» »

Nakup hibrida

Nakup hibrida

Temo vidijo: vsi
««
22 / 47
»»

J.McLane ::

MrStein je izjavil:

J.McLane je izjavil:



P.S. tudi Yaris nima AA, ga bo pa imel novi model, ki pa še ni v prodaji.

Toyota trdi da ga ima : https://www.toyota.de/download/cms/dede...


A si ti iz Nemčije ali si Slovenije?

V Slo katalogu in ceniku AA ni:
https://www.toyotaadria.com/si/pdf/ceni...
https://www.toyotaadria.com/si/pdf/kata...

Lahko pa da gre za pomoto.

Sicer pa novi Yaris je že v proizvodnji, tako da bo novi verjetno že zelo kmalu na cestah:
https://newsroom.toyota.eu/toyota-motor...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

KAVINSKY ::

J.McLane je izjavil:

v Sloveniji ga sigurno ni.


Na Android 10 je Android Auto že integriran v OS. Samo na kabel priklopiš in bi že moralo zagnati. Na starejših verzijah pa narediš bypass z .apk jem (iz https://en.uptodown.com/android ).

J.McLane ::

Nisem govoril o telefonu ampak o zmogljivosti enote v avtu, ta ti mora podpirat AA.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

KAVINSKY ::

Verjetno ne dajejo 2 verziji infotejmenta v avte oz. regional lock za funkcijo.

Itak, da ni v ceniku, če uradno pri nas še ni podprto. Pojdi do avtohiše in preizkusi.

Gone ::

Druge znamke to ne ustavi, kar napišejo da omogoča AA. Maksimalno kaj dodajo nekateri da AA v Sloveniji ni podprt.

b3D_950 ::

Nekateri imajo težave s tem AA: da se zadeva ne "poveže", nekaterim prekinja, ali pa, če ugasneš avto, se potem pri ponovnem vklopu ne poveže. To velja za povezavo z USB. Za AA preko Wifi pa ne poznam.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Gone ::

AA wifi še praktično nikjer ni. Ne vem ali soloh ima kakšen avto, ki se prodaja v slo.

MrStein ::

Sem bil pa preizkusni vožnji s Prius-om. Plugin, ker drugega niso imeli.

Prvič: ni ekonomske računice, za razliko v ceni napram navadnemu hibridu se lahko skoraj vso življenjsko obdobje voziš zastonj. Pa še prtljažnik ni zgolj za okras.

- ročna zavora, oziroma nožna
A res mora biti oni "kurbel" pod volanom? Že vsak golf ima avtomatsko ročno. Sploh, ko je zaradi avtomatskega menjalnika že itak tam gumb "P". Od avta za 40 000 EUR bi to pričakoval.

- ni zadnjega brisalca
Med vožnjo se je ulilo. In pogled nazaj ni več. Spet, od avta za za taki denar bi pričakoval več.

Pa zgleda, da je izdelan za nizke ljudi. Če bi imel glavo par cm višje, več ne bi videl prikaza količine goriva, ker bi ga rob prekrival. HUD pa sploh. Najprej sem mislil, da ne dela. Potem se se pozneje (v parkiranem vozilu) sklonil in opazil, da je tam. Zanimiva reč, samo bi moral biti projiciran še par metrov bolj naprej (pa vidni kot bi moral biti višji).

In praktično šov stopper: 4-sed je
Prodajalec trdi, da so vsi Prius-i za 4, kar se mi zdi sumljivo. Vsaj slike v katalogu kažejo, da je za 5.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

J.McLane ::

- ročna/nožna sploh ne vem da je tam, ker Prius avtomatsko sam od sebe prestavi v P in jo uporabim samo na klancu.
- Navaden Prius ima zadnji brisalec
- HUD nastaviš po višini tako, da je v vidnem polju
- navaden in facelift plug-in sta oba za 5 oseb, wtf prodajalec tega ni vedel

Kako velik pa si, da si imel take probleme?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

MrStein ::

Nič posebej. Sem nad glavo imel še za dlan prostora.

