» »

Afera Dieselgate (PreWvara)

Afera Dieselgate (PreWvara)

Kostolomac ::

Kdo od vas sodeluje v kampanji PreVWara? Ste vložili tožbo? Kje lahko najdem kakšne informacije o tem, kako daleč je trenutno zadeva?

Družba Financialright GmbH je 29. marca 2018 vložila tožbo proti koncernu Volkswagen AG, s katero uveljavlja odškodninske zahtevke 6.024 slovenskih potrošnikov, ki so kupili ali z lizingom najeli vozila koncerna Volkswagen, udeležena v t.i. dizelskem škandalu. Gre za vozila znamk Audi, Seat, Škoda in Volkswagen, izdelana med leti 2007 in 2015, v katera so vgradili sisteme za prirejanje meritev količine izpustov dušikovih oksidov (NOx).

zmaugy ::

Beating the dead horse in favour of the USPA? Tole je rezultat na kratek rok: emisije CO2 pri na novo registriranih avtih v EU v letu 2017 v porastu zaradi povečane prodaje bencincev.

https://www.acea.be/press-releases/arti...

s1m0n ::

Ma, ne to je zaradi večje prodaje električnih in s tem povezano proizvodno el. energije :)
Glede na to, da so električna vozila na skoraj +50% (V ta sklop spadajo tudi hibridi), bencinarji le kakšnih +15%.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

D3m ::

A to je še aktualno? :D

Sedaj imaš že EURO 6d.
|HP ProBook|R5 3500U|

Utk ::

zmaugy je izjavil:

Beating the dead horse in favour of the USPA? Tole je rezultat na kratek rok: emisije CO2 pri na novo registriranih avtih v EU v letu 2017 v porastu zaradi povečane prodaje bencincev.

https://www.acea.be/press-releases/arti...


In, kaj je narobe s tem? Dizli so nastali, ker pihajo manj co2, samo kaj ko pa so strupeni. Co2 ni strupen. Vsaj ne v kolicini, ki je naredi vec bencinar od dizla.

D3m je izjavil:

A to je še aktualno? :D

Sedaj imaš že EURO 6d.


Ja, to so govorili tudi za euro 4, euro 5 in euro 6. Nazadnje so pa vsi isti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

D3m ::

Kaj so govorili?
|HP ProBook|R5 3500U|

-valvoline- ::

D3m je izjavil:

Kaj so govorili?

Razlike v izpustih med euro 4 5 in 6 so minimalne, par let rabljen euro 6 svinja popolnoma enako k rabljen euro 4.

D3m ::

O rly?
|HP ProBook|R5 3500U|

Utk ::

D3m je izjavil:

Kaj so govorili?

Da zdaj je pa dizel res cist in ne strupen in se manj porabi in spljoh ne ropota.

D3m ::

Kolikor vidim graf testov 4, 5 in 6 ne izpuščajo enako.
|HP ProBook|R5 3500U|

Utk ::

Bolje poglej

D3m ::

Kako so prišli do teh številk?

Ker ni razlik med euro 1 in 4.

Lol.
|HP ProBook|R5 3500U|

K0l1br1 ::

To je utk sam grafe risal. To se vidi po tem, ker bencina ni zraven. Ker po njegovem je kot žegnana voda koristen.

zmaugy ::

Utk je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Beating the dead horse in favour of the USPA? Tole je rezultat na kratek rok: emisije CO2 pri na novo registriranih avtih v EU v letu 2017 v porastu zaradi povečane prodaje bencincev.

https://www.acea.be/press-releases/arti...


In, kaj je narobe s tem? Dizli so nastali, ker pihajo manj co2, samo kaj ko pa so strupeni. Co2 ni strupen. Vsaj ne v kolicini, ki je naredi vec bencinar od dizla.

D3m je izjavil:

A to je še aktualno? :D

Sedaj imaš že EURO 6d.


Ja, to so govorili tudi za euro 4, euro 5 in euro 6. Nazadnje so pa vsi isti.


