» »

Pariz znižal cestne omejitve

Pariz znižal cestne omejitve

1 2
3
4

Invictus ::

energetik je izjavil:

ORešena bo le, če bo 100% vozil samovozečih.

To bi bilo super, če bi uspeli narediti ene vrste cestni vlak. Pa da te potem zbudi, ko zapelje iz avtoceste in te prisili v vožnjo naprej...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

energetik ::

m0LN4r je izjavil:

Ko in ce pride do zadrge je ze too late. Kok metrov tripasovne pa imamo?
Proti Primorski jih je kar nekaj. Ampak so ponavadi prazni. Ponavadi vozim tam sam in to precej hitreje kot lenuhi na voznem pasu, ki se jim ne ljubi zamenjat pasu. In potem imaš gužvo na prehitevalnem, tretji pa sameva. Ampak ni drugega pričakovati pri toliko pacientih za volani.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

starfotr ::

Invictus je izjavil:

energetik je izjavil:

ORešena bo le, če bo 100% vozil samovozečih.

To bi bilo super, če bi uspeli narediti ene vrste cestni vlak. Pa da te potem zbudi, ko zapelje iz avtoceste in te prisili v vožnjo naprej...


https://preview.redd.it/phm8bd05u7e01.j...

https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/a...

Invictus ::

starfotr je izjavil:


https://preview.redd.it/phm8bd05u7e01.j...

https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/a...

Ljudje se ne bodo pripravljeni odpovedati udobju potovanja z avtom.

Javni prevoz je super sicer na daljše razdalje (ravno včeraj koristil nemški ICE), pa še tukaj je odvisno od tvoje začetne in končne lokacije. Če ne zgubiš preveč časa na poti do postaje. Vožnja z avtom bi trajala približbo isto časa...

Ampak na kratkih pa osebni avto časovno vedno zmaga. Tudi stroškovno, če nimaš nekih hudih zahtev po avtu. Javni prevoz bi moral biti preprosto zastonj, z dovolj veliko frekvenco, da bi ga ljudje koristili.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

m0LN4r ::

Ja sej, jaz bi lahko sel iz vasi do lokacije z vlakom, ampak je veliko hitreje, ce se z avtom odpeljem v mesto na glavno postajo, tam na hitri vlak in o glavne postaje s taksijem naprej.
Ze 15 minut pesacenja do proge rabim, 20 minut do mesta z normalnim vlakom do glavne postaje, kjer bi spet prestopil. To je tudi treba stet zraven.

Isto je za bus, do postaje 13 minut pes, potem pa skozi 4 vasi, se se tam za vsako ustavi bus, pa potem od postaje na cilju spet 10 minut pes do koncne lokacije. Vseskup 2x dlje kot, ce se vsedem v avto in grem direkt.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

starfotr ::

Stati v kolni je udobje? Nisem vedel.

m0LN4r ::

Ze s pesacenjem od 3. do 13. tira + cakanje je lahko izguba 30 minut, seveda ni nujno, ampak ce moras 2x prestopit pa se casovno ne izide, si fucked.

starfotr je izjavil:

Stati v kolni je udobje? Nisem vedel.

Se vedno rajsi sedim v avtu, poslusam muzko in imam primerno temperaturo, kot pa na klopci pri -10 cakati 20 minut na naslednji vlak.
Sem poskusil oboje, razlika je ocitna. In guzve niti niso tako grozne, kot se jih opisuje, tistih 5 minut gor dol. Na sreco se jaz ne vozim po rush hour casih in po zaguzvanih cestah, ker imam sigyc, ki mi predlaga hitrejso pot.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

energetik ::

starfotr je izjavil:

Stati v kolni je udobje? Nisem vedel.
Kot je napisal molnar, je ponavadi bolj udobno, ja. Sploh pri nas, kjer na LPP stojiš pol ure kot sardina stlačen med par 10 mulotov. Jaz če slučajno nimam na voljo avta (imava samo 1), grem raje na bicikl do šihta kot LPP, pa četudi ga gonim 40min.

Sploh pa ko bom dobil novo Corollo, ki v gužvi vozi praktično sama in to v EV modu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Invictus ::

starfotr je izjavil:

Stati v kolni je udobje? Nisem vedel.

Ja, kot je molnar napisal...

Kar bodi na teh švabskih železniških, vroče, slab zrak, hrupno, nabasano. Vmes letanje med peroni, postajami, pri nedelujočih tekočih stopnicah, in zasanjanim folkom.... Da ne govorim o transportu do tvoje lokalne postaje, zraven pa ne smeš imeti zložljive električne skirce na busu...

Javni promet je za rajo, ki si ne more privoščiti avta...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

scipascapa ::

Očigledno je pri nas še prepoceni: vinjeta, cestnina, redni in izredni servis + izguba vrednosti na avtu.....

Vsem bi nabil x5.

jatode ::

m0LN4r je izjavil:

Ko in ce pride do zadrge je ze too late. Kok metrov tripasovne pa imamo?

Dejstvo je, da tam kjer je reees veliko avtov, so naredili se cetrti, peti pas oz. dvopasovne izvoze za en in drugi kraj:


Vem, asfalt je drag. Pa seveda morajo biti biroji vsi na istem kupu, namesto malo vecje razprsenosti.


