» »

Gneča na Ljubljanski obvoznici

Gneča na Ljubljanski obvoznici

Temo vidijo: vsi
««
«
1 / 60
»»

Mare3 ::

Kaj je razlog vsakodnevnih gneč na Ljubljanski obvoznici popoldan? Vem da takrat večina končuje dopoldansko izmeno ampak to se mi več ne zdi normalno. Vsak dan vse skupaj stoji in premika se zelo počasi, sploh kaj razmišljajo da bi nekako rešili ta problem, ker več kot eno uro iz Medvod do Polja se mi ne zdi normalno.
  • zaklenil: bluefish ()

DOOM_er ::

ubistvu je normalno glede na to da se v vsakem avtu vozi en človek. Vsi hodijo s svojim avtomobilom in jim je očitno super čakati v koloni. Problem bo delno rešen z P+R na Celovški če bo kdaj.
Robots will steal your job. But that's OK

feryz ::

Kaj se buniš?
Plani so za tripasovnico, vendar so zeleni že povedali, da bodo na vse sile blokirali, ker je treba zmanjšati promet, torej nekako prepovedati avtomobile, ne pa povečati pretočnost.
Saj v Medvode dobite tudi dvopasovnico. Baje. Samo što nije. Ampak problema ljubljanske obvoznice to ne reši.

jype ::

Tako je - če ceste razširiš, s tem prometno situacijo poslabšaš. To so ugotovili že po celi Evropi, na srečo tudi pri nas.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: rekt ()

Mare3 ::

Večji problem so po mojem tovornjaki, ki jih je tako po občutku vedno več se mi zdi. Morda bi za njih dali kakšno blokado tisti dve uri od 15-17, če bi se kaj poznalo sploh.

feryz ::

Za vse nadobudne kolesarčke. Če ne bi bilo avtomobilov, bi se s kolesi še vedno po steptani zemlji vozili. Ne pa po ogromnih zaplatah asfalta, betona in podobno. Kar glavnini kolesarjev niti pod razno ne odgovarja. Raje se družno vozijo po asfaltu in privzeto zavzemajo več placa kot kamion.

jype ::

Za vse nadobudne petrolheade: Gužvo delate vi, ne kolesarčki.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

Veron ::

 nekaj takega rabi svet

nekaj takega rabi svet

Dr_M ::

Ce bi sel s kolesom, bi prisel na cilj kaksen dan kasneje, ampak vsaj v koloni nebi stal.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Trupl0 ::

- tovornjaki, manj prostora za avtomobile posledično se težje vklopijo
- Počasno vklapljanje vozil v promet
- takoj, ko pride na pospeševalni pas se ustavi in levi žmigovc.. tako ustvari situacijo, da se na voznem pasu prilagajajo zanj in zadaj vse stoji. Kot tudi na vpadnici saj morajo zaradi njega vsi zadaj stati.
- Nepoznavanje prometnih pravil, saj se pri vključevanju iz severne na vzhodno zopet vsi ustavijo takoj na vključevanju na vzhodno obvoznico ( proti golovcu )... ustavi se vse na severni proti mariboru...
Lahko bi potegnili po dveh pospeševalnih pasovih skoraj do izvoza v fužine in se lepo vklopili in tako zadaj pustili veliko prostora, kjer bi se izpraznila severna.
- cikcakanje levo in desno med pasovi misleč, da bo hitreje na cilju...naredi zmedo in bremzanje zadaj
- ZIJALA, ki se ustavijo čim vidijo avtomobil na odstavnem pasu ali pa kakšne lučke..velja za oba pasova
- izvoz za BTC... običajno se hitr spuca po tem izvozu
- dogajanje v črnučah, stožice...vse stoji k je samo en uvoz...
- zapiranje tunela golovec

