» »

Nakup hibrida

Nakup hibrida

Temo vidijo: vsi
««
45 / 46
»»

J.McLane ::

Tole je eno navodilo iz neta:

(e) Activating maintenance mode (Not using the Techstream) Perform the following steps from (1) through (4) in 60 seconds.
(1) Turn the power switch on (IG).
(2) Fully depress the accelerator pedal twice with park (P) selected.
(3) Fully depress the accelerator pedal twice with neutral (N) selected.
(4) Fully depress the accelerator pedal twice with park (P) selected.
(5) Check that "MAINTENANCE MODE" is displayed on the multiinformation display.
(6) Start the engine by turning the power switch on (READY) while depressing the brake pedal.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Pismo, pa misliš da se ne priključi na obd in prek tistega kontrolira stvar?
Če se ne motim, ti na tehničnem zdaj izpiše temperaturo olja in podobno, kar ne vem kako bi neka naprava kar tako izmerila.

energetik ::

J.McLane je izjavil:

Tole je eno navodilo iz neta:

(e) Activating maintenance mode (Not using the Techstream) Perform the following steps from (1) through (4) in 60 seconds.
(1) Turn the power switch on (IG).
(2) Fully depress the accelerator pedal twice with park (P) selected.
(3) Fully depress the accelerator pedal twice with neutral (N) selected.
(4) Fully depress the accelerator pedal twice with park (P) selected.
(5) Check that "MAINTENANCE MODE" is displayed on the multiinformation display.
(6) Start the engine by turning the power switch on (READY) while depressing the brake pedal.


Drgač če imaš v P in držiš gas mašina lepo laufa do nekje 3000rpm.
vires in numeris

J.McLane ::

Ja pod obremenitvijo ker prisilno polni baterijo, sem napisal že zgoraj.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

energetik ::

Fully depress the accelerator pedal

Kaj je tule mišljeno? Ker kdor ima Toyoto, je verjetno že ugotovil, da ko gas stisneš do podna, je na koncu občutek kakor da bi bilo še neko stikalo. Kaj tisto naredi, a to pomeni kakšno dodatno pospeševanje ali je to narejeno ravno za vklopit maintenance mode?
vires in numeris

Utk ::

depress ni press.

Sicer pa tisto stikalo pride v poštev, če imaš nastavljen speed limiter, če pohodiš, ga ignorira in greš potem vseeno hitreje.

energetik ::

Utk je izjavil:

depress ni press.

Sicer pa tisto stikalo pride v poštev, če imaš nastavljen speed limiter, če pohodiš, ga ignorira in greš potem vseeno hitreje.
A to je fora... Ker do zdaj nisem še pogruntal funkcije. Očitno varnostna fora, če moraš kje nujno na polno speljat, bo vsak pritegnil pedal do konca.
vires in numeris

tony1 ::

Utk je izjavil:

depress ni press.


Točno to je depress: "It is just another way to say “push down on”. So to depress a brake pedal or a button or a lever or a handle, etc simply means to push down on it."

A ni to stikalo z enako funkcijo kot kick down na vsakem avtomatiku?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

Utk ::

Točno to je depress: "It is just another way to say "push down on". So to depress a brake pedal or a button or a lever or a handle, etc simply means to push down on it."

Zanimivo, sem se motil zgleda.

A ni to stikalo z enako funkcijo kot kick down na vsakem avtomatiku?

Ne rabi bit niti avtomatik, vsak, ki ima speed limiter ima to, oz. naj bi imel. Tudi če je ročni menjalnik.

solatjek ::

Utk je izjavil:

V aplikaciji poklikaš servise in odpelješ k najcenejšemu glede na tvojo lokacijo.


Kako izgleda to prijavljanje preko app-a. Ne bi rad nekaj eksperimentiral, ker še nisem tako daleč.

Zanima me, kako se določi termin, a ti jih ponudi in odklikaš, kateri ti ustreza?

