» »

Skoraj nov avto pije olje

Skoraj nov avto pije olje

1
2
»

IvoJan ::

IceIceBaby je izjavil:

na enemu je zdaj bila menjana 4. turbina, ostali tudi crkujejo kot po tekocem.


Verjetno vsi po vrsti čipani, brez ustreznih predelav odzračevanja, ki so pri tuningu tega motorja nujne. Tega sicer skoraj noben, ki pri nas čipa avtomobile ne bo znal povedati. Če ti crknejo 3 turbine je možno samo dvoje. Ali imaš res hudo smolo ali pa ne znaš delati z avtom.

vidim da se kar spoznas na te avtomobile. govoris tako kot da si lastis ta avto. correct me if i'm wrong, ampak ne mores nekaj trdit na podlagi prebranih parih clankov o teh masinah ;) jaz ti povem iz prve roke da so te masine slabe. vsi te avti imajo original elektroniko ali pa so predelani pri priznanih nemskih tuning firmah in imajo steinbauer ECU in mapo narejeno za vsak avto posebej na podlagi veckratnih meritev na valjih, ne pa tako kot pri nas kjer ti nalozijo mapo od enega avta ki so jo slucajno imeli na prenosniku, servisirani so pri pooblascenih serviserjih, in niso bili delezni vecjih predelav, razen kakih zamenjav izpuha, zracnih filtrov in podobnih stvari. govorim pa o stock R56 mini cooper s in mini John Cooper Works, nevem kako je z peugeoti in citroeni z enako masino.

IceIceBaby ::

Imel sem tunanega citroena s to mašino, pa verjetno bo naslednji avto imel enako. Problem ni samo ustrezno narejena mapa ampak je treba pri vsakem tuningu predelati tudi zadeve okoli odzračevanja. Odduške za olje, blow off oz. recirc. ventil pa še par malenkosti.

Ampak pustmo to, sva precej off topic. Se pa strinjam, da je mašina v tvojem veliko bolj robustna.

IvoJan ::

IceIceBaby je izjavil:

Imel sem tunanega citroena s to mašino, pa verjetno bo naslednji avto imel enako. Problem ni samo ustrezno narejena mapa ampak je treba pri vsakem tuningu predelati tudi zadeve okoli odzračevanja. Odduške za olje, blow off oz. recirc. ventil pa še par malenkosti.

Ampak pustmo to, sva precej off topic. Se pa strinjam, da je mašina v tvojem veliko bolj robustna.

vem kaj mislis, ampak od teh avtov noben ni povrsno tunan :) sej pravim da ne vem kako je pri citroenih in pezojih, govorim kako se je masina obnesla v miniju :) res sva precej offtopic :)

kixs ::

Grudge:
velikokrat pomaga, ce zamenjas proizvajalca olja - specifikacije morajo biti enake. Sicer pa verjetno zaenkrat delas servise pri pooblascencu in tega se ne mores naredit.

lp

bosmla ::

Za prvi primer boš pa vedel, če imaš rahlo obarvan izpust, se pravi rahlo belkast ali celo modrikast dim, namesto brezbarvnega.

Da samo skocim noter: kaj pa ce star bencinar (ki sicer popije kar veliko olja) spusti ven crn dim pri kratkem vrtenju v visoke obrate?

IceIceBaby ::

Črn dim pomeni nepopolno izgorevanje bencina. Razlogov je lahko veliko. V motor pride preveč bencina. Ponavadi zaradi kakšne počene cevi na sesalnem delu, pokvarjenega merilca pretoka zraka ali kaj podobnega. Lahko so tudi svečke zanič.

ru7 ::

Ali pa olje uhaja mimo obročkov in potem pokadi črno/modrikasto.

Mesar ::

Najprej moreš vedet če ti pušča olje al ti ga kuri.

IceIceBaby je izjavil:

Črn dim pomeni nepopolno izgorevanje bencina. Razlogov je lahko veliko. V motor pride preveč bencina. Ponavadi zaradi kakšne počene cevi na sesalnem delu, pokvarjenega merilca pretoka zraka ali kaj podobnega. Lahko so tudi svečke zanič.


za slabo izgorevanje pa je lahko krivo vse od zabasanega katalizatorja, kake lambda sonde, maf, egr,...
Your turn to burn!

-valvoline- ::

bosmla je izjavil:

Za prvi primer boš pa vedel, če imaš rahlo obarvan izpust, se pravi rahlo belkast ali celo modrikast dim, namesto brezbarvnega.

Da samo skocim noter: kaj pa ce star bencinar (ki sicer popije kar veliko olja) spusti ven crn dim pri kratkem vrtenju v visoke obrate?

Mešanca v trenutku ko pokadi črno ima premal zraka in preveč bencina.

bosmla ::

Aha torej je lahko kriv tudi zracni filter v katerem se vedno nabere kar nekaj olja (od nekod iz motorja) in verjetno zadusi pretok zraka!?

Mesar ::

tudi možno, če maš starga bencinarja kurbneš avto pa pobereš filter ven pa bi že moral slišat razliko

pol pa daj filter nazaj pa pejd po novga :D
Your turn to burn!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mesar ()

-valvoline- ::

bosmla je izjavil:

Aha torej je lahko kriv tudi zracni filter v katerem se vedno nabere kar nekaj olja (od nekod iz motorja) in verjetno zadusi pretok zraka!?

To ti masti verjetno cev iz odduska,predvidevam starejsi avto z navadnim-mono injection elektricnim fergazerjem,lahko sprobas hlape iz odduska-motorja ven spravit tko da zmontiras en dalsi slauh na oddusek in ga spravis da piha nekje spodaj,tm pri filtru za zrak-frgazorju pa luknjon zapres-blindiras,tko da bo vleklo skozi frisn zrak brez povratnih hlapov.
p.s. ni mus da je glih zraka premalo,mogoce frgazer(soba) druka prevec bencina,vbrizg ni vec tako natancen kot bi mogu bit.

Zgodovina sprememb…

bosmla ::

Hvala - se bom sel malce avtomehanika - drugace pa glavno, da sem pomirjen, sem ze mislo da bo duso spustil :(
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

golf 6 1.2 tsi

Oddelek: Na cesti
254058 (2996) hojnikb
»

dolivanje hladilne tekočine motorja

Oddelek: Na cesti
357923 (7273) Daliborg
»

Motorna olja (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7818935 (10191) hojnikb
»

Kam izginja motorno olje? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5234024 (32263) jalovec09
»

Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14651030 (47911) Matwic

Več podobnih tem