Forum » Na cesti » Nakup hibrida
Nakup hibrida
Temo vidijo: vsi
Utk ::
Nehaj se delati trdega ko želva.
Vseeno je, če hrup pri hibridu prihaja iz sprednjega spojlerja, vprašanje se gre o neželenem hrupu, ki je tam zaradi takšne in takšne sestave hibridnega sklopa, navezuje pa se na podvprašanje, če so z zvočno izolacijo to na RXu rešili tako dobro, da je količina hrupa primerljiva s klasičnim avtomatom.
Mislim da se ti delaš trdega kot želva. Že v toyoti, ki ima slabo izolacijo, je glasnost pogona na avtocesti najmanjši problem in je največ enaka, bolj verjetno pa nižja, kot pri vsakem drugem menjalniku, ročnem ali pa avtomatskem. A si tako zabit, da ti moram narisat? Hibridni pogon NI glasen. Niti pri toyoti niti pri lexusu niti v mestu niti na avtocesti.
Če si ti tako neumen, da ne ločiš hrupa motorja od vetra in koles (za kar verjetno celo ti veš, da nima veze s hibridnim pogonom), potem vsaj ne pametuj drugim o tem.
Nato se izkaže še ena prednost avt. menjalnika s prestavami: ko se hrupa naveličaš, spustiš gas in prestavi v višjo prestavo. CVT pa še malo posanja; povedano drugače: ne spusti obratov takoj.
Say what?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Gregor P ::
Po spominu, se ta majhna hibridna baterija napolni zelo hitro po klancu navzdol in si že nazaj pri dretju.Verjetno je tudi odvisno, ali imaš 1.8, ali 2.0; kar je mene presenetilo pri 1.8 je, kako se dere po klancu navzdol (v B prestavi); če ne posežeš sam malo vmes. Razumem da zavira z motorjem, ampak to je prvi avtomatik, kjer sem to doživel, pa sem jih vozil že kar nekaj pri različnih znamkah. Ampak ok, to sem se zdaj slučajno zapičil le v eno malenkost. Na splošno sem mnenja, da so Toyotini hibridi dober nakupB je zame primeren le za strme, počasne klance. Jaz večino klancev zvozim kar v D, kjer ob rahlem dotiku bremze še vedno večino energije pobere v baterijo, zaviranje še vedno zadovoljivo, tudi obrati so precej manjši.
Če pa sploh nočeš dretja po klancu dol, prestaviš v N, ampak na lastno odgovornost. Gre pa.
Upam, da se razume, da se ne hecam in ne trolam, preprosto mi ni jasno oz. mi je zdaj morda malo bolj jasno, ko je J.McLane komentiral (hvala!), zakaj se 1.8 Toyota dere, nek drug avtomatik s klasičnim motorjem pa ne (ko daš v ustrezno funkcijo za po klancu navzdol - pri starih Volvih avtomatikih, si dejansko dal v drugo prestavo, pri mercedesih avtomatikih v tretjo oz. ekvivalent temu in so potem sami menjali med 1 in 2 oz. 3. Mislim da del svoje vloge najbrž igra tudi samodejno prestavno razmerje (v B), ki ga ubere Toyota v teh primerih. Takšne so pač moje izkušnje.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
energetik ::
Nato se izkaže še ena prednost avt. menjalnika s prestavami: ko se hrupa naveličaš, spustiš gas in prestavi v višjo prestavo. CVT pa še malo posanja; povedano drugače: ne spusti obratov takoj.? CVT spusti obrate takoj, precej hitreje kot jih dvigne. Ko se enkrat CVT navadiš, v 99% časa voziš pri zelo nizkih obratih. Vsaj jaz sem se. Vozim pa nalašč v ECO načinu, da je pedal za gas bolj mrtev, kar precej olajša tako vožnjo. Še raje bi pa imel jaz v meniju nastavljivo mejo max obratov, ki bi se jo HSD držal, razen če ne bi stopil po pedalu do kick-down stikala.
vires in numeris
J.McLane ::
Vsak avtomatik, vključno z DCT, bi moral čim hitreje narediti kick-down, če pohodiš do dile in obrate dvignit na rdeče polje. Najhitreje to naredi HSD, saj dejansko ne naredi nič mehanskega, samo inverter da ustrezne tokove na motorje.
Ni nujno, za dvig obratov drugi menjalniki lahko izkoristijo kinetično energijo vozilo, torej avto rahlo cukne in s tem takoj nabije obrate motorja. Sicer je to dejanje meni neudobno in brevezno, ampak dejansko nekateri "športni" avti to delajo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
energetik ::
Po spominu, se ta majhna hibridna baterija napolni zelo hitro po klancu navzdol in si že nazaj pri dretju.Baterija se res še kar hitro nafila, npr. na pol poti dol z Rakitne. Še vedno pa je potem v D precej bolj kulturen kot v B, ki pa je seveda namenska "prestava" ravno za maksimalen učinek motornega zaviranja. Zato jaz B res redko uporabljam.
Upam, da se razume, da se ne hecam in ne trolam, preprosto mi ni jasno oz. mi je zdaj morda malo bolj jasno, ko je J.McLane komentiral (hvala!), zakaj se 1.8 Toyota dere, nek drug avtomatik s klasičnim motorjem pa ne (ko daš v ustrezno funkcijo za po klancu navzdol - pri starih Volvih avtomatikih, si dejansko dal v drugo prestavo, pri mercedesih avtomatikih v tretjo oz. ekvivalent temu in so potem sami menjali med 1 in 2 oz. 3. Mislim da del svoje vloge najbrž igra tudi samodejno prestavno razmerje (v B), ki ga ubere Toyota v teh primerih. Takšne so pač moje izkušnje.
