» »

Gneča na Ljubljanski obvoznici

Gneča na Ljubljanski obvoznici

Temo vidijo: vsi
««
6 / 60
»»

RedDrake ::

Invictus je izjavil:

RedDrake je izjavil:


Tast, ki živi v okolici Kobarida, mora na CT v LJ (mora prit tešč, ponavadi je naročen nekje med 8h in 10h)

A lahko še kak bolj butast primer. A je vsak dan na CT pregledu ?

Seveda ne, a 5-10 dni na leto, ko mora biti na pregledih v LJ je 5-10 dni, ko mora z vozilom povzročiti majčkeno večjo gnečo kot sicer.
Btw, parkirne hiše (oziroma po novem parkirišča na lokaciji porušenih stavb) v neposredni okolici KCLJ so ponavadi nabito polne - tudi to je delček mozaika, ki povzroča gnečo na obvoznici. Poleg totalne centralizacije javne uprave v LJ centralizacije srednjega in višjega šolstva, ipd ...
Vzrok je pa jasno JP, ki je v takem stanju, da bi bil še leta 1950 zastarel ...

jype ::

IMO je povsem smiseln predlog ta, da se uvede "congestion charge" in z njim subvencionira javni prevoz.

No, druga možnost je pa, da se še naprej drenjate po obvoznici.

tasotusire ::

jype je izjavil:

IMO je povsem smiseln predlog ta, da se uvede "congestion charge" in z njim subvencionira javni prevoz.


Aha, še več davkov pobrat za subvencioniranje nefunkcionalnih državnih inštitucij kjer bo po 50 zaposlenih za en avtobus, da jim ja ne bo treba nič migati ker bojo nad zakonom :))

Internetni intelektualec v vsej svoji bleščeči opremi.

Folk se vozi s svojim avtom ker so ti ki bi jim rad ti dvignil plače nesposobni že na trenutnem mestu, samo v partiji pač podpirate svoje.

RedDrake ::

Še precej boljša možnost pa je, da se v vsako SLO mesto z več kot 10k prebivalci preseli eno ministrstvo.
Da se fakultete (nekatere so v strogem centru LJ) preseli na rob mesta.
Ipd ...
Z decentralizacijo se znebimo na desettisoče ljudi.

hendriks ::

Par predlogov:
- Firme naj začnejo podpirat remote delo
- Zgradi naj se več P+R placov
- Ljubljana naj zgradi podzemno železnico

Moj primer: če vožnja iz Ribnice do Črnuč traja 1 uro z avtom, pričakujem isti čas tudi z P+R + vlak oz. podzemna. Vse kar je več, je zame osebno nesprejemljivo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hendriks ()

jype ::

Podzemna postane rentabilna pri >1M prebivalcev.

hendriks je izjavil:

Moj primer: če vožnja iz Ribnice do Črnuč traja 1 uro z avtom, pričakujem isti čas tudi z P+R + vlak oz. podzemna. Vse kar je več, je zame osebno nesprejemljivo.
Saj se bo cesta vedno pogosteje zabasala, pa bo 3 ure javnega prevoza postalo bolje kot z avtom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

tasotusire ::

jype je izjavil:

Podzemna postane rentabilna pri >1M prebivalcev.


A ne veš da ima planet že tako preveliko populacijo? HALO 2018 je!!!!
Se pretvarjaš kako te skrbi človeški vpliv na okolje ne zmoreš pa niti osnovne logike da več ljudi vpliva več!

jype ::

Imaš psihične težave? Tu ne boš našel zdravila.

Podzemna železnica je draga. Tramvaj je veliko manj, za mesto kot je Ljubljana je precej bolj primeren.

Pa še tramvajkomando nujno potrebujete, da se boste imeli kam pritožit zaradi vseh neumnosti, ki vas tako zelo motijo.

tasotusire ::

jype je izjavil:

da se boste imeli kam pritožit zaradi vseh neumnosti, ki vas tako zelo motijo.


Motite me taki kot si ti, ki se pretvarjate da vas skrbi za okolje hkrati pa podpirate uničenje narave z vašim mišljenjem ki ni premore več kot 2 sekundi videnja v prihodnost.

