» »

Petrol ultimax

strani: 1 ... 3 4 5 6 7 ... 9

motorc ::

Aja pa dve vprašanji: v avtošoli so mojo sestro naučili da pri hard (ect neizogibno trčenje) zaviranju naj pritisne samo na zavoro in pusti sklopko pri miru da avto crkne pri zaviranju...to naj bi bilo kao zaradi krajšega reakcijskega časa, ker če najprej pritisne na sklopko in šele nato na zavoro, ti avto resda ne crkne, samo pa izgubiš tisto sekundo ali pol nje, kar pomeni kar nekaj metrov zaviralne poti. Drži ali BS?


Mene so na treningu varne vožnje naučili, da v sili zaviraš s sklopko in zavoro hkrati ... če vidiš, da se ne boš pravočasno ustavil zavoro popustiš in s stisnjeno sklopko obvoziš oviro (če je prostor, seveda).

M-XXXX ::

- za drugo alinejo sem mislil: namesto da pritisneš na zavoro in zaviraš, rajši daš v nižjo prestavo da motor zavira (torej recimo iz 4 na 3 prestavo).

Vseeno, vendar je zaviranje samo z zavoro lažje in udobnejše. Sam se zaviranja z motorjem poslužujem v primeru, kjer tako ali pa tako ne moreš kaj hitro voziti in je samo zaviranje z motorjem dovolj oziroma zavora ni potrebna. V primeru da pa je naklon tak, da motor ni niti približno dovolj, takrat pa brez veze da se matraš. Da strnem odgovor: da.

Aja pa dve vprašanji: v avtošoli so mojo sestro naučili da pri hard (ect neizogibno trčenje) zaviranju naj pritisne samo na zavoro in pusti sklopko pri miru da avto crkne pri zaviranju...to naj bi bilo kao zaradi krajšega reakcijskega časa, ker če najprej pritisne na sklopko in šele nato na zavoro, ti avto resda ne crkne, samo pa izgubiš tisto sekundo ali pol nje, kar pomeni kar nekaj metrov zaviralne poti. Drži ali BS?

Samo zavoro, avto boš že potem užigal... Ker te lahko tisti čas ki ga pridobiš z ne pritiskanjem sklopke prihrani kar nekaj razdalje, ter še pomembneje: poškodb, denarja ter časa!

Mene so na treningu varne vožnje naučili, da v sili zaviraš s sklopko in zavoro hkrati ... če vidiš, da se ne boš pravočasno ustavil zavoro popustiš in s stisnjeno sklopko obvoziš oviro (če je prostor, seveda).

Predvidevam da je bilo mišljeno za hitro ustavljanje/upočasnjevanje in ne na bremzanje v "sili"? (tole pa sem čudno napisal:)) V tem primeru definitivno to, če pa je kar na enkrat pred tabo na primer nalet, ali kaj podobnega, pa ti bo to samo odvzelo prepotrebne metre razdalje.

Pa kako je kaj varno double zaviranje za izogib nesreče z ročno in zavoro? Ker na mokrem drsiču (dež+pesek v dolini) mi je ročna že rešila da ne bi trčil, samo kako pa se to obnese pri velikih hitrostih (90km+)? Ima kdo izkušnje?

Če bi šel res čisto naravnost bi pomagalo, vendar če enkrat malo zaviješ bo pa avto zaneslo, pol bo pa sranje. Pa če bo res sila se pri 100km/h bo bremzanje z ročno zadnja zadeva, ki ti bo padla na pamet:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

C_maniak ::

V tem primeru definitivno to, če pa je kar na enkrat pred tabo na primer nalet, ali kaj podobnega, pa ti bo to samo odvzelo prepotrebne metre razdalje.

ja sej jih v istem času stisneš. prižgan motor ti lahko potem edino koristi. ne vem no, tako mam jaz privzeto obnašanje od enega sejma izpred parih let kjer so merili reakcijske čase in se je čas štel edino ko si pritisnil oboje. zdaj avtomatsko stisnem sklopko ob kakem kriznem zaviranju.

Če bi šel res čisto naravnost bi pomagalo, vendar če enkrat malo zaviješ bo pa avto zaneslo, pol bo pa sranje. Pa če bo res sila se pri 100km/h bo bremzanje z ročno zadnja zadeva, ki ti bo padla na pamet:)

ne vem zakaj bi pomagalo. če maš ABS, si samo zablokiral zadnja kolesa in te bo obrnilo, če se boš čemu izogibal, če si pa brez, so pa itak že zablokirana.

motorc ::

Mene so na treningu varne vožnje naučili, da v sili zaviraš s sklopko in zavoro hkrati ... če vidiš, da se ne boš pravočasno ustavil zavoro popustiš in s stisnjeno sklopko obvoziš oviro (če je prostor, seveda).

