» »

95/98/100 oktanski bencin

95/98/100 oktanski bencin

1 2
3
4

Invictus ::

Moj punto letnik 1999 je na začetku tankanja 100 oktanskega bencina pospeševal kot nor. Kot pubertetnik, prvič na ekstaziju. Nisem si upal niti do konca gas stisnit.

Z leti, ko je kompresija padla, in ko je avto postal odvisnik, je pa laufal normalno ... Ga je pa 95 oktanski čisto zadušil. Je delal, ampak ne tako dobro kot s 100tko. Slabši pospeški ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

krneki0001 ::

sandmat je izjavil:

še enkrat: kaj pa je pri 15 let stari 1.0 NA mašini drugega kot placebo? :)

nisem vprašal kje je razlika pri vžigu, ampak kaj to po tvojem mnenju pomeni za nekoga, ki bo tankal 5 centov dražje v mašino, ki itak ne izkorišča višje temperature vžiga 100 oktanskega bencina?


Kaj pomeni klenkanje? Nepravilen vžig goriva!!! In če je nepravilen, to pomeni da potegne za sabo še dodatne nevšečnosti. In če že samo vžig pravilno dela, bo mašina delovala dlje, kot če mora celo življenje klenkat.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

Vanich ::

Ahhh - bom rizkiral za vsaj ene pol tanka 100 oktanca 14-ega ob plači, pa bomo videli. :) Saj škodovati pa ne more?

sandmat ::

krneki0001 je izjavil:


Kaj pomeni klenkanje? Nepravilen vžig goriva!!! In če je nepravilen, to pomeni da potegne za sabo še dodatne nevšečnosti. In če že samo vžig pravilno dela, bo mašina delovala dlje, kot če mora celo življenje klenkat.


15 let stara 1.0 NA mašina bo klenkala z 95 oktancem? :)

jest10 ::

sandmat je izjavil:

krneki0001 je izjavil:


Kaj pomeni klenkanje? Nepravilen vžig goriva!!! In če je nepravilen, to pomeni da potegne za sabo še dodatne nevšečnosti. In če že samo vžig pravilno dela, bo mašina delovala dlje, kot če mora celo življenje klenkat.


15 let stara 1.0 NA mašina bo klenkala z 95 oktancem? :)

Itak>:D
Heh, če ne pretiravaš z obrati, taka mašina normalno deluje še z 91 oktancem(kar skoraj zihr piše tudi v navodilih).

krneki0001 ::

jest10 je izjavil:

sandmat je izjavil:

krneki0001 je izjavil:


Kaj pomeni klenkanje? Nepravilen vžig goriva!!! In če je nepravilen, to pomeni da potegne za sabo še dodatne nevšečnosti. In če že samo vžig pravilno dela, bo mašina delovala dlje, kot če mora celo življenje klenkat.


15 let stara 1.0 NA mašina bo klenkala z 95 oktancem? :)

Itak>:D
Heh, če ne pretiravaš z obrati, taka mašina normalno deluje še z 91 oktancem(kar skoraj zihr piše tudi v navodilih).


Z 91 oktancem ni prav velik avtov delalo. Velika večina včasih pa jih je z 98 osvinčenim bencinom.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

jest10 ::

S 95 osvinčenim pa res.

sandmat ::

krneki0001 je izjavil:


Z 91 oktancem ni prav velik avtov delalo. Velika večina včasih pa jih je z 98 osvinčenim bencinom.


vse euro 3 mašine pri nas so imele v manualu napisano RON 91 - 98. Zakaj jih potem večina ne bi delala?

krneki0001 ::

sandmat je izjavil:

krneki0001 je izjavil:


Z 91 oktancem ni prav velik avtov delalo. Velika večina včasih pa jih je z 98 osvinčenim bencinom.


vse euro 3 mašine pri nas so imele v manualu napisano RON 91 - 98. Zakaj jih potem večina ne bi delala?


