» »

Dizelski osebni avtomobil onesnažuje bolj kakor težek tovornjak

hojnikb ::

D3m je izjavil:

hojnikb je izjavil:

pr nas itk folk onanira na dizl karavane z 170kk.
Zato pa potem, če hočeš hatcback bencinca, ni nobene izbire.


Saj nobenega še nisi vozil. Čemu grajaš potlej?

seveda sem, še doma mamo enga takega..
#brezpodpisa

D3m ::

Dvomim. Ker Rover ali 170kk karavan je kot preskok iz ledene dobe v star trek.
|HP EliteBook|R5 6650U|

hojnikb ::

a ti pokažem slike al kaj ?
#brezpodpisa

konspirator ::

m0LN4r je izjavil:

 Zanimivo, v sloveniji nikomu nista, tukaj pa 4 tedne po registraciji

Zanimivo, v sloveniji nikomu nista, tukaj pa 4 tedne po registraciji


Ja, tu bodo veliko rešili.
Namesto dve načinov, eden testni (za primerne rezultate pri ekologiji) in eden običajni bo sedaj na voljo samo običajni.
+mogoče dobiš mrežico na zračni filter.Yay, to bo rešitev :)).
--

D3m ::

hojnikb je izjavil:

a ti pokažem slike al kaj ?


Lahko.

Drugače dvomim, da so ti ga dali za voziti.

Ker, ko sem sam delal preskok iz Clio I na Golf Mk.5 je bilo, kot v fantaziji, če pa primerjam sedaj to z Astro K ST 1.6 136 HP sem pa kot v Star Treku. :D
|HP EliteBook|R5 6650U|

boolsheat ::

c00L3r je izjavil:

Pri bencinskih turbo motorjih so problematični Ford, Mini/BMW, Citroen in Merecedes. Ostalo proizvajalci nimajo težav.
http://www.driving.co.uk/news/eco-engin...
http://equaindex.com/equa-air-quality-i...




Problem so vsi mali turbobencinarji... Bo potrebno prepovedati vse 1.2 TSI ipd. mlinčke v mestih.

Najbolj čisti so atmosferski bencinarji večjih prostornin, ampak spet je potrebno uravnotežiti porabo, dda ni pretiranih izpustov CO2 potem.

hojnikb ::

D3m je izjavil:

hojnikb je izjavil:

a ti pokažem slike al kaj ?


Lahko.

Drugače dvomim, da so ti ga dali za voziti.

Ker, ko sem sam delal preskok iz Clio I na Golf Mk.5 je bilo, kot v fantaziji, če pa primerjam sedaj to z Astro K ST 1.6 136 HP sem pa kot v Star Treku. :D


And you'd be wrong as usual.

kar se pa tiče "preskoka" je pa samo na račun udobja. Za manevrirat po mestih so ti dolgi karavani silno zoprni, pa tudi turbo lag ni užiten za moje pojme.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

D3m0r4l1z3d ::

Na vse se navadiš in hočeš še boljše, je pa motor s turbino drugače kot brez, čeprav v4 2.4 bencinar je že fini za vozit, v6 2.5 pa že poezija. Trenutno 1.8 tdci vozim pa je med 1700 in 2200 obrati kot kakšen 3.0 tdi, v drugih obratih pa ga seveda zmanjka, kratko a sladko.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

D3m ::

Velik plus pri Astri je, da dosežem 320nm navora že pri 1250 rpm.

Trenutno imam na testu Golf mk.7 1.6 110km in se turbina vključi šele po 1500 rpm, kar je malo žalostno :8)
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

hojnikb ::

turbina se ne vkjučuje, ampak je aktivna _skos_
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Urc ()

D3m0r4l1z3d ::

Turbo luknja bo tudi mene na bencinarja spravla, samo ne dokler delam 50km na dan.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

hojnikb ::

lpg :)
#brezpodpisa

D3m0r4l1z3d ::

1.0 ecoboost pa je stvar rešena :-)
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

konspirator ::

JC Denton je izjavil:

Problem je, da je v Evropi izbira bencinskih motorjev zelo siromašna. Poleg Mazdinega 2.0 brez turbine ni nič pametnega. Toyota pripravlja 2.4 brez turbine se mi zdi, Subaru pa tudi vidim da je samo 2.0. Sem kaj pozabil? Gledam do 3.0, ker potem so že davki in cestine obešene gor.