Hinavec z umom šimpanza ki vidi banano v roki trenerja.

jype ::

No, če si tako slaboumen, da v mojem zapisu vidiš poziv, da je treba v Ljubljano naseliti še 730.000 ljudi, da se bo podzemna železnica potem splačala, potem razumem, zakaj si neonacist.

D3m ::

Premajhna je LJ za podzemno.

Prej tramvaj.
|HP EliteBook|R5 6650U|

jype ::

Tramvaj bi bil OK, ampak že kredibilne kolesarske proge bi rešile 40% problema, stale pa samo 15% toliko kot tramvaj.

SimplyMiha ::

V treh, štirih letih pa bi Ljubljanica bila prepolna zavrženih koles.

D3m ::

Rabi se oboje. Tramvaj, kolesarske in P+R za delo v centru in okolici. Plus dovolilnice za transportna vozila za dostavo v center (pogoj EURO 5+ dalje).
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

BivšiUser2 ::

Kaj pa sistem par-nepar?
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.

SimplyMiha ::

Potem bosta pri vsaki hiši dva avta. Ne, hvala.

jype ::

SimplyMiha je izjavil:

V treh, štirih letih pa bi Ljubljanica bila prepolna zavrženih koles.
Na podlagi česa pa to sklepaš?

SimplyMiha ::

Na podlagi rezultatov rednega čiščenja Ljubljanice? Kolesarji ste tako neodgovorni.

jype ::

Kolesarji se s kolesi vozimo. V Ljubljanico jih mečete fovšljivci, ki stojite v zastojih na cestah v in okoli mesta.

zavajon ::

hendriks je izjavil:

Par predlogov:
- Firme naj začnejo podpirat remote delo
- Zgradi naj se več P+R placov
- Ljubljana naj zgradi podzemno železnico

Kdo pa bi plačal to podzemno? Povej Mariborčanom da oni :D
Za info, v Amsterdamu je 11 km nove proge stalo 3 milijarde.

SimplyMiha ::

Saj jo lahko zgradi Elon s svojo dolgočasno firmo.

jype ::

zavajon je izjavil:

Kdo pa bi plačal to podzemno? Povej Mariborčanom da oni :D
Saj res, ja. Al pa Grosupeljčani, oni so za nas, k smo nadrasa, nekak tko k Mehičani za Američane.

The Player ::

Namesto, da si prepucavate ego, raje dajte svoje predloge na spodnji povezavi:

https://pobude.ljubljana.si/

Kdo ve, mogoče pa bodo vas upoštevali?

Ko se toliko govori o P+R, a to sploh kdo uporablja? Še z LPPjem se nihče noče vozit, pa bi radi, da se zapravlja denar za P+R. Npr P+R na fužinah pri Hoferju je čisto prazen, pa hočejo še enega narediti v Polju ;((

Še enkrat bom povedal: Javni prevoz v LJ ni slab, problem je, ker je veliko bolj enostavno in praktično se usesti v avto, pa naj bo javni prevoz še ne vem koliko dober. Se pravi je treba delati na tem, da se spremeni miselnost ljudi.

Zgodovina sprememb…

D3m ::

Se bo uporabljalo. Samo da še par cest v centru prepovejo za osebna vozila.
|HP EliteBook|R5 6650U|

3p ::

zavajon je izjavil:


Za info, v Amsterdamu je 11 km nove proge stalo 3 milijarde.


So pa res poceni. :D

https://www.nytimes.com/2017/12/28/nyre...

starfotr ::

Če bi delali kakršnokoli železnico, naj bo to podzemna, ali nadzemna ali tramvaj, bi morale biti povezave tako dolge, da bi na eni strani segale tja od Logatca do Kamnika ter od Kranja do Ivančne gorice. Ker Ljubljana se bo širila v naslednjih 100 letih in vsa ta mesta in kraji bodo samo še deli Ljubljane in ne več samostojni kraji. Nekoč je bilo goposdarsko razstavišče na robu mesta, danes je v centru.

jype ::

starfotr je izjavil:

bi morale biti povezave tako dolge, da bi na eni strani segale tja od Logatca do Kamnika ter od Kranja do Ivančne gorice.
Se popolnoma strinjam. Ustrezna nadzemna železnica je itak več kot desetkrat cenešja kot kakršnokoli širjenje avtocest, kaj šele gradnja novih. Glede na to, da prometni režim v večini primerljivih evropskih mest z nadzemnimi železnicami odlično deluje, bi bil tudi v Ljubljani zagotovo dobrodošel.

