» »

Resnica o škodljivosti dizlov

Resnica o škodljivosti dizlov

roCkY ::

Merco sarkazma si zgrešil.

starfotr ::

Olje v ročnem menhalniku navadno ni predvideno za menjavo v živ. dobi avta. Avtomatiki so pa druga stvar.

krneki0001 ::

Ne govori bedarij.
V vsakem menjalniku se menja olje. Ko boš enkrat to naredil na nekem starem, kjer še ni bilo olje menjano, boš videl da avto veliko lepše šalta in je konkretno bolj tih.

Moj ročni ima predpisano menjavo olja na 60.000km tako v menjalniku kot v obeh diferencialih.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Truga ()

Utk ::

Ampak to je zato, ker imaš slab avto.

jype ::

Nebivedu bo uničil planet, "a pri tem vsaj uživa".

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: 49106 ()

Utk ::

Ni čudno da subaruji ne crknejo, če se itak stalno vse menja, če je treba ali ne. Tako bi tudi trabanti delali 50 let.

m0LN4r ::

Enkrat menjas cel motor, drugic pa karoserijo. Skrivnost vecnega avta.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

krneki0001 ::

Utk je izjavil:

Ampak to je zato, ker imaš slab avto.


Slab avto je nemški avto. Japonci so par generacij znanja pred zeljarji in ostalimi zahojenci. Zato tudi Japonci nehavajo s proizvodnjo dizla, ostali jih pa še kar delajo.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: madviper ()

K0l1br1 ::

krneki0001 je izjavil:

Zato tudi Japonci nehavajo s proizvodnjo dizla, ostali jih pa še kar delajo.
Bolj zaradi tega, ker jih ne znajo narediti, pa malo preveč so podvrženi vox populi.

krneki0001 ::

Utk je izjavil:

Ni čudno da subaruji ne crknejo, če se itak stalno vse menja, če je treba ali ne. Tako bi tudi trabanti delali 50 let.


Na vsakem avtu moraš menjat zadeve. Če ne zaradi drugega, že zaradi tega, ker si udeležen v prometu in ker je prometa ogromno, vsak "izpad" avtomobila na cesti, pomeni oviro, ki upočasni že tako počasen promet. In zadnje čase ogromno avtomobilov stoji ob cestah in jih nalagajo na vleko. Ko bo prišlo deževno obdobje, jih bo pa še več, ker še vlaga dodatno naredi svoje.

Problem je pa tudi to, da je avto.net povhen nategunov tvojega kova, ko trdite, da je z avtom vse v redu, v bistvu je pa razpadajoča kanta, ki ni bila nikoli redno servisirana, ampak vsi samo gledate na svojo denarnico in delate samo najnujnejše servise na avtu. (Pa recimo drejarji imajo delo, ker raje diske date drejat, kot da bi nove kupili)

K0l1br1 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Zato tudi Japonci nehavajo s proizvodnjo dizla, ostali jih pa še kar delajo.
Bolj zaradi tega, ker jih ne znajo narediti, pa malo preveč so podvrženi vox populi.


Večina japonskih dizlov (ki niso bili dobro narejeni) itak izhaja iz evropskih jajc, tako da se lahko žališ evropski sodelavcem japoncev.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: madviper ()

Utk ::

Lažeš, sej normalno, drugače tvoje teorije ne držijo niti dreka, kaj šele vode.

krneki0001 ::

Ko ti zmanjka argumentov preideš na žaljenje. Res si nesposoben. Kako levičarsko!
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: madviper ()

J.McLane ::

zmaugy je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Sem šele sedaj opazil tole temo in v 5 straneh bullshita, ki ste ga sproducirali in ga po pravici povedano nisem bral, nihče ni omenil ozona.

Vprašajte se kaj povzroča nevaren ozon, za katerega dobivamo vsako poletje opozorila od vremenarjev, verjetno ta ozon prinese veter nekje iz stratosfere 8-O.

Samo obisk Wikipedije na temo NOx emisij pa bi moglo biti za znalce na Slo-tech vse jasno:
NOx @ Wikipedia

Za resnico o NOx emisijah ne glejte nekih zavajujočih dokumentarcev, ampak preprosto odprite Wikipedijo in uporabite svoj razum.