Kaj pa Atkinsonov cikel, koliko pa ta poveča onesanževanje?

Ja, vsi ostali razen Mazde so šli v downsizing.
Se bo trend spet lepo obrnil, samo Eu mora nehati subvencionirati ceno dizla za osebno uporabo.


Grey
Cena bencina v ZDA
http://www.globalpetrolprices.com/gasol...
Ni 0,22 eur/l.
--

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

D3m0r4l1z3d je izjavil:

1.0 ecoboost pa je stvar rešena :-)

hihi, v kakšni fiesti verjetno to sploh ni slabo. Maš tut 140HP različico :)

konspirator je izjavil:

JC Denton je izjavil:

Problem je, da je v Evropi izbira bencinskih motorjev zelo siromašna. Poleg Mazdinega 2.0 brez turbine ni nič pametnega. Toyota pripravlja 2.4 brez turbine se mi zdi, Subaru pa tudi vidim da je samo 2.0. Sem kaj pozabil? Gledam do 3.0, ker potem so že davki in cestine obešene gor.

Kaj pa Atkinsonov cikel, koliko pa ta poveča onesanževanje?

Ja, vsi ostali razen Mazde so šli v downsizing.
Se bo trend spet lepo obrnil, samo Eu mora nehati subvencionirati ceno dizla za osebno uporabo.


Grey
Cena bencina v ZDA
http://www.globalpetrolprices.com/gasol...
Ni 0,22 eur/l.

cena v US _zelo_ niha glede na kraj, pa tudi koliko oktanskega vzameš.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

d4vid ::

Tista o cipanju bencin vs dizel je faljena. Turbo bencinarja se cipa podobno kot turbodizla.

Plus da iz NA bencinca spravis nekaj konjickov vec kot iz NA dizla.


Poraba 2.8 VR6 bencinarja npr. Meni ni pretirano huda. Kolega pravi da gre pod 10. Za 200 konju kar lepa poraba, pri 4motion. In peljes se lahko kot z dizlom ali pa kot z bencinarjem. Vlece pod majhnimi obrati, pod obrati pa posteno leti.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

konspirator ::

hojnikb
cena v US _zelo_ niha glede na kraj, pa tudi koliko oktanskega vzameš.

http://www.eia.gov/petroleum/gasdiesel/


1 US gallon = 3,78541178 liters
oz 0,5980 usd/l
--

Zgodovina sprememb…

matijadmin ::

harvey je izjavil:

Vsak svojo malho hvali. Povsem nelogično je tole že z vidika porabe in količine izpustov ne glede na standard EUR5 ali EUR6. Osebni dizel kuri na 100 km recimo 7 l. Kamion pa preko 20 litrov. Opravijo naj se realne meritve za obe kategoriji ne pa neko laboratorijsko paberkovanje.

Jaz sem bil zaradi ekonomike za dizel. Ga imam in naslednji avto bo gotovo bencinar. Vendar se mi porajajo enaka vprašanja kot tebi? Pri 3x nižji porabi toliko večji izpusti? Saj ni tehnika v večjih motorjih nič bistveno drugača, ali pač? Čeprav po drugi strani ravno Mazda kasira kazni, ker ne želi manjšati prostornine, ker trdi ravno to, da če poddimenzioniraš imaš slabše izpuste. In je edina, ki je imela verodostojne podatke o izpustih. Razumi, če moreš.
Vrnite nam techno!

Dejan99 ::

koyotee je izjavil:

A res vsi vozite bencinarje? Udobnost voznje s turbodizlom napram bencinarju, je neprimerljiva. Da bi si pa za naslednji avto omislil nek 1.2 turbo bencinar, mi pa niti na pamet pride.