So naredili še četrti in peti pas, potovalni čas se skrajša samo prvi teden ali dva, potem pa je potovalni čas enak ali še slabši kot pred širitvijo avtoceste. Osnovno pravilo prometnega planiranja pravi: več pasov, več avtomobilov. Tale video to zelo dobro razloži in to tudi na zelo konkretnih primerih (zadevo so razširili v osempasovnico, pred razširitvijo je bil potovalni čas 41 minut, po razširitvi je narasel na 64 minut):


Invictus je izjavil:

starfotr je izjavil:


https://preview.redd.it/phm8bd05u7e01.j...

https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/a...

Ljudje se ne bodo pripravljeni odpovedati udobju potovanja z avtom.

Javni prevoz je super sicer na daljše razdalje (ravno včeraj koristil nemški ICE), pa še tukaj je odvisno od tvoje začetne in končne lokacije. Če ne zgubiš preveč časa na poti do postaje. Vožnja z avtom bi trajala približbo isto časa...

Ampak na kratkih pa osebni avto časovno vedno zmaga. Tudi stroškovno, če nimaš nekih hudih zahtev po avtu. Javni prevoz bi moral biti preprosto zastonj, z dovolj veliko frekvenco, da bi ga ljudje koristili.


Javni prevoz se da narediti tako da je dober tudi za kratke razdalje.

Ampak na kratkih pa osebni avto časovno vedno zmaga. Tudi stroškovno, če nimaš nekih hudih zahtev po avtu. Javni prevoz bi moral biti preprosto zastonj, z dovolj veliko frekvenco, da bi ga ljudje koristili.


Po mestih ne zaradi gužve. Po mestih zmaga kolo/električno kolo/električni skiro. Tip je testiral in je bil z električnim kolesom 3x prej kot prej z avtom.

Evo razdalja 5,6 km (3,5 milje) z avtom traja izmerjeno 45 minut, z električnim kolesom 13 minut. :

"This 3.5 mile commute to a client takes 45 minutes by car. The same commute takes 13 minutes on my E-Bike, and there's no fuel cost, no tax, no MOT, and no insurance. There is almost no traffic to deal with and no stress. Travelling this was is a positive pleasure - I feel more connected with the world. And I get some exercise - somewhere between none and all - depending on how I use the throttle."

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

jatode ::

m0LN4r je izjavil:

Ja sej, jaz bi lahko sel iz vasi do lokacije z vlakom, ampak je veliko hitreje, ce se z avtom odpeljem v mesto na glavno postajo, tam na hitri vlak in o glavne postaje s taksijem naprej.
Ze 15 minut pesacenja do proge rabim, 20 minut do mesta z normalnim vlakom do glavne postaje, kjer bi spet prestopil. To je tudi treba stet zraven.

Isto je za bus, do postaje 13 minut pes, potem pa skozi 4 vasi, se se tam za vsako ustavi bus, pa potem od postaje na cilju spet 10 minut pes do koncne lokacije. Vseskup 2x dlje kot, ce se vsedem v avto in grem direkt.


Namesto pešačenja si pomislil na električni skiro? Namesto 15 minut pešačenja do postaje za vlak bi se vozil 3 minute, do bus postaje pa dobri 2 minuti. Skiro zložiš in se vsedeš na vlak. Imam prijatelja ki je ravnokar zamenjal vožnjo na šiht z avtom iz Novega mesta v Ljubljano za kombinacijo vlaka in skiroja, pravi da čas na vlaku koristno porabi da spiše kak mail in podobne reči, nekaj kar ne moreš med vožnjo avta.

energetik ::

Zdaj pa dodaj pogoj, da je edina pot ozka regionalna cesta v jutranji konici, dežuje, s sabo moraš peljat laptop in malico, po šihtu pa imaš na poti Hoferja in na koncu otroke pobrat v vrtcu.

scipascapa ::

milion izgovorov - vedno.

jatode ::

Tako je, milijon izgovorov. Če dežuje greš pač tisti dan z avtom, tako naredi tudi moj prijatelj. V zadnje par mesecih je šel samo nekajkrat z avtom. Laptop in malico flikneš v ruzak, po šihtu se pripelješ domov s skirojem ali pa kolesom in greš za avtom po otroke in v trgovino. Vse se da.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

energetik ::

Seveda. Govoriš meni, ki se nekje vsaj 1/4 delovnih dni vozim 11km na šiht v eno smer. Ampak takrat si delam vsak dan minus ure na šihtu, saj moram biti ob 15:30 pred vrtcem in šolo, da poberem otroke. Štacuno za špecerijo imam pa na pol poti. Torej če ne grem sproti z avtom, moram potem od doma še enkrat pol poti nazaj do štacune.

Laptop in malico si sicer dam v stransko torbo na prtljažniku, ampak komaj stlačim, ko zjutraj rabim jakno, je popoldne praktično nimam kam vtaknit. Na hrbtu pa ne bom nosil, ker potem mi teče švic, ker laptop+polnilnik+malica ima kar nekaj kilc in po 11km to presneto čutiš. Tako da ja, če imaš idealne pogoje in nimaš otrok, potem se da. Sicer pa je precej komplikacij.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

scipascapa ::

Jaz naredim vsak dan cca 4-5km na easy....in vlak, imam pa srečo, da imam službo 500m od postaje LOL.

Za Kranj in LJ ne rabiš avta, imaš ogromno možnosti.

Zgodovina sprememb…

jatode ::

Seveda. Govoriš meni


Ne, ne govorim tebi. Govorim nasplošno za večino ljudi ki se tiste par kilometrov po mestu peljejo z avtom in delajo gužvo.