In tudi z N-prestavo se nisem hecal, včasih dam celo v N, če je klanec ravno pravšnji.
vires in numeris
Utk ::
Point je, da v toyoti po klancu navzdol ne rabiš naredit nič, pa bo zvozila ok. Še posebej če ne znaš vozit kot nekateri tu, sploh bolje, da se ne dotikajo menjalnika.
Pri drugih avtomatikih boš pa po klancu navzdol po defaultu vozil na 1200 obratih in kuril zavore. Če pa "moraš" prestavljat po klancu navzdol, zakaj si potem kupil avtomatika?
Pri drugih avtomatikih boš pa po klancu navzdol po defaultu vozil na 1200 obratih in kuril zavore. Če pa "moraš" prestavljat po klancu navzdol, zakaj si potem kupil avtomatika?
nejc_nejc ::
Point je, da v toyoti po klancu navzdol ne rabiš naredit nič, pa bo zvozila ok. Še posebej če ne znaš vozit kot nekateri tu, sploh bolje, da se ne dotikajo menjalnika.
Pri drugih avtomatikih boš pa po klancu navzdol po defaultu vozil na 1200 obratih in kuril zavore. Če pa "moraš" prestavljat po klancu navzdol, zakaj si potem kupil avtomatika?
in avto v 2024 je tako narejen, da ga moraš znat vozit.
Ne no, tako kot đemse leta 45.
tony1 ::
Nato se izkaže še ena prednost avt. menjalnika s prestavami: ko se hrupa naveličaš, spustiš gas in prestavi v višjo prestavo. CVT pa še malo posanja; povedano drugače: ne spusti obratov takoj.? CVT spusti obrate takoj, precej hitreje kot jih dvigne. Ko se enkrat CVT navadiš, v 99% časa voziš pri zelo nizkih obratih. Vsaj jaz sem se. Vozim pa nalašč v ECO načinu, da je pedal za gas bolj mrtev, kar precej olajša tako vožnjo. Še raje bi pa imel jaz v meniju nastavljivo mejo max obratov, ki bi se jo HSD držal, razen če ne bi stopil po pedalu do kick-down stikala.
Res je, ECO načina nisem probal. Morda je tako kaj bolje.
To z držanjem obratov v luftu za brezveze mi je sicer ostalo v spominu od Hondinega CVTja.
Utk ::
Point je, da v toyoti po klancu navzdol ne rabiš naredit nič, pa bo zvozila ok. Še posebej če ne znaš vozit kot nekateri tu, sploh bolje, da se ne dotikajo menjalnika.
Pri drugih avtomatikih boš pa po klancu navzdol po defaultu vozil na 1200 obratih in kuril zavore. Če pa "moraš" prestavljat po klancu navzdol, zakaj si potem kupil avtomatika?
in avto v 2024 je tako narejen, da ga moraš znat vozit.
Ne no, tako kot đemse leta 45.
Ja, tako je, moraš znat vozit. Za speljat postavit v D, če hočeš hitreje daš plin, če počasneje, zavoro. Res ni to za vsakega.
Če ne veš zakaj je B, pusti na miru, ne rabiš tega. Ful komplicirano, vem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
nejc_nejc ::
Ja, tako je, moraš znat vozit. Za speljat postavit v D, če hočeš hitreje daš plin, če počasneje, zavoro. Res ni to za vsakega.
Točno veš kaj mislim in ne trivialnih stvari, ki jih pišeš.
Gregor P ::
Point je, da v toyoti po klancu navzdol ne rabiš naredit nič, pa bo zvozila ok. Še posebej če ne znaš vozit kot nekateri tu, sploh bolje, da se ne dotikajo menjalnika.
Pri drugih avtomatikih boš pa po klancu navzdol po defaultu vozil na 1200 obratih in kuril zavore. Če pa "moraš" prestavljat po klancu navzdol, zakaj si potem kupil avtomatika?
Ne vem, zakaj se sedaj tako razburjaš? Mislim da sem napisal dovolj jasno, da edino "prestavljanje", ki ga naredim, je vklop funkcije za vožnjo po klancu navzdol, ki je namenjena ravno za to, da se ne skurijo bremze (kar v praksi pomeni, da menjalnik prestavlja med 1, 2 in 3 prestavo po njegovem "občutku" oz. izračunih). Pri Toyoti naj bi to bila prestava B, vsaj tako so mi rekli, ki pa je morda res mišljena za bolj strme klance, kar mi pa niso rekli.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Mislim, pa sej ko si dal v B, si moral čutit ali motor zavira preveč, da moraš pritiskat gas (potem so verjetno tudi malo padli obrati), ali je ravno prav. Če si moral držat gas, potem si brez veze imel v B. Če si se spuščal brez gasa, potem je očitno pravilno, da se je motor drl.
No vidiš, toyota ne rabi tega dokler se ne spuščaš recimo z Vršiča.
Mislim da sem napisal dovolj jasno, da edino "prestavljanje", ki ga naredim, je vklop funkcije za vožnjo po klancu navzdol, ki je namenjena ravno za to, da se ne skurijo bremze
No vidiš, toyota ne rabi tega dokler se ne spuščaš recimo z Vršiča.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
tony1 ::
"Mislim da se ti delaš trdega kot želva. Že v toyoti, ki ima slabo izolacijo, je glasnost pogona na avtocesti najmanjši problem in je največ enaka, bolj verjetno pa nižja, kot pri vsakem drugem menjalniku, ročnem ali pa avtomatskem. A si tako zabit, da ti moram narisat? Hibridni pogon NI glasen. Niti pri toyoti niti pri lexusu niti v mestu niti na avtocesti.
Če si ti tako neumen, da ne ločiš hrupa motorja od vetra in koles (za kar verjetno celo ti veš, da nima veze s hibridnim pogonom), potem vsaj ne pametuj drugim o tem."
