» »

Nakup hibrida

Nakup hibrida

Temo vidijo: vsi
««
22 / 22
»
»»

J.McLane ::

MrStein je izjavil:

J.McLane je izjavil:



P.S. tudi Yaris nima AA, ga bo pa imel novi model, ki pa še ni v prodaji.

Toyota trdi da ga ima : https://www.toyota.de/download/cms/dede...


A si ti iz Nemčije ali si Slovenije?

V Slo katalogu in ceniku AA ni:
https://www.toyotaadria.com/si/pdf/ceni...
https://www.toyotaadria.com/si/pdf/kata...

Lahko pa da gre za pomoto.

Sicer pa novi Yaris je že v proizvodnji, tako da bo novi verjetno že zelo kmalu na cestah:
https://newsroom.toyota.eu/toyota-motor...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

bobi_palčka ::

J.McLane je izjavil:

v Sloveniji ga sigurno ni.


Na Android 10 je Android Auto že integriran v OS. Samo na kabel priklopiš in bi že moralo zagnati. Na starejših verzijah pa narediš bypass z .apk jem (iz https://en.uptodown.com/android ).

J.McLane ::

Nisem govoril o telefonu ampak o zmogljivosti enote v avtu, ta ti mora podpirat AA.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

bobi_palčka ::

Verjetno ne dajejo 2 verziji infotejmenta v avte oz. regional lock za funkcijo.

Itak, da ni v ceniku, če uradno pri nas še ni podprto. Pojdi do avtohiše in preizkusi.

Pavle91 ::

Druge znamke to ne ustavi, kar napišejo da omogoča AA. Maksimalno kaj dodajo nekateri da AA v Sloveniji ni podprt.

b3D_950 ::

Nekateri imajo težave s tem AA: da se zadeva ne "poveže", nekaterim prekinja, ali pa, če ugasneš avto, se potem pri ponovnem vklopu ne poveže. To velja za povezavo z USB. Za AA preko Wifi pa ne poznam.
Zdaj, ko je mir jemo samo krompir.
豪快すぎ

Pavle91 ::

AA wifi še praktično nikjer ni. Ne vem ali soloh ima kakšen avto, ki se prodaja v slo.

MrStein ::

Sem bil pa preizkusni vožnji s Prius-om. Plugin, ker drugega niso imeli.

Prvič: ni ekonomske računice, za razliko v ceni napram navadnemu hibridu se lahko skoraj vso življenjsko obdobje voziš zastonj. Pa še prtljažnik ni zgolj za okras.

- ročna zavora, oziroma nožna
A res mora biti oni "kurbel" pod volanom? Že vsak golf ima avtomatsko ročno. Sploh, ko je zaradi avtomatskega menjalnika že itak tam gumb "P". Od avta za 40 000 EUR bi to pričakoval.

- ni zadnjega brisalca
Med vožnjo se je ulilo. In pogled nazaj ni več. Spet, od avta za za taki denar bi pričakoval več.

Pa zgleda, da je izdelan za nizke ljudi. Če bi imel glavo par cm višje, več ne bi videl prikaza količine goriva, ker bi ga rob prekrival. HUD pa sploh. Najprej sem mislil, da ne dela. Potem se se pozneje (v parkiranem vozilu) sklonil in opazil, da je tam. Zanimiva reč, samo bi moral biti projiciran še par metrov bolj naprej (pa vidni kot bi moral biti višji).

In praktično šov stopper: 4-sed je
Prodajalec trdi, da so vsi Prius-i za 4, kar se mi zdi sumljivo. Vsaj slike v katalogu kažejo, da je za 5.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

J.McLane ::

- ročna/nožna sploh ne vem da je tam, ker Prius avtomatsko sam od sebe prestavi v P in jo uporabim samo na klancu.
- Navaden Prius ima zadnji brisalec
- HUD nastaviš po višini tako, da je v vidnem polju
- navaden in facelift plug-in sta oba za 5 oseb, wtf prodajalec tega ni vedel

Kako velik pa si, da si imel take probleme?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

MrStein ::

Nič posebej. Sem nad glavo imel še za dlan prostora.

Ne vem, mogoče je sedež bil postavljen na najvišji položaj.


- HUD nastaviš po višini tako, da je v vidnem polju
Ja, ampak v določenem okvirju. Hmm, a nismo ravno o tem že debatirali?

- ročna
No, P ne prime ravno tako močno. Je pa odvisno verjetno od navad. Eni vedno zategnejo ročno, drugi pa dobijo ošpice, če vidijo koga na ravnem zategniti ročno.

- Navaden Prius ima zadnji brisalec
Kul.

- navaden in facelift plug-in sta oba za 5 oseb, wtf prodajalec tega ni vedel
Ja, čudno. Potem je za pet oseb predlagal Corollo.

