Forum » Na cesti » Nakup hibrida
Nakup hibrida
Temo vidijo: vsi
solatjek ::
A)Zakaj bi v D vklapljal ročno? Kaj ti prav iščeš način da zjebeš toyoto?
V D-ju ročno sem mislil ko stojiš na hribu in čakaš, da spelješ. Ne, ne iščem načinov, da zjebem toyoto, pač pa pridobiti informacije, česar ni dobro početi, kar avto nima rad.
Ne bom več neumnosti spraševal, edino to me še zanima: ko avto prižgeš, premakneš v D in odpelješ, se ročna sama spusti? Sem prepričan, da je tako, rabim samo potrditev. Toyoto sem vozil le dobre pol ure in vsega nisem mogel sprobati, eksperimentov na svojem pa seveda ne mislim delati.
Zdaj pa še software, s to aplikacijo MyToyota lahko na daljavo odklepaš avto in pogledaš stanje zadev. Lahko tudi klimo prižgeš poleti, recimo 10 minut preden greš do avta?
Na kakšen način se pa podatki prenašajo, a ima kje kakšno sim kartico? Kako je z naročnino, ko tryal poteče, nikjer ne nisem našel cenika.
Utk, hvala za vse odgovore, veliko informacij si mi dal.
energetik ::
Mogoče za nekoga trapasto vprašanje: s hibridom ustaviš na klancu, potem pa moraš speljat. Kaj narediš?
a) vklopiš ročno, ko se ustaviš, nato pa pritisneš stopalko za plin, ročna sama spusti in ti spelješ
b) stojiš na zavori in ko nogo odmakneš, tudi v hrib avto začne naprej lezit
c) uporabiš auto hold funkcijo namesto ročne
In vprašanje mimo zgornjega:
Ko si v položaju D in če vklopiš ročno, moraš vseeno stati tudi na zavori, drži?
Ti je že večino UTK napisal.
Pod b) dodajam - ob dovolj strmem klancu se autohold sam vklopi, četuti nisi stisnil gumba na začetku vožnje. Tega sam nisem dolgo vedel, sem pa pred kratkim sprobal.
Zadnje - seveda lahko v D zategneš ročno, jasno ti ni treba takrat stati na zavori, zakaj že? Če predolgo stojiš na mestu v D in drži hold, ti itak sam zategne ročno, prej te opozori. Potem samo nežno dodaš gas in ročna sama spusti in se odpelješ.
vires in numeris
Utk ::
Če imaš na avtomatsko ročno, se sama spusti, nisem pa siguren kaj bi blo če je bi sam zategnil v D. Nisem nikoli tega naredu.
Če gledaš novo novo potem lahko tudi klimo vžgeš na daljavo, jaz ne morem. Menda je to nekje od letnika 2023, morda celo 22.
Vse imajo sim kartico v vsakem primeru. Na telefonu lahko gledaš kje je, porabo, poti, itd.
Če gledaš novo novo potem lahko tudi klimo vžgeš na daljavo, jaz ne morem. Menda je to nekje od letnika 2023, morda celo 22.
Vse imajo sim kartico v vsakem primeru. Na telefonu lahko gledaš kje je, porabo, poti, itd.
energetik ::
Zdaj pa še software, s to aplikacijo MyToyota lahko na daljavo odklepaš avto in pogledaš stanje zadev. Lahko tudi klimo prižgeš poleti, recimo 10 minut preden greš do avta?Aplikacija MyToyota je primerna samo za izbrisat. Če so avti odlični, je APP porazen. Dela/ne dela, beleži pot, včasih jo ne. Včasih se lahko logiraš, potem kak dan ne.
Na kakšen način se pa podatki prenašajo, a ima kje kakšno sim kartico? Kako je z naročnino, ko tryal poteče, nikjer ne nisem našel cenika.
Itak pri Corolli lahko samo pogledaš ali je zaklenjen (zaklepat ne moreš preko appa), kilometrino in kolk je v tanku. Pa podatke o prevoženih poteh, z zemljevidom, porabo, časom. Nič drugega ne moreš.