Hehe, sem podrezal v ta pravo smer, in dobil nazaj žalitve koleričnega nesrečneža z eksplozivno motnjo.
Na avtocesti morda - zato sem tudi zastavil vprašanje s kick-downom - ampak na AC je najprej treba priti, na pospeševalnem pasu pa doživiš masažo ušes. Čeprav hibridni pogon ni glasen, in če sem v repliki na tvoje katatonično (avtistično?) zanikanje hrupa ironičen, postaneš pa žaljiv.
Ker sem avte primerljivega kakovostnega razreda vozil 15 let, lahko z gotovostjo trdim, da je hrup vetra in koles pri 140 km/h na vsakem Lexusu dovolj dobro zadušen, da je vprašanje o razliki v hrupu pri kick-downu (na hibridu: pri "kick-downu", ker boš spet podvomil o tem, da sem ne-debil) med običnim avtomatom in hibridom prekleto relevantno.
Če ne bi bilo relevantno, se tudi ti ne bi zaganjal v problematiko ko mlad bikec.
Če si ti tako neumen, da ne ločiš hrupa motorja od vetra in koles (za kar verjetno celo ti veš, da nima veze s hibridnim pogonom), potem vsaj ne pametuj drugim o tem."
Hehe, sem podrezal v ta pravo smer, in dobil nazaj žalitve koleričnega nesrečneža z eksplozivno motnjo.
Na avtocesti morda - zato sem tudi zastavil vprašanje s kick-downom - ampak na AC je najprej treba priti, na pospeševalnem pasu pa doživiš masažo ušes. Čeprav hibridni pogon ni glasen, in če sem v repliki na tvoje katatonično (avtistično?) zanikanje hrupa ironičen, postaneš pa žaljiv.
Ker sem avte primerljivega kakovostnega razreda vozil 15 let, lahko z gotovostjo trdim, da je hrup vetra in koles pri 140 km/h na vsakem Lexusu dovolj dobro zadušen, da je vprašanje o razliki v hrupu pri kick-downu (na hibridu: pri "kick-downu", ker boš spet podvomil o tem, da sem ne-debil) med običnim avtomatom in hibridom prekleto relevantno.
Če ne bi bilo relevantno, se tudi ti ne bi zaganjal v problematiko ko mlad bikec.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
Utk ::
Na avtocesti morda - zato sem tudi zastavil vprašanje s kick-downom - ampak na AC je najprej treba priti, na pospeševalnem pasu pa doživiš masažo ušes.
Če pohodiš gas do konca, je pravilno, da gre v obrate. Če nočeš it čez recimo 3500 obratov, pač daš tolk gasa, da ne gre čez. Je to pretežko za nekoga, ki je naredil vozniški izpit? Če ima pri 3500 obratih preslabe pospeške, imaš pač prešvoh motor za tvoje zahteve.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
energetik ::
Prodajalci po mojih izkušnjah ravno nimajo hudega pojma, kaj dela D in kaj B.Point je, da v toyoti po klancu navzdol ne rabiš naredit nič, pa bo zvozila ok. Še posebej če ne znaš vozit kot nekateri tu, sploh bolje, da se ne dotikajo menjalnika.
Pri drugih avtomatikih boš pa po klancu navzdol po defaultu vozil na 1200 obratih in kuril zavore. Če pa "moraš" prestavljat po klancu navzdol, zakaj si potem kupil avtomatika?
Ne vem, zakaj se sedaj tako razburjaš? Mislim da sem napisal dovolj jasno, da edino "prestavljanje", ki ga naredim, je vklop funkcije za vožnjo po klancu navzdol, ki je namenjena ravno za to, da se ne skurijo bremze (kar v praksi pomeni, da menjalnik prestavlja med 1, 2 in 3 prestavo po njegovem "občutku" oz. izračunih). Pri Toyoti naj bi to bila prestava B, vsaj tako so mi rekli, ki pa je morda res mišljena za bolj strme klance, kar mi pa niso rekli.
Sicer pa po svojem občutku. Če se ti v B preveč dere, ga ne uporabljaj. Ni potrebe. Uporabi le, če se ti zdi, da moraš že preveč na bremzo tiščat. Kot rečeno, jaz dam v B le npr. pri klancih, kot je spust s Soriške ali na Golteh in podobno. Na AC nikjer ni niti najmanjšga razloga, da bi to uporabil.
vires in numeris
Utk ::
tony1 ::
Point je, da v toyoti po klancu navzdol ne rabiš naredit nič, pa bo zvozila ok. Še posebej če ne znaš vozit kot nekateri tu, sploh bolje, da se ne dotikajo menjalnika.
Pri drugih avtomatikih boš pa po klancu navzdol po defaultu vozil na 1200 obratih in kuril zavore. Če pa "moraš" prestavljat po klancu navzdol, zakaj si potem kupil avtomatika?
in avto v 2024 je tako narejen, da ga moraš znat vozit.
Ne no, tako kot đemse leta 45.
To ni bil noben hec, na tablici je na armaturni plošči pisalo "This is not a car. Do not drive the vehicle as if it were a car."
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
energetik ::
Tako nekako ja. Če vidim, da je zadaj AC povsem frej, potem pač pospešujem pri 3-3,5k. Če je gužva in se težko vključim, potem se pač stisne do konca in gre magari do 5k.Na avtocesti morda - zato sem tudi zastavil vprašanje s kick-downom - ampak na AC je najprej treba priti, na pospeševalnem pasu pa doživiš masažo ušes.
Če pohodiš gas do konca, je pravilno, da gre v obrate. Če nočeš it čez recimo 3500 obratov, pač daš tolk gasa, da ne gre čez. Je to pretežko za nekoga, ki je naredil vozniški izpit? Če ima pri 3500 obratih preslabe pospeške, imaš pač prešvoh motor za tvoje zahteve.
vires in numeris
tony1 ::
Na avtocesti morda - zato sem tudi zastavil vprašanje s kick-downom - ampak na AC je najprej treba priti, na pospeševalnem pasu pa doživiš masažo ušes.
