto ni ekonomske računice, ki bi kazala plus v primerjavi z bencincem.
Samo za primerjavo, pri podobni vožnji, kjer je zetorček pil 6 in se komaj premikal, mi turbo kosilnica pije 0.5-1l več, s tem da ima skoraj duplo konjev.
Kot rečeno, ekonomsko je no go, če pa še prišteješ okvaro sluha zaradi ropotanja in izgubljene živce zaradi pomanjkanja moči, ti postane jasno zakaj se umikajo iz prodaje. Obstoječi pa so dobri samo še za prešo.
Zanesljivost pa je kot pri vsakem dizlu. Potrošni material, kot so turbina, šobe, dpf, erg, in ves preostali leksikon kombinacij 3 črk, je prej kot slej treba menjat
Ta 1.4 traktor sem vozil 2 leti, službeni avto. Temu primerno sem ga vozil. Avto je v osnovi s tem motorjem nepremičnina, kar pomeni gas pedal je več ali manj vedno v podnu. Šparal ga seveda nisem, poraba je redko šla čez 6. Ampak za tako nepremičnino je se to preveč. Torej za v hrib je ta avto totalno neprimeren, ker se že po ravnem komaj premika.
Zvok-kdor misli da je 4 cilinderski traktor vrhunec klopotanja in tresenja, mora to čudo nujno slišat.
Ti mali traktorji se pospešeno umikajo iz malih avtov in to iz dobrega razloga. Pod črto ni ekonomske računice, ki bi kazala plus v primerjavi z bencincem.
Samo za primerjavo, pri podobni vožnji, kjer je zetorček pil 6 in se komaj premikal, mi turbo kosilnica pije 0.5-1l več, s tem da ima skoraj duplo konjev.
Kot rečeno, ekonomsko je no go, če pa še prišteješ okvaro sluha zaradi ropotanja in izgubljene živce zaradi pomanjkanja moči, ti postane jasno zakaj se umikajo iz prodaje. Obstoječi pa so dobri samo še za prešo.
Zanesljivost pa je kot pri vsakem dizlu. Potrošni material, kot so turbina, šobe, dpf, erg, in ves preostali leksikon kombinacij 3 črk, je prej kot slej treba menjat
hojnikb ::
vzami 1.9tdi PD, poraba minimalno vecja, ce se avto dejansko rabi, bo pa precej bolj uporaben. Ce ze mors met vag grupo
#brezpodpisa
TheBlueOne ::
Ce se ne motim, sem imel moznost se peljati in peljati Seata s takim motorjem. Pac smesno slab motor. Punca je menda podirala neke rekorde varcnosti, tako da se verjetno da priti pod 4l ampak samo teoreticno. Okvar motorja menda ni imela, prodala ga je za skoraj identicno ceno, kot kupila, imela ga je ca. dve leti.
Ampak absolutno ne priporocam, ce nisi na res nizkem budgetu in ga ne dobis za res mali denar.
Ampak absolutno ne priporocam, ce nisi na res nizkem budgetu in ga ne dobis za res mali denar.
hojnikb ::
za 8l mors to terat po dirkaliscu. Men 2.0 ne rata spravit cez 7l, pa ma x2 konjev.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
novaa ::
Gledam porabo pa se povprečje giba okol 5.5l. Eni pišejo o porabi 3.5l pri 80km/h...mene pa zanima sledeče, če ga ima kdo kakšno je povprečje, če avto ne šparaš in se voziš v hrib recimo na 600-700-800m nad morjem. Sosed ga je mel pa mi je reku da okol 6l.
Kako je s šobam, turbino, dvomasni vztrajnik...avto sm vidu, ampak me moti zvok in hrup...ker zadnje par elt vozim plinski avto je le ta precej tih....
kupi električara... pa se neboš rabil sekirat za porabo
-valvoline- ::
Gledam porabo pa se povprečje giba okol 5.5l. Eni pišejo o porabi 3.5l pri 80km/h...mene pa zanima sledeče, če ga ima kdo kakšno je povprečje, če avto ne šparaš in se voziš v hrib recimo na 600-700-800m nad morjem. Sosed ga je mel pa mi je reku da okol 6l.
