Forum » Na cesti » prihodnost avtov v naslednjih 10 letih
prihodnost avtov v naslednjih 10 letih
Invictus ::
Pri dizlu bi že pomagalo, če bi uvedli strožje kriterije za raven nečistoč v gorivu.
Ampak čez 10 let? Mogoče manj dizlov, ampak so tu še vedno:
- ladje -> zdaj so za njih predpisali bolj čisto gorivo, samo 0.5% žvepla, prej 3.
- tovorni promet
- vlaki
- gradbena mehanizacija -> Nizozemska bo imela drugo leta ravno zaradi tega probleme.
Drugače bo avto ostal navadno 4 kolesno sranje kot doslej. In nujno potreben v Sloveniji s tako razseljeno pokrajinsko arhitekturo...
Ampak čez 10 let? Mogoče manj dizlov, ampak so tu še vedno:
- ladje -> zdaj so za njih predpisali bolj čisto gorivo, samo 0.5% žvepla, prej 3.
- tovorni promet
- vlaki
- gradbena mehanizacija -> Nizozemska bo imela drugo leta ravno zaradi tega probleme.
Drugače bo avto ostal navadno 4 kolesno sranje kot doslej. In nujno potreben v Sloveniji s tako razseljeno pokrajinsko arhitekturo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
TheBlueOne ::
Jaz ne bi kartako odpisal dizla. Trenutno je menda proizvodnja biodizla na ca. 250% cene dizla, kjer se da prihranit pri logistiki, ce si eu in ce bi bila trosarina flatrate razlika niti ni vec tako zelo velika.
Si mislim, da bo v desetih letih veliko vec rekuperacije, torej hibridov in se bolj ucinkoviti pogonski sklopi.
Potem pa se kar zna biti, je da se bodo znizale omejitve na AC, ker to drasticno zmanjsa izpuste. Na Nizozemskem so menda ravno spustili hitrosti na AC iz 130 na 100kmh. Ce to postane standard, bodo lahko avti koncepirani za nizje hitrosti in se vecjo ucinkovistost. Ce bo veliko avtonomne voznje, potem razlika v hitrosti morda ne bo tak problem.
Sicer pa je deloma znano kaj bo, ker drzave postavljaj dolocene zaveze in deluje za avte kakor 30% visja ucinkovitost.
Si mislim, da bo v desetih letih veliko vec rekuperacije, torej hibridov in se bolj ucinkoviti pogonski sklopi.
Potem pa se kar zna biti, je da se bodo znizale omejitve na AC, ker to drasticno zmanjsa izpuste. Na Nizozemskem so menda ravno spustili hitrosti na AC iz 130 na 100kmh. Ce to postane standard, bodo lahko avti koncepirani za nizje hitrosti in se vecjo ucinkovistost. Ce bo veliko avtonomne voznje, potem razlika v hitrosti morda ne bo tak problem.
Sicer pa je deloma znano kaj bo, ker drzave postavljaj dolocene zaveze in deluje za avte kakor 30% visja ucinkovitost.
KAVINSKY ::
Spica bi morala biti, ko je elektrika najcenejsa. Rabimo "pametno" mrezo. Sam verjamem, da zaposleni v energetiki raje govorijo, da se ne da.
Ta "pametna" mreža je zaenkrat še znanstvena fantastika. Lahko bi 100% napolnjena vozila oddajala elektriko v omrežje pa polnila praznejša vozila, ampak za to bi vsako polnilno mesto potrebovalo ustrezni inverter in krmilnik in napeljavo. Govori se o uporabih starih baterij EVjev za powerbanke, ampak prvo morajo biti stare baterije nekje, EVjev je pa za vzorec oz se trenutne baterije reciklira. Velik problem EVjev je kapaciteta (domet), še posebej cenejših. Tesla bi lahko napolnila eGolfa, eGolf pa kvečjemu kakšnega Twizija. Kako bi pa prioriteto določal? Reševalci, gasilci bi imeli prioriteto, kaj pa starši otrok, ki so npr. v šoli v naravi? Svojci ostarelih, kateri živijo sami par 40 kilometrov stran? Bo gospodinjstvo res moralo imeti dragi EV in še rezervni star ICE?
Boš taksi klical, da prideš iz Ljubljane do stare mame v Uncu, ker ji je sredi zime zdrsnilo na ledu pred domačijo? Doma pa imaš neuporabno vozilo za 20jurjev+. V praksi je to isto, kot imeti star zgonjen avto, za katerega ne veš ali bo zjutraj vžgal. Za premium ceno.
kow ::
Zakaj mislis, da sem dal pametno v narekovaje. Glavni problem je nedinamicna cena energije. 2 tarifni sistem? Lol.
