» »

Nakup hibrida

Nakup hibrida

Temo vidijo: vsi
««
24 / 46
»»

energetik ::

Ne razumem, zakaj bi hotel sam preklapljati med EV in ICE. Npr. Toyota to dela ves čas, neopazno, najbolj od vsega je na koncu važno to, da imaš ICE, ki dela s 38-40% termičnim izkoristkom ali pa sploh ne dela. Seveda imam tudi EV gumb, ampak tisto je bolj za redke situacije, ko ga npr. pelješ v parkirno hišo ali premikaš po dvorišču. Ali pa za trolat mimoidoče s tišino in cviljenjem inverterja :))

To kar iščeš ti, je PHEV, vendar s konkretno baterijo. Po mojem nesmisel, bolj potem štartat kar na EV, ker ni dosti dražji.
vires in numeris

12bot34 ::

Vem, PHEV bi vsak dan priklapljal. Ce prav razumem je pri HEV poraba podobna dizlu? On pac pametno vlkjuci elektriko takrat ko se splaca in tako zmanjsa porabo.

Torej razumem, nakup 7 let starega pheva je riskanten. 26000 evrov npr za skoraj novega pheva se mi zdi pa prevec:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

A res ni pametne izbire na rabljenem trgu PHEV?
Ker za dane potrebe, npr. naredim 7000km na elektriki je to cca. 700 eur prihranka na leto.

Sparkxl ::

12bot34 je izjavil:

Razumem, pac delas daljse razdalje.


Ne ne dela daljših razdalij, ker sedi doma v home office. Izjemno rad pa trolla vsako temo, ki se pojavi v zvezi s hibridi in štromarji

energetik ::

12bot34 je izjavil:

Vem, PHEV bi vsak dan priklapljal. Ce prav razumem je pri HEV poraba podobna dizlu? On pac pametno vlkjuci elektriko takrat ko se splaca in tako zmanjsa porabo.
HEV ima lahko večjo ali manjšo porabo od dizla. Nekdo, ki se veliko večino poti vozi po AC s 130-160km/h, bo imel v dizlu manjšo porabo. Takoj ko pa se voziš po AC 110km/h, regionalkah, primestju in vključiš še kakšno gužvo, je HEV takoj nižje.
vires in numeris

Mato989 ::

energetik je izjavil:

Ne razumem, zakaj bi hotel sam preklapljati med EV in ICE. Npr. Toyota to dela ves čas, neopazno, najbolj od vsega je na koncu važno to, da imaš ICE, ki dela s 38-40% termičnim izkoristkom ali pa sploh ne dela. Seveda imam tudi EV gumb, ampak tisto je bolj za redke situacije, ko ga npr. pelješ v parkirno hišo ali premikaš po dvorišču. Ali pa za trolat mimoidoče s tišino in cviljenjem inverterja :))

To kar iščeš ti, je PHEV, vendar s konkretno baterijo. Po mojem nesmisel, bolj potem štartat kar na EV, ker ni dosti dražji.


Sam želim preklapljat ravno zato ker mi ni všeč da mi neka elektronika odloča ali nek arbitraren podatek kot je meja v km/h kdaj mi bo pilo bencin in kdaj elektriko... to je vse...

Bom ti dal primer:

Se peljem po mestu do kolega in na enem odseku je hitrost 70km/h (tam cca 700m) ostalo se vozim 35-45km/h... no jaz želim da to vse porabi elektriko... (enako do trgovine) ne želim da mi nek car manufacturer določi da čim pride hitrost nad 50km/h da se vklopi poraba bencina.

Drugo pa glede "konkretne baterije" no ja... govorim o realnih 50km dosega (torej nazivnih vsaj 75km) ravno zato da torej če vsak dan nardim 3,4,5km, torej te mikro razdalje do kolega, trgovine itd... da vseeno lahko to počnem cel teden in filma za vikend (kar mi je še sprejemljivo)

Seveda bi mi bilo ljubše če bi bil na voljo Clio z realnim dosegom 350km+ za ceno 14-16k in garancijo baterije vsaj 10 let oz 150kkm...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

energetik ::

HEV ne določa preklopa glede na hitrost, ampak glede na zahtevano moč in stanje baterije. Pa še glede na zahteve glede gretja. HEV še vedno s pridom izkorišča odpadno toploto ICE.
Tako da s Corollo se komot kakšen raven odsek pelješ samo na štrom tudi s 80km/h. Kot rečeno, jaz na mojega HEV gledam kot na bencinski avto z izrednim izkoristkom bencina, z dodatnimi bonbončki, kot je npr. sedenje v tišini s polno funkcionalno klimo, npr. v koloni ali če koga čakaš.
vires in numeris

Mato989 ::

energetik je izjavil:

HEV ne določa preklopa glede na hitrost, ampak glede na zahtevano moč in stanje baterije. Pa še glede na zahteve glede gretja. HEV še vedno s pridom izkorišča odpadno toploto ICE.
Tako da s Corollo se komot kakšen raven odsek pelješ samo na štrom tudi s 80km/h. Kot rečeno, jaz na mojega HEV gledam kot na bencinski avto z izrednim izkoristkom bencina, z dodatnimi bonbončki, kot je npr. sedenje v tišini s polno funkcionalno klimo, npr. v koloni ali če koga čakaš.