Druga stvar, ki je prisotna v izpustih je črni ogljik, problem pa je da naprave za merjenje emisij trdih delcev merijo kar vse trde delce povprek, pa še to po večini večje PM10 delce. Tako ob morju te naprave zaznavajo povišane koncentracije, ker je v zraku sol, ki pa je celo koristna za dihala. Na tem področju pričakujte, da se bo v prihodnje še veliko odkrilo in vprašanje kakšen efekt imajo sploh DPF filtri na zmanjševanje tega črnega ogljika, evo zanimiv članek na to temo:
https://www.delo.si/novice/okolje/merit...


https://www.aivc.org/sites/default/file...
stran 3


Vidim da ti res ni nič jasno kaj sem napisal. V zaprtem okolju so jasno koncentracije takoj visoke, ampak ko to spustiš na prosto je tega za en pljunek. Od prometa je pa tega v atmosferi ogromno in v kombinaciji s soncem nastaja nevaren ozon, ki ga potem veter prinese do našega svežega gorskega zraka.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

veduvedu ::

Vidim da ti res ni nič jasno kaj sem napisal. V zaprtem okolju so jasno koncentracije takoj visoke, ampak ko to spustiš na prosto je tega za en pljunek. Od prometa je pa tega v atmosferi ogromno in v kombinaciji s soncem nastaja nevaren ozon, ki ga potem veter prinese do našega svežega gorskega zraka.


Butterfly effect ?
Ko audi tdi potegne na celovški se čuti smrad na bledu ?

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Truga ()

Utk ::

krneki0001 je izjavil:

Utk je izjavil:

Ni čudno da subaruji ne crknejo, če se itak stalno vse menja, če je treba ali ne. Tako bi tudi trabanti delali 50 let.


Na vsakem avtu moraš menjat zadeve. Če ne zaradi drugega, že zaradi tega, ker si udeležen v prometu in ker je prometa ogromno, vsak "izpad" avtomobila na cesti, pomeni oviro, ki upočasni že tako počasen promet. In zadnje čase ogromno avtomobilov stoji ob cestah in jih nalagajo na vleko. Ko bo prišlo deževno obdobje, jih bo pa še več, ker še vlaga dodatno naredi svoje.

Problem je pa tudi to, da je avto.net povhen nategunov tvojega kova, ko trdite, da je z avtom vse v redu, v bistvu je pa razpadajoča kanta, ki ni bila nikoli redno servisirana, ampak vsi samo gledate na svojo denarnico in delate samo najnujnejše servise na avtu. (Pa recimo drejarji imajo delo, ker raje diske date drejat, kot da bi nove kupili)

K0l1br1 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Zato tudi Japonci nehavajo s proizvodnjo dizla, ostali jih pa še kar delajo.
Bolj zaradi tega, ker jih ne znajo narediti, pa malo preveč so podvrženi vox populi.


Večina japonskih dizlov (ki niso bili dobro narejeni) itak izhaja iz evropskih jajc, tako da se lahko žališ evropski sodelavcem japoncev.

Ovira na cesti si ti z vožnjo 110 po avtocesti, in najbrž 80 izven. Lažeš da sem nek nategun, v bistvu nisem še nobenga avta prodajal na avto.netu, in vsi so vzdrževani kot je predpisano, zato tudi trdim da je tvoj slab, ker rabi menjavo olja v navadnem menjalniku na 60,000, in da ni čudno da kao nič ne crkne, če itak vse menjaš, trikrat prej ko bi kaj crknilo na fiatu. Ostalo tvoje je pa nakladanje in laži.

ginekk ::

starfotr je izjavil:

Olje v ročnem menhalniku navadno ni predvideno za menjavo v živ. dobi avta. Avtomatiki so pa druga stvar.


Zakaj razlikovanje? V obeh so vrteči zobniki, ki se med seboj stikajo. V obeh primerih, ročnem ali avtomatiku, zobniki niso iz neuničljivega materiala. Olje hladi in maže hkrati. Nobeno olje ni večno, ker se počasi razgrajuje že zaradi toplotnih ciklov. Drugič, zobniki se rahlo obrabljajo pri čemer mikronski opilki pristanejo v olju. Lahko si ogledaš razliko med oljem pri 50kkm in novim oljem pri bližnjem mehaniku. Samo pogumno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ginekk ()

krneki0001 ::

Utk je izjavil:

zato tudi trdim da je tvoj slab, ker rabi menjavo olja v navadnem menjalniku na 60,000


Avto ima štirikolesni pogon z reduktorjem. Torej je v menjalniku prednji diferencial, sredinski diferencial, lamelni pogon, verižni pogon in odgon za zadnji diferencial. Vse to je namočeno v isto olje. Preko verižnega pogona je vezan reduktor (brez reduktorja 5 dolgih prestav, z vklopljenim reduktorjem 5 kratkih prestav - vleka prikolice, plezanje v strme klance,... z zelo zmanjšanim obremenjevanjem sklopke).