Verjetno ima nekje SIM kartico, ja. Ali pa je e-SIM. Nobene naročnine ni, niti nikjer ne piše, da bi poteklo.
vires in numeris
Utk ::
Ah jaz imam aplikacijo za prijavit se na servis, drugo če je je, če ni ni, včasih malo pofirbcam.
MrStein ::
Voziš ga enako kot ne-hibrida.
Ne kompliciraj.
Ne kompliciraj.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
Hitri ::
Glede aplikacije MyToyota: na letniku 2023 (torej prenovljen model) lahko na daljavo vklopiš klimo oziroma gretje (+odmrzovanje sprednje in zadnje šipe), varnostne utripalke, avto lahko tudi odkleneš in zakleneš. Zaenkrat deluje stabilno.
energetik ::
Glede aplikacije MyToyota: na letniku 2023 (torej prenovljen model) lahko na daljavo vklopiš klimo oziroma gretje (+odmrzovanje sprednje in zadnje šipe), varnostne utripalke, avto lahko tudi odkleneš in zakleneš. Zaenkrat deluje stabilno.Škoda da tudi pri starih niso omogočili.
Ampak predvidevam, da to deluje le, če je baterija dovolj nafilana, verjetno ne gre vžigat ICE? Ker to bi bilo varnostno tveganje, da na daljavo vžgeš motor in zadušiš koga v garaži.
vires in numeris
Gregor P ::
Domnevam, da imajo gretje narejeno drugače kot pri prvih različicah, razen če res vžigajo tudi MNZ/ICE motor vmes?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Hitri ::
Vsaj pri gretju na daljavo se res (takoj) vklopi bencinski motor. Ima pa časovno omejitev - za največ 10 minut. Mogoče je pri klimi drugače in tam res najprej koristi baterijo.
tony1 ::
"Mogoče za nekoga trapasto vprašanje: s hibridom ustaviš na klancu, potem pa moraš speljat. Kaj narediš?
a) vklopiš ročno, ko se ustaviš, nato pa pritisneš stopalko za plin, ročna sama spusti in ti spelješ"
Seveda ne bo nič narobe, če vklopiš ročno. Če je klanec občuten in presodiš, da rabiš ročno, jo vklopi, ker bo tako bolj varno. In tako ne boš ničesar uničil.
(Če te zanima še kaj, seveda vprašaj.)
a) vklopiš ročno, ko se ustaviš, nato pa pritisneš stopalko za plin, ročna sama spusti in ti spelješ"
Seveda ne bo nič narobe, če vklopiš ročno. Če je klanec občuten in presodiš, da rabiš ročno, jo vklopi, ker bo tako bolj varno. In tako ne boš ničesar uničil.
(Če te zanima še kaj, seveda vprašaj.)
energetik ::
Vsaj pri gretju na daljavo se res (takoj) vklopi bencinski motor. Ima pa časovno omejitev - za največ 10 minut. Mogoče je pri klimi drugače in tam res najprej koristi baterijo.No, to je zelo čudno, da je šlo skozi. Predstavljaj si, da je avto v zaprti garaži in nekdo po pomoti vklopi gretje ali pa se utrga aplikaciji (kar se pogosto dogaja). To je enostavno noro.
"Mogoče za nekoga trapasto vprašanje: s hibridom ustaviš na klancu, potem pa moraš speljat. Kaj narediš?Če je klanec občuten, je veliko boljša uporaba HOLD funkcije, ki uporablja delovne zavore, ne pa male "ročne" samo na zadnjih kolesih...
a) vklopiš ročno, ko se ustaviš, nato pa pritisneš stopalko za plin, ročna sama spusti in ti spelješ"
Seveda ne bo nič narobe, če vklopiš ročno. Če je klanec občuten in presodiš, da rabiš ročno, jo vklopi, ker bo tako bolj varno. In tako ne boš ničesar uničil.
(Če te zanima še kaj, seveda vprašaj.)
