» »

100 oktanski bencin

100 oktanski bencin

«
1
2

Ijus ::

Za katere oziroma kakšne avte je namenjen ta bencin?
Bi bilo vse v redu, če bi ga tankal v Citroen Xsara Picasso letnik 2011?

krepki ::

Lahko tankaš ni nič narobe,jaz sem ga tankal v golfa 5 1.6 2007 in sedaj v novega Leona.

NikolormousB ::

Škodi ne, boljše pa tudi ne bo. Tankaj tisto, kar priporoča proizvajalec (v večini primerov je to 95).

100 oktanski bencin je manj občutljiv na samovžige zato pride do izraza pri "performance" avtomobilih, ki imajo visoko kompresijsko razmerje in/ali visokotlačne turbine. Vžig lahko prestavimo naprej oz. to on the fly naredi elektronika in s tem se pridobi nekaj malega na moči in odzivnosti motorja.

V tvojem primeru razlike ne bo.

...:TOMI:... ::

Metanje denarja skozi okno.
Tomi

Ijus ::

Kaj pa prijaznost do motorja, emisije, itd?

pegasus ::

Motor je stroj in ne razume prijaznosti. Emisije so premosorazmerne s porabo in z oktanskim številom nimajo veze.

Preberi si recimo, kako dela nov mazdin skyactiv-x. Tam bodo oktani precej pomembni :)

hojnikb ::

skyactive-x bo kompenziral slab bencin z svečkami (kjub hcci ma stvar še vedno vžig tudi na svečke). Pa seveda supercharger za večji, kontanten tlak v cilindru.
#brezpodpisa

Ijus ::

Pišejo na spletu, da je 100 oktanski bencin bolj prijazen do motorja in povzroča manj korozije ter povzroča manjše izpuste CO in CO2 ter še nekih spojin ter da nekako v povprečju je 2 do 4 % manjša poraba. Da ni nič narobe, če daš 100 oktanski bencin v motor, ki je namenjen za 95 oktanski bencin; kvečjemu boljše. Da je iz kemijskega vidika bolj kvaliteten ter vsebuje aditive za boljše kemijske in fizikalne lastnosti.

Jaz sem od začetka mislil, da je 100 oktanski bencin močnejši in lahko škodi motorjem, ki so narejeni za 95 oktanski bencin v smislu fizičnih poškodb. Pa temu ni tako.

Je pa res - kot pišejo po netu - da 100 oktanski bencin pride do izraza pri mašinah, ki so originalno narejene za 95 oktanski bencin a so narejene za športne in velike/težke avtomobile, ki imajo večjo neko razmerje ali kako že - nekaj v zvezi s kompresijo (če sem si prav zapomnil).

So pa nekateri ljudje pisali, da niso opazili nobenih sprememb na bolje. Tudi nekateri, da so imeli težave.

BigWhale ::

100 oktanski bencin je manj exploziven kot 95 oktanski.

Ijus ::

...:TOMI:... je izjavil:

Metanje denarja skozi okno.


ni to neka velika cenovna razlika.

je pa mnogo ljudi na svetu, ki so proti napredku/razvoju.
osebno mislim, da so taki iz osebnih razlogov, ki so posledica odraščanja in kompetence sveta. slednje je samo po sebi prav, vendar v našem svetu ni, ker je posledica sovraštva, ki je posledica fovšije in zavidanja.

TOP ::

Od nekdaj še starejši mehaniki in serviserji so govorili da je 100 oktanski bolši in bolj prijazen do motorja.

hojnikb ::

100 oktanski bencin sam po seb ni nič bolši. Da je bol prijazen motorju je pa itk bullshit, ker oktani nimajo nobene veze s tem, kjvečjemu kakšni dodatni aditivi. Knock senzor obstaja z razlogom.
#brezpodpisa

Ijus ::

Še en krat sem šel brat od začetka tale thread. So pred mano pisali kot sem sam napisal. Nekateri še bolj specifično - izpusti.
Sem rekel sedaj - nekaj minut nazaj očetu, da naj gre tankat 100 oktanski. Rad bi videl razliko.

