» »

95/98/100 oktanski bencin

95/98/100 oktanski bencin

1 2 3
4
»

krneki0001 ::

Če imaš knock senzor, še ne pomeni, da avto ne more klenkat zaradi zelo slabega bencina. Knock senzor že pove,da avto klenka, zamik vžiga je pa samo do neke stopnje, več pa ne more iti in avto bo še vedno klenkal.
To se najbolj pozna na tistih, ki imajo predpisanega 100 oktanca že fabrrško, lastniki pa tankajo 95 oktanca, ker je cenejši.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

šernk je izjavil:

Ko sem v nemciji preregistriral avto, so to spremenili na C0.

kdo je to spremenil?
upam da se zavedaš da mi imamo nekajkrat boljše gorivo kot je recimo v bosni in da je naše gorivo zadovoljive kakovosti za EU merila. V bosni recimo pa pridemo na popolnoma drug nivo kvalitete goriv.

Nemski uradni VW center. So lepo vzeli servisno mi pokazali, na prvi strani je tabelca QC0 QC1 al kva ze.
Na slovenski je bil stempel na drugi strani, potem so mi dali stempel na levo stran. Mi pokazal kje to pise in kaj je razlika. Sli v delavnico z avtom in servisne intervale nastavili na 30k in rekli se vidimo cez 30kkm.
Tudi pr ene dveh treh stvareh nad 150kkm v servisni mi je kazal, da se recimo v nemciji te stvari menjajo pri 200kkm.

Tako da ne vem. Rekel je da Avstrija je se v tem QC0, slovenija da pac ne.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: BigWhale ()

next3steps ::

krneki0001 je izjavil:

Če imaš knock senzor, še ne pomeni, da avto ne more klenkat zaradi zelo slabega bencina. Knock senzor že pove,da avto klenka, zamik vžiga je pa samo do neke stopnje, več pa ne more iti in avto bo še vedno klenkal.
To se najbolj pozna na tistih, ki imajo predpisanega 100 oktanca že fabrrško, lastniki pa tankajo 95 oktanca, ker je cenejši.

Ja, sam vi ne razumete, da se 95 oktanc od drugega 95 oktanca lahko zelo razlikuje in v glavnem niso oktani merilo kakovosti. Kapiš?

krneki0001 ::

Kaj bi rad povedal? Da je od ene firme na spodnji še zahtevani meji po specifikaciji, pri drugi pa je lahko na zgornji meji?

sandmat ::

next3steps je izjavil:


Ja, sam vi ne razumete, da se 95 oktanc od drugega 95 oktanca lahko zelo razlikuje in v glavnem niso oktani merilo kakovosti. Kapiš?


saj imamo kategorije bencina in dizla zato. V afriki se razlikujejo, v EU pa so precej straight forward -> https://www.acea.be/uploads/publication...

m0LN4r ::

Papir premore vse. Jaz ko v avstriji tankam vedno na isti poceni napol privat Esso tankstelli 95, avto nima iste moci in se tudi drugace obnasa pri nizkih obratih, kot ce tankam 95 v nemciji na OMWju, ampak res nizkih tam 1300-1500rpm.
Ker sem zgodbo vsake 2-3 mesce ponovil, sem za foro na tej tankstelli natankal 98 in se je avto obnasal kot pr OMW 95.
V nemciji pa razlike med OMW 95 100 ali Aral 102 ni glih za opazit oz. je nisem. To z tisto Esso 95 pa za cisto vsakic, ko sem tankal.

Enako je bilo ko sem vozil dizla. Ko sem natankal obicnega na tocno tej Esso tankstelli in pospesil iz nizkih obratov je avto pospeseval neenakomerno, tudi brnel je bolj traktorsko, na cel tank pa ene 3x zarukal, recimo 1600rpm voznja cez naselje.
Privoscil sem mu nato svezi poln tank Aral Ultimate Diesel in se je po 100 kilometrih vse spremenilo nazaj tako kot je bilo. Tako nezno in enakomerno pospesevanje od 1400rpm naprej enostavno z tistim klump Esso dizlom ni bilo mozno.