Ročno se uporabi za parkirat v kombinaciji s P. Na občutnem klancu pa podložim še kak velik kamen. Govorim o naklonih recimo 10%+.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Utk ::
Ni toyota edina, ki tako dela. Vsi PHEV-i imajo to itak. Neki predpisi so tudi o tem kje imaš lahko parkiran avto, koga smeš puščat zraven, aplikaciji si pa tudi ne more kar utrgat in poslat komando, naj se ogreje no.
tony1 ::
Saj smo mu lepo našteli katere opcije so vse uporabne, kar je koristno vedeti je, da ne bo zaradi uporabe ročne nič narobe.
"...ne pa male "ročne" samo na zadnjih kolesih..."
Ta strah je na sred votel, okrog kraja ga pa nič ni. Pravzaprav je čisto koristno občasno uporabiti ročno, ker ob neuporabi (vsaj v EU avtih, morda so japanci to poštimali?) lahko zarusta in ne dela več dobro. (Čeprav danes avti itak električno ročno zategujejo kar sami in jo verjetno v povprečju rabijo več kot včasih.)
2 toni težke nemške limuzine imajo za ročno zavoro male pakne znotraj bobna, sou uot. 150 let motorizacije smo brez težav živeli s podobno ročno zavoro.
"...ne pa male "ročne" samo na zadnjih kolesih..."
Ta strah je na sred votel, okrog kraja ga pa nič ni. Pravzaprav je čisto koristno občasno uporabiti ročno, ker ob neuporabi (vsaj v EU avtih, morda so japanci to poštimali?) lahko zarusta in ne dela več dobro. (Čeprav danes avti itak električno ročno zategujejo kar sami in jo verjetno v povprečju rabijo več kot včasih.)
2 toni težke nemške limuzine imajo za ročno zavoro male pakne znotraj bobna, sou uot. 150 let motorizacije smo brez težav živeli s podobno ročno zavoro.
energetik ::
Ni toyota edina, ki tako dela. Vsi PHEV-i imajo to itak. Neki predpisi so tudi o tem kje imaš lahko parkiran avto, koga smeš puščat zraven, aplikaciji si pa tudi ne more kar utrgat in poslat komando, naj se ogreje no.No, aplikacija meni včasih sporoči, da je avto odklenjen, čeprav je zaklenjen, po 1h osveževanju nato morda javi pravilno stanje. Včasih se cel dan ne morem logirati, pa ni problem ne v telefonu, ne v omrežju. Taki app pač ne morem zaupati zagona avta..
Saj smo mu lepo našteli katere opcije so vse uporabne, kar je koristno vedeti je, da ne bo zaradi uporabe ročne nič narobe.Navadna ročna je ponavadi delovala na celoten delovni boben. Razen pri tistih, ki so imeli že diske zadaj. To ali avto samodejno zateguje ročno, je stvar nastavitve, je pa očitno to defolt. Jaz sem to izklopil, ker v 95% časa parkiram na povsem ravnem, doma in na šihtu, ni razloga da bi vsakič nucal mehanizem in motorček. Le občasno sam zategnem, da jo premigam.
"...ne pa male "ročne" samo na zadnjih kolesih..."
Ta strah je na sred votel, okrog kraja ga pa nič ni. Pravzaprav je čisto koristno občasno uporabiti ročno, ker ob neuporabi (vsaj v EU avtih, morda so japanci to poštimali?) lahko zarusta in ne dela več dobro. (Čeprav danes avti itak električno ročno zategujejo kar sami in jo verjetno v povprečju rabijo več kot včasih.)
2 toni težke nemške limuzine imajo za ročno zavoro male pakne znotraj bobna, sou uot. 150 let motorizacije smo brez težav živeli s podobno ročno zavoro.