Ja, mene osebno pa ravno to moti, da nimam jaz nadzora ali hočem tu uporabljat SAMO elektriko ali SAMO bencin... to mene pri hibridih zmoti... skupaj z dejstvom da običajno baterije ne zmorejo kaj dosti...

Če jaz rečem da se hočem 10km peljat samo na elektriko naj tako avto naredi (in obratno)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

profii ::

Mato989 je izjavil:

energetik je izjavil:

HEV ne določa preklopa glede na hitrost, ampak glede na zahtevano moč in stanje baterije. Pa še glede na zahteve glede gretja. HEV še vedno s pridom izkorišča odpadno toploto ICE.
Tako da s Corollo se komot kakšen raven odsek pelješ samo na štrom tudi s 80km/h. Kot rečeno, jaz na mojega HEV gledam kot na bencinski avto z izrednim izkoristkom bencina, z dodatnimi bonbončki, kot je npr. sedenje v tišini s polno funkcionalno klimo, npr. v koloni ali če koga čakaš.


Ja, mene osebno pa ravno to moti, da nimam jaz nadzora ali hočem tu uporabljat SAMO elektriko ali SAMO bencin... to mene pri hibridih zmoti... skupaj z dejstvom da običajno baterije ne zmorejo kaj dosti...

Če jaz rečem da se hočem 10km peljat samo na elektriko naj tako avto naredi (in obratno)


Vsak plugin hybrid to zmore, samo bolj malo jih je novih za 15k€.

12bot34 ::

Ja, pri golfu lahko ravno to naredis. Imas battery hold nacin, kjer uporabljas samo bencinski motor, potem je tu hybrid nacin, kjer pri majhnih hitrostih uporablja elektriko, pri velikih pa bencinski motor.
Ko pa vzges avto si pa primarno v electric nacinu, ki uporablja samo elektriko.

Utk ::


Če jaz rečem da se hočem 10km peljat samo na elektriko naj tako avto naredi (in obratno)

Ja, zato ker ne veš kako hibrid deluje, obenem pa misliš, da si takšen advanced user, ki bi moral imet vse pod kontrolo, se ti ta izredno neumna ideja zdi kot blazno pametna. Pa ni, je neumna.

Kaj bi bil naslednji korak, ko ti bi nekdo dostavil tak avto? Ti bi pritisnil EV mode, in avto bi imel polovico obljubljenih konjev. Imeli bi tu 3 teme kakšno sranje je to. Potem bi pritisnil ICE mode, in bi bilo spet isto, nove 3 teme.

Nisi tako pametn kot misliš da si. Pusti računalniku, da se odloči na kaj boš vozil, ti pa sedi in čim manj drkaj po gumbih.

Vsak plugin hybrid to zmore, samo bolj malo jih je novih za 15kEUR.

Ni res. Ko plugina pohodiš, bo vžgal ICE motor. Vsak.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Da, v tem je tudi ves smisel hibrida, da oba motorja delujeta kot eno.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Mato989 ::

Utk je izjavil:


Če jaz rečem da se hočem 10km peljat samo na elektriko naj tako avto naredi (in obratno)

Ja, zato ker ne veš kako hibrid deluje, obenem pa misliš, da si takšen advanced user, ki bi moral imet vse pod kontrolo, se ti ta izredno neumna ideja zdi kot blazno pametna. Pa ni, je neumna.

Kaj bi bil naslednji korak, ko ti bi nekdo dostavil tak avto? Ti bi pritisnil EV mode, in avto bi imel polovico obljubljenih konjev. Imeli bi tu 3 teme kakšno sranje je to. Potem bi pritisnil ICE mode, in bi bilo spet isto, nove 3 teme.

Nisi tako pametn kot misliš da si. Pusti računalniku, da se odloči na kaj boš vozil, ti pa sedi in čim manj drkaj po gumbih.

Vsak plugin hybrid to zmore, samo bolj malo jih je novih za 15kEUR.

Ni res. Ko plugina pohodiš, bo vžgal ICE motor. Vsak.



Ja priznam, nisem tako advanced user da bi to vse vedel... ampak za mene je hibridni avto ravno to... da uporabljam elektriko, in imam ZA BACKUP bencin... če hibrid v vsakem primeru "pije" oboje potem je tako samo neka save up varianta ICEja...

Za mene bi bil dober hibrid ravno to... da skoz kuri elektriko, v primerih ko pa je vožnja dalša pa preklopi ali začne koristit bencinsko rezervo...

