Forum » Na cesti » Nakup hibrida
Nakup hibrida
Temo vidijo: vsi
solatjek ::
Kako se pa zaslon posodablja, saj verjetno obstajajo posodobitve zaslona in map? Pa ne me prosim napadit, naj navodila preberem. Lahko kaj zafrkneš, ali je "trotl ziher"?
feryz ::
No, te pizde in debile bi lahko mirno izpustil, četudi pred ogledalom stojiš, ko tipkaš.Če ga ima, ga lahko. Logično, a?
Saj tudi radarski tempomat lahko uporabljaš. Če ga ima.
Drugače pa bolj težko.
Pizda si debil ej in kaj sem tako narobe vprašal, da si moral gobec stegnit?
Drugače to informacijo da gugl v trenutku na prvih par 100 linkih.
solatjek ::
A kdo ve, za kakšnega nepooblaščenega strokovnjaka za Toyote. Rad bi menjal olje in filter pri kakih 3000km (seveda original Toyota olje in Toyota filter) in na pooblaščenem servisu niso ravno navdušeni nad tem, da je to povsem brez potrebe, vsak mi to reče. Saj, mogoče pa je res nepotrebno, ampak sem še malo "stare šole".
Utk ::
Zakaj bi rabil strokovnjaka za zamenjat olje in filter? Če ti pooblaščenc zaračuna kot doktor znanosti, še ne pomeni da je res.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Gregor P ::
A kdo ve, za kakšnega nepooblaščenega strokovnjaka za Toyote. Rad bi menjal olje in filter pri kakih 3000km (seveda original Toyota olje in Toyota filter) in na pooblaščenem servisu niso ravno navdušeni nad tem, da je to povsem brez potrebe, vsak mi to reče. Saj, mogoče pa je res nepotrebno, ampak sem še malo "stare šole".
... ampak če očitno nočejo ekstra zaslužiti na tebi, je morda res kar trdijo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
kriptognoj ::
Lahko menjaš še svečke ali celo narediš veliki servis. Ne vidim problema, če se boš boljše počutil. Pelji h kakemu popoldanskemu avtomehaniku in se zmeni brez računa. Za 500€ te bo dobro potolažil.
feryz ::
Mojega bo itak instantno hudič vzel, če kaj menjam ali ne. Eno leto mu ne dam.
Če pogledam vsakdanjo rutino, izgleda nekako tako.
Zjutraj se usedem v ogret avto in odštromam 5 do 10 minut do AC. Ko pridem do priključka, vržem v šport mode, da se motor zažene. Ko pridem na AC ga razpalim na polno, da spleza na tistih 200 do 250 in se par minut vozim tako. 3 do 5 recimo, toliko da motor zažari. Potem sledi priključek in nazaj na štrom, motor se hitro ohladi.
Spet pet minut ali malo več štroma in sem na šihtu. Če je regionalka fraj, ga še tam vržem v S mode, poteram do 200 plus, da mora motor ponovno zašvicati.
Za nazaj podobno.
Ni variante, da to motor zdrži na dolgi rok. Ampak če misli crkniti, mora v treh letih, kolikor je garancije na motor. Več ga pa, tako ali tako, ne mislim imeti.
Mislim, da bom šel nazaj na dizla. Če bo še kakšen spodoben motor na voljo. Trenutno ga ni. Na žalost.
Če pogledam vsakdanjo rutino, izgleda nekako tako.
Zjutraj se usedem v ogret avto in odštromam 5 do 10 minut do AC. Ko pridem do priključka, vržem v šport mode, da se motor zažene. Ko pridem na AC ga razpalim na polno, da spleza na tistih 200 do 250 in se par minut vozim tako. 3 do 5 recimo, toliko da motor zažari. Potem sledi priključek in nazaj na štrom, motor se hitro ohladi.
Spet pet minut ali malo več štroma in sem na šihtu. Če je regionalka fraj, ga še tam vržem v S mode, poteram do 200 plus, da mora motor ponovno zašvicati.