To so moja opažanja vsakdanje vožnje iz celovške proti bizoviku.
Kaj pa pripomore severna-zahodn-južna pa je zopet:
- vključevanje vozil iz severne, samo en pas in zopet vsi takoj bremzat in silit na zahodno, čeprav bi lahko potegnil do konca izvoza za vrhovce al ka so tam
- izvoz za na primorko, kjer vsi gonijo samo po enem pasu čeprav imaš izvoz dva pasova, zzopet vse stoji na voznem in posledično iz prehitevalnega silijo na voznega.
- Tovornjaki, ki gredo na primorko se ne vklopijo dovolj hitro, ni prostora, jih je preveč. Posledično vse stoji

PS: osebno me moti, vsak dan vidim, direktive iz prehitevalnega na izvoz. Čez vse meje...bremza volan v desno in kaj bo pa bo...moram priti na izvoz.

Še kaj ziher ampak mojih 5
If you are going through Hell, keep going !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Trupl0 ()

Invictus ::

Največji problem je buljenje v telefone ob vsakem ustavljanju...

Preden folku potegne, da je treba speljat, je že pol zelene mimo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Trupl0 ::

Invictus je izjavil:

Največji problem je buljenje v telefone ob vsakem ustavljanju...

Preden folku potegne, da je treba speljat, je že pol zelene mimo...


problem je tudi, da ne gredo dovolj "globoko" v križišče. Tako se ne sprazni in gre morebiti dva ali pa trije ven
If you are going through Hell, keep going !

TESKAn ::

Ljudje so na neki cesti v povprečju sposobni peljat z neko hitrostjo za določeno pretočnost, ko je ljudi več, kot jih lahko gre skozi, se zabaše. Simpl.
Kaj lahko narediš?
- Javni prevoz?
- Spremeniš si urnik?
- Vzameš v zakup in se ne sekiraš?
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Mare2 ::

feryz je izjavil:

Za vse nadobudne kolesarčke. Če ne bi bilo avtomobilov, bi se s kolesi še vedno po steptani zemlji vozili. Ne pa po ogromnih zaplatah asfalta, betona in podobno. Kar glavnini kolesarjev niti pod razno ne odgovarja. Raje se družno vozijo po asfaltu in privzeto zavzemajo več placa kot kamion.


feryz, a ti nimaš kolesa?

rekt ::

@Jure, ni lepo flamebaitat, veš? Kot lepo vzgojeni dečko srednjih let bi to že lahko vedel.

Obvoznico bo pa seveda treba slej ko prej modernizirat. Urejen javni prevoz bi sicer zadevo omilil, rešil pa je ne bo. Glede zelenih, tisti, ki nimajo glave v riti in ki nimajo skrite agende, dobro vedo, da je gužva okolju precej bolj škodljiva kot pa tekoč promet. Električna vozila so pa tudi here to stay in bodo prav tako potrebovala ceste.

gruntfürmich ::

slovenija je postala hudo tranzitna država, zato je nujno vsaj en pas dodati avtocestam.

in medtem ko napredne evropske države vedo, da so avtoceste hrbtenica ekonomije in gospodarstva ter glavna aorta države za blaginjo ljudi, pri nas razpravljamo o prepovedi vožnje... zavožena država pač. kar prevzemite del krivde ker sami povzročate to.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

SambaShare ::

gruntfürmich je izjavil:

slovenija je postala hudo tranzitna država, zato je nujno vsaj en pas dodati avtocestam.

in medtem ko napredne evropske države vedo, da so avtoceste hrbtenica ekonomije in gospodarstva ter glavna aorta države za blaginjo ljudi, pri nas razpravljamo o prepovedi vožnje... zavožena država pač. kar prevzemite del krivde ker sami povzročate to.


Navsezadnje imamo še komisarko, ki ne zamudi priložnosti za lobiranje omejiteve vožnje po AC. Sicer bolj zaradi lobiranja za določeno podjetje, ampak efekt je isti.