To da meni hibrid pije 2,9l benza na 100km in hkrati žre elektriko z ekstremno male baterije pomeni da nisem naredil skoraj nič... jaz ne gledam s tehnološkega vidika ampak z vidika mojega user experience...

Torej, vsak dan se moja partnerka vozi na šiht 12km stran... 1x na mesec pa greva na turo 200km do kopra in nato isti dan 200km nazaj... kvaliteta hibrida bi bila ZA MENE v tem, da bi pri teh 12km do šihta in 12km nazaj, skoz "pilo" elektriko (se pravi ne rabim it tankat obojega ampak mi bencin nedotaknjen leži v rezervarju) ko bi pa šel v Koper s štajerske pa se ne bi rabil sekirat za baterijo ker bi prekloplo na bencin in bi naredil teh 440km brez sekiranja kje bom filal EV...

To je improved quality of life za mene hibridnega avta...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

12bot34 ::

Sej ti hibridi, ki imajo 10kwh baterijo to pocnejo. Ti lahko reces zdej bi pa jaz samo na elektriko peljal ali pa samo na bencin.

Utk ::

12bot34 je izjavil:

Sej ti hibridi, ki imajo 10kwh baterijo to pocnejo. Ti lahko reces zdej bi pa jaz samo na elektriko peljal ali pa samo na bencin.

Ja, za ljudi, ki ne znajo računat, so PHEV od boga dani. Za ostale...not so much.

Gregor P ::

Le da - kot je že bilo rečeno -, če boš pritisnil na gas, se bo pač vedno vklopil tudi MNZ/ICE motor (kot tudi za gretje kabine itd.).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Mato989 ::

Gregor P je izjavil:

Le da - kot je že bilo rečeno -, če boš pritisnil na gas, se bo pač vedno vklopil tudi MNZ/ICE motor (kot tudi za gretje kabine itd.).


Kar pomeni da nič ne narediš pol dejansko :) Torej je overall bolje EV direkt ne pa tale hibridnost.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Torej je overall bolje EV direkt ne pa tale hibridnost.

Ja, boljši je pravi EV in boljši je navaden hibrid, če nočeš EV. PHEV je nekaj vmes, najslabše (ne najboljše) obeh svetov.

profii ::

Če boš šel preredko do Kopra z tvojim fiktivnim PHEVom, boš imel še druge probleme:
https://www.theglobeandmail.com/drive/m...

12bot34 ::

Ne razumem zakaj bi bilo najslabše. Za nekoga, ki ni pripravljen narediti prehoda na EV, vendar še vedno dnevno dela majhne razdalje, ki jih lahko pokrijes samo z baterijo od hibrida, ki ima recimo dosega 30km.
Sej EV-ju se tudi zmanjša doseg, ko prizges klimo ali ko pohodis gas.

Gregor P ::

Za mene EV-ji še vedno niso nobena alternativa, tako da sam nimam težav.8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

energetik ::

Mato989 je izjavil:

To da meni hibrid pije 2,9l benza na 100km in hkrati žre elektriko z ekstremno male baterije pomeni da nisem naredil skoraj nič... jaz ne gledam s tehnološkega vidika ampak z vidika mojega user experience...
In kaj je s tem narobe, da ti pije 2,9L benza? To pomeni da nisi naredil nič? :))
Z vidika user experienca pa je je vsaj pri Toyota HSD približno na ravni EV, če odšteješ zvok pri večjih obremenitvah. Torej usedeš se, pritisneš gumb in nato uporabljaš samo še gas in bremzo (ali še to ne če vklopiš radar), brez cukanja, šaltanja, speljevanja.
vires in numeris

profii ::

12bot34 je izjavil:

Ne razumem zakaj bi bilo najslabše. Za nekoga, ki ni pripravljen narediti prehoda na EV, vendar še vedno dnevno dela majhne razdalje, ki jih lahko pokrijes samo z baterijo od hibrida, ki ima recimo dosega 30km.
Sej EV-ju se tudi zmanjša doseg, ko prizges klimo ali ko pohodis gas.


Plačaš cestnino bencinarja, servis bencinarja, voziš seboj težo bencinarja in baterije,... za 2x na leto... why?

l0g1t3ch ::

Mato989 je izjavil:

energetik je izjavil:

HEV ne določa preklopa glede na hitrost, ampak glede na zahtevano moč in stanje baterije. Pa še glede na zahteve glede gretja. HEV še vedno s pridom izkorišča odpadno toploto ICE.
Tako da s Corollo se komot kakšen raven odsek pelješ samo na štrom tudi s 80km/h. Kot rečeno, jaz na mojega HEV gledam kot na bencinski avto z izrednim izkoristkom bencina, z dodatnimi bonbončki, kot je npr. sedenje v tišini s polno funkcionalno klimo, npr. v koloni ali če koga čakaš.