Na hrbtu pa ne bom nosil, ker potem mi teče švic, ker laptop+polnilnik+malica ima kar nekaj kilc in po 11km to presneto čutiš. Tako da ja, če imaš idealne pogoje in nimaš otrok, potem se da. Sicer pa je precej komplikacij.


Problema švica se rešiš z električnim kolesom. Pri 11 kilometrih na e-bajku je realno časovne razlike med avtom in e-kolesom praktično ni. Trgovina pa verjetno ni edina bogu za hrbtom, verjetno ima kakšno tudi bližje? Če nimaš veliko za kupiti lahko daš v popotniški nahrbnik kar nekaj robe (ali pa si omisliš električni tako imenovani "cargo bike"), če pa nabavljaš za en mesec vnaprej potem pa se pripelješ domov z kolesom in greš z avtom po futr za en mesec. Skratka komplicirate in iščete izgovore, razlogi zakaj se furate avti po mestu pa so drugje (navajenost, poniževalen odnos do kolesarjev ipd).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

Invictus ::

Električno kolo je dražje od rabljenega avta ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

energetik ::

jatode je izjavil:

Skratka komplicirate in iščete izgovore, razlogi zakaj se furate avti po mestu pa so drugje (navajenost, poniževalen odnos do kolesarjev ipd).
Ne iščem izgovorov, priznam, z avtom grem ker mi je bolj udobno, ker porabim manj časa in ker vmes lahko še pripeljem robo s štacune. In ker si to lahko privoščim.
Imam pač tako relacijo, da sem tudi v največji gužvi (takrat ko cela LJ stoji) doma v 20min ter vedno za parkirat pred šihtom. Z biciklom rabim 35min + priprava doma/na šihtu (čelada, rokavice, lučke, jakna gor/dol itd, preoblačenje). Vlak enako 35min hoja, čakanje, vožnja. LPP pa izpod 40min težko, pri tem da si gor ko sardina.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Sparkxl ::

Invictus je izjavil:

Električno kolo je dražje od rabljenega avta ;).


Samo za tiste, ki si ne znajo izračunat stroška lastništva avta.

starfotr ::

m0LN4r ::

scipascapa je izjavil:

Očigledno je pri nas še prepoceni: vinjeta, cestnina, redni in izredni servis + izguba vrednosti na avtu.....

Vsem bi nabil x5.

Ma jaz niti ne placujem nobene vinjete pa se vozim po skoraj neomejeni AC gor in dol brez omembe vrednih tezav.

jatode je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Ja sej, jaz bi lahko sel iz vasi do lokacije z vlakom, ampak je veliko hitreje, ce se z avtom odpeljem v mesto na glavno postajo, tam na hitri vlak in o glavne postaje s taksijem naprej.
Ze 15 minut pesacenja do proge rabim, 20 minut do mesta z normalnim vlakom do glavne postaje, kjer bi spet prestopil. To je tudi treba stet zraven.

Isto je za bus, do postaje 13 minut pes, potem pa skozi 4 vasi, se se tam za vsako ustavi bus, pa potem od postaje na cilju spet 10 minut pes do koncne lokacije. Vseskup 2x dlje kot, ce se vsedem v avto in grem direkt.


Namesto pešačenja si pomislil na električni skiro? Namesto 15 minut pešačenja do postaje za vlak bi se vozil 3 minute, do bus postaje pa dobri 2 minuti. Skiro zložiš in se vsedeš na vlak. Imam prijatelja ki je ravnokar zamenjal vožnjo na šiht z avtom iz Novega mesta v Ljubljano za kombinacijo vlaka in skiroja, pravi da čas na vlaku koristno porabi da spiše kak mail in podobne reči, nekaj kar ne moreš med vožnjo avta.

Sem pomislil, ampak mi ne gre v zep na hlacah. Pa po stengah tudi ne. Nosil se pa tudi ne bo sam.

jatode je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Ja sej, jaz bi lahko sel iz vasi do lokacije z vlakom, ampak je veliko hitreje, ce se z avtom odpeljem v mesto na glavno postajo, tam na hitri vlak in o glavne postaje s taksijem naprej.
Ze 15 minut pesacenja do proge rabim, 20 minut do mesta z normalnim vlakom do glavne postaje, kjer bi spet prestopil. To je tudi treba stet zraven.

Isto je za bus, do postaje 13 minut pes, potem pa skozi 4 vasi, se se tam za vsako ustavi bus, pa potem od postaje na cilju spet 10 minut pes do koncne lokacije. Vseskup 2x dlje kot, ce se vsedem v avto in grem direkt.


Namesto pešačenja si pomislil na električni skiro? Namesto 15 minut pešačenja do postaje za vlak bi se vozil 3 minute, do bus postaje pa dobri 2 minuti. Skiro zložiš in se vsedeš na vlak. Imam prijatelja ki je ravnokar zamenjal vožnjo na šiht z avtom iz Novega mesta v Ljubljano za kombinacijo vlaka in skiroja, pravi da čas na vlaku koristno porabi da spiše kak mail in podobne reči, nekaj kar ne moreš med vožnjo avta.
Jaz rad vozim, nevem zakaj bi zapravljal cas za pisanje brezveznih emailov, ce me za to placajo v sluzbi, da tam pisem.

Invictus je izjavil:

Električno kolo je dražje od rabljenega avta ;).

