Forum » Loža » Skoraj nov avto pije olje
Skoraj nov avto pije olje
Osprey ::
Imam 3 leta starega VW Golfa VI s TSI motorjem (kupil sem novega, da ne bo pomote). Od prvega leta naprej moram med servisoma redno dotočiti olje. Je to normalno? Žena vozi Citroen C3. Po približno enakem številu opravljenih kilometrov je stanje olja v njenem avtomobilu skoraj do milimetra enako kot je bilo po servisu. Zanima me predvsem, zakaj prihaja do te razlike in ali je to normalno? Je res razlog v turbini?
Mesar ::
Razlog je predvsem v tem, da je zadnja leta začel NaziWagen pacat in so njihovi izdelki vedno bolj polizdelki, če ne verjameš si poglej kak Q5 pa Q7, ki je od sorodnega Audija, itak pa za oboje dele delajo Čehi za male pare.
Če so ti rekli, da je razlog turbina, zakaj potem stari VWjevi motorji brez turbin žrejo olje tak da glava peče?
Če so ti rekli, da je razlog turbina, zakaj potem stari VWjevi motorji brez turbin žrejo olje tak da glava peče?
Your turn to burn!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mesar ()
Rok Woot ::
Ni normalno. Razen če ga teraš. Če se vozš npr 200 po avtocesti, potam je normalno da pije.
IceIceBaby ::
Poraba olja ni nujno znak okvare ali obrabe. Nekateri motorji pač pijejo malo več olja. Poglej v navodila za uporabo. Ponavadi piše, da je poraba olja do 1 liter na 1000, 2000 kilometrov (ne, nisem se zmotil) še vedno v mejah normale.
OGROMNO je odvisno tudi od načina vožnje. Če avto veliko priganjaš in voziš pod višjimi obrati bo logično pil več olja.
OGROMNO je odvisno tudi od načina vožnje. Če avto veliko priganjaš in voziš pod višjimi obrati bo logično pil več olja.
Mesar ::
200kmh ti TSI ne gre konstantno po AC... ker ga pregreješ, potem bi avtor še kaj več menjaval na servisih.
Kvečjemu se lahko pripraviš na to, da ti bo z leti pil vedno več.
Kvečjemu se lahko pripraviš na to, da ti bo z leti pil vedno več.
Your turn to burn!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mesar ()
Osprey ::
Teram ga ne nič posebej, pri normalni vožnji vozim v nizkih obratih. V navodilih seveda piše nekaj v smislu, da lahko pije do 0,5l /1000 km, kar bi pomenilo, da bi moral olje doliti npr. 7x med servisi (ko zmanjka 1 l olja, ga je že treba nadomestiti). Se mi zdi, da je to napisano bolj zato, da se zavarujejo pred pritožbami. Bolj me zanimajo tudi izkušnje drugih s podobnimi motorji, da vidim, kaj je dejansko normalno in kaj ne.
djordjevic ::
Tašči peugeot 207 pri 1.4 bencincu ravno tako sme popiti do 0,5 litra na 1000 kilometrov, kar se, vsaj meni, zdi ogromno. Pri svojem 7,5 let starem renaultovem dizlu se mi še ni zgodilo, da bi moral med servisnimi intervali (15k km oz. enkrat na leto) kaj dolivati. Če je pitje olja napredek, pa res ne vem, kam gremo.
No grave is deep enough to keep us in chains.
Mesar ::
6ka a?
http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/vo...
Mmmmm nice good luck
http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/vo...
Reports of very high early oil consumption of 1.2 TSI 105.
Mmmmm nice good luck
Your turn to burn!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mesar ()
Aston_11 ::
Moj VI je sicer dizel, se pa izogibam vožnji v nizkih obratih, torej okrog jurja, ko še vedno gre. Vedno ga menjam med 2 in 3 tisoč, vozim pa okrog 2 tisoč. Razlaga gre v smeri, da se ustvari dovoljšen pritisk na batne obročke, s čimer ti ustrezno tesnijo.