Ne vem, mogoče je sedež bil postavljen na najvišji položaj.


- HUD nastaviš po višini tako, da je v vidnem polju
Ja, ampak v določenem okvirju. Hmm, a nismo ravno o tem že debatirali?

- ročna
No, P ne prime ravno tako močno. Je pa odvisno verjetno od navad. Eni vedno zategnejo ročno, drugi pa dobijo ošpice, če vidijo koga na ravnem zategniti ročno.

- Navaden Prius ima zadnji brisalec
Kul.

- navaden in facelift plug-in sta oba za 5 oseb, wtf prodajalec tega ni vedel
Ja, čudno. Potem je za pet oseb predlagal Corollo.

PS: A je kje navaden Prius v Sloveniji na voljo za preizkus? Baje jih je malo "na zalogi".
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

MrStein ::

PPS: A toyota res ne more vseh tabel narediti po istem kopitu?
Za en avto piše volumen prtljažnika, v treh variantah, pri drugem samo eno, pri tretjem vse mere: širina pri vratih, širina v sredini, širina na koncu, višina do police, višina do strehe, višina do ne vem česa... pri četrtem pa samo skopi širina/višina/širina
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

J.McLane ::

MrStein je izjavil:


Ne vem, mogoče je sedež bil postavljen na najvišji položaj.


Imam 179 cm in prostora nad glavo še ogromno. To je osnova da ko greš na testno vožnjo, da si vse nastaviš tako kot ti paše, če še sam ne veš kako je bil sedež nastavljen po višini, pomeni da ga sploh nisi skušal nastavljat.

MrStein je izjavil:


Pa zgleda, da je izdelan za nizke ljudi. Če bi imel glavo par cm višje, več ne bi videl prikaza količine goriva, ker bi ga rob prekrival.


Tega ne razumem, poraba goriva (trip) je v spodnjem delu displaya, če bi sedel previsoko (in še preblizu) bi kvečjemu videl edino ta spodnji del.

Takle pogled približno je na merilnike, nobenega zakrivanja ne opazim, tudi če bi imel tale snemalec kamero montirano še višje:
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

krho ::

@MrStein Pojdi probat še Hyundai Ioniq.. Tam se lahko zmišluješ.. hibrid, plugin hibrid, samo elektrika.. plugin hibrid in elektrika imata trenutno enako ceno cca 28kEUR za avtomobile na zalogi.
Jaz sem imel porabo na testu 3,5l/100km (povprečna čez vseh 5000 pa je bila pod 3,0l/100km).. pa je bilo beterije v avtu za samo 20km naredil slabih 90km od tega cca 15 avtocesta.
Zadaj je sicer dovolj prostora za noge, vendar sem bil jaz z mojimi 182cm z glavo v stropu.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: krho ()

MrStein ::

J.McLane je izjavil:

MrStein je izjavil:


Ne vem, mogoče je sedež bil postavljen na najvišji položaj.


Imam 179 cm in prostora nad glavo še ogromno. To je osnova da ko greš na testno vožnjo, da si vse nastaviš tako kot ti paše, če še sam ne veš kako je bil sedež nastavljen po višini, pomeni da ga sploh nisi skušal nastavljat.

Nastavljen je bil tako kot mi paše. Ne vem, zakaj bi potem še do skrajnih točk dal in nazaj.

Za displej pa bom dal fotko.