Ja, mene osebno pa ravno to moti, da nimam jaz nadzora ali hočem tu uporabljat SAMO elektriko ali SAMO bencin... to mene pri hibridih zmoti... skupaj z dejstvom da običajno baterije ne zmorejo kaj dosti...

Če jaz rečem da se hočem 10km peljat samo na elektriko naj tako avto naredi (in obratno)


Tvoj nadzor bo vedno slabši od tega kar dela avto, ki spremlja istveno več parametrov.
Sploh pri toyoti in njenemu HSD, kjer je elektromotor, generator in ICE povezan skupaj preko planetarnega gonila in dobiš še gratis avtomatski menjalnik.

energetik ::

profii je izjavil:

12bot34 je izjavil:

Ne razumem zakaj bi bilo najslabše. Za nekoga, ki ni pripravljen narediti prehoda na EV, vendar še vedno dnevno dela majhne razdalje, ki jih lahko pokrijes samo z baterijo od hibrida, ki ima recimo dosega 30km.
Sej EV-ju se tudi zmanjša doseg, ko prizges klimo ali ko pohodis gas.


Plačaš cestnino bencinarja, servis bencinarja, voziš seboj težo bencinarja in baterije,... za 2x na leto... why?
Odvisno o katerem govorimo. Če o PHEV, potem je slaba stvar cena, ki je že blizu EV. Pa dejstvo, da če hočeš PHEV res izkoristiti, ga moraš filati vedno, kjerkoli je možno.

Aja, vsaj pri navadnem HEV ni nobene bistveno večje teže, elektromotorji so tam _namesto_ menjalnika, alternatorja in štarterja, 1kWh baterija pa tudi ni ravno težka. Pa tiste 3m bakrenega kabla. Skupna teža na ravni primerljivega samo ICE vozila. Aja, pa zavarovanje se gleda samo na moč ICE, ne pa sistemsko.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

profii ::

energetik je izjavil:

profii je izjavil:

12bot34 je izjavil:

Ne razumem zakaj bi bilo najslabše. Za nekoga, ki ni pripravljen narediti prehoda na EV, vendar še vedno dnevno dela majhne razdalje, ki jih lahko pokrijes samo z baterijo od hibrida, ki ima recimo dosega 30km.
Sej EV-ju se tudi zmanjša doseg, ko prizges klimo ali ko pohodis gas.


Plačaš cestnino bencinarja, servis bencinarja, voziš seboj težo bencinarja in baterije,... za 2x na leto... why?
Odvisno o katerem govorimo. Če o PHEV, potem je slaba stvar cena, ki je že blizu EV. Pa dejstvo, da če hočeš PHEV res izkoristiti, ga moraš filati vedno, kjerkoli je možno.

Aja, vsaj pri navadnem HEV ni nobene bistveno večje teže, elektromotorji so tam _namesto_ menjalnika, 1kWh baterija pa tudi ni ravno težka. Pa tiste 3m bakrenega kabla. Skupna teža na ravni primerljivega samo ICE vozila. Aja, pa zavarovanje se gleda samo na moč ICE, ne pa sistemsko.


Pisal sem izključno za PHEV, ja pa še cena ja...

l0g1t3ch ::

PHEV je po mojem mnenju slepa veja.

Imaš vso komplikacijo ICE + menjalnik, zraven pa dodaš še elektromotorje in baterijo.


Pri toyoti ti elktromotorji + planetno gonilo nadomesti menjalnik + dobiš gratis avtomatiko.
Tista dober kWh baterija pa ni nek presežek mrtve teže.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: l0g1t3ch ()

Mato989 ::

energetik je izjavil:

Mato989 je izjavil:

To da meni hibrid pije 2,9l benza na 100km in hkrati žre elektriko z ekstremno male baterije pomeni da nisem naredil skoraj nič... jaz ne gledam s tehnološkega vidika ampak z vidika mojega user experience...
In kaj je s tem narobe, da ti pije 2,9L benza? To pomeni da nisi naredil nič? :))
Z vidika user experienca pa je je vsaj pri Toyota HSD približno na ravni EV, če odšteješ zvok pri večjih obremenitvah. Torej usedeš se, pritisneš gumb in nato uporabljaš samo še gas in bremzo (ali še to ne če vklopiš radar), brez cukanja, šaltanja, speljevanja.


Narobe je to da potem nisi rešen tankanja bencina... samo malo manj tankaš... imaš pa 2 energenta, kar pomeni morš skrbet za tankanje dveh različnih...

Še 1x... dober hibrid bi za MENE, pomenil to, da dokler delam kratke vožnje ne pije NULA, NIČ, 0 litrov bencina... ko pa zmanjka elektrike pa preklopi na bencin in mi omogoči doseg ICEja... na tak način bi pokril kratke vožnje IZKLJUČNO z elektriko, in ohranil doseg ICEja po potrebi

To je best of both worlds... namesto tega dobim........................
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

12bot34 ::

Torej za nekoga, ki trenutno kupuje avto do 20k s samodejnim menjalnikom, kaj bi mu predlagali? Samo elektrika ne pride v poštev.
Dela se do 15 000km letno. Veliko kratkih voženj ter recimo enkrat na teden tudi daljša vožnja.