Nekje je bilo napisano, da 100 oktanski bencin pride do izraza šele po nekaj tankanjih/prevoženih kilometrov.

hojnikb ::

povzroča manj korozije ter povzroča manjše izpuste CO in CO2 ter še nekih spojin ter da nekako v povprečju je 2 do 4 % manjša poraba. Da ni nič narobe, če daš 100 oktanski bencin v motor, ki je namenjen za 95 oktanski bencin; kvečjemu boljše. Da je iz kemijskega vidika bolj kvaliteten ter vsebuje aditive za boljše kemijske in fizikalne lastnosti.


manjši izpusti in poraba so ko večjemu posledica tunanje motorja za večjo kompresijo (večja kompresija = večja učinkovitosto = višja potreba po več oktanov).
Kvaliteta pa nima nobene veze z oktani. Ti lahko tudi drek bencinu dvigneš oktansko število (*ahem* svinec v starih časih *ahem*).
#brezpodpisa

pegasus ::

Večina amerike vozi na 87 in 91 oktanski bencin. Zakaj še niso njim uspeli prodati zgodbe, kako je 100 oktanski "bolj prijazen" do motorja? :)

šernk ::

eni preveč berete reklame :))

večina motorjev je nastavljenih za 95 oktanov (ali celo 93) in v tak motor dati 100 oktanski bencin je isto kot da pijancu daš jagermaister namesto najcenejše alternative. učinek bo isti, samo dnarja boš več zagonil.

evo moj test pri starem avtu (letnik 2000), ko sem tankal 100 oktanca sem ga tankal zaporedoma in ne s prekinitvami:

Poraba EuroSuper 95 pri družbi Petrol: 7,81 l/100km (št. zapisov: 136 )
Poraba Super 100 pri družbi Petrol: 7,97 l/100km (št. zapisov: 8 )
Poraba EuroSuper 95 pri družbi OMV: 7,86 l/100km (št. zapisov: 2 )
Poraba EuroSuper 95 pri družbi Hofer: 7,68 l/100km (št. zapisov: 2 )

ko sem to delal je bila razlika v ceni cca 4 cente na liter in sem dejal idiotsko dejal, da če mi vsaj mal spusti porabo potem ga bom tankal. hja sej ti že zdrava pamet pove da na porabo vpliva energijska vrednost in ne oktani...

pa še odgovor petrola:
Oktansko število že po definiciji ni "energijski podatek", zato ne more samo po sebi povečevati moči motorja (napačno sklepanje: višje oktansko število - več moči). Gre namreč za vrednost oz. število, ki določa odpornost bencina proti predčasnim vžigom (klenkanju). Klenkanje je nezaželen pojav, ki motorju jemlje moč in pri daljšem trajanju lahko privede tudi do resnejših poškodb motornih delov. Višje oktansko število torej pomeni le višjo odpornost goriva na "klenkanje" in je odvisno od konstrukcijskih lastnosti motorja (predvsem njegovega kompresijskega razmerja), zato ga vedno predpiše proizvajalec motor


torej če ti motor klenka potem 100 oktanc, drgač je brezveze brez prenastavljanja motorja.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

hojnikb ::

pegasus je izjavil:

Večina amerike vozi na 87 in 91 oktanski bencin. Zakaj še niso njim uspeli prodati zgodbe, kako je 100 oktanski "bolj prijazen" do motorja? :)

že zato, ker ameriški oktan ni enak našemu.
#brezpodpisa

pegasus ::

Uh, pa res. Tolk o standardih, še tega so uspeli zjebat ;)

hojnikb ::

pa po ameriki lahko bp kupiš tudi bencin z višjimi oktani kot pri nas v obliki e85 (in drugih etanol miksov). Seveda to že zahteva predelavo.
#brezpodpisa

Ijus ::

Kot berem bi dejansko res znalo bit samo to, da 100 oktanski pride prav, če ti avto klenka.
Drugače pa, da naj bi bil 100 oktanski boljši v vsakem primeru, ker je bolj prijazen do motorja in ima bolj prijazne izpuste.

Nekako pravijo, da je 100 oktanski kakovostni vrh.

Ja no, kaj jaz vem kaj.
Šnopc je bolj čist. Jagermeister pa bolj bogat. Zdravniki pravijo, da od tega prej crkneš. Preveč zdravil. Or something. Za 100 oktanskega pa da je bolj prijazen motorju in do okolja. Na alkotu pa itak več dihaš (razen če nisi že na pol v grobu) in tako bi pijanci lažje in bolje dihali. Tako da: nam 100 oktanski bencin njim pa le šnopc. Od jagra lah še dobiš zelene oči pa galvobole zaradi predoziranja. Ja-ja.

hojnikb ::

ko boš lahko razložil, zakaj je 100 oktanc bolši in bolj prijazen do motorja, potem te bomo pa lahko resno jemali.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Ijus ::

Jaz se ne dam.

hojnikb ::

potem pa kr z veseljem tankaj 100 oktanca v svojga 1.2 puntiča
#brezpodpisa

Ijus ::

Bom.

šernk ::

priporočam 110 oktanski bencin potem, se da ga dobit v SLO. je še boljši >:D
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Ijus ::

eno je če se pogovarjaš o vodi kot kmet drugo pa kot kemik.
iz pipe se toči mineralna voda. med tem ko je voda samo in le H2O.