Tak je:



(le da zrcalno, ker je tole iz britanskega modela in imajo vse obrnjeno)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

MrStein ::

No, tule pa piše, da ima Android Auto & Apple CarPlayTM

https://www.toyota.at/download/cms/atde...
(STAND JULI 2020)

Zdaj pa bodi pameten...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

roCkY ::

Ali je android auto v SlO sploh že uradno? Nisem na tekočem. Uporabljam dobro leto in pol na Mazdi. Potrebna je bila seveda dogradnja modula, ker japonci ne dajo not, če ni papirjev. Ko sem avto dobil modul sploh ni bil še na voljo v EU. Aplikacija "APK" iz grey area. V štacuni je pač ni in je treba vsak mesec nadgradnjo narediti, ker zadeva se razvija in nima smisla na cifro stari biti.
Je pa AA v zadnjih meseceh postal stabilen in brez bugov. Prej cca. leto je bilo kar nekaj. Vedno je nekaj heckalo ali Deezer alo gMaps navigacija. Pri slednji me moti, da iz PC kjer ponavadi naredim ruto ne prenese cele rute ampak le destinacije in je treba nato med vožnjo vnašat naslednji cilj. Drugih zadev pa zaenkrat ne uporabljam. Suma sumarum pa luštno za uporabo. Edino kak YT video bi še moral prek it. Na Mazdi ne gre. Kako je na drugih znamkah ne poznam.

Skratka važno je, da ima konkreten avto dejansko opremo in seveda, da je funkcija odklenjena.

Sparkxl ::

V zadnjih mesecih da je stabilen? Meni dela brez problema že 4 leta

MrStein ::

krho je izjavil:

@MrStein Pojdi probat še Hyundai Ioniq.. Tam se lahko zmišluješ.. hibrid, plugin hibrid, samo elektrika.. plugin hibrid in elektrika imata trenutno enako ceno cca 28kEUR za avtomobile na zalogi.

Hmm, malo cenejši kot Prius, oprema pa kot deset let pozneje:
- električna nastavitev sedežev s spominom
- Električna parkirna zavora
- DAB+ radio
- ogrevan volanski obroč
- CarPlay in AndroidAuto
- gretje zadnjih sedežev
- E-Call sistem samodejnega klica nujne pomoči
- Ambientalna osvetlitev v notranjosti
- Reže za prezračevanje zadaj (kaj sploh je to?)
- prezračevanje prednjih sedežev
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Utk ::

Ioniq je dober, z dobro porabo, ker je lahek oz. aerodinamičen. Če pa rabiš prtljažnik, ga pa nima. Za ta denar dobiš corollo, ki ima vso pomembno opremo in prtljažnik. Ni pa plugin.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

J.McLane ::

Medtem še nekaj novih podrobnosti Yarisa:
https://newsroom.toyota.eu/the-all-new-...

- 0-100 km/h 9.7 s
- 80-120 km/h 8.1 s
- WLTP poraba 3,7 l/100 km
- Apple CarPlay and Android Auto
- HUD
- heated steering wheel
- full speed range ACC
- Lane Trace Assist
- centre airbags

in pa prva vožnja:
https://newsroom.toyota.eu/the-all-new-...
https://siol.net/avtomoto/prva-voznja/n...

Deluje mi manjši kot predhodnik, morda samo optično, kakorkoli netipično za trende zadnjih let, ko so se avtomobili načeloma povečevali.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

krho ::

Utk je izjavil:

Ioniq je dober, z dobro porabo, ker je lahek oz. aerodinamičen. Če pa rabiš prtljažnik, ga pa nima. Za ta denar dobiš corollo, ki ima vso pomembno opremo in prtljažnik. Ni pa plugin.

Prtljažnika ima toliko kot recimo Golf ali pa večina srednjega razreda 350 litrov.
Ima pa dosega cca 60km.. Kar pomeni, da večino opravkov in vožnje v iz/službe lahko opraviš na elektriko. Za daljše razdalje imaš pa ICE. Pa nikjer ni treba čakat potem 1h+, da bo presneta baterija polna.
Saj obstaja pol še od Kie Optima.. sam kaj za vraga so s tem avtom naredili, da ima malce manj, kot 2t.. Ostali so vsi okoli 1,6t-1,7t
Bolj zabavna je recimo Kia Niro.. Kjer ima avto samo na električni pogon 450 litrov prtljažnika, hibrid pa dobrih 300 litrov
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

Utk ::

350l ima zdaj recimo tudi hyundai i20 za 12, 13 jurjev. Tudi prostora v kabini ne bistveno manj. S tem da je tist prtljažnik v ioniqu še dodatno slabši, ker ima še kar veliko površino, ampak je pa zelo plitek.
Če bi imel normalen prtljažnik, recimo 450 litrov, bi ga verjetno kupil (namesto corolle).