Kljub temu je res, da bi centralizacijo to še povečalo, zato se strinjam s predlogi, da se nove klinične centre, ministrstva in druge podobne projekte gradi na robu mesta (resnici na ljubo se je UKC zgradil na območju, kjer so stare bolnišnice obstajale že od konca 19. stoletja, gradnja pa se je začela leta 1965, ko nikomur ni padlo na pamet, da bo čez 50 let UKC praktično v centru).

tryhard ::

.

Kolesa seveda.
Bojim se samo kraje in tega, da me bodo ubili štirikolesniki na cesti, bodisi se bom zradiral po "sodobni" kolesarski stezi.
Koliko pa te stane mesečna karta?
Neugodni vozni redi bi postali ugodnejši z večjo uporabo, enako čas in linija potovanja.
Stroške nabave česa pokriješ v dveh mesecih? Kolesa ali avta?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tryhard ()

zavajon ::

@starfotr
Ja, čez 100 let bo imela Ljubljana kake 3 mio prebivalcev, ker je v državi, ki ima tako liberalno politiko priseljevanja, za priselitev je tako velik interes, pa tudi rodnost je zelo visoka.

jype ::

tryhard je izjavil:

Bojim se samo kraje in tega, da me bodo ubili štirikolesniki na cesti, bodisi se bom zradiral po "sodobni" kolesarski stezi.
Statistično imaš precej več možnosti, da te avtomobili ubijejo ko si v avtomobilu.

zavajon je izjavil:

ima tako liberalno politiko priseljevanja, za priselitev je tako velik interes, pa tudi rodnost je zelo visoka.
V resnici je to verjetno predvsem zaradi hiperurbanizacije, ki se v EU trenutno dogaja še redko, eventuelno bo pa prisotna povsod - Ljubljana bo praktično do Unca in Trojan.

nekikr ::

Še enkrat bom povedal: Javni prevoz v LJ ni slab, problem je, ker je veliko bolj enostavno in praktično se usesti v avto, pa naj bo javni prevoz še ne vem koliko dober. Se pravi je treba delati na tem, da se spremeni miselnost ljudi.

Kakšna miselnost? Da je "komot" fajn? In to je treba spremeniti? A ne bi raje poštudirali kako ohraniti ta "komot" in zadovoljiti tudi druge interese? Ker če ne, potem je treba ljudi prevzgojiti, če se da kar na kakšen golem otoku ali v gulagu, tudi na drugih področjih. Jim bo že všeč, ko jim enkrat spremenimo mišljenje, da je lakota super! Niti ni bilo tako dolgo nazaj vse skupaj...

dope1337 ::

Nisem še bil v Amsterdamu, kjer je (baje) maljon kolesarjev. Po pričevanjih znancev, so tudi največji strah in trepet pešcev xD
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein

feryz ::

Z vlakom se je res lušno vozit. Nedavno sem se peljal, mislim, da je bilo leta 1992 in mi je ostalo v lepem spominu.
Spomin na avtobus imam pa še bolj frišen. 1999 sem šel v Pariz. Ampak je bila prevelika muka, se vleče kot jara kača.
Mam pa čist nov bicikl. Oz. čisto nerabljen, star 8 let.

Tako da sem malo ekološko naravnan.

jype ::

nekikr je izjavil:

Kakšna miselnost? Da je "komot" fajn? In to je treba spremeniti? A ne bi raje poštudirali kako ohraniti ta "komot" in zadovoljiti tudi druge interese? Ker če ne, potem je treba ljudi prevzgojiti, če se da kar na kakšen golem otoku ali v gulagu, tudi na drugih področjih. Jim bo že všeč, ko jim enkrat spremenimo mišljenje, da je lakota super! Niti ni bilo tako dolgo nazaj vse skupaj...
Prevzgoja ljudi je trivialna: Preneha se širiti ceste, ker to vodi v sedemnajstpasovnice okoli Ljubljane, ki bodo še vedno čisto zabasane, ker se bodo ljudje iz tega prometnega pekla vse bolj selili na periferijo in vse bolj z avtomobili rinili v center, namesto tega se pa promet uredi tako, da je uporaba osebnega avtomobila popolnoma nesmiselna.