Predvidevam da je bilo mišljeno za hitro ustavljanje/upočasnjevanje in ne na bremzanje v "sili"? (tole pa sem čudno napisal:)) V tem primeru definitivno to, če pa je kar na enkrat pred tabo na primer nalet, ali kaj podobnega, pa ti bo to samo odvzelo prepotrebne metre razdalje.


Bilo je za zaviranje v sili.

amigo_no1 ::

Za znosne mrzle zimske dni in toplo kabino pri dizlih si zrihtajte ali ogrevano garažo ali grelec (npr. webasto) s časovnim stikalom (primer: med tednom se motor vsak dan segreje na delovno temp. ob osmih, ko greste v službo).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

overlord_tm ::

Zavoro in sklopko obvezno. Ce ti crkne avto si v riti. Mogoce pri starih brez elektronike se ne pozna, pri novejsih pa zamo ob bremzanju z zavoro (da ti avto crkne) ostanes brez ABS, ESP, servo volana, zavora rata "trda" ...

Sploh pa ko zacne avto drset ze sama sklopka dost stvari resi, brez bremzanja. Bremzas potem ko vidis da se stvari ne da vec resit.

Aston_11 ::

Pa ti ugasne motor, če ne stisneš sklopke, če je prenos še vedno preko menjalnika?

MadMax ::

Aston_11 :

Ti si pač preveč na en konec vlekel, zato sem moral proti drugi skrajnosti, da lahko potem bralec po svoji pameti pobere nekaj vmes. Če je izpadlo preveč osebno, se opravičujem.
Glede pritiskanja v prvem križišču: prenekatero nesemaforizirano križišče v naši deželici je žal v konicah tako, da žal moraš tudi malce izsiljevat, da se sploh premakneš. Žal. In tu ti tudi odhod od doma pol ure prej ne pomaga. Zato to ni izgovor. Kdor živi v takih krajih, kjer navedenega izsiljevanja še ni izkusil, je lahko srečen.

Glede 200kkm in zgonjenih avtov vs. kot novih: zgonjeni niso le zaradi tiščanja gasa, ampak prvenstveno zaradi nevzdrževanja. Težko rečeš da je avto zgonjen, v bistvu je oreng zanemarjen, kjer se lastnik ne ubada z rednimi servisi in preventivnimi menjavami delov, ampak popravlja le najnujnejše da je avto kolikor toliko vozen. Tako je "zgonjen" pravzaprav napačna beseda, a vsakodnevno pač najbolj razširjena, ko vsi vemo za kaj se gre v resnici. Poleg tega imajo velikokrat še malce prevrten števec, ko se prodajajo. Saj "zgonjen" avto ti ne pade v oko dokler ga ne vidiš na sejmu/pri prodajalcu.

Pa brez zamere...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

overlord_tm ::

Pa ti ugasne motor, če ne stisneš sklopke, če je prenos še vedno preko menjalnika?


Hmmm, v sredo v vranskem sem sprobal, bremzo na polno, pa samo moment prepozno sklopko. Hitrost je bla dobrih 40km/h, podlaga simulacija snega, avto je crknu in se zasukal.

Aston_11 ::

MadMax, ni nobene zamere. Se mi je zdelo,da bo nekaj takega s križiščem in vzdrževanjem vozil. LP

Dr_M ::

Tisti, ki imate velike in tezke avtomobile, nikar se zajebavat.
Jaz sem uceraj skor travnik preskocil pri tusu za kolosejem v Lj. :D
Zahodil 2. prestavo do 4500rpm, potem pa bremza (skoraj sej jo porinil skozi poden), ustavil sem se pa tocno na robniku. Imam zelo dobre gume gor, ampak kljub temu, da je bil suh asfalt, teza nardi svoje.
I offended you?
How does it feel like to be so weak that mere words hurt you?

Matev ::

če vidiš, da se ne boš pravočasno ustavil zavoro popustiš in s stisnjeno sklopko obvoziš oviro (če je prostor, seveda).


če imaš ABS lahko oviro obvoziš ob polnem zaviranju

M-XXXX ::

Zahodil 2. prestavo do 4500rpm, potem pa bremza

Kašen pameten razlog za tako početje?:D

kixs ::

Pa ti ugasne motor, če ne stisneš sklopke, če je prenos še vedno preko menjalnika?


Ja. Enostavno crkne. Ce se potem se peljes, ko spustis zavoro, se bo sam zagnal nazaj - kot pri zagonu s porivanjem.

lp
Iscem/kupim/menjam stare racunalnike in dele (letnik 1990 do 1999). Vec na ZS

nebivedu ::

Bejži no bejži, kake neumnosti. Nobene razlike ni po tvoje?