PS: A je kje navaden Prius v Sloveniji na voljo za preizkus? Baje jih je malo "na zalogi".
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

MrStein ::

PPS: A toyota res ne more vseh tabel narediti po istem kopitu?
Za en avto piše volumen prtljažnika, v treh variantah, pri drugem samo eno, pri tretjem vse mere: širina pri vratih, širina v sredini, širina na koncu, višina do police, višina do strehe, višina do ne vem česa... pri četrtem pa samo skopi širina/višina/širina
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

J.McLane ::

MrStein je izjavil:


Ne vem, mogoče je sedež bil postavljen na najvišji položaj.


Imam 179 cm in prostora nad glavo še ogromno. To je osnova da ko greš na testno vožnjo, da si vse nastaviš tako kot ti paše, če še sam ne veš kako je bil sedež nastavljen po višini, pomeni da ga sploh nisi skušal nastavljat.

MrStein je izjavil:


Pa zgleda, da je izdelan za nizke ljudi. Če bi imel glavo par cm višje, več ne bi videl prikaza količine goriva, ker bi ga rob prekrival.


Tega ne razumem, poraba goriva (trip) je v spodnjem delu displaya, če bi sedel previsoko (in še preblizu) bi kvečjemu videl edino ta spodnji del.

Takle pogled približno je na merilnike, nobenega zakrivanja ne opazim, tudi če bi imel tale snemalec kamero montirano še višje:
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

krho ::

@MrStein Pojdi probat še Hyundai Ioniq.. Tam se lahko zmišluješ.. hibrid, plugin hibrid, samo elektrika.. plugin hibrid in elektrika imata trenutno enako ceno cca 28kEUR za avtomobile na zalogi.
Jaz sem imel porabo na testu 3,5l/100km (povprečna čez vseh 5000 pa je bila pod 3,0l/100km).. pa je bilo beterije v avtu za samo 20km naredil slabih 90km od tega cca 15 avtocesta.
Zadaj je sicer dovolj prostora za noge, vendar sem bil jaz z mojimi 182cm z glavo v stropu.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: krho ()

MrStein ::

J.McLane je izjavil:

MrStein je izjavil:


Ne vem, mogoče je sedež bil postavljen na najvišji položaj.


Imam 179 cm in prostora nad glavo še ogromno. To je osnova da ko greš na testno vožnjo, da si vse nastaviš tako kot ti paše, če še sam ne veš kako je bil sedež nastavljen po višini, pomeni da ga sploh nisi skušal nastavljat.

Nastavljen je bil tako kot mi paše. Ne vem, zakaj bi potem še do skrajnih točk dal in nazaj.

Za displej pa bom dal fotko.

Tak je:



(le da zrcalno, ker je tole iz britanskega modela in imajo vse obrnjeno)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

MrStein ::

No, tule pa piše, da ima Android Auto & Apple CarPlayTM

https://www.toyota.at/download/cms/atde...
(STAND JULI 2020)

Zdaj pa bodi pameten...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

roCkY ::

Ali je android auto v SlO sploh že uradno? Nisem na tekočem. Uporabljam dobro leto in pol na Mazdi. Potrebna je bila seveda dogradnja modula, ker japonci ne dajo not, če ni papirjev. Ko sem avto dobil modul sploh ni bil še na voljo v EU. Aplikacija "APK" iz grey area. V štacuni je pač ni in je treba vsak mesec nadgradnjo narediti, ker zadeva se razvija in nima smisla na cifro stari biti.
Je pa AA v zadnjih meseceh postal stabilen in brez bugov. Prej cca. leto je bilo kar nekaj. Vedno je nekaj heckalo ali Deezer alo gMaps navigacija. Pri slednji me moti, da iz PC kjer ponavadi naredim ruto ne prenese cele rute ampak le destinacije in je treba nato med vožnjo vnašat naslednji cilj. Drugih zadev pa zaenkrat ne uporabljam. Suma sumarum pa luštno za uporabo. Edino kak YT video bi še moral prek it. Na Mazdi ne gre. Kako je na drugih znamkah ne poznam.

Skratka važno je, da ima konkreten avto dejansko opremo in seveda, da je funkcija odklenjena.

Sparkxl ::

V zadnjih mesecih da je stabilen? Meni dela brez problema že 4 leta

MrStein ::

krho je izjavil:

@MrStein Pojdi probat še Hyundai Ioniq.. Tam se lahko zmišluješ.. hibrid, plugin hibrid, samo elektrika.. plugin hibrid in elektrika imata trenutno enako ceno cca 28kEUR za avtomobile na zalogi.