Utk ::

Da, ponudi ti ure.

solatjek ::

Sem šel vseeno preklikat, ta način prijave mi je všeč. Zanimivo, da se cene tako razlikujejo, pa tudi zasedenost, pri nekaterih prideš čez 2 dni na vrsto, pri drugih pa konec maja. Za prve bi sklepal: das ist nicht bogvekaj.

tony1 ::

To so vse uradni servisi, razlika je le v tem, da so manj zasedeni locirani bolj bogu za hrbtom. Znati pa morajo delati vsi, poleg tega so servisi novih avtov izjemno enostavni in povsem rutinski. Strah je odveč; flek na stropu pa ti tako pustijo pri vsakem...

solatjek ::

Obstaja kje natančno specificirano, kaj se menja, pregleda ob katerem servisu, npr.:
- pri koliko km se menja olja v e-cvt
- kdaj se menja hladilna tekočina
- kdaj svečke
- kdaj zavorna tekočina
- itd.

Sem iskal, a nisem našel nikjer. Edino v app se vidi, kaj bi naj bilo pri naslednjem servisu...

solatjek ::

Aja, pa še eno vprašanje: ali lahko sam nastaviš, da lahko z daljincem odpiraš/zapiraš vsa 4 okna? V navodilih je omenjeno, da to naredijo na servisu, mene pa zanima, če s kakšno kombinacijo česa lahko narediš to sam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: solatjek ()

Utk ::

solatjek je izjavil:

Obstaja kje natančno specificirano, kaj se menja, pregleda ob katerem servisu, npr.:
- pri koliko km se menja olja v e-cvt
- kdaj se menja hladilna tekočina
- kdaj svečke
- kdaj zavorna tekočina
- itd.

Sem iskal, a nisem našel nikjer. Edino v app se vidi, kaj bi naj bilo pri naslednjem servisu...

https://www.toyota.si/owners/maintenanc...

Tu umaš. Menjava olja v menjalniku ni predvidena, to je ekstra, tam pri 90-110 se kar splača menda.

Aja, pa še eno vprašanje: ali lahko sam nastaviš, da lahko z daljincem odpiraš/zapiraš vsa 4 okna? V navodilih je omenjeno, da to naredijo na servisu, mene pa zanima, če s kakšno kombinacijo česa lahko narediš to sam.

Lahko samo narediš, če imaš ELM327 in na primer car scanner pro. Jaz sem preko tega si vklopil, dela. Če ti servis računa kaj več kot 5 evrov za to, če že mora sploh kaj računat, je to rip-off.

Gregor P ::

Servis ti računa mislim da 50 ali 75 evrov za to.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

feryz ::

Hmmm, prvič slišim.
Je pa res, da imam jaz svojega serviserja in mi take zadeve brez vprašanj brezplačno uredi.

Čeprav so bonitete in lojalnost nekaj kar ne obstaja. Baje.

Utk ::

Gregor P je izjavil:

Servis ti računa mislim da 50 ali 75 evrov za to.

LOL. Potem jaz naredim to za 20. Pa še izdam račun če koga skrbi delo na črno.
(dejansko bi naredu zastonj, račun in 20 evrov bi bilo samo za tiste, ki so proti delu na črno)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

feryz ::

In vneseš popravek v Toyotino bazo?
Verjetno res.

Utk ::

Kak popravek v kako toyotino bazo, kaj fantaziraš?

Toyota nima nobene baze. Veš kako se zamenja akumulator na toyoti? Enako kot na fičotu. Dobro so vas nemci nasrali...baze...lol. Kmalu boš moral še nov blatnik registrirat na uradnem servisu. Pri nemcih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

solatjek ::

Ko si ravno akumulator omenil - ko je na toyoti prazen, a avto lahko potem na kable štartaš, kot pri klasičnem avtu? Malo mi je čudna ta logika, saj motor velikokrat ne zažene, da bi polnil akumulator, kot pri klasičnih pogonih.