Ja. Presedlal iz 2.0 dizla (150km) na 1.2t becinca (130km). Tudi turbo bencinca se skoraj pelje kot turbo dizla, max navor na 2000rpm, med 2000-2500 obrati lepo pelje. Poleg tega ima večji razpon obratov, prestavna razmerja pa so dovolj dolga za avtocesto (130km/h = 2800rpm). Edino poraba je slab liter večja + nima take brce od 1500rpm naprej kot dizel, ampak vsaj ne zeham ko gre do 4000rpm :)

Jaz mislim, da je prepričanje udobnosti vožnje dizla prišla od lastnikov avtomobilov višjega razreda (ranga passat), kamor je neh majhen NA bencinar sploh ne paše, hkrati pa so avti sami po sebi bolj udobni. Pač težak avto in NA bencinar s premalo moči ne gre skupaj.

M-XXXX ::

Ja, vsi ostali razen Mazde so šli v downsizing.
Se bo trend spet lepo obrnil, samo Eu mora nehati subvencionirati ceno dizla za osebno uporabo.

Ljudje kje dobivate robo?
No pa naj eden razloži kako velika subvencija je?

black ice ::

Passat in višji razred does not compute.

krneki0001 ::

d4vid je izjavil:

Tista o cipanju bencin vs dizel je faljena. Turbo bencinarja se cipa podobno kot turbodizla.


Če je turbina v avtu, potem se čipa oboje enako, tako bencin, kot dizel. Samo da imaš pri bencinarju še veliko več možnosti, lepšo sliko in lažje delo, ker je razpon obratov večji in se lažje prilagajaš. Pri dizlu je od 1500 do 3500 obratov, potem je pa že konec vsega lepega, pri bencinarju pa se igraš od 1000 do 8000 obratov.

konspirator ::

matijadmin
Jaz sem bil zaradi ekonomike za dizel.

Pri tdi moraš gledati še kaj drugega kot porabo, turbine, šobe, egr, ko začne to crkovati si boš želel da nikoli nebi kupil tdi.

nebivedu
pri bencinarju pa se igraš od 1000 do 8000 obratov.

Honda vtec only.
--

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

M-XXXX je izjavil:

Ja, vsi ostali razen Mazde so šli v downsizing.
Se bo trend spet lepo obrnil, samo Eu mora nehati subvencionirati ceno dizla za osebno uporabo.

Ljudje kje dobivate robo?
No pa naj eden razloži kako velika subvencija je?


Ogromna - nižja trošarina.

M-XXXX ::

krneki0001 je izjavil:

M-XXXX je izjavil:

Ja, vsi ostali razen Mazde so šli v downsizing.
Se bo trend spet lepo obrnil, samo Eu mora nehati subvencionirati ceno dizla za osebno uporabo.

Ljudje kje dobivate robo?
No pa naj eden razloži kako velika subvencija je?


Ogromna - nižja trošarina.

Ahahahahhahaha, NIŽJE PREPRAČILO= subvencija :D:D:D:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

krneki0001 ::

konspirator je izjavil:

matijadmin
Jaz sem bil zaradi ekonomike za dizel.

Pri tdi moraš gledati še kaj drugega kot porabo, turbine, šobe, egr, ko začne to crkovati si boš želel da nikoli nebi kupil tdi.

nebivedu
pri bencinarju pa se igraš od 1000 do 8000 obratov.

Honda vtec only.


Resno? A misliš, da se samo honde vrtijo v obrate?

boolsheat ::

Logika je v tem, da se je prej preganjalo samo CO2 izpuste - te dejansko manjšaš z downsizingom. Problem sedaj so pa drugi plini, ki se pri downsizingu in uporabi turbota večajo, ker pride do drugčnega, učinkovitejšega izgorevanja. Torej prej je bil trend manjšanja porabe in posledično prostornine, sedaj so pa na tapeto prišli dušiki, tu pa mali turbo motorji zatajijo.