Če pohodiš gas do konca, je pravilno, da gre v obrate. Če nočeš it čez recimo 3500 obratov, pač daš tolk gasa, da ne gre čez.
Neumnosti o tem, kdo zna kaj voziti, so eksplozivna motnja. Poišči si terapijo, če ne boš na stara leta ostal sam. (In imel čas viseti tukaj gor cele dneve. Kdo bo to prenašal? :-D)
A se to s hibridom res da? Da ne nabije vsakič obratov na 5000 RPM?
Zdaj gremo pa nazaj na ljudske avtomobile, se to da s corollo 1,8? Ja, ne? Kaj pa z 2.0?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
Utk ::
Jaz imam 2,0 in po ravnem ne grem nikoli čez 3000, niti pri prehitevanju, v hujši klanec in na avtocesti grem pa do 3500, 4000. Več redko oz. nič pogosteje kot prej z drugimi avti. V povprečju so tu seveda obrati bistveno nižji. Pri kruzanju pri 130-140 so obrati na cca 2000, tu motorja ne slišiš.
solatjek ::
Prava znanost je s tem hrupom pri hybridih in spotikanje ob nekaj, kar ni omembe vredno.
Normalna vožnja, torej enakomerna, pa naj bo hitra ali počasna, je hibrid zelo tih in motor (ko ni na bateriji) na precej nižjih obratih, kot primerljiv bencinar. Tudi na AC po omejitvi si okoli 2000 rpm, slišim bolj gume in veter, motorja skoraj nič.
Vožnja v hrib, gor ali dol, motor na nekoliko višjih obratih, a to ni normalno? A se z drugimi avti voziš z obrati prostega teka gor ali dol? Če hočeš priti gor, malo stisneš, če želiš, da zavira po hribu dol, zaviraš z motorjem ali pa kuriš zavore, pri hibridu polniš še baterijo.
Če je sila in je potreba po hitrejšem pospeševanju, klasični motor pri ročnem/avtomatskem menjalniku ne pospešuje na polno v prostem teku ali česa ne vem? Hibridu se glasnost zameri.
Glasen na AC, pri normalnem pospeševanju ni, če ga držiš do 3000 ali 3500 obratov, pospešuje povsem spodobno, le občutka ni, ker pač ni pretikanja, pri agresivnem pospeševanju traja hrup par sekund in tudi pri običajnih menjalnikih je tako.
Kar večino moti pri eCVT je konstantnost zvoka motorja pri pospeševanju in posledično občutek, da avto ne pospešuje., kot bi moral, kar pa ni res. Da se avto dere? Vsak se dere, če ga stisneš.
Da obrate še kar drži nekaj časa, ko nehaš pospeševati, pa ne drži, takoj padejo, ko spustiš stopalko za plin.
Normalna vožnja, torej enakomerna, pa naj bo hitra ali počasna, je hibrid zelo tih in motor (ko ni na bateriji) na precej nižjih obratih, kot primerljiv bencinar. Tudi na AC po omejitvi si okoli 2000 rpm, slišim bolj gume in veter, motorja skoraj nič.
Vožnja v hrib, gor ali dol, motor na nekoliko višjih obratih, a to ni normalno? A se z drugimi avti voziš z obrati prostega teka gor ali dol? Če hočeš priti gor, malo stisneš, če želiš, da zavira po hribu dol, zaviraš z motorjem ali pa kuriš zavore, pri hibridu polniš še baterijo.
Če je sila in je potreba po hitrejšem pospeševanju, klasični motor pri ročnem/avtomatskem menjalniku ne pospešuje na polno v prostem teku ali česa ne vem? Hibridu se glasnost zameri.
Glasen na AC, pri normalnem pospeševanju ni, če ga držiš do 3000 ali 3500 obratov, pospešuje povsem spodobno, le občutka ni, ker pač ni pretikanja, pri agresivnem pospeševanju traja hrup par sekund in tudi pri običajnih menjalnikih je tako.
Kar večino moti pri eCVT je konstantnost zvoka motorja pri pospeševanju in posledično občutek, da avto ne pospešuje., kot bi moral, kar pa ni res. Da se avto dere? Vsak se dere, če ga stisneš.
Da obrate še kar drži nekaj časa, ko nehaš pospeševati, pa ne drži, takoj padejo, ko spustiš stopalko za plin.
solatjek ::
A se to s hibridom res da? Da ne nabije vsakič obratov na 5000 RPM? Kaj pa z 2.0?
Moj še nikoli ni bil na 5000 rpm, pa ga veliko vozim, večino na AC. Če nisi ravno idijot na stopalki za plin, se temu primerno tudi avto obnaša, ga je potrebno kar fajn pohodit, da bi skočil na 5000 rpm, česar pa tudi na klasiki noben ne dela, predvsem pri hladnem motorju ne.
Je pa to glede skoka v obrate tudi mene najbolj skrbelo in odvračalo od hibridov, dokler nisem avta preizkusil in videl, da temu še zdaleč ni tako. Z malo občutka je vožnja tiha, gladka in uglajena, vse skrbi so odveč.
solatjek ::
Tako je. To vemo vsi, ki ga imamo, da ni tako pa vejo vsi, ki ga nimajo.
Podobno kot poraba na AC, kjer sem tudi nasedal, kako hibrid nima prednosti, dokler nisem sam preizkusil.
Prejšnji moj bencinar je pri identični vožnji in relaciji kuril 6,2 poleti in 6,8 pozimi, toyota kuri sedaj 4,7 (še ni poletje), pozimi pa 5,6 in to so najbolj neugodni pogoji za hibrida, vse ostalo izven AC pa bistveno manj, 3,5 do 4l je običajna poraba brez truda.