Meni se je pac zaradi dnevne majnhe kilometrine zdel phev dobra opcija (ja dnevno bi se filal), samo ker so dražji bi moral poseči po neki rabljeni zadevi, kar spet prinese nek riziko:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

profii ::

Mato989 je izjavil:

energetik je izjavil:

Mato989 je izjavil:

To da meni hibrid pije 2,9l benza na 100km in hkrati žre elektriko z ekstremno male baterije pomeni da nisem naredil skoraj nič... jaz ne gledam s tehnološkega vidika ampak z vidika mojega user experience...
In kaj je s tem narobe, da ti pije 2,9L benza? To pomeni da nisi naredil nič? :))
Z vidika user experienca pa je je vsaj pri Toyota HSD približno na ravni EV, če odšteješ zvok pri večjih obremenitvah. Torej usedeš se, pritisneš gumb in nato uporabljaš samo še gas in bremzo (ali še to ne če vklopiš radar), brez cukanja, šaltanja, speljevanja.


Narobe je to da potem nisi rešen tankanja bencina... samo malo manj tankaš... imaš pa 2 energenta, kar pomeni morš skrbet za tankanje dveh različnih...

Še 1x... dober hibrid bi za MENE, pomenil to, da dokler delam kratke vožnje ne pije NULA, NIČ, 0 litrov bencina... ko pa zmanjka elektrike pa preklopi na bencin in mi omogoči doseg ICEja... na tak način bi pokril kratke vožnje IZKLJUČNO z elektriko, in ohranil doseg ICEja po potrebi

To je best of both worlds... namesto tega dobim........................


Vsak normalen PHEV ti to omogoča. Samo novih za 15k€ jih je malo (beri 0). Sicer boš imel rahlo omejeno moč samo na elektriko, ampak se boš lahko peljal tako.
PHEV ima kar nekaj že prej omenjenih slabosti... V teoriji izgleda super.

energetik ::

Pri HEV imaš še vedno samo tankanje benza. Samo precej manj.
Npr. jst sem imel pri stari kišti povprečno 8L/100. Zdaj imam pri identični vožnji 5L/100. S tem da zaenkrat še vedno delam v glavnem AC izlete, kjer HEV ne blesti ravno na polno. Ko bom spet začel rednimi primestnimi vožnjami (šiht), bo tole zlezlo pod 5, kakor vidim. Recimo na običajni vožnji izključno regionalka 50-90km/h grem praktično vedno na 4,0L. in to zdaj ko je še mraz in ICE dela zaradi gretja več kot bi bilo sicer potrebno.

12bot34 je izjavil:

Torej za nekoga, ki trenutno kupuje avto do 20k s samodejnim menjalnikom, kaj bi mu predlagali? Samo elektrika ne pride v poštev.
Dela se do 15 000km letno. Veliko kratkih voženj ter recimo enkrat na teden tudi daljša vožnja.
Corolla HSD hatchback, Terra oprema bi znala biti blizu.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

l0g1t3ch ::

Mato989 je izjavil:

energetik je izjavil:

Mato989 je izjavil:

To da meni hibrid pije 2,9l benza na 100km in hkrati žre elektriko z ekstremno male baterije pomeni da nisem naredil skoraj nič... jaz ne gledam s tehnološkega vidika ampak z vidika mojega user experience...
In kaj je s tem narobe, da ti pije 2,9L benza? To pomeni da nisi naredil nič? :))
Z vidika user experienca pa je je vsaj pri Toyota HSD približno na ravni EV, če odšteješ zvok pri večjih obremenitvah. Torej usedeš se, pritisneš gumb in nato uporabljaš samo še gas in bremzo (ali še to ne če vklopiš radar), brez cukanja, šaltanja, speljevanja.


Narobe je to da potem nisi rešen tankanja bencina... samo malo manj tankaš... imaš pa 2 energenta, kar pomeni morš skrbet za tankanje dveh različnih...

Še 1x... dober hibrid bi za MENE, pomenil to, da dokler delam kratke vožnje ne pije NULA, NIČ, 0 litrov bencina... ko pa zmanjka elektrike pa preklopi na bencin in mi omogoči doseg ICEja... na tak način bi pokril kratke vožnje IZKLJUČNO z elektriko, in ohranil doseg ICEja po potrebi

To je best of both worlds... namesto tega dobim........................


