» »

Resnica o škodljivosti dizlov

Resnica o škodljivosti dizlov

««
9 / 9
»
»»

hammock ::

K0l1br1 je izjavil:

hammock je izjavil:

Ne delaj se neumnega.
Očitno se je treba. Kmalu boste trdili, da bencinarji čistijo zrak, tako kot je to trdil UTK za svojega cliota.

hammock je izjavil:

Postavi se za EURO 4 ali novejsega bencinarja in ne bos vohal nicesar
Mokre sanje. Postavi se za turbobenzinarja, ki gre po planinskih ridah in ti bo ožgal pljuča. Toliko o vaših ekoloških bencinarjih, za katerim se ne voha nič, iz auspuha pa spuščajo zdravje v prečiščeni obliki in povrh vsega eni celo verjamete v te pravljice, testa pa vam je, da se postaviš zadaj za avto. Dosledni ste tam okrog 0. Ni čudno, saj ste benzinarja izbrali iz kao nekih ekoloških razlogov.

Ne samo da te muci osnovnosolska matematika, tudi bralno razumevanje ti dela tezave. Ali pa pac lazes.

Kakorkoli, uzivaj v svojem motokultivatorju, dokler ti druzba to se dopusca. Prej ali slej bo konec ;) lep vecer!

K0l1br1 ::

hammock je izjavil:

Ne samo da te muci osnovnosolska matematika, tudi bralno razumevanje ti dela tezave. Ali pa pac lazes.
Povej, kje lažem, da vem, zakaj se opravičiti. Ali pa ne.

hammock je izjavil:

dokler ti druzba to se dopusca
Fašizma je že zdavnaj konec, tovariši!

D3m ::

hammock je izjavil:

D3m je izjavil:

Postavi se za novega EURO 6.xx dizla in bo smrdel.


Še nisem videl, da bi kdo delal samomor z dizlom.

CO ne smrdi. Nisem rekel da bencinar sadi rozice, samo smrdi ne.


Seveda. Samomor se dela z bencinarjem ne dizlom.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Truga ()

fikus_ ::

Ja, nekateri ne vedo, da tudi njihovi turbo bencinski mlinčki spuščajo zelo veliko saj, še posebej, kot je že nekdo zgoraj napisal, na ovinkasti gorski cesti (kjer so čisto primerljivi z fuj-fej dizli). In tudi poraba je temu primerna.

Sem za, da se na tehničnih merijo saje v izpustih. Ostalo je v izpustih že v glavnem urejeno, samo saje še ostajajo.

J.McLane ::

Težko to izmeriš, ker motor v prostem teku ne bo izpuščal omembe vredno saj. To pomeni da bi vsak avto moral pritrditi na valje in simulirati obremenitev med vožnjo, kar je pa v praksi nemogoče. Bi pa morali imeti policaji možnost odrediti izreden tehnični, kjer bi tako meritev dejansko izvedli, torej ne sistematično vsak avto vsako leto, ampak samo tiste, ki očitno dimijo na cesti. To bi se pa po mojem dalo uredit.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

fikus_ ::

Res je, da neobremenjen motor oddaja bolj malo saj, ampak pri nekaterih je dovolj da samo pohodiš stopalko in zakadi. Bi pa s tem imeli možnost odstranit vozila s slabimi ICE motorji.

m0LN4r ::

Obremenjtev na valjih za par sekund res ni problem, vec pa niti ne rabis. 2. Prestava pa po gasu, to je realen test.
Tudi v mestih, speljevanje pospeseanje se najpogosteje uporablja v tem obmocju.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
««
9 / 9
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21935879 (5364) turan
»

Rome bans all diesel vehicles .... (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15820487 (15358) -valvoline-
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35150139 (40210) -valvoline-
»

Poplava rabljenih dizlov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13625445 (19347) krneki0001

Dizel apokalipsa na vidiku (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1157198780 (158942) BigWhale

Več podobnih tem