Glugy ::

Cestni promet je zapletena reč; ponekod če dodaš nov pas narediš situacijo slabšo zarad psihološkega učinka. Dodajanje novih pasov ni nujno vedno rešitev. Jz tud mislim da če bo tkole naraščal promet bomo kmal po novem pasu rabil še en nov pas. Rabl bi nek učinkovit sistem kako z manj avtomobili hitrost in stroškovno sprejemljivost ohranit približno na dobri ravni. Če rabš s trolo eno uro da pridš do parkirišča zunaj središča mesta kjer imaš avto je to odločno preveč. Začasno ja naj se zgradi še en pas ampak to ni dolgotrajna rešitev. To je za silo krpanje problema; ne rešitev.

"slovenija je postala hudo tranzitna država, zato je nujno vsaj en pas dodati avtocestam."
Vedno se je na avtocestah delal; kdaj bodo pa železnice prišle na vrsto? Nikoli ?? Železnice bi najprej mogl zrihtat tko k je treba; ampak za to bi bilo velik politične volje treba pa manj korupcije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Glugy ()

PARTyZAN ::

Če razširiš cesto samo privabiš še več vozil, in imaš identičen problem, samo v večjem obsegu. Kvaliteten javni prevoz in dobra infrastruktura za pešce in kolesarje je rešitev, ki jo iščete.

Pa pomagalo bi, če vozači ne bi bili nagrajeni za to, da se vozijo v službo z avtomobilom iz drugega konca države.

Mavrik ::

Dodatni pas na obvoznici ti ne reši downstream problema - tj. če avti ne morejo it dol z obvoznice, dobiš samo še več železja na tistih treh pasovih.
The truth is rarely pure and never simple.

D3m ::

Ne celotno ampak delno.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

feryz ::

Zakaj pa bi železnice posodabljal?
Da bi lahko začele pospeševati iz Ljubljane, po dosegu polne hitrosti začele bremzati in prve potnike odložile v Celju?
Ni neke prave logike, da mi dosegamo 160 km/h, niti jih ni kje.

Imam bicikl, seveda, ampak za hobi. Za šiht je popolnoma neuporaben. Si pa ne delam utvar, za koga ali kaj so zgrajene ceste in s, kao, katerim denarjem. Od davka na fižolove pline, ki jih spušča kolesar, zagotovo ne.

Je pa res, da če dodamo še tretji pas na avtocesti, bodo v tej zarukani državi, vsi na levem pasu z brzino 104 km/h. Ampak bosta vsaj desna dva fraj, da se normalno pelješ.

Scorpia ::

feryz je izjavil:

Kaj se buniš?
Plani so za tripasovnico, vendar so zeleni že povedali, da bodo na vse sile blokirali, ker je treba zmanjšati promet, torej nekako prepovedati avtomobile, ne pa povečati pretočnost.
Saj v Medvode dobite tudi dvopasovnico. Baje. Samo što nije. Ampak problema ljubljanske obvoznice to ne reši.


Nejc (Zupan) je se lani rekel da pred letom 2020 ne bo, oziroma da bo se dosti let minilo, ce sploh bo. Ker od Medna naprej upravlja MOL in ni jim v interesu siritev in se manj da zrihtajo luknje.

OP pa priporocam uporabo druge ceste, sam sem tudi dosti peljem v polje (iz medvod) ampak med konico ne rabim eno uro. Kvecjemu pol ure pa se mal.
////

anketar ::

več P+R pa direktne linije do bavarca, brez vmesnih postaj po rumenem pasu (cena na let pa naj bo neki normalnga)

cordoba ::

Gneča se vedno naredi pri ožanju dveh pasov in pa pri vklapljanju oz. odhodu iz avtoceste. Razširitev in podaljšanje le teh in prepoved vožnje tovornjakarjev po 14 uri, bi pomagalo.

r3dkv1c4 ::

Mare3 je izjavil:

Večji problem so po mojem tovornjaki, ki jih je tako po občutku vedno več se mi zdi. Morda bi za njih dali kakšno blokado tisti dve uri od 15-17, če bi se kaj poznalo sploh.