Pa saj ni point v tem, finta je, da je med vožnjo in na klancu bolje uporabljati HOLD, ker dela hitreje in bolj elegantno.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
tony1 ::
" Pa saj ni point v tem, finta je, da je med vožnjo in na klancu bolje uporabljati HOLD, ker dela hitreje in bolj elegantno. "
Se strinjam, to je smiselno. Potem pa OP-ju tako napiši, dodaj še: manj ropota. To je dober argument, ker se vsakdo enkrat lahko naveliča ropota el. ročne. (Še posebej na "tako dobro" zvočno izoliranem avtu kot je toyota :-).)
Se strinjam, to je smiselno. Potem pa OP-ju tako napiši, dodaj še: manj ropota. To je dober argument, ker se vsakdo enkrat lahko naveliča ropota el. ročne. (Še posebej na "tako dobro" zvočno izoliranem avtu kot je toyota :-).)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
solatjek ::
Glede aplikacije MyToyota: na letniku 2023 (torej prenovljen model) lahko na daljavo vklopiš klimo oziroma gretje (+odmrzovanje sprednje in zadnje šipe), varnostne utripalke, avto lahko tudi odkleneš in zakleneš. Zaenkrat deluje stabilno.
Je pa samo začasno obdobje - 4 leta. Potem pa plačljivo??? Obstaja kak cenik kje?
solatjek ::
Utk ::
Menjalnik ima nek zatič, tako da se ne premika, razen če tisto zlomiš, potem bo šlo...zato se na vsakem klančku zateguje ročna. Vsak servis ročne je bistveno cenejši od tistega polomljenega zatiča...
solatjek ::
Zjutraj, ko avto prižgem in prvič premaknem iz P, avto malo cukne, je to normalno? Čez dan se to ne zgodi, se nič ne čuti, ko premakneš iz P.
energetik ::
Zjutraj, ko avto prižgem in prvič premaknem iz P, avto malo cukne, je to normalno? Čez dan se to ne zgodi, se nič ne čuti, ko premakneš iz P.
Tudi pri meni, ko je mrzel. Ko premaknem iz P v D, rahlo cukne.
Sicer ja, ko je samo v P, je nek luft, tako kot pri ročnem menjalniku, če avto na roke zaguncaš.
vires in numeris
tomaz- ::
AvtoR ::
Corolla 2022. Zdaj ko je bolj mrzlo opažam da motor laufa samo zato da dela gretje. Ker je baterija polna je ne polni več.
Škoda, da nima nekega električnega grelca, ki bi vzdrževal temperaturo motorja in nivo napolnjenosti baterije.
Če drugega ne bi se motor hiteje segrel in gretje bi delovalo bolje.
Po mestu dela gretje bolj slabo. Rabi kar nekaj časa da začne greti.
Škoda, da nima nekega električnega grelca, ki bi vzdrževal temperaturo motorja in nivo napolnjenosti baterije.
Če drugega ne bi se motor hiteje segrel in gretje bi delovalo bolje.
Po mestu dela gretje bolj slabo. Rabi kar nekaj časa da začne greti.
energetik ::
Corolla 2022. Zdaj ko je bolj mrzlo opažam da motor laufa samo zato da dela gretje. Ker je baterija polna je ne polni več.O tem sem tudi jaz že pisal. Zakaj niso vgradili močnejših grelcev (magari napajanje direktno iz baterije), sedaj je baterija že toliko polna, da mašina laufa izključno za potrebe gretja. Verjetno je vzrok spet ekonomika. So prišparali 100€ po avtu.
Škoda, da nima nekega električnega grelca, ki bi vzdrževal temperaturo motorja in nivo napolnjenosti baterije.
Če drugega ne bi se motor hiteje segrel in gretje bi delovalo bolje.
Po mestu dela gretje bolj slabo. Rabi kar nekaj časa da začne greti.
To da greje slabo po mestu se pa ne strinjam. Si nastaviš HVAC na "fast"? Če daš na ECO je pa res švoh.
Jaz dam na fast, hkrati dam notranje kroženje zraka in se segreje hitreje kot moj stari bencinar.
vires in numeris
AvtoR ::
Zjutraj je -6. Naredim kratko vožnjo cca 5km po primestju. Motor se ogreje, gretje še ne dela. Spijem jutranjo kavo in grem cez pol ure naprej. Naslednja vožnja traja cca 7-8km po mestu, avto se ravno ogreje, ko sem na cilju.