MrStein ::
Prava znanost je s tem hrupom pri hybridih in spotikanje ob nekaj, kar ni omembe vredno.
Nemci temu menjalniku pravijo heulomatik.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
energetik ::
Prava znanost je s tem hrupom pri hybridih in spotikanje ob nekaj, kar ni omembe vredno.
Nemci temu menjalniku pravijo heulomatik.
Ker so glupi. Menjalnik je neslišen. Sliši se motor.
vires in numeris
Utk ::
Edini problem, ki ga Nemci zares imajo s tem menjalnikom, je ta da ga niso oni znali naredit dobro. Dokler so poskušali, je bila to najboljša stvar pod soncem. Ko jim ni uspelo se je začela anti-propaganda.
Isto je bilo tudi s hibridi, in isto bo z električnimi. Ob vsaki taki potezi pa ostajajo bolj zadaj. Nemcem ostajajo samo še avti nad 80-100 jurjev, za manj kot to ne znajo več naredit nič konkurenčnega.
Isto je bilo tudi s hibridi, in isto bo z električnimi. Ob vsaki taki potezi pa ostajajo bolj zadaj. Nemcem ostajajo samo še avti nad 80-100 jurjev, za manj kot to ne znajo več naredit nič konkurenčnega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
solatjek ::
Ker so glupi. Menjalnik je neslišen. Sliši se motor.
Točno to, slišijo se obrati motorja, pa celo novinarji pišejo o glasnem menjalniku!
Edina moteča stvar za marsikoga je konstantnost obratov pri pospeševanju. Koliko % vožnje pa pospešujemo? Zelo zelo malo. E-CVT je sigurmo bistveno manj in predvsem manj časa moteč, kot reklame na TV ali YT.
Utk ::
To je ostalo od starih cvt, ki so dejansko bli glasni zarad verig.
Da novinarji, posebej avtomobilski, niso ravno najbolj brihtna sorta ljudi pa tudi ni neka skrivnost. Tisti, ki ponavljajo neumnosti za njimi, so pa še hujši.
Da novinarji, posebej avtomobilski, niso ravno najbolj brihtna sorta ljudi pa tudi ni neka skrivnost. Tisti, ki ponavljajo neumnosti za njimi, so pa še hujši.
energetik ::
Tudi jaz bi to rekel. Folk je navajen, da obrati rastejo s hitrostjo. In potem govorijo, da hibrid z e-cvt slabo pospešuje. Čeprav že samo z držanjem 2k rpm pri štartu s semaforja pustiš 99% drugih avtov daleč zadaj.
Edina moteča stvar za marsikoga je konstantnost obratov pri pospeševanju.
vires in numeris
tony1 ::
Ker so glupi. Menjalnik je neslišen. Sliši se motor.
Točno to, slišijo se obrati motorja, pa celo novinarji pišejo o glasnem menjalniku!
Edina moteča stvar za marsikoga je konstantnost obratov pri pospeševanju. Koliko % vožnje pa pospešujemo? Zelo zelo malo. E-CVT je sigurmo bistveno manj in predvsem manj časa moteč, kot reklame na TV ali YT.
Menda se je to na eCVTju rešilo z mehansko prvo prestavo, CVTji, ki je nimajo (primer: Honda Jazz z 1.5 litrskim motorjem) so bili pa že za zmerno speljevanje na semaforju neprijetni.
Najhujša pa je seveda nevajenost: ljudje se navadijo kako se obnaša avto, in ko je nekaj drugače, pizdijo. Potem dobijo argument, da tako mora biti, in da sploh nimajo vozniške. Potem se usedejo v električarja in mislijo, da se jim je pa prikazala Marija. Prečudno, avto spelje s semaforja in ne masira ušes.
solatjek ::
J.McLane ::
Ne, eCVT v Toyotinem hibridu nikoli ni imel mehanske prestave. Mehansko prvo prestavo imajo novejši klasični Toyotini CVTji, ki pa jih pri nas praktično ni (tudi če so v ponudbi dvomim da kaj prodajo), je bolj za ameriški trg.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
mikhaair ::
Kaj porečete na mnenje EV klinike o Toyotinih hibridih.
https://evclinic.eu/2024/05/22/koji-rab...
Od svih nakaradnih Hybrid sustava jedino Toyota prvih Prius generacija se pokazala održivom, ali ne i izdržljivom, samo održivom jer je Toyota svoje NiMH BLADE baterijske sustave spustila na nekih 1900€ sa izmjenom u ovlaštenom servisu što je jako velika pohvala. Medjutim tu svaka pohvala staje jer smo u svakom zahvatu održavanja i reparaciji tih baterija skužili da nešto ne štima. Dodje baterijski paket koji je izbacio grešku na satu(najčešće zimi kad je minus) otvorimo i započnemo detaljno mjerenje. Treba napomenuti da recimo baterijski sustav ima 28 "ćelija" medjutim to su BLADE paketi koji su napravljeni od 5 ili više ćelija u seriji i zapakovani u plastiku/aluminij pa izgleda kao de je jedna velika ćelija. Problem je u tome da Toyotin baterijski sustav prati napon i vrši balansiranje tek nakon svake pete ćelije (znači ne vidi one izmjedu, ni overvoltage ni undervoltage) senzor temperature nije na svakom paketu vec ima samo 2-3 senzora na cijelom baterijskom sustavu gdje je problem ako dodje do pregrijavanja na celiji kojoj je senzor najudaljeniji dolazi do lančane reakcije i kuhanja svih susjednih ćelija a da to BMS elektronika niti ne vidi. Tako da je vrlo loše dizajniran sustav zaslužan za rano oštećenje baterijskog sustava pregrijavanjem čak već i na 100,000km ali je bilo sumnjivo zašto ne pali grešku. Tu je toyota vrlo mudro digla toleranciju sustava i ugasila paljenje greške, tako da se greška upali tek kad je jedan paket već na 0,5Ah od nominalnih 5.5Ah, znači tek kad nastupi SOH degradacija od 90% gdje se vi već dugo vozite sa daleko manjom uštedom na gorivu i sa degradiranim hybrid sustavom. Za 2 različite taksi flote radimo restauraciju baterija i mnoge su već na 200,000km kompletno mjenjane ili već otvarane i ćelije mjenjane i prepakirane. Auris je nešto izdržljiviji i imali smo primjer sa preko 250,000km i totalno oštećenih 6-7 ćelija i komplet degradiranom baterijom oko 50% čak i nakon reparacije i osvježavanja.