CO2 je edino kar šteje na dolgi rok, ostalo je irelevantno.

Utk ::

Na dolgi rok smo itak vsi mrtvi.


K0l1br1 je izjavil:

To je utk sam grafe risal. To se vidi po tem, ker bencina ni zraven. Ker po njegovem je kot žegnana voda koristen.


Na, sem se za bencin narisal.



D3m je izjavil:

Kako so prišli do teh številk?

Ker ni razlik med euro 1 in 4.

Lol.


Od kod bi pa prisla razlika? Kaj so pa naredili glede noxov od 1 do 4?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

D3m ::

|HP ProBook|R5 3500U|

Utk ::

Tu ne piše praktično nič koristnega. Kolk NOxov pljune ven dizel po tem tvojem tekstu? Sej nikjer ne piše sploh.

Wrop ::

Saj piše. EURO 4 dizel pljune 175 enot, EURO 5 pljune 200 enot, EURO 6 pa 70 enot. EURO 4, 5, 6 bencinarji pa pljunejo manj kot 20 enot.

Utk ::

In kaj so te enote? Če je euro 6 dizel 4x bolj usran od bencinarja, je tudi po teh grafih še zmeraj daleč nad mejo.
In itak je odvisno od vožnje. Sigurno se da dizla vozit tudi tako, da je pod euro 6 normo, problem je v tem, da se tako nihče ne vozi. Zato po nekem testu v "realnem" prometu lahko nek dizel preseže izpuhe za 5x, po drugem testu pa za 10x, enako je z razliko proti euro 3,4,5 dizlu. Kolk in če je euro 6 kaj čistejši od 5, je to predvsem zaradi tega, ker so v euro 6 izklopili goljufanje. Če bi ga izklopili v euro 4, bi bil isti. Napredek bo ko se bo dizel približal bencinarjem po teh testih, to pa ne bo nikoli brez neke večje spremembe.

D3m ::

V testu imaš lepo opisan postopek.
|HP ProBook|R5 3500U|

Utk ::

Ja, in po tem testu so izpuhi "samo" 5x preveliki, po nekem drugem so 10x, vsi testi pa pravijo približno isto, še zmeraj so za X-krat preveliki, razlike med euro 4 do 6 so pa majhne.
Od euro 3 do 6 bi se morali po normah zmanjšat za 5x, pa se niso niti za 2x, po nekaterih testih za praktično 0. Za 18 let "napredka", je tudi 2x v rangu nule.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Dr_M ::

CO2 je edino kar šteje na dolgi rok, ostalo je irelevantno.


Sklepam, da je tole sarkazem.
Ce ni...iz avspuha letijo se bolj nevarne stvari, kot co2, ampak folk itak pograbi tisto, kar jim prodaja 24kur in podobni butalci.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Wrop ::

Enota za merjenje NOx je mg/km. Večina dizlov še vedno presega najnovejšo normo v realnem prometu. Bencinarji niti ne. Turbobencinarji imajo večinoma probleme z nanodelci. To pa bo rešil GPF, ki bo "obvezen" na praktično vseh novih turbobencinarjih. Sploh tistih z direktnim vbrizgom.

V realnosti motorji, ki so dosegajo EURO 4 ali 6, so razlike v izpustih NOx majhne, ker so motorji optimizirani tako, da dosegajo EURO standarde po NEDC testu. NEDC test je pa dober samo v tem, da je standardiziran. Je pa skregan z vožnjo v realnem prometu. Nič bat, so novi testi boljši, pa še novi motorji bodo morali zadostiti izpustom v realnem prometu.

Naslednji mesec (sempember 2018) bo v veljavi EURO 6c za nova vozila. EURO 6d-temp velja za nove tipe vozil, ki so v postopku pridobivanja homologacije. Za vsa novo izdelana vozila pa bo ta standard veljal naslednje leto septembra. EURO 6d-temp standard je dober zato, ker bodo norme morale biti izpolnjene tudi v realnem prometu. Tako rekoč... Lahko jih bodo presegle za faktor 2,1. EURO 6d standard pa bo veljal za vsa nova vozila šele leta 2021. Tudi ta standard dopušča, da se v realnem prometu preseže izpuste za faktor 1,5.

