Forum » Na cesti » KIA in Hyundai
KIA in Hyundai
WhiteAngel ::
Kia je kul, ampak svoje čase je bil osnovni model Ceed nekje 10.000 EUR (1.4 motor, bela barva, itd.), še par let nazaj je bilo tako. Zadnje dve ali tri leti pa jih zelo podražili, tako da osnovni model Ceed sedaj pride večk kot 20.000 EUR. To je ogromna podražitev če mene vprašaš.
Vir: https://www.kia.si/ceed
WTF?! Žena je kupila 2 leti nazaj Ceeda za 10.500 EUR. A so prizadeti al so to ene športne N serije?!?
Za primerjavo, Hyundai i30:
Utk ::
2 leti nazaj je prihajala nova linija in so "staro" prodajali za bagatelo. Kdor je tisto zamudil, lahko čaka spet novo generacijo in kupi prejšno.
WhiteAngel ::
Aja, kupila je pa 5-vratnega Ceeda zato, ker ima večji prtljažnik od Cliota (voziček&stuff), sicer bi slednjega. Avto je sicer še vedno dokaj majhen. V i30 je za moj okus več prostora, ampak je pa grd k smrt zadnja serija. Tista pred 2017 je bila pa zakon!
Barbarpapa2 ::
Pozdrav
WhiteAngel je prilepil cenik za Hyundai i30 z dne 04.09.2019. Zanimivo je to, da je cena avta z 1,4 atmosferskim bencinarjem s STYLE opremo in popustom, dejansko ista, kot je stal avto s to opremo avgusta 2016, ko je bil kupljen naš (no, za to ceno sva dobila še 4 jeklena platišča s setom ventilčkov z detekcijo tlaka ter bočne zaščitne letve). Takrat sva gledala tudi Ceed-a, pa je bil primerljiv dražji za par tisočakov in se nama je zdel slabša izbira.
Lp
Jože
WhiteAngel je prilepil cenik za Hyundai i30 z dne 04.09.2019. Zanimivo je to, da je cena avta z 1,4 atmosferskim bencinarjem s STYLE opremo in popustom, dejansko ista, kot je stal avto s to opremo avgusta 2016, ko je bil kupljen naš (no, za to ceno sva dobila še 4 jeklena platišča s setom ventilčkov z detekcijo tlaka ter bočne zaščitne letve). Takrat sva gledala tudi Ceed-a, pa je bil primerljiv dražji za par tisočakov in se nama je zdel slabša izbira.
Lp
Jože
Gambino ::
No ja za 22kE dobiš že hibrida Corollo, kar je v rangu golfa vendar boljše izdelave v notranjosti in že v osnovi boljšo opremo. Tako da kakor za koga.
Veselinko ::
Kia NI vznemirljiv avto. To je avto, ki ga kupiš s kalkulatorjem v roki. To navsezadnje kaže njihov slogan ("največ avta za vaš denar!") in dizajn njihovih zadnjih modelov, ki skuša biti široko všečen, zato pobira iz vseh koncev in krajev (Ceed je fina mešanica elementov z golfa in bmwja, Proceed ima zadnji konec porschejevski, itd.). Kia je racionalen, nevznemirljiv avto, ki ga kupiš zato, ker rabiš prevozno sredstvo. Kaj je narobe s tem?
Včasih KIA res ni bila oblikovalsko vznemirljiva in je šlo zgolj za vrednost na vložen denar. Novodobni modeli pa so oblikovno vznemirljivi, sicer ne bi poleg vsesplošne všečnosti dobila Kia za njih tako veliko oblikovalskih nagrad. Za moje pojme je tukaj nemški oblikovalec Schreyer, ki skrbi pri Kiji že več kot 10 let za obliko, naredil ključne premike pri pozicioniranju znamke, ki je v smislu oblike za moje pojme precej pred Volkswagnom, Škodo ali pa recimo Oplom.
MxxW5 ::
O tem sem že pisal. Nevznemirljivost ne pomeni slabega dizajna. Nevznemirljivost ni bila mišljena negativno. Kia (pa tudi Hyundai) sama sebe pozicionira na "nevznemirljivo" stran trga, kar kaže zelo konzervativen dizajn njihovih zadnjih modelov in slogan "Največ avta za vaš denar!". Povedano drugače, Kia hoče (oziroma trdi da) prodajati avte, ki jih ljudje kupujejo s kalkulatorjem v roki, saj svoje izdelke vidi (trži) kot tiste, ki nudijo (naj)večjo vrednost za vloženi denar. Za razliko od npr. Alfe pa tudi npr. Peugeota.