In če trdiš, da se olja v menjalnikih ne menja, ti lahko zatrdim samo eno - neumen si.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: madviper ()

veduvedu ::

ginekk je izjavil:

starfotr je izjavil:

Olje v ročnem menhalniku navadno ni predvideno za menjavo v živ. dobi avta. Avtomatiki so pa druga stvar.


Zakaj razlikovanje? V obeh so vrteči zobniki, ki se med seboj stikajo. V obeh primerih, ročnem ali avtomatiku, zobniki niso iz neuničljivega materiala. Olje hladi in maže hkrati. Nobeno olje ni večno, ker se počasi razgrajuje že zaradi toplotnih ciklov. Drugič, zobniki se rahlo obrabljajo pri čemer mikronski opilki pristanejo v olju. Lahko si ogledaš razliko med oljem pri 50kkm in novim oljem pri bližnjem mehaniku. Samo pogumno.


Ni potrebno ker so materiali tako dobri in površine tako obdelane da skoraj ni obrabe.
Opilki ki nastanejo pa ostanejo v koritu.
Avti imajo lifetime olje za 300.000 ali 10 let. Karkoli je več pa rabiš se malo potrudit.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: madviper ()

krneki0001 ::

lifetime olje? Kje pa imaš lifetime olja, sedaj ko vsi šparajo? Mogoče v premium znamkah. Vsi ostali imajo iz sodov, kjer je navadno olje za rajo. Tisto tanajcenejše (po možnosti še kak castrol ali pa celo kopija že tako slabega castrola).

Praviš da ni obrabe v menjalniku? Zakaj so pa potem vsi vijaki za izpust olja namagneteni ai pa imajo vgrajen magnet? Kr tako za brez veze? Če nebi bili potrebni, da bi vse opilke zbirali, jih nebi montirali v menjalnike, ker podražijo zadeve.

Vprašanje:
Pod kaj se šteje vožnja eno uro na dan v kolonah (torej speljevanje, vožnja par metrov, ustavljanje)? Je ali ni bolj obremenilno za motor in menjalnik?
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: madviper ()

roCkY ::

V vsakdanu avtomatik s starim oljem ne bo zadovoljen. Pri klasiki pa se menjavo brez večjega rizika lahko prešprica. V praksi se večinoma dela tako.

Utk ::

Ne se prešprica, ker ni niti predvideno. Menjaš ko je treba.

zmaugy ::

J.McLane je izjavil:

zmaugy je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Sem šele sedaj opazil tole temo in v 5 straneh bullshita, ki ste ga sproducirali in ga po pravici povedano nisem bral, nihče ni omenil ozona.

Vprašajte se kaj povzroča nevaren ozon, za katerega dobivamo vsako poletje opozorila od vremenarjev, verjetno ta ozon prinese veter nekje iz stratosfere 8-O.

Samo obisk Wikipedije na temo NOx emisij pa bi moglo biti za znalce na Slo-tech vse jasno:
NOx @ Wikipedia

Za resnico o NOx emisijah ne glejte nekih zavajujočih dokumentarcev, ampak preprosto odprite Wikipedijo in uporabite svoj razum.


Druga stvar, ki je prisotna v izpustih je črni ogljik, problem pa je da naprave za merjenje emisij trdih delcev merijo kar vse trde delce povprek, pa še to po večini večje PM10 delce. Tako ob morju te naprave zaznavajo povišane koncentracije, ker je v zraku sol, ki pa je celo koristna za dihala. Na tem področju pričakujte, da se bo v prihodnje še veliko odkrilo in vprašanje kakšen efekt imajo sploh DPF filtri na zmanjševanje tega črnega ogljika, evo zanimiv članek na to temo:
https://www.delo.si/novice/okolje/merit...


https://www.aivc.org/sites/default/file...
stran 3


Vidim da ti res ni nič jasno kaj sem napisal. V zaprtem okolju so jasno koncentracije takoj visoke, ampak ko to spustiš na prosto je tega za en pljunek. Od prometa je pa tega v atmosferi ogromno in v kombinaciji s soncem nastaja nevaren ozon, ki ga potem veter prinese do našega svežega gorskega zraka.