D3m ::

Jaz imam Euro 6b.

Če bi pa kupil letos bi imel pa že 6d.
|HP ProBook|R5 3500U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

FTad ::

V Nemciji so vozilom ze odvzeli registracijo, ce jih je dobila policija in se niso nadgradili sofware-ja. A to velja samo za avtomobile z DE registracijo?

D3m ::

Verjetno. Samo teh vozil je še nekaj procentov.
|HP ProBook|R5 3500U|

WhiteAngel ::

Wrop je izjavil:

EURO 6d-temp standard je dober zato, ker bodo norme morale biti izpolnjene tudi v realnem prometu. Tako rekoč... Lahko jih bodo presegle za faktor 2,1. EURO 6d standard pa bo veljal za vsa nova vozila šele leta 2021. Tudi ta standard dopušča, da se v realnem prometu preseže izpuste za faktor 1,5.


Pa dobro, kdo je zdaj tu debilen? Ali je VW nesposoben narest dober dizel motor ali so EURO standardi nekje v birokratskih oblakih? Kako lahko presežeš standard za n-kratnik in uspeš homologirati avto za evropski trg?! Tole vse skupaj tako zelo smrdi (pa ne govorim o črnem oblaku iz auspuha)...

PS: Ko smo že ravno pri dovoljenih faktorjih, zakaj 2,1? Zakaj pa ne za 2,4 ali 3? Verjetno sploh ni bilo zdravstvene študije zadaj in je vse zraslo v enih politično-birokratskih budalistočah. WTF, kam smo prišli :O

Zgodovina sprememb…

D3m ::

Zato, ker dopuščajo določeno toleranco in jim dam prav.

Euro 6d pa že imaš v novih vozilih izdelanih v letu 2018. Imaš na internetu.
|HP ProBook|R5 3500U|

WhiteAngel ::

Mimogrede, kaj se je zgodilo z LPG-jem? EU bi kamot forsirala nove avtomobile s tovarniško vgrajenim LPG, če bi se ji šlo le za zdravje ljudi in je stvar praktično rešena. Tako pa imaš samo Dacio, Opel Corso in Hyundai i10 na trgu (pa še i10 LPG se je umaknila s Slo trga). Zakaj VW koncern nima plina?

D3m ::

Imaš še Insignio pa Astro LPG.
|HP ProBook|R5 3500U|

WhiteAngel ::

Očitno je VW preskočil LPG in gre direktno na CNG. Tudi Korejci ne počivajo. Na isti strani je tudi seznam obstoječih CNG črpalk in tistih še v gradnji. Iskreno nisem vedel, da se toliko dogaja na tem področju, ker se ves čas govori le o EV in Teslah.

joze67 ::

WhiteAngel je izjavil:


Pa dobro, kdo je zdaj tu debilen? Ali je VW nesposoben narest dober dizel motor ali so EURO standardi nekje v birokratskih oblakih? Kako lahko presežeš standard za n-kratnik in uspeš homologirati avto za evropski trg?! Tole vse skupaj tako zelo smrdi (pa ne govorim o črnem oblaku iz auspuha)...

PS: Ko smo že ravno pri dovoljenih faktorjih, zakaj 2,1? Zakaj pa ne za 2,4 ali 3? Verjetno sploh ni bilo zdravstvene študije zadaj in je vse zraslo v enih politično-birokratskih budalistočah. WTF, kam smo prišli :O

Je vseeno, če napišejo "standard je 10, lahko presežeš za 1,5x" ali če napišejo "Standard je 15". Ampak če bi pisali "15", bi s tem standard šel "nazaj" glede na prejšnje. Kar bi sicer ne bilo narobe, ker se je poleg izpustov spremenila tudi predpisana metodologija oz. tehnika merjenja, ampak politično (PR) vsekakor ne izgleda dobro in bi se ljudje množično obesili na ta porast. Faktor pa, kdo ga sploh razume? To je menda ena propadla banka ali kaj že?

