» »

Gneča na Ljubljanski obvoznici

Gneča na Ljubljanski obvoznici

Temo vidijo: vsi
««
60 / 60
»
»»

starfotr ::

Borut:O je izjavil:

kaj točno je superiornega pri njih?

Tehnologija električnega pogona avtomobilov je SUPERIORNA naftni tehnologiji pogona ker:

1. Ima 10x nižjo ceno vožnje na kilometer
V primerjavi s čim?

2. 4 do 5x nižja poraba energije na kilometer
V primerjavi s čim?

3. Manjši stroški lastništva avtomobila na dolgi rok
V primerjavi s čim?

4. Manj servisov, cenejši servisi in vzdrževanje
V primerjavi s čim?
5. Boljši pospeški
V primerjavi s čim?
6. Mnogo boljša krivulja navora
V primerjavi s čim?
7. NIžje težišče
V primerjavi s čim?
8. ENERGETSKA NEODVISNOST od držav proizvajalk nafte na državnem makro nivoju (this one is HUGE)
Seveda naša elektrika in energenti prihajajo iz virov, ki niso iz tujine.
9. ENERGETSKA NEODVISNOST posameznika na mikro nivoju: postaviš sončno elektrarno in si neodvisen od cen goriva ali elektrike
Lažeš.
10. Lažja, bolj enostavna vožnja z manj vibracij in hrupa (nobenega prestavljanja ni potrebnega)
V primerjavi s čim?

11. Možnost polnjenja doma preko noči (aka nikamor ni treba hodit da bi napolnil električni avto, ampak se to stori avtomatsko preko noči, pri nafti pa moraš hodit na črpalke)
Lažeš.

12. Večja zanesljivost =manjša pokvarljivost (mnogo bolj enostavna konstrukcija, 100x manj gibajočih se delov)
Nič kaj ceneje ni servis ali pa manj pogost. Niso neumni, da bi se odpovedali denarju.

13. Etični vidik: ne financiramo vojne z kupovanjem naftnih derivatov od Rusov
Povzročamo pa škodo drugje. In kaj sedaj?

14. Ničelne lokalne emisije škodljivih plinov (v mestih kjer je zrak zaradi naftnih avtomobilov najbolj problematičen, meritve kažejo da je v mestih koncentracija strupenega dušikovega oksida zaradi naftnih avtomobilov tudi po 500 krat večja kot na podeželju, kar ima izjemno slabe učinke na zdravje in počutje).
V primerjavi s čim?
15. Manjše emisije toplogrednih plinov v življenjski dobi
V primerjavi s čim?

ps: tole sem ti že enkrat napisal kokr vem, verjetno si spregledal.

mirator ::

Bom še enkrat zapisal, ker očitno nihče noče sprejeti te resnice.
Gužva na obvoznici nastane zaradi ozkega grla izvozov. Niso zastoji na vpadnicah ampak na izvozih. Običajno je na vrhu izvoza semafor, ki pač časovno prepušča določeno števio vozil, ko pa se prižge rdeča luč, pa je gostota izstopajočih vozil takšna, da narašča stoječa kolona, ki se ponekod razširi tudi na prehitevalni pas. In če bi sedaj zgradili še tretji pas, bi se pač stoječa kolona razširila še na tretji pas.
Nikakor pa ne morem sprejeti dejstva, da bi se s tetjinm pasom povečalo število vozil, preprosto ne razumem te matematike.
Seveda h gneči pripomorejo tudi dolgotrajna vzdrževalno obnoljalna dela.
Tako, da po moje je rešitev v razširitvi izvozov oz. eventualno povečanju števila izvozov.
Prav gotovo pa so vzrok tudi nakupovalni centri v Ljubljani.

RedDrake ::

Borut:O je izjavil:

Nekaj za streznitev, razlog da je taka gužva na cesti je da ljudje kar 80 % voženj v rangu kolesa (do 10 km, slabe pol urce) prevozijo z avtomobilom. Še več celo kategoriji do 2,5 km (cca 6 minut s kolesom) je takih voženj z avtomobilom več kot polovico!


Vir: https://www.stat.si/StatWeb/News/Index/...

Torej po domač povedan, ljudje se za vsak kurac vozijo z avtom, tudi če bi do destinacije prišli v 5 minutah z bajkom. Zakaj je tako in kje iskati rešitve pa prepuščam vam (jaz jih vem, vendar hočem da folk pomisli z svojimi možgani).