Ja vse je subjektivne narave, ampak ko nekajkrat spraznis celi tank z eno furo ene tankstele in nato druge, ter to parkrat ponovis na isti relaciji, si zapomnis kako se je avto obnasal pr dolocenih obratih in hitrosti.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

next3steps ::

krneki0001 je izjavil:

Kaj bi rad povedal? Da je od ene firme na spodnji še zahtevani meji po specifikaciji, pri drugi pa je lahko na zgornji meji?

Da se 95 oktanc lahko obnaša kot dober 92 ali pa kot slab 98. Amerikanci so delali primerjave.
Za EU primerjav nisem niti iskal ...
Zaradi tega je nesmiselno tankat 98 oktanca, če je za vozilo predviden 95 oktanc, ker naj kvaliteta benza v centralni Evropi ne bi tako odstopala.

Zgodovina sprememb…

Blinder ::

Iz enega webpageja:
We took a brand new Mk6 ED35 Golf turbo which we tested cheaper 95RON supermarket fuel vs. the likes of Shell VPower 99Ron. The back to back results where up to 13bhp and 13lbft losses in power using the cheaper 95Ron fuels, and this was just on a stock non tuned engine.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Spajky ::

... niso pa napisali, ali so resetirali auto-komp po menjavi goriva ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

hojnikb ::

lol, zakaj bi mogl resetat komp ?
#brezpodpisa

m0LN4r ::

next3steps je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Kaj bi rad povedal? Da je od ene firme na spodnji še zahtevani meji po specifikaciji, pri drugi pa je lahko na zgornji meji?

Da se 95 oktanc lahko obnaša kot dober 92 ali pa kot slab 98. Amerikanci so delali primerjave.
Za EU primerjav nisem niti iskal ...
Zaradi tega je nesmiselno tankat 98 oktanca, če je za vozilo predviden 95 oktanc, ker naj kvaliteta benza v centralni Evropi ne bi tako odstopala.

Hudica bi moglo bit res tako, pa ni. Bog ti ga vedi recimo kdo je dobavitelj za kako privat avstrijsko tankstello k ma sumljivo nizke cene...
Pr cisto vsaki stvari se pri dobavi lahko spara, tut pr gorivu
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

...:TOMI:... ::

Pri nas je fora, da imamo blagovne rezerve 95 oktanskega goriva. To gorivo država skladišči. Nato pa pride moment, ko rečejo, da je treba to gorivo spravit v promet, ker je že staro 5 let in nato morajo vse pumpe, ki imajo prostor to prevzeti. Zato je 95 pri nas povsod enak, iz istega vira. Medtem, ko je 100 "na prostem trgu" in si ga vsak dobavi iz svoje rafinerije, zato je tudi "bolj svež" čeprav gre 95 neprimerno bolje v promet, 100 tankajo samo motoristi in zanesenjaki, mentem ko večina tanka 95. Se pravi je lahko tudi 100 staro gorivo na neki pumpi.
Tomi

Unknown_001 ::

...:TOMI:... je izjavil:

Pri nas je fora, da imamo blagovne rezerve 95 oktanskega goriva. To gorivo država skladišči. Nato pa pride moment, ko rečejo, da je treba to gorivo spravit v promet, ker je že staro 5 let in nato morajo vse pumpe, ki imajo prostor to prevzeti. Zato je 95 pri nas povsod enak, iz istega vira. Medtem, ko je 100 "na prostem trgu" in si ga vsak dobavi iz svoje rafinerije, zato je tudi "bolj svež" čeprav gre 95 neprimerno bolje v promet, 100 tankajo samo motoristi in zanesenjaki, mentem ko večina tanka 95. Se pravi je lahko tudi 100 staro gorivo na neki pumpi.


Kje si pa to slišal? Star bencin je praktično voda, za nikamor in ni šans da bi tole kdo prodajal.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

krneki0001 ::

100 oktanski bencin se dela samo v okolici dunaja (da nam je blizu), zato je ves 100 oktanc iz tiste rafinerije. Potem pa vsak doda svoje dodatke notri.

...:TOMI:... ::

Tomi
1 2 3
4
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Petrol ultimax (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Loža
42359945 (38254) Matev
»

test bencina (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
25947148 (40121) edge540
»

OMV in 100 oktanov (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6312145 (10530) OmegaM
»

Kaj naliti v tank?

Oddelek: Znanost in tehnologija
364750 (3827) der_Alte
»

98 Oktansko gorivo --> DA/NE??

Oddelek: Loža
82612 (2234) zlabo

Več podobnih tem