Tebi pač ne. Ti ga pač nameravaš uničiti z vožnjo pri nizkih obratih, ker pač gre. Verjetno je celo 1.2.
Tebi pač ne. Ti ga pač nameravaš uničiti z vožnjo pri nizkih obratih, ker pač gre. Verjetno je celo 1.2.
IceIceBaby ::
Saj pravim, praktično vsi proizvajalci imajo določeno max. porabo tam okoli 0,5 do 1 liter na 1000km. Običajno sicer poraba niti približno ni takšna. Ampak doliti 1 liter olja med 20k servisnim intervalom pa ni nič posebnega. Običajno večina voznikov niti ne preverja olja, tako, da sploh ne vejo koliko pije.
Jaz sem imel 1.6 turbo od Citroena, pa sem menjal olje na 10k. Ga je pa tudi zmanjkalo kakšen liter na 10.000. Vožnja je bila sicer precej agresivna.
Tlak olja je že v prostem teku dovolj velik, da "obročki tesnijo".
Jaz sem imel 1.6 turbo od Citroena, pa sem menjal olje na 10k. Ga je pa tudi zmanjkalo kakšen liter na 10.000. Vožnja je bila sicer precej agresivna.
Tebi pač ne. Ti ga pač nameravaš uničiti z vožnjo pri nizkih obratih, ker pač gre. Verjetno je celo 1.2.
Tlak olja je že v prostem teku dovolj velik, da "obročki tesnijo".
Osprey ::
Mesar, OK, ampak ne vidim na tisti strani nič posebnega, kar se olja tiče (za moj motor: 1.8 118kW).
Aston, NE, ni 1.2, ampak 1.8. In nekako sledim tistemu, kar na displayju kaže kot priporočeno prestavo.
In hvala bogu, da ima senzor nivoja olja, ki se prižge rumeno, ko je nivo nizek (torej okrog minimuma na palčki, preden bi lahko prišlo do večje poškodbe).
Aston, NE, ni 1.2, ampak 1.8. In nekako sledim tistemu, kar na displayju kaže kot priporočeno prestavo.
In hvala bogu, da ima senzor nivoja olja, ki se prižge rumeno, ko je nivo nizek (torej okrog minimuma na palčki, preden bi lahko prišlo do večje poškodbe).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Osprey ()
Mesar ::
http://webcache.googleusercontent.com/s...
http://golfmk6.com/forums/showthread.ph...
Jah, normalno je to... za ta motor, zdaj možnosti maš da začne pit še več ali pa manj, odvisno kolko km že maš na števcu, ampak če si dal tiste začetne km skoz pa poraba ni padla potem je to bolj kot ne to.
http://golfmk6.com/forums/showthread.ph...
Jah, normalno je to... za ta motor, zdaj možnosti maš da začne pit še več ali pa manj, odvisno kolko km že maš na števcu, ampak če si dal tiste začetne km skoz pa poraba ni padla potem je to bolj kot ne to.
Your turn to burn!
fosil ::
A če je olja kritično malo se ti prižge tista lučka?
Jaz namreč nikol ne gledam olja.
Jaz namreč nikol ne gledam olja.
Tako je!
IceIceBaby ::
Odvisno od avtomobila. Novejši avtomobili imajo ponavadi senzor količine oz. nivoja olja in te opozorijo, če ga je premalo.
Tista oranžna lučka za olje na armaturki pa pomeni prenizek tlak olja, kar je veliko bolj kritično.
Tista oranžna lučka za olje na armaturki pa pomeni prenizek tlak olja, kar je veliko bolj kritično.
Mesar ::
Starejši pa samo senzor pritiska in je že kriza ko ti tista lučka začne svetit, najprej samo pri agresivnem zaviranju in zavijanju, kasneje pa vedno več...
Sicer pa so starejši motorji dobili tak prizvok če si jih gnal s premalo olja, tak da si takoj vedo kaj se dogaja...