Sej imajo še vedno napisano enako, pa si kdaj tankal 91 oktanca? V sloveniji je na pumpah bil 95 in 98 osvinčen in 95 neosvinčen, potem so pa prešli samo na 98 osvinčen in 95 ter 98 neosvinčen (v medvodah na klancu pa je bila ena izmed prvih pump, ki je imela 100 oktanca neosvinčenega.) Na koncu so samo 98 osvinčenega ukinili.

Uglavnem zelo malo pump je imelo 91 oktanca in zelo malo ljudi ga je tankalo pri nas.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

91 oktanskega se je dobilo prakticno na vsaki pumpi, se v casu Jugoslavije, tisto je bil Normal bencin, bil je pa tudi 95 oktanski, ki se mu je reklo pa Super. 98 oktanski je prisel kasneje.

krneki0001 ::

V času juge je bil to normal, ja, potem je pa kar zginil nekam v neznano. Vsaj jaz sem ga zelo malokrat opazil (recimo nekje od leta 1998 naprej).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

dzinks63 ::

V času yuge se je tankalo tudi 86 oktanski bencin, hrošči, katerce, fički niso imeli nobenih problem s tem, pač drugi časi.

negotiator ::

Invictus je izjavil:

Moj punto letnik 1999 je na začetku tankanja 100 oktanskega bencina pospeševal kot nor. Kot pubertetnik, prvič na ekstaziju. Nisem si upal niti do konca gas stisnit.

Z leti, ko je kompresija padla, in ko je avto postal odvisnik, je pa laufal normalno ... Ga je pa 95 oktanski čisto zadušil. Je delal, ampak ne tako dobro kot s 100tko. Slabši pospeški ...


Verjetno je bil del tega tudi to, da si se ti navadil toliko na 100tko, da je bila 95ka premalo :)
All easy problems have already been solved.

RejZoR ::

dzinks63 je izjavil:

V času yuge se je tankalo tudi 86 oktanski bencin, hrošči, katerce, fički niso imeli nobenih problem s tem, pač drugi časi.


Seveda niso imeli, ko pa niso imel take kompresije kot moderni motorji. Če nimaš velike kompresije se ti tud bencin ne bo vžigal pri nižjih oktanskih vrednostih.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

krneki0001 ::

dzinks63 je izjavil:

V času yuge se je tankalo tudi 86 oktanski bencin, hrošči, katerce, fički niso imeli nobenih problem s tem, pač drugi časi.


uaz (ruska zadeva) ima še danes 1:7.8 kompresijsko razmerje in 2 tanka. Eden za bencin in drugi za petrolej. Vžgeš ga na bencin in preklopiš potem na petrolej, pa se avto brez problema vozi.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Spajky ::

~ Petrolej=kerozin (nekoč am."gasoline"; ameri danes pravijo tako za bencin) = vmesna frakcija med kurilcem/dizlom in bencinom; White spirit=extralahki petrolej; običani "težji" je pa za "lanterne" ali kot dodatek dizlu (za zimski dizel vmešan in pa za reaktivce furat) ... nekaj takega ... jah, extra stare "rage" s kompresijskim razmerjam kot uni UAZ gori ali Willis Jeep (ww-II) so res požrle, kar si mu nalil v tank :)) ..
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Spajky ()

RejZoR ::

Sej podobno je pri tankih. Laufajo na vse kar je vnetljivo, od bencina do nafte, rastlinskega olja iz trgovine pa do uporabljenega olja iz McDonaldsa od cvrtja. Ker med vojno pač nimaš opcije okol iskat črpalke s pravim gorivom...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

krneki0001 ::

Spajky je izjavil:

~ Petrolej=kerozin (nekoč am."gasoline"; ameri danes pravijo tako za bencin) = vmesna frakcija med kurilcem/dizlom in bencinom; White spirit=extralahki petrolej; običani "težji" je pa za "lanterne" ali kot dodatek dizlu (za zimski dizel vmešan in pa za reaktivce furat) ... nekaj takega ... jah, extra stare "rage" s kompresijskim razmerjam kot uni UAZ gori ali Willis Jeep (ww-II) so res požrle, kar si mu nalil v tank :)) ..