Kako je s šobam, turbino, dvomasni vztrajnik...avto sm vidu, ampak me moti zvok in hrup...ker zadnje par elt vozim plinski avto je le ta precej tih....
kupi električara... pa se neboš rabil sekirat za porabo
Tocno tako, drzava casti subvencije za 5x rabljenega 1.4tdi. Cestno takso tudi, pa zastojn voznja. Zivel komunizem.
hojnikb ::
za 3-4 jurcke se najdejo rapidi
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
mislim da kr decent avto za tak kes, sploh ce najdes dizla, ce se ti gre za porabo
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
mislim da kr decent avto za tak kes, sploh ce najdes dizla, ce se ti gre za porabo
#brezpodpisa
zobnik ::
sem dobil odg. od nekoga k je tak avto vozil prav da nekje 5.5 povprečje....to je 1 litri razlike med dizlom in bencinom ni vredna ta gajba 1.4 tdi, pa še turbina lahko gre al pa šoba pa vse zgubiš v tej razliki.
Seveda če je nov avto, ampak ta ma 200.000km no na števcu, realno pa lahko tud več.
Seveda če je nov avto, ampak ta ma 200.000km no na števcu, realno pa lahko tud več.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
hojnikb ::
evo en nor predlog in bom spet klisejski z anglezi, ampak tole
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
seveda ne za 750e, ampak za 400e bo pa sel, ker ta avto noben noce. Za 400e mas pa mint ohranjen avto in vozis dokler gre. razliko kesa pa v sparovc za prihodnost za bolsi avto.
Precej precej bolsa zadeva kot tvoj mk2 clio, sploh z tako nizkimi kilometri in precej bol zivahen z 1.6 motorjem.
Nebo sicer 1.4tdi po porabi, ampak za razliko se kr dolg furas zastonj. Ker za fabijo bojo zih hotl met 1,5-2k, koker se norci v vag grupi drzijo cen.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
seveda ne za 750e, ampak za 400e bo pa sel, ker ta avto noben noce. Za 400e mas pa mint ohranjen avto in vozis dokler gre. razliko kesa pa v sparovc za prihodnost za bolsi avto.
Precej precej bolsa zadeva kot tvoj mk2 clio, sploh z tako nizkimi kilometri in precej bol zivahen z 1.6 motorjem.
Nebo sicer 1.4tdi po porabi, ampak za razliko se kr dolg furas zastonj. Ker za fabijo bojo zih hotl met 1,5-2k, koker se norci v vag grupi drzijo cen.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
-valvoline- ::
Jaz mam na astri 1.3cdti 90km povprecje 5.2. Pozimi malo gor, poleti vcasih tudi pod 5. Pa laufa preverjeno tudi na cvicek. Najboljsi avto p/p tega letnika.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Ce je vredu zadnji most, tole se poscije na vagovem 1.4tdi podolgem in pocez. Pravi tenk. Navadni vztrajnik, navadni turbo, nima dpf, mehanski egr, boschov injection.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Ce je vredu zadnji most, tole se poscije na vagovem 1.4tdi podolgem in pocez. Pravi tenk. Navadni vztrajnik, navadni turbo, nima dpf, mehanski egr, boschov injection.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
-valvoline- ::
je pa polz, glih tak k tdi. za hribobje pr zobniku bo tole kr tough sell :)
Lahek je, kr vredu gre. Sestra ima c3 1.4hdi, tist men ni najbolj vsec edino ker ima simensove sobe, vse ostalo okrog motorja je enako. Sem se pelu 170kmh z tem, moc ima vec kot dovolj. 206ko z bochovimi sobami cipas lahko na 95-100 konjev. Ce se peles po lokalcih pod 90kmh preverjeno pije pod 4l.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
zobnik ::
Včeraj 390km in 28litrov plina. Plin točim po 49 centov.