Zakaj je treba lagati?
Kje v Ljubljani lahko narediš 2,5km s kolesom v 6 (ŠEST!) minutah?
Samo če pičiš s specialko 50+. Ker imaš prehode, neučinkovite poti, semaforje, ipd ...
Vsak semafor ti v povprečju vzame 45 sekund + pospeševanje in zaviranje. A si ti mal matematiko prešprical, pa ti ti vplivi niso jasni na povprečno hitrost?
Ker 30 sekund stanja pomeni 30 sekund 50km/h da dosežeš povprečje 25km/h.
Žena ima do šihta 2,3km. Hodi peš, ali s kolesom. Jaz rabim s kolesom 8-9 minut, pa držim na 30+ kjer se da.
Res, zakaj lažeš, če ni potrebe. Realnost v mestih je 1km nekje 4 minute. To je LJ realnost, ker za razliko od tebe naredim letno po LJ vsaj tisoč km "mestne vožnje".
In potem, zakaj ljudje raje pešačijo, namesto kolesarijo?
Ja, ker če si peš, ne rabiš skrbeti kater đanki bo vzel tvoj kolo, ne rabiš skrbeti, kje pustiš kolo, ne rabi skrbeti če je urnebes kot včeraj, ker pač odpreš dežnik in si moker (na biciklu si pa hitr na urgenci), ipd ...

Pač lej, avto je de-facto _NAJBOLJ_ udoben način prevoza. Ljudje gravitirajo k udobnemu življenju (iz istega razloga, pravi socializem ne bo nikoli deloval) in to so rezultati. Ugotovil boš, da ljudje raje sedijo eno uro v avtu vsak dan, kot pa da jih 20x letno opere kot mačke in vsakih par let končajo na urgenci zaradi snega / ledu / česa drugega ...

Borut:O ::

Zakaj je treba lagati?
Kje v Ljubljani lahko narediš 2,5km s kolesom v 6 (ŠEST!) minutah?

Ni laganja, je samo tvoje nerazumevanje področja. Tako je, 2,5 km je v eni desetini ure pri hitrosti 25 km/h, kar je 6 minut. Upoštevaš 20 km/h, kar je izjemno počasi, potem pa je čas 7,5 minute. Same point. Torej za brezveze se usajaš.

GupeM ::

Saj to mu že celo temo govorimo, pa njegov e-skiro z max 31 km/h še kar gre v povprečju 28 km/h. Pozimi tudi preko snega, napluženega na kolesarske steze, ki tam ostaja tudi 14 dni in več. Pa preko ovinkov, kjer je peska od sojenja za dober centimeter. Od oktobra do sredine maja.

Borut:O ::

Če pa voziš takole kot tale na posnetku, potem pa je 2,5 km v ranga 4 minutah.


GupeM je izjavil:

Saj to mu že celo temo govorimo, pa njegov e-skiro z max 31 km/h še kar gre v povprečju 28 km/h. Pozimi tudi preko snega, napluženega na kolesarske steze, ki tam ostaja tudi 14 dni in več. Pa preko ovinkov, kjer je peska od sojenja za dober centimeter. Od oktobra do sredine maja.


Sam brez težav naredim 2,5 km v 6 minutah. Prav bom popustil v svojo škodo, samo za to da boš dojel. Okej greš za 20 km/h. To pomeni da 2,5 km narediš v 7,5 minutah. Al pa dejmo še večji ekstrem v svojo škodo: okej, recimo da si stara mama in greš samo 15 km/h. To pomeni da za 2,5 km rabiš 10 minut. Hack, še even PEŠ rabiš za 2,5 km samo pol ure!

Torej POINT OSTAJA: point je da gredo ljudje za razdalje enostavno premagljive s kolesom ali celo peš z avtomobilom. Torej tvoje usajanje je pointless.

Pozimi tudi preko snega, napluženega na kolesarske steze, ki tam ostaja tudi 14 dni in več. Pa preko ovinkov, kjer je peska od sojenja za dober centimeter. Od oktobra do sredine maja.

Glede na to da je sneg ene 2x na let to pomeni da 1 mesec imaš sneg na kolesarskih (pa v resnici ni tako dolgo), kaj pa ostalih 11 mesecev na leto?!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Borut:O ()

Borut:O ::

Kje v Ljubljani lahko narediš 2,5km s kolesom v 6 (ŠEST!) minutah?
Samo če pičiš s specialko 50+. Ker imaš prehode, neučinkovite poti, semaforje, ipd ...

Ne. Celo stara mama z 15 km/h povprečne naredi 2,5 km v samo 10 minutah. Še celo PEŠ narediš 2,5 km v pol ure!