Več mest in držav v EU je že preizkusilo to strategijo in jo uspešno nadgrajuje še danes.

http://www.copenhagenize.com/

dope1337 ::

Jz sm se osebno z veseljem fijakal zadnje 3 leta s svojim elektricnim mopedom po mestu 25km/h. Ce je le vreme dopuscalo.

Pol so mi pa neki mulci, k so svoje bencinske brate sli navijat pokvarl vse skup. Zdej pa raj delam guzvo na cesti z avtom.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein

jype ::

dope1337 je izjavil:

Zdej pa raj delam guzvo na cesti z avtom.
Prehitr kapituliraš. Jaz sem na biciklu brez goljufivega električnega pogona že 30 let, pa jim še ni uspelo, da bi me prepričali, da je avtomobil boljši. Za mojo letno porabo energije se povprečen avtomobil premakne le med 2 in 5 kilometrov daleč - jaz pa med 10.000 in 15.000 kilometri.

nekikr ::

namesto tega se pa promet uredi tako, da je uporaba osebnega avtomobila popolnoma nesmiselna.

Absolutno. Ampak levaki imate ponavadi domet samo do zvišanja davkov in uvedbe novih dajatev. Tudi zato kakšnih pametnih predlogov tule ni, jih je bilo pa veliko, da bi prepovedali vožnjo ali da bi uvedli prispevek za vožnjo. No, pa zgradili metro v vasi Ljubljana.
Torej resno vprašanje je, kako razbremeniti ceste (ki so prenatrpane) a obenem obdržati svobodo in preprostost, ki jo imamo zdaj. Nepomembno vprašanje je, kako priti od Kamnika do Ljubljane. Pomembno je, kako priti od Kamnika do vrtca v Domžalah, priti v Ljubljano v službo, po službi iti v trgovino po nekaj stvari, po otroka v vrtec, do stare mame na obisk in domov. To je namreč realni scenarij in tisto kar je zapleteno in težko. 5€ dajatve za vstop v Ljubljano (ali katerokoli mesto) tega ne reši. Pomembna stvar bi bila, da se nove javne ustanove ne delajo v centru, pa da se naredi še kakšna industrijska cona. Pa ne 50m stran od trenutnih. Leta 2070 bo vse kar je trenutne vasi Ljubljana kar center. Po slovensko bomo na to mislili leta 2080, leta 2090 pa začeli s projektom, ki bi rešil stanje leta 2060.

jype ::

nekikr je izjavil:

Ampak levaki
No, no. Desničarji ste povzročili težave, mi jih moramo pa reševati, potem se pa jezite, ker se niste prvi domislili brilijantne rešitve, krivi naj bi bili pa mi.

nekikr je izjavil:

domet samo do zvišanja davkov in uvedbe novih dajatev.
Meni je vseeno, če se namesto zvišanja dajatev za potratneže raje zgradi grbine na vsakih 40 centimetrov. Učinek bo enak.

nekikr je izjavil:

No, pa zgradili metro v vasi Ljubljana.
To je v tej temi predlagal desničar. Samo omenim.

nekikr je izjavil:

Torej resno vprašanje je, kako razbremeniti ceste (ki so prenatrpane) a obenem obdržati svobodo in preprostost, ki jo imamo zdaj.
Trivialno: Urediti alternative tako, da bo uporaba avtomobila nesmiselna. Spremeniti glavne mestne vpadnice v enosmerne ceste z dvosmernimi pasovi za javni prevoz, zgraditi ločene kolesarske vpadnice, ki omogočajo udobno in varno vožnjo s periferije v mestno središče, ter krožne kolesarske povezave okoli mesta (trenutne, ob obvoznici, so čisto OK, bi pa bilo super, če bi obstajale še kakšne, ki niso ob najbolj onesnaženi cesti v mestu).

nekikr je izjavil:

Leta 2070 bo vse kar je trenutne vasi Ljubljana kar center. Po slovensko bomo na to mislili leta 2080, leta 2090 pa začeli s projektom, ki bi rešil stanje leta 2060.
Vsak se lahko sam odloči, da bo prenehal uporabljati avtomobil in s tem pripomore k višji kvaliteti življenja vseh - tistih, ki nimajo izbire, ker se morajo iz Kobarida pripeljat na magnetno resonanco v Ljubljano, pa tudi tistih, ki se vsak dan s kolesom vozijo z Viča za Bežirad.

nekikr je izjavil:

5€ dajatve za vstop v Ljubljano (ali katerokoli mesto) tega ne reši.
No, bo pa 20 evrov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

nekikr ::

Udobno in varno vožnjo s Kamnika v Ljubljano? Pa otroka prej v vrtec. Pa v trgovino po kakšno stvar? Ko je dež tudi? Pa veter? Mraz? To je udobje? Varnost? Bo že res, če ne pa na silo, ane, tovariš?

tryhard ::

Začnite vzpodbujati gradnjo kompleksov pa bo.

nekikr ::

Načeloma iščemo rešitve v krajšem roku. V kratkem tako ali tako ne moreš nič narediti, za daljše nima smisla, ker ne veš kaj rabiš, ne kdaj, ne koliko, če sploh. En kompleks ničesar ne spremeni, utopija je pa še zelo daleč.

Rešitev rabimo za včerajšnji "problem" (ki to sploh ni): šel sem po otroka v vrtec, potem sva skupaj peljala kosilnico na servis in šla še v BTC do Bauhausa po par stvari (dva žaklja regeneracijske soli in 5 vreč lubja). Z avtomobilom je to trivialno, udobno in varno. Kako to rešim s kolesom, avtobusom ali vlakom?

Utk ::

No, no. Desničarji ste povzročili težave, mi jih moramo pa reševati, potem se pa jezite, ker se niste prvi domislili brilijantne rešitve, krivi naj bi bili pa mi.

Se zmeraj kar nekaj 100 mio ljudi zivi v revscini zaradi vase 100 let stare brilijantne resitve. Da se bi problem prevec avtov hitro resil po vasem sistemu je pa tudi jasno. Kot v Maroku zacelo primanjkovat peska, ce bi vas poslusali.

Mavrik ::

Nehajte z levičarji vs. desničarji in osebnimi napadi tipa "mi proti vam". Pa tudi z drugimi osebnimi napadi. Kdo vas to podlo retoriko uči?

(Ban za vsakogar ko to počne od tu naprej. Ne mi priti jokat da vas nisem opozoril.)
The truth is rarely pure and never simple.

jype ::

nekikr je izjavil:

Udobno in varno vožnjo s Kamnika v Ljubljano?
Ja, seveda. Z ustrezno infrastrukturo gre za slabo uro, kar je na lep dan nekaj najbolj prijetnega, kar človek lahko stori. Če ne zmoreš, sta tu še vedno hitra železnica in avtobusna povezava.

nekikr je izjavil:

Pa otroka prej v vrtec.
Vrtec imaš v Kamniku dovolj blizu, da lahko greš peš. Če urediš promet tako, da je prijaznejši za pešce, lahko gre pa kar sam.

nekikr je izjavil:

Pa v trgovino po kakšno stvar?
Ne boš verjel, iz trgovine komot prineseš kubik šare na biciklu in/ali prikolici. V večini prometno razvitih držav to tudi dejansko počnejo. Nobenega razloga ni, da bi zaradi tega ustvarjal gnečo na cesti.