Ja plinski avti so zakon, dokler dela, včeraj mi je v dolžini 80km, vsaj 5x ven vrglo in sploh ne veš da dela na bencin....prej sem 20.000km prevozil, točil petrol, na AC pri Radovoljici pa ni metal ven, ...ne vem mogoče je težava v kvaliteti plina.
Ja plinski avti so zakon, dokler dela, včeraj mi je v dolžini 80km, vsaj 5x ven vrglo in sploh ne veš da dela na bencin....prej sem 20.000km prevozil, točil petrol, na AC pri Radovoljici pa ni metal ven, ...ne vem mogoče je težava v kvaliteti plina.
novaa ::
-valvoline- je izjavil:
Mal se stegnes, pa vzames tole:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
joj samo to ne.... to je taka nepremičnina da glava peče.
Blinder ::
Tle pr meni je strm klanec. Omejitev 90. Danes sem vozil za enim avtom 30 km/h po tistem klancu, je bilo treba bit potrpezljiv. R Twingo prve serije, svoh avto. Z mojim avtom grem tam 60. S prejsnim avtom sem dosegel 90 km/h po tistem klancu, pol so prisli ovinki :)
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
novaa ::
-valvoline- ::
Nepremičnina...omejitev je 90, drugač so kar mobilni radarji, polcijske kontrole.
Ej.. točno tak avto na 1.2 na LPG sem vozil 5 let tako da vem kaj govorim!
sem ga zamenjal za škodo Citigo (električni) ker me stroškovno pride malenkost ceneje kot če bi dalje Corso vozil.
Korso 1.2? Pa to leti z svojimi 85 konji, ta masina je ena najboljsih ever za liliputance. Stara korsa 1.2 twinport gre komot 180kmh na AC. To je ze uporaben avto z fajn prtljaznikom, ne konzerva za sardine.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
novaa ::
-valvoline- je izjavil:
Nepremičnina...omejitev je 90, drugač so kar mobilni radarji, polcijske kontrole.
Ej.. točno tak avto na 1.2 na LPG sem vozil 5 let tako da vem kaj govorim!
sem ga zamenjal za škodo Citigo (električni) ker me stroškovno pride malenkost ceneje kot če bi dalje Corso vozil.
Korso 1.2? Pa to leti z svojimi 85 konji, ta masina je ena najboljsih ever za liliputance. Stara korsa 1.2 twinport gre komot 180kmh na AC. To je ze uporaben avto z fajn prtljaznikom, ne konzerva za sardine.
ne... negre. na plin ima 15 sekund do 100 in navora čisto nič.
motor se zbudi komaj pri 3500 obratih in tudi takrat ni boh ve kaj.
na LPG ima končno 155kmh
da ne omenjam pospeškov iz 100 na 130.... se pogovarjamo v kilometrih.
za skakanje iz desne špure na levo v gostem prometu enostavno negre.
Je pa odličen za po lokalnih cestah.
-valvoline- ::
Sem imel lanosa 1.3 na lpg, 75km, na ac sel bp 170 na plin lahko bi se vec merjeno z navigacijo. Pa motor je 8v ni tako prozen kot oplovi 16v.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
novaa ::
-valvoline- je izjavil:
Sem imel lanosa 1.3 na lpg, 75km, na ac sel bp 170 na plin lahko bi se vec merjeno z navigacijo. Pa motor je 8v ni tako prozen kot oplovi 16v.
glej na hitro ti razložim:
Motor v corsi je v nizkih obratih računalniško tak zapret da ga vsaki starejši avto poščije.
in meni je čisto logično da je corsa C z 1.2 motorjem bolj prožna od corse D v nizkih obratih.
aja še to...