Faktorji in predpisane vrednosti pa tako ali tako nimajo podlage v znanstvenih študijah, ampak v političnih in komercialnih zavezah. Vsako leto (ali na par let) se stvar zategne in (se zdi da ) se zmanjšuje in so politično vsi happy; hkrati se šparovne prisili, da kupijo nov avto, ker s starim ne morejo več na cesto, in je tudi Merklova happy (oz. njeni botri).

karafeka ::

D3m je izjavil:

Imaš še Insignio pa Astro LPG.


Kje v Sloveniji lahko dobiš Astro na LPG?
V ceniku imajo samo CNG, kjer je pa polnjenje še 100x bolj omejeno kot pri avtu na elektriko.

D3m ::

Hmmmmm, mi je bilo rečeno s strani Opel, da bo. Razen če so se novi lastniki premislili. Ker mi imamo še Insignio A facelift LPG.

P.S.
Ima pa PSA trenutno odpoklic novih motorjev 1.6 dizel za PSA grupo.
|HP ProBook|R5 3500U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

karafeka ::

Insignia še CNG nima. Verjetno ste jo kupili v tujini :).

Če bo res Astra na LPG, potem bo to super, ker ni skoraj nobene ponudbe novih vozil na LPG v tem razredu.

D3m ::

Ne. Kupili smo novo 1.4 LPG v Avtotehna Vis septembra 2016 zadnji model nato je pa prišla nova konec 2016.
|HP ProBook|R5 3500U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

Wrop ::

WhiteAngel je izjavil:



Pa dobro, kdo je zdaj tu debilen? Ali je VW nesposoben narest dober dizel motor ali so EURO standardi nekje v birokratskih oblakih? Kako lahko presežeš standard za n-kratnik in uspeš homologirati avto za evropski trg?! Tole vse skupaj tako zelo smrdi (pa ne govorim o črnem oblaku iz auspuha)...

PS: Ko smo že ravno pri dovoljenih faktorjih, zakaj 2,1? Zakaj pa ne za 2,4 ali 3? Verjetno sploh ni bilo zdravstvene študije zadaj in je vse zraslo v enih politično-birokratskih budalistočah. WTF, kam smo prišli :O


VW je vsekakor sposoben narest dober dizel. EURO standardi niso potegnjeni iz birokratskih riti, saj so dogovor dosegli skupaj s proizvajalci. Resda se novih zahtevnejših standardov otepajo kot hudič križa, toda na koncu se vseeno dogovorijo. Je pa razlika med doseganjem EURO standardov po NEDC testu različnih proizvajalcev. Vsi ga morajo doseči po NEDC. VW pa je proces doseganja EURO standarda po NEDC testu dokazano ponesel na višji nivo. Morali so vgraditi napravo - porogram za zaznavo, da je avto na testu, posledično je dodatno zmanjšal izpuste, zmanjšal moč itd.
To, da so tudi ostali avti v realnosti imeli precej višje izpuste, je bolj problem v načinu in pogojih testiranja po NEDC standardu.
Bistvo EURO standarda je, da ga avto doseže po NEDC. Izpusti v realnosti niso pomembni. Vse do EURO 6d-temp in naprej.

Faktor 2,1 je bil dogovorjen s proizvajalci. Nekaj prispeva tudi, da oprema za merjenje v realnem prometu ni tako natančna kot laboratorijska. Bistvo EURO 6d-temp in EURO 6d je ta, da mora avto dosegati normo tudi v realnem načinu vožnje - realnem prometu. NEDC bodo septembra nadomestili z WLTC. Poraba in izpusti bodo bolj realno specificirani. Standardizirano testiranje pa rabimo zato, da lahko primerjamo avtomobile med sabo. Zagotoviti je potrebno enake vhodne pogoje za testiranja. RDE - testi v realnem prometu imajo tudi nekatere zahteve, ki so precej podobni realnim podatkom iz prometa, niso pa ponovljivi. Proizvajalec pa bo moral izpuste doseči tudi po teh testih in v realnem prometu. Nekaj časa še z določenim faktorjem, kasneje pa brez.

