» »

100 oktanski bencin in starejsi avto

100 oktanski bencin in starejsi avto

«
1
2 3

mojsterleo ::

pozdrav!
moja mama se vedno uporablja starejsi avto p126 (bolhca),s katerim pa se niti tolk ne vozi. danes je sla tankat in jasno nimajo vec ne super 98 in ne euro 98,trgovec ji je svetoval 100 oktanskega pa me zanima ce je to ok za tak avto ali je treba gorivu dodajat se kaksne dodatke?

MadMax ::

Tole prav lepo laufa še na 95-oktanca. 100 je brez potrebe metanje denarja bencinarjem.
Dodatek pa je zelo priporočljiv ker so vsi današnji brez svinca. To je problem, ne pa oktani.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

tony1 ::

Za ta avto bo vsak bencin OK.

Noben problem ne bo tudi točenje neosvinčenega bencina; ni se treba ukvarjati s svinčevimi dodatki.

#000000 ::

Dodatek za motorje brez katalizatorja je bolj kot ne nujen, spolh za bolho ki ima jadna samo dva cilindra, brez svinčenega dodatka bo hitro pobralo ventile, ker ravno svinec je ta ki maže ventile teh motrojev.

tony1 ::

Nič ne bo pobralo sedežev ventilov, ker je na njih še dovolj svinca nabranega za naslednjih 10 let.

Btw., neosvinčen bencin so v ZDA izumili že pred 30imi leti, in že davno tega ugotovili, da je bila panika okrog svinčenih dodatkov zaradi ventilov popolnoma odveč.

Poleg tega je svinčevtetraetil navadna svinjarija.

Vikking ::

Tanka naj 95 oktanskega, za miren spanec pa lahko vlije še dodatek.

Invictus ::

100 oktanski bo dal bolhci malo življenja.

Sam tankam v puntota večinoma 100tko, pa leti ko sneta sekira.

Ko sem ga prvič nalil sem mislil da mi bo razgnalo mašino na pol gasa.

Zdaj pa nadomesti z leti izgubljeno kompresijo :).

LP I.

mojsterleo ::

hmm torej tisti dodatek niti ni potreben ali kaj? da ne bo kar naenkrat nekaj zaribalo :p
drugace pa zgleda da bo kr stotka pol,brez dodatka? 95ke niti nikol nismo tankal.

ivanuscha ::

@Invictus

Kakšno mašino pa imaš in katero generacijo Puntota? Kako je kaj s porabo? Kolikor je meni znano je 98 in 100 oktanski bencin namenjen samo bolj navitim mašinam, da se švoh mašinah sploh ne pozna. Jst imam 1,4 8v 78km, sicer sprobal še nisem, ampak pomoje se ne bo nič poznalo.

Nagi Bator ::

mojsterleo je izjavil:

hmm torej tisti dodatek niti ni potreben ali kaj? da ne bo kar naenkrat nekaj zaribalo :p
drugace pa zgleda da bo kr stotka pol,brez dodatka? 95ke niti nikol nismo tankal.

Ravno 100tka ti bo s cajtom unicla masino, ce ni narejena za to. Toci 95 in se ne sekiraj okrog nekih dodatkov, ce pa ze ne mores mirno spati pa nalij tisti dodatek na vsaki peti polni tank. Jaz osebno ga nisem nikoli, ko sem se uporabljal avto brez katalizatorja.

šernk ::

pri 16V motorjih se 100 oktanc kar pozna, sprobano na treh avtih dvema padla poraba za pol litra dol (po parih tankih povprečje), glas motorja je pa precej lepši.

pa tudi v grande punto 1,4 8v imam občutek da kar precej bolje vleče z 100 oktancem.

hmm torej tisti dodatek niti ni potreben ali kaj? da ne bo kar naenkrat nekaj zaribalo :p
drugace pa zgleda da bo kr stotka pol,brez dodatka? 95ke niti nikol nismo tankal.


sprašuješ na isti način, kot da bi avtomehanika vprašal, če je dobro naviti procesor. rekel ti bo: seveda je dobro, da je hitrejši procesor. skratka tisti dodatek mislim, da ni tako velik strošek in se ne splača tvegat.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Dr_M ::