IL_DIAVOLO ::

Ti avti so predvsem ekonomicni, niso narejeni za funkcionalnost.

Tak da kovček na strehi bi moral bit kar built in.

J.McLane ::

Kovček na strehi ti uniči vso ekonomičnost, ki so se jo trudili narediti z nizko in aerodinamično karoserijo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

MrStein ::

Sem na cesti videl Elantro Hybrid.
A to je čisto novo? V katalogih ne najdem.

Ni tale (izgled je bolj "star"): https://www.autoblog.com/2020/04/01/202...
Mogoče vseeno kaki starejši letnik?

Na podlagi registrske tablice mi
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

MrStein ::

https://raz.zav-zdruzenje.si/infocenter... izpiše:
ELANTRA 1,6 MPI

(sem poskusil združiti s prejšnjim sporočilom, in seveda, ko to hočeš, ne gre - ko nočeš, pa združuje dolga , ločena sporočila, oddana z večdnevnim zamikom...)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

wajdujc ::

A kdo tu ima pojma kako deluje novi Honda jazz na avtocesti ter dol po klancu?
Čez 90 km/h naj bi bil ICE direktno povezan na kolesa, kaj pa se dogaja ko je treba pospešiti? Pospešuje v neoptimalnih obratih? Sprosti ICE in pospešuje z električnim medtem ko je ICE na visokih obratih?
Pa dol po klancu. Pri Toyotah en čas polni baterijo, potem, ko je le ta polna, pa dvigne obrate ICEju da bremza. Kaj pa tu, kjer ICE na nizkih hitrostih ne more biti povezan na kolesa? Polni baterijo in potem generator na ICEju začne delovati kot motor in poganja ICE da z njim bremza?

stjan ::

Lep pozdrav

Menjal bom avto, pa sem se nekako navdušil nad Toyoto corollo hb, ostalo je predrago.
Ima kdo izkušnje z njo, kako se obnaša 1.8 motor, menjalnik, kako in kdaj sploh deluje hibrid, kdaj samo bencinski motor?
Kak je občutek na cesti, itd, pač več mnenj, dobrih in slabih bi rad videl.
Kakšna je razlika med 1.8 in 2.0 v bateriji, porabi , sposobnostih?

Drugega hibrida za podobno ceno tako ni?

MrStein ::

> kako in kdaj sploh deluje hibrid, kdaj samo bencinski motor?

To je avtomatsko. Sploh ne opaziš. Oziroma se ne rabiš s tem ukvarjati.
Edino če greš kratko razdaljo in veš (ugibaš*), da je dovolj "elektrike" v bateriji, lahko ročno vklopiš "samo na elektriko" način, da po nepotrebnem ne segreva bencinskega motorja (segreva = vklopi ga za nekaj minut, koliko traja ta kratka vožnja)

* je indikator, koliko je baterija polna, ne piše pa, za koliko km vožnje je to dovolj (vsaj mislim, da ne, v Yaris-u ne kaže, pa mislim, da niti v Prius-u ne)

stjan je izjavil:


Drugega hibrida za podobno ceno tako ni?

Prius ni dosti dražji. Trenutno je v akciji, paket opreme Luna je 25 400 EUR, kar je skoraj enako kot Corolla.

Hyundao Ioniq je tudi tu nekje.