Sicer pa se je že dolgo časa vedelo, da je testiranje porabe in izpustov po NEDC neprimeren. Zadnja leta so to opazili tudi kupci, sa je razlika postajala vedno večja med porabo po NEDC in porabo v realnosti. Razkorak med realnimi izpusti in po NEDC je tudi že dolgo znan.
Veselo bo tudi, ko bo povprečje CO2 izpustov glede na povprečno prodano floto vozil poskočilo za 30 % samo zaradi drugačnega testa. Lahko se kar poslovimo od 95 g/km CO2 do leta 2020.

KAVINSKY ::

WhiteAngel je izjavil:

Zakaj VW koncern nima plina?



TGI, čeprav pri nas so redki, enkrat sem Caddy-a videl.

Utk ::

Veselo bo tudi, ko bo povprečje CO2 izpustov glede na povprečno prodano floto vozil poskočilo za 30 % samo zaradi drugačnega testa. Lahko se kar poslovimo od 95 g/km CO2 do leta 2020.

To je problem samo za birokrate. Če avto testiraš na en ali drug način, izpuh CO2 ko je enkrat avto prodan bo enak.

Wrop ::

Utk je izjavil:

Veselo bo tudi, ko bo povprečje CO2 izpustov glede na povprečno prodano floto vozil poskočilo za 30 % samo zaradi drugačnega testa. Lahko se kar poslovimo od 95 g/km CO2 do leta 2020.

To je problem samo za birokrate. Če avto testiraš na en ali drug način, izpuh CO2 ko je enkrat avto prodan bo enak.


Problem bo tudi za proizvajalce. Vsak prekoračen gram CO2 na km bo potrebno ekstra dodatno plačati.
Za vsak prekoračen g/km CO2 od določenega povprečja bo potrebno plačati 95 fičnikov za vsak registriran avto. Če je po NEDC povprečje prodanih še dosegalo zastavljene cilje, bo po WLTP presegalo. Sedaj pa si predstavljaj kaj bo, če bodo v povprečju avti presegali cilje izpustov CO2 za 15 g/km. Številka bo verjetno še višja.
Še en navaden 66 kW novi clio jajček, ki ima deklarirane izpuste CO2 pri 100 g/km po NEDC testu, bo po WLTP imel vsaj 20 % več, v realnem prometu pa tak avto izpusti nekaj manj kot 150 g/km.

Leta 2021, torej čez dobre dve leti, pa bo moral prodan vozni park v povprečju priti na 95 g/km porabe CO2. Kako bo s penali ne vem, verjetno jih ne bo oz. bodo minimalna oz. spet kako prehodno obdobje, ko bo realnost potrkala na vrata.

Unknown_001 ::

Izpusti CO2 so vedno linearno odvisni od porabe goriva. Bencin majstri z malimi podhranjenimi jajci, primite se za tošl.

KAVINSKY je izjavil:

WhiteAngel je izjavil:

Zakaj VW koncern nima plina?



TGI, čeprav pri nas so redki, enkrat sem Caddy-a videl.


VW strategija nima plina v resnem planu. Trenutno je cilj elektrika.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nov predlog zakona o davku na motorna vozila

Oddelek: Na cesti
352002 (1080) HappyPills
»

Prodajalec tomaz gole s.p. trebnje-pošten (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7014564 (9519) krneki0001
»

Volkswagen goljufal tudi v EU, na tnalu tudi BMW (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
632112945 (57672) krneki0001
»

Skoraj vsi dizli presegajo normative, proizvajalci zahtevajo zvišanje dopustnih izpus (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
40470681 (47887) MadMax
»

Afera Dieselgate se razplamteva: neustreznih 11 milijonov vozil (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Tožbe
19641088 (31117) SuperVeloce

Več podobnih tem