Jedna ćelija na mjerenju ide u undervoltage i dolazi do naglog pregrijavanja, niti jedna dijagnostika ni aparat za regeneraciju ćelija to ne vidi osim IR kamere ili mjerenjem naponske krivulje.
Osim toga treba napomenuti da je jako zastupljen fanatizam oko istih kako je na autu "još original baterija" i prešao 500,000 km i kako ih svi taksisti voze, to je točno jer baterija i je nikad mjenjana ali sve ćelije jesu. Tako da smo se opetovani uvjerili da da skoro svim taksi vozilima baterija je otvarana već nekoliko puta jer su ćelije označene 3-4 markera, različitih boja i serijskij brojeva. Tako da je original jedino poklopac baterije.
https://evclinic.eu/2024/05/22/koji-rab...
Od svih nakaradnih Hybrid sustava jedino Toyota prvih Prius generacija se pokazala održivom, ali ne i izdržljivom, samo održivom jer je Toyota svoje NiMH BLADE baterijske sustave spustila na nekih 1900€ sa izmjenom u ovlaštenom servisu što je jako velika pohvala. Medjutim tu svaka pohvala staje jer smo u svakom zahvatu održavanja i reparaciji tih baterija skužili da nešto ne štima. Dodje baterijski paket koji je izbacio grešku na satu(najčešće zimi kad je minus) otvorimo i započnemo detaljno mjerenje. Treba napomenuti da recimo baterijski sustav ima 28 "ćelija" medjutim to su BLADE paketi koji su napravljeni od 5 ili više ćelija u seriji i zapakovani u plastiku/aluminij pa izgleda kao de je jedna velika ćelija. Problem je u tome da Toyotin baterijski sustav prati napon i vrši balansiranje tek nakon svake pete ćelije (znači ne vidi one izmjedu, ni overvoltage ni undervoltage) senzor temperature nije na svakom paketu vec ima samo 2-3 senzora na cijelom baterijskom sustavu gdje je problem ako dodje do pregrijavanja na celiji kojoj je senzor najudaljeniji dolazi do lančane reakcije i kuhanja svih susjednih ćelija a da to BMS elektronika niti ne vidi. Tako da je vrlo loše dizajniran sustav zaslužan za rano oštećenje baterijskog sustava pregrijavanjem čak već i na 100,000km ali je bilo sumnjivo zašto ne pali grešku. Tu je toyota vrlo mudro digla toleranciju sustava i ugasila paljenje greške, tako da se greška upali tek kad je jedan paket već na 0,5Ah od nominalnih 5.5Ah, znači tek kad nastupi SOH degradacija od 90% gdje se vi već dugo vozite sa daleko manjom uštedom na gorivu i sa degradiranim hybrid sustavom. Za 2 različite taksi flote radimo restauraciju baterija i mnoge su već na 200,000km kompletno mjenjane ili već otvarane i ćelije mjenjane i prepakirane. Auris je nešto izdržljiviji i imali smo primjer sa preko 250,000km i totalno oštećenih 6-7 ćelija i komplet degradiranom baterijom oko 50% čak i nakon reparacije i osvježavanja.
Jedna ćelija na mjerenju ide u undervoltage i dolazi do naglog pregrijavanja, niti jedna dijagnostika ni aparat za regeneraciju ćelija to ne vidi osim IR kamere ili mjerenjem naponske krivulje.
Osim toga treba napomenuti da je jako zastupljen fanatizam oko istih kako je na autu "još original baterija" i prešao 500,000 km i kako ih svi taksisti voze, to je točno jer baterija i je nikad mjenjana ali sve ćelije jesu. Tako da smo se opetovani uvjerili da da skoro svim taksi vozilima baterija je otvarana već nekoliko puta jer su ćelije označene 3-4 markera, različitih boja i serijskij brojeva. Tako da je original jedino poklopac baterije.