V leru ga zapacaš, motor je narejen znotraj toleranc, ki se vzpostavijo, ko se stvari ogrejejo; pritisk v valju in temperature pri zgorevanju so važne, če ne zgoreva prav, nastajajo saje (poišči slike batov, ki so črni od saj), saje gredo mimo batnih obročkov v olje, maže se olje, batni obročki se morajo oblikovati po cilindru, da tesnijo, cilinder se razteza, razteza se bat, raztezajo se obročki. Ko je motor ogret, ko dela s pravimi obrati, ko je mazanje pravilno in še in še. Pri pravih obratih motorja ne pride do zamazanja sten cilindrov s svinjarijo, mazanje je tako, kot mora biti, pri nizkih obratih je mazanje vseh delov slabše (čeprav so moderni motorji manj občutljivi na to), Zato sem rekel, da rabimo strojnika, da pojasni, ne pa kvante v smislu, da je slabše za avto, če se vozi, kot če se paca v leru. Ful mu je dobro, da hladen čimdlje časa drgne z mrzlim oljem.
Pri večjih obratih dela turbina, ki mora biti ogreta za pravilno delovanje, turbina se mora vrteti (da ne smomnim, kako so eni občutljivi, da mora vroč avto e pol minute teči, da se turbina ohladi, bodo sedaj pa nekateri modrovali, da jo hladno pa kar na max napneš), da se olje ne žge na osovini, variabilni del turbine mora migati, drugače se zapaca, olje na valjih morajo obročki posneti, da se ne zažge in zapaca na valju, da ne obročki drgnejo preko zažganega olja, ker je zaradi tega potem kompresija slaba.
Delovna temperatura motorja, ko gre vse na mesto, zaradi raztezkov in tlakov, se vzpostavi pri vožnji in ne na mestu.
Saje pri visokih tlakih izgorijo v cilindru in se ne nabirajo v izpušnem sistemu.
DPF je narejen, da se čisti pri visokih temperaturah in ne v leru pri 800 obratih.
Motor najlažje dela v območju največjega navora, posledično se manj kvari.
V leru je tam nekje kot v rdečem polju. Posledice so podobne.
Upam, da ti je jasno, da se motor ne trese pri nizkih obratih kar tako, ker bi se mu tako zdelo.

Če boš nov avto v leru ulaufaval, ga ne boš nikoli ulaufal.

Pri ogretem motorju je poraba goriva drugačna.

Motor se na mestu ogreva drugače, kot med vožnjo. En del bo ogret, drugi pa ne, različni raztezki, možnosti poškodbe.

Samo ne klamfat, da je vseeno, kako se avto vozi. Malo razmišljaj, kakšni so tlaki, kaj je posledica tlakov, zakaj so tam tesnila, kaj se dogaja z batnimi obročki, kaj so posledice sprememb temperature, zakaj je pomembno, da so vijaki v pravilnem vrstem redu s pravilnim momentom zategnjeni itd.

Pa tudi zakaj ti proizvajalci svetujejo, da ga ne pustiš, da teče v leru na mestu.

In še in še je tega, samo v gostilniški debati to ne bo šlo. Avto je bil narejen, da se vozi. Če stoji na miru, ti v parih letih gredo tesnila itd. Akumulator...

Pa svetujem ti precej hladnih zagonov in precej kratkih voženj, ker je itak vseeno in tudi koristno za avto, saj se neogret motor vrti enako kot ogret oz, motor pri nizkih obratih se vrti enako kot pri visokih.



Ali si kdaj slišal za oil sludge? Preveri kaj je to, prav, da ne boš preveč pametoval!

Saje na batu? A misliš da na avtu z 200 ali več konji, ki ga vsak dan goniš koker da duša, pa ni saj? Saje so na vsakem batu, noben ni čist. Pa ni krivo to ker bi bil avto v leru. Krivo je slabo izgorevanje, dodatki v bencinu, ki ne zgorijo dovolj in podobno. Slabo izgorevanje spet ni odvisno od lera, ampak od lambde, ki je senzor kisika v izpuhu. Če je slaba lambda, boš imel slabo izgorevanje, pa če se na glavo postaviš.
Tukaj obstaja ena rešitev - Water injection - poleg bencina in zraka (mešanice v razmerju 1 del bencina in 14.4 delov zraka) dodaš še uparjeno vodo. Para ti doda vwč pritiska, še vedno pa je hladnejša od ognja, kar pomeni, da se mašina ne bo toliko segrevala, voda pa razjeda saje in tako čisti bate.

Nadalje, današnji alternatorji se vklopijo pri 600 do 800 obratih in šele takrat filajo akumulator. Vsak nov avto ima obrate okoli 1000 v leru, torej alternator polni akumulator tudi v leru.

naprej, kater del bo manj ogret če avto stoji v leru, kot če se avto vozi?