Pertolej != kerozin

Ko predeluješ surovo nafto, je prva stvar, ki se izloči plin nekje pri 35 stopinjah celzija, potem med 35 in 70 stopinjah celzija priteče petrolej, med 70 in 180 stopinj priteče bencin, in šele nad 180 in do 240 stopinj pride ven kerozin. Od 240 stopinj naprtej pa plinsko olje D2 - ki pa je gorivo za dizelske agregate.

Petrolej je bolj podoben bencinu, kerozin je pa zelo umazana nafta. Dizelski agregat na petrolej ne deluje, na kerozin pa brez problemov.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

jest10 ::

krneki0001 je izjavil:

Spajky je izjavil:

~ Petrolej=kerozin (nekoč am."gasoline"; ameri danes pravijo tako za bencin) = vmesna frakcija med kurilcem/dizlom in bencinom; White spirit=extralahki petrolej; običani "težji" je pa za "lanterne" ali kot dodatek dizlu (za zimski dizel vmešan in pa za reaktivce furat) ... nekaj takega ... jah, extra stare "rage" s kompresijskim razmerjam kot uni UAZ gori ali Willis Jeep (ww-II) so res požrle, kar si mu nalil v tank :)) ..


Pertolej != kerozin

Ko predeluješ surovo nafto, je prva stvar, ki se izloči plin nekje pri 35 stopinjah celzija, potem med 35 in 70 stopinjah celzija priteče petrolej, med 70 in 180 stopinj priteče bencin, in šele nad 180 in do 240 stopinj pride ven kerozin. Od 240 stopinj naprtej pa plinsko olje D2 - ki pa je gorivo za dizelske agregate.

Petrolej je bolj podoben bencinu, kerozin je pa zelo umazana nafta. Dizelski agregat na petrolej ne deluje, na kerozin pa brez problemov.

Petrolej je destilacijski produkt nafte, ki vre pri 180-300oC. Poznamo svetilni petrolej, motorni petrolej, industrijski petrolej in pretolej za peči. ...

GTX970 ::

kerozin je pa zelo umazana nafta

Daj raje nehaj.
Kerozin @ Wikipedia

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GTX970 ()

BigWhale ::

Vprasajte se ali vas zanima kaj je kerozin ali pa kaj je kerosene? Kerosene je v bistvu petrolej.

Kerozin je pa jet-fuel. Res pa je, da je jet-fuel mesanica v kateri je tudi petrolej. :)

krneki0001 ::

Očitno si različno razlagamo, kaj je petrolej in kaj kerozin.

Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

V bistvu je problem, da je teh izrazov polno, ki se med seboj zamenjujejo, pa vedno ne pomenijo iste zadeve. Ze ce wikipedio pogledas ima razlike med slovenskimi in angleskimi vnosi in je v resnici precej zmede.

To, da so stvari ob odkritju poimenovali po nekaterih stvareh, ki so jim bile znane, ne pomaga prav dosti. :)

_commandos_ ::

krneki0001 je izjavil:

Očitno si različno razlagamo, kaj je petrolej in kaj kerozin.



ta shema destilacije je čisti fail

krneki0001 ::

_commandos_ je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Očitno si različno razlagamo, kaj je petrolej in kaj kerozin.



ta shema destilacije je čisti fail



Očitno ni, samo vedet moraš kaj gledaš. Na tvojih petroleja sploh ni. Temperature so pa itak zelo prilagodljive. Namreč v osnovi naj bi bencin pridobivali pri temperaturah od 70 do 180 stopinj celzija (lahko preverljivo).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

Denis16 ::