Meni je kristalno jasno, da ti ali zavajaš ali pa ne razumeš. Če se slučajno nahajaš v tistem zaprtem prostoru, kjer se kuha kosilo/kava/večerja/greje voda na pretočno plinsko peč, si izpostavljen 5 krat višji koncentraciji NOx kot če si ob semaforju na šestpasovnici.
In večina se enkrat ali dvakrat dnevno znajde v takšnem prostoru in diha takšen zrak. Morda pa nekateri pozimi tudi ne zračijo ravno redno in so temu izpostavljeni precej dlje in bolj pogosto, morda ure in ure.
Koliko je tega vse skupaj niti ni pomembno, če se nahajaš sredi tega, ane?
Ob upoštevanju vsega tega, je tale dizel NOx hype očitno ena navadna brezvezna panika, potencirana s strani ZDA, da se prizadene EU avtomobilsko branžo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

krneki0001 ::

Utk je izjavil:

Ne se prešprica, ker ni niti predvideno. Menjaš ko je treba.


Je predvideno, samo se "prešprica", ker imamo slabe mehanike in še slabše servise.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: madviper ()

starfotr ::

Jaz imam menjalnik ročni z original oljem z 250 kkm. Brez težav.

Lahko bi menjal in ne bi škodilo. Vendar zakaj bi? Možnost, da bo z ročnim menjalnikom kaj narobe so minimalne. V nasprotju z zelo občutljivimi avtomatiki vseh vrst. Tam, če ne menjaš, je takoj lahko lahko štala.

krneki0001 ::

Sej to je tisti razlog: Zakaj bi? In o tem govorim.

Menjal bi ga zato, ker se menjalnik segreva in ohlaja že 250.000 kilometrov in olje nima več takih mazalnih sposobnosti kot nekoč. Nabralo se je že za kak pokrovček opilkov, ki se sedaj vozijo naokoli z oljem in dodatno delajo mikro praske po zobnikih.
In potem se bo avto prodal, kao full ohranjen.

Zato pa je v naši državi tok skretov na cestah, ker se jih niti ne servisira, potem pa še kilometre prevrti.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: madviper ()

starfotr ::

Glej, model, jaz bom zadnji lastnik tega avta. Ne bom ga prodajal. In lahko delam z njim kar hočem. Raje dam denar za optiko, kot za tole olje.

Menjalnik bo 100 % preživel avto. Z ali brez menjave olja.

D3m ::

Kar bodi zadnji lastnik.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Emobi ::

Kar se tiče menjave olja: res ni drago za tistega, ki menja olje in filter na domačem dvorišču. Je pa vsaka menjava olja draga za okolje in skupnost, kajti če vsak ICE letno potrebuje 5 litrov olja, je to za Slovenijo, ki ima 1,2 milijona vozil, kar 6 milijonov litrov odpadnega olja, brez da upoštevamo olje v menjalniku in diferencialu.

Kdo ve kolikšen del tega odpadnega olja se ne znajde na primernem odpadnem mestu, del olja pa ICE-ji itak pokurijo in odpadne pline spustijo v zrak, del ga pa zaradi oslabelih tesnil in semeringov kaplja po cestah in parkiriščih...

Vse to pri EV-jih odpade in ni nobenih skrbi, da kdo kje ni menjal olja.

krneki0001 ::

Diferenciali pri EV vozilih so še vedno. Tudi tam je olje.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: madviper ()

Emobi ::

Res je, v reduktorju oziroma enostopenjskem menjalniku je tudi olje, vprašanje je, če ga je sploh kdaj potrebno menjati.

krneki0001 ::

Glede na segrevanje in ohlajanje elektromotorja, bo potrebno.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: madviper ()

Emobi ::

Tudi če bo kdaj potrebno, je to zanemarljivo v primerjavi z vsakoletno petlitrno menjavo olja za motor.

Emobi ::

veduvedu je izjavil:

Vidim da ti res ni nič jasno kaj sem napisal. V zaprtem okolju so jasno koncentracije takoj visoke, ampak ko to spustiš na prosto je tega za en pljunek. Od prometa je pa tega v atmosferi ogromno in v kombinaciji s soncem nastaja nevaren ozon, ki ga potem veter prinese do našega svežega gorskega zraka.


Butterfly effect ?
Ko audi tdi potegne na celovški se čuti smrad na bledu ?