Pozabil si vprašati tudi za druge vsakodnevne scenarije: "Pa 250 kubikov drv? Pa 100 metrsko jahto? Kako pa to s kolesom pelješ?"

nekikr je izjavil:

Rešitev rabimo za včerajšnji "problem" (ki to sploh ni): šel sem po otroka v vrtec, potem sva skupaj peljala kosilnico na servis in šla še v BTC do Bauhausa po par stvari (dva žaklja regeneracijske soli in 5 vreč lubja). Z avtomobilom je to trivialno, udobno in varno. Kako to rešim s kolesom, avtobusom ali vlakom?
Trivialno: Prilagodiš se. Zaradi tvoje nesposobnosti planiranja smo več milijard evrov pahnili v še širše ceste, ki omogočajo še večje vsakodnevne zastoje (na obvoznici, ki je _rezervirana_ za vaše naprave). Jaz sem vse to lahko opravil z biciklom, ne da bi porabil znatno več časa, sem pa porabil več stokrat manj energije in v ozračje izpustil več deset tisočkrat manj strupenih snovi, poleg tega da sem potreboval le 1 meter široko prometno površino, ti pa potrebuješ vsaj 5 metrov široko.

nekikr ::

Nisi porabil znatno več časa....hm, no, takole se zmeniva. Narediva en test, precej preprost. Točno tako pot narediva jaz z avtomobilom, ti pa s kolesom. Pa da vidiva koliko je razlike. Seveda izbereva dan, ko bo oblačno s kakšno ploho, da bo identična situacija.
Bi te jemal bolj resno, če bi ponujal kakšno rešitev, realno, ki nas ne poriva v jame. Veš, ekoego nazi fore ne delujejo, ker so v osnovi nazi in to je grdo. Da ne omenjam, da izpade pokroviteljsko do vseh, ki morda še vedno delajo v življenju (menda nisi pozabil, da so tudi taki) in nimajo časa, da se s kolesom vozijo vsak dan po nekaj ur. V vseh vremenskih razmerah. Pardon, v dežju gredo na vlak in se vozijo nekaj ur z vlakom medtem ko z avtomobilom 2x20 minut. Ampak saj vem, preživljanje časa na bolj koristen način (recimo z otroci ali kakšnim hobijem) je itak precenjeno.

jype ::

nekikr je izjavil:

nas ne poriva v jame.
V jamah je 1.2 milijona mrtvih zaradi motornega prometa vsako leto.

nekikr je izjavil:

Veš, ekoego nazi fore ne delujejo, ker so v osnovi nazi in to je grdo.
Nič niso nazi. Ti se kar drenjaj po zabasanih avtocestah in plačuj 20 evrov za vsak vstop v mesto, če te veseli.

nekikr je izjavil:

Da ne omenjam, da izpade pokroviteljsko do vseh, ki morda še vedno delajo v življenju (menda nisi pozabil, da so tudi taki) in nimajo časa, da se s kolesom vozijo vsak dan po nekaj ur.
Če bodo želeli svoj čas porabiti koristneje kot za stanje v prometnem zamašku, bodo morali začeti volit ljudi, ki bodo pripravljeni sprejemat ukrepe, ki tako stanje popravijo. Upam, da se boste znali učiti na napakah drugih in ne boste šli skozi celoten cikel in okoli mest asfaltirali absurdno veliko površino samo zato, da boste ugotovili, da je zdaj prometni zamašek zgolj pogostejši, večji in trajnejši.

nekikr je izjavil:

Pardon, v dežju gredo na vlak in se vozijo nekaj ur z vlakom medtem ko z avtomobilom 2x20 minut.
Ja, dokler ste tako obilno subvencionirani, lahko z avtomobilom porabite manj časa. Ko ne boste več, boste z vlakom potrebovali 2x10 minut, z avtomobilom pa 2x2 uri, da tega, da bo bistveno dražje, sploh ne omenjam.

gruntfürmich ::

zakaj bi naj bil tramvaj boljši kot avtobus?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

Mr.B ::

gruntfürmich je izjavil:

zakaj bi naj bil tramvaj boljši kot avtobus?

Ker je bistveno daljsi, in neumni vozniki za volaom, bodo skoraj po defaultu krivi, ce se zaletijo v tramvaj.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

jype ::

Vozi hitreje, ceneje in bistveno tišje od avtobusa, ter porabi precej manj prometne površine kot avtobus.

Invictus ::

Pa ker vozi po tirnicah, lahko progo elektrificiraš, pa do tudi zeleni zadovoljni.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x
««
6 / 60
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Problemi človeštva
50149252 (35492) Lowink
»

Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15919926 (15563) Invictus
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19931277 (21363) jb_j
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35581669 (71078) starfotr
»

Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18133001 (27402) BigWhale

Več podobnih tem