Sicer pa so starejši motorji dobili tak prizvok če si jih gnal s premalo olja, tak da si takoj vedo kaj se dogaja...
Your turn to burn!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mesar ()
Zheegec ::
Indikator količine, ko avto vžgeš kar dokaj točno pokaže. Pa novejši avto imajo tudi senzor kvalitete (viskoznosti) olja. Če se pa prižge lučka za olje je pa ponavadi že prepozno "Tiščanje" pri nekaterih motorjih noro poveča porabo olja, nekateri imajo pa že pač v štartu višjo, pa ni nujno da je to kaj narobe.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
korenje3 ::
jaz teram svojega mercedesa 250 po avtocesti, pije pa ~1L/1000km. sicer zato ker neki spušča. mislim da pokrov motorja ne dihta in mi kaplja na izpušno cev, tako da se kadi iz haube.
IceIceBaby ::
"Tiščanje" pri nekaterih motorjih noro poveča porabo olja,
Na 996 turbo smo po vsakem trackdayu dolili 1 liter. Pa je bilo vsega skupaj narejenega manj kot 100km, motor pa sicer ni prekomerno pil olja pri normalni, cestni uporabi. Če olje segreješ na konkretno temperaturo postane olje tudi bolj redko in lažje priteče mimo kakšnih semeringov in tesnil v turbini.
Mesar ::
Torej avtorja zanima če imajo TSI 1.8 motorji nasplošno višjo porabo, jaz sem malo pogledal pa nisem našel kaj konkretnega... razen tega da TSIji nasplošno znajo žret olje...
nima pa tudi napisal koliko km ima, pod 10kkm bi naj bilo normalno, zdaj po eni strani je avto star 3 leta (to pri meni pomeni 40kkm+) po drugi pa piše, da je skoraj nov.
Ko ga pregreješ pa še lažje.
Ampak pravi, da ne divja povrh tega pa TSI 1.8 ni dirkalnik ampak povprečen avto.
nima pa tudi napisal koliko km ima, pod 10kkm bi naj bilo normalno, zdaj po eni strani je avto star 3 leta (to pri meni pomeni 40kkm+) po drugi pa piše, da je skoraj nov.
IceIceBaby je izjavil:
"Tiščanje" pri nekaterih motorjih noro poveča porabo olja,
Na 996 turbo smo po vsakem trackdayu dolili 1 liter. Pa je bilo vsega skupaj narejenega manj kot 100km, motor pa sicer ni prekomerno pil olja pri normalni, cestni uporabi. Če olje segreješ na konkretno temperaturo postane olje tudi bolj redko in lažje priteče mimo kakšnih semeringov in tesnil v turbini.
Ko ga pregreješ pa še lažje.
Ampak pravi, da ne divja povrh tega pa TSI 1.8 ni dirkalnik ampak povprečen avto.
Your turn to burn!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mesar ()
IceIceBaby ::
Danes so v povprečju avtomobili precej boljši kot pred 20 leti. So sicer izjeme, ampak overall so sodobni avtomobili veliko boljši.
Je pa odvisno predvsem od modela, ne toliko od znamke. Skoraj vsaka znamka ima v ponudbi kak zelo zanič model in kakšnega, ki je res dober.
Je pa odvisno predvsem od modela, ne toliko od znamke. Skoraj vsaka znamka ima v ponudbi kak zelo zanič model in kakšnega, ki je res dober.
šernk ::
Zakaj bi bila poraba olja pri motorju nekvaliteten motor? Ravno nasprotno, s tem se doseže pravilno mazanje ventilov.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
oracle ::
Imam 3 leta starega VW Golfa VI s TSI motorjem (kupil sem novega, da ne bo pomote). Od prvega leta naprej moram med servisoma redno dotočiti olje. Je to normalno? Žena vozi Citroen C3. Po približno enakem številu opravljenih kilometrov je stanje olja v njenem avtomobilu skoraj do milimetra enako kot je bilo po servisu. Zanima me predvsem, zakaj prihaja do te razlike in ali je to normalno? Je res razlog v turbini?