Utk ::
Alfa? Sej vidimo kolk jih prodajo. Pežo? Tam ti pa res ne zmanjka vznemiranja...samo ne takšnega kot si ga bi kdorkoli želel.
Raptor F16 ::
Alfa? Sej vidimo kolk jih prodajo. Pežo? Tam ti pa res ne zmanjka vznemiranja...samo ne takšnega kot si ga bi kdorkoli želel.
Saj fora kie je ravno v tem, da hoče vsestransko ugajati vsem.
Na nek način jim to kar dobro uspeva. Rezultat so avtomobili, ki spominjajo na oblikovalske križance med znamkami.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
MxxW5 ::
Seveda, ko prilimaš sliko nove petstoosmice, je rezultat lahko le tišina
In kar je najbolje, avto v živo izgleda še bolje, kot na slikah. Zadnjič se videl enega črnega, ki je peljal naravnost proti meni. Bil je še tak polmrak, tako da so se dobro videle tudi luči. Mater. Pustimo vse ostalo pri Pežojih, ampak tako seksi avta že kar nekaj časa ni bilo, še posebej ne v tem razredu.
In kar je najbolje, avto v živo izgleda še bolje, kot na slikah. Zadnjič se videl enega črnega, ki je peljal naravnost proti meni. Bil je še tak polmrak, tako da so se dobro videle tudi luči. Mater. Pustimo vse ostalo pri Pežojih, ampak tako seksi avta že kar nekaj časa ni bilo, še posebej ne v tem razredu.
Utk ::
Tišina je, ker je težko tu kaj napisat, da ne bo kdo užaljen. Lahko samo rečemo, da bo še lep čas neka dolgočasna toyota prodala veliko več avtov v tem razredu kot strašno vznemerljiv pežo.
Ljudje nočejo takega vznemirjenja kot ga lahko samo pežo ponuja...
Avto je lep, ne rečem da ni, ampak ne bi ga kupil. Niti "nihče" drug ga ne bo.
Ljudje nočejo takega vznemirjenja kot ga lahko samo pežo ponuja...
Avto je lep, ne rečem da ni, ampak ne bi ga kupil. Niti "nihče" drug ga ne bo.
WhiteAngel ::
O glej, to je pa ta dizajnerski gnoj 2019/2020 teh kromiranih šrafiranih sprednjih mask. Enako bedasto mislijo pri Korejcih:
Pa še japka 2019:
Drugače pa všečen avto, se strinjam. 508-ke so bile vedno lepe, vsaj meni. Ampak prejšnje so bile še lepše (tudi Hyundai Sonate in Elantre, Santafe). Zdaj so spet v modi ravne, horizontalne, rahlo škatlaste linije v primerjavi z "mišičastimi" izpred 5 let.
MxxW5 ::
No ja, de gustibus non est disputandum.
EDIT: Sicer pa je bil point ravno ta, kar sta napisala. Gre za res hud dizajn, ki igra na čustva, saj sicer 508 nima kaj dosti ponuditi nasproti tekmecem. Petstosomico boš kupil zato, ker ti bo všeč. Tisti s kalkulatorjem bo kupil (verjetno) Superba.
EDIT: Sicer pa je bil point ravno ta, kar sta napisala. Gre za res hud dizajn, ki igra na čustva, saj sicer 508 nima kaj dosti ponuditi nasproti tekmecem. Petstosomico boš kupil zato, ker ti bo všeč. Tisti s kalkulatorjem bo kupil (verjetno) Superba.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MxxW5 ()
Kvatebrigic ::
WhiteAngel je izjavil:
O glej, to je pa ta dizajnerski gnoj 2019/2020 teh kromiranih šrafiranih sprednjih mask. Enako bedasto mislijo pri Korejcih:
Ford jo ima tudi:
WhiteAngel ::
Kvatebrigic je izjavil:
WhiteAngel je izjavil:
O glej, to je pa ta dizajnerski gnoj 2019/2020 teh kromiranih šrafiranih sprednjih mask. Enako bedasto mislijo pri Korejcih:
Ford jo ima tudi:
Jap, to so pač dizajnerski trendi, ki ne vem, kdo se jih prvi spomni in potem morajo vsi temu slediti, ker drugače bo konec sveta. Ma saj je isto pri telefonih... včasih si hotel čist, nevpadljiv telefon, zdaj imaš pa notche spredaj, pa zadaj en kup ven-izbočenih-objektivov nekje ne-na-sredi in podobne neumnosti. Sam še šrafirana kromirana maska manjka...