Če veter k nam prinese saharski pesek, ni hudič, da ne bi mogel izpušne pline ljubljanskega prometa zanesti na Bled.

J.McLane ::

Kolikor mi je znano ta ozon k mam pride iz svinjarije iz Tržaškega zaliva, tam je jasno za NOx kriva predvsem industrija, ampak ne se slepit, da promet pri tem nima nobenega vpliva.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

m0LN4r ::

Pa bo iz kitajske veter prinasal sranje, ko bomo mi ze cisti
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Emobi ::

Kako, saj na kitajsken prodajo največ, oziroma polovico svetovne proizvodnje EV-jev. :)

Definitivno bo Evropa najbolj in najprej zmanjšala izpuste ter prešla na brezogljično družbo, ker so pri nas vsi standardi najvišji.

Seveda pa bo morala večina prebivalcev sveta preiti na brezogljično, da se bo globalno kaj poznalo, ne pa samo 6.5%, kolikor nas živi v Evropi.

No ja, čez nekaj dni nas bo enih 60 milijonov manj, se pravi enih 5,7% svetovne populacije! >:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

zmaugy ::

Zanimiv članek na siol.net:

https://siol.net/avtomoto/novice/rezult...

Utk ::

Res je zanimiv.

Rezultati meritev: Ste še prepričani, da je dizel umazan?

Sem.

je pokazala najnovejša neodvisna raziskava avtomobilskega kluba ADAC.

LOL.

Kako so proizvajalci poskrbeli, da njihovi motorji skoraj ne izpustijo teh škodljivih emisij, ni znano.

Ko bo to znano, bo znano marsikaj...ali so vsi naenkrat naredili zdaj nekaj revolucionarnega (kar niso, ker je to nemogoče in ker bi se s tem sigurno pohvalili), ali so pa zadnjih 15 let na debelo goljufali, in je bil VW samo vrh ledene gore. Kar pa ne bojo priznali.

So pa pri ADAC s tem potrdili trditve Boscha, kjer so na začetku lanskega leta dejali, da z novimi tehnologijami dizelski motorji v zrak izpustijo tudi le do 15 miligramov dušikovega oksida na prevoženi kilometer.

Bosch je kot tist model iz Catch me if you can. Kot da je naenkrat začel delat za nasprotno stran, tisto ki ne goljufa. Ali pač...

Emobi ::

O trdih delcih - nanoprahu saj pa nič.

Pa o tem, ko se čisti DPF filter, kakšen je takrat izpuh, tudi ne. Aja, saj to ni pomembno, saj se čisti na avtocesti, tam se lahko svinja. Če pa dizel bolj malo vozi po AC, se pa filter očisti sredi mesta ali garaže!

Same parcialne raziskave niso smiselne, potreben je celostni pogled na onesnaževanje.

To je labodji spev dizlov, še sami izdelovalci so rekli, da jih ne bodo več razvijali.

Tomassi ::

Emobi, pelji se kdaj po kakih manjših štajerskih krajih. Boš videl kaj je to onesnaževanje. In ne, ni od dizlov in tovarn.

veduvedu ::

DPF ni katalizator in pri čiščenju ne gre ven nič. Je popolnoma drug tip filtra.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Truga ()

Emobi ::

Aja? A saje se pri čiščenju DPF filtra kar dematerializirajo?

Preberite si, kaj je to za eno komplicirano sranje in kaj vse se sčasoma obrabi ter pokvari. Predvsem pa, koliko to lastnike dizlov stane!

Ni čudno, da so nekateri že nehali razvijati dizle, ostali pa še bodo - ker je mašina postala tako zapletena, da bolj več skoraj ne more biti; seveda izdelovalci služijo, serviserji pa tudi. Do kdaj bodo ljudje to pripravljeni plačevati se pa že kaže, ker Nemci očitno več tega nočejo.

In ko vsi ti sistemi počasi odpovedujejo, se evro6 počasi približuje evro0. Zato so meritve novih dizlov zavajajoče, ker motorji kmalu več niso novi in se hitro razštelajo, lastniki pa večinoma dele in sistemov ne menjajo in če se da, jih odstranijo.

Tako dizel hitro pride do točke, ko se ga ne splača več popravljati - kmalu jim bo tudi pri nas cena padla, tako kot v Nemčiji, če jim že ni.




https://www.veckonjev.si/odstranitev-dp...