Invictus ::
O "pametnih" elektro omrežjih se govori že zadnjih 20 let...
Kje smo, pa se ve .
Kje smo, pa se ve .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
feryz ::
Itak, da se ve. Smo 20 let stran. Čez 20 let, bo popolnoma vse pametno in urejeno. Šarec in ostali točno vejo, da bo tako.
In čez 10 let dobimo prvo fuzijsko. Matere mi.
Meni pa je namenjen napis v oštariji, ki se, v enaki maniri, glasi:"Jutri bo pijača zastonj.".
In čez 10 let dobimo prvo fuzijsko. Matere mi.
Meni pa je namenjen napis v oštariji, ki se, v enaki maniri, glasi:"Jutri bo pijača zastonj.".
bbbbbb2015 ::
Cena km z elektricnim avtomobilom bo sesula dizel (ob nespremenjenih trosarinah na naftne derivate), tudi brez prepovedi.
ker trenutno je super ugodno
sem zadnjič računal, da če kupim podobno opremljen električni avto kot je moj bencinar pridem po razliki eur/km na ničlo po 150.000km, zaradi dražje nabavne cene (servise razen velikega delam sam, tako da me pridejo do 150k km cca 700eur). Od očeta avto spije še 2litra manj od mojega, bil je še 10k eur cenejši (ok gremo en rang nižje z opremo tudi pri električnem) in pride na ničlo po 300.000km. UGODNO ni kaj. Da ne govorim da moram štartati 4 ure prej da pridem iz nove gorice do dunaja.
Da se nekaj razumemo.
Velika mesta že uvajajo omejitve. Bruselj recimo, že ima zone onesnaženja in ima plan do 2024, kako bodo prepovedali avte. Trenutno so že prepovedani Euro 0 in 1. Za ta Euro 0 nisem ziher, verjetno mislijo pred Euro 1 avte.
Jaz imam en službeni EURO 5 avto in so mi že natisnili v prometno (kar na tehničnem, brez da bi kaj vprašali) da ta avto v zoni, kjer je sedež firme, po 2024 NE BO VEČ DOVOLJEN.
Moj bivši šef je že samozaščitno nabavil BMW 730e (pač lizing), kar v praksi zanj pomeni, da vozi na motor z notranjim zgorevanjem (pojma nimam kaj ima 730e v sebi), ko pa PRIDE DO MEJNE ČRTE, pa preklopi na EV, po mestu se vozi na EV, ko pride iz mest, pa preklopi na notranje zgorevanje.
V službeni garažni hiši so eno celo etažo preuredili na EV polnilnice, torej nekje 33% vseh parkirnih mest. Seveda se ta elektrika plača.
Tukaj v Bruslju nihče ne računa, kako se bo EV vozilo "izplačalo". Tu gre za to, da bo to dovoljeno po 2024, torej bodo morali imeti to. Ni zdaj tu, kaj se njim bolj izplača. Seveda se ob robu mesta ta famozna črta konča, prometni znak je prečrtan in tam lahko delaš, kar češ.
V praksi pa sem gledal, kako en Mercedez S450 4matic, EURO 5, stane 19k €. Tak isti S450 4matic, bluetech, EURO 6, stane 50k €. po kilometrih približno enaka (manj kot 200k), letnik tm po spominu 2013-2014. To je top avto.
WizzardOfOZ ::
Koliko pa pride predelava iz EURO 5 na EURO 6 za tak mercedes. Mogoče se pa bolj splača kupit EURO 5, pa ga dat predelat.
Samo za primer EURO 1 v EURO 3 predelava je stala okoli 1200 evrov. Dodali so pa samo še en katalizator in izpolnili ene 10 papirjev, pa to potrdili, da si dobil vpisano na homologaciji, da je sedaj pa dovoljeno to uvozit v Slovenijo.
Samo za primer EURO 1 v EURO 3 predelava je stala okoli 1200 evrov. Dodali so pa samo še en katalizator in izpolnili ene 10 papirjev, pa to potrdili, da si dobil vpisano na homologaciji, da je sedaj pa dovoljeno to uvozit v Slovenijo.
bbbbbb2015 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Koliko pa pride predelava iz EURO 5 na EURO 6 za tak mercedes. Mogoče se pa bolj splača kupit EURO 5, pa ga dat predelat.
Samo za primer EURO 1 v EURO 3 predelava je stala okoli 1200 evrov. Dodali so pa samo še en katalizator in izpolnili ene 10 papirjev, pa to potrdili, da si dobil vpisano na homologaciji, da je sedaj pa dovoljeno to uvozit v Slovenijo.