Zalostno, ampak res. Pa v avtu lahk peles lubico, pa se na toplem in pod streho.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

scipascapa je izjavil:

milion izgovorov - vedno.
Otroke pobirati, nakupovanje in se peljati domov je realnost. Vlak je za socialarje, ki si radi delijo vagon z drugimi, kot so to delali zidi, ko morali it delat na sever. Sama golazen, pa se isti zrak naj diham? Niti klime si ne morem nastelat, kot to meni pase, niti sedeza. Nimate pojma, ker pac ne veste o cem se gre.

jatode je izjavil:

Seveda. Govoriš meni


Ne, ne govorim tebi. Govorim nasplošno za večino ljudi ki se tiste par kilometrov po mestu peljejo z avtom in delajo gužvo.

Na hrbtu pa ne bom nosil, ker potem mi teče švic, ker laptop+polnilnik+malica ima kar nekaj kilc in po 11km to presneto čutiš. Tako da ja, če imaš idealne pogoje in nimaš otrok, potem se da. Sicer pa je precej komplikacij.


Problema švica se rešiš z električnim kolesom. Pri 11 kilometrih na e-bajku je realno časovne razlike med avtom in e-kolesom praktično ni. Trgovina pa verjetno ni edina bogu za hrbtom, verjetno ima kakšno tudi bližje? Če nimaš veliko za kupiti lahko daš v popotniški nahrbnik kar nekaj robe (ali pa si omisliš električni tako imenovani "cargo bike"), če pa nabavljaš za en mesec vnaprej potem pa se pripelješ domov z kolesom in greš z avtom po futr za en mesec. Skratka komplicirate in iščete izgovore, razlogi zakaj se furate avti po mestu pa so drugje (navajenost, poniževalen odnos do kolesarjev ipd).
Zakaj bi teral ebajk, ce se lahko na komot in komfortno v sedezu pripeljemo. A ti se na drva kuris v kuhinji?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::






Pa vi bi se placevali za to? Ok, vsakemu svoje.

PS: Sem sel v Budimpesti s Tescojevim busom v Tesco, sami socialarji, alkoholiki, naguzvani v neklimatiziranem, poscanem, zasranem busu. Prvic in zadnjic.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

jatode ::

energetik je izjavil:

jatode je izjavil:

Skratka komplicirate in iščete izgovore, razlogi zakaj se furate avti po mestu pa so drugje (navajenost, poniževalen odnos do kolesarjev ipd).
Ne iščem izgovorov, priznam, z avtom grem ker mi je bolj udobno, ker porabim manj časa in ker vmes lahko še pripeljem robo s štacune. In ker si to lahko privoščim.
Imam pač tako relacijo, da sem tudi v največji gužvi (takrat ko cela LJ stoji) doma v 20min ter vedno za parkirat pred šihtom. Z biciklom rabim 35min + priprava doma/na šihtu (čelada, rokavice, lučke, jakna gor/dol itd, preoblačenje). Vlak enako 35min hoja, čakanje, vožnja. LPP pa izpod 40min težko, pri tem da si gor ko sardina.


Z avtom imaš 20 minut, z navadnim biciklom imaš 35 minut, z električnim biciklom pa bi imel ravno tako 20 minut. Razmisli o ebiku. :)

Sem pomislil, ampak mi ne gre v zep na hlacah. Pa po stengah tudi ne. Nosil se pa tudi ne bo sam.


Zloženega enostavno neseš po štengah. Nato se zapelješ do postaja v tvojem primeru v 3 minutah in z vlakom do destinacije.

Jaz rad vozim, nevem zakaj bi zapravljal cas za pisanje brezveznih emailov, ce me za to placajo v sluzbi, da tam pisem.


To je izgovor, nihče ne vozi rad vsakič iste vožnje iz šihta. Da rad voziš nasplošno ti verjamem, ampak stanje v kolonah in monotona vsakič ista vožnja na šiht tega pa ne kupim. Na laptopu lahko delaš tudi karkoli drugega po svojem okusu, ni treba da so maili.

Zalostno, ampak res.


Električno kolo se dobi že za 500 € in je nekaj desetkrat cenejše kot je pa strošek lastništva avta: https://focus.si/kaj-delamo/programi/mo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

jatode ::

Zakaj bi teral ebajk, ce se lahko na komot in komfortno v sedezu pripeljemo. A ti se na drva kuris v kuhinji?


Ker je 100x ceneje pa še nekaj narediš za svoje telo in ne zgubljaš živcev z stanjem v kolonah?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

feryz ::

Če greste vsi na bicikle, nam ostalim ne bo treba stati v kolonah. Win - win situacija.

Matr, koliko je teh novih nickov. Človek se ne znajde več.

jatode ::

feryz je izjavil:

Če greste vsi na bicikle, nam ostalim ne bo treba stati v kolonah. Win - win situacija.

Matr, koliko je teh novih nickov. Človek se ne znajde več.


Zato pa spodbujaj državo da zgradi dobro kolesarsko infrastrukturo, to je edini pogoj da gre večje število ljudi na bicikle in da se znebimo gužve, samo poglej Nizozemsko in podobne države kaj je vse mogoče!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

feryz ::

Hmmm, s katerim denarjem pa?
Kočevci imajo kilometre nove kolesarske. Kadar se peljem tam mimo, je na cesti gužva, zraven se pa prah nabira, steza duhov.
Predvidevam, da so strošek vkomponirali k stroškom cest. Čeprav to nima veze s cestami.

jatode ::


Z državnim, kajti državi se to splača. Študije so pokazale da za vsak opravljen kilometer z avtomobilom država ZGUBI 0,15 EUR, za vsak opravljen kilomer s kolesom pa država DOBI 0,16 EUR. Država dobi 15 EUR na 100 kolesarskih kilometrov in ZGUBI 16 EUR na 100 avtomobilskih kilometrov. Torej z avtomobili država zgublja, z kolesarjenjem pa dobiva. S kolesarjenjem država pridobi zaradi zmanjšanega stroška za zdravstveno blagajno, manj bolniških odsotnosti z dela in bolje produktivnosti ljudi ki kolesarijo v primerjavi z tistimi ki ne. Z avtomobili pa država zgublja zaradi onesnaženega zraka in ostalih škodljivih zadev.k kolesarski kilometer država profitira.