če piše 100 oktanski ni not samo bencin ampak so tudi aditivi, ker so kmetje obdani s kmeti.
torej: če se ne motim ti aditivi delajo dobro mašini.
kako pa, če (ako), sam 100 oktanski bencin dela dobro pa ne vem, ker nisem poznavalec avtomobilizma.

hojnikb ::

enake aditive lahko dodaš tudi 95 oktancu.
#brezpodpisa

Ijus ::

Smem vprašat zakaj smo prišli do te točke, da se o tem pogovarjamo?
Vprašal sem samo, če se lahko to not tanka v C. X. Picasso.
Lahko bi samo nekdo napisal: DA in podal link do obrazložitve - neko stran kjer bi pisalo zakaj je temu tako, da prepreči nadaljne spraševanje in morebitne sumnjičavosti.

Ker živimo v demokraciji kjer ima vsak pravico do govora in pisanja in izražanja. Kako je pa pri posameznikih glede šole in izobrazbe pa ne bu ne mu. Eni naredijo šolo z 2 drugi s 5. in je razlika. PA potem splošna razgledanost, ki je tudi posledično kakovostno implementirana in uporabljena.

//no to pa njim povej. ne meni.

hojnikb. porka madonna ti s' res en houdrekb.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ijus ()

hojnikb ::

če bi razumel koncept oktanskih števil (ali vsaj prebral wikipedija page) bi tudi razumel, zakaj lahko tankaš in ta tema nebi rabla it dalj od prvega posta (kjer si že dobil odgovor).

Ampak nekateri pač imate preveč časa. Ali napačno mešanico zdravil. Who knows.
#brezpodpisa

Ijus ::

Zakaj je temu tako samo ti veš.
Zakaj se sploh vključuješ v pogovor, če se te ne tiče?

Rekel sem: DA + link.

Živimo v pokvarjeni demokraciji. Zato je temu tako.

Kaj ti ni jasno? Kaj jaz rabim vedet zakaj je temu tako kot je s 100 oktanskim.
Podaj link, če smatraš da je tako prav.

Takega še nisem "srečal" na forumu. En b'l' pameten k' ta drug.

Lovite se na bedarije okrog rdeče niti - vprašanja. Ko pedri.

Zdej mi naj pa še moderator/administrator zbriše post ker je neprimerno - vulgarno - ala mu vera. Svaka čast ljudi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ijus ()

MostWanted ::

ljus ti bi tut lahk sam poguglu pa bi takoj dobu odgovor sam eni ste tupavi pa butasti nesamostojneži. ne pa da za vsak drek odpirate temo.

dxx ::

Kaj zdej sploh še hočeš/provociraš?
Ker smo na tehničnem forumu, so ti tehnično razložili zakaj lahko tankaš. No po obrazložitvi šele, si pa poiskal na googlu, da je bolje tankat 100. Ok. Po tvoje zaradi aditivov... a 95 pa nima aditivov?
Sploh pa, tema o bencinih je bila že na ST in bilo je že vse 1000x premleto.
Zdaj pa podi nazaj k filozofijam o politiki in današnjim družbenim problemom.

next3steps ::

Ijus je izjavil:

Bom.

Čeravno je dober 95 boljši od slabe 100? Podatkov za EU žal nisem našel, le za USA, kjer je tak primer večkrat viden.

St235 ::

Ijus je izjavil:

Pišejo na spletu, da je 100 oktanski bencin bolj prijazen do motorja in povzroča manj korozije ter povzroča manjše izpuste CO in CO2 ter še nekih spojin ter da nekako v povprečju je 2 do 4 % manjša poraba. Da ni nič narobe, če daš 100 oktanski bencin v motor, ki je namenjen za 95 oktanski bencin; kvečjemu boljše. Da je iz kemijskega vidika bolj kvaliteten ter vsebuje aditive za boljše kemijske in fizikalne lastnosti.

Jaz sem od začetka mislil, da je 100 oktanski bencin močnejši in lahko škodi motorjem, ki so narejeni za 95 oktanski bencin v smislu fizičnih poškodb. Pa temu ni tako.

Je pa res - kot pišejo po netu - da 100 oktanski bencin pride do izraza pri mašinah, ki so originalno narejene za 95 oktanski bencin a so narejene za športne in velike/težke avtomobile, ki imajo večjo neko razmerje ali kako že - nekaj v zvezi s kompresijo (če sem si prav zapomnil).

So pa nekateri ljudje pisali, da niso opazili nobenih sprememb na bolje. Tudi nekateri, da so imeli težave.

Na spletu tudi pise da je yipe prebil zvocni zid na kolesu, da je solatko vzoren voznik in da nas dnevno obiskujejo marsovci.