Pa še nekaj, nihče ni omenjal veliko zagonov in kratkih voženj, samo ti si trdil da za sam motor ni isto če laufa v leru ali če se vozi. Niti ni nihče govoril za mrzle vžige. Jaz samo trdim, da ko je motor ogret je vseeno ali laufa v leru ali pa se vozi.

Sicer pa kok mašin si že razdrl? Obnovil? Pomoje nobene, ker drugače nebi pametoval o stvareh o katerih nimaš pojma. Ko nekaj slišiš od koga, ki spet nima pojma, potem o tem pametuješ, pojma pa ravno nimaš. Veš, nekateri si sami servisiramo avtomobile (svoje od žene, od staršev), obnavljamo starejše avtomobile za svojo zabavo (ravno te dni obnavljam chevrolet blazer 4.3 V6 s 190 konjički, ki ga bom podaril ženi za rojstni dan). Tako da ti predlagam, da ne nakladaš preveč o zadevah, ki jih ne poznaš.

Aja pa še to, na teden delam po 1000km s svojim 20 let starim terencem, ki ima še prvo mašino in je brez generalne. Vsako jutro (ko je mraz) ga grem 10 minut pred odhodom vžgat, da se ogreje in da se stekla odtajajo. Pa do sedaj še ni šla ne dihtunga in ne akumulator zaradi tega.

Dr_M ::

Kašen pameten razlog za tako početje?:D


Hja, nekako se je blo treba ustavit. :)
In ne, ne sparam ga vedno.
I offended you?
How does it feel like to be so weak that mere words hurt you?

Ph4nt0m ::

Sicer vidim, da tema ne teče več natančno o petrolu in njihovem gorivu, bom pa vseeno napisal en post kar se tiče njihovega goriva :) Konkretno Ultimaxa ne poznam, ker od nedavnih dogodkov me petrol ni več videl. In sicer je očetu na novem avtu računalnik izpisoval, da je v gorivu voda, kar pove vse :) Sam pa sem tudi s petrolovim gorivom naredil kakšnih 60km manj. Naj imajo kar hočejo, dokler ne bo kakšnih konkretnih rezultatov in pozitivnih mnenj pa ne tankam več pri njih ;((
www.freehostingsites.net
www.uporaben.net

BigWhale ::

Mene pa resnicno zanima kaj se zgodi z vodo v bencinu. Morala bi potoniti na dno, mar ne? Sedaj imam pa nekaj vprasanj:

- se gorivo v podzemnih rezervoarjih mesa in premesa vsake toliko casa?
- kje je iztok iz teh rezervoarjev? se gorivo ven vlece s pumpo ali samo ven tece in je iztok na dnu
- kako hitro se voda v bencinu posede?

- kako pride gorivo iz avtomobilskege rezervoarja v motor oziroma kje so iztoki, na vrhu in je do dna rezervoarja napeljana cev ali je na dnu luknja in potem tja vtaknjena cev?

... ...

V bistvu me zanima zakaj pri vsej tej silni vodi v gorivu avtomobili non stop ne crkujejo? :)

;-) ::

zato ker je ni:D oz jo je lih za en štamperli, par centilitrov.

glaš ::

- goriv in voda + ostale usedline se v rezervoarjih premešajo pri dotakanju goriva iz cisterne. Drugače je voda na dnu rezervoarja, saj se ne meša z gorivom. Upam, da je vsem jasno, da je voda v gorivu zaradi kondenza in ne zaradi tega, ker jo je kdo nalival notri. No, so še izjemne ampak to so dandanes zelo redki primeri.

- v podzemnih rezervoarjih je črpalna cev dvignjena od dna mislim, da okoli 10cm. Vodo lahko zraven goriva potegne samo v primeru, da je nivo vode v rezervoarju previsok oz je nivo goriva prenizek, da zraven povleče še vodo. Ja v podzemnem rezervoaju so tudi senzorji za vodo. V primeru prevelikega nivoja vode, se le to enostavno izčrpa iz rezervoarja, pri tem se izkoristi to, da se voda zadržuje na dnu rezervoarja in je postopek pravzaprav zelo preprost. Je pa res, da je problemov z vodo manj, če se gorivo v rezervoarjih hitreje obrača. Se pravi v rezervoarju, katerega polnijo na dva, tri dni, je veliko manjša verjetnost, da se nabira kondenz kot pa pri polnenju npr. vsake 14 dni.

- v avtu je cev za odvod goriva na dnu rezervoarja, zato boš, če natočiš "vodeno" gorivo občutil slabše delovanje že kaj kmalu po točenju.

Ja in avti ne crkujejo zaradi vode in slabega goriva tako pogosto, kot se govori. Je pa za avtomehanike, ki ne vedo vzrok za slabše delovanje oz okvaro motorja to zelo priročen in pogost izgovor čeprav se v veliki večini primerov dela krivica bencinskim servisom.