Zivjo,mene pa zanima kaj priporočate za Bmw compact 1.6 16V
95 oktanski al 100 oktanski bencin...kolega tanka a100 na Compaktu pravi da je boljse,jaz tankam 95 pa me zanima samo,vase mnenje...
Lp

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Denis16 ()

Unknown_001 ::

Denis16 je izjavil:

Zivjo,mene pa zanima kaj prrocate za Bmw compact 1.6 16V
95 oktanski al 100 oktanski bencin...kolega tanka a100 na Compaktu pravi da je boljse,jaz tankam 95 pa me zanima samo,vase mnenje...
Lp


Tankaj za kokr je motor delan in ne kompliciraj. Tudi tista imaginarna razlika ni vredna ekstra evra za gorivo. Oktansko število ne definira energijske vrednosti bencina ampak je v funkciji stabilizatorja da ne pride do neželenega samovžiga. Včasih so za stabilizator dodajali svinec a je danes to že zgodovina. Posledica samovžiga je potrkavanje motorja "klenkanje" ki pa ni zdravo. Možno je da se zazna mirnejši tek ampak profita ni pa nobenega s tankanjem višjeoktanskega bencina.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Denis16 ::

Saj je meni vseeno al vsi pravijo da je 100 oktanski boljsi ter da skoraj vsak ki ma Bmwja tanka 100 oktanskega,kar je meni vseeno ;)
Samo sem vprasal za mnenja

Unknown_001 ::

Denis16 je izjavil:

Saj je meni vseeno al vsi pravijo da je 100 oktanski boljsi ter da skoraj vsak ki ma Bmwja tanka 100 oktanskega,kar je meni vseeno ;)
Samo sem vprasal za mnenja


Dobro je da veš kako stvari delujejo. Potem vidiš da je vse skupaj tako kot religija. Ljudje verjamejo v nekaj ker niso DRUGAČE kot z napak pridigo podučeni. Piši za uho.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Denis16 ::

Hvala lepa,vendar vseeno nevem zakaj jih tolko ponizuje 95 oktanski bencin in tolko hvalijo 100 oktanskega...
Lp

Unknown_001 ::

Denis16 je izjavil:

Hvala lepa,vendar vseeno nevem zakaj jih tolko ponizuje 95 oktanski bencin in tolko hvalijo 100 oktanskega...
Lp


Nek se vidi raskoš
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

zzz_side ::

Predlagam, da pogledas v servisno knjizico svojega avtomobila, pa bos videl. Vceraj sem imel v rokah knjizico od 330 bencin, letnik 2017, pise da se toci 95 oktan, da je ok tud E10 in pa "BMW reccommends quality Shell fuels." :)

next3steps ::

Denis16 je izjavil:

Saj je meni vseeno al vsi pravijo da je 100 oktanski boljsi ter da skoraj vsak ki ma Bmwja tanka 100 oktanskega,kar je meni vseeno ;)
Samo sem vprasal za mnenja

Čisto odvisno od prodajanega artikla. V nekaterih primerih da dober 95 več od sebe kot slab 98/100

PS Testov pri nas menda ne dele nihče.

Zgodovina sprememb…

loveJDM ::

Mislim,da je kr vseeno kaj tankaš,tankaj glede na ročke...tista ki ti je bližje tanku s tisto tankaj al pa random ko hočeš malo spremembe...opazil tak ne boš razlike,škodit ne more.

GrimReaper ::

Denis16 je izjavil:

Zivjo,mene pa zanima kaj priporočate za Bmw compact 1.6 16V
95 oktanski al 100 oktanski bencin...kolega tanka a100 na Compaktu pravi da je boljse,jaz tankam 95 pa me zanima samo,vase mnenje...
Lp