Toyote hibrida ne polniš z elektriko.
Imaš samo en energent bencin. Elektrika je zraven samo v toliko, da ti nadomešča menjalnik in dodatno optimizira izkoristek ICE, ki lahko deluje v bolj idealnem režimu. Ok, lahko se celo nekaj malega pelješ na elektriko, samo to je bolj za premikanju po dvorišču ali plazene v koloni.
Bistvo je pa konkretno nižja poraba, sploh v mestu in regionalki.

Yaris hibris okoli 4.5L, prej pa i20 6.5L
isti voznik, iste vožnje.

J.McLane ::

Folk ne dojame da obstaja med porabo bencina v klasičnem avtu in porabo 0 bencina v EV še nekaj vmes.

Isto kot ne dojame da med žretjem mesa vsak dan v dveh obrokih na dan in veganstnom, obstaja tudi zmerno uživanje mesa.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Mato989 ::

J.McLane je izjavil:

Folk ne dojame da obstaja med porabo bencina v klasičnem avtu in porabo 0 bencina v EV še nekaj vmes.

Isto kot ne dojame da med žretjem mesa vsak dan v dveh obrokih na dan in veganstnom, obstaja tudi zmerno uživanje mesa.



Seveda poznamo, samo če je to pri prehranjevanju smiselno, pa pri avtih ni toliko...

Trenutno je tako da je GLAVNA prednost ICEja nad EVjem

1. doseg
2. začetna cena

prednost EVja nad ICEjem

1. nižji stroški na dolgi rok ( neodvisen od cene goriva (benz, dizl))
2. manj onesnaževanja v mestih in bolj efektiven pri mestni vožnji

Cilj hibrida za mojo logiko bi moral bit tole združit

1. vzet najboljše od EVja v mestih (torej uporabljat elektriko 100% na kratkih razdaljah)

2. vzet doseg ICEja ko je potreben (preklopit na dizl/benz na daljših turah ki jih čistokrven EV ne zmore ker morš prej polnit


To bi bil pol top shit efektiven hibrid... tako pa je za mene to samo zelo varčen bencinar... še zmeraj tankam bencin, samo malo manjkrat.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

J.McLane ::

Mato, kako pa kaj BMW225xe? A nismo imeli vseh teh argumentov s tabo že ne vem kolkrat? Pa še kar nažigaš eno in isto vedno znova in znova.

Osnovni cilj hibrida je učinkovitost - torej poraba goriva
Drugi cilj vsakega avta je da se dobro vozi tam kjer si največ - na cesti v prometu

ČE se ne strinjaš s produkti kot so danes na voljo, pa ne to nam pisat tule na forumu, vzemi papir in začni pošiljat svoje spise avtomobilskim proizvajalcim.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

tako pa je za mene to samo zelo varčen bencinar... še zmeraj tankam bencin, samo malo manjkrat.

Ne samo zate, za vse. Ampak, zakaj bi bilo s tem kaj narobe? Ti bi imel električni in ICE avto v enem, s tem da ne bi polnil rad niti bencina niti elektrike, niti ne bi servisal ice motorja. Tako pa pač ne gre.

12bot34 je izjavil:

Ne razumem zakaj bi bilo najslabše. Za nekoga, ki ni pripravljen narediti prehoda na EV, vendar še vedno dnevno dela majhne razdalje, ki jih lahko pokrijes samo z baterijo od hibrida, ki ima recimo dosega 30km.
Sej EV-ju se tudi zmanjša doseg, ko prizges klimo ali ko pohodis gas.

Problem je v ceni, teži, manjšem prtljažniku in veliki porabi ko zmanjka elektrike, bistveno večji kot pri običajnih, toyotinih recimo. 10 km dnevno je 3000 km letno. Za tolk km je čisto vseeno kolk ti porabi, tudi če 10 litrov. Pri ostalih 12,000 je pa odvisno kakšne poti imaš. Če so to po 50,100 km na dan, boš imel porabo toyotinega hibrida. Ki ga dobiš za ta denar že skoraj novega, ne pa 7 let starega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mato989 ::

Ne samo zate, za vse. Ampak, zakaj bi bilo s tem kaj narobe? Ti bi imel električni in ICE avto v enem, s tem da ne bi polnil rad niti bencina niti elektrike, niti ne bi servisal ice motorja. Tako pa pač ne gre.


S tem, ker pol ni nobene prednosti pred navadnim cenejšim bencinarjem ki je rabljen.... pa še za popravila so cenejši.

Drugače pa ne, jaz bi imel hibrid avto, ki bi kuril SAMO elektriko, dokler je ne zmanjka oziroma dokler mu jaz ne rečem, da zdaj pa grem na morje 400km in naj vklopi bencinarja ali dizla zato da dobim doseg...

Kot kaže se to ne splača, kar sprejemam, samo komentiram da so za moje pojme to slabi hibridi oz. ne vidim razloga da bi kupil novega hibrida za 20k, pol je bolje vzet rabljenega bencinarja za 4k in imam 16k fora za (cenejša) popravila in bencin ki ga več spije... pri 12k letno bo to trajalo da pokurim...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Bravo za ugotovitev, da je stara kanta cenejša od novega avta z avtomatskim menjalnikom, radarjem, nižjo porabo, itd.