Researchgate:The Social Cost of Automobility, Cycling and Walking in the European Union
https://www.researchgate.net/publicatio...

Kočevci imajo kilometre nove kolesarske. Kadar se peljem tam mimo, je na cesti gužva, zraven se pa prah nabira, steza duhov.


Ne nabijaj, ker 99 % folka raje uporabi kolesarsko stezo če je le na voljo, kar pa ti vidiš je pa 1 % specialkarjev in profesionalnih kolesarjev (takšni dostikrat vozijo po cesti kajti kolesarske so dostikrat slabo narejene za hitrosti pri katerih potujejo).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

starfotr ::

https://varazdinski.net.hr/vijesti/drus...

Bo treba tudi pri nas kakega projektanta in izvajalca ter zupana ali obcinarja kdaj za pašnike stisnit. Ker taka infrastruktura, katero se gremo, ni za nikamor.

https://runda.si/article/vstric-z-matej...

jatode ::

Takole zgledajo te tvoje nove kolesarske feryz..


Včasih najdeš tudi kol javne razsvetljave direktno na redi kolesarske, da o 10 cm velikih robnikih ne govorimo, nekoga bo treba strest iz hlač.
https://www.facebook.com/ljubljanskakol...

Sparkxl ::

Eh to pri nas s kolesarskimi je kar komedija. Izhaja se iz izhodišča: avto je kralj, kolesarsko pa vtaknimo nekam vmes, najrajši na pločnik, ker je to zdaj pač moderno. In potem dobimo ven bizarne situacije.
V razvitem svetu se kolesarske gradijo. Tudi z radikalnimi posegi. Se ukine en vozni pas in se nameni kolesarjem. Se zradira ena cela linija parkingov in nameni kolesarjem. Pri nas za take posege noben nima jajc.
In tako se pri nas kolesarske poti ne gradijo, ampak rišejo. Mariborski župan je točno to nedavno nazaj izjavil: kolesarske rišemo na polno.
In potem prideš do take situacije: regionalna cesta ven iz mb smer sever. Širok pločnik, na kateremu še v življenju nisem srečal pešca. In klasična luknjasta slovenska regionalka. In si biserji zmislijo, da na vsaki strani tega asfaltnega makedama narišejo 2 črte in je to zdaj kolesarska steza. Tam se seveda noben kolesar pri zdravi pameti ne bo peljal, če ima rad svoje življenje. In se pelje po praznem pločniku, kot vedno. Ampak zdaj ga tam pričaka policaj in mu napiše kazen.
To dobiš ko se gre balkan evropo

energetik ::

jatode je izjavil:

energetik je izjavil:

jatode je izjavil:

Skratka komplicirate in iščete izgovore, razlogi zakaj se furate avti po mestu pa so drugje (navajenost, poniževalen odnos do kolesarjev ipd).
Ne iščem izgovorov, priznam, z avtom grem ker mi je bolj udobno, ker porabim manj časa in ker vmes lahko še pripeljem robo s štacune. In ker si to lahko privoščim.
Imam pač tako relacijo, da sem tudi v največji gužvi (takrat ko cela LJ stoji) doma v 20min ter vedno za parkirat pred šihtom. Z biciklom rabim 35min + priprava doma/na šihtu (čelada, rokavice, lučke, jakna gor/dol itd, preoblačenje). Vlak enako 35min hoja, čakanje, vožnja. LPP pa izpod 40min težko, pri tem da si gor ko sardina.


Z avtom imaš 20 minut, z navadnim biciklom imaš 35 minut, z električnim biciklom pa bi imel ravno tako 20 minut. Razmisli o ebiku. :)
Ne bi imel 20min, ker kakor vem je omejen na 25km/h, torej bi svojih 11,5km prevozil v idealnih pogojih v 28min. Ker pa je vmes še N-semaforjev in križišč, kjer ne pripičiš ravno s 25 skozi, bi rabil gotovo 30min.
Pa to sploh ni poanta. Spregledal si vse tisto o pobiranju otrok, ostalih opravkih, snegu, dežju in neprimernih cestah. Par km imam ozke lokalne ceste, kjer me avti prehitevajo 10cm od balance, pa še ob tem vozimo vsi po bankinah. Ni ravno varno.
Potem si pa zamisli še ostale, ki imajo še mnogo daljše razdalje in še bolj nemogoče ceste za bicikl. Ja, ko sem še živel v centru brez otrok, sem avto vžgal 2x/teden za izlet/štacuno, ampak sem imel šiht 1km stran.

Comandante ::

V Sloveniji imas zelo malo ljudi, ki zivijo v "mestih." Za vse ostale je bicikel bolj rekreacija kot resno transportno sredstvo. Ljubljancani radi pozabljate, da so nekatere stvari vcasih vec kot 5km stran.