Aha...po katerih kriterijih je na lj obvoznici več tovornjakov, če pa je ponoči prepovedan tranzit.....kmalu bo tudi podnevi.

Kolikokrat se pa pelješ na teden po lj obvoznici?
Jaz se vozim vsak dan, ob različnih urah in lahko rečem le, da je problem me 15h-18h....to je pa pač neurje pleha.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

nejcek74 ::

Lahko se slepite kakor se hocete, dejstvo ostane:
vsakodnevna vožnja z osebnim vozilom = gneča
Ukrep, ki ne deluje je sirjenje cestne mreze, svet je to delal vec kot petdest let pa se je stanje samo slabšalo.
Problem je v tem, ker v elementih, ki nastopajo v prometu ni in ne bo* bistvenega napredka, ki bi lahko povečal pretočnost: hitrost vozil / linijske povezave / vozlisca / parkirišča. V zelji po povecanju pretocnosti moras hkrati siriti vse elemente v mrezi, s cimer pa hkrati povecujes razdalje, ki jih moras prevozit.

*Do recimo samovozecih avtomobilov in prevoza kot storitve, pa tudi takrat bo sprememba predvsem zaradi drugačnega obnašanja nas, uporabnikov.

Lahko vam predocim mnogo uspesnih pristop, ampak vsem je skupno eno, manjšanje števila prevoženih kilometrov:
- sofinanciranje javnega prometa (z nesporednim ali prikritim obdavcevanjem osebnega prevoza)
- omejevanje količine vozil, k vstopajo v mocno obremenjena obmocja
- omejevanje razprsene gradnje
etc

Btw: zmanjsanje hitrosti ob guzvah na 60 ali 80 km je posledica raziskav, ki so dokazale, da je v kombiniciji cloveski voznik/hitrost pretocnost najvisja ob takih hitrostih.

r3dkv1c4 ::

Btw: zmanjsanje hitrosti ob guzvah na 60 ali 80 km je posledica raziskav, ki so dokazale, da je v kombiniciji cloveski voznik/hitrost pretocnost najvisja ob takih hitrostih.


V Milanu niti ne gre hitreje čez dan.....pa nimajo omejitev.

Dejstvo je, da ljudje želijo hitro življenje, s tem se pa pač poveča gužva, ritem, nervoza, vse skratka....no tukaj pa ni več v redu...ker se pokažejo drugi negativni učinki.....in ljudje začnejo tarnat, ker nikol ni nekaj v redu.

Folk je blesav...vsi bi se preslikali iz službe v bajto.

Kam se vam mudi?
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r3dkv1c4 ()

Mare3 ::

V času ko se je prenavljala severna obvoznica, je bilo prepovedano za tovornjake in pa hitrost na 60 km/h. Niti en dan ni bilo gneče, morda bi zmanjšana hitrost pripomogla k temu. Manjša hitrost, posledično manj nepotrebnega zaviranja.

@r3dkv1c4 če imaš skoraj vsak dan še ostale obveznosti se tudi pol ure razlike pozna.

otago ::

Ena resitev bi seveda bila sprememba delovnega casa. Ce je sedaj standard 8-14, 14-22,22-06, ter 08-16... bi lahko vsaj popoldanski promet ublazili, da bi zaposleni lahko odsli 1h prej ali kasneje z dela. Manjkajoce ure, se bi nadoknadile z odbitkom od dopusta, nadurami drug dan. Glede na to, da je en kup agencij, ministrstev, uradov, sodisc v LJ, bi to precej pomagalo.

gruntfürmich ::

zanimivo kako pa druga velemesta širijo pasove na obvoznicah in avtocestah, samo v sloveniji to povzroča dodatne probleme? najbolje da gremo na enega?
seveda je problem če ti potem vpadnice ne požirajo vozil iz avtoceste, ampak to ni problem večih pasov. že samo tranzit morda zasede 1 cel pas 24/7
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Mavrik ::

gruntfürmich je izjavil:

zanimivo kako pa druga velemesta širijo pasove na obvoznicah in avtocestah, samo v sloveniji to povzroča dodatne probleme? najbolje da gremo na enega?
seveda je problem če ti potem vpadnice ne požirajo vozil iz avtoceste, ampak to ni problem večih pasov. že samo tranzit morda zasede 1 cel pas 24/7


Druga velemesta ne počnejo nič od tega in to si si gladko zmislil. Praktično vsa evropska mesta delajo na zmanjšanju avtomobilskega prometa v centrih ker so dosegla meje kapacitet.
The truth is rarely pure and never simple.