Za nazaj podobno.
Ni variante, da to motor zdrži na dolgi rok. Ampak če misli crkniti, mora v treh letih, kolikor je garancije na motor. Več ga pa, tako ali tako, ne mislim imeti.
Mislim, da bom šel nazaj na dizla. Če bo še kakšen spodoben motor na voljo. Trenutno ga ni. Na žalost.
tony1 ::
A kdo ve, za kakšnega nepooblaščenega strokovnjaka za Toyote. Rad bi menjal olje in filter pri kakih 3000km (seveda original Toyota olje in Toyota filter) in na pooblaščenem servisu niso ravno navdušeni nad tem, da je to povsem brez potrebe, vsak mi to reče. Saj, mogoče pa je res nepotrebno, ampak sem še malo "stare šole".
To mora znati narediti čisto vsak vaški mehanik, in več kot 1 uro dela ne sme računati. Toyote okrog vzdrževanja niso čisto nič komplicirane.
Tudi sam sem to naredil z novim avtom (prav tako na neuradnem servisu in brez vpisa v servisno knjigo, ker se uradnemu servisu ne da delati), olje in filter sem kupil na uradnem servisu in ga prinesel s sabo.
energetik ::
Če se ti na AC ICE velikokrat izklopi, pomeni da voziš precej počasi. Sicer ne vem, kako je pri 2.0, ampak "stari" 1.8 se izklopi le pod 115km/h in določenih pogojih. Če vozim 130 po tempomatu, se ne izklopi nikoli.Hibrid pa ima valunge glede na način vožnje, vreme in kaj jaz vem kaj. Recimo zdaj pozimi zjutraj 70km dolga pot v gužvi spije 5.8. Popoldne nazaj pri prazni cesti, toplem vremenu in bistveno višjo hitrostjo 5.3 poraba.
To sem jaz tudi opazil, te valunge :) Enaka pot, enaka povprečna hitrost, enak čas porabljen za vožnjo, pa sem enkrat imel porabo 5,8 (to je bilo nasploh največ, kar mi je porabil), drugič pa 4,8. Je pa res, da je fajn pihalo takrat pri 5,8... očitno se to zelo pozna.
Pa tudi na AC ICE velikorat izklopi, slovenska AC ima vzpone in spuste, na vseh spustih ICE ugasne, baterija se pa polni brez pritiskanja na zavoro in ohranjanju nastavljene hitrosti. Nasploh ima motor nizke obrate na AC, sklepam, da bo olje kasneje potemnelo in da to pozitivno vpliva tudi na življenjsko dobo motorja.
Sicer hibrid ima prednost ali vsaj sledi TDIju na AC, dokler ICE še ostaja pri ugodnih vrtljajih (nekje do 3-3,5k). Če ga teraš hitreje, gre na 4k+ rpm, tam pa nima več niti blizu 40% termičnega izkoristka in ga večji TDI prešiša pri porabi. 40% ima le tam med 1500-2500rpm, če se ne motim glede na graf BSFC.
Še malo realnih podatkov s smučanja, 510km skupno - Corolla 1.8 TS, na strehi 4 komadi smuči, 2/3 poti AC pri 130km/h, ostalo hitre ceste ter regionalke v hrib do 1400 metrov nadmorske. Skupna poraba 5,5l/100km. Meni se zdi OK.
vires in numeris
Gregor P ::
To je ok, a sem prepričan, da bi bila pri meni poraba vsaj 6,5 L
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Gregor P ::
Ne vem v kaj vse ti verjameš, dovolj je že da v resni.co, pravim le, da bi z mojo neekonomično vožnjo prišel vsaj na 6,3; ne pa, da ni mogoče s tem avtom doseči tudi 4,3 - skratka ni bila kritika vozila, tako da brez panike
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Te toyote ne moreš vozit neekonomično. Visoko porabo bi lahko imel samo če bi natančno vedel kako moraš vozit in da ti bil to cilj. Tega ti sigurno ne znaš. In ne, samo hitra vožnja ne bi bila dovolj.