Idi samo primerjat težo corse C 1.2 in corse D 1.2
boš presenečen.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: novaa ()
-valvoline- ::
Razlika je 50kg, 1030 vs 1080kg za 5 vratni model z klimo. Stara korsa twinport ima 59kw (prvi modeli corsa D so imel istega motorja), novejsa korsa ima 63kw, par konjev vec da pokrije razliko v kg. Ce ti avto ni vleku neki ni stimalo z nastavitvami ali elektroniko, mogoce se zapacan izpuh (sesut izpusni lonec, zadelan katalizator itn). Novejse corse z ecoflex 63kw nisem imel priloznost sprobat, tastara 1.2 twinport gre k sneta sekira,pravo presenecenje glede na to da je brez turbota.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Blinder ::
glej na hitro ti razložim:
Motor v corsi je v nizkih obratih računalniško tak zapret
Massive bullshit
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
-valvoline- ::
glej na hitro ti razložim:
Motor v corsi je v nizkih obratih računalniško tak zapret
Massive bullshit
To je verjetno mislu na twinport swirle, ima dvojni vsis, pri nizjih obratih enega zapre ampak to je v bistvu plus ker pri nizjih obratih ustvarja boljsi vakuum (vsis zraka in goriva), poveca se moc ter navor, izboljsa zgorjevanje in zniza poraba. Pri 2k obratov se swirl odpre ter laufa vse na polno kot pri klasicnem 16v.
novaa ::
-valvoline- je izjavil:
Razlika je 50kg, 1030 vs 1080kg za 5 vratni model z klimo. Stara korsa twinport ima 59kw (prvi modeli corsa D so imel istega motorja), novejsa korsa ima 63kw, par konjev vec da pokrije razliko v kg. Ce ti avto ni vleku neki ni stimalo z nastavitvami ali elektroniko, mogoce se zapacan izpuh (sesut izpusni lonec, zadelan katalizator itn). Novejse corse z ecoflex 63kw nisem imel priloznost sprobat, tastara 1.2 twinport gre k sneta sekira,pravo presenecenje glede na to da je brez turbota.
ne.
Corsa D 1.2 LPG letnik 2014 ima 1250 KG
Pa zakaj se kregaš z mano če sem imel ta avto 5 let in vem dobesedno iz prve roke no....
Zgodovina sprememb…
- spremenil: novaa ()
-valvoline- ::
Hah, lanos je biv tudi 1100kg +teza lpg sistema, pa se je fajn pelu z tistih 75 konjev tak da ne vem. Tudi 1.5T peska sm vleku z njim bp. Si trofo nek slab primerek.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
zobnik ::
Clio ma 950kg mislim da...pa danes gledal še eno ibizo 1.4 tdi, slabše ohranjena, ampak me ta motor ne prepriča več, da sploh gledam. Zvok je res kr neki.
-valvoline- ::
Clio ma 950kg mislim da...pa danes gledal še eno ibizo 1.4 tdi, slabše ohranjena, ampak me ta motor ne prepriča več, da sploh gledam. Zvok je res kr neki.
Ce hoces poceni prakticno buletproof avto z majhno porabo isci 206 1.4hdi. Verjemi boljsega sparovca ni. Edino paziti mors pri nakupu da je vredu zadnji most, tj da lezaji nimajo lufa, to je edina hiba. Dobis danes poceni tudi kasen meco a160 ali a180cdi, tudi izredno vzdrzljivo, ampak ima 2.0 motor malo vec pije pa je drazja registracija.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
hojnikb ::
Ne se vozit k budala, pa bo. 2.0d z penzionarsko voznjo po ac (torej ~100KM/h) brez problema pod 4L.
#brezpodpisa
Sparkxl ::
hojnikb ::
Ne, ampak ce ti uspe pri tipicnem sparovnem dizlu naklepat 7-8l porabe pr relacijski voznji, delas pa neki orng narobe.
Dejstvo je, da se da vozit varcno s taksnimi motorji in 4-5l porabe niso nc posebnega in defenitivno ne kaksna bajka za lahko noc. Ni pa to poraba k jo bos dosegu, ce ga bos teru v vsaki ravnini in fural izkjucno po mestu, jasno.