> Kak je občutek na cesti, itd, pač več mnenj, dobrih in slabih bi rad videl.

Najbolje da greš na testno vožnjo.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

J.McLane ::

Corolla HB je dokaj majhna, če ti majhen avto ni problem pride še cenejši novi Yaris, naj bi se začel prodajat jeseni.

Vožnja je zelo udobna, pospeševanje je čisto zvezno brez vmesnih zatikanj zaradi šaltanja. Odziv gas pedala pri speljevanju je boljši kot pri klasičnih avtomatikih, pri večji hitrosti je pa baterija prešvoh, tako da se zdi stopalka za plin manj odzivna. Sicer je tako delovnje podobno pri vseh avtomatikih, ampak tisti ki je navajen na ročni menjalnik mu bo to morda moteče.

Najbolje da greš na testno vožnjo, pri Toyoti s tem še nisem imel težav, si sam v avtu da vse sprobaš, ponavadi za 2 uri ni problem.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gambino ::

Fural sem Corollo HB 2.0. Mene je ta hibridni sklop navdušil. Super funkcionira. Upam da bodo naredili plug in varjanto z 2.0 motorjem, to bi bil idealni avto zame :)

Gregor P ::

Pravijo, da je kar razlika med 1.8 in 2.0 različico. Drži, če naredijo še priključne hibride teh različic so zmagal. Morda še kakšen 4-kolesni pogon, če tudi "nepravi", potem pa sploh:)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

dunda ::

Točno to jaz čakam. Toyotin hibrid (ki nima vsega podvojenega :-)), plugin, štirikolesni pogon in kakšen centimeter višje podvozje.
https://www.kacnje.eu

Lonsarg ::

In dobiš Renault Captur E-Tech PHEV ;) No sam je cena 10k ekstra glede na Corola Hybrid, plugin varjante pač stanejo še zaenkrat..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Gregor P ::

... je dokaj pomemben ta del, da je hibrid dejansko od Toyote.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

dunda ::

Kdo ima še dobre hibridne sklope poleg Toyote? Pač takšne, da res niso podvojeni čisto vsi deli, da deluje skoraj neopazno ...
Verjetno Lexus, mogoče Subaru (čeprav je mali hibrid), Honda? Še kaj?
https://www.kacnje.eu

J.McLane ::

Pri vsakem avtu se da enostavno preverit kakšen pogonski sklop ima, ne glede na vrsto je pa dobro malo preverit zgodovino in zanesljivost, neko noviteto na trgu tudi če zgleda tehnično perfektno jaz nebi kupoval. Lexus ima enako tehniko kot Toyota.

Sistem prenosa oz. uravnavanja prestavnega razmerja z generator -> elektromotor in brez sklopke za speljevanje imajo poleg Toyote še:
- Honda (CR-V, za Jazz pa nisem siguren) Prenos je striktno generator -> elektromotor, za višje hitrosti je na voljo ena prestava ki poveže ICE direktno na kolesa
- Ford (Mondeo, Kuga PHEV - so trenutno ustavili prodajo zaradi možnega požara :))
- Subaru XV/Crosstrek PHEV - žal na voljo samo v US. Mild hibridi se ne razlikujejo kaj dosti od ostale konkurence
- Renault - leta 2014 so predstavili koncept EOLAB, sedaj prihaja podobna tehnika v Captur PHEV in Clio. Se mi zdi podoben koncept kot Honda, samo zgleda da je ICE bolj vključen v prenos direktno na kolesa kot je pa to pri Hondi.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Gambino ::

Jaz hibridov od drugih ne bi niti povohal. Tukaj je toyota in lexus daleč pred vsemi.