Aston_11 ::

Nebivedu, brez veze, da se razburjaš. Očitno je vseeno ali je motor mrzel ali hladen ali stoji na mestu ali ne. Inžinirji, ki se s tem ukvarjajo, pa tudi nimajo pojma, bolj bi me moralo zanimati mnenje lokalnega mehanika ali kaj. Vprašal si, ali je razlika med delovanjem motorja v leru ali ne, jaz pravim, da je. Tudi če lamba slabo/dobro dela, če dodaš vodo vmes ali je ne (mimogrede, to prakticira 99% populacije), ali polni alternator ali ne. Ni me sram priznati, da mašin razdiral še nisem, videl pa sem jih razdrtih kar nekaj in verjetno zaradi tega nisem nič bolj/manj pameten, da kaj naložim na tem forumu. Po tem kriteriju je po tvoje vaški mehanik kvalificiran vsaj za motornega inženirja, ker je največ avtov razdrl. Oprosti, če ne trobim v tvoj rog, vendar me argumenti ala razdrl več avtov, obnavljal avto, ne prepričajo, sorry tako to je. Raje bi slišal enega, ki te stvari pozna v detalje, ki ve, kaj se dogaja v motorju, ko se spreminjajo tlaki/temperature, predvsem pa me še vedno zanima razlika pri delovanju motorja v leru/ali med vožnjo. Da zna razložit dogajanje s termini srednješolske fizike. Na to seveda nisi odgovoril, drugi tudi ne, niti tega ne pričakujem. Informacije za to bom še naprej iskal in našel na drugih forumih, kjer te ne napadajo za vsak jajc. Pa kakšno knjigo bom vzel v roke, ko pridem do knjižnice. Jaz sem vsaj razmišljal, čeprav morda narobe, zato me argumenti, ki nimajo veze z vprašanjem, ne zanimajo kaj preveč. Z razvojem tehnike se posledice različne uporabe vozil kažejo šele po večjem številu prevoženih km, zato je 200 kkm kriterij neustrezen. Sam imam (sem) imel dva avta, ki sta jih krepko presegla. Ogreval na mestu jih nisem nikoli, pa oba še vedno delata. In akumulator in alternator itd. Po tej logiki je ogrevanje na mestu brez veze in mit.
Kot rečeno, na vprašanje, zakaj je nekaj tako, me zanima konkreten odgovor v smislu fizike npr. Če boš na to znal odgovoriti, ti bom(o) hvaležni. če pa že v osnovi trdiš, da ni nobene razlike, potem me ni treba zaradi tega niti napadat in modrovat, naj neham nakladat v zadevah, v katerih naj ne bi imel pojma. Vedno imaš možnost utemeljiti in dokazati svoj prav, vendar ne skozi rekla-kazala argumentacijo, temveč skozi fiziko.

Kot v smislu, da na gradbenem forumu znajo nekateri pojasniti, kaj se dogaja v betonu, ko se po vlivanju suši. Zidar je bistveno več betona vlil, pa ga ne bom spraševal, kaj se z betonom dogaja med strjevanjem. Ker ga ne briga, in ker nima pojma.

Upam, da razumeš, če hočeš konstruktivno debato ok, če nočeš, je tudi OK, če sem te kaj užalil, se ti opravičujem, če te nisem, pa ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

nebivedu ::

Spet ne prebiraš postov, ampak jih samo preletiš. Noben ni rekel nič o mrzlem vžigu, ampak samo o tem, da avto ogret dela v leru ali pa ogret dela med vožnjo. To dvoje je isto in tukaj nič ne uničuješ avtomobila.
Tudi če mrzel zjutraj laufa 5 do 10 minut ga nič ne uničuješ. Bolj ga uničiš, če zapelješ z mrzlim na obvoznico in takoj 100km/h.

Mrzel motor - večina olja je v karterju. Oljna pumpa mora pognat olje v vse dele motorja, da ga olje začne mazat. Zato so mrzli vžigi uničevanje mašine, na suho gredo bati v prvih par obratov. Ko motor enkrat teče in če je oljna pumpa dobra,potem se mašina maže in obraba pri 1000 je majhna. Manjša kot pri 3000 obratih.

Panta zakaj naj avto nebi stal pozimi in se ogreval na mestu je v tem, da se morajo tudi ostale zadeve ogreti (recimo kolesni ležaji). In ker je folk butast pa tega ravno ne razumejo, avto ogrejejo na mestu in potem gasa - najbrž veš kako bi izgledl ležaj, ko ga mrzlega ali celo zmrznjenega naviješ na par 100 obratov. Proizvajalci so si s tem zagarantirali, da je manj poškodb.