Verjetno tudi s toyoto ne moreš vžigati drugih avtov s praznim akumulatorjem, saj ne moreš dvigniti obratov, ko drug avto zaganja.... ali pač?

Utk ::

Na kable lahk normalno štartaš, ampak to se ti RES ne bi smelo zgodit, ker toyota rabi zelo malo od 12V akumulatorja da štarta.
Obratno pa tudi bi načeloma moralo it (čeprav dvomim da se to "priporoča"), hibrid polni akumulator iz velike baterije, tako da obrati motorja nimajo veze.

feryz ::

Zakaj nasrali? Jaz dobim vse v sekundi, ja, tudi menjan blatnik.
Vse je shranjeno v avtu, na ključu in na serverju.
Težko bo nekoč neki ič vrtel kilometre nazaj, govoril da nikoli ni bil treščen in podobno prirejal zgodovino.

Ampak, kot ti praviš, vse to je nasrano sranje.

Utk ::

Vrtenje kilometrov, shranjevanje na ključ itd, nima nobene veze z registracijo akumulatorja, luči in ne vem česa vse v neko bazo.
Kilometre pri servisu bi komot servis vpisal v računalnik tudi ko je popravljal yugota.

J.McLane ::

Toyotinega hibrida lahko na kable štartaš, brez problema iz kateregakoli avta, še lavfati mu ni treba, potrebuje res malo.

Obratno pa mislim da je prepovedano, ker 12V v hibridu nikoli ne potegne takih tokov kot jih rabi klasičen avto za zagon motorja, prvič premajhen aku, drugič nima alternatorja ampak DC-DC booster iz glavne bateirje in ta verjetno nima prave moči, da bi potegnil skozi tako visok zagonski tok. To bi se šel samo na način da bil filal prazen 12V aku (ne vem 1 uro), potem pa vse odklopil in šele nato probal šratrat avto.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

feryz ::

Pri tvojem verjetno res ne.
Pri mojem pa vidiš popolnoma vso opremo in vse vključene opcije.

energetik ::

J.McLane je izjavil:

Toyotinega hibrida lahko na kable štartaš, brez problema iz kateregakoli avta, še lavfati mu ni treba, potrebuje res malo.

Obratno pa mislim da je prepovedano, ker 12V v hibridu nikoli ne potegne takih tokov kot jih rabi klasičen avto za zagon motorja, prvič premajhen aku, drugič nima alternatorja ampak DC-DC booster iz glavne bateirje in ta verjetno nima prave moči, da bi potegnil skozi tako visok zagonski tok. To bi se šel samo na način da bil filal prazen 12V aku (ne vem 1 uro), potem pa vse odklopil in šele nato probal šratrat avto.
Tudi pri klasiki nima smisla "dvigovati obratov", ko pomagaš drugemu na kable. Veliko večino toka se potegne iz akumulatorja.
Pri hibridu je to odsvetovano, saj ima mali akumulator ki ni narejen za velike zagonske tokove, zato bi pri verglanju verjetno povzročil velik padec napetosti in posledično kak reset računalnikov itd.

Obratno seveda ni problem, Toyotinega hibrida bi lahko štartal magari na 12-14V baterijo od vrtalnika ali še kaj švohnejšega, saj rabi 12V zgolj za prižgat računalnike in vklopit kontaktor na hibridni bateriji.
vires in numeris

AvtoR ::

Utk je izjavil:

solatjek je izjavil:

Obstaja kje natančno specificirano, kaj se menja, pregleda ob katerem servisu, npr.:
- pri koliko km se menja olja v e-cvt
- kdaj se menja hladilna tekočina
- kdaj svečke
- kdaj zavorna tekočina
- itd.

Sem iskal, a nisem našel nikjer. Edino v app se vidi, kaj bi naj bilo pri naslednjem servisu...

https://www.toyota.si/owners/maintenanc...