D3m ::

Lažeš.
|HP EliteBook|R5 6650U|

fujtajksel ::

zmaugy je izjavil:

Zanimiv članek na siol.net:

https://siol.net/avtomoto/novice/rezult...


Izgleda lepo.
Edino vir je ADAC, ki se je pred izbruhom dieselgatea s svojimi meritvami zelo slabo izkazal. In so preveč zlizani s proizvajalci, da bi jim lahko zdaj kar tako zaupal.

zmaugy ::

Emobi je izjavil:

Aja? A saje se pri čiščenju DPF filtra kar dematerializirajo?

Preberite si, kaj je to za eno komplicirano sranje in kaj vse se sčasoma obrabi ter pokvari. Predvsem pa, koliko to lastnike dizlov stane!

Ni čudno, da so nekateri že nehali razvijati dizle, ostali pa še bodo - ker je mašina postala tako zapletena, da bolj več skoraj ne more biti; seveda izdelovalci služijo, serviserji pa tudi. Do kdaj bodo ljudje to pripravljeni plačevati se pa že kaže, ker Nemci očitno več tega nočejo.

In ko vsi ti sistemi počasi odpovedujejo, se evro6 počasi približuje evro0. Zato so meritve novih dizlov zavajajoče, ker motorji kmalu več niso novi in se hitro razštelajo, lastniki pa večinoma dele in sistemov ne menjajo in če se da, jih odstranijo.

Tako dizel hitro pride do točke, ko se ga ne splača več popravljati - kmalu jim bo tudi pri nas cena padla, tako kot v Nemčiji, če jim že ni.




https://www.veckonjev.si/odstranitev-dp...


Saje pri regeneraciji DPF zgorijo.

fujtajksel je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Zanimiv članek na siol.net:

https://siol.net/avtomoto/novice/rezult...


Izgleda lepo.
Edino vir je ADAC, ki se je pred izbruhom dieselgatea s svojimi meritvami zelo slabo izkazal. In so preveč zlizani s proizvajalci, da bi jim lahko zdaj kar tako zaupal.


Možno. Nekaj mi pravi, da bojo njihove meritve preverili. In to večkrat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Utk ::

Dokler jih ne ponovijo na tehničnih pregledih vsaj vsakih nekaj let, me ne zanima kaj namerijo.

zmaugy ::

Utk je izjavil:

Dokler jih ne ponovijo na tehničnih pregledih vsaj vsakih nekaj let, me ne zanima kaj namerijo.


Utk ::

Ja ja, kar zatiskaj si ušesa, pri prejšni aferi je tudi vse štimalo na testih, ko so bli avti spuščeni v divjino je bila pa druga zgodba. Komot se ponovi. Malo bolj kompleksen scam, pa še vedno scam. Da po parih letih to počasi pocrka, ali se pa lastniki naveličajo vzdrževat, preverja pa tako zaenkrat ne noben.

Emobi ::

Se strinjam, da samo merjenje novih motorjev ni smiselno, pač pa redno preverjanje izpuha na tehničnih pregledih.

Problem pa bi potem bil, da kakšni polovici dizlov in tretjini bencinarjev ne bi mogli podaljšati registracije.

Zato bi to bilo neživljenjsko in tega na tehničnih pregledih ne počno, četudi je pregled izpuha odrejen, vendar se pač to dela namerno površno.

Tako da bodo ICE-ji odmrli bolj počasi, po naravni poti - s starostjo in visokimi dajatvami...

Emobi ::

veduvedu je izjavil:

DPF ni katalizator in pri čiščenju ne gre ven nič. Je popolnoma drug tip filtra.

Nobena snov se ne more dematerializirati, tudi saje ne.

Saje v DPF filtru periodično zgornjo, vsako gorenje pa onesnaži zrak.

Torej ne drži, da pri čiščenju ne gre ven iz filtra nič.

Kolegovega očeta so trgovci pred leti prepričali, da je vzel dizla, četudi dela 4 kkm/leto. Zdaj pa se mu DPF filter čisti kar sredi garaže in se lastnik pri tem gifta. Tako da je ves jezen, kaj so mu to podturili.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21936248 (5733) turan
»

Rome bans all diesel vehicles .... (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15820774 (15645) -valvoline-
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35150680 (40751) -valvoline-
»

Poplava rabljenih dizlov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13625699 (19601) krneki0001

Dizel apokalipsa na vidiku (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1157200488 (160650) BigWhale

Več podobnih tem