Vsak semafor ti v povprečju vzame 45 sekund + pospeševanje in zaviranje. A si ti mal matematiko prešprical, pa ti ti vplivi niso jasni na povprečno hitrost?

Matematiko sem imel na faksu 10. Pa sloh ni važn ker imaš tukaj črno na belem v kolikšnem času prevozim 2,5 km. Ranga 4 minute. Kakšne počasnele mogoče 8 minut. Stara mama max 10 minut. Peš pol urce. ja? Si dojel?!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Borut:O ()

starfotr ::

mirator je izjavil:

Bom še enkrat zapisal, ker očitno nihče noče sprejeti te resnice.
Gužva na obvoznici nastane zaradi ozkega grla izvozov. Niso zastoji na vpadnicah ampak na izvozih. Običajno je na vrhu izvoza semafor, ki pač časovno prepušča določeno števio vozil, ko pa se prižge rdeča luč, pa je gostota izstopajočih vozil takšna, da narašča stoječa kolona, ki se ponekod razširi tudi na prehitevalni pas. In če bi sedaj zgradili še tretji pas, bi se pač stoječa kolona razširila še na tretji pas.
Nikakor pa ne morem sprejeti dejstva, da bi se s tetjinm pasom povečalo število vozil, preprosto ne razumem te matematike.
Seveda h gneči pripomorejo tudi dolgotrajna vzdrževalno obnoljalna dela.
Tako, da po moje je rešitev v razširitvi izvozov oz. eventualno povečanju števila izvozov.
Prav gotovo pa so vzrok tudi nakupovalni centri v Ljubljani.


V bistvu kaj tebi ni jasno? Izvozi niso in ne bodo 2 pasovni. Izvozi imajo omejeno kapaciteto in omejeno hitrost. Izvozov je že danes preveč saj se zaviralni/pospeševalni pas enega in drugega izvoza/uvoza prekrivata in sploh ni dovolj prostora za normalno izključevanje in vključevanje v prometni tok voznega pasu.

Tvoja logika je, da bi na izvoz prišel 110 km/h dvopasovno brez semaforja in nato z nezmanjšano hitrostjo vozil proti mestu? Mislim a si bolan ali se samo delaš?

Če je več pasov, je več prometa. Znanstveno dokazano. Ampak, če pač ne verjameš v znanost, v matematiko sploh tu kjer so same številke in nič družboslovja ti nihčene more pomagat pri tem.

Drugače imamo tudi razne ustanove, ena je blizu izvoza. Če rabiš prevoz in rezervacijo postelje pokliči 112. Lahko ti pa tudi mi pomagamo pri tem.

Borut:O ::

Žena ima do šihta 2,3km. Hodi peš, ali s kolesom. Jaz rabim s kolesom 8-9 minut, pa držim na 30+ kjer se da.

Točno tako, jaz grem tudi 30+ kjer se da in dosežem precej pod 6 minut. In celo sam si potrdil da rabiš komaj 8 do 9 minut, kar je VEČ KOT DOVOLJ DOBER ČAS da bi se ljudje lahko vsakodnevno vozili s tem! Torej point ostaja.

Res, zakaj lažeš, če ni potrebe. Realnost v mestih je 1km nekje 4 minute. To je LJ realnost, ker za razliko od tebe naredim letno po LJ vsaj tisoč km "mestne vožnje"

Ne lažem, tule na posnetku 2,5 km naredim v cca 4 minutah, ti pa sanjaš da jih kao niti v šestih ne bi mogel lol, lažeš ti, ne jaz:

1 km v 4 minutah je:
1. Več kot dovolj dobro da bi folk lahko potoval s kolesm na razdalji 2,5 km, namesto z avtom.
2. To je hitrost komaj 15 km/h, si pač precej počasne.
3. Tudi s tvojo počasne hitrostjo je več kot dovolj dobro da bi 2,5 km lahko potoval s kolesom namesto z avtom.

In potem, zakaj ljudje raje pešačijo, namesto kolesarijo?

Sej ne, večina če ima na voljo kolo raje na razdalji 2,5 km vozi kolo. Pešači na te razdalji samo če nima na voljo kolesa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Borut:O ()

Borut:O ::

Ja, ker če si peš, ne rabiš skrbeti kater đanki bo vzel tvoj kolo, ne rabiš skrbeti, kje pustiš kolo, ne rabi skrbeti če je urnebes kot včeraj, ker pač odpreš dežnik in si moker (na biciklu si pa hitr na urgenci), ipd ...