Mazda je pa to vse vedela že ves čas (izkušnje z Wanklerjem?). Bodo pa sedaj profitirali, menda se že obračajo druga podjetja na njih.

krneki0001 ::

M-XXXX je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

M-XXXX je izjavil:

Ja, vsi ostali razen Mazde so šli v downsizing.
Se bo trend spet lepo obrnil, samo Eu mora nehati subvencionirati ceno dizla za osebno uporabo.

Ljudje kje dobivate robo?
No pa naj eden razloži kako velika subvencija je?


Ogromna - nižja trošarina.

Ahahahahhahaha, NIŽJE PREPRAČILO= subvencija :D:D:D:D


Kako pa rečeš temu, če plačaš manj trošarine na gorivo, ki veliko bolj onesnažuje in je dražje za proizvodnjo? Zame je to subvencija.

boolsheat je izjavil:

Logika je v tem, da se je prej preganjalo samo CO2 izpuste - te dejansko manjšaš z downsizingom. Problem sedaj so pa drugi plini, ki se pri downsizingu in uporabi turbota večajo, ker pride do drugčnega, učinkovitejšega izgorevanja. Torej prej je bil trend manjšanja porabe in posledično prostornine, sedaj so pa na tapeto prišli dušiki, tu pa mali turbo motorji zatajijo.

Mazda je pa to vse vedela že ves čas (izkušnje z Wanklerjem?). Bodo pa sedaj profitirali, menda se že obračajo druga podjetja na njih.


Wankel z NOx nima problemov. Tam je problem iztrošenost motorja. Sicer je obnova motorja poceni, ampak na navadnem avtu delaš veliki servis na 100k, pri wanklu pa obnavljaš motor na 100k.

Zgodovina sprememb…

Furbo ::

Tipično po slovenceljsko se zdaj ravsate bencinaristi/dizelisti. Isti.

Če se tovornjake lahko ukroti, se več kot očitno, lahko ukroti tudi mlinčke v osebnih vozilih.

Težava je več kot očitno v nesposobnih/skorumpiranih birokratih, katerih teste lahko zgoljufa vsak proizvajalec, pa še kaznovan ne bo zato.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

next3steps ::

printer je izjavil:

Zakaj je tako tesko razumet, da se vsak ne spozna na vse :D. Saj se zavedate kaj je namen foruma.

Da ne bo pomote, kemijo sem tudi jaz šprical. :))

krneki0001 je izjavil:

M-XXXX je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

M-XXXX je izjavil:

Ja, vsi ostali razen Mazde so šli v downsizing.
Se bo trend spet lepo obrnil, samo Eu mora nehati subvencionirati ceno dizla za osebno uporabo.

Ljudje kje dobivate robo?
No pa naj eden razloži kako velika subvencija je?


Ogromna - nižja trošarina.

Ahahahahhahaha, NIŽJE PREPRAČILO= subvencija :D:D:D:D


Kako pa rečeš temu, če plačaš manj trošarine na gorivo, ki veliko bolj onesnažuje in je dražje za proizvodnjo? Zame je to subvencija.


Točno tako. Glede na to, da v Evropi tankamo dražji "superoktanc" 95 in 98, je pa običajen 90/91 oktanc še cenejši. Običajen tam, kjer se ga na veselo tanka. V USA.

Zgodovina sprememb…

deleted ::

What, itak, da ima kamion eruo6 nižje izpuste NOx, če pa imajo prav zaradi tega še zraven dodatne polne tanke scanine AdBlue, ki veže te okside ... nič novega !!!

To bi veljalo omenit v članku!

Utk ::

Furbo je izjavil:

Tipično po slovenceljsko se zdaj ravsate bencinaristi/dizelisti. Isti.

Če se tovornjake lahko ukroti, se več kot očitno, lahko ukroti tudi mlinčke v osebnih vozilih.

Težava je več kot očitno v nesposobnih/skorumpiranih birokratih, katerih teste lahko zgoljufa vsak proizvajalec, pa še kaznovan ne bo zato.