3p ::
Dinamicna voznja ni sirok pojem. Je lepo definirana in z nako kombi skatlo kot je tvoj avtomobil si ne morem predstavljati dinamicne voznje.
No, točno to definicijo bi rad enkrat slišal.
Zaenkrat imam občutek, da je to nekaj, na kar se radi sklicujejo tisti, ki v rdečo prehitevajo po pasu za zavijanje levo. Ali pa mislijo, da lahko dinamično v krožišču iz notranjega pasa peljejo pred vsemi ostalimi na izbrani izvoz. Ali pa v zastoju prehitevajo kolono tako, da se uvalijo za reševalce.
Spet druga možnost bi bila, če se spomnim fizike, da ima to kaj opraviti z gibanjem in silami. Ali torej to pomeni, da se gibljejo hitro in pospešujejo in zavirajo z veliko silo?
Ali gre pak mogoče za prilagodljivo vožnjo. Da izven naselja pospešiš na 90, v naselju pa takoj po znaku zmanjšaš hitrost na 50?
Raptor F16 ::
Sprednji del golfa je totalno zgrešen, grd. In ne samo men. Mnogi novinarji omenjajo to.
Menenje avtomobilskih novinarjev je približno tako relevantno, kot če bi mojo staro mamo vprašal, kako deluje jedrski reaktor.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Veselinko ::
polozweii ::
Kia na fotki v primerjavi s Peugotom ne bi delovala tako prazno če bi bila nameščena tablica.
Drugač pa sta oba avta dovolj dobra za v mojo garažo.
Drugač pa sta oba avta dovolj dobra za v mojo garažo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: polozweii ()
Raptor F16 ::
Jaz resno ne vem, kaj vidite na Stingerju.
Za moje pojme najgrši zmazek v KIA paleti modelov trenutno.
Nobenih lepih zaključkov. Zadnji del je obupno grd.
Za moje pojme najgrši zmazek v KIA paleti modelov trenutno.
Nobenih lepih zaključkov. Zadnji del je obupno grd.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
LeQuack ::
treba se bo sprijaznit da ima vsak človek drug okus
A zato vsi kupijo telefone k isto zgledajo.
Quack !
Raptor F16 ::
treba se bo sprijaznit da ima vsak človek drug okus
Ne vem o kakšnem "drugačnem" okusu govoriš...
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Gejspodar ::
Raptor F16 je izjavil:
IL_DIAVOLO je izjavil:
Limuzine so si podobne? I am shocked!
Bodi pozoren na detajle.
Ravno v detajlih se vse razlikuje, če so si, so si podobni samo v osnovni obliki.
Raptor F16 ::
Raptor F16 je izjavil:
IL_DIAVOLO je izjavil:
Limuzine so si podobne? I am shocked!
Bodi pozoren na detajle.
Ravno v detajlih se vse razlikuje, če so si, so si podobni samo v osnovni obliki.
No pa ravno ti detajli so sumljivo podobni. Kako so luči narejene, kako je maska narejena... da notranjosti ne omenjam
Kia potem sam po korejsko malo spremeni razmerja in evo... "nova" KIA
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
polozweii ::
Kia na 3. in 4. sliki je še bolj podobna nekdanjemu mercedesu kot pa mercedes sam. Mercedes se je približal obliki BMWja.
Zdi se da bi Kia rada pobrala mercedesu tiste stranke ki jim je mercedes oblikovno všeč, in imajo majhno žepnino.
So pa na splošno vsi avti čedalje bolj podobni. Aerodinamika je najboljša pri obliki dežne kaplje.
Zdi se da bi Kia rada pobrala mercedesu tiste stranke ki jim je mercedes oblikovno všeč, in imajo majhno žepnino.
So pa na splošno vsi avti čedalje bolj podobni. Aerodinamika je najboljša pri obliki dežne kaplje.