Glede kraje kolesa je rešitev ključavnica, razen če gre za res drago kolo. Če boš imel neka stara jajca zaklenjena z dobro ključavnico, ti jih ne bo noben sunu. In za razliko od tebe vozim tudi po dežju, s skirojem, problemov z krajo ni, ker ga vzamem sabo v pisarno. Povprečna hitrost 25 km/h do 28 km/h, vozim max gass all the time razen če je kaj nujnega.

Pač lej, avto je de-facto _NAJBOLJ_ udoben način prevoza. Ljudje gravitirajo k udobnemu življenju (iz istega razloga, pravi socializem ne bo nikoli deloval) in to so rezultati. Ugotovil boš, da ljudje raje sedijo eno uro v avtu vsak dan, kot pa da jih 20x letno opere kot mačke in vsakih par let končajo na urgenci zaradi snega / ledu / česa drugega ...


1 uro se cijazit v gužvi iz enega na drugi konec ljubljane je vse prej kot udobno, je dosti bolj udobno it s kolesom (če je le lepo vreme, kar večinoma je). Razlog je navajenost ljudi na nekaj in STRAH poskusiti nekaj novega. Vse kar je novega ljudem NAŽENE STRAH V KOSTI. Tu bi lahko več naredila država z spodbujanjem in informiranjem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Borut:O ()

mirator ::

starfotr je izjavil:

mirator je izjavil:

Bom še enkrat zapisal, ker očitno nihče noče sprejeti te resnice.
Gužva na obvoznici nastane zaradi ozkega grla izvozov. Niso zastoji na vpadnicah ampak na izvozih. Običajno je na vrhu izvoza semafor, ki pač časovno prepušča določeno števio vozil, ko pa se prižge rdeča luč, pa je gostota izstopajočih vozil takšna, da narašča stoječa kolona, ki se ponekod razširi tudi na prehitevalni pas. In če bi sedaj zgradili še tretji pas, bi se pač stoječa kolona razširila še na tretji pas.
Nikakor pa ne morem sprejeti dejstva, da bi se s tetjinm pasom povečalo število vozil, preprosto ne razumem te matematike.
Seveda h gneči pripomorejo tudi dolgotrajna vzdrževalno obnoljalna dela.
Tako, da po moje je rešitev v razširitvi izvozov oz. eventualno povečanju števila izvozov.
Prav gotovo pa so vzrok tudi nakupovalni centri v Ljubljani.


V bistvu kaj tebi ni jasno? Izvozi niso in ne bodo 2 pasovni. Izvozi imajo omejeno kapaciteto in omejeno hitrost. Izvozov je že danes preveč saj se zaviralni/pospeševalni pas enega in drugega izvoza/uvoza prekrivata in sploh ni dovolj prostora za normalno izključevanje in vključevanje v prometni tok voznega pasu.

Tvoja logika je, da bi na izvoz prišel 110 km/h dvopasovno brez semaforja in nato z nezmanjšano hitrostjo vozil proti mestu? Mislim a si bolan ali se samo delaš?

Če je več pasov, je več prometa. Znanstveno dokazano. Ampak, če pač ne verjameš v znanost, v matematiko sploh tu kjer so same številke in nič družboslovja ti nihčene more pomagat pri tem.

Drugače imamo tudi razne ustanove, ena je blizu izvoza. Če rabiš prevoz in rezervacijo postelje pokliči 112. Lahko ti pa tudi mi pomagamo pri tem.

Če ti sedaj v tvojem stilu odgovorim na tvoje nesramno trolanje, potem bom trolal tudi jaz. Jaz sem pač ponovno zapisal svoje mnenje, ker je tema povsem zašla, ti pač imaš drugačno mnenje in ga imej.

Borut:O ::

starfotr je izjavil:

Borut:O je izjavil:

kaj točno je superiornega pri njih?

Tehnologija električnega pogona avtomobilov je SUPERIORNA naftni tehnologiji pogona ker:

1. Ima 10x nižjo ceno vožnje na kilometer
V primerjavi s čim?

2. 4 do 5x nižja poraba energije na kilometer
V primerjavi s čim?

3. Manjši stroški lastništva avtomobila na dolgi rok
V primerjavi s čim?

4. Manj servisov, cenejši servisi in vzdrževanje
V primerjavi s čim?
5. Boljši pospeški
V primerjavi s čim?
6. Mnogo boljša krivulja navora
V primerjavi s čim?
7. NIžje težišče
V primerjavi s čim?
8. ENERGETSKA NEODVISNOST od držav proizvajalk nafte na državnem makro nivoju (this one is HUGE)
Seveda naša elektrika in energenti prihajajo iz virov, ki niso iz tujine.
9. ENERGETSKA NEODVISNOST posameznika na mikro nivoju: postaviš sončno elektrarno in si neodvisen od cen goriva ali elektrike
Lažeš.
10. Lažja, bolj enostavna vožnja z manj vibracij in hrupa (nobenega prestavljanja ni potrebnega)
V primerjavi s čim?