Kolikor malo imam znanja o mašinah, so lahko slaba/obrabljena tesnila na batih, glavi, al pa bilokero drugo (zunanje) slabo tesnilo. V slednjem primeru je mašina mastna in pušča na parkirišču kaplje olja. Za prvi primer boš pa vedel, če imaš rahlo obarvan izpust, se pravi rahlo belkast ali celo modrikast dim, namesto brezbarvnega.
Kakorkoli, kr zoprna zadeva k se loh razvije v drago (časovno zahtevno) popravilo, verjetno pa tudi neizogibno ker bo šel na tehničnem težko skoz.
RejZoR ::
Zakaj bi bila poraba olja pri motorju nekvaliteten motor? Ravno nasprotno, s tem se doseže pravilno mazanje ventilov.
Razen če se voziš z Wartburgom ja, drugače pa ima kurjenje olja zelo malo veze s kakovostjo mazanja motorja...
Ne vem kako eni smatrate kot normalno. Smo do zdej imel vse mogoče avte, od povsem novih do 10 let starih pa noben ni prekomerno pil olja. Vbistvu ga razen ene 2x (ker je bila v planu daljša pot in je bolje bit ziher) nismo nikoli dolival vmes.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
guest #44 ::
Ko pomislim, kaka groza je da kupiš nov avto in ti malo za tem začne resno zajebavati. Kolo is so much simpler.
carry on
carry on
oracle ::
Če avto olje res "pije" in ne pušča, potem to zna bit dolgoročno velik problem, ker se naberejo obloge v cilindrih in okoli ventilov, kar zveča porabo/obrabo iz skrajša življenjsko dobo.
Mesar ::
Če avto olje res "pije" in ne pušča, potem to zna bit dolgoročno velik problem, ker se naberejo obloge v cilindrih in okoli ventilov, kar zveča porabo/obrabo iz skrajša življenjsko dobo.
Ni nujno, da je res tako hudo..
Plačaš pa lepo olje...
Your turn to burn!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mesar ()
-valvoline- ::
VW bencinarji so itak šrot,razen starga 1.8 in 1.8T. Novejši avti niso več tisto kar so včasih bili. Zadnji vzdržljivi avti so narejeni l.2000-2002 naprej pa sam tehnološko nabildan uberklump.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
dzinks63 ::
Katero olje uporabljaš, tovarniško predpisani original, kakšno bučkuriš ponaredek (slabo olje v ponarejeni originalni embalaži) ali kr neki po specifikacijah ustrezno in poceni od leve firme?
Dugače pa z ženo za nekaj časa zamenjajta avtomobil in zna se čudežno zgoditi, da bo citroen začel papati olje VW pa ne več.
Dugače pa z ženo za nekaj časa zamenjajta avtomobil in zna se čudežno zgoditi, da bo citroen začel papati olje VW pa ne več.
Zheegec ::
Ko pomislim, kaka groza je da kupiš nov avto in ti malo za tem začne resno zajebavati. Kolo is so much simpler.
carry on
Sem imel kar solidno kolo pa je stalno menjalnik zafrkaval. Grrrr.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
šernk ::
Razen če se voziš z Wartburgom ja, drugače pa ima kurjenje olja zelo malo veze s kakovostjo mazanja motorja...
preberi še 1x moj stavek, globoko vdihni in še 1x razmisli. Hvala, ne spuščam se v to več.