Kaj konkretno te sploh zanima, če bodo boljši pospeški?
Če to, potem razlike ne boš opazil, kvečjem pa 0,05s pri 40-140km/h, ampak ne moreš vedet ali je to pogrešek pri merjenju ali razlika v bencinu.
Pri atmosfercu se še največ pozna temperatura zraka, idealna je 0-10°C. To prideš že napram 15°C na razliko 0,3s pri 80-120, glede na avgust pa skoraj 0,5s.
Pa seveda če imaš prazen ali poln tank, ker to je 50kg razlike. Pri mojem je razlika nekje 0,15s pri 40-140 in 80-120.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

hojnikb ::

bencin je precej lažji od vode, tko da prazen 50L tak ti profitira cca 30Kg
#brezpodpisa

Blinder ::

Denis16 je izjavil:

Zivjo,mene pa zanima kaj priporočate za Bmw compact 1.6 16V


Motor je 8V. Drugace poglej sam na netu za meritve, ali kej v smislu "premium fuel test".

Primer https://paultan.org/2015/02/04/ron-95-v...
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

šernk ::

Denis16 je izjavil:

Hvala lepa,vendar vseeno nevem zakaj jih tolko ponizuje 95 oktanski bencin in tolko hvalijo 100 oktanskega...
Lp


temu se pač reče davek na BMW. Ja motor bo z 100 oktancem res zdržal namesto 1,5M km, 1,7M km. do takrat boš pa moral na motorju tako ali tako že vsaj eno generalko naredit zaradi obrabe vseh ostalih delov, ki z gorivom nimajo praktično nobene veze.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

m0LN4r ::

Da prispevam se moje informacije tipa babarekla.
Sem se pogovarjal tukaj z BMW prodajalcem, VW Audi Porsche serviserjem, BMW mehanikom itd.

Rekl so nemski 95 je po kvaliteti, kot slovenski 100. Zato pa so servisni intervali v nemciji daljsi.
Odpri servisno knjigo pa bos videl za katero Regionalno cono mas servisne intervale.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

steev ::

Servisni interval ma veze z oktani? Japajade.
:|

harvey ::

m0LN4r je izjavil:

Da prispevam se moje informacije tipa babarekla.
Sem se pogovarjal tukaj z BMW prodajalcem, VW Audi Porsche serviserjem, BMW mehanikom itd.

Rekl so nemski 95 je po kvaliteti, kot slovenski 100. Zato pa so servisni intervali v nemciji daljsi.
Odpri servisno knjigo pa bos videl za katero Regionalno cono mas servisne intervale.

Čisti buffet nivo razprave, 8-O oktani nimajo nikaršne veze s servisnimi intervali. Način vožnje (mestna, relacija) pa prispeva k različnemu servisnemu intervalu, opažam sam, da nastavljena vrednost intervala ni toliko km, ampak posveti lučka za servis tudi kdaj prej.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------

Unknown_001 ::

harvey je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Da prispevam se moje informacije tipa babarekla.
Sem se pogovarjal tukaj z BMW prodajalcem, VW Audi Porsche serviserjem, BMW mehanikom itd.

Rekl so nemski 95 je po kvaliteti, kot slovenski 100. Zato pa so servisni intervali v nemciji daljsi.
Odpri servisno knjigo pa bos videl za katero Regionalno cono mas servisne intervale.

Čisti buffet nivo razprave, 8-O oktani nimajo nikaršne veze s servisnimi intervali. Način vožnje (mestna, relacija) pa prispeva k različnemu servisnemu intervalu, opažam sam, da nastavljena vrednost intervala ni toliko km, ampak posveti lučka za servis tudi kdaj prej.