Utk ::
Ta podobnost bi bila "problem", če bi kia prodajala avte po cenih audijev in mercedesov. Recimo stinger je po ceni malo bližje, in se ne prodaja strašno dost, ker pri tisti ceni se ceni tudi originalnost. Če je neka kia za 20 jurjev podobna audiju za 40 jurjev v zadnjih lučeh, je pa to nepomembno. Nihče ne bo kupil kie namesto audija, če mu je malo podobna. Itak imajo pa nemškega oblikovalca, ki ima tam bolj proste roke kot doma.
Da je kia vodilna v čemurkoli pa menda nihče ne trdi.
Da je kia vodilna v čemurkoli pa menda nihče ne trdi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Raptor F16 ::
Aerodinamika je najboljša pri obliki dežne kaplje.
To je neka splošna predpostavka, ki je v praksi zelo zgrešena. V resnici zelo močno zavisi od namena aeroprofila. Kaplja je učinkovita samo v idealnem ravninskem gibanju, ko tudi fluid relativno teče v smeri osi.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
qwertyy ::
Haha Kia Ceed za 22 jurjev Dam še 2k več pa vzamem Golfa, ali pa šparam še kako leto pa se že na Audi A3
Raptor F16 ::
Haha Kia Ceed za 22 jurjev Dam še 2k več pa vzamem Golfa, ali pa šparam še kako leto pa se že na Audi A3
Vendar na koncu če ne opaziš razlike v vožnji med KIO in Audijem... za takega bi bilo res bolje, če bi vzel Dacio.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
borisk ::
stinger je dober poskus, ampak pogrne na detajlih, ima naprimer fake zračnikre na haubi, tista črna plastika je sam dekorativna, sploh ni luknje skoz... 508 je pa po drug strani precej lepša zadeva, kabina je prav tako zelo lepa (kar je bolj pomembno, ker jo gledaš več kot zunanjost...
3p ::
MxxW5 ::
Vozil sem zadnjič tudi Ceeda 3. Meh. Avto se pelje boljše od Ceeda 2, malce je udobnejši, morali bi delati še na zvočni zadušitvi, ki ostaja nezadostna, vsaj pri dizlu. Armatura je pa kul. Skratka, kul avto za 17 jurjev.
Kaj....? 27 jurjev (z besedo: sedemindvajset)? Človek ostane brez besed. Ne samo zato, ker je Kia za 27k, ampak predvsem zato, ker sam avto na noben način ne upraviči take cene. Ja vem, na koncu boš nek popust dobil, pa bo 25k. Še vedno dosti preveč, pa še enkrat, ne zato, ker je Kia, ampak zato ker avto kot tak te cene ni vreden.
IMO je Ceed z novo generacijo izgubil (poleg garancije) edino prednost, ki jo je imel pred tekmeci, ceno.
Kaj....? 27 jurjev (z besedo: sedemindvajset)? Človek ostane brez besed. Ne samo zato, ker je Kia za 27k, ampak predvsem zato, ker sam avto na noben način ne upraviči take cene. Ja vem, na koncu boš nek popust dobil, pa bo 25k. Še vedno dosti preveč, pa še enkrat, ne zato, ker je Kia, ampak zato ker avto kot tak te cene ni vreden.
IMO je Ceed z novo generacijo izgubil (poleg garancije) edino prednost, ki jo je imel pred tekmeci, ceno.
tomazic89 ::
Ma primerjat slike zunanjosti in kako izgledajo v salnu je bedarija.. itak vsi kopirajo eden od drugega. Meni je vazno kako se avto pelje in kako prenasa uporabo na nasih cestah skozi leta.
Jaz imam na E91 310kkm, avto je star 8let, usnjeni sportni sedezi niso nikjer strgani, volan tudi ne. Cricka nobenega nikjer. Vsa oprema deluje kot je delovala prvi dan. Edino znucal sem tepih (ne tapete ampak tepih), tam kjer pride peta na tla - s spodnje strani nalepil fliko usnja in bo se za nekaj casa.
Zadnjic bil na testu z novim e-golfom.. bohpomagi, vse na touch. Zadnji brisalec skace in poje med brisanjem. V glavnem "plastik fantastik" obcutek. Sem se usedel nazaj v mojega, sem takoj odmislil menjavo.
Se peljem dostikrat v novejsem avtu s pol manj kilometri, pa je marsikateri vidno bolj zjahan. Racunica je zal se vedno enaka - "mal dnarja, mal muske". Ce se furas 10k km na leto, prav veliko "muske" niti ne rabis, zato pa so si avti razlicni, da zadostijo razlicnim potrebam.