Gregor P ::
Jaz sem že vozil to Toyoto in to je bila moja poraba. Krivim prevelike gume Gremo zdaj lahko naprej.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
J.McLane ::
To Toyota? Torej njegov avto si vozil?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Gregor P ::
Ha ha ha ... da, na skrivaj ponoč sem mu nabijal povprečje
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
feryz ::
Evo, hibridek je star dober tri tedne, skoraj štiri.
Malo analize porabe sem naredil, ne ker se sekiram, ampak ker me zanima, kaj so švabi udejanili.
Motor je bencinar, tri litrski, 380 konjski, elektro agregat je 190 konjski, skupaj vlečeta s 570 konji, baterije je 22 kWh (malo premalo, recimo 10 kWh), bencina pa 60 litrov (malo premalo, vsaj prejšnjih 80 litrov bi moralo biti)).
Na papirju je štroma dovolj za 70 km, v praksi okrog 40 km, če ne pospešujem preveč, ko vlečeta oba.
Iz cifer se vidi, da gre za potovalni stroj, bolj kot vse ostalo. Paše mu relativno prazna AC, s tempomatom na 175 km/h, kakor tudi vozim zadnje cajte.
10 km/h gor ali dol ne igra vloge pri porabi, bolj se pozna gužva na cesti in stalno drkanje gas-bremza.
Ni pa to dizel, seveda. Vsakič, ko se ti kdo umakne in pohodiš gas da skočiš mimo ali se ti zahoče priti do 250 km/h, mirne duše odbije par km dosega, dizel niti trznil ni pri takih manevrih.
Skratka, če odmislim da sem non stop na pumpi, sem z bencinskim delom kar zadovoljen. 11,5 litra za dokaj hitro vožnjo po AC, je več kot zadovoljivo.
Razočara mešani način, pri katerem je poraba 9,3 l bencina in 9,7 kWh elektrike/100 km. To je pa kar malo dosti. Res je sicer, da bi tudi poraba bencina skočila na 13, 14, 15 l/100 km/h, ampak vseeno bi lahko malo manj pokuril pri občutno manjši brzini.
Pač ni narejen za to.
Ampak če sem z motornim delom še nekako zadovoljen in je v okviru pričakovanj, je vse ostalo totalen pogreb. Avto ni vreden nič, če ga primerjam s prejšnjima dvema.
Kaj so švabi delali zadnjih 6 let, od prejšnje verzije, mi ni niti malo jasno. Inženirji in ostali so direkt za v jamo, to še polizdelek ni. Popolnoma, ampak res popolnoma vsaka stvar je poslabšana.
Avto je res pozerski, šminkerski (kar se mi gladko jebe), edina res uporabna nova zadeva je štiri kolesno krmiljenje. To pa je nekaj vredno.
Ko sem dobil avto, sem šel še enkrat brat teste o tem avtu. Ki jih je ogromno.
Vsem so skupni sami superlativi. In dopuščam dve možnosti. Ali so jih pisali totalni idioti, ki so prvič v življenju sedeli v nečem dražjem od Dacie ali pa so plačani s strani bavarcev.
Jaz pa mirno priznam, da še nikoli v življenju nisem bil tako nezadovoljen z nakupom avta. Tudi ko sem kupil fičota in jugota, sem dobil vsaj nekaj od pričakovanj. Tokrat pa malo ali nič.
Malo analize porabe sem naredil, ne ker se sekiram, ampak ker me zanima, kaj so švabi udejanili.
Motor je bencinar, tri litrski, 380 konjski, elektro agregat je 190 konjski, skupaj vlečeta s 570 konji, baterije je 22 kWh (malo premalo, recimo 10 kWh), bencina pa 60 litrov (malo premalo, vsaj prejšnjih 80 litrov bi moralo biti)).