Tu umaš. Menjava olja v menjalniku ni predvidena, to je ekstra, tam pri 90-110 se kar splača menda.

Aja, pa še eno vprašanje: ali lahko sam nastaviš, da lahko z daljincem odpiraš/zapiraš vsa 4 okna? V navodilih je omenjeno, da to naredijo na servisu, mene pa zanima, če s kakšno kombinacijo česa lahko narediš to sam.

Lahko samo narediš, če imaš ELM327 in na primer car scanner pro. Jaz sem preko tega si vklopil, dela. Če ti servis računa kaj več kot 5 evrov za to, če že mora sploh kaj računat, je to rip-off.


Če mi tole nastaviš na Corolli, ti z veseljem dam za gajbo piva...

fm13 ::

solatjek je izjavil:

Aja, pa še eno vprašanje: ali lahko sam nastaviš, da lahko z daljincem odpiraš/zapiraš vsa 4 okna? V navodilih je omenjeno, da to naredijo na servisu, mene pa zanima, če s kakšno kombinacijo česa lahko narediš to sam.


Sparkxl ::

Hvala za to...18EUR in je problem rešen. Oz brezplačno, če pošlješ nazaj na amazon ko več ne rabiš

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Sparkxl ()

solatjek ::

Super, torej očitno gre. Edino kar me skrbi, ko bom imel to nastavljeno, je to, da se zaradi kakšne muhe lahko alarm sproži, ali ni tako občutljiv? Ali se alarm sam izklopi, ko so okna odprta?

Utk ::

V Avtomobilnosti smo na isti poti od Ljubljane do Milana in nazaj preizkusili oba lexusa RX in ugotovili, da je RX s hibridnim menjalnikom za poldrugi liter varčnejši od lexusa RX s klasičnim hidravličnim samodejnim menjalnikom.


Tolk o tem kako hibrid in hibridni menjalnik ne deluje na avtocesti.

https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/av...

Blinder ::

S čim so ga primerjali, tristopenjskim automatikom iz 1930-ih? Piše, da evropsko popularnim, ampak v Evropi so popularni drugačni menjalniki, tisti z dvojno sklopko.
Naj dajo ta njihov menjalnik na VW-ja in ga primerjajo z DSG in ne bodo dosegli nižje porabe
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

tony1 ::

Verjetno je šlo za klasični Aisinov avtomat, ne pa za dvosklopčne polizdelke, ki so jih taksisti v VWjih recimo nehali uporabljati, ker prehitro padejo narazen. Ampak, po drugi strani imajo pa dvosklopčniki dovolj računske prednosti pri računanju gramov CO2 v Bruseljskih kalkulatorjih pred običnim avtomatom, zato sploh ni jasno, če se bo v EU prodajalo kaj drugega kot hibride?

Mene bi pri tem preizkusi zanimalo nekaj drugega: ker ni šlo za avto brez zvočne izolacije in s podhranjenim motorjem: je RX hibrid na AC kaj bolj masiral ušesa kot RX z običnim avtomatom?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

Utk ::

Kaj bi masiral, motorja že v toyoti pri 140 ne slišiš, kaj šele v lexusu. Slišiš pa marsikaj drugega, kar pa nima veze z menjalnikom.

tony1 ::

To je prijava na ravni navdušenca nad VTECOM: "honda je hitrejša od ostalih, tudi kadar jo drugi prehitijo".

Dilema je čisto enostavna, pa sploh ne mešajmo sem corolle:
-če v RXu pri 140 pohodiš gas do dile z Aisinovim avtomatom, kaj se zgodi?
-če v RXu pri 140 pohodiš gas do dile z yotinim hibridnim menj., kaj se zgodi?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

Utk ::

V obeh primerih MORAJO it obrati do konca, vsaj 5000, odvisno kje ima motor največjo moč, in tist menjalnik, ki je prej na teh obratih, je boljši. Ne vem zakaj bi bila potem tudi neka razlika v glasnosti.