Jaz imam na E91 310kkm, avto je star 8let, usnjeni sportni sedezi niso nikjer strgani, volan tudi ne. Cricka nobenega nikjer. Vsa oprema deluje kot je delovala prvi dan. Edino znucal sem tepih (ne tapete ampak tepih), tam kjer pride peta na tla - s spodnje strani nalepil fliko usnja in bo se za nekaj casa.
Zadnjic bil na testu z novim e-golfom.. bohpomagi, vse na touch. Zadnji brisalec skace in poje med brisanjem. V glavnem "plastik fantastik" obcutek. Sem se usedel nazaj v mojega, sem takoj odmislil menjavo.
Se peljem dostikrat v novejsem avtu s pol manj kilometri, pa je marsikateri vidno bolj zjahan. Racunica je zal se vedno enaka - "mal dnarja, mal muske". Ce se furas 10k km na leto, prav veliko "muske" niti ne rabis, zato pa so si avti razlicni, da zadostijo razlicnim potrebam.
Gambino ::
Ma primerjat slike zunanjosti in kako izgledajo v salnu je bedarija.. itak vsi kopirajo eden od drugega. Meni je vazno kako se avto pelje in kako prenasa uporabo na nasih cestah skozi leta.
Jaz imam na E91 310kkm, avto je star 8let, usnjeni sportni sedezi niso nikjer strgani, volan tudi ne. Cricka nobenega nikjer. Vsa oprema deluje kot je delovala prvi dan. Edino znucal sem tepih (ne tapete ampak tepih), tam kjer pride peta na tla - s spodnje strani nalepil fliko usnja in bo se za nekaj casa.
Zadnjic bil na testu z novim e-golfom.. bohpomagi, vse na touch. Zadnji brisalec skace in poje med brisanjem. V glavnem "plastik fantastik" obcutek. Sem se usedel nazaj v mojega, sem takoj odmislil menjavo.
Se peljem dostikrat v novejsem avtu s pol manj kilometri, pa je marsikateri vidno bolj zjahan. Racunica je zal se vedno enaka - "mal dnarja, mal muske". Ce se furas 10k km na leto, prav veliko "muske" niti ne rabis, zato pa so si avti razlicni, da zadostijo razlicnim potrebam.
Ej sej je vse cool. Samo VW je v zanesljivosti milijon let pred bavarskim sekretom, resno. BWM dela tako nezanesljive avtomobile, da jih je lahko sram. In to primerjaš z VW. Pa nisem nek fan VW, zame je MB, Lexus avto.
Pro_moted ::
Vozil sem zadnjič tudi Ceeda 3. Meh. Avto se pelje boljše od Ceeda 2, malce je udobnejši, morali bi delati še na zvočni zadušitvi, ki ostaja nezadostna, vsaj pri dizlu. Armatura je pa kul. Skratka, kul avto za 17 jurjev.
Kaj....? 27 jurjev (z besedo: sedemindvajset)? Človek ostane brez besed. Ne samo zato, ker je Kia za 27k, ampak predvsem zato, ker sam avto na noben način ne upraviči take cene. Ja vem, na koncu boš nek popust dobil, pa bo 25k. Še vedno dosti preveč, pa še enkrat, ne zato, ker je Kia, ampak zato ker avto kot tak te cene ni vreden.
IMO je Ceed z novo generacijo izgubil (poleg garancije) edino prednost, ki jo je imel pred tekmeci, ceno.
Kaj, kaj ? Prišli so na nek nivo, kjer več ne rabijo avtov podarjat za nizko ceno. In glavna prednost KIA zadnjih 10 let je bila 7 letna garancija. Imaš pa vedno ogromne popuste za modele , ki gredo iz prodaje. V bistvu imaš pa zelo narobe, saj je sedanji model tisti, ki se je tudi po samih ocenah približal konkurentom. Zato je tudi cena tam tam. Ne vem od kod sedaj takšna grozna začudenja.
https://avto-skorjanec.si/wp-content/up...
Golf ne ponuja NIČ več, kot Ceed. Pa še dolgočasen je ko smrt. Za enako opremljenega Golfa, pa vedno plačaš več, kot za konkurenco. Sedaj si samo poglej novo žalost od osmice, ki pride ven, kakšno ceno bodo gor pripopali.