Blinder ::
Od vseh čudaških hibridnih sistemov se je samo Toyota Prius prve generacije izkazala za trajnostno, vendar ne vzdržljivo, trajnostno samo zato, ker je Toyota znižala svoje NiMH baterijske sisteme BLADE na okoli 1.900 € s spremembo pooblaščenega servisa, ki je zelo visoka pohvala. Vendar se vse pohvale končajo, saj smo v vsakem postopku vzdrževanja in popravila teh baterij ugotovili, da nekaj ni v redu. Odpremo baterijo, ki je povzročila napako ure (najpogosteje pozimi, ko je minus) in začnemo podrobno meritev. Treba je poudariti, da ima na primer baterijski sistem 28 "celic", vendar so to paketi BLADE, ki so sestavljeni iz 5 ali več celic v seriji in so pakirani v plastiko/aluminij, tako da izgleda kot ena velika celica. Težava je v tem, da Toyotin baterijski sistem spremlja napetost in izvaja uravnoteženje šele po vsaki peti celici (to pomeni, da ne vidi tistih vmesnih, ne prenapetosti ne podnapetosti), temperaturni senzor ni na vsakem paketu, ampak so samo 2-3 senzorji na celotnem baterijskem sistemu, kar je problem, če pride do pregrevanja v celici od katere je senzor najbolj oddaljen, pride do verižne reakcije in se vse sosednje celice skuhajo, ne da bi BMS elektronika to sploh videla. Torej zelo slabo zasnovan sistem je odgovoren za zgodnjo poškodbo akumulatorskega sistema s pregrevanjem tudi pri 100.000 km, vendar je bilo sumljivo, zakaj ni prižgal napake. Toyota je zelo pametno dvignila toleranco sistema in izključila vžig napake, tako da pride do napake šele, ko je en paket že na 0,5 Ah od nominalnih 5,5 Ah, torej šele, ko pride do 90% degradacije SOH, kjer ste dolgo vozili z veliko nižjo porabo goriva in s slabšim hibridnim sistemom. Izvajamo obnovo baterij za 2 različni vozni parki taksijev in mnogi so bili že v celoti zamenjani pri 200.000 km ali že odprti in celice zamenjane in ponovno zapakirane. Auris je nekoliko bolj vzdržljiv in imeli smo primer z več kot 250.000 km in 6-7 popolnoma poškodovanimi celicami ter kompletom z degradirano baterijo okoli 50% tudi po popravilu in osvežitvi.
Ena celica med meritvijo gre pod napetost in se nenadoma pregreje, tega ne vidi nobena diagnostika ali naprava za regeneracijo celic razen z IR kamero ali z merjenjem napetostne krivulje.
Poleg tega je treba povedati, da je veliko fanatizma okoli tega, da ima avto "še original baterijo" in ima prevoženih 500.000 km in da jih vozijo vsi taksisti, to je res, ker baterija ni bila nikoli menjana , vendar so vse celice. Tako smo se večkrat prepričali, da je akumulator skoraj vseh taksi vozil že večkrat odprt, ker so celice označene s 3-4 markerji različnih barv in serijskih številk. Original je torej le pokrov baterije.
Ena celica med meritvijo gre pod napetost in se nenadoma pregreje, tega ne vidi nobena diagnostika ali naprava za regeneracijo celic razen z IR kamero ali z merjenjem napetostne krivulje.
Poleg tega je treba povedati, da je veliko fanatizma okoli tega, da ima avto "še original baterijo" in ima prevoženih 500.000 km in da jih vozijo vsi taksisti, to je res, ker baterija ni bila nikoli menjana , vendar so vse celice. Tako smo se večkrat prepričali, da je akumulator skoraj vseh taksi vozil že večkrat odprt, ker so celice označene s 3-4 markerji različnih barv in serijskih številk. Original je torej le pokrov baterije.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
tony1 ::
Je z zadnjim odstavkom hotel povedati, da uradni servis garancijsko menja celice baterije, pa tega ne pove / zaračuna stranki, da bi ohranil dobro ime znamke?
Kdo zastopi to hrvaščino kot je treba?
Sicer pa pisanje ponovno pove, kako zelo pomembno je hlajenje baterije... Npr. v Lexusih so crkovali ventilatorji, na kar je treba biti pozoren... Redno je treba tudi čistiti prezračevalne rešetke na kanalih za hlajenje (video je na YT), menda to tudi uradni servisi redno delajo...
Kdo zastopi to hrvaščino kot je treba?
Sicer pa pisanje ponovno pove, kako zelo pomembno je hlajenje baterije... Npr. v Lexusih so crkovali ventilatorji, na kar je treba biti pozoren... Redno je treba tudi čistiti prezračevalne rešetke na kanalih za hlajenje (video je na YT), menda to tudi uradni servisi redno delajo...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
Utk ::
Ta tip je tak drama queen da bog pomagaj.
Ja, baterije tudi v toyotah degradirajo. Ampak imaš 10 let garancije in 200,000 km. Druga stvar, da je baterija lahko 50% degradirana, pa se to še zmeraj ne bo poznalo na porabi. Tretja stvar, komplet menjava baterije, kar ni zmeraj potrebno, stane 2 do 3 jurje na uradnem servisu. Kar po 200 ali pa 250,000 km ni spet tak strošek. Tudi pri drugih je treba kaj zamenjat v tem znesek. In tudi pri toyoti ni rečeno, da bo takrat treba zamenjat.
Ja, baterije tudi v toyotah degradirajo. Ampak imaš 10 let garancije in 200,000 km. Druga stvar, da je baterija lahko 50% degradirana, pa se to še zmeraj ne bo poznalo na porabi. Tretja stvar, komplet menjava baterije, kar ni zmeraj potrebno, stane 2 do 3 jurje na uradnem servisu. Kar po 200 ali pa 250,000 km ni spet tak strošek. Tudi pri drugih je treba kaj zamenjat v tem znesek. In tudi pri toyoti ni rečeno, da bo takrat treba zamenjat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
GodoBoy ::
Zanimivo, ko je Toyota pod drobnogledom je tip "tak drama queen". Če pa kritizira kakšnega nemca je pa absolutna avtoriteta. ;))
tony1 ::
Resnično je drama queen. Verjetno gre za miks izgorelosti in narcizma. Pa drugače ima strašne rezultate, samo že zdavnaj bi moral nehati delati 24 ur na dan.
Okrog lexusa iz Splita s pregreto baterijo je zganjal cele norčije o nesmiselnosti hibridov, ko sem mu prilepil YT video DiagnoseDana, ki pove, da je bil za ventilatorje baterije vpoklic, pa ni objavil mojega komentarja :D
Okrog lexusa iz Splita s pregreto baterijo je zganjal cele norčije o nesmiselnosti hibridov, ko sem mu prilepil YT video DiagnoseDana, ki pove, da je bil za ventilatorje baterije vpoklic, pa ni objavil mojega komentarja :D
Utk ::
Ne razumeš. Res je to kar pravi o toyoti in o mercedesu. Toyote degradirajo, mercedes ima programirane okvare. Pa seveda glih tako degradira.