S prijavo pa ni nič narobe. Taka so dejstva, vsak, ki je kdaj vozil toyoto hibrida na avtocesti ti lahko to potrdi - da je glasnost motorja tam najmanjši problem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Verjetno je tudi odvisno, ali imaš 1.8, ali 2.0; kar je mene presenetilo pri 1.8 je, kako se dere po klancu navzdol (v B prestavi); če ne posežeš sam malo vmes. Razumem da zavira z motorjem, ampak to je prvi avtomatik, kjer sem to doživel, pa sem jih vozil že kar nekaj pri različnih znamkah. Ampak ok, to sem se zdaj slučajno zapičil le v eno malenkost. Na splošno sem mnenja, da so Toyotini hibridi dober nakup:)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

J.McLane ::

Ta primerjava je bencin in bencin hibrid, zagovorniki klasike bi radi primerjali TDI in bencin hibrid... Tu je pa že 12% razlike v sami energetski vrednosti goriva (na liter), potem pa še v cenovni razliki dizla in bencina, malo po malo in potem dizel izpade lepše, čeprav bi bila učinkovitost preračunano na porabo energije lahko drugačna.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Utk ::

Verjetno je tudi odvisno, ali imaš 1.8, ali 2.0; kar je mene presenetilo pri 1.8 je, kako se dere po klancu navzdol (v B prestavi);

1,8 nima izolacije pod haubo, morda se to pozna. Sicer je pa to, da dvigne obrate navzdol pravilno, tisti avtomatiki, ki ne delajo tega, vozijo narobe - ampak saj tudi ljudje z ročnimi vozijo narobe, tako da se komu lahko zdi tudi to kar je prav, da je narobe...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Tega pa nisem vedel. Zakaj je pravilno, da se motor bolj dere? Misliš da ostali še vedno uporabljajo (preveč) zavore vmes (in jih tako preveč izrabljajo)? Ker po mojem spominu klasičen avtomatik, kjer prestaviš v možnost za po klancu navzdol, ne uporablja še zavor poleg, le menja sam med nižjimi prestavami (in temu primerno obremeni motor oz. zavira z motorjem).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Višji obrati so, bolj motor zavira, ni to logično? In bolj motor zavira, manj zavirajo zavore, ni to logično?
Toyota vozi tako kot se naj bi vozilo po klancu navzdol. Če je nekdo preveč fin za to "dretje" in kot gospod sedi na zavori, potem ja, si naj kupi kaj drugega, ker point hibrida je, da čim manj porabi, zaradi denarja in zaradi ekologije.

Sploh ti novi 1,0 ali pa 1,5 motorčki v težjih avtih so zelo fajn, ko se voziš po klancu navzdol in motor tudi če je na nekih obratih, ne zavira praktično nič, ker nima kubatore. Jaz imam pri 80,000 km še vsaj 50% ploščic, tam dvomim, da komu zdržijo več kot 50,000 km.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Hitri ::

Če je problem obratov v B prestavi (podobno pri 2.0, če imaš v S in ročno naklikaš nižjo kvaziprestavo), daš še vedno lahko v D, pa bo obratov manj... A ni fino imeti možnost doseči močnejše zaviranje z motorjem, mogoče pač kdaj pride prav.

Gregor P ::

Dobro Utk, sedaj nisi razložil zakaj je dretje "dobro" za razliko od nedretja. In če te prav razumem, če je kubatora manjša oz. je avto manjši se dere manj?

V mojih primerih so bili avtomatiki med 3.0 in 5.0 motorji, vsi težki in motor ni nič drl po klancu navzdol brez uporabe zavor - ok čisto brez tudi ne gre; že če vozilo pred teboj zavira moraš tudi ti, ali pa če je oster ovinek ipd.

Sam ne razumem in zato sprašujem.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Ma dej ne bom se ukvarjal s tabo, itak nimaš pojma o pojmu. Kako si ti uspel karkoli popravit na kateremkoli avtu s tem tvojim "znanjem" mi pa sploh ni jasno.