Tezava v birokratih je bila do zdaj in 15 let nazaj. Zdaj se je izkazalo, da so birokrati sicer res nesposobni, ampak da se tudi tehnicno ne da naredit malega cistega uporabnega dizla, vsaj ne za normalen denar. Zato morajo birokrati naredit edino razumno stvar, norme izenacit za vse motorje in to na nivo najcistejsega ice motorja, do 2025 pa na nivo elektricnega, z upostevanjem kako se dela elektrika v evropi. Potem pa naj zmaga najboljsi.

deleted je izjavil:

What, itak, da ima kamion eruo6 nižje izpuste NOx, če pa imajo prav zaradi tega še zraven dodatne polne tanke scanine AdBlue, ki veže te okside ... nič novega !!!

To imajo tudi osebni vse vec, pa jim tudi ne pomaga. Tovornjaki delajo vseeno v cisto drugem rezimu. Manj obratov, vec kubikov, konstantni obrati itd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

J.McLane ::

Edini problem je bil in še vedno je EURO testiranje, po tem članku sodeč če bi testrianje naredili tako kot za kamione bi bili prav tako dizli čisti, problem bi bil cena in vzdrževanje, za to bi pa poskrbel trg.

To kar se sedaj dogaja je lov na čarovnice, dizelaši s prstom kažejo na turbo bencinarje in obratno. EU avtoindustrija stavi na EV, vmes jim bo pa še kakšnih 10 let lepo odžirala delež Toyota s svojimi hibridi, z najčistejšimi motorji v realnem prometu:
https://www.bloomberg.com/news/articles...

boolsheat ::

krneki0001 je izjavil:


Wankel z NOx nima problemov. Tam je problem iztrošenost motorja. Sicer je obnova motorja poceni, ampak na navadnem avtu delaš veliki servis na 100k, pri wanklu pa obnavljaš motor na 100k.


Imaš prav, sem včeraj bral o Wanklu in o tem, da ima Mazda še vedno ekipo, ki dela na teh motorjih. No, omenjeno je bilo, da so minusi motorja, poleg seveda obrabe, tudi poraba in izpusti. Ampak, očitno NOx res ni težava, ker je temperatura izgorevanja nizka.

Utk ::

EU avtoindustrija stavi na EV

Od kod pa ta ideja? Meni se sploh ne zdi. Americani in kitajci so ze dalec naprej, japonci in korejci sicer ne, ampak oni imajo itak monopol nad baterijami, tako da jim to ne bo problem.

J.McLane ::

Dogaja se to da v EU ne znamo rangirati avtov glede na čistost izpusta, vse je pač EURO6. Torej ko se želi svinjanje v mestih zmanjšat se prepove kar vse po vrsti, edino rangiranje ki ga EU pozna je dizel, bencin, hibrid in EV.

Poceni hibrida (npr. Yaris je 15k €) pa EU avtoindustrija ne zna narediti, zato želijo preskočit kar direkt na EV - to zna biti usodno, odvisno koliko časa bo ta tranzicija trajala, po mojem mnenju predolgo da nebi bilo žrtev.

šernk ::

pr nas itk folk onanira na dizl karavane z 170kk.


kje boš pa pri nas dobil dizel karavana z 170k km? edino novega v trgovini, vse ostalo ima 400k km + :))

seveda imajo tovornjaki manj izpustov, je popolnoma logično vprašajte pa koliko tej izpusti stanejo. Če bi avto imel obešeno gor vse kar ima povprečen euro 6 motor pri tovornjaku, tud enega dizla med avti ne bi bilo. glede ostalih nebuloz v tej temi pa no comment in niti ne bom komentiral.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

next3steps ::

Lidl vsako leto odprodaja Audije z 150k kilometri.

bambam20 ::

D3m0r4l1z3d je izjavil:

Turbo luknja bo tudi mene na bencinarja spravla, samo ne dokler delam 50km na dan.



Kakšna turbo luknja. Novi avti tega ne poznajo. Vsaj BMW je ne.