Razlika je v tem...programiranih okvarah.
Razlika je v tem...programiranih okvarah.
Gregor P ::
Dodje baterijski paket koji je izbacio grešku na satu(najčešće zimi kad je minus) otvorimo i započnemo detaljno mjerenje.
Tega ne razumem povsem, kakšen "sat" oz. ura je to mišljena? A je to kakšna posebna merilna naprava? Ker najbrž ni mišljen ta splošni prikaz ure (koliko je ura) na armaturki (ker to najbrž napaja navaden 12V akumulator)?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
energetik ::
In pa zapis je o NiMH baterijah. Corolla in novejši Priusi imajo Li-ion, kjer se zagotovo meri in balansira vsaka celica, sicer se tvega požar.
Moje izkušnje z Li-ion so odlične. Doma imam že cel kup naprav z več-celičnimi Li-ion (kosilnica mislim da ima 12S pack), pa so še vedno v nulo zbalansirane po ~7letih, nek čipšit vrtalnik iz Mercatorja pa imam star že 14let in ima 4S pack - paket je še vedno brezhiben in zbalansiran (preveril z load testom vsake celice), crknila je sama mašina. Gre za baterije, ki so večino časa nekje na polovici SOC (in ne kot telefoni in laptopi, ki ure in dneve preživijo na 100%SOC), kar je za Li-ion idealno; podobno je pri baterijah v hibridih.
Moje izkušnje z Li-ion so odlične. Doma imam že cel kup naprav z več-celičnimi Li-ion (kosilnica mislim da ima 12S pack), pa so še vedno v nulo zbalansirane po ~7letih, nek čipšit vrtalnik iz Mercatorja pa imam star že 14let in ima 4S pack - paket je še vedno brezhiben in zbalansiran (preveril z load testom vsake celice), crknila je sama mašina. Gre za baterije, ki so večino časa nekje na polovici SOC (in ne kot telefoni in laptopi, ki ure in dneve preživijo na 100%SOC), kar je za Li-ion idealno; podobno je pri baterijah v hibridih.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
J.McLane ::
Industrija vedno naredi nekaj kar bo good enough in poceni, ne vem kaj naj bi bilo tu čudnega. Dejstvo je da Toyotine baterije znotraj 10 let in 200k km ne crkujejo množično, sicer bi bila Toyota hitro v finančnih škripcih, ker toliko dajejo garancije.
Toyota je lani prodala 3,4 milione hibridov, to pa niso več številke s katerimi bi tako drago popravilo pokrili kar tako sproti.
Še nekaj je treba vedeti, ta hrvat nima vpogleda v razmerje prodanih vozil in razmerje okvar, on samo vidi tisto kar k njemu pride pokvarjeno in to potem spljuva. Pa če je bil to 1 avto od 100 prodanih, ali pa če je 1 avto od 10.000 prodanih.
Toyota je lani prodala 3,4 milione hibridov, to pa niso več številke s katerimi bi tako drago popravilo pokrili kar tako sproti.
Še nekaj je treba vedeti, ta hrvat nima vpogleda v razmerje prodanih vozil in razmerje okvar, on samo vidi tisto kar k njemu pride pokvarjeno in to potem spljuva. Pa če je bil to 1 avto od 100 prodanih, ali pa če je 1 avto od 10.000 prodanih.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
GodoBoy ::
Če v Toyotinem hibridu baterija izgubi pol ali več svoje kapacitete, ti jo zamenjajo v garanciji? Ali se noben s tem ne ukvarja, ker pač avto še vedno dela, uporabnik pa pač mal več bencina pokuri?
Utk ::
Garancija je tudi na degradacijo, 70% kapacitete. Vprašanje pa je kdo in kako meri to degradacijo...
Nič ti ne pomagajo pravila, če jih določa sodnik :)
Ampak ok, ni brat naokoli, da bi bilo kaj veliko pritožb glede crkovanja v garanciji pa da ne bi priznavali, niti izven.
Če pa posveti lučka, da je z baterijo nekaj narobe (to bi v primeru ko je prevelika razlika med moduli, kar piše tudi ev clinic), potem pa ni debate, to morajo popravit - ampak ni nujno, da kar menjajo celo baterijo.
Po moje je mislil, da je posvetila lučka na "cagerjih". Na števcu. Dvomim da je kaka večja filozofija tu zadaj.
Nič ti ne pomagajo pravila, če jih določa sodnik :)
Ampak ok, ni brat naokoli, da bi bilo kaj veliko pritožb glede crkovanja v garanciji pa da ne bi priznavali, niti izven.
Če pa posveti lučka, da je z baterijo nekaj narobe (to bi v primeru ko je prevelika razlika med moduli, kar piše tudi ev clinic), potem pa ni debate, to morajo popravit - ampak ni nujno, da kar menjajo celo baterijo.
Dodje baterijski paket koji je izbacio grešku na satu(najčešće zimi kad je minus) otvorimo i započnemo detaljno mjerenje.
Tega ne razumem povsem, kakšen "sat" oz. ura je to mišljena? A je to kakšna posebna merilna naprava? Ker najbrž ni mišljen ta splošni prikaz ure (koliko je ura) na armaturki (ker to najbrž napaja navaden 12V akumulator)?
Po moje je mislil, da je posvetila lučka na "cagerjih". Na števcu. Dvomim da je kaka večja filozofija tu zadaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 36311 (5796) | turan |
» | Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 79718 (31142) | WizzardOfOZ |
» | Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Na cesti | 99150 (61916) | profii |
» | Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 50759 (40830) | -valvoline- |