100 oktanski bencin se pozna pri visoko zmogljivih motorjih z visoko komoresijo in pri motorjih z direktnim vbrizgom goriva, ker so ponavadi nastavljeni na 98 oz 100 okstanski bencin, pri ostalih je pa to samo blazev zegen.
Jest sm mel pred leti avto, ki je mel nekaj zjebane senzorje v motorju in ce sem natocil 100, se je motorju cist odfukal. :)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

gulfstream ::

Kolikor je meni znano je 98 in 100 oktanski bencin namenjen samo bolj navitim mašinam, da se švoh mašinah sploh ne pozna.

To je res. Res pa je tudi da je pri nas 98 oziroma 100ka čistejša od 95ke, ker mora biti zaradi občutljivejših motorjev. Sam imam recimo Opla s starim 1,6 atmosfercem ki absolutno ne potrebuje 100 oktanskega bencina. Pa ga moram pri nas vseeno tankat, ker z 95ko ne pridem iz garaže, ko je hladen motor...

V Avstriji pa lahko nalijem tudi 95ko, pa ni težav. Toliko o našem bencinu.

Relanium ::

100 oktanski bencin je bedarija, vsaj neke hude razlike ni (imam prej obratno izkušnjo)
Za starejše avte se dobi nadomestek svinca ko ventili postanejo malo glasni. Tista mala plastenka je za zelo dolgo, pa tud nekaj hudo draga ni.
Na petrolu se dobi, uporabljam ga tudi za tomosov moped, stara Husqvarna je tudi hvaležna zanj, ker jo že malo matra starost.

Zaribat pa avto sploh nima kaj (razen če je novejši Renault)

amigo_no1 ::

Ja in tomosov moped ter stara Husqvarna sta sigurno stroja z ventili :)).

Petrolov 95 bencin ima realno okoli 92-93 oktanov.Vse po specifikaciji.

Pyr0Beast ::

>
Jest sm mel pred leti avto, ki je mel nekaj zjebane senzorje v motorju in ce sem natocil 100, se je motorju cist odfukal. :)
>
Misliš rečt, da je začel delovati tako kot mora.



Benefita od 100 oktanskega bencina ni, če ECU ne prilagodi vžiga in kompresije.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

gulfstream ::

Benefita od 100 oktanskega bencina ni, če ECU ne prilagodi vžiga in kompresije.

Je, ker je bencin sam po sebi čistejši. Ni pa nobenega benefita zaradi oktanov, to pa je res.

MadMax ::

"Čistoča bencina" je stvar vzdrževanja opreme bencinskih servisov in nikakor ne deklariranih oktanov.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

gulfstream ::

"Čistoča bencina" je stvar vzdrževanja opreme bencinskih servisov in nikakor ne deklariranih oktanov.

Gre se za to, da avtomobili, ki potrebujejo 100 oktanski bencin, potrebujejo tudi določeno kakovost samega bencina, preden se mu doda dodatke za zviševanje oktanskega števila. Medtem ko je lahko 95ka nekoliko slabša (več vode itd).

Testiral sem več servisov vseh znamk (Petrol, OMV, Tuš, Mol, INA, Shell), pa mi je avto samo z Shell in Mol 95 okt bencinom šel iz garaže s hladnim motorjem. Medtem ko pri 100 okt ni bilo nikjer težav.

Pa oktani nimajo veze, ker imam totalno nenavit motor 10 let starega dizajna.

Pyr0Beast ::

Pol imaš pa sfuk* avto.


>"Čistoča bencina" je stvar vzdrževanja opreme bencinskih servisov in nikakor ne deklariranih oktanov.
Correct
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

gulfstream ::

Pol imaš pa sfuk* avto.

Opel powah:)) Že drugi zapored, ki dela isto, en je bil 1.4, ta pa 1.6.

Zanimivo pa da ko točim v Avstriji nikjer ni težav...