še vedno pa ne vemo koliko motor pije olja. če ga spije 1 liter na 10.000km ni to nič posebnega, sploh če nimaš optimalne količine olja stalno notri.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
RejZoR ::
Zdej pa še ti enkrat vdihni in pomisli kaj ima veze motorno olje z ventili? Ventili se mažejo z aditivi dodanimi v bencin, ne z oljem, ki je skoz izven izgorevalne komore (valja). Pusti gibljive dele ventilov, v normlanih pogojih tisto olje ne gre nikamor.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Relanium ::
Avtor, če imaš olje nižje viskoznosti (0W 30, 5W 30) pa menjaj za večjo (5W 40)
pa ne pozabi na specifikacije.
Drugače pa športni stroji imajo še bolj viskozna olja, tudi 10W 60 ker se ti stroji zelo segrejejo, ampak za vsak dan je to malo pretirano, boš mašino še prej uničil, ker ob hladnem zagonu dlje traja da pride olje do vseh elementov.
Pa pogosto vžiganje, ala start-stop sistemi tudi krajšajo življenjsko dobo motorja.
pa ne pozabi na specifikacije.
Drugače pa športni stroji imajo še bolj viskozna olja, tudi 10W 60 ker se ti stroji zelo segrejejo, ampak za vsak dan je to malo pretirano, boš mašino še prej uničil, ker ob hladnem zagonu dlje traja da pride olje do vseh elementov.
Pa pogosto vžiganje, ala start-stop sistemi tudi krajšajo življenjsko dobo motorja.
djordjevic ::
Me zelo zanima, kako se bodo obnesli ti sistemi na dolgi rok. Imo bodo problematični vsaj štarterji, ker močno dvomim, da so šli razvijat bolj heavy duty komponente.
No grave is deep enough to keep us in chains.
Relanium ::
Mene bolj zanima, kako se bojo na dolgi rok obnesli ti majhni naviti motorji.
Vrjetno vse mastno in neuporabno po 10 letih.
Vrjetno vse mastno in neuporabno po 10 letih.
Zheegec ::
Kolikor vem, ima težave v glavnem samo VW. Japonci in Italjani AFAIK nimajo nekih serijskih težav. Ampak so šele kakšnih 5 let pogosti. Američani pa komaj vejo kaj je to V6, kaj šele V4
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
IvoJan ::
IceIceBaby ::
1.6THP, ki se uporablja v minijih in PSA grupi je zunaj od 2006, pa z njimi ni težav. Prejšnja generacija minija s kompresorjem je zunaj že več kot 10 let, pa se je tudi izkazala za odlično.
Motorji s takšno specifično močjo niso ravno redkost. Lancerji in Impreze že dolgo vozijo 2.0 turbo motorje s 140 konji na liter. Potem imaš Hondo naprimer, ki je in NA 1.6 literskega motorja spravila 160 konjev že več kot 20 let nazaj, pa je vseeno motor eden izmet bolj vzdržljivih.
Motorji s takšno specifično močjo niso ravno redkost. Lancerji in Impreze že dolgo vozijo 2.0 turbo motorje s 140 konji na liter. Potem imaš Hondo naprimer, ki je in NA 1.6 literskega motorja spravila 160 konjev že več kot 20 let nazaj, pa je vseeno motor eden izmet bolj vzdržljivih.
djordjevic ::
Na TG so pred časom rekli, da od 10 mio primerkov tistega vteca ni ribnil niti eden. Skratka, biser od motorja.
No grave is deep enough to keep us in chains.
IceIceBaby ::
ja no, jaz poznam nekaj ribjenih v Sloveniji :) Ampak to so ekstremni primeri, ko gre avto od enega "street racerja" do drugega, po več intervalov ni menjano olje, stalno na blokadi itd.
djordjevic ::
No, tisto je bilo verjetno mišljeno ob normalnem vzdrževanju, skratka brez izjemnih odpovedi.
No grave is deep enough to keep us in chains.