Tudi jaz se vozim v sluzbo 60km (se z motorjem ne hodim zaradi vrocine/mraza, kaj naj s kolesom), pobiram otroka, spotoma nabavim tri vrece stuffa v Lidlu, vcasih vzamem se gajbo pira ali karton mleka. Dan imam velikokrat tempiran tako, da med opravki nimam 10 minut casa, vse poti so splanirane in optimirane vnaprej. Tudi ce bi imel javni prevoz (pa ga nimam, do sihta bi rabil 3 ure), in ce bi bil zastonj, ga se vedno ne bi koristil, ker sem z avtom vedno hitrejsi in posledicno produktivnejsi, bencin ki ga skurim se mi zaradi boljsega time managementa veckrat povrne. Isto velja za 3/4 slovenije. Aja, ker ostajam na varni razdalji od prestolnice, tudi tezav s prometom nimam nobenih.

Javni prevoz v velikih mestih 1M+ vsekakor (najbolje podzemna), majhnih mestih a la Ljubljana recimo do neke mere, ampak ne bo pretirano ucinkovit in uporaben. V vseh manjsih krajih - popoln nesmisel. Kaj naj z avtobusom ki vsako uro vozi do trgovine, ce sem z avtom tja in nazaj v 15 minutah. Bicikliranje je v Sloveniji zaradi porazdelitve prebivalstva, slabe infrastrukture in slabe kulture na cesti neustrezna resitev za karkoli, razen za vozikanje po mestu. Poleg tega je neuporabno, ker ne mores naloziti gajbe pira.

Samael ::

Sparkxl je izjavil:

Eh to pri nas s kolesarskimi je kar komedija. Izhaja se iz izhodišča: avto je kralj, kolesarsko pa vtaknimo nekam vmes, najrajši na pločnik, ker je to zdaj pač moderno. In potem dobimo ven bizarne situacije.
V razvitem svetu se kolesarske gradijo. Tudi z radikalnimi posegi. Se ukine en vozni pas in se nameni kolesarjem. Se zradira ena cela linija parkingov in nameni kolesarjem. Pri nas za take posege noben nima jajc.
In tako se pri nas kolesarske poti ne gradijo, ampak rišejo. Mariborski župan je točno to nedavno nazaj izjavil: kolesarske rišemo na polno.
In potem prideš do take situacije: regionalna cesta ven iz mb smer sever. Širok pločnik, na kateremu še v življenju nisem srečal pešca. In klasična luknjasta slovenska regionalka. In si biserji zmislijo, da na vsaki strani tega asfaltnega makedama narišejo 2 črte in je to zdaj kolesarska steza. Tam se seveda noben kolesar pri zdravi pameti ne bo peljal, če ima rad svoje življenje. In se pelje po praznem pločniku, kot vedno. Ampak zdaj ga tam pričaka policaj in mu napiše kazen.
To dobiš ko se gre balkan evropo

Dober post, odpre razmišljanje.
Samael != Samuel

m0LN4r ::

jatode je izjavil:

Zakaj bi teral ebajk, ce se lahko na komot in komfortno v sedezu pripeljemo. A ti se na drva kuris v kuhinji?


Ker je 100x ceneje pa še nekaj narediš za svoje telo in ne zgubljaš živcev z stanjem v kolonah?

Brezvezni argumenti. Udobje > to kar si nastel + denar, zato delamo da nam je udobneje, ne pa da bom gonil bicikl v vseh vremenskih casih.
Kolone so irelevantne, to je se manjsi problem od kolesa, ce imas udoben sedez, klimo in streho nad glavo.

V razvitem svetu se kolesarske gradijo. Tudi z radikalnimi posegi. Se ukine en vozni pas in se nameni kolesarjem. Se zradira ena cela linija parkingov in nameni kolesarjem. Pri nas za take posege noben nima jajc.
Amsterdam, ni cel razviti svet. Pridi z biciklom malo v Njemacko. Razen po gozdu za rekreacijo, se nihce ne vozi prinas. Asfaltirajo pa nove odseke avtoceste in hitre ceste, to pa ja in to ogromno kilometrov.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

one too many ::

Čez dva meseca se selim v Nemčijo, in me je kar malo strah, da bodo vsi sodelavci kot m0LN4r. Pa verjetno bodo. Ko sem jih spraševal o prevozu in potožil, da se nočem voziti z avtom, so mi rekli, da pa saj se lahko vozim z električnim. Že kar vidim debato med kosilom o novem pasatu. :|

Dve leti bom že zdržal... Potem se pa upam, da vrnem v Francijo, kjer vlaki vozijo 300 km/h in Grenoble, kjer se nas je večina vozila s kolesom v službo. Imamo Nemca, ki je pobegnil iz Nemčije. Ni zdržal v tako avtoljubečen narodu.

BTW, m0LN4r ker misliš, da je javni transport za socialce. Zadnjič sem slišal lep citat: "Ni bogata družba tista, kjer se reveži vozijo z avti, temveč tista, kjer se bogataši vozijo z javnim transportom."

one too many ::

Sparkxl je izjavil:

V razvitem svetu se kolesarske gradijo. Tudi z radikalnimi posegi. Se ukine en vozni pas in se nameni kolesarjem. Se zradira ena cela linija parkingov in nameni kolesarjem. Pri nas za take posege noben nima jajc.
In tako se pri nas kolesarske poti ne gradijo, ampak rišejo.