Če ti na mestu ogreješ avto, moraš potem še vedno počasi vozit, da se ogrejejo tdi drugi sklopi.

energetik ::

nebivedu je dobro napisal. Mašina se najmanj uničuje, če se jo ogreje pri nizkih obratih in obremenitvi = v leru. Še parne turbine v TE najprej vrtijo v leru na majhnih obratih, potem na nazivnih, potem šele začnejo obremenjevati.
Proizvajalci pa ne priporočajo gretja v leru po mojm zato, da neumen folk slučajno ne bi ogreval v garaži in se zadušil. Poleg tega bi se ogrel samo motor, diferencial+ležaji so pa še mrzli, tako da ga moraš tudi v tem primeru na začetku voziti nežno. Priporočila proizvajalcev so po mojem v glavnem zaradi neumnega folka.
Pa ne pravim, da ga sam ogrevam na mestu; ob resnem mrazu počakam 10-30 sekund, da se tek malo umiri in olje povsod razmaže, potem pa odpeljem. Čeprav če lučka za pritisk olja ugasne, pomeni da se mašina maže, ne more bit drugače.
Sicer pa je tema o Ultimaxu. Moje mnenje je, da je ista figa kot prej. Sicer pa zdajle tankam na Agipu, da vidim če slučajno kaj držijo govorice o kvalitetah goriv. Se oglasim, ko bom vsaj 20-30x tankal tam. Potem bom enako poiskusil tudi z OMV 100. Zaenkrat imam enako porabo OMV 95 in Petrol 95.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Black_sun ::

Ko govorimo o 95 oktanskem gorivu pri različnih ponudnikih nisem opazil večjih razlik, razen občasno se zgodi, da je v Petrolovem več vode.

Razlika pa je med 95 oktanskim in OMV-jevim Super 100. Poraba, izmerjena na podlagi 3500 prevoženih km je pri EuroSuper95 znašala 5,62 l/100km (motor 1,0), pri OMV Super100 pa 5,01 l/100km.

Trenutno pa testiram še ULTIMAX, pa da vidimo kak bo. Zanima me, če je kdo že testiral OMV Super100 in ULTIMAX in kakšna je razlika?

dzinks63 ::

Vprašanje kako so spraznili cisterne, preden so začeli točiti vanje ultimax. Če ga filajo na še nekaj starega goriva v cisterni, bo trajalo nekaj časa, da se bo tolikokrat homogeniziral, da bo v cisterni na bencinski črpalki večinski novi ultimax. Tako, da takšno testiranje, vsaj ob začetku ne bo imelo še polnega efekta, razen če so cisterne pred polnenjem z novim gorivom res temeljito izpraznili in očistili, kar pa skoraj ne verjamem. Tako, da bi na pamet lahko rekel, da drugo leto bo pa že nekako res na pumpah pravi ultimax, ker za sedaj predvidevam, da je le nek "gemišt" z nekaj starega in več novega goriva.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

energetik ::

Razlika pa je med 95 oktanskim in OMV-jevim Super 100. Poraba, izmerjena na podlagi 3500 prevoženih km je pri EuroSuper95 znašala 5,62 l/100km (motor 1,0), pri OMV Super100 pa 5,01 l/100km.
3500km si naredil pol s 95 in pol s 100-oktancev? Veš, da je to samo približno 2 tanka z vsakim? In s tako meritvijo misliš ti sklepati na porabo pri enem in drugem...
Tudi če delaš približno enake relacije, je tak vzorec še premajhen za kakršnakoli sklepanja. Ko boš pa naredil vsaj ene 15 tankov z vsakim gorivom, se pa oglasi.

kixs ::

Za test sem si rekel, da tankam 3x zapored na isti Petrolovi pumpi Ultimax Diesel. Pa da vidim, ce je kaksna razlika glede na OMV. Trenutno se prazni drugi tank.

lp
Iscem/kupim/menjam stare racunalnike in dele (letnik 1990 do 1999). Vec na ZS

Buggy ::

O pa se vidi groba razlika ze po dveh tankih, ce ne ze po enem. Jaz imam skoraj vedno relacijsko voznjo in tankam na teden poln tank. Petrol 95 in OMV 100 se razlika pozna kadarkoli. Testirano veckrat na isti relaciji isti nacin voznje, ker nisem verjel.
Razlika v porabi vec kot pol litra (9.x -> 8,x).
Bi pa rekel da do vecjih razlik prihaja pri bolj podhranjenih masinah in tezjih avtih, saj "prirastek" moci bolj pomaga pri manjsi porabi takega avtomobila, kot pa nekega, ki ima ze v osnovi dovolj moci za svojo tezo.