MadMax ::

Ker avstrijci ne lovijo spodnje meje ohlapnih predpisov ampak se pridno držijo sredine normalnih.
Bananarepubljik pač.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Trupl0 ::

če tankam stotko pri OMV imam porabo 6.2 do 6.3l.
Vozim same relacije v isto smer z isto dinamiko kot ponavadi. V poletnih mesecih še s klimo.
Imam 1.6 Xsaro z 90KM in mi s stotko pokuri manj kot s petrolovo 95tko, kjer se povprečna poraba giblje od 6.5 do 6.7

Na leto naredim cirka 45k kilometrov.
If you are going through Hell, keep going !

Invictus ::

Tankam 100 oktanskega v puntota že enih 6 let.

Dela brez problemov, če odštejemo pač stvari, ki tako ali tako crknejo z leti.

In ja, se pozna. Sploh če tankaš Petrol 95 oktanski bencin ali pa OMV 100 oktanski.
Pri drugem se zdi da zdaj pa avto dela kot mora. Pri Petrolu pa je avto precej len.
Pa malo je padla poraba. Pač za tisto razliko v ceni. Ne šparam ravno pri bencinu.

Imam pa ta punto že "ajnšpric".

Verjamem pa da razločni motorji pač dajejo različne rezultate. Zato bi bilo fajn če bi se forumaši omejili na svoje izkušnje in ne posploševali vsepovprek.
Različni proizvajalci, različni efekti.

LP I.

Relanium ::

amigo_no1 je izjavil:

Ja in tomosov moped ter stara Husqvarna sta sigurno stroja z ventili :)).

Če nisi nikol šravfal pa servisiral dvotaktarjev pol se raje vzdrži komentarjev
(in ja se zavedam ja da ni ventilov, ampak zna biti svinec dober za kaj drugega)

MadMax ::

Invictus je izjavil:

Verjamem pa da razločni motorji pač dajejo različne rezultate. Zato bi bilo fajn če bi se forumaši omejili na svoje izkušnje in ne posploševali vsepovprek.
Različni proizvajalci, različni efekti.

No, zdaj pa tole isto trditev prenesi še na različne rezervoarje in različne benzdilerje, pa ne posploševat samo po oktanskem številu.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

para! ::

Nekaj znancev v karjole tipa punto, polo, ibiza... tankajo 100 oktanski bencin in pravijo, da zadeva bolj leti. Mene zanima, če ta višja eksplozivnost bencina, poleg dodatne moči v primerjavi z nižje-oktanskimi, povzroči tudi višjo obrabo motorja in nasploh pogonskih delov?

lp
Death before dishonor!

gulfstream ::

če ta višja eksplozivnost bencina

Narobe. 100 oktanski bencin ni nič bolj eksploziven od 95 oktanskega. Oktansko število pove samo odpornost proti prezgodnjim vžigom (detonacijam) v valjih. Klenkanju, po domače.

Edini razlog, zakaj stari motorji delajo bolje na 100ko, je to, da je bencin sam po sebi čistejši (ker je namenjem novim motorjem, ki so bolj občutljivi).

clix ::

Kolikor jaz vem, višje oktansko število ne pomeni "višje eksplozivnosti", ampak je bencin samo sposoben zdržati višji pritisk, preden pride do samovžiga.

gulfstream ::

Kolikor jaz vem, višje oktansko število ne pomeni "višje eksplozivnosti", ampak je bencin samo sposoben zdržati višji pritisk, preden pride do samovžiga.

Pravilno.

Brane2 ::

Kokr vem, ima 100-oktanc za spoznanje manj energije v litru od 95-oktanca.

Vendar dela lepše v kakih mašinah z visoko kompresijo, po možnosti s turbino.

Kar tale bolhca niti pod razno ni, zato je 95-oktansko gorivo zanjo čisto OK.
On the journey of life, I chose the psycho path.

clix ::

je smoterno v 1.2tsi vlivati 100 oktanski bencin? sicer pa tudi na 95 oktanskem lavfa bp. V navodilih piše, da potrebuje minimalno 95 oktanov.