Na papirju je štroma dovolj za 70 km, v praksi okrog 40 km, če ne pospešujem preveč, ko vlečeta oba.
Iz cifer se vidi, da gre za potovalni stroj, bolj kot vse ostalo. Paše mu relativno prazna AC, s tempomatom na 175 km/h, kakor tudi vozim zadnje cajte.
10 km/h gor ali dol ne igra vloge pri porabi, bolj se pozna gužva na cesti in stalno drkanje gas-bremza.
Ni pa to dizel, seveda. Vsakič, ko se ti kdo umakne in pohodiš gas da skočiš mimo ali se ti zahoče priti do 250 km/h, mirne duše odbije par km dosega, dizel niti trznil ni pri takih manevrih.
Skratka, če odmislim da sem non stop na pumpi, sem z bencinskim delom kar zadovoljen. 11,5 litra za dokaj hitro vožnjo po AC, je več kot zadovoljivo.
Razočara mešani način, pri katerem je poraba 9,3 l bencina in 9,7 kWh elektrike/100 km. To je pa kar malo dosti. Res je sicer, da bi tudi poraba bencina skočila na 13, 14, 15 l/100 km/h, ampak vseeno bi lahko malo manj pokuril pri občutno manjši brzini.
Pač ni narejen za to.
Ampak če sem z motornim delom še nekako zadovoljen in je v okviru pričakovanj, je vse ostalo totalen pogreb. Avto ni vreden nič, če ga primerjam s prejšnjima dvema.
Kaj so švabi delali zadnjih 6 let, od prejšnje verzije, mi ni niti malo jasno. Inženirji in ostali so direkt za v jamo, to še polizdelek ni. Popolnoma, ampak res popolnoma vsaka stvar je poslabšana.
Avto je res pozerski, šminkerski (kar se mi gladko jebe), edina res uporabna nova zadeva je štiri kolesno krmiljenje. To pa je nekaj vredno.
Ko sem dobil avto, sem šel še enkrat brat teste o tem avtu. Ki jih je ogromno.
Vsem so skupni sami superlativi. In dopuščam dve možnosti. Ali so jih pisali totalni idioti, ki so prvič v življenju sedeli v nečem dražjem od Dacie ali pa so plačani s strani bavarcev.
Jaz pa mirno priznam, da še nikoli v življenju nisem bil tako nezadovoljen z nakupom avta. Tudi ko sem kupil fičota in jugota, sem dobil vsaj nekaj od pričakovanj. Tokrat pa malo ali nič.
energetik ::
Te toyote ne moreš vozit neekonomično. Visoko porabo bi lahko imel samo če bi natančno vedel kako moraš vozit in da ti bil to cilj. Tega ti sigurno ne znaš. In ne, samo hitra vožnja ne bi bila dovolj.No, lahko jo, in to ravno s konstantno hitro vožnjo, kjer se ICE pač mora vrteti pri neugodnih vrtljajih. Tempomat na 160km/h, pa bo zagotovo šlo do 6,5. Ali pa v klanec. Če grem na Rakitno, imam po 20minutah vožnje povprečje 9L. Fizika pač zahteva svoje.
vires in numeris
Utk ::
Če se voziš 160, potem 6,5 pač ni veliko.
Iz Rakitne moraš pa tudi dol prit, in ti pade nazaj na 5.
Iz Rakitne moraš pa tudi dol prit, in ti pade nazaj na 5.
tony1 ::
"Popolnoma, ampak res popolnoma vsaka stvar je poslabšana."
Če prav razumem, gre za BMW, neko verzijo sedmice, sem prav ujel? To je pri bavarcih žal običajno, šparanja je ogromno od 1994 dalje, z E38/E39 je še šlo, ker so kljub šparanju kup stvari naredili bolje zaradi teh. napredka; od 2002+ gre pa le še navzdol na vsej fronti. Imaš pa vsakič nove elektronske cukrčke (beri: gremline) za gameboy generacijo... Pa bo že ta počasi za v penzijo, ampak drugega ne znajo / nimajo vizije, kaj sploh narediti z avti...