Black_sun ::

Razlika pa je med 95 oktanskim in OMV-jevim Super 100. Poraba, izmerjena na podlagi 3500 prevoženih km je pri EuroSuper95 znašala 5,62 l/100km (motor 1,0), pri OMV Super100 pa 5,01 l/100km.
3500km si naredil pol s 95 in pol s 100-oktancev? Veš, da je to samo približno 2 tanka z vsakim? In s tako meritvijo misliš ti sklepati na porabo pri enem in drugem...
Tudi če delaš približno enake relacije, je tak vzorec še premajhen za kakršnakoli sklepanja. Ko boš pa naredil vsaj ene 15 tankov z vsakim gorivom, se pa oglasi.

Z vsakim sem naredil približno 3500, tankal sem vsaj 8-krat, ker ponavadi ne tankam polnega in vozim balasta. Poln je bil le prvo in zadnje tankanje. Tudi pri posameznem tankanju poraba ni odstopala od končnega povprečja za več kot 0,1 l/100km, tako da mislim, da je meritev kar relevantna.

šernk ::

kako vi primerjate 95oktanski z 100 oktanskim bencinom in ugotavljate da je 100okstanski boljši mi pa tudi ni jasno? kar vem je tudi razlika v ceni opazna...

sicer pa mi osebno poraba še naprej pada :P nižje od 6,5l/100km pri 1.6 16V mašini z 5 prestavami bo pa najbrž težko spravit...pa dam not lahko kar hočem
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

energetik ::

Prirastka moči ne more bit, ker imata 95 in 100 praktično enako kurilno vrednost. Prirastek je lako samo v primeru, da je mašina narejena za npr. 98 oktanca, pa si prej tankal 95. Potem se bo 98 ali 100 poznal. Če je pa mašina narejena za 95 (kar jih tudi je velika večina), pa ne bo nič. Razen če placebo tako vpliva na način vožnje..

LeXani ::

Mene sam zanima, če je kaj narobe če natankaš dizel gorivo na pumpi za tovornjake. Sem enkrat tankal po pomoti, in mi je potem nekaj časa gorelo opozorilo o prisotnosti vode v gorivu, do naslednjega tankanja.
Lajf je bedna igra, sam grafika je pa carska.

Buggy ::

energetik: "prirastek" moci izhaja iz malce zamaknjenega vziga oz. nic vec prisotnih korektur ECU-ja, ki preprecuje klenkanje pri slabsih gorivih in Petrol 95 to seveda je. Ali je to zaradi vode v gorivu ali cesa drugega ne vem...vsekakor pa v mojem primeru 1.6 100KM masina obcutek pri delovanju motorja ni placebo efekt.

Dr_M ::

VW FSI motorji so en lep primer, kjer je razlika med 95 in 98+ oktanskim bencinom ogromna. Sicer kuris lahko vse, ampak so primarno narejeni za 98.
I offended you?
How does it feel like to be so weak that mere words hurt you?

plavko61 ::

Imam megane II 1.6 torej VVT motor, a je primerno tankanje super 100?
Dvakrat preberi, nato pa blekni...

energetik ::

energetik: "prirastek" moci izhaja iz malce zamaknjenega vziga oz. nic vec prisotnih korektur ECU-ja, ki preprecuje klenkanje pri slabsih gorivih in Petrol 95 to seveda je. Ali je to zaradi vode v gorivu ali cesa drugega ne vem...vsekakor pa v mojem primeru 1.6 100KM masina obcutek pri delovanju motorja ni placebo efekt.

Saj to sem napisal, ampak da mi dokažeš, da je Petrol 95 slabše gorivo od ostalih oz. da nima 95-oktanske vrednosti, boš moral pa priložiti kakšen konkreten test - kemijski/strojniški.
Jaz namreč nisem opazil, da bi bil Petrol 95 kaj slabši od ostalih (OMV, Agip). Povsod praktično enaka poraba in enako delovanje mašine.
Ker dejstvo je, da par % razlike v moči ne bo noben človek zaznal s svojimi čutili. Če bi bilo pa razlike 10, 20%, potem bi pa to ratala ena velika afera.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Dr_M ::

energetik: ce ti pri svojem avtomobilu ne opazis razlike, se ne pomeni da je ni.
Vsak motor se obnasa drugace. Pri nekaterih ne bo nikakrsne razlike, pri nekateri pa bo (in ni nujno, da je kaksna huda, kjer more bit res dober bencin).
I offended you?
How does it feel like to be so weak that mere words hurt you?