Lp.

hojnikb ::

tudi bmw jo ma, sam ko se enkrat "navadiš" ne opaziš. No opaziš, potem ko greš nazaj na kakšnega večjega atmosferca.
#brezpodpisa

smihael ::

Meh, to okoli prometa je dejansko gledano zelo majhen problem in gre vse v smeri da se osebni promet očrni in preide k naročninskemu sistemu (tako kot pri software) kjer boš avto delil. To ima svoje pluse, pa tudi minuse da smo vedno manj svobodni.

 Izpusti toplogrednih plinov glede na sektor. Vir: https://www.epa.gov/ghgemissions/global-greenhouse-gas-emissions-data, glej tudi: http://www.nature.com/news/one-third-of-our-greenhouse-gas-emissions-come-from-agriculture-1.11708

Izpusti toplogrednih plinov glede na sektor. Vir: https://www.epa.gov/ghgemissions/global-greenhouse-gas-emissions-data, glej tudi: http://www.nature.com/news/one-third-of-our-greenhouse-gas-emissions-come-from-agriculture-1.11708



Kar se okolja tiče je veliko večji problem je prehrambena industrija, se posebaj mesno pridelovalna (s tem da nahranis zivali porabis precej vec zemlje in energije kot ce bi direktno futral ljudi). Veliko vec bi se naredilo ce ne bi mesa po nepotrebnem jedli pri vsakem obroku ampak ga omejili na en obrok na dan.

PrimozR ::

c00L3r je izjavil:

Pri bencinskih turbo motorjih so problematični Ford, Mini/BMW, Citroen in Merecedes. Ostalo proizvajalci nimajo težav.
http://www.driving.co.uk/news/eco-engin...
http://equaindex.com/equa-air-quality-i...


Torej vsi, ki imajo spodobne, prožne turbobencinarje?

e-marko ::

smihael je izjavil:

Meh, to okoli prometa je dejansko gledano zelo majhen problem in gre vse v smeri da se osebni promet očrni in preide k naročninskemu sistemu (tako kot pri software) kjer boš avto delil. To ima svoje pluse, pa tudi minuse da smo vedno manj svobodni.

 Izpusti toplogrednih plinov glede na sektor. Vir: https://www.epa.gov/ghgemissions/global-greenhouse-gas-emissions-data, glej tudi: http://www.nature.com/news/one-third-of-our-greenhouse-gas-emissions-come-from-agriculture-1.11708

Izpusti toplogrednih plinov glede na sektor. Vir: https://www.epa.gov/ghgemissions/global-greenhouse-gas-emissions-data, glej tudi: http://www.nature.com/news/one-third-of-our-greenhouse-gas-emissions-come-from-agriculture-1.11708



Kar se okolja tiče je veliko večji problem je prehrambena industrija, se posebaj mesno pridelovalna (s tem da nahranis zivali porabis precej vec zemlje in energije kot ce bi direktno futral ljudi). Veliko vec bi se naredilo ce ne bi mesa po nepotrebnem jedli pri vsakem obroku ampak ga omejili na en obrok na dan.


A ona krava, ki jo izkoriščajo za mleko, pa serje rožice? Sir in skuta je torej ok, zrezek pa je slab? ;)
Ne pozabiti, da tisto trave in večino voluminozne ostale krme kar prežvekovalci pojedo, človek ne bi prebavil.
Se pa strinjam, da je en obrok kvalitetnega (po možnosti lokalno prirejenega) mesa na dan več kot dovolj. Včasih še to ni potrebno. Odvisno kaj delaš.

Lp
...somebody, somewhere...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: e-marko ()

jlpktnst ::

e-marko je izjavil:

smihael je izjavil:

Meh, to okoli prometa je dejansko gledano zelo majhen problem in gre vse v smeri da se osebni promet očrni in preide k naročninskemu sistemu (tako kot pri software) kjer boš avto delil. To ima svoje pluse, pa tudi minuse da smo vedno manj svobodni.

 Izpusti toplogrednih plinov glede na sektor. Vir: https://www.epa.gov/ghgemissions/global-greenhouse-gas-emissions-data, glej tudi: http://www.nature.com/news/one-third-of-our-greenhouse-gas-emissions-come-from-agriculture-1.11708<br />

Izpusti toplogrednih plinov glede na sektor. Vir: https://www.epa.gov/ghgemissions/global..., glej tudi: http://www.nature.com/news/one-third-of...