Res pa je, da novejših bemflov ne poznam, lahko napišeš kaj več, bolj konkretno? Zagotovo bi bilo še komu to zanimivo prebrati...
Če prav razumem, gre za BMW, neko verzijo sedmice, sem prav ujel? To je pri bavarcih žal običajno, šparanja je ogromno od 1994 dalje, z E38/E39 je še šlo, ker so kljub šparanju kup stvari naredili bolje zaradi teh. napredka; od 2002+ gre pa le še navzdol na vsej fronti. Imaš pa vsakič nove elektronske cukrčke (beri: gremline) za gameboy generacijo... Pa bo že ta počasi za v penzijo, ampak drugega ne znajo / nimajo vizije, kaj sploh narediti z avti...
Res pa je, da novejših bemflov ne poznam, lahko napišeš kaj več, bolj konkretno? Zagotovo bi bilo še komu to zanimivo prebrati...
igorpec ::
Razočara mešani način, pri katerem je poraba 9,3 l bencina in 9,7 kWh elektrike/100 km. To je pa kar malo dosti. Res je sicer, da bi tudi poraba bencina skočila na 13, 14, 15 l/100 km/h, ampak vseeno bi lahko malo manj pokuril pri občutno manjši brzini.
Pač ni narejen za to.
Me se zdi čisto ok. 600 konjski bencinski avtomobili (brez e-power) podobnega kalibra pijejo tam okoli 14-16 l/100km. S tvojim načinom vožnje verjetno bolj nad 16l/100km ... Poraba tam okoli 9 do 12, glede na horse power in način vožnje, je IMO čisto spodobna in pričakovana. Povprečne hitrosti niso ravno majhne in 3.0 turbo bencinar pač pije. Tudi leta 2024. Z več igranja se IMO sigurno še da priti liter nižje. Če si to sploh želiš.
Sam sem rabil par mesecev, da sem (upam) približno naštudiral kako je treba vozit PHEV-a za optimalno porabo (2.0d SUV 197ps + 120eps). Ne šparam, gonim ga pa gotovo manj kot ti ... Evo en tipičen trip - prejšni teden smo z mularijo šli na Krk, (gost promet, tako da tako ali tako ni šlo več kot 120km/h) AC do Postojne, malo AC na Hrvaškem, ostalo regionalka, večini dobro znana trasa ... Polno nabasan avto, poln (tudi samo 60l) tank pred startom, baterija nekje na 3/4 ... Na Krku sem dopolnjeval baterijo, lokalne vožnje (5 dni) so bile skoraj izključno električne. V LJ sem spet dopolnil avto z 21 litri dizelske čorbe. Skupaj je bilo 534km, kar znese kombinirane porabe 3.9l / 100km. Sicer pa ja long term kombinirana poraba 5,6l/100 in 12kwh/100. Nobenih pripomb.
solatjek ::
Eno butasto vprašanje. A kateri komponenti v avtu škoduje, če si dalj časa v koloni in stojiš na zavori ali uporabiš hold funkcijo (v položaju D)? Za klasične avtomatske menjalnike bi naj veljalo, da ga daš v N, če dolgo stojiš, ker bi se naj nekaj pregrevalo (ne vem točno kaj), kako je na hybridu?
Nisem še zapadel v takšen zastoj, me pa zanima, kaj je najbolje za avto s hybridnim pogonom.
Nisem še zapadel v takšen zastoj, me pa zanima, kaj je najbolje za avto s hybridnim pogonom.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: solatjek ()
Utk ::
Ne kompliciraj, delaj kar ti je udobneje. Toyoti ne bo nič, švab bo pa itak crknu ne glede kaj delaš.