Ijus je izjavil:

Zakaj je temu tako samo ti veš.
Zakaj se sploh vključuješ v pogovor, če se te ne tiče?

Rekel sem: DA + link.

Živimo v pokvarjeni demokraciji. Zato je temu tako.

Kaj ti ni jasno? Kaj jaz rabim vedet zakaj je temu tako kot je s 100 oktanskim.
Podaj link, če smatraš da je tako prav.

Takega še nisem "srečal" na forumu. En b'l' pameten k' ta drug.

Lovite se na bedarije okrog rdeče niti - vprašanja. Ko pedri.

Zdej mi naj pa še moderator/administrator zbriše post ker je neprimerno - vulgarno - ala mu vera. Svaka čast ljudi.

Se nacije in isis pripeljes v temo pa bos skor že za celega trola.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Invictus ::

Oktani so pač važni...

Test iz WW2... ZA 150 oktanski bencin ;).

http://www.wwiiaircraftperformance.org/...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Ijus ::

Dej ne kregite se. Z mano tudi ne.
Saj mene ne zanimajo detalji.
Pričakoval sem le odgovor v smislu da, ne, lahko,... ipd. Plus link kjer piše zakaj je tako. Slednje bi bilo idealno. Seveda, da je link do vsebine na nivoju šolskega gradiva.

St235 ::

Hoces povedat, da v bistvu te sploh nic ne zanima, ampak samo rabis nekoga ki se bo strinjal s tabo? Zakaj nisi potem raje ostal na vija vaja? Tam so vsebine bolj primerne za predsolske otroke.

Odgovor na svoje vprasanje si dobil v prvih dveh posti, debata pa se je razvila ko si zacel prodajat bucke o prijaznosti do motorja in emisijah.

Da o idiotizmu, da si proti napredku ker ne tankas 100 oktanski bencin sploh ne govorimo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

DOOM_er ::

Invictus je izjavil:

Oktani so pač važni...

Test iz WW2... ZA 150 oktanski bencin ;).

http://www.wwiiaircraftperformance.org/...


hah, zanimivo branje. Hvala :)
Robots will steal your job. But that's OK

Ijus ::

Kva ga vi bluzite.
V glavnem: lahko tankam 100 oktanski bencin v Citroen Xsara Picasso.

šernk ::

če se boš bolje počutil komot :)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

next3steps ::

Lahko tankaš stotko: Da
Je smiselno: Najverjetneje ne.

Miha 333 ::

Ijus je izjavil:

eno je če se pogovarjaš o vodi kot kmet drugo pa kot kemik.
iz pipe se toči mineralna voda. med tem ko je voda samo in le H2O.

Da se voda lahko imenuje mineralna, mora imeti določeno vsebnost mineralov. Pitna voda je lahko namizna, izvirska ali mineralna.

St235 ::

Ijus je izjavil:

Kva ga vi bluzite.
V glavnem: lahko tankam 100 oktanski bencin v Citroen Xsara Picasso.

Odvisno od tvoje fizicne konstrukcije. Rocka za gorivo je za predsolske otroke precej tezka.

Ganon ::

Jaz vedno mešam. 50% 95-oktanskega, 40% 100-oktanskega in 10% dizla.

hojnikb ::

in kaj dosezes s tem ?
#brezpodpisa

IkeaAi ::

Ijus je izjavil:

Za katere oziroma kakšne avte je namenjen ta bencin?
Bi bilo vse v redu, če bi ga tankal v Citroen Xsara Picasso letnik 2011?


Recimo za novo Mazdo 3 z Skyactive motorjem z visokim kompresijskim razmerjem (14:1), poenostavljeno malo poveča "performance" (poraba/odzivnost), čeprav brez težav "prenese" tudi 95 oktanski seveda.

radmannsdorf ::

bambam20 ::

BigWhale je izjavil:

100 oktanski bencin je manj exploziven kot 95 oktanski.


Ker sem laik, sem vedno sklepal, da je večja oktanska vrednost pogojena z boljšo eksplozivnostjo. Očitno sem bil v zmoti.

facepalm ::

Koliksno pa naj bi bilo kompresijsko razmerje, da bi se ga smatralo kot "visoko"?

Ganon ::

hojnikb je izjavil:

in kaj dosezes s tem ?


Manjša obraba sklopke.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

95/98/100 oktanski bencin (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16443938 (23588) ...:TOMI:...
»

Kje tankati benz? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
16339177 (34300) Pithlit
»

Petrol ultimax (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Loža
42361307 (39616) Matev
»

100 oktanski bencin in starejsi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10416039 (14130) JanK
»

OMV in 100 oktanov (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6312342 (10727) OmegaM

Več podobnih tem