Poglej to spremembo pri nas v Grenoblu: prej/potem, še prej/prej/potem

jatode ::

Brezvezni argumenti. Udobje > to kar si nastel + denar, zato delamo da nam je udobneje, ne pa da bom gonil bicikl v vseh vremenskih casih.
Kolone so irelevantne, to je se manjsi problem od kolesa, ce imas udoben sedez, klimo in streho nad glavo.


Zelo ključni argumenti, koliko si fit vliva na vse vidike tvojega življenja. Poleg tega je ebike po mestu ponavadi hitrejši od avtomobila, sploh ker gre lahko po bližnjicah in mimo zastojev. Plus to da je 1000x cenejši. Avtomobili po mestu so pač nagravžni, je mnogo bolj prijetno bivat če jih ni, dojemi že enkrat to.

Amsterdam, ni cel razviti svet. Pridi z biciklom malo v Njemacko. Razen po gozdu za rekreacijo, se nihce ne vozi prinas. Asfaltirajo pa nove odseke avtoceste in hitre ceste, to pa ja in to ogromno kilometrov.


Saj ni samo Amsterdam, velika večina modernih mest je zaprla ali pa si prizadeva za zaprtje mestnih jeder za avtomobile.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

Ahim ::

Sparkxl je izjavil:

Eh to pri nas s kolesarskimi je kar komedija. Izhaja se iz izhodišča: avto je kralj, kolesarsko pa vtaknimo nekam vmes, najrajši na pločnik, ker je to zdaj pač moderno. In potem dobimo ven bizarne situacije.
V razvitem svetu se kolesarske gradijo. Tudi z radikalnimi posegi. Se ukine en vozni pas in se nameni kolesarjem. Se zradira ena cela linija parkingov in nameni kolesarjem. Pri nas za take posege noben nima jajc.
In tako se pri nas kolesarske poti ne gradijo, ampak rišejo. Mariborski župan je točno to nedavno nazaj izjavil: kolesarske rišemo na polno.
In potem prideš do take situacije: regionalna cesta ven iz mb smer sever. Širok pločnik, na kateremu še v življenju nisem srečal pešca. In klasična luknjasta slovenska regionalka. In si biserji zmislijo, da na vsaki strani tega asfaltnega makedama narišejo 2 črte in je to zdaj kolesarska steza. Tam se seveda noben kolesar pri zdravi pameti ne bo peljal, če ima rad svoje življenje. In se pelje po praznem pločniku, kot vedno. Ampak zdaj ga tam pričaka policaj in mu napiše kazen.
To dobiš ko se gre balkan evropo

Skoda, da teh policajev ne morete izvoziiti v Ljubljano ... tukaj imas paciente, ki vsak dan pridno gonijo po plocnikih, ker se jim ne ljubi preckati ceste, da bi se lahko vozili po kolesarski stezi v pravilni smeri V ljubljani policajev ni nikjr, razen kadar novinci trenirajo urejanje prometa v katerem od krizisc, takrat sta tam dva avta, en praktikant in par nadzornikov :))

m0LN4r ::

one too many je izjavil:

Čez dva meseca se selim v Nemčijo, in me je kar malo strah, da bodo vsi sodelavci kot m0LN4r. Pa verjetno bodo. Ko sem jih spraševal o prevozu in potožil, da se nočem voziti z avtom, so mi rekli, da pa saj se lahko vozim z električnim. Že kar vidim debato med kosilom o novem pasatu. :|

Dve leti bom že zdržal... Potem se pa upam, da vrnem v Francijo, kjer vlaki vozijo 300 km/h in Grenoble, kjer se nas je večina vozila s kolesom v službo. Imamo Nemca, ki je pobegnil iz Nemčije. Ni zdržal v tako avtoljubečen narodu.

BTW, m0LN4r ker misliš, da je javni transport za socialce. Zadnjič sem slišal lep citat: "Ni bogata družba tista, kjer se reveži vozijo z avti, temveč tista, kjer se bogataši vozijo z javnim transportom."
300kmh vlak od hise, do trgovine in opravkih me nebi motilo. O passatu se ne bodo pogovarjali. Pol ze arteon al pa kak M3
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

jatode ::

energetik je izjavil:

jatode je izjavil:

energetik je izjavil:

jatode je izjavil:

Skratka komplicirate in iščete izgovore, razlogi zakaj se furate avti po mestu pa so drugje (navajenost, poniževalen odnos do kolesarjev ipd).
Ne iščem izgovorov, priznam, z avtom grem ker mi je bolj udobno, ker porabim manj časa in ker vmes lahko še pripeljem robo s štacune. In ker si to lahko privoščim.
Imam pač tako relacijo, da sem tudi v največji gužvi (takrat ko cela LJ stoji) doma v 20min ter vedno za parkirat pred šihtom. Z biciklom rabim 35min + priprava doma/na šihtu (čelada, rokavice, lučke, jakna gor/dol itd, preoblačenje). Vlak enako 35min hoja, čakanje, vožnja. LPP pa izpod 40min težko, pri tem da si gor ko sardina.


Z avtom imaš 20 minut, z navadnim biciklom imaš 35 minut, z električnim biciklom pa bi imel ravno tako 20 minut. Razmisli o ebiku. :)
Ne bi imel 20min, ker kakor vem je omejen na 25km/h, torej bi svojih 11,5km prevozil v idealnih pogojih v 28min. Ker pa je vmes še N-semaforjev in križišč, kjer ne pripičiš ravno s 25 skozi, bi rabil gotovo 30min.
Pa to sploh ni poanta. Spregledal si vse tisto o pobiranju otrok, ostalih opravkih, snegu, dežju in neprimernih cestah. Par km imam ozke lokalne ceste, kjer me avti prehitevajo 10cm od balance, pa še ob tem vozimo vsi po bankinah. Ni ravno varno.
Potem si pa zamisli še ostale, ki imajo še mnogo daljše razdalje in še bolj nemogoče ceste za bicikl. Ja, ko sem še živel v centru brez otrok, sem avto vžgal 2x/teden za izlet/štacuno, ampak sem imel šiht 1km stran.