HighBane ::

Počasno vozilo na desnem pasu... ok tovornjak. Samo potem ga gre avto prehitevat z 10km/h več in seveda potem vsi na prehitevalnem pasu vozijo vsi z 110km/h, na desnem pasu pa 1 tovornjak... in folk sploh noče iti na desni pas, tudi če ima spredaj prosto, samo vseeno vozi počasi, desno prosto, ampak vztraja na levem...

Tako če bodo tri pasovi, ne vem če bo veliko rešilo, ker bosta morda dva napol polna in eden nabit. Se zgodi, da vozijo ljudi na tripasovnem delu skrajno levo, srednji pas pa prazen. Ali pa hoče iti mimo po skrajnem levem in se ker naenkrat odloči, da potrebuje tovornak na skrajnem desnem pasu prehitevat na skrajnem levem. Potem pa se čudijo. če jim kdo trobljo spusti...

Pa ja avtov je preveč oziroma javni prevoz preslab...

tryhard ::

TESKAn je izjavil:

Ljudje so na neki cesti v povprečju sposobni peljat z neko hitrostjo za določeno pretočnost, ko je ljudi več, kot jih lahko gre skozi, se zabaše. Simpl.
Kaj lahko narediš?
- Javni prevoz?
- Spremeniš si urnik?
- Vzameš v zakup in se ne sekiraš?

Javni prevoz pravtako pade v gnečo.
Enostavna rešitev je, da se poveča maksimalna hitrost, tam kjer gre.
Druga rešitev je, se tovor da na železnice.
Najboljša rešitev bi pa itak bila javni prevoz.

Sam zelo uživam v vožnji, a ko se zamislim, koliko časa porabim mesečno za vožnjo, bi raje šel z busem. Žal ne vozi oziroma je tako drag, kot strošek vožnje plus amortizacija.

SimplyMiha ::

Širitev ne bo pomagala kaj dosti. Velik del prometa se nabaše na obvoznico, pa čeprav ni namenjen v Ljubljano, ker enostavno ni druge poti.

Potreben je bypass oz. direktna zveza npr. Celje - Novo mesto, Unec - Velike Lašče, Domžale-Vodice... še kaj bi se našlo. Te probleme gneče se rešuje s boljšo povezljivostjo, ne višjo prepustnostjo! Narobe je, da vse poti vodijo v Rim.

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

Edina rešitev za promet v Ljubljani je ukinitev potnih stroškov.

Potem se folku ne bo več splačalo vozit iz periferije v Ljubljani, ampak se bodo morale firme preseliti na periferijo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Utk ::

Tako je. In zdaj ko je nizka brezposelnost je cas za to. Ne ko je visoka.

jype ::

rekt je izjavil:

tisti, ki nimajo glave v riti in ki nimajo skrite agende, dobro vedo, da je gužva okolju precej bolj škodljiva kot pa tekoč promet.
Ne nakladaj neumnosti. Vsi dobro vemo, da je tekoč promet mogoč izključno v primeru, da je osebni prevoz dovolj drag, da si ga lahko privošči le četrtina toliko ljudi, kot si ga danes.

Vse ostale različice "optimizacij" in "posodobitev" peljejo zgolj v to, da se vas bo še več stlačilo na ceste.