Gregor P ::
Pri Toyoti ti bo čez nekaj časa iz hold dal samodejno na "ročno" oz. vklopil tisti gumb P (parkirno zavoro), če ne posežeš vmes.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Ahim ::
Eno butasto vprašanje. A kateri komponenti v avtu škoduje, če si dalj časa v koloni in stojiš na zavori ali uporabiš hold funkcijo (v položaju D)? Za klasične avtomatske menjalnike bi naj veljalo, da ga daš v N, če dolgo stojiš, ker bi se naj nekaj pregrevalo (ne vem točno kaj), kako je na hybridu?
Tisto "nekaj" je olje v pretvorniku navora, ki ga "mesa" (in s tem segreva).
solatjek ::
Pri Toyoti ti bo čez nekaj časa iz hold dal samodejno na "ročno" oz. vklopil tisti gumb P (parkirno zavoro), če ne posežeš vmes.
Ja, to sem opazil, da se vklopi P (parkirna zavora). Vseeno je pa še vedno v D. Če naredim vzporednico z ročnim menjalnikom, je to, kot da ga imaš v prvi in z zategnjeno ročno skušaš speljati. Bo speljal kljub zategnjeni ročni oz. crknil, če nima dobolj moči. V glavnem ne eno in ne drugo ni dobro za avto.
Čisto jasni mi ni, kaj se pravzaprav zgodi s tehničnega vidika (kako se vozi, mi je jasno), ko pretakneš v D in spustiš zavoro. Prav tako mi ni jasno, zakaj lahko motor teče v P, če je štift v zarinjen med zobnike, a se motor kako odklopi od menjalnika? Sklopke vem, da ni.
Tisto "nekaj" je olje v pretvorniku navora, ki ga "mesa" (in s tem segreva).
To velja tudi za CVT pri toyoti?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: solatjek ()
Ahim ::
Tisto "nekaj" je olje v pretvorniku navora, ki ga "mesa" (in s tem segreva).
To velja tudi za CVT pri toyoti?
Ne vem za tvoj model, ampak v principu ima CVT lahko tudi pretvornik navora. Ampak res mislim da ni razloga za paniko - vsaka mehanska stvar se greje ko se giblje, kupil si nov avto (drzi?), z normalno uporabo se ve koliko zdrzi, torej uporavljaj normalno in vzdrzuj po navodilih.
tony1 ::
Ne, toyotin hibrid ima popolnoma drugačen menjalnik, ki te slabosti nima, poleg tega je to zagotovo najbolj robusten avt. menjalnik, ki je danes na trgu.
Skratka, vsaka skrb je odveč. Vozi tako, kot se ti zdi najbolj udobno. Sam sem npr. (na čisto drugem avtu) navajen pri daljšem čakanju potegniti ročno zavoro, izključno zaradi komforta.
Skratka, vsaka skrb je odveč. Vozi tako, kot se ti zdi najbolj udobno. Sam sem npr. (na čisto drugem avtu) navajen pri daljšem čakanju potegniti ročno zavoro, izključno zaradi komforta.
tony1 ::
Za nekoga, ki DANES rabi avto za do šihta in nazaj, da bo enkrat prišel do penzije, je povsem nepomembno, kaj bo čez 11 let. Do takrat lahko leto nov avto že 10x razbiješ, vmes bo nova svetovna vojna (in bo nafta super draga - ali pa, ko bo enkrat mir, super poceni), mehke cure iz Bruslja, ki so si izmislile letnico 2035 lahko spokajo v penzijo, Greta si pa najde desca, ki jo bo spravil malo v red... Skratka, pustimo te geopolitične teme, ker so v tej temi nepomembne.
solatjek ::
90% EV leta 2030 se mi zdi zelo nerealno. Marsikdo noče EV, v Nemčiji sploh ne, odkar so ukinili subvencije. Mene že odvisnost od polnilnice na poti in tista nesigurnost, ko je treba 500km v enem kosu narediti, odvrne od EV.
Sedaj bodo EV dobili tudi cestnino ob registraciji, pa vprašanje, kaj si bodo še izmislili, da država dobi svoje...