Hmm, malo cenejši kot Prius, oprema pa kot deset let pozneje:
- električna nastavitev sedežev s spominom
- Električna parkirna zavora
- DAB+ radio
- ogrevan volanski obroč
- CarPlay in AndroidAuto
- gretje zadnjih sedežev
- E-Call sistem samodejnega klica nujne pomoči
- Ambientalna osvetlitev v notranjosti
- Reže za prezračevanje zadaj (kaj sploh je to?)
- prezračevanje prednjih sedežev
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Utk ::

Ioniq je dober, z dobro porabo, ker je lahek oz. aerodinamičen. Če pa rabiš prtljažnik, ga pa nima. Za ta denar dobiš corollo, ki ima vso pomembno opremo in prtljažnik. Ni pa plugin.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

J.McLane ::

Medtem še nekaj novih podrobnosti Yarisa:
https://newsroom.toyota.eu/the-all-new-...

- 0-100 km/h 9.7 s
- 80-120 km/h 8.1 s
- WLTP poraba 3,7 l/100 km
- Apple CarPlay and Android Auto
- HUD
- heated steering wheel
- full speed range ACC
- Lane Trace Assist
- centre airbags

in pa prva vožnja:
https://newsroom.toyota.eu/the-all-new-...
https://siol.net/avtomoto/prva-voznja/n...

Deluje mi manjši kot predhodnik, morda samo optično, kakorkoli netipično za trende zadnjih let, ko so se avtomobili načeloma povečevali.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

krho ::

Utk je izjavil:

Ioniq je dober, z dobro porabo, ker je lahek oz. aerodinamičen. Če pa rabiš prtljažnik, ga pa nima. Za ta denar dobiš corollo, ki ima vso pomembno opremo in prtljažnik. Ni pa plugin.

Prtljažnika ima toliko kot recimo Golf ali pa večina srednjega razreda 350 litrov.
Ima pa dosega cca 60km.. Kar pomeni, da večino opravkov in vožnje v iz/službe lahko opraviš na elektriko. Za daljše razdalje imaš pa ICE. Pa nikjer ni treba čakat potem 1h+, da bo presneta baterija polna.
Saj obstaja pol še od Kie Optima.. sam kaj za vraga so s tem avtom naredili, da ima malce manj, kot 2t.. Ostali so vsi okoli 1,6t-1,7t
Bolj zabavna je recimo Kia Niro.. Kjer ima avto samo na električni pogon 450 litrov prtljažnika, hibrid pa dobrih 300 litrov
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

Utk ::

350l ima zdaj recimo tudi hyundai i20 za 12, 13 jurjev. Tudi prostora v kabini ne bistveno manj. S tem da je tist prtljažnik v ioniqu še dodatno slabši, ker ima še kar veliko površino, ampak je pa zelo plitek.
Če bi imel normalen prtljažnik, recimo 450 litrov, bi ga verjetno kupil (namesto corolle).

IL_DIAVOLO ::

Ti avti so predvsem ekonomicni, niso narejeni za funkcionalnost.

Tak da kovček na strehi bi moral bit kar built in.

J.McLane ::

Kovček na strehi ti uniči vso ekonomičnost, ki so se jo trudili narediti z nizko in aerodinamično karoserijo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

MrStein ::

Sem na cesti videl Elantro Hybrid.
A to je čisto novo? V katalogih ne najdem.

Ni tale (izgled je bolj "star"): https://www.autoblog.com/2020/04/01/202...
Mogoče vseeno kaki starejši letnik?

Na podlagi registrske tablice mi
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

MrStein ::

https://raz.zav-zdruzenje.si/infocenter... izpiše:
ELANTRA 1,6 MPI

(sem poskusil združiti s prejšnjim sporočilom, in seveda, ko to hočeš, ne gre - ko nočeš, pa združuje dolga , ločena sporočila, oddana z večdnevnim zamikom...)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

wajdujc ::

A kdo tu ima pojma kako deluje novi Honda jazz na avtocesti ter dol po klancu?
Čez 90 km/h naj bi bil ICE direktno povezan na kolesa, kaj pa se dogaja ko je treba pospešiti? Pospešuje v neoptimalnih obratih? Sprosti ICE in pospešuje z električnim medtem ko je ICE na visokih obratih?
Pa dol po klancu. Pri Toyotah en čas polni baterijo, potem, ko je le ta polna, pa dvigne obrate ICEju da bremza. Kaj pa tu, kjer ICE na nizkih hitrostih ne more biti povezan na kolesa? Polni baterijo in potem generator na ICEju začne delovati kot motor in poganja ICE da z njim bremza?
««
22 / 22
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
36819502 (5856) kajetan
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35115205 (5276) -valvoline-
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
695811 (2572) zobnik
»

Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21513060 (8135) J.McLane

Boste menjal avto zaradi podražitve goriva (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Loža
62972117 (61217) Ziga Dolhar

Več podobnih tem