Definitivno, pa ti lahko avto pač ne ustreza. Sprejeti je treba, da trg postavlja takšne cene.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
LeQuack ::
A ni tako da je trg v krizi in se manjša prodaja globalno. Normalna podjetja na takem trgu ne višajo cen.
Quack !
Pro_moted ::
A ni tako da je trg v krizi in se manjša prodaja globalno. Normalna podjetja na takem trgu ne višajo cen.
Mogoče je že tako daleč. Ampak nisem mislil tega.
Enostavno znamke rinejo modele za eno mesto navzgor. Polo je dandanes klasa Golfa. Cenovno je že pozicioniran tako. Enako velja za druge znamke. Enostavno nam ponujajo enako za več denarja, mi pa veselo kupujemo ( dodajo kak ekranček ali dva več v kabini, da se boljše počutiš ).
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
Raptor F16 ::
Polo je dandanes klasa Golfa. Cenovno je že pozicioniran tako.
Cenovno je že lahko pozicioniran kot je, pa še vedno nimaš nič pametnega od avtomobila, če voziš več kot 2 osebi ali občasno kaj tovoriš.
Polo je notr še vedno majhen avto, čeprav navzven izgleda relativno velik.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
Pro_moted ::
Pro_moted: A si vozil Ceeda 3?
Sem. Kakor tudi prvi dve generaciji. 2 generacijo si tudi lastim. Napredek iz 1 v 2 je bil velik. Prav tako iz 2 v 3. Ni najboljši avto ampak definitivno, ni vreden samo 60, 70 % Golfa. Tudi praktično skoraj vsi testerji pravijo tako. Mojemu jaz očitam samo ene 2, 3 čričke, ki so se pojavili sedaj pri 200.000 prevoženih in pa da je malo premehak.
25-30.000 evrov pa ni vreden ne en, ne drug. Ampak žal, smo tako daleč prilezli. Sodelavec je nekaj časa nazaj kupil Škodo Superb za 44.000. BMW serija 3 z normalno opremo je tudi 40 do 60.000 z 2.0 dizelčkom pod haubo. Takle mamo sedaj to. Normalno to že ni več.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pro_moted ()
Nikec3 ::
Vsak bi raje imel Golfa, tudi jaz. Ampak človeku se zdi neumno. Plačal bom več, ko bo po štirih letih zaribala mašina, me bo pa VW lepo poslal v k.
Navsezadnje gre za čisto legitimno vprašanje. Če so nemci res tako kul, zakaj ne nudijo primerljive garancije?
Seveda gre. Vsaka garancija stane. In če bi VW želel dati enako garancijo kot Kia ali Hyundai, bi enostavno moral v osnovi podražiti svoje modele... kar pomeni, da bi jih prodali manj itd. Se pa VW 100% kvari bolj kot Hyundai ali Kia. Ne vem če na internetu od 100-ih testov obstaja en, ki bi trdil nasprotno.
Pa še subjektivna ocena: Kie in Hyundai zgledajo boljše od VW-ja.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Nikec3 ::
Za moje pojme je tukaj nemški oblikovalec Schreyer, ki skrbi pri Kiji že več kot 10 let za obliko, naredil ključne premike pri pozicioniranju znamke, ki je v smislu oblike za moje pojme precej pred Volkswagnom, Škodo ali pa recimo Oplom.
To pa definitivno. Grših jajc od Škode itak ni, ko to vidim najprej pomislim na Kak Leningrad, Velenje ali Kumrovec. Ti novi VW-ji so pa tako škatlasti, da daje vtis kot da so jih delali za kake Zagorce in zaplankane starce. Opla bi sicer dal v isto kategorijo, a vendar je videti, da se s to novo Corso malo popravljajo tudi po dizajnerski plati.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
MxxW5 ::
Pro_moted:
Moje mnenje: Trojka se vozi zelo podobno kot dvojka. Sedeži nudijo premalo opore v ledvenem delu (vozil sem GT Line, nastavljive ledvene opore ni, pa je bila v enki). Volan gre premalo ven, stopalka za gas je previsoko in predvsem premehka, tako da ti noga ne more počivati na njej, pač pa te avto sili, da imaš desno nogo ves čas v prisiljeno privzdignjenem položaju. Na splošno si upam trditi, da je položaj za volanom skorajda enak kot pri dvojki (in celo enki). Fino do trgovine in nazaj, če pa delaš 100 km na dan, ti pa začne prekleto presedati.