Sparkxl ::

Tudi jaz ne, ker se mi zdijo polovičarske rešitve. Toliko da lahko rečejo da ga imajo. VW je tu lep primer. Čeprav imam zdaj škodo in naslednjik bo hibrid, teh polizdelkov ne povoham. Corolla pa je prvi vzhodni produkt, ki mi je dejansko res všeč. Če nebi bili čudni časi, bi ga verjetno že kupil

MrStein ::

Hyundai Ioniq
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

dunda ::

J.McLane je izjavil:

Pri vsakem avtu se da enostavno preverit kakšen pogonski sklop ima, ne glede na vrsto je pa dobro malo preverit zgodovino in zanesljivost, neko noviteto na trgu tudi če zgleda tehnično perfektno jaz nebi kupoval. Lexus ima enako tehniko kot Toyota.

Sistem prenosa oz. uravnavanja prestavnega razmerja z generator -> elektromotor in brez sklopke za speljevanje imajo poleg Toyote še:
- Honda (CR-V, za Jazz pa nisem siguren) Prenos je striktno generator -> elektromotor, za višje hitrosti je na voljo ena prestava ki poveže ICE direktno na kolesa
- Ford (Mondeo, Kuga PHEV - so trenutno ustavili prodajo zaradi možnega požara :))
- Subaru XV/Crosstrek PHEV - žal na voljo samo v US. Mild hibridi se ne razlikujejo kaj dosti od ostale konkurence
- Renault - leta 2014 so predstavili koncept EOLAB, sedaj prihaja podobna tehnika v Captur PHEV in Clio. Se mi zdi podoben koncept kot Honda, samo zgleda da je ICE bolj vključen v prenos direktno na kolesa kot je pa to pri Hondi.


Hvala za potrditev. Se mi je zdelo nekako takole.
Danes sem čisto slučajno na drugem koncu Slovenije (službeno) naletel na človeka, ki je pred kratkim dobil službenega Superba plugina. Ga je pohvalil, mu je všeč. Sam sem pri hibridih sicer močno nagnjen k Toyoti.
https://www.kacnje.eu

Utk ::

Ja, če ti ga nekdo drug kupi, je plugin super.

dunda ::

Podarjenemu konju se res ne gleda pod zobe. No, saj "podarjenemu" naj bo v narekovajih, ker ne poznam podrobnosti.
https://www.kacnje.eu

stjan ::

Hvala za vse odgovore.

Sem šel malo pogledat Toyote, pa je sedaj še težja izbira.
Ali so motorji in menjalniki 1.8 pri Corolli HB, TS in v C-HR-ju pri vseh enaki, ali gre za različne generacije?
Sta menjalnik in motor pri 2.0 res veliko boljša?
Cenejše verzije Priusa pa ni na zalogi.

Utk ::

Menjalniki so vsi isti. 2,0 motor je pač močnejši, ne pa "boljši". In ja, razlika v vožnji je velika. V porabi pa kakih 10%.

stjan ::

C-HR naj bi imel novejši menjalnik od Yarisa, pa sem mislil, da je tudi drugje različen.

Utk ::

No, yaris ima menda starejšega ja, ostali pa vsi novejšega. Novi yaris bo pa tudi imel novega.

MrStein ::

stjan je izjavil:


Cenejše verzije Priusa pa ni na zalogi.

A dražje pa so? Kje?

Sicer prodaja Prius-u pada, kot so meni rekli na Toyoti, jih nikjer v Sloveniji ni na zalogi. Samo po naročilu.
V Nemčiji recimo letos sploh ni v prodajnem programu. (plugin verzija pa še je)

Po podatkih (iz prakse) ima Ioniq tak manjšo porabo, boljšo opremo, za kaki tisočak cenejši.
Ni čudno...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Gregor P ::

... njabrž ker vsi kupujejo Corolle, ker je pač za nekaj razredov lepše oblike.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

IL_DIAVOLO ::

Tisti ki je zrisal zadek priusa :|
««
22 / 47
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21935890 (5375) turan
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45378679 (30103) WizzardOfOZ
»

Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Na cesti
84097372 (60138) profii
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35150170 (40241) -valvoline-

Več podobnih tem