11. Možnost polnjenja doma preko noči (aka nikamor ni treba hodit da bi napolnil električni avto, ampak se to stori avtomatsko preko noči, pri nafti pa moraš hodit na črpalke)
Lažeš.

12. Večja zanesljivost =manjša pokvarljivost (mnogo bolj enostavna konstrukcija, 100x manj gibajočih se delov)
Nič kaj ceneje ni servis ali pa manj pogost. Niso neumni, da bi se odpovedali denarju.

13. Etični vidik: ne financiramo vojne z kupovanjem naftnih derivatov od Rusov
Povzročamo pa škodo drugje. In kaj sedaj?

14. Ničelne lokalne emisije škodljivih plinov (v mestih kjer je zrak zaradi naftnih avtomobilov najbolj problematičen, meritve kažejo da je v mestih koncentracija strupenega dušikovega oksida zaradi naftnih avtomobilov tudi po 500 krat večja kot na podeželju, kar ima izjemno slabe učinke na zdravje in počutje).
V primerjavi s čim?
15. Manjše emisije toplogrednih plinov v življenjski dobi
V primerjavi s čim?

ps: tole sem ti že enkrat napisal kokr vem, verjetno si spregledal.


V primerjavi z bencinskim in dizelskim avtomobilom. Lepo piše. Ne lažem, lažeš ti.

9. ENERGETSKA NEODVISNOST posameznika na mikro nivoju: postaviš sončno elektrarno in si neodvisen od cen goriva ali elektrike
Lažeš.

Ne lažem. Tvoja odvisnost je ENERGETSKA ODVISNOST je veliko manjša če sam prideluješ svojo elektriko za svoj avto (ter si pozimi malo pomagaš z omrežjem), kot pa da celo leto voziš na naftne derivate. Če imaš sončno elektrarno in kogeneracijo na lesni plin si lahko tudi POPOLNOMA energetsko neodvisen, torej ne lažem, lažeš ti.

11. Možnost polnjenja doma preko noči (aka nikamor ni treba hodit da bi napolnil električni avto, ampak se to stori avtomatsko preko noči, pri nafti pa moraš hodit na črpalke)
Lažeš.

Ne lažem, lažeš ti. Električni avto se res lahko fila doma preko noči in povečini tudi se (razen nekaj dni na leto ko gremo na dopust). To je dejstvo, torej lažeš ti, ne jaz.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Borut:O ()

Borut:O ::

12. Večja zanesljivost =manjša pokvarljivost (mnogo bolj enostavna konstrukcija, 100x manj gibajočih se delov)
Nič kaj ceneje ni servis ali pa manj pogost. Niso neumni, da bi se odpovedali denarju.

Lažeš!
https://insideevs.com/news/330737/chevr...
Tabela kjer je primerjava glede vzdrževanja električnega in naftnega avta te postavi na laž:


Sicer pa točka 12. ne govori o tem kar si ti odgovoril, ti si odgovarjal za ceno in pogostost servisa (ki je cenejši in manj pogost pri EVju), medtem ko točka 12. govori o VEČJI ZANESLJIVOSTI in manjši pokvarljivosti zaradi manj komplicirane konstrukcije in manjšega števila gibajočih se delov.

Tale slika zadevo lepo prikaže:

Vidiš tisti stvor na sredini slike? To je motor z notrnajim izgorevanjem. Vidiš tisto majhno piko na sredini in na desni? To je električni motor ENAKE MOČI!! Ja, električni motor je definitivno manj kompliciran in vsebuje manj gibajočih se delov, to ni nobena laž, ampak je DEJSTVO!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Borut:O ()

Borut:O ::

Skratka starfort: LE ČEVLJE SODI NAJ KOPITAR! Še en debilen boomer! Ne vtikaj se v področja v katerih POJMA NIMAŠ. Prej sem te podpiral tule v tej temi, sedaj si moj sovražnik številka 1. Lp.

Zdej pa dost v EVjih, tema je o gneči na obvoznici.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Borut:O ()
««
60 / 60
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Problemi človeštva
50149110 (35350) Lowink
»

Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15919906 (15543) Invictus
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19931261 (21347) jb_j
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35581618 (71027) starfotr
»

Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18132988 (27389) BigWhale

Več podobnih tem