Tudi to da se še nisi peljal po klancu navzdol z avtom, ki bi imel manj kot 3000 kubikov se mi sliši bolj kot eno nakladanje. Ročni ali avtomatski menjalnik tu nimajo nobene veze.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

J.McLane ::

Del problema je tudi to da Atkinsonov cikel pomeni da ima motor zelo malo črpalnih izgub (pumping losses), to pomeni da je tak motor zelo slaba mehanska zavora, v primerjavi z bolj klasičnimi. Morda od tu potem nekaj višji obrati, da se to malo kompenzira.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Ah tu ne more bit veliko razlike. Sicer je pa človek itak dal v B, kar pomeni točno to kar obljublja in potem se čudi "dretju".

energetik ::

Gregor P je izjavil:

Verjetno je tudi odvisno, ali imaš 1.8, ali 2.0; kar je mene presenetilo pri 1.8 je, kako se dere po klancu navzdol (v B prestavi); če ne posežeš sam malo vmes. Razumem da zavira z motorjem, ampak to je prvi avtomatik, kjer sem to doživel, pa sem jih vozil že kar nekaj pri različnih znamkah. Ampak ok, to sem se zdaj slučajno zapičil le v eno malenkost. Na splošno sem mnenja, da so Toyotini hibridi dober nakup:)
B je zame primeren le za strme, počasne klance. Jaz večino klancev zvozim kar v D, kjer ob rahlem dotiku bremze še vedno večino energije pobere v baterijo, zaviranje še vedno zadovoljivo, tudi obrati so precej manjši.
Če pa sploh nočeš dretja po klancu dol, prestaviš v N, ampak na lastno odgovornost. Gre pa.

tony1 je izjavil:

To je prijava na ravni navdušenca nad VTECOM: "honda je hitrejša od ostalih, tudi kadar jo drugi prehitijo".

Dilema je čisto enostavna, pa sploh ne mešajmo sem corolle:
-če v RXu pri 140 pohodiš gas do dile z Aisinovim avtomatom, kaj se zgodi?
-če v RXu pri 140 pohodiš gas do dile z yotinim hibridnim menj., kaj se zgodi?
Vsak avtomatik, vključno z DCT, bi moral čim hitreje narediti kick-down, če pohodiš do dile in obrate dvignit na rdeče polje. Najhitreje to naredi HSD, saj dejansko ne naredi nič mehanskega, samo inverter da ustrezne tokove na motorje.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

tony1 ::

Utk je izjavil:

S prijavo pa ni nič narobe. Taka so dejstva, vsak, ki je kdaj vozil toyoto hibrida na avtocesti ti lahko to potrdi - da je glasnost motorja tam najmanjši problem.


Nehaj se delati trdega ko želva.

Vseeno je, če hrup pri hibridu prihaja iz sprednjega spojlerja, vprašanje se gre o neželenem hrupu, ki je tam zaradi takšne in takšne sestave hibridnega sklopa, navezuje pa se na podvprašanje, če so z zvočno izolacijo to na RXu rešili tako dobro, da je količina hrupa primerljiva s klasičnim avtomatom.

"Vsak avtomatik, vključno z DCT, bi moral čim hitreje narediti kick-down, če pohodiš do dile in obrate dvignit na rdeče polje. Najhitreje to naredi HSD, saj dejansko ne naredi nič mehanskega, samo inverter da ustrezne tokove na motorje."

Nato se izkaže še ena prednost avt. menjalnika s prestavami: ko se hrupa naveličaš, spustiš gas in prestavi v višjo prestavo. CVT pa še malo posanja; povedano drugače: ne spusti obratov takoj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()
««
45 / 46
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21932938 (2423) turan
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45371316 (22740) WizzardOfOZ
»

Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Na cesti
84085093 (47859) profii
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35145272 (35343) -valvoline-

Več podobnih tem