RejZoR ::
Kolikor vem, ima težave v glavnem samo VW. Japonci in Italjani AFAIK nimajo nekih serijskih težav. Ampak so šele kakšnih 5 let pogosti. Američani pa komaj vejo kaj je to V6, kaj šele V4
Mja no, to ni čist res. Po ameriki se vozi ogromno I4 based avtomobilov. Štirivaljniki v V formaciji pa niso glih pogosta zadeva ne pri nas in ne pri amerih. Američani so kar fino mahnjeni na 4 valjne turbochargane motorje. Sicer ne v take ekstreme kot VW sili TSI mašine (samo 1.2L) ampak bolj v stilu I4 1.8 oz 2.0 s turbochargerjem. Kar načeloma prinese kar fin kick, ni pa niti slučajno tko žejen kot atmosferski V6/V8 s 4+ litrsko prostornino...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Osprey ::
Da pojasnim še nekaj odprtih zadev, ki sem jih zasledil v postih.
Kar se tiče mojega načina vožnje: res je, da je načeloma dokaj umirjena v nižjih obratih, vendar ko se mi mudi ali pa sem enostavno tako razpoložen, znam tudi pošteno pohoditi plin, predvsem v smislu pospeškov, ne končne hitrosti (po avtocestah vozim relativno malo). Sicer sem z avtom zadovoljen, je zelo poskočen, in ga je užitek peljati. Motor proizvede veliko moči in je v kombinaciji s športnim podvozjem res dober.
Sem še enkrat preveril: olje sem moral doliti 7500 km po servisu, dolil sem pa ca. 6 dl (pričakoval sem, da bo potrebno več, da pridem iz minimuma, na nekje 3/4 nivoja med min in max). Verjetno je to sicer dokaj normalno, vendar me vseeno malo "pika", da ženin C3 ne spije niti dl olja med servisi, kot izgleda :)
Avto ima sicer ca. 35000 prevoženih km, vendar kolikor sem spomnim sem tudi med prvim in drugim, ter drugim in tretjim servisom moral doliti olje. Pa še to: uporabljam olje, ki so ga predlagali na servisu, dolijem pa olje s točno tisto šifro, ki je navedena v specifikacijah avtomobila (VW 502 00, če se ne motim).
Kar se tiče tistih zapisov v navodilih glede tega, koliko avto lahko spije olja, se mi pa res zdi, da so tam samo zato, da se izognejo morebitnim tožbam.
Kar se tiče mojega načina vožnje: res je, da je načeloma dokaj umirjena v nižjih obratih, vendar ko se mi mudi ali pa sem enostavno tako razpoložen, znam tudi pošteno pohoditi plin, predvsem v smislu pospeškov, ne končne hitrosti (po avtocestah vozim relativno malo). Sicer sem z avtom zadovoljen, je zelo poskočen, in ga je užitek peljati. Motor proizvede veliko moči in je v kombinaciji s športnim podvozjem res dober.
Sem še enkrat preveril: olje sem moral doliti 7500 km po servisu, dolil sem pa ca. 6 dl (pričakoval sem, da bo potrebno več, da pridem iz minimuma, na nekje 3/4 nivoja med min in max). Verjetno je to sicer dokaj normalno, vendar me vseeno malo "pika", da ženin C3 ne spije niti dl olja med servisi, kot izgleda :)
Avto ima sicer ca. 35000 prevoženih km, vendar kolikor sem spomnim sem tudi med prvim in drugim, ter drugim in tretjim servisom moral doliti olje. Pa še to: uporabljam olje, ki so ga predlagali na servisu, dolijem pa olje s točno tisto šifro, ki je navedena v specifikacijah avtomobila (VW 502 00, če se ne motim).
Kar se tiče tistih zapisov v navodilih glede tega, koliko avto lahko spije olja, se mi pa res zdi, da so tam samo zato, da se izognejo morebitnim tožbam.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Osprey ()
clix ::
1.2 tsi pa silno navita mašina? zadeva ma 88 konjev na liter. Ni to lih nek presežek navijanja. Tako 1.4TSI (ta švoh) pa 1.8TSI mate približno enako vrednost. Pa tut vsi turbo MultiAir-i majo približno iste, ali pa še vičje vrednosti. Da ne omenjam TwinAira, ma skor 100 konjev na liter. omg, omg,...