Sparkxl ::

Pa saj ne da je mato že vsaj 10 tem o hibridih nasral z istimi umotvori in na koncu sam pri sebi prišel do enakega zaključka kot zdaj. Ali to pomeni da bo zdaj nehal srat po temi? Sem ziher da ne

PrimoZ_ ::

Mato989 je izjavil:

Ne samo zate, za vse. Ampak, zakaj bi bilo s tem kaj narobe? Ti bi imel električni in ICE avto v enem, s tem da ne bi polnil rad niti bencina niti elektrike, niti ne bi servisal ice motorja. Tako pa pač ne gre.


S tem, ker pol ni nobene prednosti pred navadnim cenejšim bencinarjem ki je rabljen.... pa še za popravila so cenejši.

Drugače pa ne, jaz bi imel hibrid avto, ki bi kuril SAMO elektriko, dokler je ne zmanjka oziroma dokler mu jaz ne rečem, da zdaj pa grem na morje 400km in naj vklopi bencinarja ali dizla zato da dobim doseg...

Kot kaže se to ne splača, kar sprejemam, samo komentiram da so za moje pojme to slabi hibridi oz. ne vidim razloga da bi kupil novega hibrida za 20k, pol je bolje vzet rabljenega bencinarja za 4k in imam 16k fora za (cenejša) popravila in bencin ki ga več spije... pri 12k letno bo to trajalo da pokurim...


Ti hočeš imeti avto, ki ima vso komleksnost ICE, ampak jo boš uporabljal samo občasno.
Zraven bi imel pa še praktično polni EV, samo z malo manjšo baterijo.

žal se matematika ne izide. Ne glede teže, ne glede cene.

Utk ::

On bi imel vse, samo plačal bi pa tolk kot stane 10 let star megane. Največ.

profii ::

Utk je izjavil:

On bi imel vse, samo plačal bi pa tolk kot stane 10 let star megane. Največ.


Pa baterija mora bit tm, cca 20kwh, 0% degradacije.

deco16 ::

Opel ampera, to bi on mel :)

Lonsarg ::

Jaz pa mislim da bo PHEV edini hibrid ki bo ostal dolgorocno.

Obicni hibridi imajo problem da zaradi presvoh motorja/baterije nimajo UDOBJA voznje elektricnega vozila in to je zame dealbreaker. Jaz kupim samo tak hibrid ki je po udobju voznje blizu ali enak EV in to je zgolj PHEV.

PHEV imajo dovolj mocne elektricne motorje da ni potrebe po cukanju ICE motorja ampak je lahko vse lepo zvezno. Cenovno zaradi dragih baterij pa bodo PHEV najverjetneje za vedno ostali cenejsi od pure EV. Ali pa v worst case scenariju enako dragi kot EV.

PHEV so/bodo edina izbira za 50% populacije ki se desetletja ne bo imela moznosti polnit doma, ker za take pure EV odpade.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Utk ::

Cenovno zaradi dragih baterij pa bodo PHEV najverjetneje za vedno ostali cenejsi od pure EV.

Ne vem v katerem letu ti živiš, ampak PHEV so že danes dražji od pure EV, razlika se bo pa samo še večala.

energetik ::

Lonsarg je izjavil:

Jaz pa mislim da bo PHEV edini hibrid ki bo ostal dolgorocno.

Obicni hibridi imajo problem da zaradi presvoh motorja/baterije nimajo UDOBJA voznje elektricnega vozila in to je zame dealbreaker. Jaz kupim samo tak hibrid ki je po udobju voznje blizu ali enak EV in to je zgolj PHEV.

PHEV imajo dovolj mocne elektricne motorje da ni potrebe po cukanju ICE motorja ampak je lahko vse lepo zvezno. Cenovno zaradi dragih baterij pa bodo PHEV najverjetneje za vedno ostali cenejsi od pure EV. Ali pa v worst case scenariju enako dragi kot EV.

PHEV so/bodo edina izbira za 50% populacije ki se desetletja ne bo imela moznosti polnit doma, ker za take pure EV odpade.
Am, HEV ki ima CVT ne cuka. Udobje je vsaj pri nižjih hitrostih (mesto) na rangu EV, pri večjih hitrostih se pač sliši ICE.
jaz pa mislim, da PHEV ne bo ostal dolgoročno. Ko in če se bodo baterije dodatno pocenile, ne bo več pametnega razloga, zakaj bi potem sploh še vozil s sabo ICE.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

Lonsarg ::

Utk je izjavil:

Cenovno zaradi dragih baterij pa bodo PHEV najverjetneje za vedno ostali cenejsi od pure EV.