Predvidevam, motor ima pač boljši izkoristek in je manj "odpadne" toplote...
Predvidevam, motor ima pač boljši izkoristek in je manj "odpadne" toplote...
dunda ::
Sicer nisem poznavalec, se mi pa zdi, da sem nekje slišal, da Toyotini hibridi uporabljajo električno vodno črpalko. Tako hladilna tekočina (ki načeloma služi za ogrevanje) ne deluje ves čas delovanja motorja, pač pa jo vključi šele po potrebi. Koliko se to pozna pri ogrevanju kabine, pa ne vem? Lahko uporabljajo tudi kakšne druge trike v odvisnosti od temperature, nastavitev ...
https://www.kacnje.eu
Utk ::
Ja, električno pumpo ima, in nekaj ventilov po mašini, ni samo nek glup termostat, tako da to zapira, odpira po potrebi. Se kar hitro segreje ja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Gregor P ::
Mogoče pa bodo pri novejših modelih vgradili tudi še dodatno grelce, ne bi bilo slabo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
J.McLane ::
Tile Toyotini "ljudski" hibridi nimajo toplotnega izmenjevalca na izpuhu, Prius to ima in se ogreje zelo hitro. Torej Toyota ima to že rešeno, samo plačat jo je treba, pa so pač ocenili da Corolla in Yaris tega ne bosta deležna, ker bi preveč podražilo avto.
Toploto je treba vzeti tam kjer je višek, tisto kar se je nafilalo v baterijo je neumno porabljat zgolj za grelce.
Toploto je treba vzeti tam kjer je višek, tisto kar se je nafilalo v baterijo je neumno porabljat zgolj za grelce.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Utk ::
Jah...zadnič sem za hec pomeril temperaturo na auspuhu od corolle. Po treh urah vožnje je imel auspuh okoli 20 stopinj. Po dveh kilometrih tu nekih strašnih viškov ne more bit.
Naj se nekdo z golo roko dotakne auspuha ne-hibrida po petih kilometrih, če ima jajca...
Naj se nekdo z golo roko dotakne auspuha ne-hibrida po petih kilometrih, če ima jajca...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
energetik ::
Zjutraj je -6. Naredim kratko vožnjo cca 5km po primestju. Motor se ogreje, gretje še ne dela. Spijem jutranjo kavo in grem cez pol ure naprej. Naslednja vožnja traja cca 7-8km po mestu, avto se ravno ogreje, ko sem na cilju.Tako pač je pri kratkih vožnjah. Tudi EV bo porabil precej več ob takih vožnjah, saj bo večino baterije porabil za gretje, naredil pa malo kilometrino. Se precej bolj pozna zima pri učinkovitih pogonih (EV, hibrid) kot pa pri klasiki. Pri starem bencinarju dejansko ni bilo razlike med zimo in poletjem (imam vse zabeleženo), pri Corolli imam 20% višjo porabo pozimi.
Sicer nisem poznavalec, se mi pa zdi, da sem nekje slišal, da Toyotini hibridi uporabljajo električno vodno črpalko. Tako hladilna tekočina (ki načeloma služi za ogrevanje) ne deluje ves čas delovanja motorja, pač pa jo vključi šele po potrebi. Koliko se to pozna pri ogrevanju kabine, pa ne vem? Lahko uporabljajo tudi kakšne druge trike v odvisnosti od temperature, nastavitev ...Ima električno. Kar pomeni, da lahko motor stoji, vroča tekočina pa še vedno kroži in ogreva kabino. To ni problem, to je prednost.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
J.McLane ::
Malo gledam parts catalog in 2.0 Corolle (sicer piše da samo: cold weather spec) naj bi tudi imele ta toplotni izmenjevalec na auspuhu:
https://www.toyodiy.com/parts/p_E_2022_...
