» »

100 oktanski bencin in starejsi avto

100 oktanski bencin in starejsi avto

1 2
3
»

Fizikalko ::

Jah, po drugi strani pa mislim s tem avtom v naslednjih letih enih 200 x tankat, kar je skoraj 200 EUR razlike. Zakaj že bi jih vrgel v smeti, če pa je mašini vseeno, kaj tankam? To se že nove gume, recimo.

RejZoR ::

Govorimo o tem, da se proba. Če probaš 4x tankat 100-ko da oceniš če je kaj bolje te bo to prišlo cela 2 evra (na uč). Torej probaj pa boš videl ane. In pri 200 tankanjih te ne pride 200 EUR več ampak 130 EUR. Če se že gremo v detajle bodimo natančni ne?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

šernk ::

sam dobim razliko v ceni v dobrih 100km nazaj noter. z 95 oktancem če sem šparal sem imel porabo 7,5, redno skakala na 8,5, tudi do 9, povprečna 7,8 (skoraj brez klime), po 4 tankih z 100 oktancem sem trenutno na povprečni porabi 7,8l (avtomatska klima skoraj vedno vključena)

s tem, da z 100oktancem sem prva dva tanka res gonil...160 po AC, pospeševanje do 140 v 4 prestavi, v eni vožnji po lokalni cesti sem prehitel toliko avtov, kot jih najbrž še nisem nikoli, poraba na koncu 8,1.

sprobat moraš in računat porabo, če pade za pol litra potem se 100oktanc vsekakor splača, če mi z sedajšnjim tankom ostane nekje okoli 7,5 poraba, potem ostanem na 100oktancu za to ceno, če bo razlika v ceni prevelika menjam spet na 95, ker dalo mi je mislit ravno tistih 50 centov na tank, nekoč je bila ta razlika krepko čez par €
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

RejZoR ::

Kateri avto pa voziš?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

JanK ::

Gray_Warden je izjavil:

Pyr0Beast

ja...moraš prebrat...in če ne misliš vsake 3 mesece vliti drugačno olje ki bo delalo na trenutnih temperaturah, vliješ tistega ki je narejen za vse temperature. Pismo saj govorimo o cestnih avtih ne o rally ali pa mogoče 24 le mans avtih.


Res je. Olja v osebnih avtomobilih so IMHO precej bolj obremenjena in jih je pomoje bistveno tezje narediti kvalitetne.

Tista v dirkalnih motorjih so lahko optimirana za mazanje pri delovni temperaturi, resda pri tezkih pogojih. Ampak delati morajo natanko eno dirko - nekaj ur ali pa maksimum 1 dan (ajd, na Paris-Dakar malo dalj) ogrevajo se enkrat v zivljenju, ni treba skrbeti za obnasaje v prisotnosti vode (kondenz) slabimi izgorevanjem,... Ravno tako je vseeno koliko scitijo motor, ki lahko po nekaj 100 ali 1000 km razpade.

V osebnih pa morajo delati od -20 do +40 stopinj, preziveti 20000km, scititi motor da prezivi 200000 km in vec,...
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

100 oktanski bencin (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6110123 (8876) Blinder
»

95/98/100 oktanski bencin (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16443779 (23429) ...:TOMI:...
»

Kje tankati benz? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
16339009 (34132) Pithlit
»

Ali je v Avstriji boljši (kvalitetnejši) bencin? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9425747 (23183) krneki0001
»

Petrol ultimax (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Loža
42361141 (39450) Matev

Več podobnih tem