Ne vem v katerem letu ti živiš, ampak PHEV so že danes dražji od pure EV, razlika se bo pa samo še večala.
Hitri google mi pravi da je Toyota RAV4 PHEV 41k+ EV pa 54k+. Osebno nisem videl še niti enega primera kjer bi isti model PHEV bil dražji od EV, če imaš kak primer povej ker me res zanima če se morda motim.

energetik je izjavil:

Lonsarg je izjavil:

Jaz pa mislim da bo PHEV edini hibrid ki bo ostal dolgorocno.

Obicni hibridi imajo problem da zaradi presvoh motorja/baterije nimajo UDOBJA voznje elektricnega vozila in to je zame dealbreaker. Jaz kupim samo tak hibrid ki je po udobju voznje blizu ali enak EV in to je zgolj PHEV.

PHEV imajo dovolj mocne elektricne motorje da ni potrebe po cukanju ICE motorja ampak je lahko vse lepo zvezno. Cenovno zaradi dragih baterij pa bodo PHEV najverjetneje za vedno ostali cenejsi od pure EV. Ali pa v worst case scenariju enako dragi kot EV.

PHEV so/bodo edina izbira za 50% populacije ki se desetletja ne bo imela moznosti polnit doma, ker za take pure EV odpade.
Am, HEV ki ima CVT ne cuka. Udobje je vsaj pri nižjih hitrostih (mesto) na rangu EV, pri večjih hitrostih se pač sliši ICE.
jaz pa mislim, da PHEV ne bo ostal dolgoročno. Ko in če se bodo baterije dodatno pocenile, ne bo več pametnega razloga, zakaj bi potem sploh še vozil s sabo ICE.
CVT bo sicer res bolj zvezen, še vedno pa to ni udobna električna vožja če je EV motor prešvoh. In HEV imajo načeloma švoh EV motorje. Dopuščam sicer možnost da kaka firma naredi HEV ki ima izjemoma močan električni del na nivoju PHEV, samo večina firma če naredi kaj močnejšega potem tudi naredi še ta priključek in imaš PHEV. Pač hibrid ki ni zmožen vozit vsaj 100Kmh na pure elektriko ni kaj dosti vreden.

Glavno dejstvo pa je, da 50% ljudi pred letom 2050 ali celo nikoli ne bo imelo doma ali pred blokom polničnice za EV, ergo bo trg za hibride ostal še dolga desetletja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

J.McLane ::

Toyota RAV4 v obliki EV ne obstaja tako, da primerjave ne moreš delat.

Pri Toyoti ni švoh EV motor, švoh je baterija, zato potrebuje ICE za dodatno električno moč. Razen zvoka in laga ker pač ICE mora v obrate, da dobiš zahtevano moč ni bistvene razlike v primerjavi z BEV. Pojdi na testno vožnjo, daj čepke v ušesa in se čudi.

Trg hibridov in trg BEV bo narekovala zgolj in samo cena energentov, da se pa kaj premakne pa morajo energenti vztrajati na nekem nivoju vsaj pet let, kratkotrajne špice bodo lastniki vozil že požrli.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Sparkxl ::

J.McLane je izjavil:



Trg hibridov in trg BEV bo narekovala zgolj in samo cena energentov


Aja? Jaz bi v to enačbo še dodal ceno surovin za sanje o popolni elektrifikaciji vsega, net zero in podobne blodnje. Samo en namig: surovin niti v teoriji ni dovolj za te fantazije

J.McLane ::

Fair point, ampak surovin je v zemlji dovolj potrebujemo pa rudnike da te surovine dobimo za uporabo. Enako so v 70h mislili da bo nafte zmanjkalo, pa je kar ne zmanja in ne zmanjka.

Litija je ogromno, sedaj se jasno prideluje iz tam kjer so največje koncentracije, če pa proizvodnjo razširiš (kar jo pri ceni +$20000 na tono lahko) na vire ki prej niso bili rentabilni pa dobiš ogromno ponudbo. Problem je samo čas da to postaviš.
Nikelj in cobalt nista potrebna, ker poznamo LFP baterije, ki so postale dovolj dobre za uporabo pri večini EV. Nikelj in kobalt bosta ostala pri dražjih produktih, kdor bo pač za doseg pripravljen plačat.
Baker, imamo dovolj nahajališč, pa tudi za samo proizvodnjo EV obseg bakra kot celotne proizvodnje ne predstavlja tako velikega porasta.

Katere surovine si pa ti imel v mislih?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Hitri google mi pravi da je Toyota RAV4 PHEV 41k+ EV pa 54k+.

Ioniq5 je 43 jurjev. Pa je tudi enostavno boljši avto. Id4 tam okoli 45, škoda verjetno še jurja ali 2 manj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()
««
24 / 46
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21933033 (2518) turan
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45371478 (22902) WizzardOfOZ
»

Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Na cesti
84085429 (48195) profii
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35145393 (35464) -valvoline-

Več podobnih tem