SimplyMiha je izjavil:

Potreben je bypass oz. direktna zveza npr. Celje - Novo mesto, Unec - Velike Lašče, Domžale-Vodice... še kaj bi se našlo. Te probleme gneče se rešuje s boljšo povezljivostjo, ne višjo prepustnostjo! Narobe je, da vse poti vodijo v Rim.
S tem se pa strinjam: Centralizacija je nazadovanje, ne glede na to, kako jo zavijemo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Horejšio ::

Pri vključevanju na obvoznico se pribremza na pas najraje pred kak tovornjak s 40hm/h, in ko se zapušča obvoznico, je treba na voznem spet bremzat. Vmes če slučajno steče, jih večina na prehitevalnem ne opazi še 5 min.

Mavrik ::

SimplyMiha je izjavil:

Širitev ne bo pomagala kaj dosti. Velik del prometa se nabaše na obvoznico, pa čeprav ni namenjen v Ljubljano, ker enostavno ni druge poti.

Potreben je bypass oz. direktna zveza npr. Celje - Novo mesto, Unec - Velike Lašče, Domžale-Vodice... še kaj bi se našlo. Te probleme gneče se rešuje s boljšo povezljivostjo, ne višjo prepustnostjo! Narobe je, da vse poti vodijo v Rim.


To ne reši nič ker zjutraj in popoldne ljudje grejo v/iz službe v Ljubljani, ne pa s štajerske na primorsko.
The truth is rarely pure and never simple.

harvey ::

Edino odgovor na sodobne težave urbanosti in mobilnosti je manj avtomobilov. Vse ostalo žal ni rešitev, temveč zgolj blažitev težav. Ali je to realno? Ni. In tako postajajo vse prometnice iz leta v leto bolj obremenjene in nastajajo čedalje večji zastoji. Ljubljanska Severna obvoznica v konici je praktično neprevozna. Že manjaša nesreča na Malencah povzroči pravi kaos. Jutranji vstop v Ljubljano na lokaciji Domžale/Šentjakob je čista poezija.:)
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------

starfotr ::

Stvar je enostavna. Ljudje ne znajo vozit. Trenutno so 4 pasovi na primorki, pa je na Logu gužva za znoret. Če bi bili normalni, bi lahko vsi peljali 100 km/h+, ne pa da se vleče kot kača. Poleg tega prihaja do "efekta elastike", ki je nenormalno moteč in škodljiv za varnost in okolje.

Ker se ne upošteva varnostne razdalje, priporočene hitrosti in ker ni strpnosti, vsi najebemo zaradi tega.

Ne strinjam se s 3. pasom obvoznice. Strinjal bi se, če naredijo 3. pas na celotni AC. Brez odstavnega pasa se pa sploh ne strinjam, da naredijo to. Odstavni pas mora biti.

Javni prevoz tudi ni normalen. Da potrebuješ iz enega konca LJ na drugega toliko časa, da z avtom prevožiš 1/3 države, mora biti nekaj hudo narobe.

harvey ::

Brez odstavnega pasa se pa sploh ne strinjam, da naredijo to. Odstavni pas mora biti.

Povej to Pomurcem, ki imajo AC brez odstavnega pasu.:D
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------

starfotr ::

Tisto je itak bil nateg. Tako, kot so nateg protihrupne ograje, ki so jih postavili nedavno, drugo leto joh bodo pa rušili in postavljali nove.

Horejšio ::

harvey je izjavil:

Edino odgovor na sodobne težave urbanosti in mobilnosti je manj avtomobilov. Vse ostalo žal ni rešitev, temveč zgolj blažitev težav. Ali je to realno? Ni. In tako postajajo vse prometnice iz leta v leto bolj obremenjene in nastajajo čedalje večji zastoji. Ljubljanska Severna obvoznica v konici je praktično neprevozna. Že manjaša nesreča na Malencah povzroči pravi kaos. Jutranji vstop v Ljubljano na lokaciji Domžale/Šentjakob je čista poezija.:)


Vsak Slovenec rabi svoj helihopter. A ma to kera stranka v programu ?