Kar se okolja tiče je veliko večji problem je prehrambena industrija, se posebaj mesno pridelovalna (s tem da nahranis zivali porabis precej vec zemlje in energije kot ce bi direktno futral ljudi). Veliko vec bi se naredilo ce ne bi mesa po nepotrebnem jedli pri vsakem obroku ampak ga omejili na en obrok na dan.


A ona krava, ki jo izkoriščajo za mleko, pa serje rožice? Sir in skuta je torej ok, zrezek pa je slab? ;)
Ne pozabiti, da tisto trave in večino voluminozne ostale krme kar prežvekovalci pojedo, človek ne bi prebavil.
Se pa strinjam, da je en obrok kvalitetnega (po možnosti lokalno prirejenega) mesa na dan več kot dovolj. Včasih še to ni potrebno. Odvisno kaj delaš.

Lp


To za ZDA limaš ane? Pri nas je pomoje precej drugačen graf. Predvsem je problem govedoreja glede izpustov reecimo.

Drugače sem pa samo želel omenit, da kar se mene tiče so prašni delci v izpustu veliko hujše sranje kot vse ostalo, pa se o tem ne govori. Dizle v mestih bi jaz enostavno prepovedal zaradi tega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jlpktnst ()

Markoff ::

smrko je izjavil:

To da so dizli katastrofa proti bencinarjem glede izpuha, ve vsaka budala od voznika, ki IQ-ja nima bistveno nižjega od Forrest Gumpa.

Čuj, Einstein^2, kje pa ta budala od voznika dobi eno tako lepo primerjalno tabelco izpustov dieselskih in bencinskih motorjev, iz katere je iz Saturna razvidno, kako so prvi neskončno bolj škodljivi kot drugi? Verjamem, da boš to tabelco ali link podal sem gor v 2 minutah.

Recimo nekaj takega: Exhaust gas @ Wikipedia (vir: Audi)
OOPS!

Ali pa: https://monographs.iarc.fr/ENG/Monograp...
OOPS!

Hmm, iz teh primerjalnih tabelic ni ravno iz Saturna razvidno, da je diesel Černobil, bencin pa La-la-land.

osebna vozila z dizelskimi motorji bistveno bolj onesnažujejo okolje kakor težki dizelski tovornjaki.

Predlagam rešitev: vgradnjo 8.000 ccm dieselskih motorjev v vsakega Clia, zadaj pa mu priključimo veliko prikolico!

In tomorrow's news: letalski kerozinski motorji škodujejo atmosferi manj kot Clio diesel!
In dan za tem: TEŠ6 manj škoduje okolju kot Twingo diesel (ki ga ni)!
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markoff ()

Markoff ::

bambam20 je izjavil:

jaz ga vozim. Ko ti turbina doseže max. navor pri 4.500 obratih. juhej. Kjer pošten bencinar šele zaživi in povleče do 7000 obratov.

Sodeč po tvojih komentarjih ti dirkaš, ne voziš. Zakaj bi bilo tvoje mnenje relevantno za debato o onesnaževanju okolja, če dirkač izpusti v okolje 2-3x več svinjarije že s samim načinom vožnje, pa če bi se vozil na parni pogon?
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

krneki0001 ::

Utk je izjavil:

EU avtoindustrija stavi na EV

Od kod pa ta ideja? Meni se sploh ne zdi. Americani in kitajci so ze dalec naprej, japonci in korejci sicer ne, ampak oni imajo itak monopol nad baterijami, tako da jim to ne bo problem.


Japonci ne gredo na EV direktno, ampak preko hibridov. Zavedajo se namreč, da EV še nimajo dovolj velikega dosega, tisti z dosegom so pa izredno dragi.

Utk ::

Markoff je izjavil:

smrko je izjavil:

To da so dizli katastrofa proti bencinarjem glede izpuha, ve vsaka budala od voznika, ki IQ-ja nima bistveno nižjega od Forrest Gumpa.