https://www.toyodiy.com/parts/p_E_2022_...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
energetik ::
Tile Toyotini "ljudski" hibridi nimajo toplotnega izmenjevalca na izpuhu, Prius to ima in se ogreje zelo hitro. Torej Toyota ima to že rešeno, samo plačat jo je treba, pa so pač ocenili da Corolla in Yaris tega ne bosta deležna, ker bi preveč podražilo avto.Ne gre za tisto, kar je v bateriji. Kot omenjeno, imam baterijo praktično povsem polno in jo neha filat, motor pa še vedno laufa samo za gretje. Takrat dela z bednim izkoristkom, ker praktično ne proizvaja mehanske energije. Komot bi takrat direktno iz MG1 šla moč na grelce + dodatna toplota iz izgub mašine. Ampak ja, tistih nekaj grelcev, ki jih IMHO tudi Corolla ima, se napajajo na 12V, tu pa je omejitev konverter na 12V, ki ima če se ne motim nekje 100A zmogljivosti, torej je na voljo dober 1kW moči za vse komplet (luči, elektronika, okna, gretje šipe...) Premalo.
Toploto je treba vzeti tam kjer je višek, tisto kar se je nafilalo v baterijo je neumno porabljat zgolj za grelce.
Kabinski grelec bi moral biti priklopljen tako kot klima, direktno na baterijo.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
J.McLane ::
Zanimivo, tega še nisem doživel, verjetno zato ker ne živim v mestu in vedno sproti pokuri energijo za vožnjo.
Sicer pa če vas moti ta poraba, ima ventilacija tipko OFF in motor se takoj ustavi malo za šalo malo za res, ampak v določenih situacijah mi je veliko bolj nadležno prenašat motor kot pa za minuto dve mraza.
Sicer pa če vas moti ta poraba, ima ventilacija tipko OFF in motor se takoj ustavi malo za šalo malo za res, ampak v določenih situacijah mi je veliko bolj nadležno prenašat motor kot pa za minuto dve mraza.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
dunda ::
Ima električno. Kar pomeni, da lahko motor stoji, vroča tekočina pa še vedno kroži in ogreva kabino. To ni problem, to je prednost.
Seveda. Tako sem tudi mislil :-)
https://www.kacnje.eu
igorpec ::
Pri MB PHEV - rabiš vsaj nekaj % baterije za standheizung, če ga hočeš ogreti pred potjo. Topel zrak začne pihat praktično takoj in si hitro v režimu "brez bunde". Poraba zimskega ogrevanja z gretjem sedežev se začne tam (na uč) nekje okoli 3kW. To ocenjujem zgolj ena podlagi tega: če je avto priključen na 2kW polnilnico, procenti napoljnjenosti baterije vseeno padajo, na 7kw pa ne.
energetik ::
Zanimivo, tega še nisem doživel, verjetno zato ker ne živim v mestu in vedno sproti pokuri energijo za vožnjo.Seveda me ne moti poraba, je samo ideja za izboljšave, smo pač picajzli
Sicer pa če vas moti ta poraba, ima ventilacija tipko OFF in motor se takoj ustavi malo za šalo malo za res, ampak v določenih situacijah mi je veliko bolj nadležno prenašat motor kot pa za minuto dve mraza.
HVAC na off ni opcija, ko je zunaj -10, zmrzujem s kapo na glavi in se končno malenkostno začnejo šipe odmrzovat...
Meni se to ne dogaja v mestu, jaz imam na začetku 10km popolne ravnine s 50km/h omejitve. Poleti to prevozim 3/4 na štrom, sedaj se mašina "muči" pri 1200rpm, zraven fila baterijo in po 5min je baterija vseeno polna tudi pri 50km/h, motor pa mora še vedno laufat zaradi gretja...
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
K Leonard ::
Japonci enako goljufajo kot nemci, ampak oni se opravičijo:
https://finance.yahoo.com/news/toyota-c...
https://finance.yahoo.com/news/toyota-c...