Sedaj bodo EV dobili tudi cestnino ob registraciji, pa vprašanje, kaj si bodo še izmislili, da država dobi svoje...
energetik ::
Ti močno preveč skrbiš.Pri Toyoti ti bo čez nekaj časa iz hold dal samodejno na "ročno" oz. vklopil tisti gumb P (parkirno zavoro), če ne posežeš vmes.
Ja, to sem opazil, da se vklopi P (parkirna zavora). Vseeno je pa še vedno v D. Če naredim vzporednico z ročnim menjalnikom, je to, kot da ga imaš v prvi in z zategnjeno ročno skušaš speljati. Bo speljal kljub zategnjeni ročni oz. crknil, če nima dobolj moči. V glavnem ne eno in ne drugo ni dobro za avto.
Čisto jasni mi ni, kaj se pravzaprav zgodi s tehničnega vidika (kako se vozi, mi je jasno), ko pretakneš v D in spustiš zavoro. Prav tako mi ni jasno, zakaj lahko motor teče v P, če je štift v zarinjen med zobnike, a se motor kako odklopi od menjalnika? Sklopke vem, da ni.
Tisto "nekaj" je olje v pretvorniku navora, ki ga "mesa" (in s tem segreva).
To velja tudi za CVT pri toyoti?
Vsi položaji ročke v Corolli so enakovredni iz mehanskega stališča, vse je samo simulacija. Razen P, kjer dejansko notri zarine štift.
Torej če dolgo stojiš na mestu v D in na HOLD, ti čez nekaj časa zategne ročno in to je to, tako lahko stojiš v neskončnost.
Jasno da lahko motor kadarkoli prosto teče, če je vezan preko planetnega menjalnika. Če daš v P in stisneš gas, ti bo celo prisilno laufal - bi rekel da je tako narejeno za tehnični pregled za meritve emisij.
Seveda ni nobenega hidravličnega pretvornika navora kot v klasičnem avtomatu, tu je samo simulacija lezenja naprej v D-prestavi. Če drži hold, se simulacija pač izklopi - kar slišiš ko ugasne umetni zvok EV moda.
vires in numeris
energetik ::
Inženirček, a lahko nehaš smetit z EV-ji v namenski temi za hibride?
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
J.McLane ::
Če je Toyota Nokia, potem se prodaja in borzni tečaj (še) ne strinjata s tem.
Recimo Nokiji je borzni tečaj močno upadel slabo leto po tem ko je bil predstavljen iPhone, torej trg je hitro videl kam to polje. Pri avtomobilih to očitno ni tako jasno, saj tečaj Toyote kar raste in raste, tržni delež pa tudi. Stvari tu očitno niso tako črno bele.
Recimo Nokiji je borzni tečaj močno upadel slabo leto po tem ko je bil predstavljen iPhone, torej trg je hitro videl kam to polje. Pri avtomobilih to očitno ni tako jasno, saj tečaj Toyote kar raste in raste, tržni delež pa tudi. Stvari tu očitno niso tako črno bele.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
feryz ::
Dejansko hibridi niti niso tako napačna zadeva.
Meni se moj kar dopade, kar se pogona tiče. Če bi imel še 10 kW večjo baterijo, namesto 22, 32 kW, da bi dejansko lahko prevozil 90 do 100 km, bi bil bomba.
Mogoče naslednji.
Meni se moj kar dopade, kar se pogona tiče. Če bi imel še 10 kW večjo baterijo, namesto 22, 32 kW, da bi dejansko lahko prevozil 90 do 100 km, bi bil bomba.
Mogoče naslednji.
Utk ::
Toyota zdaj hara s hibridi, tudi to se je napovedovalo. Drugi so zamudili vlak, zdaj se ne vem kolk ne splača vlagat v to. Če toyota ta čas tolk našpara iz hibridov, da potem čez par let enostavno kupi kakega večjega propadlega EV proizvajalca, sigurno bo kak, se to morda celo lahko obnese. Iz zaslužka dizlov tega ne bo mogu nihče naredit...