Invictus ::
1l olja na 100km da je normalno? Niste mogoče mislili 10.000km? To bi bilo bolj normalno.
Ker če je 1l/1000km normalno, pomeni da med dvema servisnima intervaloma pokuriš 15l olja. Halo ?!?!?!
Ker če je 1l/1000km normalno, pomeni da med dvema servisnima intervaloma pokuriš 15l olja. Halo ?!?!?!
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
IvoJan ::
IceIceBaby je izjavil:
1.6THP, ki se uporablja v minijih in PSA grupi je zunaj od 2006, pa z njimi ni težav. Prejšnja generacija minija s kompresorjem je zunaj že več kot 10 let, pa se je tudi izkazala za odlično.
Motorji s takšno specifično močjo niso ravno redkost. Lancerji in Impreze že dolgo vozijo 2.0 turbo motorje s 140 konji na liter. Potem imaš Hondo naprimer, ki je in NA 1.6 literskega motorja spravila 160 konjev že več kot 20 let nazaj, pa je vseeno motor eden izmet bolj vzdržljivih.
novejsi miniji od 2006 naprej, torej r56 oznaka imajo ogabno slabe masine. v klubu je par teh r56, na enemu je zdaj bila menjana 4. turbina, ostali tudi crkujejo kot po tekocem. R53 s kompresorjem pa se je res izkazal za odlicno masino, in pravtega si lastim tudi sam :) olje menjam na 10.000km, masino ogrevam pocasi, nikoli ne zgem mrzlega, masino ko je topla zelo rad odprem da zapoje, je pa dalec od tega da ga nebi cuval oz. bi ga namenoma uniceval, avto pac vozim tako da izkoristim vse dane konje :) seveda ce avta nebi poznal in ga nebi sam sraufal ga tudi nebi upal prevec gonit :D
kixs ::
"Skoraj nov avto pije olje"
Tri leta star avto seveda ni skoraj nov.
Med min in max oznako je 1L. Meri se pa vedno vsaj 10min po zakljucku voznje na cimbolj ravni povrsini - se raje zjutraj, da se olje lepo scedi.
lp
Tri leta star avto seveda ni skoraj nov.
Med min in max oznako je 1L. Meri se pa vedno vsaj 10min po zakljucku voznje na cimbolj ravni povrsini - se raje zjutraj, da se olje lepo scedi.
lp
Osprey ::
Invictus, v navodilih za Golf VI dejansko piše, da lahko avtomobil "pije" do 0,5l/1000 km, zato se priporoča kontrola olja pri vsakem polnjenju goriva. Tako pač je, tudi meni se zdi čudno.
Kixs, naslov je takšen, ker je, kar se tiče porabe olja, enako odkar je bil čisto nov pa do zdaj, ko je star 3 leta.
Kixs, naslov je takšen, ker je, kar se tiče porabe olja, enako odkar je bil čisto nov pa do zdaj, ko je star 3 leta.
IceIceBaby ::
na enemu je zdaj bila menjana 4. turbina, ostali tudi crkujejo kot po tekocem.
Verjetno vsi po vrsti čipani, brez ustreznih predelav odzračevanja, ki so pri tuningu tega motorja nujne. Tega sicer skoraj noben, ki pri nas čipa avtomobile ne bo znal povedati. Če ti crknejo 3 turbine je možno samo dvoje. Ali imaš res hudo smolo ali pa ne znaš delati z avtom.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | golf 6 1.2 tsiOddelek: Na cesti | 5056 (3994) | hojnikb |
» | dolivanje hladilne tekočine motorjaOddelek: Na cesti | 9691 (9041) | Daliborg |
» | Motorna olja (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 20743 (11999) | hojnikb |
» | Kam izginja motorno olje? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 35811 (34050) | jalovec09 |
» | Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 53142 (50023) | Matwic |