Buggy ::

govorim o Petrol 95 in OMV 100 in ne o 95 oktanskimi gorivi razlicnih distributerjev. Dokazaval ti pa ne bom nic ker ti tudi ne morem. Dejstvo je da je moj avto z 100 oktanskim OMV bistveno odzivnejsi.
Sicer pa sem zdajsni tank napolnil z Ultimax-om in bom konec tedna videl tudi kako je s porabo.

energetik ::

Zame pomeni, da je odzivnejši, naslednje:
Recimo v 3. prestavi pri 50km/h na ravnini pritisneš gas do podna in tako pospešuješ do recimo 100. Ponoviš recimo 5x, izmeriš čase pospeševanja in jih povprečiš. Porabiš tank do konca, natankaš stotko in ponoviš meritev. Seveda mora biti v obeh primerih brezvetrje in približno enaka temperatura. Će bo pri takih meritvah kakšna razlika, večja od par %, potem bo to zame večja odzivnost. Da bi pa večjo odzivno občutil na svoji riti, bi morala biti pa velika razlika med gorivoma (>10%, 20%).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Buggy ::

energetik: dej ne glumi glive no...a pri tvojih merjenjih da bo vse v redu grem lahko naslednji dan srat al ne?

iceurb ::

Še moje izkušnje =) vozim Clita 1.4 98 konjev. Od začetka sem tankal Petrol 95 poraba je bila 6.9 - 7.0. Po besedah nekaterih da ima Petrol najslabši bencin sem začel tankati na OMV poraba je bila 6.7 - 6.8. 1x sem tankal tudi Agipov bencin na bolj ali majn prazen tank poraba je bila 6.8. Nazadnje pa sem tankal Ultimax rezultati so bili presenetljivi. Tank skoraj prazen povprečna poraba pa 6.3 =) Danes bom spet tankal najbrž na Petrolu da vidim če bo spet isti rezultat. Zaenkrat sem navdušen. Nameraval sem poskusti tudi na bencinski INA pa bom kar ostal na Petrolu če bo tak rezultat spet. =) Tolko glede porabe pri meni

energetik ::

Evo, tudi OMV se je moral odzvati in ponuja novo gorivo.
Carrera

Ko sem bral njihove utemeljitve, zakaj ga tankati, mi je šlo močno na smeh. Skokovito in takojšnje povečanje moči, višji pritiski v cilindru a hkrati manjša obraba... blabla... :D

M-XXXX ::

Evo, tudi OMV se je moral odzvati in ponuja novo gorivo.
Carrera

Ko sem bral njihove utemeljitve, zakaj ga tankati, mi je šlo močno na smeh. Skokovito in takojšnje povečanje moči, višji pritiski v cilindru a hkrati manjša obraba... blabla... :D

Za nas diselaše pa nič Carrere:8) :D

Dr_M ::

Ocitno ima Porsche nekaj zraven >:D
I offended you?
How does it feel like to be so weak that mere words hurt you?

šernk ::

Evo, tudi OMV se je moral odzvati in ponuja novo gorivo.
Carrera

Ko sem bral njihove utemeljitve, zakaj ga tankati, mi je šlo močno na smeh. Skokovito in takojšnje povečanje moči, višji pritiski v cilindru a hkrati manjša obraba... blabla... :D


očitno so tudi oni porabili zadnji tovornjak starega goriva po pogodbi od dobavitelja :))
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

BALAST ::

Navadnemu bencinu so dodali malce cvička, da mašina bolj gladko teče.

Utk ::

Dokaz, da so naj do zdaj strigli, oboji, petrol in omv. Nekateri se pa še zdaj ne dajo prepričat v to.

energetik ::

Strigli? V zadnjih 12 letih sem z avtom ob enakomirni relacijski vožnji vedno dosegel praktično najnižjo tovarniško porabo, motor pa je vedno deloval brezhibno. Pa če sem tankal na Petrolu, OMV ali Agipu. Kaj je torej bilo s tem bencinom narobe?

Utk ::

Ja verjetno imamo že zadnjih 12 let glih tako dober bencin kot Nemci, zdaj, od prejšnega mesca, imamo pa še malo boljšega kot oni, a ne.

Gregor P ::

Moja osebna povsem laična izkušnja brez kakršnekoli znanstvene obrazložitve:D

Pred leti sem v ta starega Volva 760 GLE (mislim da je 2.8, okrog 160 KM,; niti nočete vedet koliko L porab na 100 km:P), ki sem ga običajno tankal na Petrolu z 98-okt. bencinom, za hec natankal (na prazen tank) še na OMV s Super100. Sedaj ne vem zakaj, ampak avtomobil je občutno izgubil na moči in je počasneje pospeševal. Tako je bilo dokler nisem tank vozila (najprej seveda do konca porabil Super100) ponovno napolnil s Petrolovim gorivom (torej navadnim 98-okt kakršnekoli pač že kvalitete).

Zakaj se je to zgodilo ravno meni, ravno takrat, preprosto ne vem8-O
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
strani: 1 ... 3 4 5 6 7 ... 9


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Delo na bencinski (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11611534 (3407) Mellons
»

Točenje goriva na Petrolu(LJ) (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12011990 (9175) Zheegec
»

Kvaliteta bencina/dizla (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10212166 (10030) kixs

Več podobnih tem