Sparkxl ::
Zakaj bi morali koga kupit? Šefe toyote je eden redkih, ki ni padel na politično fantaziranje in je ohranil realen pogled na svet. V tem svetu, pazi svetu, ne EU, bodo obstajali vsi pogoni. Za EV pravi max 30% tržni delež. Torej ostalim se še kako splača vlagati v hibride, ker all in EV se je izkazalo kot slepo črevo, ki je požrlo miljarde, ki se nikoli ne bodo povrnile.
Utk ::
Vse kar je vredno izumit pri hibridu, je že izumila toyota, ford ima praktično isti sistem (tist, ki ga imajo njihovi pravi hibridi, ne mild sranje) in honda. Vsi, ki delajo karkoli drugega, so zabluzili. In ni jih malo.
Toyota bo prodajala avte tudi v Afriki in na Antarktiki, in rabi ICE še en cajt, ampak drugje pa slej ko prej ne bo kaj dost prodala brez EV.
Toyota bo prodajala avte tudi v Afriki in na Antarktiki, in rabi ICE še en cajt, ampak drugje pa slej ko prej ne bo kaj dost prodala brez EV.
Gregor P ::
Le da še nismo tam, da bi ljudje res hoteli množično kupovati EV-je. To čakamo sedaj na leto 2035.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Gregor P ::
Ja predvidoma leta 2035. Vsaj takšne so javne napovedi (torej od oblasti/države vsiljene).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Gregor P ::
Potem me pa prosim popravi
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
solatjek ::
Kako peljati hibrida v avtopralnico - avtomatska steza?
Avto mora biti v prostem teku, vleče ga steza. Na zavori ne smeš stati, torej ti ostane samo N. Je to pravilno?
Ali lahko v N hibridni sistem ugasneš, je to dovoljeno?
Avto mora biti v prostem teku, vleče ga steza. Na zavori ne smeš stati, torej ti ostane samo N. Je to pravilno?
Ali lahko v N hibridni sistem ugasneš, je to dovoljeno?
Utk ::
Potem me pa prosim popravi
Samo za popolne tepce pomeni "množično" 100%. A pol se danes ne kupuje bencinarjev množično, ker jih ni 100%? Ampak kaj bi to razlagal tepcu, ki še kaj bolj enostavnega ne razume...
V N daš in ne ugasneš?
Tudi če ga bi ugasnil bi bilo najbrž isto, samo moral bi prej izklopit avtomatsko ročno. Ali jo v N itak ne zategne, sej ne vem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
tony1 ::
Odgovor se zagotovo skriva v navodilih za uporabo. Menjalnik se da pri običnih avtomatikih seveda v N, kaj je pa z el. ročno, je pa treba pogledati v navodila.
energetik ::
Odgovor se zagotovo skriva v navodilih za uporabo. Menjalnik se da pri običnih avtomatikih seveda v N, kaj je pa z el. ročno, je pa treba pogledati v navodila.Avtomatska ročna se lahko izklopi, tako imam jaz, parkiram večinoma na povsem ravnem, in nočem da mi vsakič zateguje ročno za brezveze. Če ga ugasneš in je v N, ti noro piska in utripa da prestavi v P. Torej ga v pralnici pač daš v N in ne ugasneš.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
solatjek ::
Če ga ugasneš in je v N, ti noro piska in utripa da prestavi v P. Torej ga v pralnici pač daš v N in ne ugasneš.
Kako ga pa na servisu dajo na dvigalko, ko ga ročno premika sem in tja, a se potem v N ves čas dere piskanje? Vklopljenega verjetno ne pustijo, ker se ravno lahko spomni, da se bo vklopil in malo motor ogrel, ko je ravno olje ven spustil…
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: solatjek ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 35748 (5233) | turan |
» | Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 77943 (29367) | WizzardOfOZ |
» | Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Na cesti | 96662 (59428) | profii |
» | Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 49706 (39777) | -valvoline- |