Avto je presenetljivo glasen, vsaj dizel. Pri priganjanju v kabino pridejo frekvence, ki jih celo pri moji enki ne slišim. Nezadostno.
Na splošno sem mi zdi, da so se pri Ceedu v desetih letih spremenili oblika, armatura, infotainment in dodatna oprema (led luči gretje sedežev, vozni pripomočki), bistvene zadeve (položaj za volanom, zvočna zadušitev, podvozje/krmiljenje) pa ostajajo podobne in marsikje celo enake. Dovolj dobro za 17k, povsem nezadostno za 27k.
EDIT: Še to. Avto, ki sem ga vozil, je bil skorajda nov, pa je že imel črička v kabini.
Moje mnenje: Trojka se vozi zelo podobno kot dvojka. Sedeži nudijo premalo opore v ledvenem delu (vozil sem GT Line, nastavljive ledvene opore ni, pa je bila v enki). Volan gre premalo ven, stopalka za gas je previsoko in predvsem premehka, tako da ti noga ne more počivati na njej, pač pa te avto sili, da imaš desno nogo ves čas v prisiljeno privzdignjenem položaju. Na splošno si upam trditi, da je položaj za volanom skorajda enak kot pri dvojki (in celo enki). Fino do trgovine in nazaj, če pa delaš 100 km na dan, ti pa začne prekleto presedati.
Avto je presenetljivo glasen, vsaj dizel. Pri priganjanju v kabino pridejo frekvence, ki jih celo pri moji enki ne slišim. Nezadostno.
Na splošno sem mi zdi, da so se pri Ceedu v desetih letih spremenili oblika, armatura, infotainment in dodatna oprema (led luči gretje sedežev, vozni pripomočki), bistvene zadeve (položaj za volanom, zvočna zadušitev, podvozje/krmiljenje) pa ostajajo podobne in marsikje celo enake. Dovolj dobro za 17k, povsem nezadostno za 27k.
EDIT: Še to. Avto, ki sem ga vozil, je bil skorajda nov, pa je že imel črička v kabini.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MxxW5 ()
Nikec3 ::
Haha Kia Ceed za 22 jurjev Dam še 2k več pa vzamem Golfa, ali pa šparam še kako leto pa se že na Audi A3
Pa je vam jasno, zakaj lahko imajo take cene? Ker so jih ljudje pripravljeni plačat. Tudi če bi Ceed in Golf imela enako ceno bi brez obotavljanja vzel prvega, ker:
1. Ceed je lepši
2. Dobim 7 let garancije
3. Kie se manj kvarijo (če boste tečnarli vam prilepim plejado linkov)
4. Izognem se, da bi avto nabavil pri goljufivih "clean dizel nacivagnovcih"
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Raptor F16 ::
Seveda gre. Vsaka garancija stane.
kakšna neumnost. Garancija je glavno, kar nepoučene stranke zadržuje na uradnih servisih.
In če bi VW želel dati enako garancijo kot Kia ali Hyundai, bi enostavno moral v osnovi podražiti svoje modele... kar pomeni, da bi jih prodali manj itd.
Ni problema. Tudi pri VW imaš garancijo na 7 let, ampak boš doplačal. Zakaj to delajo ? Ker lahko.
Se pa VW 100% kvari bolj kot Hyundai ali Kia.
Po kakšnih merilih ?
Ne vem če na internetu od 100-ih testov obstaja en, ki bi trdil nasprotno.
Vse se najde. Najboljši test je čas... lahko pa tudi kilometri.
Pa še subjektivna ocena: Kie in Hyundai zgledajo boljše od VW-ja.
Tudi meni je Mercedes oblikovno zelo všeč ampak samo v nepopačeni obliki.
Pa še ena zanimiva :)
Saj ne da kaj očitam, ampak podobnost je mogoče res zgolj naključna
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup Avtomobila KIA (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 26880 (11172) | LeQuack |
» | Kia Ceed SW 1.4 2017 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 36569 (8562) | PeternelG |
» | Kia ali Hyundai (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 37600 (19409) | Utk |
⊘ | KIA - mnenja (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 111776 (64711) | Mavrik |
⊘ | Golf 5 - mnenja (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 54701 (50922) | BigWhale |