Čuj, Einstein^2, kje pa ta budala od voznika dobi eno tako lepo primerjalno tabelco izpustov dieselskih in bencinskih motorjev, iz katere je iz Saturna razvidno, kako so prvi neskončno bolj škodljivi kot drugi? Verjamem, da boš to tabelco ali link podal sem gor v 2 minutah.

Recimo nekaj takega: Exhaust gas @ Wikipedia (vir: Audi)
OOPS!

Ali pa: https://monographs.iarc.fr/ENG/Monograp...
OOPS!

Hmm, iz teh primerjalnih tabelic ni ravno iz Saturna razvidno, da je diesel Černobil, bencin pa La-la-land.

osebna vozila z dizelskimi motorji bistveno bolj onesnažujejo okolje kakor težki dizelski tovornjaki.

Predlagam rešitev: vgradnjo 8.000 ccm dieselskih motorjev v vsakega Clia, zadaj pa mu priključimo veliko prikolico!

In tomorrow's news: letalski kerozinski motorji škodujejo atmosferi manj kot Clio diesel!
In dan za tem: TEŠ6 manj škoduje okolju kot Twingo diesel (ki ga ni)!

Haha ti pa se spoznas, za vir das goljufivi audi, in to iz leta 2000 ko so dizli delali popolnoma drugace kot danes. Pravi einstein na kubik.

Drugi vir jemlje podatke iz faking 80-ih let, se mi dalje niti ne da brat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Markoff ::

Utk je izjavil:

Haha ti pa se spoznas, za vir das goljufivi audi, in to iz leta 2000 ko so dizli delali popolnoma drugace kot danes. Pravi einstein na kubik.

1. Daj mi novejši link, ki kaže drugačno primerjavo. Posamezno vrsto izpusta za vsak motor posebej.
2. Kako pa so dizli delali leta 2000 in kako sedaj? Elaborate, please. Da ne bomo ostali pri "pravi einstein (ki se, mimogrede, piše z veliko začetnico, Einstein) na kubik".
3. Goljufivi Audi. Ker Ford, Renault, Kia, Mazda, GM, Tatra, Suzuki, Nissan, Subaru, Mercedes, itd ipd imajo drugačne številke? Juhej, se že veselim njihovih primerjav. Linke prosim.

Kontra linke prosim ali pa spokaj, troll.

Problem dieselašev je predvsem v slabi kontroli starejših / iztrošenih / pokvarjenih motorjev, saj se taki pač ne bi smeli voziti. Dodatna težava je v tem, da je slaba dieselska mašina vizualno in nohalno hitro prepoznavna, iztrošena bencinska pa ne (zato navidezno tega problema ni, ker ga ne vidimo in ne vohamo).

Sam vozim bencinarja na dolge relacije, žena dieselaša na dolge relacije. Kdo ima večjo luknjo v denarnici, je jasno. Okolje pod mojo gajbo trpi neprimerno bolj, saj imam dober liter višjo porabo, oba pa imava izjemno nizko - vsekakor nižjo od drekačev, pardon, dirkačev tule gor. Noben diesel pod mojo nogo ne bo tako svinjal okolja kot noge drekaških, pardon, dirkaških forumskih trollov.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markoff ()

krneki0001 ::

Ko ti Tom Watson tole pove:
http://www.autonews.com/article/2015021...

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: wosu ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Rome bans all diesel vehicles .... (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15817768 (12639) -valvoline-
»

Volkswagen goljufal tudi v EU, na tnalu tudi BMW (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
632141604 (86331) krneki0001
»

Skoraj vsi dizli presegajo normative, proizvajalci zahtevajo zvišanje dopustnih izpus (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
40488715 (65921) MadMax
»

Zaradi goljufanja pri meritvah Volkswagnu grozi milijardna globa (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
27772481 (58703) stara mama
»

Če bi Dizel vladal svetu... (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
20930660 (24596) Pyr0Beast

Več podobnih tem