Ne vem, če bo to tako enostavno. Euro 1 na 3 še. Pa EURO 3 na 4. EURO 5 na 6 pa pomeni tisto tekočino AdBlue dolivat, to je že v motornem prostoru drugačna konstrukcija.
Potem je tu še povezava z izpuhom.
To dvomim, da bo šlo tako enostavno in po moje ni izplačljivo. Razen če so morda third party nadgradnje.
Glede na to:
https://uk.reuters.com/article/us-germa...
bi pravzaprav upgrade bil možen, a lobi avto proizvajalcev meni, da so novi avti rešitev.
Bellzmet ::
Prihodnost avtov bo taka, da bom čez 10 let kupil avto, ki bo stal recimo 15.000 - 20.000 EUR, pojma nimam kakšen bo, nov, star, bencin, vodik, na premog,...Kar se bo pač takrat dobilo za ta denar.
šernk ::
Velika mesta že uvajajo omejitve. Bruselj recimo, že ima zone onesnaženja in ima plan do 2024, kako bodo prepovedali avte. Trenutno so že prepovedani Euro 0 in 1. Za ta Euro 0 nisem ziher, verjetno mislijo pred Euro 1 avte.
se nimam kaj bati, vozim euro 5 bencinarja, ki ne bo banan še vsaj 15 let od nikjer.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
stara mama ::
Vozim Euro 2 dizla, samo zato da Utkja jezim.
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
WizzardOfOZ ::
bbbbbb2015 je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
Koliko pa pride predelava iz EURO 5 na EURO 6 za tak mercedes. Mogoče se pa bolj splača kupit EURO 5, pa ga dat predelat.
Samo za primer EURO 1 v EURO 3 predelava je stala okoli 1200 evrov. Dodali so pa samo še en katalizator in izpolnili ene 10 papirjev, pa to potrdili, da si dobil vpisano na homologaciji, da je sedaj pa dovoljeno to uvozit v Slovenijo.
Ne vem, če bo to tako enostavno. Euro 1 na 3 še. Pa EURO 3 na 4. EURO 5 na 6 pa pomeni tisto tekočino AdBlue dolivat, to je že v motornem prostoru drugačna konstrukcija.
Potem je tu še povezava z izpuhom.
To dvomim, da bo šlo tako enostavno in po moje ni izplačljivo. Razen če so morda third party nadgradnje.
Glede na to:
https://uk.reuters.com/article/us-germa...
bi pravzaprav upgrade bil možen, a lobi avto proizvajalcev meni, da so novi avti rešitev.
Če sem jaz pravilno razumel ruse na youtubu ima MB S klasa EURO 5 in EURO 6 vse enako (če gre za isti model avta), samo par razlik na izpuhu in EURO 5 ima blindiran vhod za adblue in nima rezervarja za adblue. Torej menjava izpuha in dodan rezervar pa nekaj papirjev in ...
Bo pa to moral povedat kdo, ki se na to bolj spozna.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
KAVINSKY ::
stara mama je izjavil:
Vozim Euro 2 dizla, samo zato da Utkja jezim.
Če malo spremljaš njegove objave, bi vedel, da ima za drugi avto Cliota z uničenim katalizatorjem, ker dela kratke vožnje
stara mama ::
To že dolgo vemo, da se dnevno vozi na razdaljo 1km, toliko sam naredim peš samo iz parkplaca na šiht in nazaj.
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
mulc007 ::
Mogoče bo električni avto smiseln šele potem ko bodo na hišah namesto streh sončne celice, ki bodo čez dan polnile baterije.
Predpostavimo da ima vsaka streha sončne celice in z elektriko ni težav.
Na svetu je stotine milionov vozil, število še narašča.
Iz česa je sestavljena baterija in ali bo dovolj ustrezne rude za takšno količino baterij?
Predpostavimo da ima vsaka streha sončne celice in z elektriko ni težav.
Na svetu je stotine milionov vozil, število še narašča.
Iz česa je sestavljena baterija in ali bo dovolj ustrezne rude za takšno količino baterij?
jype ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Rome bans all diesel vehicles .... (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 20527 (15398) | -valvoline- |
» | Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 50223 (40294) | -valvoline- |
» | Afera Dieselgate (PreWvara)Oddelek: Na cesti | 6114 (4969) | Unknown_001 |
» | EPA: Pri izpustih goljufal tudi Fiat Chrysler (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Novice / Tožbe | 82898 (77613) | D3m |
» | Volkswagen goljufal tudi v EU, na tnalu tudi BMW (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 155247 (99974) | krneki0001 |