Po mojih izkušnjah prodajalci v SLO večinoma nimajo pojma kaj prodajajo. Imajo pa brošuro dobro naštudirano.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

pegasus ::

Me prav zanima če bo čez 20 let tudi debata katera elektrika je bojša za avto napolnit ... :D

šernk ::

ja v rusiji tankajo vodko pa delajo servise zarad tega sam na 200k km :))

servisni interval je bolj pogojen z oljem kot pa z bencinom. zato se pa res lahko razlikuje, saj so olja za različna podnebja različna, potem se lahko razlikuje še glede na način uporabe (kratke dolge razdalje) vse to pa ponavadi piše v servisni knjižici, razen če naknadno spreminjajo intervale.

kvaliteta bencina in oktansko število imata pa skupnega tolk kot črna in bela barva. V samo kvaliteto se ne bom spuščal, ker je ne poznam na EU nivoju torej nimam ideje kje so avstrijci in nemci glede tega. Pa italijani tud, vse kar vem je da so 15 let nazaj bili italijani daleč pred nami po kvaliteti goriva, za danes pa ne morem trditi ker bankrotiram če grem v italijo na agip tankat :))
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

m0LN4r ::

harvey je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Da prispevam se moje informacije tipa babarekla.
Sem se pogovarjal tukaj z BMW prodajalcem, VW Audi Porsche serviserjem, BMW mehanikom itd.

Rekl so nemski 95 je po kvaliteti, kot slovenski 100. Zato pa so servisni intervali v nemciji daljsi.
Odpri servisno knjigo pa bos videl za katero Regionalno cono mas servisne intervale.

Čisti buffet nivo razprave, 8-O oktani nimajo nikaršne veze s servisnimi intervali. Način vožnje (mestna, relacija) pa prispeva k različnemu servisnemu intervalu, opažam sam, da nastavljena vrednost intervala ni toliko km, ampak posveti lučka za servis tudi kdaj prej.

V moji servisni knjigi je pisalo tocno to pod zvezdico pri servis kategoriji (c0 ali c1) al neki tazga je blo.
*Zaradi slabse kakovosti goriv v dolocenih dezelah je servisni interval krajsi
Ko sem v nemciji preregistriral avto, so to spremenili na C0.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

šernk ::

Ko sem v nemciji preregistriral avto, so to spremenili na C0.

kdo je to spremenil?
upam da se zavedaš da mi imamo nekajkrat boljše gorivo kot je recimo v bosni in da je naše gorivo zadovoljive kakovosti za EU merila. V bosni recimo pa pridemo na popolnoma drug nivo kvalitete goriv.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

...:TOMI:... ::

Sever ali zahod - boljše gorivo.
Slovenija - nekje vmes.
Jug ali vzhod - slabše gorivo.
Tomi

next3steps ::

Blinder je izjavil:

Denis16 je izjavil:

Zivjo,mene pa zanima kaj priporočate za Bmw compact 1.6 16V


Motor je 8V. Drugace poglej sam na netu za meritve, ali kej v smislu "premium fuel test".

Primer https://paultan.org/2015/02/04/ron-95-v...

Nesmiseln test, ker sta testirana artikla samo od enega proizvajalca, ki za nas tako ali tako ni pomemben.

...:TOMI:... je izjavil:

Sever ali zahod - boljše gorivo.
Slovenija - nekje vmes.
Jug ali vzhod - slabše gorivo.

Glej moj post.

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

harvey je izjavil:

Čisti buffet nivo razprave, 8-O oktani nimajo nikaršne veze s servisnimi intervali.


Seveda imajo oktani vezo s servisnimi intervali. Če ti avto klenka na 95 oktanskem gorivu, boš, ob tankanju 95 oktanca, veliko prej moral nastavljat ventile, olje bo imelo več saj, ker ni pravilnega izgorevanja in praviloma bi moral zaradi večje obremenitve (klenkanje je obremenitev za mašino) razpolovit čas servisnega intervala.

hojnikb ::

ce ima avto knock senzor, potem je to non issue.
#brezpodpisa
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Petrol ultimax (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Loža
42361281 (39590) Matev
»

test bencina (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
25947636 (40609) edge540
»

OMV in 100 oktanov (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6312337 (10722) OmegaM
»

Kaj naliti v tank?

Oddelek: Znanost in tehnologija
364797 (3874) der_Alte
»

98 Oktansko gorivo --> DA/NE??

Oddelek: Loža
82709 (2331) zlabo

Več podobnih tem