Dejstvo je, da se da vozit varcno s taksnimi motorji in 4-5l porabe niso nc posebnega in defenitivno ne kaksna bajka za lahko noc. Ni pa to poraba k jo bos dosegu, ce ga bos teru v vsaki ravnini in fural izkjucno po mestu, jasno.
#brezpodpisa
-valvoline- ::
-valvoline- ::
Tovarniskim podatkom dodaj 15-20% pa si tam. BC je bulsit,meni npr merilnik porabe laze vedno najmanj pol litra. Se najbl natancen je k se furam na kurilc. :)
hojnikb ::
to niso tovarniski podatki, to je real world _relacijska_ voznja z skalibriranim BCjem, tako da odstopanja max 1dcl.
Ampak za pod 4l je treba vozit 100KM/h ali manj (seveda ne da si ovira jasno) 130kmh dodas se kaksnih 5-7dc zram.
Vsaj tako izkusnjo mam js na N47 2.0d. Lahko pa da so lesser 2.0 motorji bolj pozresni.
moj rekord po BCju CE-LJ-CE je bil 3,7l/100km. And i have the data to prove it.
Ampak za pod 4l je treba vozit 100KM/h ali manj (seveda ne da si ovira jasno) 130kmh dodas se kaksnih 5-7dc zram.
Vsaj tako izkusnjo mam js na N47 2.0d. Lahko pa da so lesser 2.0 motorji bolj pozresni.
moj rekord po BCju CE-LJ-CE je bil 3,7l/100km. And i have the data to prove it.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
-valvoline- ::
Ok, naj ti bo. Se vedno trdim da ga ni 2.0 dizla pod 5l na ac (edino ce je 2.0d v liliputanc razredu p206,polo,ibiza(1.9tdi)itn) Druzinski limo,hatcback,karavan,monovolumn ni sans pod 5l.
-valvoline- ::
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
Ce so tovarniski podatki 4.1 izvenmestna, to je merjeno pri idealnih pogojih in najboljsih elektronskih komponentah, gume na 4 bar ter hitrost 90kmh itn. Ajde da bo 4.5 (pa se to zelo malo verjetno). Mimo fizike ne gre, kot receno BC je bulsit. Moja astra ima tovarnisko 3.9 pa komaj prileze pod 5l ce se jajcas kot 80 letni dedek.
Ce so tovarniski podatki 4.1 izvenmestna, to je merjeno pri idealnih pogojih in najboljsih elektronskih komponentah, gume na 4 bar ter hitrost 90kmh itn. Ajde da bo 4.5 (pa se to zelo malo verjetno). Mimo fizike ne gre, kot receno BC je bulsit. Moja astra ima tovarnisko 3.9 pa komaj prileze pod 5l ce se jajcas kot 80 letni dedek.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
hojnikb ::
meritev po tanku pac ni bullshit, razn ce tankstela laze in avto steje vec kilometrov, kot jih dejansko nardi. Taksne porabe so izvedljive, ampak seveda z temu primerno voznjo.
treba je pa seveda gledat moderne dizle z commonrail, primerno aerodinamiko itd. Jasno zasnove izpred 30-40 let pac nebojo mele nizke porabe, sploh ce se jih porine v tezak avto.
Not all diesels are made the same.
treba je pa seveda gledat moderne dizle z commonrail, primerno aerodinamiko itd. Jasno zasnove izpred 30-40 let pac nebojo mele nizke porabe, sploh ce se jih porine v tezak avto.
Not all diesels are made the same.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri avto? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12268 (10676) | zez |
» | Prvi avtoOddelek: Loža | 4851 (3632) | bambam20 |
» | nov avto - bencinar do 13.000 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12615 (10134) | Gr8t |
» | Poceni avto za 2k€ +- 500€ (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 16187 (12735) | krneki0001 |