Miha 333 ::

Pridite na podeželje, tu še vedno prideš z avtom pred vrata vsake trgovine, gostilne, pošte. Šele ko sem občasno v Ljubljani, se zavem, kakšen luksuz imamo.

D3m ::

Mavrik je izjavil:

gruntfürmich je izjavil:

zanimivo kako pa druga velemesta širijo pasove na obvoznicah in avtocestah, samo v sloveniji to povzroča dodatne probleme? najbolje da gremo na enega?
seveda je problem če ti potem vpadnice ne požirajo vozil iz avtoceste, ampak to ni problem večih pasov. že samo tranzit morda zasede 1 cel pas 24/7


Druga velemesta ne počnejo nič od tega in to si si gladko zmislil. Praktično vsa evropska mesta delajo na zmanjšanju avtomobilskega prometa v centrih ker so dosegla meje kapacitet.


Treba je več kot štiripasovnice in P+R. Center postopoma onemogočiti osebnim vozilom razen namenskim.
|HP EliteBook|R5 6650U|

SimplyMiha ::

Mavrik je izjavil:

SimplyMiha je izjavil:

Širitev ne bo pomagala kaj dosti. Velik del prometa se nabaše na obvoznico, pa čeprav ni namenjen v Ljubljano, ker enostavno ni druge poti.

Potreben je bypass oz. direktna zveza npr. Celje - Novo mesto, Unec - Velike Lašče, Domžale-Vodice... še kaj bi se našlo. Te probleme gneče se rešuje s boljšo povezljivostjo, ne višjo prepustnostjo! Narobe je, da vse poti vodijo v Rim.


To ne reši nič ker zjutraj in popoldne ljudje grejo v/iz službe v Ljubljani, ne pa s štajerske na primorsko.

Ljudje izbirajo službe glede na dostopnost. Če izboljšamo povezljivost, se bo vse več delovnih mest razpršilo izven Ljubljane ter njene okolice.

otago ::

Pred par dnevi bil zaradi dela v Münchnu, kljub 8-pasovnica (in odstavni pasovi), izboljsana vozniska kultura in vozni park... se vedno guzva. Ce bi prislo do nesrece na prehitevalnem pasu, bi takoj stali 15-20min. Kljub temu se mi je zdelo manj stresno kot v Lj obcasno.

Uvedes, da se 1 dan na teden lahko dela od doma (kjer je to mozno), studentje opravijo obveznosti do cetrtka (petki fraj). Fleksibilen delovni cas. Zmanjsas potne stroske (100% do 50km, 80% do 100km, 60% nad 100km) postopoma... Bo zanimivo videt kako bi se vojska, policija ubadala s pomanjkanjem kadra. Potni stroski so zdaj edini plus... Idealna prilika za te zaposlene, da si najdejo drugo sluzbo blizje domu.

Pomurska AC ima pa dejanska zelo majhno prometno obremenitev. Bi rang hitre ceste zadoscal. Vendar ce ze enkrat gradis, bi lahko zgradil vso infrastrukturo za polno avtocesto (vsaj mostove, predore itd...). V Sloveniji so pac racunali na nove posle;rusenje in ponovno gradnjo in anekse.

dexterboy ::

Kar se tiče Zokigrada, trobim jaz eno stvar že 20 let; ve se, koliko prog imamo. Ve se, koliko busov moramo imeti. Ve se njihova poraba in amortizacija. Ter vemo tudi, koliko pride okvirno strošek šoferjev.
Vse to je treba dati v letni strošek in ponuditi prebivalcem BREZPLAČEN mestni prevoz. Ali pa za neko letno kvoto, npr. 100 evrov za vse linije ne glede na presedanje...
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
««
«
1 / 60
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Problemi človeštva
50136337 (22577) Lowink
»

Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15916891 (12528) Invictus
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19927330 (17416) jb_j
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35570257 (59666) starfotr
»

Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18130731 (25132) BigWhale

Več podobnih tem