Utk ::

A ni za tsi-je priporočen 98? Vsaj v nekaterih državah, kjer imajo bencin bolj slab. Slovenije seveda ni med njimi ;)

gulfstream ::

Če piše 95, potem kar se oktanov tiče lahko 95. Glede na motor pa ti svetujem 100ko (98ko), ker je samo malenkost dražja, tak navit motorček pa bo dlje deloval brez težav s čistejšim bencinom. Severno od naše države pa tako lahko točiš 95ko brez težav.

Pa olje mu tudi daj sintetično za 25€/liter. Se splača, ko ti bo zaradi tega bp deloval dolga leta ;)

msjr ::

Meni je Piaggio X9 slabo užigal in zanimivo - čudno ugašal pri 100 oktantskem bencinu. Skuter ima dokaj visoko kompresijsko razmerje in po nasvetih "strokonjakov" bi moral delati bolje. Za avto pa ne morem rečt, ker je diesel (definitivno slabo dela na bencin >:D)

Brane2 ::

Mislim, da ima 100-oktanc tudi drugo hitrost gorenja in bi moral temu primerno naštelat predvžig.

Kolikor-toliko moderni avti to delajo sami...
On the journey of life, I chose the psycho path.

beta1 ::

Da si sposodim temo:

98 - 100 oktanski bencin za Fiat Stilo 1.4 (2005), da-ne?

Imel sem težave z ''dračniki''. Po menjavi olja na bolj kvalitetno olje, so le ti 98% tišji.

Pyr0Beast ::

Dročniki - ti raje poglej če imaš sploh ustrezno olje za mašino in za temperaturno območje.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

gulfstream ::

98 - 100 oktanski bencin za Fiat Stilo 1.4 (2005), da-ne?

Če ti lepo teče na 95ki, ni razloga. Lahko pa enkrat, ko boš imel prazen tank, naliješ in opazuješ če je kakšna razlika.

amigo_no1 ::

Relanium je izjavil:

amigo_no1 je izjavil:

Ja in tomosov moped ter stara Husqvarna sta sigurno stroja z ventili :)).

Če nisi nikol šravfal pa servisiral dvotaktarjev pol se raje vzdrži komentarjev
(in ja se zavedam ja da ni ventilov, ampak zna biti svinec dober za kaj drugega)

Da, prešravfal sem že par zadev na 2 kolesih.

nanoleet ::

gulfstream je izjavil:

Pa olje mu tudi daj sintetično za 25€/liter

Kaj?!

gulfstream ::

Olje. Ena stvar, na kateri marsikdo hoče prihraniti 3 evre in ima potem težave z motorjem.

Dobro olje je drago olje. Aditivi so dragi. Če ti kdo poskuša prodati 'super olje' za 10e/liter, je nategun.

Utk ::

Ja, ampak drago olje je 10 evrov liter. Zelo drago je 12. Če ga kupiš na uradnem servisu, je najcenejše 10.
No, ampak če rabiš res vrhunsko olje, ga lahko kupiš tudi pri meni, za 50 evrov liter, da boš ja lahko mirno spal.

gulfstream ::

Dobro mineralno je 15e. Dobro sintetično je 25e.

Utk ::

Dej pokaži to tvoje dobro olje.

gulfstream ::

Na splošno govorim. Ampak zaradi mene lahko v svoj avto točiš tudi bazno olje za 2e na liter, če hočeš ;)

Pyr0Beast ::

Olje je isti šrot sintetika/mineral.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Utk ::

Ja nič splošno, daj link. Meni so na servisu vlili olje za 85 evrov. Na internetu sem našel istega za 35. Ampak na servisu je bil bolj kvaliteten, ker sem ga trojno plačal, al kako.

gulfstream ::

Potem pa toči v avto par let mineralno, potem pa nalij enkrat sintetičnega. Če je isti šrot.

Utk ::

Kaj ti ni jasno? ISTO olje. Ista znamka, isti "model", iste oznake.
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

100 oktanski bencin (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
619378 (8131) Blinder
»

95/98/100 oktanski bencin (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16441776 (21426) ...:TOMI:...
»

Kje tankati benz? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
16336335 (31458) Pithlit
»

Ali je v Avstriji boljši (kvalitetnejši) bencin? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9424611 (22047) krneki0001
»

Petrol ultimax (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Loža
42358979 (37288) Matev

Več podobnih tem