Utk ::
A bomo za toyoto tudi zbirali prostovoljne prispevke kot so za VW skoraj nekateri? Jaz dam 0 evrov.
Gregor P ::
Gremo rajši z druge strani, kateri proizvajalec ima tako dobre dizelske motorje, ki izpolnjujejo vse te okoljske norme in niso rabili goljufati pri testiranju?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Noben. Zato pa pišem tu že vsaj 12 let da so dizli slepo črevo evolucije in vsak evro vržen v njih, je evro izgubljen. Zato se mi čist nič ne smilijo tisti, ki bojo popušili zarad kitajskih električarjev.
Sparkxl ::
Lahko ti tu pišeš kozlarije še naslednjih 12 let, pa še to ne pomeni da je bolj res. Problem je, da je duh časa cancel. Ne dopušča sobivanja večih. Pred 25 leti smo šli z dizli reševati svet. Skenslali smo vse drugo. Prišli do rezultata da je fail. Zdaj ponavljamo vajo z EVji, ostalo moramo črtati. In bo spet fail. Dizli so recimo idealni za neke 2.5 tonske suv krave.
Utk ::
Potem jih naj vgradujejo v 2.5 tonske krave, z vsemi filtri in vsem kar spada, zaresno kontrolo na tehničnih, pa kolk troši troši, kolk stane stane, pa da vidimo kdo si bo to lahko privoščil. Ne pa da to sranje potem siliš v cliote in podobne.
J.McLane ::
Toyota je pred 25 leti šla v hibride in se je dolga leta mučila s prodajo v EU, kjer je bilo nefer okolje ker je bila povsod po EU trošarina na dizel nižja, klub temu da je v osnovi dizel dražje gorivo (na liter). Sedaj žanjejo kar so posejali tudi v Evropi:
https://newsroom.toyota.eu/toyota-motor...
Gledam pa malo prodajne številke, tako laično bi trdil, da bo Toyota šla v hibride in bodo močno povečali prodajo PHEV, pa kar ne gre in ne gre, po celelm svetu so jih prodali samo 124.755, z BEV so prišli na 104.018, HEV so pa prodali rekordnih 3.420.000.
https://global.toyota/en/company/profil...
https://newsroom.toyota.eu/toyota-motor...
Gledam pa malo prodajne številke, tako laično bi trdil, da bo Toyota šla v hibride in bodo močno povečali prodajo PHEV, pa kar ne gre in ne gre, po celelm svetu so jih prodali samo 124.755, z BEV so prišli na 104.018, HEV so pa prodali rekordnih 3.420.000.
https://global.toyota/en/company/profil...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Utk ::
Ah kak phev, phev je enako zgrešen kot dizel. Če bi toyota resno računala s priusom, ga ne bi prodajala po 40 jurjev. Ali pa rav4 za 60.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
J.McLane ::
Je pa tako da Toyota več let tipa teren in v ozadju pripravlja strategijo (ali več njih), tudi hibride so dajali ven zelo počasi, rabili so ene 8 let da so naredili uspešen pogon, pa še tega so potem zelo počasi povečevali. Isto danes delajo s PHEV, BEV in FCEV, vlagajo v razvoj ina čakajo na odločitev kaj in na kakšen način bodo začeli štancat v milionskih nakladah, mudi se jim ne ker ne bodo propadli v tem vmesnem času kot nekateri konkurenti, ki so stavili na dizle.
Zelo slabo za nas potoršnike, ki bi želeli kupit njihov EV z breskrbno 10 letno garancijo, ampak tako pač je, za delničarje pa ni neke drame, štancajo denar dalje.
Zelo slabo za nas potoršnike, ki bi želeli kupit njihov EV z breskrbno 10 letno garancijo, ampak tako pač je, za delničarje pa ni neke drame, štancajo denar dalje.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 35751 (5236) | turan |
» | Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 77950 (29374) | WizzardOfOZ |
» | Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Na cesti | 96669 (59435) | profii |
» | Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 49711 (39782) | -valvoline- |