Električno kolo lahko v offroad modu doseže tudi 40 km/h in celo več (če imaš takšno kolo seveda, večina jih je res 25 km/h maks). Da imaš 33 km/h povprečno in 11 kilometrosko razdaljo narediš v 20 minutah kar je identično kot z avtomobilom je povsem realno. Seveda pa krajše kot so razdalje, bolj je tehnica na strani e-kolesa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

energetik ::

Torej moraš imeti ilegalnega Kitajca. Pa dosti % razdalje, ki jo lahko prevoziš s 40km/h+, ker ko enkrat prideš v mesto, ni šans da imaš hitrost 30+, ker boš kmalu na križišču končal v boku kakšnega ki te je spregledal.

Ampak spet si spregledal vse ostale vidike, ki ti jih vsi pišemo. Npr. ko sem se z biciklom pripeljal po otroke v vrtec/OŠ, sem najprej fasal kup oblačil v vrtcu, nato še ogromno torbo od tamale v OŠ, ker je bil ravno petek in so za domov dobili komplet vse + likovno mapo. In potem to vse trogat na biciklu do doma, kjer sem imel že svoje kramarije dosti. + še tamalega z roko držat ob cesti.
Dodaj še deževen dan, ko v eni roki držiš bicikel, z drugo otroka, celo pot od vrtca do doma pa te z lužami pridno zalivajo tovornjaki in busi, popolna mizerija. Ampak ti teoretik tega verjetno ne boš razumel, ker verjetno tudi otrok nimaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

m0LN4r ::

Električno kolo lahko v offroad modu doseže tudi 40 km/h in celo več (če imaš takšno kolo seveda, večina jih je res 25 km/h maks). Da imaš 33 km/h povprečno in 11 kilometrosko razdaljo narediš v 20 minutah kar je identično kot z avtomobilom je povsem realno. Seveda pa krajše kot so razdalje, bolj je tehnica na strani e-kolesa.
Zdaj se ze gremo ilegalno in smrtno nevarno, po mestu kjer so na vsakih 100 metrov krizisca, plocniki, robniki, pesci itn. Poslabsalo se ti je?
Se vedno ignoriras, da se kolo ne bo nosilo od samega sebe tam kjer se ni mozno pelat, pa gonilo tudi ne.
Nimas otrok in opravkov ane? Se mi je zdelo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

jatode ::

Torej moraš imeti ilegalnega Kitajca. Pa dosti % razdalje, ki jo lahko prevoziš s 40km/h+, ker ko enkrat prideš v mesto, ni šans da imaš hitrost 30+, ker boš kmalu na križišču končal v boku kakšnega ki te je spregledal.


Tole pa ne bo držal. Jst imam skiro ki ima maksimalno 32 km/h, povprečno po ljubljani pa imam okoli 30 km/h, tako da če ti gre 40 boš mel brez problema več kot 33 km/h povprečno. Brez problema. Sicer pa zakaj Kitajc, lah tud Evropejc. Za otroke trogat obstaja za to namenjen cargo bike. Nisem teoretik z kolesom sem prevozil že veliko stvari. Če je dež greš tisti dan pač z avtomobilom, ne vem zakaj bi ti dež mogel biti izgovor za dan kjer sije sonce? Molnar: Ne, ni se mi poslabšalo, je precej folka ki to dela. Kolo imaš zaklenjeno v koleasrnici/ob bajti in ga ni treba nikamor nosit. Skratka iščete izgovore ki jih pes na repu prinese, pravi vzroki pa so drugje (navajenost na avtomobil, poniževalen odnost do kolesarjev ipd).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

energetik ::

Zakaj Kitajc? Ker legalni e-bike ima omejitev na 25.

30 povprečno po LJ s skirojem? Samomorilec?

scipascapa ::

Zdaj bodo v LJ prčkali Celovško :)

one-half ::

A110 je izjavil:

Pariz je znižal cestne omejitve na 30km/h. Edina izjema bodo Elizejske poljane kjer bo 50. Kdaj temu sledi Ljubljana?


Pravilno, pozdravljam.

energetik je izjavil:

Zakaj Kitajc? Ker legalni e-bike ima omejitev na 25.

30 povprečno po LJ s skirojem? Samomorilec?


Ne, pozer. Ga ze vidim, tako kot ostale smekce, kako strumno stoji in goni skiro ter si predstavlja, da je Roglic, dejansko pa se mu bo enkrat zgodilo, da tista mala kolescka ujame razpoka/resetka/... in bo postal Sergej Bubka :)) Seveda brez celade, ker z njo nisi dovolj "cool". Depopulacija se ze dogaja... :))

Jaz se zadnje case elektrificiranim samo se rezim, verjetno se je refleksom avtomobilistov za zahvalit, da jih ni precej manj ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: one-half ()
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Posodobitev železniškega prometa (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
16320389 (11947) Lonsarg
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19929941 (20027) jb_j
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35578341 (67750) starfotr
»

Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18132394 (26795) BigWhale

Več podobnih tem